Trova voli low cost per Aeroporto di Bruxelles

BRU

Trova voli low cost per Aeroporto di Bruxelles

Cerca subito tra centinaia di siti di viaggio per voli verso Aeroporto di Bruxelles

Andata e ritorno
Economy
Wichita (ICT)
Bruxelles-National
gio 15/4
gio 22/4
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |

Informazioni utili: Voli Aeroporto di Bruxelles

Bassa stagione

marzoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 8%.

Alta stagione

settembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 24%.

Prezzo medio andata-ritorno

110 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

31 €o meno

Buona offerta solo-andata

17 €o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per Aeroporto di Bruxelles

  • Cerchi voli economici per Aeroporto di Bruxelles? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Aeroporto di Bruxelles a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Bologna 36 € sola andata - 43 € andata e ritorno, da Lamezia Terme 98 € sola andata - 65 € andata e ritorno, da Cagliari 95 € sola andata - 85 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di agosto e settembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Aeroporto di Bruxelles è marzo.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti per accedere alle offerte di viaggio per Aeroporto di Bruxelles.
  • I voli dall'Italia per Bruxelles atterrano all'aeroporto di Zavantem, che dista circa 10 km dalla città, o all'aeroporto di Brussels Sud Charleroi, che si trova a circa 45 km di distanza.
  • Se vuoi raggiungere Bruxelles con un volo low cost, controlla quelli con arrivo a Charleroi, che è servito da compagnie come Ryanair e Pegasus Airlines.
  • I collegamenti da e per gli aeroporti sono garantiti da autobus di linea e treni. Per Charleroi il servizio è offerto da Brussels City Shuttle, a Zavantem la compagnia principale è De Lijn.
  • Dall'Italia i voli per Bruxelles partono dagli aeroporti di Roma, Milano, Torino, Firenze, Pisa, Venezia, Napoli e Catania, con o senza scalo, e sono effettuati sia dalle compagnie di linea che da quelle low cost.

Domande frequenti - prenotazione voli per Aeroporto di Bruxelles

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile sui voli per Bruxelles-National a causa del COVID-19?

Quali compagnie aeree implementano misure di distanziamento sociale sui voli per Bruxelles-National a causa del COVID-19?

Quanto dura il volo per Aeroporto di Bruxelles?

Qual è il volo più economico per Aeroporto di Bruxelles?

Quali compagnie aeree volano a Aeroporto di Bruxelles?

Quanto dista l'aeroporto di Aeroporto di Bruxelles dal centro Bruxelles?

È possibile pernottare all'interno dell'aeroporto?

In quale aeroporto conviene atterrare?

Come si raggiunge il centro città dall'aeroporto?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Aeroporto di Bruxelles?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Aeroporto di Bruxelles?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Aeroporto di Bruxelles?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Aeroporto di Bruxelles?

4 principali compagnie aeree con voli per Bruxelles-National

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,1
Blue Air
Valutazione complessiva sulla base di 266 recensioni
7,3
Imbarco
7,1
Tariffa comfort
7,8
Personale
6,1
Divertimento
6,8
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "One hour delay"

Punti positivi: "To be going home!"
Punti negativi: "Female crew taking orders then taking ages to ring drinks a d they move on to others instead of finishing what they were doing. Then you're lucky if you get given 1 sugar and no spoon lol."

Punti positivi: "Nizntz"
Punti negativi: "Check in indisponibile. Dal terrore ho comprato un secondo biglietto con Alitalia che purtroppo subappalto le tratte a questa compagnia low cost con prezzi però da prima classe Alitalia. Verogognoso"

Punti negativi: "I was not allowed to take the push chair on board even though on the inbound flight was ok to do so. I have purchased the push chair especially so I can take it on board. Disappointed."

Punti positivi: "The crew was well trained, kind and receptive. The pilot managed to drive through a storm and even arrive 10 minutes faster after leaving 5 minutes late."
Punti negativi: "Passengers traveling with pets took our reserved seats. The places for our baggages were occupied. When addressing this issue, we were told to move further ahead to empty seats. There was no meal included, and the one we purchased could not be paid by POS."

Punti positivi: "I canceled the flight 6 weeks ago, no refund issued."
Punti negativi: "I canceled the flight 6 weeks ago, no refund issued."

Punti positivi: "Boarding was quick and we arrived on time."
Punti negativi: "When getting to Bucharest we were taken by bus and didn’t have a gate."

Punti positivi: "What to like? The rudness? The delays? Or the fights on board!!!"
Punti negativi: "The flight was delayed with nearly 2 hrs. Cabin crew were rude made as feel very uncomfortable. This flight as whoke was the worst one I have even been too. Never ever again. BLUE AIR NEEDS TO SORT ALOT OF THINGS BEFORE OFFER SUCH SERVICES"

Punti positivi: "Stupid survey can’t eliminate category that doesn’t ajgpply"

Punti negativi: "I was unable to check n online (although the process was intitated well earlier than 12 hours prior to departure). The system charged y credit card for a seat reservation and then crashed with an error, both on my phone and laptop browser. When I called at 9:00 am (when their offices are open) to ask for help with what happened, I received no answer other than, "the check in system has just closed. I am unable to help you in any way". I booked another flight with another carrier, and did not take this flight., not do I plan to book with them in the future That being said, it is not the job of the employee to defend a poorly working system. Services need upgrade asap."

Punti negativi: "flight delayed by more than 1 hour"

Punti negativi: "I have booked with 2 checked in baggage pieces. On check in I was told no baggage was paid and I had to pay 100€ for the baggage."

Punti positivi: "Boarding was good, flight and crew were good, had refreshments and food which came as a surprise. Overall I had a very good flight."
Punti negativi: "I liked everything"

Punti positivi: "Clean enough"
Punti negativi: "Charged £60 for hold luggage because the airline’s unstable website wouldn’t allow me to book in advance (£20 extra in the airport). Plane was delayed because they were late allowing passengers to board and missed the runway slot. Seats were uncomfortable - it was an older airframe."

Punti positivi: "The added touches make all the difference! We didn’t expect free food and was delighted to receive breakfast. The chairs were much more comfortable than any other plane I’ve been on due to the adjustable head rest, and as a regular flyer to Cyprus, this made a difference. The sweets served just before landing is an excellent idea and something that we do need due to our ears, so this was appreciated. staff were attentive and pleasant."
Punti negativi: "To have the menu and duty free booklet at the beginning of the flight would have been helpful."

Punti positivi: "Flight Attendants very good"
Punti negativi: "Dusseldorf to Warsaw: Boarding terrible including assistance and messaging. - Boarding chaos - Late flight out of Dusseldorf (about an hour) - Just before landing, pilot announced all connections would be made - (and even mentioned chicago) - Connecting flight was gone when I arrived at gate, and I was quick in getting to gate from prior flight - next flight caused 5 hour layover in Warsaw Warsaw to Chicago Boarding terrible including assistance and messaging. - Boarding chaos - Late flight our ot Warsaw (about an hour) - no messaging at gate about reason for delay - kept increasing departure by 5 minute increments; started at 16:40 ended 17:05 (I beleive) - once boarding was complete, pilot said delay was due to wait for connections (boarding was an hour and 15 minutes late). Very frustrated"

Punti positivi: "They are more professional and helpful. Really seemed like they knew what they were doing. The flight crew was accommodating and polite. The plane was very comfortable"

Punti negativi: "The plane seemed very old, toilet in poor condition."

Punti negativi: "7hour delayin onnecting flight! Seats on plane torn and very uncomfortable, meal booked but no food available."

Punti positivi: "servizio a bordo come le compagnie di linea di una volta"

Punti negativi: "Flight was rescheduled for 3 hours later than original departure. Check in opened less than two hours before the rescheduled flight time so everyone was stuck waiting at check-in for hours. We couldnt even go in and relax inside at restaurants or the gate because online check in wasnt available. Then the flight was further delayed with no news about when the new take off would be or why the delay. Finally boarded a tiny plane that had propellers and a loud take off, if you easily fright on planes probably not the best choice for you. And then someone started smoking on the flight and the attendants had to announce again that smoking wasnt allowed. On and off throughout the flight it smelled like someone was smoking so I wonder if it was even coming from the cockpit."

Punti positivi: "Flight was delay by 1 hour consequently my luggage did Ot arrive with me to Katowice on top of that there is no more flights today from waw to kat with lot Airline"
Punti negativi: "Serive to pay extra luggage very very slow"

Punti positivi: "The free snack (biscuits and drink). The hard-working attendant (having to stuff all the baggage into the overhead lockers). Boarding at the rear door enabling me to get to my seat early."
Punti negativi: "A slight whistling noise coming from the rear of the cabin, not too bothersome but it's there (I think the plane is getting a bit old). Not being able to disembark from the rear."

Punti negativi: "It was very hot on the plane. There was no legroom in my seat, it was very uncomfortable."

Punti positivi: "Crew, polite and friendly"
Punti negativi: "delay of more than 6 hours and incorrect information"

Punti positivi: "company gave out free drinks and snacks"

Punti negativi: "They change the fly departing time with 12 hours before I was flying"

Punti positivi: "Flight on time . Attentive crew . Good price ."
Punti negativi: "Lack of leg room ."

Punti negativi: "The actual flight was good, but to try and check in on line is murder..the website needs a totally new revamp, both to & from Larnaca I was unable to check in on line. You enter all your details press confirm and it is supposed to go to the next instruction, but a message appeared then took you back to your previous page and you had to input all your details again..this happened many times before I eventually gave up."

Punti positivi: "Arrived early to destination"
Punti negativi: "Lack of entertainment also limited drinks"

Punti positivi: "The flight was punctual"
Punti negativi: "I got charged twice for luggage and couldn't get a refund"

Punti negativi: "Rude crew, not organised work , not enough space for legs"

Punti negativi: "I had to make my own way home from Manchester.. plane diverted due weather."

Punti positivi: "The food they offer to purchase. Easy check in at the airport."
Punti negativi: "Better seat pitch. I'm not a tall man, but the space is very small."

Punti positivi: "Leg room and reclining"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "On time , crew good... no complaints"

Punti positivi: "Free drinks, cheap flight and fairly comfortable!"
Punti negativi: "No allocated seat."

Punti positivi: "Cheap in price, unexpected free snack on outbound flight, relaxed attitude to luggage, both hold and carry on, chartered unscheduled flight after original was cancelled"
Punti negativi: "The fact our original flight was cancelled and we were delayed by 7.5 hours. They communication from the airport crew was little to non and flight time changed 4 times. They even told us difinitively that we would board at a certain time only for us to actually board nearly 2 hours later. They, without a doubt, knew the rescheduled flight time but strung us on anyway - I believe this was so they could save money on hotels"

Punti positivi: "Everything was awesome!!! I am going to buy only from you my next flights."

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "The agent lady on the desk did nothing to help us get on our flight. She refused to identify herself. We intend to sue the company for the damages caused to us because of this bad attitude."

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "I recomand to Everyone to use the airlines!!Very good quality"
Punti negativi: "Nothing , was everything perfect!The stewardesses very nice"

Punti positivi: "Reliable and friendly staff. Even offered a free soft drink and sandwich on a short haul flight."

Punti positivi: "Food"
Punti negativi: "Space to sit, especially when seated in the middle"

Punti positivi: "Can't say that I liked anything at all."
Punti negativi: "1. Poor coordination by the crew members. 2. Been treated with arrogance and superiority by crew members. 3. Disgusting food."

Punti positivi: "Leaving more or less on time serving food & beverages on a low cost flight Even though I didnt eat (carb free, there were'nt any friut or vegtebles) yet the idea was thoughtfull."
Punti negativi: "Seats rather narrow"

Punti positivi: "Personale gentile e attento, volo puntuale e senza sorprese"

Punti positivi: "am ajuns chiar mai devreme, personalul foarte dragut si amabil , scaunul comod , mancare si bauturi bune."

Punti positivi: "Good price, comfortable seats, nuce food and candies"

Punti negativi: "Online check-in process. Boarding pass not available to be added to wallet. Unable to view; had to have the boarding pass emailed to me. No option to set up SMS tracking foe flight status."

Punti positivi: "We hardly saw any member of the crew. They were in the back, in a closed area, chatting among themselves."
Punti negativi: "Serve at least one cup of water. It was not offered, nor available."

Punti positivi: "Il personale era gentile..tutto comodo ottimo direi. Grazie"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Mi hanno fatto perdere il volo cambiando di contino il gate e non mi hanno dato la minima assistenza per risolvere il problema ero lì ad aspettare nel monitor non ha dato mai imbarchi."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Il comfort dell'aeromobile"

Punti positivi: "Comodità dei posti,"
Punti negativi: "Nel momento che abbiamo saputo del ritardo di quasi 1 ora potevano passare oltre all'acqua anche con altro"

Punti positivi: "Excellent dinner"
Punti negativi: "Breakfast was dreadful"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Cambio aeromobile e cambio posti"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Imbarco"

Punti positivi: "Aereo in linea con le altre compagnie primarie"
Punti negativi: "Cibo pessimo, una compagnia come crede di essere Alitalia, che per un volo di linea serve una bustina di snack, proprio senza eleganza, forse i dirigenti dovrebbero volare con altre compagnie, arrossirebbero dalla vergogna. Mai più"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Hour delay getting on the plane, after going through boarding. No explanation as to why."

Punti positivi: "Tutto perfetto"

Punti negativi: "Delayed takeoff. That happens but very poor communication about the delay."

Punti negativi: "Stile e professionalità degli operatori Alitalia che difficilmente potranno raggiungere i voli low-cost"

Punti negativi: "Alitalia sempre un passo in più ad altre compagnie, personale cortesissimo e ottimo viaggio"

Punti positivi: "La capo equipaggio preparatissima, finalmente un inglese inappuntabile negli annunci e una dizione più che perfetta negli annunci anche in italiano. Gentilezza e professionalità oltre le aspettative."
Punti negativi: "Alitalia dovrebbe reintrodurre lo snack a bordo. Solo bevande al carrello. I biglietti costano di più ed giusto aspettarsi piccole differenze rispetto voli low-cost."

Punti positivi: "ok , abbastanza comodo"
Punti negativi: "spazi"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto dal servizio al modo di trattare i clienti fini a la trasparenza"

Punti positivi: "Volo piacevolissimo. Atterraggio perfetto. Perfetto orario"

Punti positivi: "the flight was on time"
Punti negativi: "for sure the seats, the screens and the bathrooms. the plane was soooo old!"

Punti positivi: "Volo Londra Roma, aeromobili con ancora sufficiente spazio davanti anche nei posti normali (io alto 1.90) e cintura comoda che non resto soffocato (io peso 140 kg). Personale gentile e almeno un piccolo snack e acqua. Chi si lamenta di Alitalia, voli prima con altre compagnia di bandiera (BA o KLM)."

Punti positivi: "Lo spuntino offerto"

Punti positivi: "Very new and clean plane."
Punti negativi: "Nothing it was all good."

Punti negativi: "The plane was delayed 1 hour waiting for a crew member to show up. This caused me to miss my flight to the US at DeGaulle"

Punti positivi: "Veloce imbarco, veloce lo sbarco, veloce ritiro bagagli. In meno di due ore dal check in all’uscita dall’areoporto di Pisa."

Punti negativi: "It was delayed by 4 hours"

Punti negativi: "Posti troppo stretti"

Punti positivi: "Tutto ottimo personale è una gentilezza que se vedi poco in le compagnie aeree"

Punti positivi: "I don't think I say anything I liked."
Punti negativi: "Food, veg option, given peaces of boiled mushrooms, Eggplants and spinach. What a horrible experience."

Punti negativi: "Abbiamo atteso 30 min dentro l’autobus aspettando che il personale facesse arrivare il trasporto speciale per una persona malata. Certe cose vanno organizzate prima..."

Punti negativi: "Una singola persona per il check in bagagli"

Punti positivi: "nulla"
Punti negativi: "ritardo volo di quasi un'ora"

Punti positivi: "I liked the explanation given by the pilot when we finally got our seats on the plane. Apparently one of the computer racks wouldn't switch on, so they changed some other computer racks, and then the delay was two hours so he decided we could go flying without the broken bit. No doubt they'll be having another attempt to fix it during the next delayed turn around, or he'll phone up tech support and do a factory reset."
Punti negativi: "The crew called the gate, allowed the entire flight to pass through the gate and then as we stood in the boarding gang way told us the flight had been delayed by the captain but they did not have any more information. We were then held for 2 hours sitting on the floor because the crew had taken our boarding cards and didn't want us to return to the terminal. At least I didn't pay for any upgrades as that was a just sitting on the floor closer to the plane. Funny how the plane miraculously got better when people started to talk about compensation!"

Punti positivi: "Il ritardo dalle 21.45 alle 2.30, 4.45 ore per motivi tecnici: una sofferenza anche se avevo la business ed hanno tenuto aperta la Sala Alitalia fino al nostro imbarco. Cibo ovviamente non provato, perché non era il caso di cenare alle quattro di notte. Confort buono, in Magnifica. Personale praticamente inesistente: hanno offerto un frizzantino o un succo subito dopo l’imbarco, hanno chiesto se qualcuno voleva mangiar qualcosa e poi sono scomparsi per 10 ore. Nessuno chiede ai passeggeri se vogliono qualcosa: dove sono aperitivi, snack durante tutto il viaggio, liquori che Alitalia sbandiera ?"

Punti positivi: "Imbarco, ma avevo Sky Priority Cibo non c’e, come nelle low cost (ma il prezzo non è low) solo un bicchiere di coca cola Divertimento ovviamente non c’"

Punti positivi: "Cheap fares and direct flight"
Punti negativi: "Entertainment very poor. Would recommend a kruger selection of movies and preferably to be available to watch once we are on the plane waiting for take off. Economy class space limited ."

Punti positivi: "The staff was kind and helpful. The business class was good and the updrafts was really worth it"
Punti negativi: "Entertainment was poor ."

Punti positivi: "All good.."

Punti positivi: "Comfortable seats"
Punti negativi: "Lack of information about the flight conditions; height and timing updates. Absence of screens, lack of technology. Not clear English announcements. Ignorance and arrogant attitude of hostess, I can tell because I'm veiled muslim. Change of gate with no notification or announcement. Not comfortable flight."

Punti positivi: "we arrived on time, left on time. The crew was nice and looked after everyone."

Punti positivi: "Imbarco rapido Personale"
Punti negativi: "Spazio per le gambe sempre un po’ limitato"

Punti positivi: "Crew was pleasant there were many seats vacant"
Punti negativi: "Flight boarding starte 25 minuets late"

Punti negativi: "Boarding was late again, 25 minutes this time Seats are Too Tight"

Punti positivi: "Aereo quasi tutto vuoto Spazio per le gambe ottimo"
Punti negativi: "Imbarco con bus Solo acqua e caffè. No snack"

Punti negativi: "Ritardo di circa 2 ore nella partenzs"

Punti negativi: "Initial flight from London to Rome left late, so missed connecting flight to Johannesburg. Although we were put up in a hotel and got a flight next day, missed another connecting flight, which was with another flight company and had to pay again to get another flight. No apology from the airline for the inconvenience this caused. The travel to South Africa was for an emergency and ended up getting there two days later."

Punti negativi: "Atterraggio pessimo"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Cancellato volo, cibo scadente e aereo con posto troppo troppo stretto !!!!!!"

Punti positivi: "La puntualità del volo. La cortesia del personale."
Punti negativi: "Per la seconda volta con un volo Alitalia per l'estero co scalo a Roma, le valigie non sono arrivate anche sebil volo CTA-FCO è arrivato in anticipo ed il volo da Roma è partito puntuale. Alitalia è assolutamente inaffidabile."

Punti negativi: "Super"

Punti positivi: "service and timing were great"

Punti negativi: "Our tickets had been cancelled when we got to the airport. Had to purchase new ones. Now we have to fight to get reimbursed. Not happy"

Punti negativi: "Free coffee"

Punti positivi: "too crowded , not organised enough"
Punti negativi: "organisation"

Punti positivi: "All in time"

Punti positivi: "Yes"
Punti negativi: "Maybe the entertainment choices"

Punti positivi: "Seat not confortable"
Punti negativi: "Get newer planes with better functional amenities"

Punti negativi: "Water could have been served complementary"

Punti positivi: "The personnel AFTER passport control was wonderful, both airport and United. Passport control workers failed to recognize or help move us through to be able to board in time while they allowed other passengers to go ahead who had same departure. Plane waited 30 mins past take off for us."
Punti negativi: "Brussels airport staff at pass control needed to acknowledge departure concerns to prevent plane delay of takeoff. Many passengers missed their connection in Chicago because of our delay boarding due to pass control wait and lack of help."

Punti positivi: "Molto carino il video con le norme di sicurezza."
Punti negativi: "Il confort dei sedili, dare comunque qualcosa a livello di catering (in altre compagnie ti propongono ALMENO un bicchiere di qualcosa)."

Punti positivi: "The seats were wide tall and comfortable, there was enough room for the legs as well."
Punti negativi: "A little glass of juice would have been nice from the airline."

Punti positivi: "Nothing really"
Punti negativi: "Late boarding, had to check the bag, had to wait forever when landed in the plane"

Punti negativi: "Ho perso la coincidenza per 10 min. Il volo per Venezia non ha aspettato la coincidenza!"

Punti positivi: "Comfort of the plane, service"
Punti negativi: "No business lounge in CDG before 9am"

Punti positivi: "comfortable leg space"

Punti negativi: "Nothing is for free not even a coffee."

Punti negativi: "Sia all’andata che al ritorno sono stato obbligato a imbarcare in stiva il mio bagaglio a mano , di dimensioni consentire per alloggiamento in cabina, con conseguente perdita di tempo all’arrivo. La mia richiesta di poterlo mettere sotto il sedile davanti dove sarebbe stato perfettamente non è stata accolta in nessuna delle due occasioni"

Punti negativi: "Spazio tra i sedili molto stretti, imbarco lentissimo , arrivo in ritardo. ci sembrava di stare su una compagnia low cost."

Punti negativi: "Delay, nothing to eat, poor service !"

Punti positivi: "Excellent service. Friendly staff."

Punti positivi: "Entertainment options were awesome!!!"
Punti negativi: "We left late because they were waiting for people from another flight that got canceled to transfer to our flight, and even with the delay, one of my bags got lost. I was the third person to check in for the flight, so I'm not sure how that happened."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Un ora di Ritardo con attesa a bordo, senza condizionamento"

Punti positivi: "We loved the movie."

Punti negativi: "Service for my mom was great!"

Punti positivi: "Staff was ok."
Punti negativi: "Very poor service at brussels airport. It took 15 minutes to connect the bridge and evenually we had to go down the stairs to take a bus that also took 15 min to start. We also left late frm malpensa due to late check-in but i thin rhe plane actually camw in late too."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Boarding late. Good for sale-not even a cup of water free, staff rude, there is no entertainment"

Punti positivi: "Clean and somewhat comfortable"

Punti negativi: "Delayed and JFK wasn't ready for us. So more delay"

Punti negativi: "Crammed seats, not very clean, took pictures, very dirty."

Punti negativi: "40 min delay than 15 minutes delay to take off"

Punti positivi: "il prezzo"
Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "Over 2 hour delay"

Punti negativi: "Lost my bags or did not make it on time for connection."

Punti positivi: "Nice equip and staff, comfortable and on-time"
Punti negativi: "Veg meal requested but not processed."

Punti positivi: "Keep working as this and we always travel with you.Thanks"
Punti negativi: "N/A"

Punti negativi: "Many passengers with their shoes AND socks removed. Chairs were extremely uncomfortable."

Punti positivi: "."
Punti negativi: "."

Punti positivi: "The service was very very professional"

Punti positivi: "Excellent"
Punti negativi: "Everything is fine"

Punti positivi: "all was good"

Punti positivi: "The plane was clean and on time."
Punti negativi: "They charged for water! I couldn't get regular water on the plane. I had spent down all my euro, so I didn't have the 3 euro for a bottle of water. They would not accept American money either. After a while, I had to take a medication and needed water so went to one of the crew in his station to ask for it, explaining the situation. He gave me some water, but pretty much shamed me in the process. He was saying it was hard for the crew to have to charge, but they were made to do it now, and what would it look like if other passengers saw him giving me the water and not charging?! OMG!"

Punti positivi: "Best business class for travel to and from Europe."

Punti positivi: "Your airline 100% better then Air Canada."

Punti positivi: "Did not like airline so much."
Punti negativi: "Staff did not allow access to lavatories when they were serving drinks and the long waits after were ridiculous"

Punti negativi: "Seats had no cushioning on bottom or back"

Punti negativi: "Baggage handling"

Punti negativi: "No water/fluid offered -- everything was pay-to-play."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "All of it. Missed an event because of their delay. An event I paid for."

Punti negativi: "Required to pay even for a soft drink or juice."

Punti negativi: "Barely any covid measures. Brussels airlines uses staggered disembarking. Row per row. Ryanair still does the usual “every man for himself”."

Punti positivi: "the price"
Punti negativi: "The members at the checkin desk did not speak english well and would not do a required visa check that the website said needed to be done to validate our boarding passes."

Punti negativi: "puntualità e avvisi quando modificano Gate e ritardi"

Punti negativi: "Ritardo di quasi 2 ore no comment"

Punti positivi: "Staff were kind entertaining and friendly"
Punti negativi: "Boarding was a bit long"

Punti negativi: "L’imbarco dall’aeroporto di Catania è stato molto lento con conseguente ritardo!"

Punti negativi: "Rude staff, unprofessional"

Punti positivi: "Was reasonably on time"
Punti negativi: "Lagguage took for ever to come out."

Punti negativi: "pulizia, ma dipende da passeggeri"

Punti negativi: "Nulla"

Punti positivi: "Everything about my flight"
Punti negativi: "I love everything"

Punti negativi: "Abbiamk avuto quasi 2 ore di ritardo"

Punti positivi: "la possibilità di sedermi nei posti con le uscite di emergenza che sono più comodi. Imbarco leggermente in ritardo (per fortuna, visto che sono arrivato in aeroporto 40 minuti prima della partenza)."
Punti negativi: "nulla"

Punti negativi: "attesa all'imbarco troppo lunga"

Punti positivi: "Niente , 3 ore di ritardo , il personale a bordo è lo stesso che trovi nei bar , cercano di venderti qualsiasi cosa"
Punti negativi: "Tutto"

Punti negativi: "Siamo rimasti 20 minuti in attesa sul Bus per la pista di decollo respirando CO2,,,,, che schifo"

Punti positivi: "Tutto: Accoglienza e professionalità in modo particolare."
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Velocità e precisione"
Punti negativi: "Persona oversize di fianco senza averle fatto prendere 2 posti"

Punti positivi: "The boarding process was efficient. The flight arrived on time. My luggage arrived quickly."
Punti negativi: "One crew member could have been friendlier. The seats could be a bit wider."

Punti positivi: "Personale gentile e volo arrivato in anticipo"
Punti negativi: "La velocità d'imbarco"

Punti negativi: "They lost my stroller"

Punti negativi: "Bagaglio a mano gratis"

Punti positivi: "Sedile comodo, personale poco gentile"

Punti positivi: "There was nothing that I liked about Ryanair airlines"
Punti negativi: "A kiosk center will be easier for check in at the airport. People would not miss their flight or complain about crowdiness. Paying for a boarding pass in absurd. If a person paid for their flight they should not have to pay for a boading pass. The Ryanair App has technical difficulties"

Punti negativi: "In ritardo, mi ha fatto perdere l’aereo successivo"

Punti positivi: "Tutto bene a parte 45 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ritardo e senza motivo 1 ora"

Punti positivi: "La cortesia e gentilezza del personale di bordo. Cimplimenti.Continuate cosi'.Grazie."

Punti positivi: "Excellent pilots did their job very well, despite bad weather."

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti positivi: "At first. One too we know the flight was delayed about 30 minutes. Then we got the information that the flight doesn’t go the Brussels but Liège. So from Liège we have to finish the travel with a bus 1 hours 30 minutes to arrive at the airport in Brussels. It’s 11:30 so we have to take a taxi 50 euro to the city."
Punti negativi: "The worst was with all these problems, Ryanair didn’t offer any drink or food to passengers."

Punti negativi: "NIENTE OTTIMO SERVIZIO"

Punti positivi: "Hacen lo básico"
Punti negativi: "El proceso de abordaje"

Punti negativi: "Il tempo d attesa e l atterraggi"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Hidden fees everywhere!! Worst experience ever and I’ve been traveling all month long!!!"

Punti positivi: "Off ons time no extras got here quick all I want"
Punti negativi: "Was perfect"

Punti negativi: "I was already checked in and when I got to the counter they told me that I was not checked in even though I had my boarding passes printed. Almost lost he plane. They lost my luggage’s and very very very bad customer service. Would not recommend it."

Punti negativi: "The flight was delayed by almost four hours."

Punti negativi: "Non sono riuscito a fare il check-in online mi è costato caro. Sul sito dichiarano 3 modi per recuperare la prenotazione. Io avevo il codice + carta. Non è stato possibile fare nulla online. Solo al check in scopro di dover andare agli acquisti biglietti e dopo ritornare al check in. Una truffa!! Architettata da truffatori. Al telefono il call center inesistente."

Punti positivi: "The fact that I won’t fly this airline again."
Punti negativi: "We were delayed 1 hour on the ground in Dublin. The captain never addressed the passengers and the crew - despite being asked to allow passengers with tight connections to depart first - never allowed this to happen. Insensitive and uncaring. We almost missed a connection that would hav caused us to lose $7000. When the crew was asked to find out if we could make up time in the air they never came back with an answer. Thanks Ryan air - next time take a lesson from Southwest Airlines."

Punti positivi: "Nulla!"
Punti negativi: "L’aereomobile era sporco ed era in ritardo di 45 min,il personale era maleducato"

Punti negativi: "Flight was more rhan 30 min late"

Punti negativi: "7 ore di ritardo"

Punti negativi: "Molto scortesi sulla gestione posti a sedere, continui cambi di seduta posto sia nel decollo che nell’atterraggio."

Punti positivi: "Fast and effective"
Punti negativi: "We had to wait a little on the tarmac with no A/C. Understand they want to save gas but its getting real hot in there..."

Punti negativi: "Ritardo di oltre 2 ore e conseguente perdita di importante appuntamento. Il personale fornisce indicazioni parlando cosi velocemente che si comprende quasi nulla, anche per via dei pessimi sistemi audio."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La cancellazione meno di 24 ore prima"

Punti positivi: "To really enjoy flying budget carriers, it’s imperative to purchase upgrades like more seat room and premier boarding. It’s so worth it!"
Punti negativi: "It was snowy and windy when we boarded, a jetway would have been better."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Needed to catch connecting flight after Milan to Liverpool flight .. which was Liverpool to Belfast.. already delayed couple days due to weather.. long story short - they put tags on bags to put in hold which meant I wouldn’t catch connecting to Belfast as I’ve have to wait at carousel (Dublin not operating due to snow) , explained my story that I needed to catch this flight in order to have any chance of making uncles funeral but she completely ignored it, and said that’s not my problem!! Couldn’t believe my ears.. Disgusting behavior"

Altre info su Blue Air
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che arrivano a Aeroporto di Bruxelles

Le compagnie aeree che arrivano a Aeroporto di Bruxelles hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli per Aeroporto di Bruxelles

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli per Aeroporto di Bruxelles

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli per Aeroporto di Bruxelles

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli verso Aeroporto di Bruxelles

Prenota biglietti economici con Aeroporto di Bruxelles

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

21/5
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BRU
28/5
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
BRU - MXP
19/5
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BRU
26/5
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
BRU - MXP
21/5
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BRU
23/5
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
BRU - MXP
23/6
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BRU
25/6
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
BRU - MXP
12/7
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BRU
21/7
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
BRU - MXP
3/7
sab
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BRU
4/7
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
BRU - MXP
18/5
mar
1 scalo
Ryanair
15h 25m
MXP - BRU
23/5
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
BRU - MXP
23/5
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 30m
MXP - BRU
29/5
sab
diretto
Diverse compagnie
1h 30m
BRU - MXP
17/6
gio
diretto
Alitalia
1h 35m
LIN - BRU
20/6
dom
diretto
Alitalia
1h 25m
BRU - LIN
8/7
gio
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
FCO - BRU
20/12
lun
diretto
Diverse compagnie
2h 15m
BRU - FCO
8/7
gio
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
FCO - BRU
23/12
gio
diretto
Diverse compagnie
2h 00m
BRU - FCO
19/5
mer
diretto
Alitalia
1h 35m
LIN - BRU
27/5
gio
diretto
Alitalia
1h 25m
BRU - LIN
8/7
gio
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
FCO - BRU
21/12
mar
diretto
Diverse compagnie
2h 05m
BRU - FCO
5/5
mer
diretto
Alitalia
1h 35m
LIN - BRU
26/5
mer
diretto
Alitalia
1h 25m
BRU - LIN
18/5
mar
diretto
Brussels Airlines
1h 40m
MXP - BRU
23/5
dom
diretto
Brussels Airlines
1h 30m
BRU - MXP
25/4
dom
1 scalo
Blue Air
18h 40m
LIN - BRU
3/5
lun
1 scalo
Blue Air
22h 40m
BRU - LIN
21/5
ven
diretto
Brussels Airlines
1h 45m
BLQ - BRU
24/5
lun
diretto
Brussels Airlines
1h 40m
BRU - BLQ
7/5
ven
1 scalo
SWISS
3h 50m
FCO - BRU
10/5
lun
1 scalo
SWISS
4h 15m
BRU - FCO
8/7
gio
1 scalo
Lufthansa
6h 10m
FCO - BRU
22/12
mer
1 scalo
Lufthansa
4h 00m
BRU - FCO
6/5
gio
1 scalo
KLM
4h 25m
BLQ - BRU
13/5
gio
1 scalo
KLM
15h 20m
BRU - BLQ
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

26/4
lun
diretto
Ryanair
2h 10m
CIA - BRU
26/4
lun
diretto
Ryanair
2h 10m
CIA - BRU
31/5
lun
diretto
Ryanair
2h 10m
CIA - BRU
19/5
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BRU
31/5
lun
diretto
Ryanair
2h 10m
CIA - BRU
19/5
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BRU
2/6
mer
diretto
Ryanair
2h 10m
CIA - BRU
20/7
mar
diretto
Ryanair
1h 30m
MXP - BRU
17/5
lun
diretto
Ryanair
2h 10m
CIA - BRU
19/5
mer
diretto
Alitalia
1h 35m
LIN - BRU
20/7
mar
diretto
Alitalia
1h 30m
LIN - BRU
22/7
gio
diretto
Alitalia
1h 35m
LIN - BRU
19/5
mer
diretto
Alitalia
1h 35m
LIN - BRU
23/5
dom
diretto
Alitalia
2h 10m
FCO - BRU
14/7
mer
1 scalo
Diverse compagnie
10h 10m
CAG - BRU
25/5
mar
1 scalo
Blue Air
14h 30m
FCO - BRU
8/7
gio
diretto
Brussels Airlines
2h 10m
FCO - BRU
14/5
ven
1 scalo
Vueling
11h 55m
MXP - BRU
23/4
ven
1 scalo
Air Europa
15h 30m
MXP - BRU
25/4
dom
1 scalo
Turkish Airlines
23h 05m
MXP - BRU
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe