Trova voli economici per Okinawa

OKA

Trova voli economici per Okinawa

Andata e ritorno
Economy
New York (NYC)
Okinawa Naha
ven 26/2
ven 5/3
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Cerca contemporaneamente su centinaia di siti di viaggio per trovare offerte sui voli per Okinawa

Informazioni utili

Bassa stagione

maggio Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 5%.

Alta stagione

ottobre Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 24%.

Prezzo medio andata-ritorno

725 € (media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

635 € o meno

Buona offerta solo-andata

558 € o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per Okinawa

  • Cerchi voli economici per Okinawa? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Okinawa a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Milano 459 € sola andata - 492 € andata e ritorno, da Roma 548 € andata e ritorno, da Verona 680 € andata e ritorno
  • I mesi di settembre, ottobre e novembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Okinawa è maggio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Okinawa.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Okinawa

Qual è il volo più economico per Okinawa?

Quanto dista l'aeroporto di Okinawa dal centro Okinawa?

Qual è il nome dell'aeroporto di Okinawa?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Okinawa?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Okinawa?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Okinawa?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Okinawa?

3 principali compagnie aeree con voli per Okinawa Naha

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

8,6
ANA
Valutazione complessiva sulla base di 4.640 recensioni
8,8
Imbarco
8,5
Tariffa comfort
9,0
Personale
8,4
Divertimento
8,3
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Space and courteousness"

Punti positivi: "Very clean. Crew was very good. Food was for the most part fine."
Punti negativi: "Entertainment was pretty lacking. No paid WiFi service on the airplane for a modern country’s air fleet... only texting."

Punti positivi: "Everything was great. The crew was nice and the food was pretty good."
Punti negativi: "Everything was great."

Punti positivi: "Comfort as usual"
Punti negativi: "No idea"

Punti positivi: "Everything!!!"
Punti negativi: "My experience overall is fantastic"

Punti negativi: "Five delays and three gate changes are not cool"

Punti positivi: "Crew was very friendly and the service was reasonably good."
Punti negativi: "Seats were not very comfortable."

Punti negativi: "Boarding is done by a bus trip onto the tarmac, then you take the rolling stairs up into the plane. No in flight entertainment of any sort."

Punti negativi: "It was a short hopper so didn't mind much. I actually slept on this plane."

Punti positivi: "Crew were very hospitable"

Punti positivi: "Enough legroom/more than what you’d find on your standard 4-5 hour flights. The stewardesses were great! They attended to every need with a smile. They did a great job of making sure everyone was comfortable."
Punti negativi: "They need some vegetarian options for meals."

Punti positivi: "Great service, on time."
Punti negativi: "Seats were designed for Japanese folks. Nothing like being stuffed into a center seat with narrow seats."

Punti negativi: "No available slippers for economy class. I’m a star alliance gold and other star alliance airlines member provide the said amenity."

Punti positivi: "Food, service"

Punti negativi: "Seats are almost impossible to sit comfortably for such a long flight. Not nearly enough legroom."

Punti positivi: "Loved that they offered us ANA postcards on the flight in to send home. I loved that they gave the kids inflatable ANA airplanes. Loved that they were accommodating with our Carry on luggage"

Punti positivi: "Plane not full so had 2 seats to myself. Stewardesses nice but didn’t all speak English."
Punti negativi: "Only got asked for a drink one time. I could have used a snack,but I was trying to sleep so maybe they just didn’t disturb me. Left bright lights on whole trip. No Wi-Fi on this flight available."

Punti positivi: "The price was cheap ($100 for 2 people), and the service on ANA was great."
Punti negativi: "Plane was a bit noisy, and it was a little confusing as to when we could board (but it was okay)"

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "Everything the whole team was great."

Punti positivi: "ANA great service, as always, outstanding work! The flight attendants so pleasant. American, Delta, or United can't pull off this kind of service."

Punti negativi: "Food was not good, seats not comfy"

Punti positivi: "Great"
Punti negativi: "N/a"

Punti positivi: "It was short."
Punti negativi: "Two key issues: 1. Split up seating 2. Required to pick up and check baggage with limited time due to customs check. 1. They split up all four of our seats (despite booking more than 30 days in advance). Our seven (7) year old daughter was by her self. So was our fifteen (15) year old son. When we addressed it to baggage check (part of major issue number 2), they put two seats together, across an aisle, with both children in them. We obviously just sat one of the adults with the seven year old. This was not just us. SEVERAL families had children seated alone and spread all over the plane. ANA needs to require grouped seating for children under thirteen (13) years old with an adult. 2. Tokyo Haneda is the only airport I can think of where I have to pick up and check baggage again just to clear customs. The flights were 1 hour and 45 minutes apart. With nearly an hour dedicated to getting baggage claimed and getting through customs, we barely had time to fix two of our split seats (see issue 1) and rush via a free bus route that took 6 minutes (luckily we were first stop) to get us to domestic terminal 2. We were then lucky again because we made it through security quickly and our gate happened to be right next to the security check we chose. Another side piece: Haneda Domestic Terminal 2 has four security check areas (A-D). We saw no identifying marks indicating which were closest to which gate. Our bags have already been through a bag check process. Feel free to run them through security scans. Don’t make us wait to collect them just to walk them through the customs desk and check them again."

Punti positivi: "Big TV screen. Food."

Punti positivi: "Seating was comfortable, staff were very attentive and obliging, offered tea, coffee water etc frequently. Blankets were also on offer. No comments to make in food or entertainment as not on offer ( as a domestic flight would not expect them)."

Punti positivi: "Timely departure/arrival, great flight crew, good food, excellent ride, clean cabin."

Punti positivi: "Seats and service"
Punti negativi: "No complaints"

Punti positivi: "Friendly staff and great food. Cabin was spacious even for Economy."

Punti positivi: "A nice crew and service very friendly."
Punti negativi: "The transfer walking to long."

Punti negativi: "I missed it due to delayed flight from LAX"

Punti positivi: "I slept through the flight from take off to landing."
Punti negativi: "The cranky infant a few rows behind."

Punti positivi: "Great airline!"
Punti negativi: "some of the gates can be long walk"

Punti positivi: "Great service"
Punti negativi: "Film selection is ok."

Punti positivi: "Love everthing."

Punti negativi: "No snaks"

Punti positivi: "The crew was very friendly and attentive. The food was generous and very good"
Punti negativi: "There really wasn't anything I didn't like"

Punti negativi: "Food"

Punti positivi: "Great value, excellent food and entertainment"
Punti negativi: "Chinese passengers, but that has nothing to do with the airline!"

Punti positivi: "Service was amazing."
Punti negativi: "Nothing."

Punti positivi: "The food was excellent and the flight attendants were courteous and thoughtful."
Punti negativi: "I slept through a meal."

Punti positivi: "Crew was outstanding Food and service was excellent"
Punti negativi: "Inflight entertainment was extremely limited. For a nine hour flight there was limited movies in English. Especially as we had seen most of the movies on the previous flight."

Punti positivi: "everything was so smooth!!"
Punti negativi: "entertainment : wish there were more japanese comedies!!"

Punti positivi: "Not overcrowded"
Punti negativi: "Short flight, needed to purchase food"

Punti positivi: "The staff were polite and highly professional. It was an enjoyable flight."

Punti negativi: "The food tasted very much like caned food and the seat had a pouch from wear and tear which wasn't very comfortable at all. Service didn't seem to anticipate service or emphasize needs."

Punti positivi: "Excellent service and flight experience!! Thank you."
Punti negativi: "NA"

Punti positivi: "Very efficient, very fast boarding. Crew was polite."

Punti positivi: "Everyone was super polite"

Punti positivi: "The staff was polite and professional. We have no complaints at all."
Punti negativi: "The in-flight entertainment options (eg. movies) were limited compared with other airlines. However, we appreciated watching the local foodie guides to the Tokyo area."

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Great"

Punti negativi: "It was fine, just tiring due to the length of the flight."

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti negativi: "crew and knowledge on parent control for video, kids safety jacket not distributed and no knowledge or help on connecting flights and no knowledge on car seat use in flight (i was told it was NOT safe to have the child in the car seat for take off and landing)"

Punti negativi: "Extremely unfriendly staff at check-in. Boarding was chaos."

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "Very professional, helpful and friendly. Clean, great ride, smooth landing."

Punti positivi: "Plane was awesome and comfortable"
Punti negativi: "Delayed without updates for hours"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Improving customer service during delay but overall good"

Punti positivi: "Everything Else"
Punti negativi: "Too much cabin baggage."

Punti negativi: "Food was horrible on Lufthansa. Boarding was also horrible. They don't board by zones and it was very haphazard and unorganized."

Punti negativi: "Poor customer support and no response on phone calls when u tried to cancel my return ticket."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "I checked bags asking “is the baggage delivery fast at Frankfurt”. “Much taste than Edinburgh” was the reply (Edinburgh is reeeeaaaaallllly slow). Sadly Frankfurt too is slow."

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "short flight"
Punti negativi: "not much room and no entertainment"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Review for Eurowings"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Great departure time. Super comfortable even in coach."
Punti negativi: "The second meal was a bit skimpy and not so tasty."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti negativi: "You lost my luggage !!"

Punti positivi: "Extra leg room overall. Service was excellent"

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti positivi: "I like everything about Lufthansa- the professionalism of its flight attendants, the food (yes!), the inflight entertainment options. I'll even lengthen my flight so that I can take Lufthansa on the longest leg."
Punti negativi: "Actually, nothing!"

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Crew was personable and friendly"

Punti positivi: "The bathroom downstairs"
Punti negativi: "Late arrival inMunich, rush to connection and my luggage didn’t make it"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti negativi: "Having to go through a second security check line between flights in Frankfurt. Had already done it in cape town and no one could explain why we had to do it again. Side note: my flight from cape town to Frankfurt was earful... the guy seated next to me had excessive flatulence and their were dueling baby crying for 7/12hrs. IMO infants Should not be allowed on flights over 3hrs in length.... they can ruin a flight for a whole plane"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "The crew was competent and friendly. Once we missed our connection, the "help desk" was accommodating, though we had to stand in line for a long, long time before they could help us."
Punti negativi: "We were delayed leaving Munich and the pilot simply said he had no explanation. The delay, combined with massive dysfunction at the Newark airport, caused us to miss our connection to RDU. We ended up in an airport hotel where we caught four hours' sleep before returning to the airport. Newark airport is the worst I've ever experienced. Getting our passports stamped took more than an hour. There were five officials there to clear five or six hundred U.S. passport holders. Then, the TSA people were rude, inefficient, and achingly slow. Overall, it was a horrible experience."

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "departure & arrival on time"
Punti negativi: "The seats are very very uncomfortable I cannot imagine flying more than 2 hours on that plane."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "Crew was amazing"
Punti negativi: "Waiting area before boarding was really hot, if you can’t afford air conditioning then maybe electric fans!!"

Punti positivi: "Great crew"

Punti positivi: "The flight attendant in our long flight, London to Hoiston, was extremely nice and took very good care of our section. The seats were not all that comfortable: you could feel there was minimal padding on mine and my partner's neck rest wouldn't stay up."
Punti negativi: "We were shocked to learn there were no outlets on the long flight from London to Houston. Luckily we had a power bank, otherwise our phones would've been dead."

Punti positivi: "Crew worked hard to keep to time and make passengers comfortable."
Punti negativi: "Boarding gate crowded."

Punti negativi: "Seriously on an international flight between Linate, Milan to Heathrow, London PAY pounds for a hot coffee or tea."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in overbooking ho dovuto imbarcare i passeggini Cibo a pagamento Personale scortese"

Punti positivi: "Tutto bene"

Punti positivi: "Great crew, excellent legroom, excellent meal, snacks"
Punti negativi: "Eliminating the 1 hour delay to get to the gate at Logan after landing early."

Punti positivi: "L'hostess"
Punti negativi: "Private bus for business class would be better"

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Almost everything. BA is simply an embarrassment."

Punti negativi: "Lo scalo del ritorno è stato troppo breve e a causato lo smarrimento del bagaglio . Inoltre un viaggio che dura un giorno intero deve comprendere almeno un pasto nella tariffa"

Punti negativi: "Scalo troppo breve al ritorno che ha causato lo smarrimento del bagaglio Un viaggio che dura un giorno intero deve almeno garantire un pasto incluso"

Punti positivi: "rebooked onto another flight due to missing connecting flight in london"

Punti negativi: "Tempo di off-boarding"

Punti negativi: "I film in italiano sono limitati"

Punti positivi: "Nulla, solo discomfort"
Punti negativi: "Accoglienza e puntualità"

Punti positivi: "In time departure and friendly staff"
Punti negativi: "No complaints"

Punti positivi: "Flight crew was friendly. Getting to leave the plane."
Punti negativi: "Seats were the smallest since I tried Ryan Air. Boarding is ridiculous process of elevators, buses, and salmon stand-offs as people board from the front & rear with no guidance. Arrival was also waiting on buses before a 15 minute ride to the far side of the airport. No food or beverage is offered free. Not a pleasant experience in any way."

Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora per la partenza"

Punti positivi: "Comfortable economy seats. Excellent experienced staff."
Punti negativi: "Food was so so. Entertainment system is old and a bit slow."

Punti negativi: "Il ritardo di più di un’ora della partenza è inaccettabile per una compagnia aerea come la BA"

Punti positivi: "The crew was enthusiastic"
Punti negativi: "No m&s sandwiches on board, half filled tea cups (even when asking for no milk)"

Punti positivi: "short flight, no issues"
Punti negativi: "nothing of importance"

Punti negativi: "The worst flight I took in years. A dated airplane, with seats uncomfortable and worn off, an inflight entertainment system that looked straight from the 90s. We had. 1:20h delay ( announced on board ) on departure as the engine had to be repaired and replacement parts installed."

Punti positivi: "Cleanliness of the plane, comfort on board"
Punti negativi: "Totally unpolite personnel at Heathrow airport. We were at the beginning of the line, but they forced us to check-in the cabin bag, asserting that the flight was packed and there was no space available. The girl that was checking our ticket didn't answer our questions regarding the reason, and told us to speak with her boss. Her boss told us pointlessly that our bag was chosen randomly. In the end, we had to put in a little plastic bag everything valuable we had in the baggage, though on the plane there was plenty of space available in the overhead lockers."

Punti positivi: "N/A"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "BA did everything right. Weather caused hours of delays on tens of flights. Airport was not prepared to manage the volume"
Punti negativi: "Over 2.5 hours delay"

Punti negativi: "If you want to reserve your airline seat (I'm talking a standard economy seat) you have to pay $34 per seat if it's 24 hours or more before your flight. Guess what happens at 24 hours? The airport takes over and you're stuck in the middle of a crowded 10.5 hour flight all because you weren't able to select your seat ahead of time. Just another money grab from a tanking airline."

Punti negativi: "Neppure un bicchiere d’acqua. Volo da 40 anni non mi era mai capitato."

Punti negativi: "Very disappoint as British Airways company. No difference with low costs companies."

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "Il volo con 45' di ritardo (una consuetudine guardando i giorni precedenti). All'arrivo ancora attesa all'interno del aeromobile, perché il terminal non era pronto. Nel 2018 è inaccettabile, i mezzi di comunicazione esistono e funzionano. Assurdo!"

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "All'arrivo attesa all'interno del aeromobile (20/30', perché il terminal era guasto e non si trovava un' autoscala per scendere). Assurdo!"

Punti positivi: "Il posto"
Punti negativi: "Dormivo e non mi hanno avvertito della partenza ritardata"

Punti negativi: "I wish we would have been offered something to drink that was complimentary."

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "la difficoltà all'imabrco per l'eccesso di bagagli a mano. avrei oreferito un imbarco forzato in stiva per un certo numero di passeggeri (io ero gruppo 4 e probabile canditato ...) perchè troppe persone portano come secondo bagaglio item troppo grandi e invece di inserirli sotto i sedili li devono mettono nei comparti overhead. non ci sta più nulla! il personale èstato comunque premuroso e gentile (con con grande professionalità) riducendo il fastidio. era venerdì sera."

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "volendo essere critici durante la notte ua tutti i costi n maggiore servizio di bevande sarebbe stato aprrezzato ma ho comunque dormito parecchie ore e forse ho perso dei passaggi"

Punti positivi: "Spazio in più in larghezza e per le gambe. Vale il maggior costo."

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "Overhead luggage compartments broken and taped shut. Delay in boarding. Nothing offered not even water. Except items to be purchased. No frills airline at non budget price"

Punti positivi: "Partenza in orario, arrivo in anticipo. Personale cortese"
Punti negativi: "British è ormai come ryan, non danno gratis neanche un bicchiere d'acqua. Su un volo di due ore intorno a mezzogiorno se vuoi uno snack lo paghi"

Punti negativi: "Delayed 4 hours!"

Punti positivi: "Simple trip no delays and pretty quick Flight time."
Punti negativi: "Nothing to report"

Punti positivi: "we took off and we landed"
Punti negativi: "Checkmytrip kept giving different information about the flight. once on board with delay first officer said they would try to make up time. Soon it was all about air traffic control. said that FlightConnections would be working on flights for this with missed connections. not true - nothing done while we were flying, and landed"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono riusciti a farci stare seduti insieme, sedili rotti, tray rotto. Peggio di così?"

Punti positivi: "volo di per se tranquillo e staff eccellente"
Punti negativi: "in London city non c'è una Lounge di BA il volo è partito con 30 minuti e più di ritardo l'aeroporto è piccolo e trafficatissimo"

Punti negativi: "Old aircraft with limited space and entertainment (Business class). One hour delay on arrival."

Punti positivi: "The landig was the best I have ever experienced in 20 years of travels, I was then informed that the pilot was a woman :) great to see more female pilots around"

Punti negativi: "It was on Air Lingus not BA. No Entertainment -"

Punti positivi: "Good pilots. Safe flight."
Punti negativi: "No free beverages between Milan and London! This is the very first time I have not given free water!"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Seats didn't recline, no entertainment, no beverage or food service. Delayed leaving and landing and the ground crew couldn't find a working jet bridge further delaying the disembarkment. I almost missed my connection despite a 90 minite layover."

Altre info su ANA

Prenota biglietti economici con Okinawa

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

19/5
mer
2 scali
Lufthansa
20h 55m
VRN - OKA
23/5
dom
2 scali
Lufthansa
21h 45m
OKA - VRN
19/5
mer
2 scali
Lufthansa
20h 55m
VRN - OKA
23/5
dom
2 scali
Lufthansa
21h 45m
OKA - VRN
9/6
mer
2 scali
Lufthansa
27h 40m
TRS - OKA
13/6
dom
2 scali
Lufthansa
21h 50m
OKA - TRS
28/4
mer
2 scali
ANA
21h 25m
MXP - OKA
2/5
dom
2 scali
ANA
30h 25m
OKA - MXP
28/4
mer
2 scali
ANA
32h 45m
MXP - OKA
2/5
dom
2 scali
ANA
19h 00m
OKA - MXP
9/6
mer
2 scali
ANA
39h 50m
TRS - OKA
13/6
dom
2 scali
ANA
21h 50m
OKA - TRS
28/4
mer
2 scali
ANA
27h 20m
MXP - OKA
2/5
dom
2 scali
ANA
19h 50m
OKA - MXP
29/4
gio
2 scali
ANA
24h 20m
FCO - OKA
3/5
lun
2 scali
ANA
19h 55m
OKA - FCO
29/4
gio
2 scali
ANA
20h 40m
FCO - OKA
3/5
lun
2 scali
ANA
19h 55m
OKA - FCO
28/4
mer
2 scali
ANA
38h 05m
TRN - OKA
2/5
dom
2 scali
ANA
22h 20m
OKA - TRN
28/4
mer
2 scali
ANA
38h 05m
TRN - OKA
2/5
dom
2 scali
ANA
22h 20m
OKA - TRN
28/4
mer
2 scali
ANA
38h 05m
TRN - OKA
2/5
dom
2 scali
ANA
31h 30m
OKA - TRN
30/4
ven
2 scali
British Airways
20h 40m
LIN - OKA
4/5
mar
2 scali
British Airways
25h 40m
OKA - LIN
1/8
dom
2 scali
Diverse compagnie
23h 05m
FCO - OKA
27/8
ven
2 scali
Diverse compagnie
27h 15m
OKA - FCO
30/4
ven
2 scali
Lufthansa
25h 35m
LIN - OKA
4/5
mar
2 scali
Lufthansa
21h 05m
OKA - LIN
30/5
dom
2 scali
Lufthansa
20h 50m
VCE - OKA
3/6
gio
2 scali
Lufthansa
18h 40m
OKA - VCE
30/5
dom
2 scali
Lufthansa
24h 15m
VCE - OKA
3/6
gio
2 scali
Lufthansa
21h 55m
OKA - VCE
1/8
dom
1 scalo
Diverse compagnie
19h 05m
FCO - OKA
27/8
ven
1 scalo
Diverse compagnie
19h 05m
OKA - FCO
1/8
dom
2 scali
Diverse compagnie
20h 55m
FCO - OKA
27/8
ven
1 scalo
Diverse compagnie
18h 30m
OKA - FCO
1/8
dom
3 scali
Diverse compagnie
37h 10m
FCO - OKA
27/8
ven
2 scali
Diverse compagnie
49h 35m
OKA - FCO
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli nazionali

28/3
dom
diretto
Jetstar Japan
3h 05m
NRT - OKA
2/4
ven
1 scalo
Jetstar Japan
8h 00m
OKA - NRT
28/3
dom
1 scalo
Jetstar Japan
19h 05m
NRT - OKA
2/4
ven
1 scalo
Jetstar Japan
8h 00m
OKA - NRT
23/4
ven
diretto
Peach
2h 20m
NGO - OKA
26/4
lun
diretto
Peach
2h 15m
OKA - NGO
23/4
ven
diretto
Peach
2h 20m
NGO - OKA
26/4
lun
diretto
Peach
2h 15m
OKA - NGO
19/3
ven
1 scalo
Jetstar Japan
9h 10m
KIX - OKA
21/3
dom
1 scalo
Jetstar Japan
8h 50m
OKA - KIX

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe