Bassa stagione | febbraio |
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Alta stagione | agosto |
Volo più economico | 160 € |
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Partenze senza scali
lunedì
ANA,ASKY,Aer Lingus, e altre 93
ANA,ASKY, e altre 94
92
93
martedì
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, e altre 87
ANA,Aer Lingus, e altre 88
86
87
mercoledì
ANA,ASKY,Aer Lingus, e altre 91
ANA,ASKY, e altre 92
90
91
giovedì
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, e altre 89
ANA,Aer Lingus, e altre 90
88
89
venerdì
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, e altre 89
ANA,Aer Lingus, e altre 90
88
89
sabato
ANA,ASKY,Aer Lingus, e altre 92
ANA,ASKY, e altre 93
91
92
domenica
ANA,ASKY,Aer Lingus, e altre 91
ANA,ASKY, e altre 92
90
91
Voli di ritorno diretti
lunedì
ANA,ASKY,Aer Lingus, e altre 93
ANA,ASKY, e altre 94
92
93
martedì
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, e altre 87
ANA,Aer Lingus, e altre 88
86
87
mercoledì
ANA,ASKY,Aer Lingus, e altre 91
ANA,ASKY, e altre 92
90
91
giovedì
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, e altre 89
ANA,Aer Lingus, e altre 90
88
89
venerdì
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, e altre 89
ANA,Aer Lingus, e altre 90
88
89
sabato
ANA,ASKY,Aer Lingus, e altre 92
ANA,ASKY, e altre 93
91
92
domenica
ANA,ASKY,Aer Lingus, e altre 91
ANA,ASKY, e altre 92
90
91
Ottima Puntualità Facilità e rapidità di recupero del bagaglio al primo scalo negli Stati Uniti e reimbarco per lo scalo successivo (senza rifare il check-in)
Ottima Puntualità Facilità e rapidità di recupero del bagaglio al primo scalo negli Stati Uniti e reimbarco per lo scalo successivo (senza rifare il check-in)
Non mi e piaciuto niente a parte il fatto che mi hanno fatto pagare di nuovo la valigia al ritorno da los angeles quindi questa e l'ultima volta che viaggerò con klm e che userò di nuovo kayak e anche last minute. Grazie di tutto e di niente.
servizio ok. viaggio ok. unico problema volo Roma New York con aereo vecchio e con mal funzionamento di sedili e tavolini pieghevoli alcuni chiusi con tape
The flights were supposed to be with SAS only, but I was mailed by United, requiring documentations for international travel. Before contacting the customer service, I thought this may have been spam/scam... However it was impossible to do an online check in from all SAS, United and Kayak websites. I was therefore forced to check in at the airport with United (again, I wouldn't have known if I had not contacted CS). What really managed to piss me off is that at the time of the check in, not only United was not able to check me in with SAS, but the first flight was also arriving in Chicago at the terminal 1,with the second departing from terminal 5! These terminals are at the opposite poles of the airport (need a shuttle, because it's impossible to walk) and I had to check in and pass through the security again, with a 1:30 hour layover on a transatlantic flight!! Furthermore, Kayak HID THESE DETAILS UNTIL I FOUND OUT AT THE CHECK IN AT THE TIME OF DEPARTURE. I was lucky enough to catch that flight, but only because there was no line at the security. In my case I wasn't traveling for tourism, but I was on my way back to my home country, on the grace period of my US visa. I think it's easy to figure out how many issues losing that flight could have caused to me... I also think this is a deeply irregular way of selling tickets and that kayak should have accounted liable for the issues I may have ran into.
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