Trova voli economici da Poznań per Firenze

POZ - FLR

Trova voli economici da Poznań per Firenze

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Firenze. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Poznań (POZ)
Firenze Aeroporto Peretola
ven 3/12
ven 10/12
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Poznań - Firenze

Bassa stagione

febbraio

Alta stagione

ottobre

Prezzo medio andata-ritorno

158 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 29%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 33%.
(media delle ultime 2 settimane)

Quando prenotare voli da Poznań per Firenze

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • I mesi di settembre, ottobre e novembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è febbraio.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 43% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Poznań per Firenze

Quanto dura un volo da Poznań per Firenze?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Poznań per Firenze?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Poznań per Firenze?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Poznań per Firenze?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Poznań per Firenze?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Poznań per Firenze?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Poznań per Firenze?

Principali compagnie aeree con voli da Poznań Lawica a Firenze Aeroporto Peretola

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 28.060 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Crew, food, and business class pods were super. In fact Lufthansa itself was great BUT read next..."
Punti negativi: "...debarkation at SFO was dismal. The nearest bathroom upon debarking was closed for cleaning. The passport control signs were misleading and confusing (the term "residents" was misused). And there was no one at baggage claim to prevent bags from piling up atop each other on the conveyor. I received a bone bruise trying to get my bag off another one. Avoid SFO as an international destination if you can...horrible airport."

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "Nearly all Flights on time"

Punti negativi: "All of our luggage was lost and did not arrive in Prague"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "No entertainment"

Punti negativi: "the entertainment kept cutting in and out on itself, and i was listening to classical music and it simply didn't work to hear anything whole. annoying but not critical"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "The crew should treat better passengers but overall is been good"
Punti negativi: "Overall is been good"

Punti positivi: "On time, clean plane, good service."
Punti negativi: "Lack of seating at departure gate, costumer agent at gate was rude about standing early for boarding (see first comment). Food was not my style my wife enjoyed it."

Punti positivi: "okayish"
Punti negativi: "delay could be complimented by faster speed"

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "The red wine was good and the crew made sure that we were well hydrated. The flight was very smooth."
Punti negativi: "The quality of the meals was poor - tasteless food, possibly loaded with preservatives."

Punti positivi: "great over all experiance. Don't let the other negative reviews put you off"

Punti positivi: "Quick flight. O ly 2 people per row. Bags did not get lost"
Punti negativi: "Walking to different concourse. Then walk down to bus and ride 10 mins to plane and wait to get on. First come first seated."

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti negativi: "Flight was delayed more than 1 hour 30 minutes"

Punti positivi: "very good on-board service , good LH crew while checking in i got an upgrade to premium economy very good food ....quite surprised easy check-in , no problem with suitcase that was a bit overweight"
Punti negativi: "arriving in toronto , arrival gate at pearson was blocked by another plane ...so despite being a few minutes early , arrival at the terminal was finally 20min later than scheduled"

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "Crew amazing"
Punti negativi: "No entertainment."

Punti negativi: "Seems like they want to nickel and dime you for everything now..."

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "First flight was canceled and we had a pleasure (after 12 hours flight from SJC to FRA) to spend another 11 hours in the airport."

Punti positivi: "flight was on time"
Punti negativi: "The plane appears to have left with NO luggage on board. 3 days later, I am still without luggage. The promise to deliver the missing luggage within 24 hours was not honoured."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti positivi: "Staff were nice and friendly."
Punti negativi: "The plane was dirty. The seatback was not clean, and the tray table was stained. The 9-hour flight did not have any USB ports or outlets for charging. The touchscreen did not work well, and my seat would not move forward or back without me pushing or pulling it. This"

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Asked for an extra pillow - handed that straight away. Excellent food - loved every meal, both portion and quality. Boarding process was smooth too. Pilots are always great."
Punti negativi: "Would have been nice to get upgraded to premium economy since they had seats available."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti positivi: "Smooth process. Regular updates."
Punti negativi: "Late departure."

Punti negativi: "FLight delayed causing connection lost. Had to take another flight to Milan and then drive the car to Genoa."

Punti positivi: "Clean plane. Friendly staff"
Punti negativi: "Worst selection of movies."

"They canceled our flights but they flew anyway."

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti positivi: "Information sharing by pilots and crew. Economy class leg room is good."
Punti negativi: "All good up to the level"

Punti positivi: "The crew were excellent and seats were comfy."
Punti negativi: "Headphones for the entertainment centre.could have been better. Sound quality not great."

Punti positivi: "Crew helpful. Food good."
Punti negativi: "Better range of movies please"

Punti positivi: "Friendly crew, upgraded seat was worthwhile"
Punti negativi: "More snacks in between meals,"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "Checkin 1a at Schiphol had long lines, and no seperate counters for just bag drop. My family and I had to wait for 50 mins, to do a bag drop which in,y lasted 1 min! Flight was delayed, without proper announcements."
Punti negativi: "Seat pitch could've been more. At least let us know via Whatsapp that the plane is delayed, or at which belt the bags would come out. This basic info was lacking."

Punti positivi: "The flight crew was so friendly and the food was really good."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "The flight was smooth, the service was friendly, and the food with plentiful."
Punti negativi: "Too much activity in the cabin during the flight."

Punti positivi: "yes"
Punti negativi: "not really"

Punti positivi: "Amazing crew"

Punti positivi: "Lovely crew, very helpful"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "Once aboard the plane, all went well and I experienced excellent service from the cabin attendants."
Punti negativi: "The flight was delayed (again!) for some 40 minutes and I was worried that I would miss my connection flight in Atlanata. Fortunately the pilot made up for the delay (probably costing the airline thousands in fuel). It seems these days that every KLM flight I take is delayed. This stretch goes back to 2015! Yet KLM prides itself as being punctual. Not the KLM that I have been flying!"

Punti negativi: "Too much light in the cabin because of too many screens on. Should have a separate part of the cabin with screens off allowing one to sleep more easily."

Punti negativi: "I ordered Wheel chair for my parents but one of them didn't get it at all. When my parents were checking in for flight they asked the representative about meal selection and she didn't answer their questions properly and because of that my mom didn't get proper Hindu Vegetarian food on flight instead she got Egg omelet which she couldn't eat. She has to eat just fruits. My mother is a diabetic patient and she needs a food every after some time. I never had such a bad experience before with any other airlines."

Punti negativi: "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

Punti positivi: "The constant smile conferred by flight attendants through the entire flight."
Punti negativi: "The boarding was a bit disorderly. Lanes for zones 3 and 4 were not clearly indicated."

Punti negativi: "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Punti positivi: "Very attentive crew. Attended to needs immediately. Took a lot of time with each person when someone had something to say."
Punti negativi: "The seat I had with no seats in front of me was very small. Much smaller than the other economy seats because the tray table and video screen were in the armrests. Paid extra for the legroom by ended up losing it side to side. Really had to squeeze into the seat."

Punti negativi: "Very slow service at checkin, was not even available when I arrived at the airport"

Punti positivi: "Excellent service. A meal , drink and a coffee included which we were not expecting."

Punti positivi: "Everything was clean and well organized."
Punti negativi: "The flight was delayed 1 1/2 hours."

Punti positivi: "Snooth and efficiënt with a KLM service"
Punti negativi: "No entertainment"

Punti positivi: "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Punti negativi: "No such things"

Punti positivi: "kLM staff was great."

Punti positivi: "Easy to board and easy flight."

Punti negativi: "You are almost always late!"

Punti positivi: "The entertainment options were good."

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "Good service onboard, good food. On time."

Punti positivi: "Flight was delayed for 15 min resulting in passengers rushing to make their connecting flights.but staff kept passengers informed."
Punti negativi: "Flight departing late."

Punti positivi: "I got some rest"
Punti negativi: "unable to charge my phone or watch movies"

Punti positivi: "Food was good and crew members were very nice"
Punti negativi: "My check in luggage was in very bad condition when I receive it. My clothes were all wet and they got bab by each other’s colour. Many clothes are not in a condition to wear now. Those were expensive and I had a big loss because of that."

Punti negativi: "Food"

Punti positivi: "Short flight with good communication."
Punti negativi: "Nil to complain."

Punti positivi: "The staff was very helpful and professional. Promp response to calling for attention."
Punti negativi: "Wish there was better lumbar support for the seats. The food could be a bit more exciting with simple addition of lime pickles. Overall can not complain for economy standard!"

Punti positivi: "The staff are the best European crews I have encountered. Naturally friendly, professional and fit looking. Nothing is too much trouble"

Punti positivi: "Crew was courteous and polite! Entertainment system had some great movies at no additional cost."
Punti negativi: "Poor communication between delta, KLM and Air France meant that I couldn’t check in online and get a digital boarding pass. Furthermore I couldn’t use the check-in kiosks because my name was listed as Reidmr instead of Reid, which meant that my boarding pass did not match my passport. Overall this caused unnecessary delays that were compounded by the fact that I couldn’t use my TSA precheck. My main problem on the plane was that I had to struggle to get water served to me. It’s always so dry on planes and I would have liked to be able to get more than one tiny glass of water at a time. Also, would have loved a window at my window seat. Plus no WIFI!?"

Punti positivi: "was very quick"

Punti positivi: "The staff at the front desk for the check-in were extremely helpful. I had a complicated issue with my luggage and they helped me to sort it out in the best possible way. Amazing service! Furthermore, the entertainment on board is great! Nice movies, nice food, friendly flight attendants, etc. They even offered me a second sandwich =)! I truly loved my experience with KLM."

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti negativi: "OLD plane without comfort or entertainment"

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti positivi: "That we didn’t crash"
Punti negativi: "Everything! The crew was rude, no entertainment whatsoever, late boarding, late departure and bad experience with the check in process both in app and on website."

Punti positivi: "Of the multiple international airlines I recently flew with, I would have to say KLM was by far the best. Relaxing atmosphere, comfortable seating, great in-flight entertainment, although I have the go-go in-flight data/entertainment plan with t-mobile (highly recommended), the flight included a decent selection of movies, television programs, etc. The food far exceeded typical "airline quality," even for an international flight - and included a fabulous little snack box with locally sourced gourmet and specialty items such as chocolate from Belgium, fine cheeses from France, and crackers from England. Drinks = gratis, and crew was exceptionally attentive and went out of their way to make flight as pleasant as possible."
Punti negativi: "Nothing."

Punti positivi: "Jet airways flight till mumbai"
Punti negativi: "Poor legspace in Klm flight till Amsterdam"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Poznań e arrivano per Firenze

Le compagnie aeree che partono da Poznań e arrivano per Firenze hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Poznań per Firenze

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Poznań per Firenze

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Poznań per Firenze

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Poznań per Firenze

Prenota voli economici da Poznań a Firenze

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

1/2
mar
2 scali
Diverse compagnie
20h 55m
POZ - FLR
28/2
lun
2 scali
Diverse compagnie
18h 30m
FLR - POZ
1/2
mar
1 scalo
Diverse compagnie
12h 10m
POZ - FLR
30/4
sab
2 scali
Diverse compagnie
11h 50m
FLR - POZ
30/1
dom
1 scalo
KLM
21h 45m
POZ - FLR
2/3
mer
1 scalo
KLM
7h 15m
FLR - POZ
30/1
dom
1 scalo
KLM
21h 45m
POZ - FLR
26/2
sab
1 scalo
KLM
25h 05m
FLR - POZ
30/1
dom
1 scalo
KLM
21h 45m
POZ - FLR
25/2
ven
1 scalo
KLM
7h 15m
FLR - POZ
30/1
dom
1 scalo
KLM
21h 45m
POZ - FLR
28/4
gio
1 scalo
KLM
7h 15m
FLR - POZ
30/1
dom
1 scalo
KLM
21h 45m
POZ - FLR
1/3
mar
1 scalo
KLM
25h 05m
FLR - POZ
1/2
mar
1 scalo
Diverse compagnie
12h 10m
POZ - FLR
30/4
sab
3 scali
Diverse compagnie
30h 20m
FLR - POZ
1/2
mar
1 scalo
Lufthansa
9h 40m
POZ - FLR
30/4
sab
1 scalo
Lufthansa
6h 40m
FLR - POZ
29/1
sab
1 scalo
Lufthansa
6h 35m
POZ - FLR
28/2
lun
1 scalo
Lufthansa
9h 00m
FLR - POZ
30/1
dom
1 scalo
KLM
21h 45m
POZ - FLR
27/4
mer
1 scalo
KLM
25h 35m
FLR - POZ
24/1
lun
1 scalo
Lufthansa
9h 40m
POZ - FLR
31/1
lun
1 scalo
Lufthansa
6h 15m
FLR - POZ
2/2
mer
1 scalo
KLM
21h 45m
POZ - FLR
28/4
gio
1 scalo
KLM
7h 15m
FLR - POZ
1/2
mar
2 scali
Lufthansa
6h 25m
POZ - FLR
28/2
lun
1 scalo
Lufthansa
9h 00m
FLR - POZ
29/1
sab
2 scali
Lufthansa
6h 25m
POZ - FLR
3/3
gio
1 scalo
Lufthansa
9h 00m
FLR - POZ
2/2
mer
1 scalo
KLM
8h 35m
POZ - FLR
27/4
mer
1 scalo
KLM
25h 35m
FLR - POZ
28/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
38h 05m
POZ - FLR
1/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
39h 15m
FLR - POZ
24/1
lun
2 scali
Lufthansa
9h 35m
POZ - FLR
31/1
lun
1 scalo
Lufthansa
6h 15m
FLR - POZ
28/12
mar
3 scali
Diverse compagnie
34h 45m
POZ - FLR
1/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
39h 15m
FLR - POZ
28/12
mar
1 scalo
Diverse compagnie
26h 35m
POZ - FLR
1/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
39h 15m
FLR - POZ
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe