Trova voli economici per Olbia

OLB

Trova voli economici per Olbia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Olbia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Wichita (ICT)
Olbia-Costa Smeralda
mar 21/9
mar 28/9
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Olbia

Bassa stagione

febbraioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 9%.

Alta stagione

gennaioIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 35%.

Prezzo medio andata-ritorno

188 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

86 €o meno

Buona offerta solo-andata

29 €o meno

Quando prenotare voli per Olbia

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I migliori consigli per trovare voli economici per Olbia

  • Cerchi voli economici per Olbia? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Olbia a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Torino 39 € sola andata - 69 € andata e ritorno, da Bologna 89 € sola andata - 135 € andata e ritorno, da Roma 111 € sola andata - 138 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 5 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di gennaio, novembre e dicembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Olbia è febbraio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Olbia.
  • L'aeroporto Olbia Costa Smeralda è ubicato a circa 4 km da Olbia ed è uno dei principali scali della Sardegna. Da qui, tramite i bus, puoi raggiungere anche Porto Torres e Santa Teresa di Gallura.
  • L'aeroporto collega le più importanti città italiane, tra cui Milano, Torino, Roma e Venezia, e capitali europee, come Ibiza, Parigi e Londra, con comodi voli diretti o voli con scalo.
  • Le linee numero 2 e 10 del trasporto urbano Aspo collegano l'aeroporto con il centro di Olbia. Dal lunedì al sabato, fino alle ore 20:00, puoi trovare una corsa ogni 20 minuti circa.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Olbia

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile sui voli per Olbia-Costa Smeralda a causa del COVID-19?

Quanto dura il volo per Olbia?

Qual è il volo più economico per Olbia?

Quali compagnie aeree volano per Olbia?

Quanto dista l'aeroporto di Olbia dal centro Olbia?

Qual è il nome dell'aeroporto di Olbia?

Presso l'aeroporto di Olbia è possibile trovare dei parcheggi per le proprie auto?

È possibile muoversi dall'aeroporto Olbia Costa Smeralda con gli autobus?

L'aeroporto Olbia Costa Smeralda prevede dei servizi di autonoleggio?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Olbia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Olbia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Olbia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Olbia?

4 principali compagnie aeree con voli per Olbia-Costa Smeralda

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

6,9
Alitalia
Valutazione complessiva sulla base di 1.617 recensioni
7,3
Imbarco
7,0
Comodità
7,5
Personale
6,1
Divertimento
6,4
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Sedili comodi, assistenti cordiali"
Punti negativi: "Il prezzo....Roma Torino 350€ lo ritengo un furto"

Punti positivi: "Il personale era gentile..tutto comodo ottimo direi. Grazie"

Punti positivi: "Alitalia è sempre Alitalia, tutto perfetto"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Mi hanno fatto perdere il volo cambiando di contino il gate e non mi hanno dato la minima assistenza per risolvere il problema ero lì ad aspettare nel monitor non ha dato mai imbarchi."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "Comodità dei posti,"
Punti negativi: "Nel momento che abbiamo saputo del ritardo di quasi 1 ora potevano passare oltre all'acqua anche con altro"

Punti positivi: "Imbarco veloce, e personale molto gentile"
Punti negativi: "Food and beverage"

Punti positivi: "Excellent dinner"
Punti negativi: "Breakfast was dreadful"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Cambio aeromobile e cambio posti"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Imbarco"

Punti positivi: "Boarding was ok compared to other Alitalia flights"
Punti negativi: "A snack between the meals. More food options for the second meal."

Punti negativi: "Tutto"

Punti negativi: "Stile e professionalità degli operatori Alitalia che difficilmente potranno raggiungere i voli low-cost"

Punti negativi: "Alitalia sempre un passo in più ad altre compagnie, personale cortesissimo e ottimo viaggio"

Punti positivi: "Flight was smooth and didn't feel like 9 hours! Crew handled an ill passenger in a caring and professional manner."
Punti negativi: "Seated in the middle of four center seats, crew overlooked offering beverages/food a couple of times."

Punti positivi: "Even though the plan was full, the boarding process was quick."
Punti negativi: "Extremely old plain. The worst entertainment center i’ve ever seen: it was just ok for the 80’s. The crew seems to not knowing how to smile."

Punti negativi: "Better pillows...as simple as that"

Punti negativi: "This flight had the least legroom of any flight I've ever taken."

Punti negativi: "Eccessivo ritardo"

Punti negativi: "Per problemi di comunicazione con la compagnia sono stato costretto a lasciare il mio bagaglio nell’aereoporto di partenza per poter prendere il volo di ritorno, con la promessa di riceverlo con il primo volo successivo. Promessa che si è rivelata inattuabile per non da procedura"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto dal servizio al modo di trattare i clienti fini a la trasparenza"

Punti positivi: "Cordiale, professionale e disponibile ad accontentare ogni richiesta del passeggero"
Punti negativi: "Wi-Fi a bordo"

Punti positivi: "Volo piacevolissimo. Atterraggio perfetto. Perfetto orario"

Punti negativi: "Efficienza banchi accettazione bagaglio"

Punti negativi: "Snack was packaged bread stick bits. No flavor. Must take of headsets for take off and landing."

Punti negativi: "Um avião velho, com estrurura ultrapassada de entretenimento poderia ao menos ter uma comida um pouco mais adequada e espaço para as pernas compatível com as aeronaves atuais."

Punti positivi: "The crew was really extremely courteous - and because it's off season, there was a lot of spare space."
Punti negativi: "The only less than perfect score was food, but the circumstances mitigate that less than stellar note. The warm meal and snack were better than your average over-sweet snack you get sometimes coming from Europe... We had a delay that may have impacted the food (if you keep warm food too long...)"

Punti positivi: "nice crew on the Rome to US leg"
Punti negativi: "Airline food is usually bad but this was inedible. Tiniest seats ever. Outdated entertainment selection. Obscene baggage fees. Never ever again- not worth the ‘deal’"

Punti positivi: "Volo Londra Roma, aeromobili con ancora sufficiente spazio davanti anche nei posti normali (io alto 1.90) e cintura comoda che non resto soffocato (io peso 140 kg). Personale gentile e almeno un piccolo snack e acqua. Chi si lamenta di Alitalia, voli prima con altre compagnia di bandiera (BA o KLM)."

Punti negativi: "The plane was delayed 1 hour waiting for a crew member to show up. This caused me to miss my flight to the US at DeGaulle"

Punti positivi: "Velocità delle varie fasi."

Punti negativi: "Smarrito bagaglio"

Punti negativi: "Alitalia is the worst airline company"

Punti positivi: "Tutto ottimo personale è una gentilezza que se vedi poco in le compagnie aeree"

Punti negativi: "Abbiamo atteso 30 min dentro l’autobus aspettando che il personale facesse arrivare il trasporto speciale per una persona malata. Certe cose vanno organizzate prima..."

Punti positivi: "nulla"
Punti negativi: "ritardo volo di quasi un'ora"

Punti positivi: "Imbarco, ma avevo Sky Priority Cibo non c’e, come nelle low cost (ma il prezzo non è low) solo un bicchiere di coca cola Divertimento ovviamente non c’"

Punti negativi: "Per un volo di soli 45 minuti gli assistenti di volo hanno tirato fuori un carrello con una scelta di bevande e cibo esagerata. Son riusciti a servire le file da 1 a 10, spiegando ai passeggeri quanto era corto o lungo un certo tipo di caffè latte, quanto era salato o dolce un tipo di snack, come erano i succhi, birre e vini. I due terzi dei passeggeri dalla fila 11 in poi sono rimasti a digiuno perché bisognava prepararsi all'atterraggio. Ridicoli. Inadeguati."

Punti negativi: "They l lost my p partners lugage in Rome .. and now it has ruined her whole Holliday"

Punti positivi: "Nice entertainment, good food and staff"
Punti negativi: "Arms rest pretty smalls"

Punti positivi: "Crew was pleasant there were many seats vacant"
Punti negativi: "Flight boarding starte 25 minuets late"

Punti negativi: "Boarding was late again, 25 minutes this time Seats are Too Tight"

Punti positivi: "Crew was pleasant"
Punti negativi: "Little hot on the plane"

Punti negativi: "the food is terrible. he literally dropped my bread and picked it back up to give to me. it was soggy, tasteless and disgusting even more given the rude crew. I never comment a review unless it was a good or extremely terrible experience. One of the crew members was extremely rude to Americans. God forbid we ask him a question he would keep walking. For the price I paid and the duration of my flight (12 hours from LAX-FCO) I wish I chose a different airline. that was the most uncomfortable flight I've had in a long time and I travel often."

Punti positivi: "La bevanda"
Punti negativi: "Cambio posto"

Punti positivi: "Aereo quasi tutto vuoto Spazio per le gambe ottimo"
Punti negativi: "Imbarco con bus Solo acqua e caffè. No snack"

Punti negativi: "Initial flight from London to Rome left late, so missed connecting flight to Johannesburg. Although we were put up in a hotel and got a flight next day, missed another connecting flight, which was with another flight company and had to pay again to get another flight. No apology from the airline for the inconvenience this caused. The travel to South Africa was for an emergency and ended up getting there two days later."

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Nothing special"

Punti positivi: "Crew was great"
Punti negativi: "Boarding was horrible, Santorini’s airport was horrible, the flight was delayed, no one knew what was going on, there is no organization with boarding it was a mess"

Punti positivi: "Quick flight, arrived early! That part was great!"
Punti negativi: "Boarding is a joke. Everyone hoards the gate and there is no organization. Recommend using boarding zones. Italians have no idea how to make lines."

Punti negativi: "Dovrebbero misurare la temperatura a chi sale in aereo in periodo di COVID"

Punti positivi: "That finally we arrived. 6 hours delay."
Punti negativi: "Everything. Poor management from Volotea and very poor services from SACBO."

Punti negativi: "We did not arrive on time to the flight because our conection delayed and the airfligt company did nothing to help us."

Punti negativi: "Charged full fight fee, don't ask customers pay over size luggage penalty minutes before departure"

Punti negativi: "Very high baggage and other fees that are not publicized. Web site just says checked bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."

Punti positivi: "Simplicity and welcome with a smile"
Punti negativi: "The departure gate was far"

Punti positivi: "L’agenzia per le emergenze, FAS airport service, a cui si sono rivolti è stata eccezionale. Lidia Suardi è SUPER!!"
Punti negativi: "Tutto può essere migliorato: il volo è stato rimandato 3 volte e poi cancellato. Le spiegazioni insufficienti. Prima, l’unica alternativa proposta è stata il pullman. Quando, alle 22, solo pochi erano rimasti, ci hanno riprogrammati al giorno dopo pagando transfer e albergo, ma io avevo già pagato"

Punti negativi: "The return flight was very turbulent, but mostly close to take off and landing."

Punti positivi: "Boarding was like any other boarding, it went fine, but then we had to sit on runway for about 30 minutes or so. Not a huge deal. I keep myself busy on computer so flight went quickly."
Punti negativi: "Flight crew was not happy and they didn't even pretend to be. Seats were not comfortable at all and mine even had a huge tear in it so it just bugged my back side the entire flight. Food was not good at all! Salad smelled moldy. Oh yeah, and I ended up paying extra for my bags that were exactly the same as my husbands but he was not up charged. Between the c crew and the constant selling and up charges, I would rather pay more for a different company."

Punti positivi: "Puntualità e rapidità"

Punti positivi: "Organization in boarding the plane"
Punti negativi: "When i read the baggage rate, its only 20 euro, when i got there its 40 euro the lady told me its cheaper on line cuz i was there 6 hours early. I didnt know that i have to buy the baggage ahead of time. It would be nice if its highlighted in red when i bought the tix. Also i had to pay extra 30 euro bec i didnt chk in on line, seriously? What is the point of having a chk un counter? Also i was told to come back 2 hours before my flight . As i said i was there 6 hours eatly, when i came back the chk in on line is already closed. Im sure its a common problem , a lot if ppl paid extra and were complaining, they could have told us or have a sign there. Dont u think 30 euro is a lot to pay for not chking in? Is it only in europe? Its better when we book that ppl shld be warn of the pronlem, i paid extra 210 euro bec there are 3 of us plus the internet there suck at the airport , if you get in on the internet in 2 mins you are out or cant get in gor hours"

Punti negativi: "I booked an afternoon flight on Volta. They changed me weeks later to a morning flight. I told them I wanted to cancel my earlier flight and preferred a refund instead. I have never received credit for my cancellation."

Punti positivi: "It was a quick flight."
Punti negativi: "They took me and my wife's carry on, that we had already stored in the over head cabins on 3 flights before this one and told me it was to big. Then they made me pay 120 Euros and asked me to take the bag out to the plane. When I got to the plane the men working with the suitcases said my bag was more than capabale of fitting overhead and let me take it up. So they charged me 120 Euros extra for nothing and only did this once they saw my American Passport."

Punti negativi: "Worst airline I've ever experienced, avoid at all costs"

Punti negativi: "Missed our connection they did not accommodate at all Wanted to sell us another flight the next day My brother made the flight and him and his girlfriend had to pay 140 euros for carry on and boarding pass THEIR LOW PRICES ARE A SCAM BAIT SND SWITCH"

Punti positivi: "We got there"
Punti negativi: "About 50 minutes late, hard landing, and worst of all they called us for boarding and we went out of the semi-comfortable terminal and STOOD in the HOT sun. Our plane hadn't even landed. We stood out there for 40 minutes. Voltea is even a worse version of Spirit Airlines"

Punti positivi: "A flight es eventually arranged"
Punti negativi: "There was zero communication from Volotea over 12 hours of being stuck when a flight was delayed. For a long time I thought the flight was cancelled. Now that I am trying to seek compensation via EU guidelines they are similarly evasive and not helpful."

Punti positivi: "Accepted phone scans of our boarding passes. Decent price Nice crew Left a little late but still managed to arrive 15 minutes early on a one hour flight."
Punti negativi: "I only gave one star for food but I didn't buy any food so I would rather have a "not applicable" category."

Punti positivi: "Tutto mia piaciuto"
Punti negativi: "Tutto ok"

Punti positivi: "Convenient straight flight to Bordeaux"
Punti negativi: "Inappropriate behavior from the crew. One stewardess heavily flirting with a passenger, exchanging phone numbers. 45 minute delay while waiting to take off. Crew just chatted, laughed. Unacceptable to buy your snacks/drinks?!??"

Punti negativi: "L'attitudine del personale, corretta ma triste e impersonale. Solo pronti a vendere e non dare servizi"

Punti positivi: "minimum fuss from beginning to end, and no bombarding by emails. their staff all handle carry-on luggage discreetly even when slightly over sized ... Compliments to Volotea."

Punti positivi: "Staff was friendly"
Punti negativi: "Flight was delayed, planes are old, no entertainment and boarding process was unorganized"

Punti negativi: "Volo in ritardo di oltre 4 ore. Poiché già in passato, in situazioni analoghe, il volo è stato poi cancellato all'ultimo minuto, ho deciso di fittare un auto e di muovermi con questo altro mezzo"

Punti negativi: "2 ore di ritardo e nessuna informazione"

Punti positivi: "Excellent price and route. Very friendly crew. I didn't need much for a 2hr flight. Met all my expectations."

Punti positivi: "Piloti e personale cordiali. Essere sempre stato contattato tramite email per le variazioni sul volo. Perciò servizio ben organizzato"
Punti negativi: "L'attesa, sempre in ritardo, per questo viaggio e chi si trova nei ultimi posti, rumorosità del volo causa mottori"

Punti negativi: "Scheduled departure time was 4:00 p.m., but we did not leave until 11:00 p.m. due to a problem with the fuel level indicator. We were kept in the departure gate for 7 hours without a proper explanation in English. When they finally realized they could not repair the plane, they put everyone on another plane. We were given a voucher to use at the snack counter for 10 euros per person, but when we got to the counter there was no food or wine left. Imagine, running out of wine in France! I understand that mechanical issues on planes happen, but it was left far too long to attempt to repair it. A replacement plane should have been supplied after a one hour delay, not 7 hours."

Punti positivi: "Personnel were helpful, polite and spoke English as well as many other languages."
Punti negativi: "Volotea is a low cost airline that charges for early seat assignments, printing boarding passes, luggage and drinks on the flight. There is a service charge added to everything. It isn't as low cost as it initial appears. Beware"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Check in started at 9:05 and boarding was at 9:25, we arrived at the airport (which has 1 gate) at 9:10. There was no one at the check in counter until we asked the security guard for help. At 9:30, the Volotea attendant came back and said we were late and missed boarding and it would cost another 180 euro to get on the plane!! Beware!!! -They have a 20 kg or 44 lb weight limit instead of 50 and will charge you an additional 60 euro per bag of over 44 lbs! -Print your own boarding passes, they charge 20 euro per passenger if they have to print it at check in. -There are fees all over the place, it is a SCAM!"

Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "Too short of a flight for food and entertainment! Smooth flight. No complaints"

Punti negativi: "Hidden fees everywhere with this airline as well as smaller than usual carry-on requirements. My carry-on that fit everywhere else but cost me an extra 40 euros to check with this airline. Also a young women was told at the check-in counter that her carry-on was acceptable but at the gate was told different. They then preceded to demand 60 euros cash as a penalty. Just wasn't right."

Punti positivi: "Everything in the plane felt new, crew was friendly, efficient."

Punti negativi: "Mi è stato fatto pagare due volte il check-in in aereoporto, sia all'atto della prenotazione che in aereoporto."

Punti negativi: "Pagare il posto al momento del checkin"

Punti positivi: "Volotea flight was good and I would fly Volotea again but checking in at the Santorini Airport is Chaos for all airlines Santorini Airport needs to organize the check in area with better barriers especially for the very long line of psgrs lining up for security Without barriers it's unclear where the line ends and where those joining the line should go therefore causing a lot of confusion and people trying to bud in"

Punti positivi: "We printed the boarding passes a week prior and we were ready to go! However Volotea emailed us 24 hours prior to tell us some information had changed and we had new boarding passes. We were worried that we had to pay extra as we were already traveling and could not print the new boarding passes. It was no problem! We downloaded the app and the crew just scanned the app boarding passes. It was a huge relief."

Punti negativi: "Assolutamente troppo freddo in cabina... c'era pure il fumo bianco che usciva dai condizionatori da tanto freddo faceva!!! In poco più di un'ora mi sono preso una sinusite durante il volo d'andata! Per di più il carrello delle bibite è passato dal retro dell'aereo verso il davanti per cui la maggior parte delle persone ha pensato che tornasse indietro per poter prendere un bicchiere d'acqua e invece niente. Una volta arrivati a prua dell'aereo hanno messo via il carrello."

Punti positivi: "Nothing, flight was cancelled 6 months ago and I still have not received my refund."
Punti negativi: "Flight was cancelled 6 months ago and I still have not received my refund."

Punti positivi: "The cabin crew don't know their job and don't care about security! They separate my husband and I from our children. They changed our seats, because they 2 people previous to us were too elder to seat at emergency exit. So we got stuck seating at emergency exit and away from our children! Who will put the emergency mask on my children now in case of emergency Volotea airline ?! Learn your job as flight attendant!"

Punti positivi: "price was great for our flight, otherwise it was like any other flight, nice attendants, nice clean plane, on time"

Punti negativi: "Plane delayed for 2 hours. Small, cramped airport(Santorini) with no working men's restroom."

Punti positivi: "Simplicity and no headache."
Punti negativi: "A poor todler who was crying because his ears were hurting. Flight attendant did everything she could."

Punti negativi: "We were stuck in the security check and immigration but got to the gate 15 minutes before the flight. As we were arriving at the gate, we saw the last bus leave taking passengers to the aircraft. The lady at the counter kept yelling at us for the next 15 minutes and kept saying we were late and the last bus had left. We were 9 passengers all together and it would have been a lot easier if she would have called the driver to pick us up. After realizing we had small kids, she finally called someone after 15 minutes but that was too late. We missed our flight. There was no supervisor to talk to and no where to file complaints."

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "Extra charge (30 Euros) for printing a boarding pass. Seats are uncomfortable"

Punti positivi: "I didn't like anything about it, it was a horrible experience and I will never suggest this airline."
Punti negativi: "I didn't like service, extremely rude and not helpful. They wouldn't let us check in early, they scammed us into paying $30 each to print out ticket. $40 for a bag!! And to top it off with their extremely rude service I had to go wait in a miserable line at the most in organized airport I have ever been in to pay this outrageous extra $100 complete scam and worst airline ever!!!"

Punti positivi: "The flight was so smooth I forgot I was on a plane. Great landing, too."

"Mi è piaciuta molto, l’attenzione veramente dettagliata…dal saluto 🖖 iniziale,alla cortesia nel rispondere ad ogni necessità. Controlli supervisionari e gentilezza strabiliante"

Punti negativi: "Poco spazio per i bagagli, e tassativamente permesso un solo pezzo,neanche una borsetta personalein più"

Punti positivi: "Confort classico EasyJet confermato"
Punti negativi: "Prenotato e pagato il posto 6 dopo lo speedy boarding ho trovato posto nella cappelliera 20 con uscita solo anteriore. Veramente un pessimo servizio"

Punti negativi: "There is no space for legs. The food quality is poor. No entertainment at all"

Punti negativi: "Too long standing around for boarding as the plane was delayed and needed cleaning"

Punti positivi: "Very kind and helpful crew"
Punti negativi: "Boarding process with a wheel chair passenger should be better organized"

Punti negativi: "One hour late + operates by an Estonian company"

Punti positivi: "Board on time or at least updates why we are waiting."
Punti negativi: "Communication"

Punti negativi: "Departure time"

Punti negativi: "5 hour of delay!!!! For the second time in the same flight"

Punti positivi: "The crew on the plane handled the difficulties of a passenger well."
Punti negativi: "The repeated delays and mix up with seats which then led to an irate passenger who made ALL of us miserable. She was moved next to my daughters and took her anger out on them by yelling and demanding things most of the flight."

Punti positivi: "Fast boarding"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "The crew was very nice. All smiles"
Punti negativi: "We give our tickets to board and they tell us we have to put our purse backpack in our suitcase. Why? Really we are boarding. Of course it didn’t fit so we are charged 60 euros!! Per bag !! There are five of us so 300 euros. It’s no better than extortion. Then we pay and give our tickets and wait."

Punti positivi: "The crew very unpolite My reservation was for me and my husband and the gave us separated seats"
Punti negativi: "Quality of service Long lines Very caotic Terrible experience"

Punti positivi: "Personale molto cortese, comfort più che accettabile (considerando che sono alto 190)."
Punti negativi: "Nella tariffa standard se permettessero almeno uno zainetto , oltre al bagaglio a mano, sarebbe perfetto il servizio"

Punti positivi: "Isle seat in 2nd row after I paid to carry on a small duffle bag. Only one item allowed."
Punti negativi: "Everything about flying and good customer service: at check-in, in-flight service, near on-time flight. (flight was over 45 mins late, difficult for those with connecting flights)"

Punti negativi: "Bad leg room, loud guests, bad boarding process."

Punti positivi: "on time flight, check in and boarding are good. Handsfree option let you carry on a under seat bag"
Punti negativi: "seat too tight even for person not big"

Punti negativi: "La puntualità dei voli"

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Personale ok"
Punti negativi: "Non ho apprezzato il fatto che sul bus a Malpensa non ci fosse un divisorio per I Priority boarding. C’era un pullman unico. Quando sono salito su aereo le cappelliere erano gia piene e ho dovuto mettere il mio bagaglio a mano piuttosto in fondo rispetto al mio posto (1C)."

Punti negativi: "Check-in was poor. It got stuck after 80 people that could not proceed to board the plane and occupied the hallway. Everyone was standing for 30 minutes without any information about the reason for the delay in boarding whatsoever."

Punti negativi: "When the flight is delayed by five hours, some information would have been welcome, as would a complimentary drink. We received neither. Then when we did fly, there was hardly any food on board."

Punti positivi: "volo in orario"
Punti negativi: "Ho dovuto mettere il mio bagaglio a mano non sopra di me ma due posto dietro, e salivo con easyjet plus tra i primi..."

Punti positivi: "Rispetto e cordialità"
Punti negativi: "Poche cose"

Punti negativi: "Too many delays with a lot of miss information"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti negativi: "Flight delayed by 73 minutes for take-off"

Punti positivi: "Personale ok."
Punti negativi: "Pulizia aereo. Imbarco caotico, poco spazio, lunga attesa."

Punti negativi: "Easy jet, sempre una garanzia di ottimo servizio"

Punti positivi: "Si"
Punti negativi: "Era un po' in ritardo"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Cena a bordo"

Punti positivi: "Imbarco veloce ed arrivo in anticipo"

Punti positivi: "We Arrived over two hours early waited in the line designated for 45 minutes then told to get in a different line which was slow. Then when we got to the sweet gal at the desk she told us that we couldn’t bring a personal item on in addition to our carry on luggage. We travel a lot and have never seen that. We had to pay $250 to check our roller bags so that we could bring a purse or book bag."
Punti negativi: "We will seriously think of a different air line"

Punti positivi: "The crew were lovely and took care of us."
Punti negativi: "The delay was over an hour and we just sat on the plane."

Punti positivi: "Precisione, ordine, comodità."
Punti negativi: "Molto tempo in piedi nel corridoio dopo il gate ad aspettare. Potevamo restare seduti comodamente ma per il resto viaggio buono."

Punti positivi: "Sempre perfetto"

Punti negativi: "Easyjet - so we had to wait at the gate for no discernible reason - as usual, and annoying to stand in a queue past the boarding gate for 25 min before getting out to board the plane standing 50m away. Vegan option advertised on the on-board Bistro menu and ordered and paid - but then turned over the box to see ingredients and it wasn't vegan. Ridiculous service EasyJet."

Punti negativi: "5 ore di ritardo"

Punti positivi: "Tutto organizzato bene."

Punti positivi: "I don't recall liking much of anything."
Punti negativi: "The dispassion & lack of hospitality by the staff. The lack of process & order of queing to check in. The lack of leadership & ownership of taking care of customers. The livestock-like movement of checking in...standing & waiting on the bus to proceed toward the plane. The standing & waiting on the bus to deboard the bus to board the plane. The standing & waiting on the bus to wait for the bus to proceed to the terminal after landing. The standing & waiting on the bus to deboard the bus to proceed to baggage claim. The extra long wait to receive the luggage at baggage claim. The leadership of the company needs to either decide to fix this or find other work. Everything stated above is a reflection of leadership not taking ownership."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ho dovuto imbarcare il bagaglio e penso non ci sia cosa più sgradevole se fai scali!!! Orrendo che esistano ancora questi limiti!!!"

Punti negativi: "La cortesia è puntualita"

Punti positivi: "Partenza in pesante ritardo"

Punti positivi: "The flight was almost on time."
Punti negativi: "We did not like having to pay an extra 16 euros per person for carry on. Other planes allow a carry-on and a personal item. Did not appreciate this last minute extra charge. This should all have been explained when we purchased our tickets. I probably would not fly on EasyJet again for this reason."

Punti negativi: "Mi hanno obbligato ad imbarcare anche il bagaglio a mano nonostante fossi tra i primi 70 passeggeri e con il check in fatto on line. Non mi piace!"

Punti negativi: "The employees are very rude and boarding takes forever."

Punti negativi: "Volo cambiato"

Punti negativi: "posti troppo strtti"

Punti negativi: "Siamo partiti con 40 minuti di ritardo"

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"I voli sono sempre in ritardo."

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "It was enough fast"
Punti negativi: "Too much money for nothing service."

Punti positivi: "The food options were amazing and the wine was very nice!"

Punti positivi: "Good flight, easy check-in, direct 4 hour flight"
Punti negativi: "Seat not inclining."

Punti negativi: "Larger leg room"

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti positivi: "Clean"
Punti negativi: "Claustrophobic"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti positivi: "On time without any delay"
Punti negativi: "Satisfied"

Punti positivi: "Kind stevards clean plane no delay"
Punti negativi: "More comfortable seats but this is low cost company :)"

Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "The crew was very friendly and helpful."
Punti negativi: "The boarding process took far too long. We were standing at the gate for what seemed like an hour. I'm not sure exactly why we were delayed in boarding the plane. There was no explanation."

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "On time departure"
Punti negativi: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Punti negativi: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."

Punti negativi: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Punti positivi: "The price"
Punti negativi: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Punti positivi: "Crew nice,seats ok"
Punti negativi: "Expensive hold luggage,rip off"

Punti positivi: "The crew was really nice"
Punti negativi: "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti positivi: "Price"
Punti negativi: "-Crew were very rude, check in crew and flight attendants -Luggage and checking in fees not advertised enough. Too many people getting their money stolen by Wizz Air. - Boarding extremely chaotic and not organized."

Punti negativi: "Lost our baggage, took a day to get it. Paying to sit next to your travel partner is ridiculous."

Punti positivi: "was on time"

Punti positivi: "Cheap flights and convenient airport"
Punti negativi: "Seats uncomfortable and hot"

Punti positivi: "The flight was cheap and got you where I wanted"
Punti negativi: "Make sure you queue early if you want to take your hand luggage on board, as if you are too late in the line they will make you check it into the hold at the last minute. I guess I should have realised that by how early people started queueing and the fact that they charge for checked in luggage."

Punti positivi: "Crew were friendly! The app for the journey is good."
Punti negativi: "announcements a little muffled. A delay caused us to wait on the bus for a good half an hour which was somewhat uncomfy, and the plane was very warm. couldn't take my shoulder bag on as well even though I could've put it under the chair, which I feel like is a sneaky way of making you pay for the speedy boarding thing."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The airline does not have kiosk check-in. You are checked in automatically, and if you buy through a third party, your boarding pass is emailed to you. Never having flown this 'unique' airline before, we did not know the process. At the check-in desk, the clerk told us that if we couldn't show him our boarding pass, he would charge us 30GBP to print them. He was a complete jerk. After no help from him, I was able to figure out that we did have them as attachments. Never again."

Punti positivi: "I liked that I got to my destination in one piece."
Punti negativi: "The plane was creaky, there was a ton of turbulence, the flight attendants even got nervous which was very disquieting."

Punti positivi: "Personnel that speaks good English"

Punti negativi: "Checkpoint at katowice the wirst ever seen, personnel with very bad atittude wanting personal cosmetics to fit on stupid plastic bag, the rest wanted to scrap or document my bag to pay extra even I already pay for bring it inside cabin, same before boarding I have my computer backpack and already pay 10 eur for large cabin bag and before boarding they wanted for me to checkin baggage because rule is only backpack even I did explain I already paid large cabin, at end I paid 63 Eur total for my luggage I found completly dissapointed and abusing from many passengersbin the same sittuation, also fly have us inside the plane for more than 30minutes without leaving,"

Punti negativi: "Extra fees for baggage and tickets that were not disclosed. The check in was incredibly disorganized. No help was provided with problems."

Punti negativi: "Before bording a man ask me to gollow him to mrsire my bag and let me pau 40 pound because its litle bit biger than he want and let others pass woth biger bag ."

Punti negativi: "IL RITARDO DI UN ORA È NESSUNA INFORMAZIONE IN MERITO"

Punti positivi: "Facilities are terrible! It was like stepping back in time! To use this as a stopover, is a poor decision because this airport does NOT meet the brief and does NOT warrant being used for passengers. I’ve been very polite here, I have more choice words I could use"
Punti negativi: "Nothing! To learn that Wizz Air ‘allowed’ cabin size is so tiny was really shocking! With All the other budget airlines, easyJet, Monarch & even Ryanair my cabin would’ve been fine. This is the same hand luggage I’ve been using using for many years."

Punti negativi: ""Wizard of Oz Airlines" I'm surprised the pilots didn't ask for another hidden fee! Please book a full fair on a major carrier instead of hidden fee fiasco at the airport. headaches before a flight. Keep in mind no wizz staff to talk to before flight or in Budapest. Private contractors from airport do all the check in process and departures."

Punti positivi: "cheap, on time"
Punti negativi: "no reclining chairs, no free water"

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "My bag was 6cm too big, so they charged me at the airport. After checking their website, the airport overcharged me, and the gestapo who was checking had less customer service manners than my old French teacher, she was a...!"

Altre info su Alitalia
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree con voli per Olbia

Le compagnie aeree con voli per Olbia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli che arrivano per Olbia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli che arrivano per Olbia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli che arrivano per Olbia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli che arrivano per Olbia

Olbia: prenota biglietti economici

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

10/11
mer
diretto
easyJet
1h 15m
MXP - OLB
14/11
dom
diretto
easyJet
1h 10m
OLB - MXP
27/9
lun
diretto
Volotea
1h 20m
TRN - OLB
1/10
ven
diretto
Volotea
1h 15m
OLB - TRN
7/10
gio
diretto
Volotea
1h 25m
VCE - OLB
10/10
dom
diretto
Volotea
1h 20m
OLB - VCE
7/10
gio
diretto
Volotea
1h 25m
VCE - OLB
10/10
dom
diretto
Volotea
1h 20m
OLB - VCE
6/11
sab
diretto
easyJet
1h 20m
MXP - OLB
8/11
lun
diretto
easyJet
1h 10m
OLB - MXP
28/9
mar
diretto
easyJet
1h 20m
VCE - OLB
2/10
sab
diretto
easyJet
1h 10m
OLB - VCE
26/9
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 25m
VCE - OLB
1/10
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 10m
OLB - VCE
25/9
sab
diretto
Diverse compagnie
1h 05m
BLQ - OLB
28/9
mar
1 scalo
Diverse compagnie
18h 55m
OLB - BLQ
6/11
sab
diretto
easyJet
1h 20m
MXP - OLB
8/11
lun
diretto
easyJet
1h 10m
OLB - MXP
26/9
dom
diretto
easyJet
1h 20m
VCE - OLB
1/10
ven
diretto
easyJet
1h 10m
OLB - VCE
29/9
mer
diretto
easyJet
1h 25m
VCE - OLB
30/9
gio
diretto
easyJet
1h 10m
OLB - VCE
26/9
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 25m
VCE - OLB
30/9
gio
diretto
Diverse compagnie
1h 10m
OLB - VCE
26/9
dom
diretto
Volotea
1h 20m
TRN - OLB
30/9
gio
diretto
Volotea
1h 15m
OLB - TRN
26/9
dom
diretto
Volotea
1h 25m
VCE - OLB
1/10
ven
diretto
Volotea
1h 20m
OLB - VCE
25/9
sab
diretto
Wizz Air
1h 15m
MXP - OLB
25/9
sab
diretto
Wizz Air
1h 15m
OLB - MXP
25/9
sab
diretto
Diverse compagnie
1h 05m
BLQ - OLB
28/9
mar
1 scalo
Diverse compagnie
18h 55m
OLB - BLQ
14/11
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 20m
MXP - OLB
21/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
27h 35m
OLB - MXP
25/9
sab
diretto
Wizz Air
1h 15m
MXP - OLB
25/9
sab
diretto
Wizz Air
1h 15m
OLB - MXP
5/10
mar
1 scalo
Alitalia
19h 15m
BLQ - OLB
14/10
gio
1 scalo
Alitalia
25h 30m
OLB - BLQ
1/10
ven
1 scalo
Alitalia
3h 10m
BLQ - OLB
8/10
ven
1 scalo
Alitalia
18h 55m
OLB - BLQ
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

25/9
sab
diretto
Wizz Air
1h 15m
MXP - OLB
25/9
sab
diretto
Wizz Air
1h 05m
BLQ - OLB
25/9
sab
diretto
Wizz Air
1h 15m
MXP - OLB
26/9
dom
diretto
Wizz Air
1h 15m
MXP - OLB
26/9
dom
diretto
Wizz Air
0h 55m
CIA - OLB
3/11
mer
diretto
easyJet
1h 15m
MXP - OLB
30/9
gio
diretto
Volotea
1h 20m
TRN - OLB
2/10
sab
diretto
easyJet
1h 20m
VCE - OLB
27/9
lun
diretto
Volotea
1h 15m
BLQ - OLB
31/10
dom
diretto
easyJet
1h 20m
MXP - OLB
30/9
gio
diretto
Volotea
1h 20m
TRN - OLB
30/9
gio
diretto
easyJet
1h 20m
VCE - OLB
27/9
lun
diretto
Volotea
1h 25m
VCE - OLB
4/11
gio
diretto
easyJet
1h 20m
MXP - OLB
3/10
dom
diretto
Volotea
1h 15m
BLQ - OLB
13/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
20h 50m
FCO - OLB
25/9
sab
2 scali
Diverse compagnie
25h 55m
FCO - OLB
29/9
mer
1 scalo
Diverse compagnie
8h 25m
NAP - OLB
10/10
dom
1 scalo
Alitalia
19h 15m
BLQ - OLB
27/12
lun
1 scalo
Blue Air
23h 35m
NAP - OLB
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe