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Volo da Venezia Aeroporto di Marco Polo a Londra Aeroporto di Londra-Heathrow
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Domande frequenti per prenotazioni di voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

4 principali compagnie aeree con voli da Venezia Aeroporto di Marco Polo a Londra Aeroporto di Londra-Heathrow

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK
7,8
Austrian AirlinesValutazione complessiva sulla base di 4693 recensioni
8,1Imbarco
7,9Comodità
8,4Personale
7,3Divertimento
7,4Cibo
Recensioni compagnia aerea
Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "sul boarding elettronico su Kayak di inserire anche il gruppo di imbarco"
Altre info su Austrian Airlines
Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "sul boarding elettronico su Kayak di inserire anche il gruppo di imbarco"
Punti positivi: "Stewards dis perfect job"
Punti positivi: "Everything about the United Airlines portion of the trip was terrific: lots of food & drinks; good entertainment system; good seats even in economy. United really stepped up their game."
Punti negativi: "The seats on the Austria Airlines portion of the trip were very close together & very minimally structured (little padding, depth etc.)"
Punti positivi: "In flight crew worked hard"
Punti negativi: "No lines for boarding - it was a mess And randomly we were asked to check in our bags though Austrian crew had earlier tagged them for carry on"
Punti positivi: "Good"
Punti positivi: "Puntualità"
Punti positivi: "Great to be able to check in bags at the CAT railway station in the morning. Cabin crew were excellent- very friendly and helpful and did two drinks services. Austrian’s cabin crew sets them apart on European routes."
Punti negativi: "Food"
Punti positivi: "puntualità e serietà"
Punti negativi: "mangiare"
Punti negativi: "Staff is not friendly, does not offer assistance or ask if you need anything."
Punti positivi: "Tutto ok ottima precisione"
Punti negativi: "Io credo che è tutto ok"
Punti positivi: "Talmente poco che questa linea la sto scrivendo solo pet arrivare ai 50 caratteri richiesti"
Punti negativi: "Shit happens: i guasti tecnici possono accadere, è nella natura delle cose. La professionalità è sapere come gestire guasti e disagi delle persone. Ecco, Austrian semplicemente non lo sa. Il volo, già in ritardo di mezz'ora - strano - all'altezza di Graz deve rientrare a Vienna per guasto, dicono, all'aria condizionata. Ci dicono che ci daranno informazioni al gate. Può capitare, naturalmente. Solo che: - le informazioni non le danno al gate, ma allo Starbucks dell'aeroporto, senza avere aspettato e neanche avvertito tutti i passeggeri - ci dicono che nonostante i mercatini natalizi ci hanno trovato comunque un hotel, facendolo un po' pesare, mentre è loro dovere, siccome il volo è ritardato al giorno dopo. Peccato che l'hotel è a 120 km e loro non hanno trovato il bus per il trasferimento (incidentalmente, anche questo è da norma di legge un loro dovere...) - alla fine come assistenza in termini di generi di conforto commisurata alla durata del ritardo, 10 ore, il tutto si è ridotto ad una bottiglietta d'acqua e un kit toilette per il mattino. In ragione della distanza degli hotel disponibili siamo stati invitati pressantemente a passare la notte nel terminal, ma: - nessuna assistenza. Dopo i controlli di sicurezza neanche una bottiglietta d'acqua, neanche un voucher colazione, neanche qualche coperta o cuscino per dormire meglio sulle scomodissime sedie/divano. E neanche uno scusate. - nessuna reazione alla possibilità di apertura della business giunge: è chiusa e non la riapriamo per voi. Neanche per farvi dormire un po' meno peggio. - nessuna specifica informazione ai passeggeri sulla evoluzione della situazione - siamo stati abbandonati a noi stessi, in sostanza Violazioni multiple e ripetute del regolamento CE 261/2004. Ma pagheranno, eh, se pagheranno..."
Punti positivi: "In particolare, nulla. Posti piuttosto stretti, tempi lunghi di imbarco, personale cortese ma nulla di più"
Punti negativi: "Comfort? Una bottiglietta di acqua naturale da 25 cc. Giusto per non potere dire che non hanno dato nulla. Volo brevissimo, cmq in ritardo di mezz'ora, imbarco confusionario. C'è stato poco da salvare."
Punti negativi: "Ritardo da piu di un ora con avviso solo parziale del ritardo"
Punti positivi: "Timely departure and pleasant staff on board"
Punti negativi: "It was cold during the flight,"
Punti positivi: "Good experience, service was good, and attendants were courteous"
Punti negativi: "È la stessa Lufthansa che decide i voli ed i loro collegamenti. Se non sono in grado di garantire un volo dovrebbero rivedere gli orari."
Punti positivi: "Seat size was decent, not like us airlines, there’s actually space for you knees."
Punti positivi: "I liked that the airplane was newer and comfortable. The crew and food was ok."
Punti negativi: "There was no entertainment unless you paid for it. We already pay enough for our tickets to fly and entertainment should be included and not another added expense, especially for families that already pay so much for their flights!"
Punti positivi: "Fast disembark. Used both ends."
Punti negativi: "No entertainment. Luckily, it was late or I would have missed it because my previous plane was so late."
Punti positivi: "On time and amazing flight crew! SO attentive and personal...seemed to really enjoy their job."
Punti negativi: "Nothing"
Punti positivi: "We had a very tight connection but there was no problem. With only 30 minutes between arrival and departure our checked bags still made the flight."
Punti negativi: "Poor announcements"
Punti positivi: "Highly efficient transfer (45 minutes between flights)"
Punti negativi: "too short a time to transfer between flights as a very long distance between gates,"
Punti positivi: "Movie selection, crew was very polite"
Punti negativi: "Main meal was a little funky and boarding is always a hassle"
Punti positivi: "volo cancellato dirottato con swiss via Zurigo."
Punti positivi: "Crew was very friendly. In-flight food service on such a short flight with choice of a sweet or salty snack was much appreciated."
Punti negativi: "Seat backs were rock solid without use of a personal pillow."
Punti positivi: "Flight attendants were extremely friendly and considerate of passenger needs. In flight Wi-Fi is free in economy. Good leg space between the rows. Overall it's rare to find such good service now a days."
Punti negativi: "While going to the gate G11 at Vienna airprt, i slipped infront of the gate in presence of 3 male austrian airways staff who were checking there. After i got up i requested if i could get some water and they said they cannot. Finally a co passenger gave me her bottle of water. I ended up actually breaking my leg"
Punti negativi: "flt was delayed 2 hours due to "employee meeting""
Punti positivi: "too short to tell."
Punti negativi: "Not applicable"
Punti positivi: "We had a friendly conversation about our travels. The lady explained the entire baggage process clearly. The security folks were equally friendly. Just a real nice experience at the Lugano airport."
Punti negativi: "Not one thong!"
Punti negativi: "Anche oggi 20 minuti di ritardo"
Punti positivi: "Le hostess fantastiche"
Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora"
Punti positivi: "Not much"
Punti negativi: "Lateness and virtually no food at lunchtime"
Punti positivi: "The flight was nowhere near full, which was terrific. The crew were excellent, polite and attentive. Everything was on time."
Punti negativi: "I don't remember anything about the food."
Punti positivi: "crew"
Punti positivi: "la pulizia degli aerei, la cortesia del personale di bordo."
Punti negativi: "i prezzi sono alti."
Punti negativi: "When I was boarding all representatives was very unfriendly and I would say they were rude."
Punti positivi: "Great staff, friendly and helpful."
Punti positivi: "The staff should speak english and albanian from pristina to austria or from pristina to turkey its abvious they are albanians %95 of them and elderly who dont speek any other language but albanian"
Punti negativi: "Flight was delayed an hour after boarding to wait for passengers from another flight. I understand waiting 10-15 mins but one hour was way too long."
Punti negativi: "As I was flying from London Heathrow back to Vienna, I had a carry-on that was allowed on my flight with Austrian from Vienna to London. My carry-on weighed 8 kg, like is required by the rules. While boarding my flight, the woman at the counter told me my bag had to be checked because there were too many carry-ons on the flight. I asked her that I keep my bag because I had medication in there, and she didn't listen to me at all. She just kept repeating that i have to check my bag, and then took my bag from me and gave it to the baggage crew there. I didn't want to make a huge scene because the flight is only 2 hours and I hoped i Could deal without my medication during that time, but I found it incredibly, incredibly rude and awful to not listen to a passenger."
Punti positivi: "Pleasant flight crews on all flights."
Punti negativi: "Cramped seating in coach."
Punti positivi: "Service was spectacular. The United crew was awesome."
Punti positivi: "Everything seemed all right"
Punti positivi: "The meal and drink service was quite good. The stewards/stewardesses were very attentive and kind."
Punti negativi: "There is not enough leg room. There is even less room if the person in front of one's seat has the seat reclined. The seats barely recline at all, so sleep is impossible. Sleep would be possible if there were enough room to rest one's head on the tray in front of the seat. This is impossible if the person in front of one's seat has reclined his or her seat. Thus, sleep is totally impossible on this aircraft. The sinks in the bathrooms also need to be deeper and need to drain more quickly."
Punti negativi: "Seats in economy class were crammed with next to no leg room"
Punti positivi: "Food, courtesy of flight attendants."
Punti negativi: "Old plane. Very little space in chairs."
Punti positivi: "Exiting the aircraft."
Punti negativi: "United did not honour the seat assignment that Airfare.com gave me so I sat in a middle seat. But the entire seating plan on United is so bad it should be a violation of the anti torture convention."
Punti positivi: "It was cheap and easy to book"
Punti negativi: "Not being able to check in online, was not able to reserve seat. Even at luggage check in the flight attendants did not allow me to reserve a seat."
Punti positivi: "No stress at all. Friendly staff."
Punti negativi: "Entertainment was terrible. Only a few movies to choose from. Spent the whole flight watching the planes route."
Punti positivi: "Crew was amaizing, yes, pilot was excelent, smooth landing and taking off. Great gift for kids to play onboard."
Punti negativi: "Online adding kids meal, no meal appropriate for kids . No usb charging for phones and tablets, only US charger. More movies and games for kids and adults. It is very little."
Punti positivi: "Comfortable, on time, smooth boarding"
Punti positivi: "Super comfortable the seats and staff"
Punti negativi: "Nothing it was great."
Punti positivi: "The crew on board was helpful, but they can hardly make up for company’s atrocious policies."
Punti negativi: "They made me pay $70 for my carry on luggage - the very same one that I didn’t have to check in on my way to Zurich. The company has obscure luggage policies that could easily qualify as hidden charges. I will do everything I can to avoid flying with Air Serbia in the future."
Punti positivi: "Food was fantastic. Crew was attentive and polite."
Punti positivi: "Crew was friendly and very attentive. Food was better than most airlines’ long haul meals."
Punti negativi: "Standard intra-European business class seats, which aren’t any more comfortable than economy. Wi-Fi wasn’t available for a portion of the flight."
Punti positivi: "Crew was good, short flight on an older aircraft, everything was fine"
Punti negativi: "Bags got left in Belgrade transferring from Helsinki despite this flight being delayed 30 mins, unsure how that happens..."
Punti positivi: "Crew was great. Seat was as expected. Could use a seat pad as they get worn out after a few years and I have to sit on my blanket so my legs don't fall asleep"
Punti negativi: "More movies and TV shows please!"
Punti negativi: "My bag making it to my destination not broken."
Punti positivi: "Ok?"
Punti positivi: "The air Serbia staff were top class"
Punti negativi: "Not enough time between the connecting flights. The terminals were too far apart, and the local airport transportation took too long to get me to a connection flight terminal."
Punti positivi: "Pleasant staff, wonderful food, very pleasant flight"
Punti negativi: "Nothing, everything was very good"
Punti negativi: "No entertainment equipment, video or audio."
Punti positivi: "Comfortable seats"
Punti negativi: "Crew attitude , allowing oversized baggage in the craft, no food service though it's not LCC."
Punti positivi: "Efficient boarding, friendly crew. Seats comfortable enough for an hour, but no longer."
Punti negativi: "I have never been on a flight where there were so many screaming infants, and so loudly. Air Serbia, like the other airlines, apparently can find nobody smart and creative enough to solve that problem."
Punti negativi: "Old outdated planes. Very little in flight entertainment- tiny selection of movies and tv shows. No ability to charge mobile devices."
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "5 hours delay"
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Unable to check in online. Didn't accept credit cards forced to wait in serval lines to pay for luggage. Long waiting lines. Don't offer water on plane. No information given about luggage and being forced to pay for a seat fee. No information on connecting flights. Most uncomfortable plane and horrible experience."
Punti negativi: "They were very unpolite. They completely ignored multiple requests. I was ignored and not even asked get a drink (I just needed some water). They said they offer the food and drinks to others because they paid. Money wasn’t an issues. Besides I wasn’t even offered a drink neither asked for money. I found it really rude."
Punti positivi: "Half way through the journey they wanted to charge me 40 Euros to check in my carry on because it was too big. They said they shouldn't have allowed it on the first flight."
Punti negativi: "Half way through the journey they wanted to charge me 40 Euros to check in my carry on because it was too big. They said they shouldn't have allowed it on the first flight. Also security check was at the gate so no water was allowed or available to buy after it, so you were forced to buy on the plane if you wanted water"
Punti positivi: "Comfortable aircraft"
Punti positivi: "Nice service."
Punti negativi: "Small aircraft"
Punti positivi: "Title says it all"
Punti negativi: "Title says it all"
Punti positivi: "No complaints"
Punti negativi: "Everything was OK"
Punti positivi: "I like it was fun"
Punti negativi: "I liked everything"
Punti positivi: "Nothing. Rude staff. Horrible food and service."
Punti negativi: "Everything"
Punti negativi: "No enerertainment and no food."
Punti positivi: "Food is okay, entertainment is finally available (at least for mobile phones and tablets), crew is good"
Punti negativi: "New sits are just uncomfortable, especially in the middle."
Punti positivi: "A short connection"
Punti negativi: "Not possible for online check-in"
Punti negativi: "Not possible for online check-in"
Punti positivi: "Quick flight"
Punti negativi: "Time it took to board and leave"
Punti negativi: "Very very bad landing in split and i didn't find my luggage Mina"
Punti positivi: "As mentioned many times, they are more professional than JAT, but still looong way to go."
Punti negativi: "They upgraded their system, but it fails when it comes to payments. They should definitely replace turbo props with jets."
Punti positivi: "Air Serbia is way better than old JAT Airways (or at least better than JAT Airways after 1992). They are improving and it seems that they will be a solid regional company, as well as a good Etihad partner."
Punti negativi: "I don`t know why they still didn`t decomission old ATR-72 turboprops. They might use them on some flights, but I believe that they should buy or lease some mid-range jets even for short-haul flights. Austrian Airways uses jets for BEG-VIE service."
Punti positivi: "The staff was great"
Punti negativi: "The movies are outdated"
Punti positivi: "crew was great , very friendly"
Punti negativi: "tv sound didn't work"
Punti positivi: "The price"
Punti negativi: "I had to run as fast as I could to catch my connecting flight in Abu Dabi. Online it said I had a 1.5 hour layover but when I arrived I had 7 minutes to get to the other side of the airport. They also lost my luggage."
Punti positivi: "Love the cabin crew and their professionalism. Excellent presentation and delivery. Captain and first officer were excellent. Professional, friendly and great skills. Great take-off and landing in the ATR 72."
Punti positivi: "Nearly all, but inadequate organisation a fuel leaking problem at AbuDabi airport on 10/02/2016."
Punti negativi: "Passengers were kept 3 hours in the plane during the impairment."
Punti positivi: "All good."
Punti negativi: "They woke me up for a meal. My bad to forget earplugs or ask for some."
Punti positivi: "Huge legs space for economy class, great service!!!"
Punti positivi: "Food is very good"
Punti negativi: "Flat bed is not comfortabl, no mattras.."
Punti positivi: "Baggage allowance"
Punti negativi: "Too few movie choices."
Punti positivi: "Good company"
Punti negativi: "The part of our luggage was lost when we landed in Ljublina but we got it next morning"
Punti positivi: "Good job"
Punti negativi: "/"
Punti positivi: "Service was great on both legs of the trip"
Punti negativi: "Not on time departing from Rome"
Punti positivi: "Friendly staff both at the airport and on the plane. Clean airplanes, professionalism and excellent service. Not to mention, arrived 1 hour early on both legs. Excellent experience and I will be flying with Air Serbia again."
Punti negativi: "Nothing bad to say about it."

Primo volo cancellato e secondo in ritardo di 2 ore

Tutto ok

Siamo partiti e le valigie sono arrivate tutto ok

Tutto ok

+ Equipaggio sempre allegri e felici + Interno aereo nuovo e pulito + Buona attenzione alla disciplina anti-COVID - Partenza in ritardo inizialmente per problema staff, poi valigia da scaricare per passeggero mancante, finalmente per problema attrezzatura aeroporto. Una storia… - Postazione 26F molto ristretto con poco spazio per i ginocchi, bracce, sotto la sedia davanti. sono nella media per altezza (182cm) ma mi sentivo scomodo.

The company did not know how to handle COVID bureaucracy efficiently or even correctly. We were asked to fill in four forms when only one is needed or even checked at all. I had to come in early to the airport, take a COVID test and then wait in the airport departure lobby for almost 1h to check in while waiting for the test results. Given that I spent a substantial amount to get a business ticket, I expected my time to be respected and to have business facilities made available. Once reached, the lounge now has an ordering system instead of self-service. The food was honestly disgusting, cold boiled rice without any salt and some "Spanish chorizo chicken" that had no chorizo and tasted like boiled chicken dropped in reheated tomato sauce. The plane departed one hour late. The business class seat was small, but comfortable. The company sent a boiler plate email apologizing which is something you appreciate the first time and it becomes grating when you get more than one per week.

Punti negativi: "Cibo"
Punti negativi: "The boarding process was a mess with a long delay and change of gate. The flight was one hour late and we missed our connection. Because it was on a different airway"
Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in overbooking ho dovuto imbarcare i passeggini Cibo a pagamento Personale scortese"
Punti positivi: "Tutto bene"
Punti positivi: "L'hostess"
Punti negativi: "Private bus for business class would be better"
Punti negativi: "Lo scalo del ritorno è stato troppo breve e a causato lo smarrimento del bagaglio . Inoltre un viaggio che dura un giorno intero deve comprendere almeno un pasto nella tariffa"
Punti negativi: "Scalo troppo breve al ritorno che ha causato lo smarrimento del bagaglio Un viaggio che dura un giorno intero deve almeno garantire un pasto incluso"
Punti negativi: "Tempo di off-boarding"
Punti negativi: "I film in italiano sono limitati"
Punti positivi: "Nulla, solo discomfort"
Punti negativi: "Accoglienza e puntualità"
Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora per la partenza"
Punti negativi: "Il ritardo di più di un’ora della partenza è inaccettabile per una compagnia aerea come la BA"
Punti negativi: "There was a delay of more than an hour so I had to run for my connecting flight then my bags didn't make the flight."
Punti negativi: "The worst flight I took in years. A dated airplane, with seats uncomfortable and worn off, an inflight entertainment system that looked straight from the 90s. We had. 1:20h delay ( announced on board ) on departure as the engine had to be repaired and replacement parts installed."
Punti positivi: "Cleanliness of the plane, comfort on board"
Punti negativi: "Totally unpolite personnel at Heathrow airport. We were at the beginning of the line, but they forced us to check-in the cabin bag, asserting that the flight was packed and there was no space available. The girl that was checking our ticket didn't answer our questions regarding the reason, and told us to speak with her boss. Her boss told us pointlessly that our bag was chosen randomly. In the end, we had to put in a little plastic bag everything valuable we had in the baggage, though on the plane there was plenty of space available in the overhead lockers."
Punti negativi: "Neppure un bicchiere d’acqua. Volo da 40 anni non mi era mai capitato."
Punti negativi: "Very disappoint as British Airways company. No difference with low costs companies."
Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "Il volo con 45' di ritardo (una consuetudine guardando i giorni precedenti). All'arrivo ancora attesa all'interno del aeromobile, perché il terminal non era pronto. Nel 2018 è inaccettabile, i mezzi di comunicazione esistono e funzionano. Assurdo!"
Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "All'arrivo attesa all'interno del aeromobile (20/30', perché il terminal era guasto e non si trovava un' autoscala per scendere). Assurdo!"
Punti positivi: "Il posto"
Punti negativi: "Dormivo e non mi hanno avvertito della partenza ritardata"
Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "la difficoltà all'imabrco per l'eccesso di bagagli a mano. avrei oreferito un imbarco forzato in stiva per un certo numero di passeggeri (io ero gruppo 4 e probabile canditato ...) perchè troppe persone portano come secondo bagaglio item troppo grandi e invece di inserirli sotto i sedili li devono mettono nei comparti overhead. non ci sta più nulla! il personale èstato comunque premuroso e gentile (con con grande professionalità) riducendo il fastidio. era venerdì sera."
Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "volendo essere critici durante la notte ua tutti i costi n maggiore servizio di bevande sarebbe stato aprrezzato ma ho comunque dormito parecchie ore e forse ho perso dei passaggi"
Punti positivi: "Spazio in più in larghezza e per le gambe. Vale il maggior costo."
Punti positivi: "Partenza in orario, arrivo in anticipo. Personale cortese"
Punti negativi: "British è ormai come ryan, non danno gratis neanche un bicchiere d'acqua. Su un volo di due ore intorno a mezzogiorno se vuoi uno snack lo paghi"
Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono riusciti a farci stare seduti insieme, sedili rotti, tray rotto. Peggio di così?"
Punti positivi: "volo di per se tranquillo e staff eccellente"
Punti negativi: "in London city non c'è una Lounge di BA il volo è partito con 30 minuti e più di ritardo l'aeroporto è piccolo e trafficatissimo"
Punti negativi: "Old aircraft with limited space and entertainment (Business class). One hour delay on arrival."
Punti positivi: "Very comfortable aircraft (I got a seat in the middle of two other people in economy class, but the seat was so comftorable I could sleep easily througout the whole flight) and very good service. Good wine selection. Not many movies, but good ones."
Punti negativi: "Food quality can be improved, although I had worse. I had to pay 70€ for 5 kg excess weight of my lagguage, usually other companies do not make me pay anything. Some delay in the boarding process."
Punti positivi: "Quite fast boarding process."
Punti negativi: "Had to pay 70€ for 5kg excess weight of my lagguage. I understand the aircraft is small, but my final destination was New York, and usually companies such as delta or emirates don't make me pay anything. No online entertainment, no food served, not even a bottle of water."
Punti positivi: "Care taken of passengers on trip from London to Boston was excellent amenities were what I have come to expect from BA."
Punti negativi: "Trip from Boston to London lacked amenities and service"
Punti positivi: "cibo vegetariano"
Punti negativi: "fatti salire sull'aereo e aspettato 2 ore seduti....."
Punti negativi: "ritardo imbarco"
Punti positivi: "Ottimo cibo vegetariano"
Punti negativi: "Ritardo di 25 minuti lunga attesa voli"
Punti positivi: "o servizio"
Punti negativi: "Ritardo su entrambi i voli1 ora per problemi a londra"
Punti negativi: "Ritardo di 50 minuti"
Punti negativi: "Aereo con servizi vecchi e non funzionanti. Luci video etc etc"
Punti negativi: "il sistema dsi intrattenimento non funzionava! 11 ore di voloooo"
Punti positivi: "Il personale di bordo è gentile, e si adopera per rendere confortevole il viaggio nonostante il ritardo, e cercando di recuperare sul tempo perduto."
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora."
Punti negativi: "Niente"
Punti positivi: "In anticipo di 20 m"
Punti negativi: "Ritardo 2 ore"
Punti positivi: "L'airbus A380. Spazioso e confortevole anche in economy class"
Punti negativi: "Arrivato al check-in a Bologna l'affetto mi ha addebitato 140€ X 6kg di eccesso in due valigie X 4 passeggeri. Incredibile non ha voluto sentire ragioni nonostante fossimo in 4 passeggeri con 2 valigie non ha voluto capire...... mai successo in tanti anni di voli aerei con british Airways, quando è successo altre volte mi hanno sempre lasciato passare senza pagare niente"
Punti positivi: "Fast and painless boarding. Good online checkin service"
Punti negativi: "Little space for legs. No free food at all, no snacks etc. Asked for a glass of water - the answer was "we sell the water here". In 15 mins they brought one glass though."
Punti positivi: "Heathrow è comodo"
Punti negativi: "Imbarco: 30 minuti di attesa nel bus"

Iberia chiudi. Banda di pirati

I biglietti. Di andata neanche visto l’ombra. Ho viaggiato con la royal. I l biglietto vs. Neanche l’ombra. COD errato e voi latitanti. I soldi presi. E li siete tenuti. Andrea Fuin. Ringraziate. Mai più con voi con trollate lista cecking o passeggeri. Io non c’ero né andate né ritorno. Qualcuno. Si è pappato gli euri. A presto. Royal ok.

Cibo indegno, il personale non esiste. Durante le ore di volo nessuno si fa vedere, se hai fame non c’è nulla, se hai sete ti devi accontentare di acqua e basta. Nei bagni a metà viaggio manca carta igienica e per mani

La gestione dei bagagli in cabina è vergognosa: 10 cappelliere lasciate vuote, per 4 file business class. Una compagnia mediocre

il cibo è indecente, durante la notte se desideri qualcosa a parte un pacchetto di cracker e acqua non c’è nulla, inoltre non ricevi nemmeno una salvietta per pulire le mani, penso che con Latam sia stato il volo peggiore di tutti i voli fatti nella mia vita i quali sono stati davvero tantissimi

volo in ritardo, ormai perdevo il volo successivo, nessuna attenzione da parte del personale, completamente anonimo

Pessima attitudine del personale di bordo in generale, apparentemente nervoso e disinteressato all'attenzione al passeggero

En vez de vasos de agua una botellita pequeña no estaría mal para las personas que tenemos problemas con la presión

Prezzo concorrenziale

edreams are scam 😡😡i pay to have flexible fly but they ask mec1100 e to change date of my fly is a simple orrible scam 💩😡😡

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Non ho preso il volo

Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente

Punti negativi: "The gates were announce at the time of boarding. No enough time to get the gate"
Punti negativi: "This flight was cancelled"
Punti positivi: "Even with some departure delays we landed on time."
Punti negativi: "The plane could have used some cosmetic detailing. The door to a cabinet in the bathroom would not shut and caused a problem with people being able to close the bathroom door."
Punti positivi: "Delay of 1 hour, but flight was good!"
Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."
Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"
Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"
Punti negativi: "I was not able to check in online"
Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"
Punti positivi: "Crew was very helpful"
Punti negativi: "Food could've been better"
Punti negativi: "Un po’ tutto"
Punti positivi: "Madrid's airport is comfortable and modern."
Punti negativi: "Unless you paid you do not even get a seat assigned until you get to the airport. No food or even drink unless you pay."
Punti positivi: "Excellent service"
Punti positivi: "Time and flight was ok"
Punti negativi: "The size of the seats"
Punti negativi: "Seating and not so friendly"
Punti positivi: "Heathrow Airport has a lot of stores to keep you occupied"
Punti negativi: "Late notice of where our gate was located. By the time we got the news, we went to our gate and the people were already boarding"
Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"
Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"
Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"
Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"
Punti positivi: "seat is comfort"
Punti positivi: "Loved the service and the plane"
Punti negativi: "seats are uncomfortable."
Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"
Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."
Punti positivi: "short flight, on time"
Punti negativi: "indifferent crew"
Punti positivi: "the flight crew was cordial and efficient. we arrived on time."
Punti negativi: "The planes were older and the seats were not comfortable for the length of the flights."
Punti negativi: "Food could have been better."
Punti positivi: "Good deal and good service!!"
Punti negativi: "Not very Organized at boarding!!"
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "They forced us to check our bags at the gate even though we had an international connection to make in London--to continue flying to Chicago. As a result, we had to go through customs and security in London, and would have most definitely missed our connecting flight back home to the States if not for a woman in customs at Heathrow who let us cut to the front of the line. I will never fly Iberia again and will be lodging a formal complaint."
Punti negativi: "Chair design very uncomfortable. Food was for sale - I find that really cheap. It's a two-hour flight. Drinks and snacks should be part of the package."
Punti positivi: "Easy check in and comfortable seats"
Punti positivi: "Everything fine. Attendants very good"
Punti negativi: "Everything fine"
Punti positivi: "Space, meals, movie selection"
Punti negativi: "N/A"
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Kept us waiting for five hours"
Punti positivi: "Guests were boarded quickly. Crew was friendly."
Punti negativi: "Food was tasteless and bland. Crew was not very attentive."
Punti positivi: "Very friendly and helpful crew."
Punti negativi: "No food or drink offered except for if the customer pays for them, very poor idea."

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