Trova voli economici dalla la Norvegia per Pisa

Trova voli economici dalla la Norvegia per Pisa

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Pisa. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Washington (WAS)
Pisa-San Giusto
ven 3/12
ven 10/12
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Norvegia - Pisa

Bassa stagione

gennaio

Alta stagione

luglio

Prezzo medio andata-ritorno

101 €

Buona offerta andata-ritorno

101 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 5%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 13%.
(media delle ultime 2 settimane)
o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per Pisa

  • Cerchi voli economici per Pisa? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Pisa a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Oslo-Gardermoen 101 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 2 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di giugno, luglio e agosto sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Pisa è gennaio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Pisa.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Pisa

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Pisa?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Pisa?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Pisa?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Pisa?

4 principali compagnie aeree con voli da Norvegia a Pisa-San Giusto

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 28.060 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Great food. Nice staff."
Punti negativi: "Make a rule that people cannot put their seats back. People in front of us were rude and kept their seats back the entire flight, even after we nicely asked them to not have the seats back so far. Would prefer that seats did not move at all. I would never recline my seat in consideration for the person behind me. On an 11 hour flight, this is a big deal."

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti negativi: "Only reason I chose Lufthansa was that I was informed that 23kg of checked in luggage was included. It was NOT. I don't care whose fault it is. Lufthansa still says that this is included on their website. I demand reimbursement."

Punti negativi: "Food"

Punti positivi: "The flight was only about 1 hour. Everything ran smoothly once we took off. The crew was very good, providing gate information for connecting passengers."
Punti negativi: "It would have been better if we had departed on time. I don't remember why there was a late departure but it made it difficult for some passengers to make their connecting flight. My husband and I hurried to the gate for our flight to Washington, DC but that flight left late, too."

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti positivi: "Flight was on time both ways."
Punti negativi: "had to pay for wine- first time in 25 years of flying international and it was very expensive flight, oh well, will skip Condor next time"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "The arm rests on either side of my seat where closed so I had limited mobility in my seat (by closed I mean they didn’t move and had no open space between where your arm sits and the top of the chair)"

Punti positivi: "Very helpful crew, good food."
Punti negativi: "Flight was one hour late."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Missed my flight by 2 minutes and couldn’t find any representatives to help me determine my options. Was left to figure it out in my own."

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Very friendly people. Security guy helped me to get to the wifi at the airport. I could spend my waiting time very productive way sorting out my business emails:)"

Punti negativi: "Media screens were very unresponsive and we never did find music"

Punti negativi: "Seats and space are just too small."

Punti positivi: "on time no hassle"
Punti negativi: "nothing in particular"

Punti negativi: "Didn't like the fruit dish or the liverwurst type meat."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "Everything was fine except for the comfort."
Punti negativi: "The rows were so close together it was hard to get in and out of your row. If the seat in front of you reclined, the t.v. was 9 inches in front of your face."

Punti positivi: "We were treated very well by all staff. Very nice crew"

Punti positivi: "Family check-in in Frankfurt is superb. Economy Plus was a really great experience!"
Punti negativi: "The fact that I can't use my own headphones and I'm forced to use the cheap airline-provided ones (with the dual plugs). Single biggest reason to not fly Lufthansa, because I can't enjoy the movies!"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "Clean , newer plane"
Punti negativi: "Most unengaged, bored crew. They were simply going through the motions. I had a seat mate who stood in the aisle over my head for over 3 hours. Each time anyone walked down the aisle-/including a crew member-/ she would bang my head, lean against me and even though I asked nicely that she sit down or go to the back since it was 3 am and I was trying to sleep, she wanted to stand near her husband in the row ahead of me. And the crew never said a word."

Punti positivi: "Everything. Lufthansa is still the best."

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Food service everything"
Punti negativi: "Everything was just perfect"

Punti positivi: "Excellent cabin service."
Punti negativi: "At Frankfurt ground staff did not offer elevator down ti board plane to Boston even though I had wheel chair. Going down on escalator was difficult for me."

Punti positivi: "Lufthansa and SAS. A great combination."
Punti negativi: "Nothing to not like."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti positivi: "I can’t say enough about the Lufthansa staff- we ran to our gate because our connecting flight was late, and we were greeted by a warm and smiling face who said “It’s alright, don’t run, take your time, we’re waiting for you.” Onboard the crew was phenomenal- Every. Single. One. I have always felt as a burden to crew if I asked for extra water or an extra blanket- not on this flight, not with this crew. They came around multiple times per hour during an 8hr and 20min flight, offering various beverages and checking on everyone. I can’t thank them enough for how caring they were to everyone on board. The captain as well was very professional and had a kind spirit when he spoke. Best experience I’ve ever had- (and I travel multiple times per year!)"
Punti negativi: "N/a"

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti positivi: "Food was great, movie selection too. Everything was great except for I couldn’t really get comfortable to sleep"
Punti negativi: "Not sure how to make the seats more comfortable. I have some back issues though. However, some of my travel companions slept right through the flight."

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti negativi: "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Punti negativi: "All of the less than good, obvious!"

Punti positivi: "Loved the smooth ride."
Punti negativi: "Bathroom was pretty nasty"

Punti positivi: "Staff were professional and polite."
Punti negativi: "Despite zone boarding, boarding and disembarkation were very slow. Passengers like me with flight connections were very anxious regarding missing these."

Punti positivi: "KLM STAFF WERE VERY PROFESSIONAL"
Punti negativi: "SOME CREW MEMBERS WERE ABIT RUDE. THEY NEED TO WORK ON THEIR ATTITUDE"

Punti positivi: "the crew was wonderful, we got a nice Wrap and water, wine or coffee for free, not all airlines serve it anymore, we were on time and I got whatsapp message with updates of the flight"

Punti positivi: "Reclinable seats."
Punti negativi: "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."

Punti positivi: "Boarding was quick and flight was calm"
Punti negativi: "The coffe and breakfast."

Punti positivi: "Crew was great and helpful despite oversight in my special meal."
Punti negativi: "Special meal request was overlook. I did not mind so much as eating less does some good! It is human to err!"

Punti positivi: "Pleasant flight"
Punti negativi: "We were delayed & missed our connection"

Punti negativi: "Late departure. Rush to connect."

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti negativi: "Lost a single baggage item, a car seat. Critical for us to leave the airport, and delayed us for over an hour upon arrival. Gave us a loaner car seat that barely fit our child."

Punti positivi: "Nice aircraft"
Punti negativi: "Unexpected refueling stop. 2 hr delay Lost connection Reached destination after 18 hr delay"

Punti positivi: "The crew was very nice"
Punti negativi: "Uncomfortable seat but it’s only a 1 hour flight so not a big deal."

Punti negativi: "Inflight was better than I expected. But needs upgrading air crafts."

Punti negativi: "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

Punti positivi: "Gaps between seats are very narrow."
Punti negativi: "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Punti negativi: "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Punti positivi: "Nice crew pilot food and beverage"
Punti negativi: "No wifi"

Punti positivi: "Overall booking and airport was ok. Food was also actually quite good."
Punti negativi: "A comfort of the seats... well its economy class in the end. Entertainment was just dreadful - small screen with visible pixels - I was unable to watch any movie."

Punti positivi: "The entertainment options were good."

Punti negativi: "Boarding was confusing and disorganized"

Punti positivi: "Everything is top notch for an airline company."
Punti negativi: "Nothing.... I enjoyed every moment of the flight."

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "Overall everything was ok."
Punti negativi: "Not that I cared at the time but having been asked for a rating on “entertainment” - there was none. Cheap and cheerful really. No extras over the likes of RyanAir."

Punti positivi: "Flight crew was fine. Food was good."
Punti negativi: "Checking in was extensive for unaccompanied minor. But gate crew was very unnattentuve and though we showed up as first in line, they did not focus, and kept saying to wait. Ultimately our son was last person on the plane."

Punti positivi: "Short flight with good communication."
Punti negativi: "Nil to complain."

Punti positivi: "Crew were friendly. Flight was comforyable smooth and on time. Nice snack."

Punti negativi: "Bag was lost"

Punti positivi: "The crew came to get me from the arrival gate to get to the departure gate since our plane was delayed. It helped to know that the airline was checking to make sure we made the flight."
Punti negativi: "I did not get my luggage in Nairobi. The delayed flight that was the most likely reason it did not get to the connecting flight to Nairobi."

Punti positivi: "Very friendly and helpful personnel."

Punti positivi: "My bagage broke"
Punti negativi: "I paid extra fee for extra bagage which was tv and i paid insurance my tv broke and no one responces for it"

Punti positivi: "The flight attendants could not do enough for you."
Punti negativi: "Business class was pretty empty but again I was not allowed to change my seat selection online. Pathetic check-in."

Punti positivi: "The supplied pack of toothpaste/toothbrush"

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti positivi: "That we didn’t crash"
Punti negativi: "Everything! The crew was rude, no entertainment whatsoever, late boarding, late departure and bad experience with the check in process both in app and on website."

Punti positivi: "Of the multiple international airlines I recently flew with, I would have to say KLM was by far the best. Relaxing atmosphere, comfortable seating, great in-flight entertainment, although I have the go-go in-flight data/entertainment plan with t-mobile (highly recommended), the flight included a decent selection of movies, television programs, etc. The food far exceeded typical "airline quality," even for an international flight - and included a fabulous little snack box with locally sourced gourmet and specialty items such as chocolate from Belgium, fine cheeses from France, and crackers from England. Drinks = gratis, and crew was exceptionally attentive and went out of their way to make flight as pleasant as possible."
Punti negativi: "Nothing."

Punti positivi: "Arriving more or less on time"
Punti negativi: "Crew is awful. Disrespectful desinterested in customers find themselves very important. No service mentality whatsoever. No respectful airline would hire such arrogant self centered personalities in a service role"

Punti positivi: "Jet airways flight till mumbai"
Punti negativi: "Poor legspace in Klm flight till Amsterdam"

Punti positivi: "No chargers or tv on planes"
Punti negativi: "At Amsterdam we were told that our checkin luggage wouldn't be at Sydney!! Some low fat meals were terrible!"

Punti negativi: "KLM had bumped us to a later flight for no reason and again we had to call with a long wait to get our original connection restored, However, we did not get boarding passes during checking in Europe and thus had to go outside security in Detroit to the main check-in gate and wait 30 minutes to get the error resolved. Then it was back thorough security and a rush to the gate to get there in time to board. Lost our original seat assignment and wound up in the last row at the tail of the plane. Extremely poor coordination between KLM and Delta who operated the flight."

Punti positivi: "Easy airport business"

Punti positivi: "Crew service"
Punti negativi: "Flight delayed."

"Delay flight....:("

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "- the food trays of seats of the plane are in such a way that you can lay your head on them and sleep. It’s really the most comfortable of all Continental flights I’ve experienced."
Punti negativi: "- on board WiFi -"

Punti positivi: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."

Punti positivi: "The leg space"
Punti negativi: "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."

Punti negativi: "Larger leg room"

Punti negativi: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."

Punti negativi: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti negativi: "Flight was late abolutnie 1 hour"

Punti positivi: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Punti negativi: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."

Punti positivi: "Friendly crew"
Punti negativi: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Punti positivi: "I did not had a seat"
Punti negativi: "I did not had a seat"

Punti negativi: "Delay on departure and no bus at arrival"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Flight left on time and arrived 15 mins ahead of schedule, staff was polite"

Punti positivi: "The flight was on time, even though it left with almost 30 mins' delay (despite the fact that boarding was complete with a few minutes before the schedule take off time)."
Punti negativi: "Seat comfort - the seats are tied with Ryanair for worst comfort (rigid and very cramped). Worst of all, though, as with Ryanair - seat allocation. Please, stop this "even though you're travelling together, you may be seated separately unless you pay to choose your seats" nonsense. It's ridiculous!"

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "It was hot and stuffy and dirty"

Punti positivi: "Clean"
Punti negativi: "Claustrophobic"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti negativi: "puntualità"

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "The crew was really nice"
Punti negativi: "1h30 delay for no specific reason is unacceptable"

Punti negativi: "Never announced for non-priority boarding, so many people were late to flight, causing delays. Much less than minimum leg room required for any normal human. Sat bolt upright with front seat digging into knees for 3 hours. Far from the cheapest ticket, but totally no frills, no food, no entertainment, limited baggage. Wizz Air mobile app barely works when required (for boarding passes, etc) Not enough room in overheads for all the carry on they allowed, had to sit with bag and jacket on my lap for flight, as no room under seat either."

Punti positivi: "Everything went to plan and we were very happy"

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "The crew was very nice. The flight was ok"
Punti negativi: "Not much of a food choice.."

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti positivi: "There wasn't any delays, perfect landing"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "Staff"
Punti negativi: "Extra charges. £35 to check bags in"

Punti positivi: "Pilot flew well Cup Noodles available to buy"
Punti negativi: "1h+ delayed No information from the staff or crew (only one apology from the pilot) Left waiting in multiple places including outside the aircraft No updates whatsoever on estimated departure and arrival"

Punti positivi: "Nothing!"
Punti negativi: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Punti negativi: "It a good option, a good price, i will fly again"

Punti negativi: "Very long queues at boating in Charleroi airport"

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti positivi: "The people are very rude no cooperation"
Punti negativi: "The crew was very rude"

Punti positivi: "Comfortable seats. I chose premium price so no issues at check-in. Staff was fantastic! This was my first WIZZ Air flight. It will not be my last!"
Punti negativi: "Boarding did not provide order as everyone crowded to the front. Needs better lines."

Punti positivi: "Personnel that speaks good English"

Punti negativi: "I wasn't to bucharest because on the phone the laidy said to me i can travel with my driving license because my id was lost and at the gate they stop me i lost all money from ticket plus transport to airport and back you should refound my money this company is the most worst company in the world"

Punti positivi: "Wizzair suggestion to compensate us"
Punti negativi: "The fact that they didn't notify us regarding the cancellation of the flight, and moved us to an earlier flight."

Punti negativi: "IL RITARDO DI UN ORA È NESSUNA INFORMAZIONE IN MERITO"

"Ritardo di un’ora"

"The plane had a delay of over one hour. We were boarded and until they fixed some technical error we were in the plane without air conditioning, in Catania with an outside temperature of 38 Celsius. So everyone can imagine that we were boiling in the airplane. 🙁"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Pulizia sericizio cortesia tutto"

Punti positivi: "Tutto ok"

Punti positivi: "Nada me gusto del viaje. Desde la espera para abordar hasta el avión y el servicio que ofrecen. Lo mejor del viaje es haber llegado sano y salvo."

Punti positivi: "Fast boarding, crew was able to help"

Punti positivi: "Tutto apposto non si può lamentare nessuno ne vale la pena"
Punti negativi: "Un po' lontano nella pista poi la mattina facciava freddo e così un po' scomodo"

Punti negativi: "Aria condizionata rotta. Temperatura bassissima"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Ai counter per il check In dovrebbero indicare coi cartelloni luminosi a che città corrispondono, c'era un gran caos tra chi andava a tenerife, londra e pisa. Questo è successo ai counter di Barajas e diverse persone si sono lamentate a voce alta."

Punti negativi: "attesa all'imbarco troppo lunga"

Punti negativi: "I"

Punti positivi: "Personale di volo gentile"
Punti negativi: "Imbarco bagagli personale alquanto scortese"

Punti positivi: "Ho dovuto pagare per un bagaglio in più, quando con la priority avrei dovuto avere due bagagli a mano"

Punti positivi: "Personale gentile e sedili comodi"
Punti negativi: "La velocità d'imbarco"

Punti positivi: "Personale gentile e volo arrivato in anticipo"
Punti negativi: "La velocità d'imbarco"

Punti positivi: "The staff was very kind"
Punti negativi: "Ryanair could do lots of things better."

Punti negativi: "Entertainment and seats"

Punti positivi: "Rapidità nell'imbarco"
Punti negativi: "Servizio clienti"

Punti positivi: "We landed before time"

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "Al ritorno mi hanno fatto pagare 20euro extra per il bagaglio da imbarco"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in ritardo un ora e mezzo!! Scandaloso!"

Punti positivi: "Nulla in particolare"
Punti negativi: "Unica compagnia che fa pagare il bagaglio a mano. Mi sembra illogico"

Punti negativi: "Volo partito in ritardo. Sedili piccoli"

Punti negativi: "Volo in ritardo,. Abbiamo perso il flixbus per Bolzano."

Punti positivi: "ritardo di un'ora"

Punti positivi: "Nil"
Punti negativi: "Nil"

Punti negativi: "La lungissima attesa al imbarco non solo nella sala davanti al gate ma sopratutto nella passarella di accesso all'aereo seguito da un nuovo controllo al ingresso del aereo."

Punti positivi: "We arrive before the planning hour to Pisa"
Punti negativi: "The seats are terrible, nothing confort"

Punti positivi: "Solo volo .. atterraggio pessimo"
Punti negativi: "Imbarco aereo cambio porta.. Troppe storie per bagagli e poi tutti sopra.. io pagato tutto molto per non avere nulla.... Da non rifare"

Punti positivi: "La puntualità"

Punti negativi: "Confusion about checking bags - extra cost for the return journey of the two big bags we’d paid for! Extra cost for our party not to be scattered about the plane (we were) altogether annoying and miserable experience. Will try to avoid Ryanair in future"

Punti positivi: "Flight delayed, 20 minutes to get through passport control, chaos at the car park due to changes & fees! Welcome back to England ☹️"
Punti negativi: "Ryanair delays, Manchester airport in general, poor and anti-travelers focused"

Punti negativi: "Booked 3 flights all on Ryanair for a trip inside Portugal. The booking agent, Gotogate.com, and Ryanair left me deserted. Some error occurred and I received the same flight booking # for all 3 the flights. I discovered this when trying to retrieve my boarding pass for the second flight. Neither company fixed the problem and I could not board the flight. I ended up having to rent a car and drive to Porto (6 hours away). Neither company have anyone that can assist with these issues on the weekend. The worst experience I could have had on my birthday vacation."

Punti negativi: "Non mi è piaciuto perchè il volo era in ritardo di 1 ora è 25 minuti. Doveva partire alle 16:50 e invece siamo partiti alle 18:29"

Punti negativi: "There was a 2.5h delay!!!"

Punti negativi: "Ritardo ma ottimo grazie"

Punti positivi: "Keeps to schedule. A high performing low cost airline."
Punti negativi: "Cost of the food and drinks but I’ll still fly with Ryanair again."

Punti positivi: "Original price"
Punti negativi: "We were on vacation with our 3 year old and spent almost 5 extra hours in the Budapest airport which ate up most of our day. We were notified of the delay 5 minutes before we checked in and could have caught a cab later in the day and enjoyed our last day in Budapest."

Punti positivi: "Il volo, tranquillo."
Punti negativi: "30 minuti tra l'atterraggio e lo sbarco"

Punti positivi: "Easy to use web. Good car hire rates."
Punti negativi: "Flight a bit late without much explanation. Constant raucous announcements on board but couldn’t understand any of them. Probably trying to sell us stuff"

Punti positivi: "Landing at Liverpool to get off the plane"
Punti negativi: "A 3 hour delay. Unruly passengers."

Punti negativi: "everything"

Punti negativi: "Ha ritardato quasi due ore.....e può succedere, ma volerci tenere chiusi su un aereo in attesa per quattro ore mi sembra troppo!!!! Per fortuna è potuto partire prima , ma oltre un,ora è mezza su un aereo fermi ci hanno fatto stare!!! Ora pranzo ma il.cibo ovviamente a pagamento ugualmente malgrado il disagio!!!"

Punti negativi: "The plane left very late and we landed 12.30 am"

Punti positivi: "La puntualità nell’arrivo a destinazione."
Punti negativi: "Ancora una volta l’apertura puntuale del gate è stata seguita da un’attesa alla porta di accesso alla pista e poi sulla pista stessa, mentre si effettuava il rifornimento. A parte la frustrazione per aver speso inutilmente i soldi della priorità, anche il rischio!"

Punti positivi: "The disembark at stansted was fast and passport control was easy."
Punti negativi: "Toulouse airport has terrible facilities. The gate building, where they carral you with the promise of bars and shops actually only had one small drinks stand selling terribly overpriced beverages. There was no air conditioning and it was about 30degress in there, there was not a water fountain to refill water bottles from so was forced to buy overpriced water. Plane ended up landing 2 hours late but the Ryanair staff gave little information or updates on this."

Punti positivi: "Relatively inexpensive flight."
Punti negativi: "Difficult to change anything with the reservation. 1.5 delay with no explanation, constant queuing and overall exhausting and unpleasant."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Horrible boarding. Horrible seats. Garbage sandwiches for a fee. Zero entertainment. Not even a seat pocket. Toilet was disgusting, no wipers. Hyper stressed. Glad it's over, baby! Never ever, again."

Punti positivi: "Finding an affordable flight to allow the family to get away for a weeks holiday that would otherwise not be possible."
Punti negativi: "Having the family sitting separately on the flight as we were not able to afford to pay additional money to per book seats. But it was only a 2 hour flight so we coped. Think it would be a good idea if the airline didn’t just assume that because a child is 11 years old they are able to sit away from their parents. My son has additional needs and so although his chronological age is 12 years his developmental age is only 7/8 years so being sat away from his parents was very stressful for him. Maybe asking during booking if any of the party hav s additioonal needs would be a good idea."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo cancellato meno di 24h prima. Nessuna alternativa offerta. Viaggio perso"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono dalla la Norvegia e arrivano per Pisa

Le compagnie aeree che partono dalla la Norvegia e arrivano per Pisa hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli dalla la Norvegia per Pisa

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli dalla la Norvegia per Pisa

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli dalla la Norvegia per Pisa

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli dalla la Norvegia per Pisa

Prenota voli economici da Norvegia a Pisa

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

10/3
gio
2 scali
Diverse compagnie
29h 25m
TRF - PSA
13/3
dom
2 scali
Diverse compagnie
21h 10m
PSA - TRF
10/3
gio
1 scalo
Diverse compagnie
21h 20m
TRF - PSA
13/3
dom
2 scali
Diverse compagnie
21h 10m
PSA - TRF
10/3
gio
2 scali
Ryanair
29h 25m
TRF - PSA
13/3
dom
2 scali
Ryanair
25h 50m
PSA - TRF
25/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
26h 20m
TRF - PSA
31/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
12h 40m
PSA - TRF
30/12
gio
2 scali
Ryanair
29h 25m
TRF - PSA
3/1
lun
1 scalo
Ryanair
25h 35m
PSA - TRF
10/3
gio
1 scalo
Diverse compagnie
21h 20m
TRF - PSA
13/3
dom
2 scali
Diverse compagnie
26h 35m
PSA - TRF
25/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
26h 20m
TRF - PSA
31/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
22h 20m
PSA - TRF
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
29h 25m
TRF - PSA
3/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
25h 45m
PSA - TRF
10/3
gio
2 scali
Diverse compagnie
25h 20m
OSL - PSA
13/3
dom
2 scali
Diverse compagnie
29h 25m
PSA - OSL
30/12
gio
1 scalo
Ryanair
21h 20m
TRF - PSA
3/1
lun
1 scalo
Ryanair
25h 35m
PSA - TRF
10/3
gio
2 scali
Diverse compagnie
25h 20m
OSL - PSA
13/3
dom
1 scalo
Diverse compagnie
20h 25m
PSA - OSL
10/3
gio
2 scali
Diverse compagnie
25h 20m
OSL - PSA
13/3
dom
2 scali
Diverse compagnie
25h 00m
PSA - OSL
10/3
gio
2 scali
Diverse compagnie
25h 20m
OSL - PSA
13/3
dom
1 scalo
Diverse compagnie
20h 25m
PSA - OSL
25/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
16h 05m
TRF - PSA
31/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
22h 20m
PSA - TRF
24/12
ven
1 scalo
Ryanair
6h 30m
TRF - PSA
31/12
ven
1 scalo
Ryanair
22h 20m
PSA - TRF
10/3
gio
1 scalo
Diverse compagnie
9h 55m
OSL - PSA
13/3
dom
1 scalo
Diverse compagnie
15h 35m
PSA - OSL
30/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
24h 00m
OSL - PSA
3/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
31h 55m
PSA - OSL
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
27h 40m
OSL - PSA
3/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
31h 55m
PSA - OSL
10/3
gio
1 scalo
Diverse compagnie
21h 20m
TRF - PSA
13/3
dom
1 scalo
Diverse compagnie
9h 35m
PSA - TRF
24/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
6h 30m
TRF - PSA
31/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
12h 40m
PSA - TRF
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

25/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
26h 20m
TRF - PSA
25/12
sab
1 scalo
Wizz Air
16h 05m
TRF - PSA
28/12
mar
1 scalo
KLM
18h 45m
TRF - PSA
25/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
28h 55m
OSL - PSA
28/12
mar
1 scalo
KLM
16h 00m
OSL - PSA
25/12
sab
1 scalo
Lufthansa
8h 45m
OSL - PSA
28/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
11h 50m
OSL - PSA
28/12
mar
3 scali
Diverse compagnie
10h 45m
TRF - PSA
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe