Trova voli low cost per Barcellona

BCN

Trova voli low cost per Barcellona

Cerca su centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per trovare offerte sui voli con destinazione Barcellona. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Boston (BOS)
Barcellona-El Prat
gio 23/9
gio 30/9
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Barcellona

Bassa stagione

gennaioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 4%.

Alta stagione

agostoIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 14%.

Prezzo medio andata-ritorno

114 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

47 €o meno

Buona offerta solo-andata

29 €o meno

Quando prenotare voli per Barcellona

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I migliori consigli per trovare voli economici per Barcellona

  • Cerchi voli economici per Barcellona? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Barcellona a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Bologna 32 € sola andata - 42 € andata e ritorno, da Olbia 49 € sola andata - 56 € andata e ritorno, da Lamezia Terme 46 € sola andata - 74 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 4 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di luglio e agosto sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Barcellona è gennaio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti per accedere alle offerte di viaggio per Barcellona.
  • L'aeroporto di El Prat è il principale di Barcellona, ed è collegato al centro cittadino tramite autobus di linea privati o locali, metro, treno e taxi.
  • Se preferisci viaggiare con compagnie aeree low cost, o la tua meta è la Costa Brava, assicurati di verificare anche i voli in arrivo all'aeroporto di Girona, più distante ma ben collegato con Barcellona.
  • Per sfruttare al meglio il tempo di permanenza in aeroporto, El Prat offre diversi servizi Spa & wellness, anche per permanenze tra i 10 e i 30 minuti.
  • Per i viaggi di lavoro l'aeroporto offre anche servizi dedicati, come sale riunioni equipaggiate con dispositivi multimediali e aree riservate, con tavoli e prese elettriche.

Domande frequenti - prenotazione voli per Barcellona

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile sui voli per Barcellona-El Prat a causa del COVID-19?

Quali compagnie aeree implementano misure di distanziamento sociale sui voli per Barcellona-El Prat a causa del COVID-19?

Quanto dura il volo per Barcellona?

Qual è il volo più economico per Barcellona?

Quali compagnie aeree volano a Barcellona?

Quanto dista l'aeroporto di Barcellona dal centro Barcellona?

È possibile pernottare all'interno dell'aeroporto?

L'aeroporto offre un servizio di deposito dei bagagli?

Qual è il mezzo più veloce per raggiungere il centro di Barcellona?

Posso prendere un volo per Barcellona? Ci sono restrizioni all'arrivo in Barcellona?

Posso prendere un volo per Barcellona senza dovermi sottoporre a quarantena all'arrivo?

Devo sottopormi a un test per il coronavirus (Covid-19) prima di prendere un volo per Barcellona?

Le persone vaccinate possono fare un viaggio in Barcellona?

Quali altre restrizioni relative al coronavirus (Covid-19) ci sono in Barcellona?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Barcellona?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Barcellona?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Barcellona?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Barcellona?

3 principali compagnie aeree con voli per Barcellona-El Prat

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,1
Blue Air
Valutazione complessiva sulla base di 270 recensioni
7,3
Imbarco
7,1
Comodità
7,8
Personale
6,1
Divertimento
6,8
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "could not be delayed"

Punti negativi: "I missed my flight because my previous flight was delayed 2.5 hrs"

Punti negativi: "One hour delay"

Punti positivi: "To be going home!"
Punti negativi: "Female crew taking orders then taking ages to ring drinks a d they move on to others instead of finishing what they were doing. Then you're lucky if you get given 1 sugar and no spoon lol."

Punti positivi: "Food was excellent; boarding a litlle bit crowded, but didn't notice as had been busy; crew has been kind and helpful"
Punti negativi: "Unconfortable chair seats; seatbelt too short; tables too low for tall ppl"

Punti positivi: "Nizntz"
Punti negativi: "Check in indisponibile. Dal terrore ho comprato un secondo biglietto con Alitalia che purtroppo subappalto le tratte a questa compagnia low cost con prezzi però da prima classe Alitalia. Verogognoso"

Punti negativi: "I was not allowed to take the push chair on board even though on the inbound flight was ok to do so. I have purchased the push chair especially so I can take it on board. Disappointed."

Punti positivi: "The crew was well trained, kind and receptive. The pilot managed to drive through a storm and even arrive 10 minutes faster after leaving 5 minutes late."
Punti negativi: "Passengers traveling with pets took our reserved seats. The places for our baggages were occupied. When addressing this issue, we were told to move further ahead to empty seats. There was no meal included, and the one we purchased could not be paid by POS."

Punti positivi: "I canceled the flight 6 weeks ago, no refund issued."
Punti negativi: "I canceled the flight 6 weeks ago, no refund issued."

Punti positivi: "What to like? The rudness? The delays? Or the fights on board!!!"
Punti negativi: "The flight was delayed with nearly 2 hrs. Cabin crew were rude made as feel very uncomfortable. This flight as whoke was the worst one I have even been too. Never ever again. BLUE AIR NEEDS TO SORT ALOT OF THINGS BEFORE OFFER SUCH SERVICES"

Punti positivi: "Stupid survey can’t eliminate category that doesn’t ajgpply"

Punti negativi: "I was unable to check n online (although the process was intitated well earlier than 12 hours prior to departure). The system charged y credit card for a seat reservation and then crashed with an error, both on my phone and laptop browser. When I called at 9:00 am (when their offices are open) to ask for help with what happened, I received no answer other than, "the check in system has just closed. I am unable to help you in any way". I booked another flight with another carrier, and did not take this flight., not do I plan to book with them in the future That being said, it is not the job of the employee to defend a poorly working system. Services need upgrade asap."

Punti negativi: "flight delayed by more than 1 hour"

Punti negativi: "I have booked with 2 checked in baggage pieces. On check in I was told no baggage was paid and I had to pay 100€ for the baggage."

Punti positivi: "Clean enough"
Punti negativi: "Charged £60 for hold luggage because the airline’s unstable website wouldn’t allow me to book in advance (£20 extra in the airport). Plane was delayed because they were late allowing passengers to board and missed the runway slot. Seats were uncomfortable - it was an older airframe."

Punti positivi: "The added touches make all the difference! We didn’t expect free food and was delighted to receive breakfast. The chairs were much more comfortable than any other plane I’ve been on due to the adjustable head rest, and as a regular flyer to Cyprus, this made a difference. The sweets served just before landing is an excellent idea and something that we do need due to our ears, so this was appreciated. staff were attentive and pleasant."
Punti negativi: "To have the menu and duty free booklet at the beginning of the flight would have been helpful."

Punti positivi: "Flight Attendants very good"
Punti negativi: "Dusseldorf to Warsaw: Boarding terrible including assistance and messaging. - Boarding chaos - Late flight out of Dusseldorf (about an hour) - Just before landing, pilot announced all connections would be made - (and even mentioned chicago) - Connecting flight was gone when I arrived at gate, and I was quick in getting to gate from prior flight - next flight caused 5 hour layover in Warsaw Warsaw to Chicago Boarding terrible including assistance and messaging. - Boarding chaos - Late flight our ot Warsaw (about an hour) - no messaging at gate about reason for delay - kept increasing departure by 5 minute increments; started at 16:40 ended 17:05 (I beleive) - once boarding was complete, pilot said delay was due to wait for connections (boarding was an hour and 15 minutes late). Very frustrated"

Punti positivi: "They are more professional and helpful. Really seemed like they knew what they were doing. The flight crew was accommodating and polite. The plane was very comfortable"

Punti negativi: "The plane seemed very old, toilet in poor condition."

Punti negativi: "7hour delayin onnecting flight! Seats on plane torn and very uncomfortable, meal booked but no food available."

Punti positivi: "servizio a bordo come le compagnie di linea di una volta"

Punti positivi: "Flight was delay by 1 hour consequently my luggage did Ot arrive with me to Katowice on top of that there is no more flights today from waw to kat with lot Airline"
Punti negativi: "Serive to pay extra luggage very very slow"

Punti positivi: "The free snack (biscuits and drink). The hard-working attendant (having to stuff all the baggage into the overhead lockers). Boarding at the rear door enabling me to get to my seat early."
Punti negativi: "A slight whistling noise coming from the rear of the cabin, not too bothersome but it's there (I think the plane is getting a bit old). Not being able to disembark from the rear."

Punti negativi: "It was very hot on the plane. There was no legroom in my seat, it was very uncomfortable."

Punti negativi: "It was very hot on the plane. There was no legroom in my seat, it was very uncomfortable."

Punti positivi: "Crew, polite and friendly"
Punti negativi: "delay of more than 6 hours and incorrect information"

Punti positivi: "company gave out free drinks and snacks"

Punti negativi: "They change the fly departing time with 12 hours before I was flying"

Punti positivi: "Every thing."

Punti positivi: "On time ,clean aircraft..."
Punti negativi: "Crew was very serious...a smile can make a difference....."

Punti positivi: "The flight went well."
Punti negativi: "Bag drop off was terrible and stressful. We arrived 2.5 Hours early to drop the ONE suitcase and have brunch. We queued for 1.5 Hours to then be blocked as all six counters were given over to another flight and people who arrived LATER then us for our flight got to go first. It was incredibly stressful and frustrating especially when I checked in online before arriving at the airport. We had to rush and run through the airport and board at final call. In fact it would put me off flying with Blue Air again."

Punti positivi: "Flight on time . Attentive crew . Good price ."
Punti negativi: "Lack of leg room ."

Punti negativi: "The actual flight was good, but to try and check in on line is murder..the website needs a totally new revamp, both to & from Larnaca I was unable to check in on line. You enter all your details press confirm and it is supposed to go to the next instruction, but a message appeared then took you back to your previous page and you had to input all your details again..this happened many times before I eventually gave up."

Punti positivi: "Arrived early to destination"
Punti negativi: "Lack of entertainment also limited drinks"

Punti negativi: "Rude crew, not organised work , not enough space for legs"

Punti negativi: "I had to make my own way home from Manchester.. plane diverted due weather."

Punti positivi: "The food they offer to purchase. Easy check in at the airport."
Punti negativi: "Better seat pitch. I'm not a tall man, but the space is very small."

Punti positivi: "Leg room and reclining"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "free breakfast great staff"

Punti positivi: "staff very friendly and polite ..airplane wasnt full so i get the chance to have a nice fly with my 2 little sons"
Punti negativi: "-"

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "The agent lady on the desk did nothing to help us get on our flight. She refused to identify herself. We intend to sue the company for the damages caused to us because of this bad attitude."

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "I recomand to Everyone to use the airlines!!Very good quality"
Punti negativi: "Nothing , was everything perfect!The stewardesses very nice"

Punti positivi: "Food"
Punti negativi: "Space to sit, especially when seated in the middle"

Punti positivi: "Can't say that I liked anything at all."
Punti negativi: "1. Poor coordination by the crew members. 2. Been treated with arrogance and superiority by crew members. 3. Disgusting food."

Punti positivi: "comfy seats and a breakfast thrown in !"
Punti negativi: "not much"

Punti positivi: "Personale gentile e attento, volo puntuale e senza sorprese"

Punti positivi: "Good price, comfortable seats, nuce food and candies"

Punti positivi: "Staff on board was friendly"
Punti negativi: "Planes were late Issue with on-line check-in Non responsive contact center at high cost per minute Absolutely inadequate space for knees, am 1.93 and my knees were stuck all the way during the flight although I had upgraded to a seat with better space. Old aircraft"

Punti negativi: "Poco spazio per i bagagli, e tassativamente permesso un solo pezzo,neanche una borsetta personalein più"

Punti positivi: "Confort classico EasyJet confermato"
Punti negativi: "Prenotato e pagato il posto 6 dopo lo speedy boarding ho trovato posto nella cappelliera 20 con uscita solo anteriore. Veramente un pessimo servizio"

Punti negativi: "There is no space for legs. The food quality is poor. No entertainment at all"

Punti negativi: "Too long standing around for boarding as the plane was delayed and needed cleaning"

Punti positivi: "Board on time or at least updates why we are waiting."
Punti negativi: "Communication"

Punti negativi: "Departure time"

Punti negativi: "5 hour of delay!!!! For the second time in the same flight"

Punti positivi: "the flight was ok"
Punti negativi: "the crew member at the gate got very RUDE with my sister, my sister she explained to her that since my mom is 77 years old she needs to take a bit more time to board so she asked if she could be one of the first people to board the plane. She told my sister that my mom could born after priority"

Punti positivi: "On board crew great."
Punti negativi: "EasyJet crew were terrible and short staffed. Queues outside the gate entrance and not in the gate waiting area. They should have had staff to move people to seated and cooled area"

Punti positivi: "Personale molto cortese, comfort più che accettabile (considerando che sono alto 190)."
Punti negativi: "Nella tariffa standard se permettessero almeno uno zainetto , oltre al bagaglio a mano, sarebbe perfetto il servizio"

Punti positivi: "Personale poco collaborativo e "saccente""
Punti negativi: "Fanno pagare 60 euro per imbarcare un bagaglio a mano appena fuori dai limiti ( una ruota non entrava nel misuratore) per poi.. imbarcarlo in stiva comunque in quanto oltre 70 bagagli a mano non sono ammessi a bordo. Mi sono sentito.. Derubato!"

Punti negativi: "Bad leg room, loud guests, bad boarding process."

Punti positivi: "Personale ok"
Punti negativi: "Non ho apprezzato il fatto che sul bus a Malpensa non ci fosse un divisorio per I Priority boarding. C’era un pullman unico. Quando sono salito su aereo le cappelliere erano gia piene e ho dovuto mettere il mio bagaglio a mano piuttosto in fondo rispetto al mio posto (1C)."

Punti negativi: "When the flight is delayed by five hours, some information would have been welcome, as would a complimentary drink. We received neither. Then when we did fly, there was hardly any food on board."

Punti positivi: "volo in orario"
Punti negativi: "Ho dovuto mettere il mio bagaglio a mano non sopra di me ma due posto dietro, e salivo con easyjet plus tra i primi..."

Punti negativi: "Too many delays with a lot of miss information"

Punti negativi: "Staff were welcoming and friendly, very informative; their service could not be faulted. The cabin was clean and tidy."

Punti positivi: "La fila a Nizza era chilometrica ed ho rischiato di perdere il volo"
Punti negativi: "Più personale alla registrazione"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti negativi: "gate closed 1 minute early so intern missed the flight"

Punti negativi: "Flight delayed by 73 minutes for take-off"

Punti positivi: "Personale ok."
Punti negativi: "Pulizia aereo. Imbarco caotico, poco spazio, lunga attesa."

Punti positivi: "Si"
Punti negativi: "Era un po' in ritardo"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Cena a bordo"

Punti positivi: "Imbarco veloce ed arrivo in anticipo"

Punti positivi: "Precisione, ordine, comodità."
Punti negativi: "Molto tempo in piedi nel corridoio dopo il gate ad aspettare. Potevamo restare seduti comodamente ma per il resto viaggio buono."

Punti positivi: "Con Easyget abbiamo viagiato bene"

Punti positivi: "Easy jet always have got checking bag well points. Never had a issue at all. Seamless experience at Gatwick. Staff were polite and helpful."
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "Easyjet - so we had to wait at the gate for no discernible reason - as usual, and annoying to stand in a queue past the boarding gate for 25 min before getting out to board the plane standing 50m away. Vegan option advertised on the on-board Bistro menu and ordered and paid - but then turned over the box to see ingredients and it wasn't vegan. Ridiculous service EasyJet."

Punti negativi: "1 hour late both ways"

Punti positivi: "Hostess Gema was extremely helpful, kind and professional. Outstanding!"
Punti negativi: "Delayed departure. Queuing under the rain unnecessarily to board the plane. (letting people boarding in batches would had reduced rain exposure."

Punti negativi: "5 ore di ritardo"

Punti positivi: "Tutto organizzato bene."

Punti positivi: "I don't recall liking much of anything."
Punti negativi: "The dispassion & lack of hospitality by the staff. The lack of process & order of queing to check in. The lack of leadership & ownership of taking care of customers. The livestock-like movement of checking in...standing & waiting on the bus to proceed toward the plane. The standing & waiting on the bus to deboard the bus to board the plane. The standing & waiting on the bus to wait for the bus to proceed to the terminal after landing. The standing & waiting on the bus to deboard the bus to proceed to baggage claim. The extra long wait to receive the luggage at baggage claim. The leadership of the company needs to either decide to fix this or find other work. Everything stated above is a reflection of leadership not taking ownership."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ho dovuto imbarcare il bagaglio e penso non ci sia cosa più sgradevole se fai scali!!! Orrendo che esistano ancora questi limiti!!!"

Punti positivi: "Partenza in pesante ritardo"

Punti positivi: "Scheduled to depart at 19.50, left at 01.50 and arrived in Barcelona at 5am."

Punti negativi: "posti troppo strtti"

Punti negativi: "Siamo partiti con 40 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Get what you pay for"
Punti negativi: "Unfortunately there was a 45 minute delay before take-off"

Punti positivi: "On time and very well organized"
Punti negativi: "U have to pay for water"

Punti positivi: "Personale di volo veramente disponibile"
Punti negativi: "Ritardo di quasi due ore"

Punti positivi: "Straight forward, no hassle flight. Staff (cabin crew) were pleasant and helpful."
Punti negativi: "Went straight from boarding to gate closed, and when stated gate was closed there was still a queue s mile long. Flight was delayed, but this was presumably due to French air traffic control strike."

Punti positivi: "solo il volo aereo e l'arrivo a malpensa"
Punti negativi: "il ceck in dell'aereoporto a Catania, personale impreparato e soprattutto scortese. dovevano essere aperti 6 banchi per il ceck in in realtà solo 2 erano aperti. Ho rischiato di perdere il volo aereo pur recandomi a fare il ceck in ben 2 ore prima del volo aereo."

Punti positivi: "We had to pay 60$ for our carry on and it probably costed more than our entire ticket. I am so upset and infuriated at the fact that we weren’t warned in advance. The last easy jet flight we took a week ago we didn’t have to pay for our carry on."

Punti negativi: "Volo in ritardo di due ore, obbligo di imbarcare i bagagli a mano anche se uno, personale scortese"

Punti positivi: "Short flight"
Punti negativi: "Late"

Punti positivi: "Paid for speedy boarding and it got us on the aircraft 2nd"
Punti negativi: "No entertainment."

Punti negativi: "il voto negativo è dovuto al ritardo"

Punti positivi: "Sicuramente tra le compagnie low cost è la migliore, personale molto rapido agli imbarchi. Piloti veramente eccezionali, fasi di atterraggio e decollo perfette!"
Punti negativi: "Poco spazio tra un sedile e l’altro, le gambe toccano quello davanti."

"Orari non rispettati! Del tutto scontenta!"

Punti negativi: "My friend faced a problem he was booking the flight through your site by kiwi.com and he coudnt do the check in because he dont have the email and the password so he had to pay 60€, so i hope if the kiwi.com notes this matter."

Punti positivi: "Personale e puntualità"

Punti positivi: "the price"
Punti negativi: "The members at the checkin desk did not speak english well and would not do a required visa check that the website said needed to be done to validate our boarding passes."

Punti positivi: "Tutto apposto non si può lamentare nessuno ne vale la pena"
Punti negativi: "Un po' lontano nella pista poi la mattina facciava freddo e così un po' scomodo"

Punti negativi: "Ritardo di quasi 2 ore no comment"

Punti negativi: "L’imbarco dall’aeroporto di Catania è stato molto lento con conseguente ritardo!"

Punti negativi: "pulizia, ma dipende da passeggeri"

Punti positivi: "Getting here safe"
Punti negativi: "Waiting to broad"

Punti positivi: "Fast and efficient"
Punti negativi: "Check in is a nightmare, questions are crazy even though you have paid extra for priority and 10kg carry on still had to check it in under the plane"

Punti positivi: "Niente , 3 ore di ritardo , il personale a bordo è lo stesso che trovi nei bar , cercano di venderti qualsiasi cosa"
Punti negativi: "Tutto"

Punti negativi: "Siamo rimasti 20 minuti in attesa sul Bus per la pista di decollo respirando CO2,,,,, che schifo"

Punti positivi: "Tutto: Accoglienza e professionalità in modo particolare."
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Flight was on time, no issues experienced."

Punti positivi: "It's Ryanair. We all know what we signed up for."

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L’ora del disimbarcoooooooo"

Punti negativi: "flight landing"

Punti positivi: "Velocità e precisione"
Punti negativi: "Persona oversize di fianco senza averle fatto prendere 2 posti"

Punti positivi: "Personale gentile e volo arrivato in anticipo"
Punti negativi: "La velocità d'imbarco"

Punti negativi: "Sedili scomodissimi. Imbarco lentissimo a causa del controllo dei bagagli al gate. 1 ore di ritardo in arrivo"

Punti negativi: "They lost my stroller"

Punti negativi: "Bagaglio a mano gratis"

Punti negativi: "No point paying priority boarding.... people just swap seats if not allocated next to each other makes it all feel like a messy shambles.... once sat down flight was quick and pleasant.... never ate or drank anything on board as extortionate prices... so the money saved there went on tapas and wime"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La qualità del volo e dei piloti"

Punti negativi: "Volo in ritardo ed ho perso il treno spendendo 128€ in táxi fino a casa!"

Punti positivi: "Left on time got in early"
Punti negativi: "Nothing for the price"

Punti negativi: "-spazio per le gambe - comodità delle poltrone - eliminiazione della vendita dei biglietti - imbarco più lungo - chiamata dei passeggeri assenti all’imbarco - gestione bagagli . Non si può far pagare il bagaglio in cappelliera - le poltrone a pagamento. Perché pagare la scelta della poltrona"

Punti negativi: "In ritardo, mi ha fatto perdere l’aereo successivo"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Weight limit and fees for cabin luggage is excessive. I had to pay twice for priority bording so I could bring my carry on and then they tell me it does not fit the required size. Never again I’m flying RyanAir and ever coming to France."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ritardo e senza motivo 1 ora"

Punti positivi: "Crew and flight was ok"
Punti negativi: "Checkin was the worst nightmare I have ever seen."

Punti positivi: "Stwart simpatico"
Punti negativi: "Bagaglio: Priority chiusa ma cappelliere vuote ."

Punti negativi: "Volo in ritardo, confusione per i posti che tutti voglio cambiare"

Punti negativi: "Kayak did not forward me bookin confirmation and I paid extra 60€ At Ryanair no customer service desk. Nearly missed flt. Never again w Ryanair"

Punti positivi: "Personale e comfort."
Punti negativi: "Bagaglio a mano da imbarcare, il prezzo per imbarcarlo alcune volte è conveniente e altre no."

Punti negativi: "Il tempo d attesa e l atterraggi"

Punti negativi: "Volo in ritardo, ho perso transfert."

Punti positivi: "Reasonably priced. Check in was quick and easy. Boarding was easy"
Punti negativi: "Seats are very cramped and uncomfortable. I’m 179cm and it’s a tight enough squeeze for in the seats."

Punti positivi: "Ho apprezzato la puntualità all'imbarco e dell'intero viaggio."
Punti negativi: "Non ho apprezzato la scomodità totale dei sedili nei quali non è possibile nè reclinare nè avere un appoccio laterale."

Punti positivi: "We actually made it"
Punti negativi: "The 3hr delay with no explanation or any information whilst waiting in the airport."

Punti negativi: "The gate for boarding was supposed to close at 1205pm but they didn’t announce the gate until 11:30am. The flight was supposed to take off at 12:35pm but there was no announcement of delay, all of the attendants said that everything was on schedule, yet boarding didn’t even start until 1230pm. They randomly took people out of line and told them their bags were too big and made them pay 50 euro, even though their bags still went in the same hold and they were no bigger than anyone else’s when later compared. It was an international flight and multiple people didn’t even have to show their passports. Then on the plane we sat on the runway for about another hour and didn’t takeoff until 1:40pm. The take off was one of the worst I’ve ever experienced. The seats were basically lawn chairs glued to the ground and the aisles aren’t large enough for the crew so they were constantly bumping everyone in the aisle seats. The landing felt like the plane was going to flip over and crash and then on top of everything we were told that Ryanair didn’t have enough employees to take our luggage off of the plane."

Punti negativi: "We were charged an additional $70 per person to have our boarding passes printed at the airport. After waiting 40 minutes in line to check in, we were made to go to another office to get boarding passes. Even though we arrived 3 hours before the flight, we barely made it. Ryanair tries to put as many obstacles and charges in your way before you fly. You have no recourse as you would miss your flight if you don’t pay the extra charges. During the flight, the whole purpose of the crew is to sell duty free goods. This airline is the worst! I’d pay more to another airline, just to avoid Ryanair."

Punti positivi: "I got to my destination"
Punti negativi: "If they don’t speak good English and have heavy accents, why don’t they slow down the announcements, so people have at least a small chance to understand???"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Boarding commenced after the given departure time with no sign of a delay on the departure boards. There was no clear guidance for queuing, so the speedy boarding we paid extra for was close to useless, staff then scanned boarding passes without a care for passports. Once on the plane the flight was delayed for 2 hours and only after 45 mins of sitting around waiting for an explanation were we given one by the captain."

Punti positivi: "Nice and cheap."
Punti negativi: "The window was in the wrong place so I got a bad neck trying to look out."

Punti negativi: "ritardo di mezz'ora all'andata e 3 ore al ritorno. mai più"

Punti negativi: "I didn’t know that I had to pay and extra £15 just to get a seat! I thought I already paid enough for my ticket ."

Punti positivi: "I liked that we landed safely and could go about our day, putting this experience behind me, after only an hour delay."
Punti negativi: "Checking in at the Marrakech airport was a nightmare. People had to guess where to line up. There were two lines. A woman working with passengers seemed efficient and friendly. Unfortunately, I was not in her line. The dude who "helped" me hated the world and everyone in front of him. Their computers were down, and he had to hand write the boarding passes (?!). He really resented doing this for people and let them know. Once at the gate we had to get in a line, to get in another line outside, to get in another line to board, and of course we sat on the tarmac due to delays. I had to check a bag at the gate for being slightly too big. That's fine. But really, I end up paying what I would for a more professional (not "low-fare") airline. No one wants to be here. Not the employees, and not the passengers."

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "ritardo esagerato, scomodità postini, nessuna distribuzione acqua, sequestrati oer 1 ora e mezza nel velivolo"

Punti negativi: "Molto scortesi sulla gestione posti a sedere, continui cambi di seduta posto sia nel decollo che nell’atterraggio."

Altre info su Blue Air
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che arrivano a Barcellona

Le compagnie aeree che arrivano a Barcellona hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli per Barcellona

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli per Barcellona

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli per Barcellona

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli verso Barcellona

Barcellona: prenota biglietti economici

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

13/10
mer
diretto
Ryanair
1h 45m
BLQ - BCN
14/11
dom
diretto
Ryanair
1h 50m
BCN - BLQ
5/11
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BCN
8/11
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BCN - MXP
19/10
mar
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BCN
26/10
mar
diretto
Ryanair
1h 30m
BCN - MXP
23/10
sab
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BCN
26/10
mar
diretto
Ryanair
1h 30m
BCN - MXP
30/10
sab
diretto
Ryanair
1h 35m
BGY - BCN
4/11
gio
diretto
Ryanair
1h 45m
BCN - BGY
9/10
sab
diretto
Ryanair
1h 45m
FCO - BCN
14/10
gio
diretto
Ryanair
1h 40m
BCN - FCO
21/10
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BCN
4/11
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
BCN - MXP
10/11
mer
diretto
Ryanair
1h 45m
BLQ - BCN
14/11
dom
diretto
Ryanair
1h 50m
BCN - BLQ
22/10
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BCN
25/10
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BCN - MXP
11/10
lun
diretto
Blue Air
1h 30m
LIN - BCN
12/10
mar
diretto
Blue Air
1h 40m
BCN - LIN
16/10
sab
diretto
Diverse compagnie
2h 00m
NAP - BCN
15/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
24h 10m
BCN - NAP
3/11
mer
diretto
easyJet
1h 35m
MXP - BCN
6/11
sab
diretto
easyJet
1h 40m
BCN - MXP
5/10
mar
1 scalo
Diverse compagnie
15h 15m
NAP - BCN
13/10
mer
1 scalo
Diverse compagnie
21h 10m
BCN - NAP
3/11
mer
diretto
easyJet
1h 35m
MXP - BCN
9/11
mar
diretto
easyJet
1h 40m
BCN - MXP
21/10
gio
diretto
Diverse compagnie
1h 55m
VCE - BCN
28/10
gio
diretto
Diverse compagnie
1h 50m
BCN - VCE
4/10
lun
diretto
Blue Air
1h 30m
LIN - BCN
12/10
mar
diretto
Blue Air
1h 40m
BCN - LIN
30/10
sab
diretto
Diverse compagnie
1h 30m
MXP - BCN
31/10
dom
1 scalo
Diverse compagnie
7h 05m
BCN - MXP
6/11
sab
diretto
easyJet
1h 35m
MXP - BCN
11/11
gio
diretto
easyJet
1h 40m
BCN - MXP
4/10
lun
diretto
Blue Air
1h 30m
LIN - BCN
11/10
lun
diretto
Blue Air
1h 40m
BCN - LIN
15/10
ven
diretto
Vueling
1h 45m
LIN - BCN
17/10
dom
diretto
Vueling
1h 40m
BCN - LIN
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

11/10
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BCN
25/10
lun
diretto
Blue Air
1h 30m
LIN - BCN
24/10
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BCN
28/9
mar
1 scalo
Ryanair
15h 15m
NAP - BCN
23/10
sab
diretto
Ryanair
1h 45m
BLQ - BCN
2/10
sab
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BCN
14/10
gio
diretto
Ryanair
1h 35m
BGY - BCN
28/9
mar
1 scalo
Ryanair
15h 15m
NAP - BCN
11/10
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
BLQ - BCN
27/10
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BCN
14/10
gio
diretto
easyJet
1h 35m
MXP - BCN
25/10
lun
diretto
Blue Air
1h 30m
LIN - BCN
25/10
lun
diretto
Blue Air
1h 30m
LIN - BCN
10/10
dom
diretto
easyJet
1h 35m
MXP - BCN
4/10
lun
diretto
Blue Air
1h 30m
LIN - BCN
5/10
mar
2 scali
Diverse compagnie
27h 10m
MXP - BCN
4/10
lun
diretto
Vueling
1h 45m
BLQ - BCN
6/10
mer
2 scali
Diverse compagnie
29h 50m
TRN - BCN
10/10
dom
diretto
Vueling
1h 45m
LIN - BCN
11/10
lun
1 scalo
Wizz Air
23h 35m
BGY - BCN
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli nazionali

20/10
mer
diretto
Ryanair
0h 50m
PMI - BCN
27/10
mer
diretto
Ryanair
0h 50m
BCN - PMI
15/10
ven
diretto
Ryanair
0h 50m
PMI - BCN
17/10
dom
diretto
Ryanair
0h 50m
BCN - PMI
7/10
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
AGP - BCN
7/10
gio
diretto
Ryanair
1h 40m
BCN - AGP
19/10
mar
diretto
Ryanair
1h 30m
SVQ - BCN
26/10
mar
diretto
Ryanair
1h 40m
BCN - SVQ
20/10
mer
diretto
Ryanair
0h 50m
PMI - BCN
24/10
dom
diretto
Ryanair
0h 50m
BCN - PMI

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe