Trova offerte per voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

VCE - LHR

Trova offerte per voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

Cerca su centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per trovare offerte sui voli con destinazione Aeroporto di Londra-Heathrow. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Venezia (VCE)
Londra-Heathrow
mar 19/10
mar 26/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Aeroporto di Venezia-Marco Polo - Aeroporto di Londra-Heathrow

Bassa stagione

agostoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 12%.

Alta stagione

luglioIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 13%.

Prezzo medio andata-ritorno

149 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

124 €o meno

Buona offerta solo-andata

76 €o meno

Quando prenotare voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 76 € o meno sola andata e 124 € o meno andata e ritorno.
  • Il volo più economico da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow è stato trovato in media 77 giorni prima della partenza.
  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di giugno, luglio e agosto sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è agosto.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 18% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Venezia Aeroporto Marco Polo a Londra-Heathrow a causa del COVID-19?

Quanto dura un volo da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Quanti voli ci sono da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Quale compagnia offre il volo più economico da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Quale compagnia offre voli più frequenti da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Principali compagnie aeree con voli da Venezia Aeroporto Marco Polo a Londra-Heathrow

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,3
British Airways
Valutazione complessiva sulla base di 23.060 recensioni
7,5
Imbarco
7,2
Comodità
7,9
Personale
6,9
Divertimento
6,8
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "I badly needed more leg room."

Punti negativi: "The boarding process was a mess with a long delay and change of gate. The flight was one hour late and we missed our connection. Because it was on a different airway"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in overbooking ho dovuto imbarcare i passeggini Cibo a pagamento Personale scortese"

Punti positivi: "Tutto bene"

Punti positivi: "L'hostess"
Punti negativi: "Private bus for business class would be better"

Punti positivi: "It was a short flight"
Punti negativi: "Enough room to sit. The worst cramped seat I have ever had to fly in."

Punti negativi: "Lo scalo del ritorno è stato troppo breve e a causato lo smarrimento del bagaglio . Inoltre un viaggio che dura un giorno intero deve comprendere almeno un pasto nella tariffa"

Punti negativi: "Scalo troppo breve al ritorno che ha causato lo smarrimento del bagaglio Un viaggio che dura un giorno intero deve almeno garantire un pasto incluso"

Punti negativi: "Tempo di off-boarding"

Punti negativi: "I film in italiano sono limitati"

Punti positivi: "Nulla, solo discomfort"
Punti negativi: "Accoglienza e puntualità"

Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora per la partenza"

Punti negativi: "Il ritardo di più di un’ora della partenza è inaccettabile per una compagnia aerea come la BA"

Punti negativi: "No food served on this flight."

Punti negativi: "There was a delay of more than an hour so I had to run for my connecting flight then my bags didn't make the flight."

Punti positivi: "Great service Yummy meals Free movies to watch Comfortable seats with use of pillow and blanket"

Punti positivi: "The aircraft got off the ground. I woke up, we landed, and I exited the aircraft. I secretly wondered where we were."
Punti negativi: "When I arrived at the security area for the hop to LAX, I told the agent that I was pre-screened. "That's nice," she said. "Now take off those shoes and your belt, put all liquids and creams in this bag, and get in line.""

Punti negativi: "The worst flight I took in years. A dated airplane, with seats uncomfortable and worn off, an inflight entertainment system that looked straight from the 90s. We had. 1:20h delay ( announced on board ) on departure as the engine had to be repaired and replacement parts installed."

Punti positivi: "Cleanliness of the plane, comfort on board"
Punti negativi: "Totally unpolite personnel at Heathrow airport. We were at the beginning of the line, but they forced us to check-in the cabin bag, asserting that the flight was packed and there was no space available. The girl that was checking our ticket didn't answer our questions regarding the reason, and told us to speak with her boss. Her boss told us pointlessly that our bag was chosen randomly. In the end, we had to put in a little plastic bag everything valuable we had in the baggage, though on the plane there was plenty of space available in the overhead lockers."

Punti negativi: "My flight from Venice was almost 2 hours late leaving. I missed my connecting flight to Baltimore and was removed from the list even though the Baltimore flight left about 15 minutes late. I had 25 minutes to make it to my connecting flight but was already removed. Airline said I had to be through security within 35 minutes of the flight. I could not get a flight out until the next day."

Punti positivi: "Fast and friendly."

Punti negativi: "Neppure un bicchiere d’acqua. Volo da 40 anni non mi era mai capitato."

Punti negativi: "Very disappoint as British Airways company. No difference with low costs companies."

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "Il volo con 45' di ritardo (una consuetudine guardando i giorni precedenti). All'arrivo ancora attesa all'interno del aeromobile, perché il terminal non era pronto. Nel 2018 è inaccettabile, i mezzi di comunicazione esistono e funzionano. Assurdo!"

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "All'arrivo attesa all'interno del aeromobile (20/30', perché il terminal era guasto e non si trovava un' autoscala per scendere). Assurdo!"

Punti negativi: "Didn’t realize you had to pay for coffee or a non-alcoholic drink until after we were asked what we’d like to drink."

Punti positivi: "Il posto"
Punti negativi: "Dormivo e non mi hanno avvertito della partenza ritardata"

Punti positivi: "BA overall service was good."
Punti negativi: "Boarding at venice was a disaster. they changed gate without annoncing it in english. I am sure they did it in Italian but not every travel speaks italian. getting on bus to airplane was not organized at all. staff let people ahead of me taking their carry on bags larger than my normal size bag but asked me to check in mine. i thought perhaps i am amoung the last and there is no room left. how ever while i was waiting they let many others take their carry on with them. i explained them that i have expensive Murrano glass in my carry on and prefer not to check in or at least provide a tag to mark it fragile. response was that we are out of tag! and i have no choioce. i was very upset theway they trreated me and told them i will file a complain and took their picture. almost by the time i was getting on bus one of crew approached me with at Fragile tag to add to my bag. after all when i received my carry on bag in LAX many of my gifts were smashed and broken."

Punti positivi: "Easy on and off the plane"
Punti negativi: "Having to take the shuttle to the gate."

Punti positivi: "The crew was so kind and helpful!"

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "la difficoltà all'imabrco per l'eccesso di bagagli a mano. avrei oreferito un imbarco forzato in stiva per un certo numero di passeggeri (io ero gruppo 4 e probabile canditato ...) perchè troppe persone portano come secondo bagaglio item troppo grandi e invece di inserirli sotto i sedili li devono mettono nei comparti overhead. non ci sta più nulla! il personale èstato comunque premuroso e gentile (con con grande professionalità) riducendo il fastidio. era venerdì sera."

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "volendo essere critici durante la notte ua tutti i costi n maggiore servizio di bevande sarebbe stato aprrezzato ma ho comunque dormito parecchie ore e forse ho perso dei passaggi"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "No free snacks neither a cup of water."

Punti positivi: "Free drinks"
Punti negativi: "Tvs were dated"

Punti positivi: "Spazio in più in larghezza e per le gambe. Vale il maggior costo."

Punti positivi: "Boarding. Food."
Punti negativi: "My in flight entertainment was broken and that us quite a disadvantage on a 12 hour flight. I was told it was because the airplane was "very old" which whilst it may be true it is not something I particularly want to hear. I was also told that as the flight was full I could only move seats if someone wanted to swap. I'm not sure if the flight attendant was expecting me to stand up and make a public request?!"

Punti positivi: "Absolutely nothing - and this was Club Europe"
Punti negativi: "Punctuality (lack of). Comfort (lack of). Seat pitch. Food. Cabin crew service. State of aircraft. Price (premium for a budget service)."

Punti positivi: "I chose British airway relying on safety record depite being comparatively expensive."
Punti negativi: "The outer seat arm was faulty. It couldn’t be folded back, so getting out or in was very difficult. It is certainly risky in case of emergency . I asked the hostess to report it. Nothing complementary offered to passengers .Other reputable airlines do, such as a drink , or chocolate bar ."

Punti negativi: "no free food in a 2h flight??!! thia is a low xoat airline standard!!"

Punti positivi: "Friendly and quick service."
Punti negativi: "Waiting for a space at the terminal."

Punti positivi: "Partenza in orario, arrivo in anticipo. Personale cortese"
Punti negativi: "British è ormai come ryan, non danno gratis neanche un bicchiere d'acqua. Su un volo di due ore intorno a mezzogiorno se vuoi uno snack lo paghi"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono riusciti a farci stare seduti insieme, sedili rotti, tray rotto. Peggio di così?"

Punti positivi: "volo di per se tranquillo e staff eccellente"
Punti negativi: "in London city non c'è una Lounge di BA il volo è partito con 30 minuti e più di ritardo l'aeroporto è piccolo e trafficatissimo"

Punti negativi: "Old aircraft with limited space and entertainment (Business class). One hour delay on arrival."

Punti positivi: "Very comfortable aircraft (I got a seat in the middle of two other people in economy class, but the seat was so comftorable I could sleep easily througout the whole flight) and very good service. Good wine selection. Not many movies, but good ones."
Punti negativi: "Food quality can be improved, although I had worse. I had to pay 70€ for 5 kg excess weight of my lagguage, usually other companies do not make me pay anything. Some delay in the boarding process."

Punti positivi: "Quite fast boarding process."
Punti negativi: "Had to pay 70€ for 5kg excess weight of my lagguage. I understand the aircraft is small, but my final destination was New York, and usually companies such as delta or emirates don't make me pay anything. No online entertainment, no food served, not even a bottle of water."

Punti positivi: "Clean plane; friendly crew..."
Punti negativi: "BA charges for everything on the plane, even water!"

Punti positivi: "Care taken of passengers on trip from London to Boston was excellent amenities were what I have come to expect from BA."
Punti negativi: "Trip from Boston to London lacked amenities and service"

"Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente"

"I’m very happy! Very helpful all personals , so happy with service! A++++++! Want fly again! Highly recommended! Thanks for your service!"

"The BA staff at the rear of the plane were extremely helpful and professional. Very unfortunately for me, I had developed a cough prior to flying, and when a couple of passengers complained they handled the situation very professionally and did not make things in any way awkward for me. Would most certainly recommend BA/Iberia to my friends for future travel."

Punti positivi: "As usual Iberia sells you an Iberia ticket and sticks you on their low-cost line, Vueling - small seats, zero service. In flight wifi did not work except to take my money. Did not recieve email or load a webpage in the whole flight. Also crew was completely misinformed about COVID regulations in Spain - insisted we need a PcR test and QR code from online site and that was not true for travellers from Italy. Bush league airline; not what it used to be."
Punti negativi: "Everything"

Punti negativi: "When you book BA and end up with Iberia, that’s definitely not what you want..."

Punti positivi: "NA"
Punti negativi: "Don’t delay flights that messed my return"

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti negativi: "This flight was cancelled"

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "Even with some departure delays we landed on time."
Punti negativi: "The plane could have used some cosmetic detailing. The door to a cabinet in the bathroom would not shut and caused a problem with people being able to close the bathroom door."

Punti positivi: "The aircraft comfort"
Punti negativi: "Do the checking before not 15 min before the departure"

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti negativi: "Delayed by an hour due to inbound delay, causing a knock-on delay with plane maintenance. While fairly comfortably seated and offered water, this still was somewhat unpleasant especially after a long-haul from Havana"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti positivi: "Not a lot."
Punti negativi: "Arriving at the gate whilst the flight was still boarding, with a boarding pass in my hand, and being told that my seat had been given to someone else because the Airline unilaterally decided that my connecting flight from Bogotá would not arrive in time. Followed by two hours of Iberia staff being surly, not looking me in they eye and doing absolutely nothing about getting me home. I have now been travelling for nearly 30 hours without sleep, am stuck in Madrid with no certainty of when or how I will get home or see my luggage again, and am seriously seriously pissed off. I do accept that things can sometimes go wrong and that it is nobody’s fault. This is definitely somebody’s fault."

Punti positivi: "Every thing was ok"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "Nothing, it was awful"
Punti negativi: "They were late with boarding to begin with and the process was extremely unorganized and slow. The Air France flight that was boarding next to ours at gate 9 got everybody onto the plane before our flight did and their plane was scheduled to take off 10 minutes AFTER us. The boarding attendant didn’t do a good job of announcing the group number for boarding. After priority and no baggage passengers, it was just one big mob. Our boarding passes were in group 1 but my mom ended up being one of the last people let through. The 2 attendants made her wait because they needed to tag her luggage. I guess they felt it was too big for carrying on. Which is fine. But they literally made her stand there while they let almost everyone else in line through. They even tagged other luggages and she was still waiting. And when she asked them about it, they told her to wait and they have to assist other people. What’s the point of being group 1 for boarding then? We still had to wait til pretty much everyone else went in. And the fact that our seats were in row 29 which is at the tail end of the plane made it even worse. Now we need to squeeze by 28 rows of people when we could’ve been in our seats and out of the way a long time ago. Terrible service!"

Punti positivi: "Friendly staff"
Punti negativi: "My airfare includes baggage with the receipt yet the agent at check in said I had to pay for luggage and I didn’t book with them directly. Low service level."

Punti positivi: "The food was nice."
Punti negativi: "There was no water in business class toilets. The staff are not polite."

Punti negativi: "It took a very long time to drop bags because there were only three people at the Iberia desks."

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti positivi: "Was very lucky and had whole row of three seats to myself. Also time zone change so flight was only really 1 1/2 hours instead of 2 1/2 hours."

Punti positivi: "Crew was very helpful"
Punti negativi: "Food could've been better"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti positivi: "The screens on a dozen seats just failed a few hours in - engineering issue. And breakfast was a cold pretzel. Food gets let’s generous on BA all the time. The crew were lovely."
Punti negativi: "A 2330 Flight ran significantly late with a passenger delay and then de-icing. The repeated assurances of “a 10 minute or so delay” were obviously not correct. Takeoff close to 0100 was followed by drinks AND then food - my vote would be neither. Please oh please just let us sleep."

Punti positivi: "Excellent service"

Punti positivi: "Time and flight was ok"
Punti negativi: "The size of the seats"

Punti negativi: "Seating and not so friendly"

Punti positivi: "Heathrow Airport has a lot of stores to keep you occupied"
Punti negativi: "Late notice of where our gate was located. By the time we got the news, we went to our gate and the people were already boarding"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti positivi: "Airbus 320"
Punti negativi: "Boarding process and pitiful legroom space . Iberia clearly loves showing the privileged few who have paid top dollars to be at the front , that we must be made to wait and struggle to get to our seats .Then, we have to squeeze into a tiny , pitiful space of a seat .....Even Ryanair does better !"

Punti positivi: "They took invalid information from my travel records which resulted in my passport from 2006 being on my ticket for 2017. Aside from not helping me getting on the plane, and or another connection, they proceeded to tell me after the fiasco that they are in no way elligble to refund anyone and are a 3rd party, therefore not liable. $700 and its not there fault. They just pushed all the paperwork"
Punti negativi: "The fact that no one in this company is liable or helpful in tge slightest after they have your money"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti positivi: "seat is comfort"

Punti positivi: "Flight was safe, aircraft was clean and luckily with enough room under the seat to store carry on bag"
Punti negativi: "The fact that all the passengers boarding in "group 3" were forced to check in their carry-on bags if they did not fit under the seat; and retrieve those at the baggage claim area (not right after exiting the airplane) In my case I was able to store my carryon under the seat in front of me after pleading to the crew and gate members to let me try because of my connecting flights. There is no complimentary food service, even water is charged."

Punti negativi: "Mistake Kayak or its subcontractor made in listing the name of my wife incorrectly. This created a real hassle in getting a boarding pass in her name"

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti positivi: "Crew was very attentive and cabin was clean . There was no entertainment so I gave that question a 3 star not that it was bad."
Punti negativi: "Can’t think of anything I didn’t like"

Punti negativi: "Al llamar a Iberia(horas antes de nuestro vuelo)para informarles que por llegar a Venecia a bordo de un crucero y este no poder entrar a puerto en hora por motivos de la neblina y por esa razon no poder llegar en tiempo nosotros al vuelo,nos dijeron que no podiamos volar con ellos desde el vuelo de Madrid al otro dia a Miami y solo nos ofrecieron otro vuelo para 3 dias despues y con un precio bastante alto,conclusion que siendo una compania tan reconocida poco nos ayudaron, por no decir practicamente en nada,"

Punti positivi: "Arrived on time"
Punti negativi: "The seat pitch was so small my knees were hard against the seat in front of me for 1.5 hours and I was miserable the whole time. To put this in perspective this was the most uncomfortable I have ever been on an airplane. My legs hurt the whole flight. This was the first leg of an expensive international flight and given the price of the 2 legs I should have been upgraded to a more comfortable seat. My flight to Europe on Iberia was excellent. However based on this bad experience I plan to avoid Iberia in the future because they treat their high price paying customers poorly. Peter Valorz Valorzp@yahoo.com."

Punti positivi: "short flight, on time"
Punti negativi: "indifferent crew"

Punti positivi: "the flight crew was cordial and efficient. we arrived on time."
Punti negativi: "The planes were older and the seats were not comfortable for the length of the flights."

Punti positivi: "Everything abou the airline. The boarding was quick, the flight crew were wonderful, the flight was clean and smooth."
Punti negativi: "Passengers moved their seats all the way back without considering people behind them. Very small leg room."

Punti negativi: "There was no complimentary water or beverages"

Punti positivi: "Good deal and good service!!"
Punti negativi: "Not very Organized at boarding!!"

Punti positivi: "Flight on time"
Punti negativi: "Check in was terrible, did no allow online and on the desk a lot of misinformation which sent me to different desks for check in. Personnel Needs training!!l"

Altre info su British Airways
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Aeroporto di Venezia-Marco Polo e arrivano a Aeroporto di Londra-Heathrow

Le compagnie aeree che partono da Aeroporto di Venezia-Marco Polo e arrivano a Aeroporto di Londra-Heathrow hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

Prenota voli economici da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Aeroporto di Londra-Heathrow

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

8/3
mar
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
15/3
mar
diretto
British Airways
2h 20m
LHR - VCE
8/3
mar
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
15/3
mar
diretto
British Airways
2h 20m
LHR - VCE
11/1
mar
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
14/1
ven
diretto
British Airways
2h 30m
LHR - VCE
12/11
ven
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
6/2
dom
diretto
British Airways
2h 20m
LHR - VCE
29/1
sab
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
31/1
lun
diretto
British Airways
2h 20m
LHR - VCE
6/1
gio
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
10/1
lun
diretto
British Airways
2h 20m
LHR - VCE
6/1
gio
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
9/1
dom
diretto
British Airways
2h 20m
LHR - VCE
26/11
ven
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
28/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
17/11
mer
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
21/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
12/11
ven
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
14/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
7/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
6/2
dom
diretto
British Airways
2h 20m
LHR - VCE
7/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
14/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
12/11
ven
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
14/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
7/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
14/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
11/11
gio
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
6/2
dom
diretto
British Airways
2h 20m
LHR - VCE
14/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
21/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
17/11
mer
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
21/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
13/11
sab
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
6/2
dom
diretto
British Airways
2h 20m
LHR - VCE
5/11
ven
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
7/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
17/11
mer
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
21/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
LHR - VCE
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Offerte recenti sui voli di sola andata

19/11
ven
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
28/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
5/11
ven
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
26/11
ven
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
14/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
25/1
mar
diretto
British Airways
2h 35m
VCE - LHR
12/11
ven
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
7/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
7/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
7/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
7/11
dom
diretto
British Airways
2h 05m
VCE - LHR
24/1
lun
1 scalo
Diverse compagnie
19h 00m
VCE - LHR
9/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
9h 40m
VCE - LHR
16/11
mar
3 scali
Diverse compagnie
21h 55m
VCE - LHR
18/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
35h 15m
VCE - LHR
18/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
20h 25m
VCE - LHR
19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
8h 15m
VCE - LHR
16/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
10h 50m
VCE - LHR
16/11
mar
1 scalo
Iberia
14h 30m
VCE - LHR
2/11
mar
1 scalo
Iberia
14h 30m
VCE - LHR
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe