Trova voli economici per Innsbruck

INN

Trova voli economici per Innsbruck

Andata e ritorno
Economy
Wichita (ICT)
Innsbruck
dom 28/2
dom 7/3
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Cerca contemporaneamente su centinaia di siti di viaggio per trovare offerte sui voli per Innsbruck

Informazioni utili

Bassa stagione

ottobre Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 13%.

Alta stagione

novembre Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 35%.

Prezzo medio andata-ritorno

288 € (media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

194 € o meno

Buona offerta solo-andata

120 € o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per Innsbruck

  • Cerchi voli economici per Innsbruck? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Innsbruck a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Roma 146 € sola andata - 154 € andata e ritorno, da Milano 164 € andata e ritorno, da Catania 325 € andata e ritorno
  • I mesi di agosto, settembre e ottobre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Innsbruck è luglio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Innsbruck.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Innsbruck

Qual è il volo più economico per Innsbruck?

Quanto dista l'aeroporto di Innsbruck dal centro Innsbruck?

Qual è il nome dell'aeroporto di Innsbruck?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Innsbruck?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Innsbruck?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Innsbruck?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Innsbruck?

3 principali compagnie aeree con voli per Innsbruck

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 27.777 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Tariffa comfort
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "We left with hour delay but still made it on time for the next connection. Lufthansa had already announced they would have taken care of all inconveniences."
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "The crew is very nice."
Punti negativi: "Communicate with the other airports for delays....we got home 9 hours later and missed events which were planned because of a failed paperwork delay in Milano."

Punti negativi: "Need longer transfer time in Frankfurt airport. They use buses to airplanes and that eats up time. Also, passport control line can be long. Fights to and fro gave us barely enough time and we were last ones to board"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "The seats were comfortable, entertainment during the long flight was very good."
Punti negativi: "Do not show options with a connecting flight boarding before the first flight has arrived. My family had to run a long distance from our arriving gate to the departing one in the Munich airport, which is not a small one!! Luckily United was holding the plane for us!"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Flights with long enough connections that you can actually get on them"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti positivi: "Missed flights due to driver not turned up at Bellano yesterday"
Punti negativi: "We have a new flights"

Punti positivi: "Plenty of room in economy plus."
Punti negativi: "The ambient temperature was a bit too warm."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Better selection of movies"

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti positivi: "Lufthansa take great care of their passengers, always"
Punti negativi: "Poor gliding in and rough landing"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti positivi: "Luggage space, comfortable seat.. huge plane"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "What more do you need?"

Punti positivi: "Love to fly Lufthansa, I never had a bad experience with them"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Timeliness of fligyts"

Punti negativi: "Seats in front recline so that seat back is in your face."

Punti negativi: "I was called the night before saying our flight was overbooked will you change flights for 300.00 dollars each. We needed to get home so we turned their offer down. The day of the flight our connection flight was delayed we were told someone would escort several of the passengers from Lufthansa to the connection with United no one was there. Several of us ran to where the flight gate was but the plane already left. It turns out other people were also called and turned down United’s offer. So the question is since our flight was purposely overbooked did United take advantage of our situation and just leave and cause all of us great pain and duress with no compensation for all of our inconvenience."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti negativi: "Initial flight was cancelled! New flight was delayed."

Punti positivi: "casual, relaxed en mass boarding. not overbooked. very accommodating attendants."
Punti negativi: "Would have loved knowing more about the baggage weight constraints...am sure they were in your communications somewhere I just missed them & therefore also missed my bags making my connection because they had to be checked...a bummer."

Punti positivi: "Service oriented; kind smiles; responsive Pilot provided a smooth and fast flight."
Punti negativi: "No complaints at all."

Punti negativi: "Special meals were wrong with two meals during the flight!"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti negativi: "There really wasn’t any food on such a short flight so I’ll neither penalize or reward them on that"

Punti positivi: "Food was good. The flight left on time. There were so many movie options."
Punti negativi: "There were a few crew members who clearly shouldn't be working in a customer service industry. I understand it's not an easy job but many other crew members were quite bubbly and kind."

Punti negativi: "Flight was late."

Punti positivi: "Nice aircraft, great entertainment, good crew"
Punti negativi: "Maybe a selection of snacks during the flight? Just pretzels seems inadequate for an 11 hour flight."

Punti positivi: "Food was very good"
Punti negativi: "Boarding process in Frankfurt was horrible, confusing, uncoordinated, lack of clear instructions offered by crew."

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti negativi: "Due to the reason that the flight was overbookef LH asked us to drop off our hand luggages as well, however both were approved for the cabine. For this reason I had to buy padlocks. The problem was, that even if we were asked for favor we had to wait for baggage drop off at boarding for one hour."

Punti positivi: "Flight attendants are fluent in many languages, courteous, and helpful. Comfortable seats even in economy."
Punti negativi: "Boarding at the gate is somewhat disorganized compared to boarding in the US."

Punti positivi: "Easy. Clean. Friendly."
Punti negativi: "That we had to pay extra to reserve our seats."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "sul boarding elettronico su Kayak di inserire anche il gruppo di imbarco"

Punti negativi: "Mi s-au pierdut bagajele !"

Punti negativi: "Poor selection of european films! There is a far bigger choice in e.g. Singapore airlines or Cathay Pacific. Rest was fine."

Punti negativi: "To arrive on time."

Punti positivi: "In The Austria my flight was terrible couse the official people didn’t help me I was with my baby I needed help for stroller for suitcase or something else just the guys watched me with they sad face , they didn’t was nice with me !!!"
Punti negativi: "I don’t know I was nervous in Austria just I need to tell you for Washington it was the nice trip to Washington from Washington I had just better thiothere"

Punti positivi: "Will never purchase tickets through kayak ever again"

Punti negativi: "The food was so cheap... pasta and a muffin. I’ll be looking around for another airline."

Punti positivi: "Puntualità"

Punti positivi: "Flight was relatively empty today, therefore boarding was smooth and easy. I had a row to myself.. Smoothest landing ever... just a lucky day"

Punti positivi: "Crew was positively and smiling."
Punti negativi: "Flight was 44 min late. Could have been on time"

Punti positivi: "puntualità e serietà"
Punti negativi: "mangiare"

Punti positivi: "Tutto ok ottima precisione"
Punti negativi: "Io credo che è tutto ok"

Punti positivi: "Crew was friendly and helpful, food was tasty and flight was nice and smooth."
Punti negativi: "It would be wonderful to have all seats the same as first class for a long distance flight."

Punti positivi: "None of them above I'm not happy at all"

Punti positivi: "Lost my luggage"
Punti negativi: "Not loosing my suitcase!"

Punti positivi: "On time, best connection for me, earning miles on my program. I booked based on time and cost, didn't even pay attention to what airline."
Punti negativi: "No food, plane felt pretty old and not so clean. Smaller seats than the other flights I had with Lufthansa. Otherwise, it was fine. I had a pretty bad earache on that particular flight, so I liked it less than I might have otherwise. Something didn't feel right, pressure wrong or something."

Punti positivi: "The wafer bar. Pilot had a good landing in high winds and snow."
Punti negativi: "Nothing to complain."

Punti negativi: "Missed the flight from Houston to Fankfurt and the airline canceled the whole round trip. I did not know I had to call the airline to let them know not the cancel my trip. I would've appreciated a notice of that."

Punti positivi: "Talmente poco che questa linea la sto scrivendo solo pet arrivare ai 50 caratteri richiesti"
Punti negativi: "Shit happens: i guasti tecnici possono accadere, è nella natura delle cose. La professionalità è sapere come gestire guasti e disagi delle persone. Ecco, Austrian semplicemente non lo sa. Il volo, già in ritardo di mezz'ora - strano - all'altezza di Graz deve rientrare a Vienna per guasto, dicono, all'aria condizionata. Ci dicono che ci daranno informazioni al gate. Può capitare, naturalmente. Solo che: - le informazioni non le danno al gate, ma allo Starbucks dell'aeroporto, senza avere aspettato e neanche avvertito tutti i passeggeri - ci dicono che nonostante i mercatini natalizi ci hanno trovato comunque un hotel, facendolo un po' pesare, mentre è loro dovere, siccome il volo è ritardato al giorno dopo. Peccato che l'hotel è a 120 km e loro non hanno trovato il bus per il trasferimento (incidentalmente, anche questo è da norma di legge un loro dovere...) - alla fine come assistenza in termini di generi di conforto commisurata alla durata del ritardo, 10 ore, il tutto si è ridotto ad una bottiglietta d'acqua e un kit toilette per il mattino. In ragione della distanza degli hotel disponibili siamo stati invitati pressantemente a passare la notte nel terminal, ma: - nessuna assistenza. Dopo i controlli di sicurezza neanche una bottiglietta d'acqua, neanche un voucher colazione, neanche qualche coperta o cuscino per dormire meglio sulle scomodissime sedie/divano. E neanche uno scusate. - nessuna reazione alla possibilità di apertura della business giunge: è chiusa e non la riapriamo per voi. Neanche per farvi dormire un po' meno peggio. - nessuna specifica informazione ai passeggeri sulla evoluzione della situazione - siamo stati abbandonati a noi stessi, in sostanza Violazioni multiple e ripetute del regolamento CE 261/2004. Ma pagheranno, eh, se pagheranno..."

Punti positivi: "In particolare, nulla. Posti piuttosto stretti, tempi lunghi di imbarco, personale cortese ma nulla di più"
Punti negativi: "Comfort? Una bottiglietta di acqua naturale da 25 cc. Giusto per non potere dire che non hanno dato nulla. Volo brevissimo, cmq in ritardo di mezz'ora, imbarco confusionario. C'è stato poco da salvare."

Punti negativi: "Ritardo da piu di un ora con avviso solo parziale del ritardo"

Punti negativi: "Hand luggage not allowed onboard due to being just a bit oversized -- just its wheels only. Never had this problem with the same luggage with other airlines, only with Austrian."

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "Everything"

Punti negativi: "È la stessa Lufthansa che decide i voli ed i loro collegamenti. Se non sono in grado di garantire un volo dovrebbero rivedere gli orari."

Punti negativi: "They were delayed on every one of my flights - missed connecting flight and had to be booked on a new flight which got in a midnight. Terrible!!"

Punti positivi: "This is always a pleasant airline to travel with."
Punti negativi: "I felt like the airlines deliberately cheated me. I purchased a flight that was listed as "economy" , which means I am authorized one suitcase. When I got to checkout they said I had pay for the suitcase. Turns out my flight was economy 'light' flight and I had to go the Austrian airlines desk and pay euro 40 for my suitcase. Wish that would have been clear when I purchased the ticket. Also there is no clear info on what the cost is for your bag at what point in the check-in process."

Punti positivi: "Overall it was a good trip and staff was helpful."

Punti positivi: "Flight was in schedule, friendly staff"

Punti negativi: "Delay...."

Punti positivi: "Had 45 Min to connect at vienna airport and our first flight was delayed so we had to run to get in time to the gate. Literally the gate was on the opposite side of the airport. Bad logistics"

Punti negativi: "Lufthansa’s/Austrian Airlines’s idea of a ‘snack’ is a pathetic little bag of sugar and chemicals that no one should have to be offered, even if it comes for free. Hugely disappointed. Flight attendants not attentive enough, and it took forever for the flight attendant to come after I’ve pressed the call button. Overall impression: meh! First time flying Austrian, but next time I’ll probably book with their competitors if prices are similar."

Punti positivi: "Except eventually delay, the flight experience is good."

Punti positivi: "volo cancellato dirottato con swiss via Zurigo."

Punti positivi: "smooth flight, friendly crew"

Punti positivi: "More legroom than some orher carriers even in regular economy seat, better quality of food, and faster service"
Punti negativi: "Hot tee was only offered after hot meal service not before."

Punti positivi: "I had double seat all to myself so that was nice."
Punti negativi: "The flight was delayed by 2hrs because of the strike - very annoying. The food was average for the plane foodn but the desert was excellent"

Punti positivi: "Plane was half empty, so we could sleep on three middle seats"
Punti negativi: "I would expect more (and better) food for 9 hour intercontinental flight"

Punti negativi: "Anche oggi 20 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Le hostess fantastiche"
Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora"

Punti positivi: "The flight was basic service to get me from one place to another. It was completely average and not quite the Austrian service I have previously known."
Punti negativi: "See previous comments"

Punti positivi: "Wonderful flight attendant. (I think his name was Stephen?)"
Punti negativi: "Plane took off and landed late.. Few amenities near the gate. Odd procedure to have everyone go through security into waiting area."

Punti negativi: "Service"

Punti positivi: "staff realy nice enough room for legs good food"

Punti positivi: "la pulizia degli aerei, la cortesia del personale di bordo."
Punti negativi: "i prezzi sono alti."

Punti positivi: "I like the food , service and clean airplane."

Punti negativi: "Maybe I should ask for vegetarian meal, because the meal I got was not tasty at all."

Punti positivi: "Drinks were included"
Punti negativi: "No entertainment available not even to pay for. Wifi is overpriced"

Punti positivi: "Plenty of food and drinks, pleasant crew"

Punti negativi: "Poor service, will not fly again with this airline"

Punti positivi: "The plane was comfortable even in economy. The crew were helpful and professional. Good food."
Punti negativi: "We were boarded and then told we had to sit on the plane for 45 minutes before take off. It's possible this way beyond the crew's control, but still would've been better to wait in the airport. Also, the movie selection was smallish compared to some other airlines."

Punti negativi: "Flight was delayed ridiculously and were not informed of what time it was delayed to until shortly before departure. Been told due to fog but other flights were leaving in the meantime!"

Punti positivi: "Steal money!!!! You guys didn’t allow to bring our carryons in to airplane and was a little short, she forced us to pay for them and send to the big luggage. But when we was boarding there so many people with a bigger baggage!!! I can’t accept that !!!"

Punti positivi: "Very little to like flying like this"
Punti negativi: "This is a cut rate airline and if that is what you want and nothing else available this is your flight"

Punti positivi: "The seats were more comfortable than on the way out. Crew were friendly, polite and efficient. Took off on time and landed early"
Punti negativi: "Boarding - why do EasyJet put you through the boarding gate only to then have you queueing on a staircase or air bridge? They do this every time, so you end up with no seat. Also, check in was really slow, even though we were only doing a bag drop as we'd checked in online."

Punti negativi: "We were impressed with this airline. Service was prompt, airplane was clean, and staff was friendly."

Punti negativi: "Sedili scomodi"

Punti negativi: "More clerks for checkin/baggage; some organization in queuing to board. It was total chaos and the staff seemed very stressed."

Punti negativi: "Soliti ritardi ormai da aspettarsi da EDI-MXP"

Punti positivi: "Good price, friendly stuff, no hiccups at all"
Punti negativi: "If they can give us a glass of water"

Punti negativi: "Both of my flights were at least an hour late"

Punti positivi: "Come sempre gentili e disponibili. Affaticati non per colpa loro"
Punti negativi: "I tempi di imbarco, evitare il peso e le misure delle valige, se non sono proprio notevolmente e visibilmente fuori dalle regole. Evitare di far pagare il supplemento di 60,00 euro se oltre al trolley si porta uno zaino piccolo. Tempi partenza lunghi. Sedili scomodi"

Punti positivi: "My flight got cancelled. The crew was extremely rude at the airport. Ended up taking another flight to Luton airport instead of Gatwick. Once landed the luggage pick-up took almost an hour. Then, I had to to take a bus and two trains to get to a hotel in Gatwick. The whole experience was horrible."
Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Tutto nella norma, a parte una tessera del valore di 4.50 consegnata per scusarsi del ritardo, ma che ovviamente non valeva all'interno dell'aereo. senza parole!"
Punti negativi: "Il ritardo spropositato e le informazioni mancanti su di esso."

Punti negativi: "Luggage payment check in and boarding is too slow and inefficient"

Punti positivi: "volo in orario"
Punti negativi: "Ho dovuto mettere il mio bagaglio a mano non sopra di me ma due posto dietro, e salivo con easyjet plus tra i primi..."

Punti positivi: "Rispetto e cordialità"
Punti negativi: "Poche cose"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti negativi: "Imbarco e sbarco sotto la pioggia. Ritardo in partenza e all'arrivo."

Punti positivi: "Pulizia e cortesia"
Punti negativi: "Puntulità"

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "Late flight and re allocated seats"

Punti negativi: "More than one hour delay"

Punti positivi: "Tutto tranquillo"

Punti positivi: "Si"
Punti negativi: "Era un po' in ritardo"

Punti positivi: "Velocità ai controlli verso il gate, collegamento via treno, puntualità del volo."

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Cena a bordo"

Punti positivi: "It was a short and cheap flight."

Punti positivi: "Arrived on time."

Punti positivi: "Once we were on board the airplane, the flight was comfortable and just fine. The crew were competent and pleasant and the amenities acceptable."
Punti negativi: "The intake of passengers and check in was horrible and embarrassingly slow. It was a poor logistical plan and handled poorly by your onsite staff. And your rules compound the problem. The same for the arrival! The cheap fare was evidently offset by what seemed like a mile walk to customs after we got off the bus. Again it is poor logistics and planning."

Punti negativi: "Ritardo pari al viaggio"

Punti positivi: "EasyJet is always a good option. Baggage is included which is not common these days among small airlines. Flight attendants are very friendly."

Punti negativi: "no entertainment no food, no snack, no drink scary landing due to strong, gusty wind in Innsbruck"

Punti negativi: "Ritardo"

Punti positivi: "Straight forward boarding, friendly crew."
Punti negativi: "Seats aren't designed to let you sleep (leaning your head back gives a cricked neck as there's no cushion or proper headrest), and the seats are a little cramped."

Punti positivi: "My bag was added to the hold with no extra cost The crew was really polite and kind"
Punti negativi: "The flight was delayed about half and hour. The plane was dirty, remainings of food on the floor from previous flights."

Punti positivi: "Il volo ė stato una ninna nanna. Tranquillissimo"
Punti negativi: "Pagare 6 euro per metterr il bagaglio a mano in stiva."

Punti positivi: "Seats were as expected. Staff were friendly. Food was alright, but not much choice for gluten free! First officer explained the route we were taking home, which I find interesting and not all airlines do this now. Might have been nice to be told a little more at points on the way home. Smooth flight and landing, and ahead of schedule too! Luggage reclaim was quick too."
Punti negativi: "The queue at check in was ridiculous! 1 lady serving with another for priority only. We stood in the queue for well over an hour and a half, which meant we almost had to literally run to board the plane! Not as relaxing as we'd hoped, especially as we arrived 20 minutes before the check in opened!"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ho dovuto imbarcare il bagaglio e penso non ci sia cosa più sgradevole se fai scali!!! Orrendo che esistano ancora questi limiti!!!"

Punti positivi: "Non ci hanno fatto la fastidiosa richiesta di imbarcare in stiva il bagaglio a mano, tipica di un concorrente irlandese. Personale estremamente gentile. Atterraggio morbido."
Punti negativi: "Niente"

Punti negativi: "Everything."

Punti negativi: "Quasi un ora di ritardo"

Punti negativi: "I had booked a day trip to London. The night before flight I received phone call from Easyjet offering me Euro250 to take a later flight as only a smaller plane than planned was available. But then you decided obviously not to send the smaller plane but did not bother phoning or emailing us customers as you had done the previous evening. I wasted more than half my day (1.5hr drive to airport plus 3 hours a airport) as I had to reschedule my day trip for a later dater to fit in the few meetings I had. I understand problems arrive, but Easyjet push their planes too hard. They are often late. Unreliable. At least communicate to your customers if you care about hem"

Punti negativi: "posti troppo strtti"

Punti negativi: "Personale maleducato ed impreparato. Pessima gestione imbarco con lunga attesa perché incapaci di gestire anteriore e posteriore."

Punti negativi: "In ritardo di 1 ora"

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "The plane had a hole in the wing. we sat for an hour on our sits till we got an engineer to look at it and put sticky tape. It was very stressfull flight. we couldnt go to the toilets while we were sitting on the tarmac for 1 hr"

Punti positivi: "Slight attendant were nice"
Punti negativi: "They would not le me to take a personal hand bag. They would count it as luggage. It’s supposed to be a carryon and a purse or hand bag/backpack and they wanted to charge me €60 for it. They gave me a really hard time and they allowed others to have both items but they would not allow me because he felt that my bag would not fit inside my carryon. Very disappointed and flight was very late."

Punti negativi: "Flight delayed - departure hall like a barn - stands 30 min before boarding"

Punti positivi: "solo il volo aereo e l'arrivo a malpensa"
Punti negativi: "il ceck in dell'aereoporto a Catania, personale impreparato e soprattutto scortese. dovevano essere aperti 6 banchi per il ceck in in realtà solo 2 erano aperti. Ho rischiato di perdere il volo aereo pur recandomi a fare il ceck in ben 2 ore prima del volo aereo."

Punti negativi: "Volo posticipato di ora in ora senza comunicazioni definitive circa l’effettiva partenza. Alle 23.30, dopo 7 ore di ritardo e l’ennesimo posticipo alle ore 2, ho deciso di non partire più per evidenti difficoltà logistiche dovute all’ora notturna di arrivo a destinazione"

Altre info su Lufthansa

Prenota biglietti economici con Innsbruck

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

31/3
mer
1 scalo
Austrian Airlines
4h 05m
MXP - INN
5/4
lun
1 scalo
Austrian Airlines
21h 55m
INN - MXP
8/7
gio
1 scalo
Lufthansa
7h 15m
MXP - INN
12/7
lun
1 scalo
Lufthansa
6h 45m
INN - MXP
8/7
gio
1 scalo
Lufthansa
7h 15m
MXP - INN
12/7
lun
2 scali
Lufthansa
8h 45m
INN - MXP
8/7
gio
1 scalo
Lufthansa
3h 25m
MXP - INN
12/7
lun
2 scali
Lufthansa
8h 25m
INN - MXP
8/7
gio
2 scali
Lufthansa
5h 20m
MXP - INN
12/7
lun
2 scali
Lufthansa
8h 45m
INN - MXP
8/7
gio
2 scali
Lufthansa
7h 50m
MXP - INN
12/7
lun
2 scali
Lufthansa
8h 25m
INN - MXP
10/6
gio
1 scalo
Diverse compagnie
5h 00m
FCO - INN
10/6
gio
1 scalo
Diverse compagnie
19h 20m
INN - FCO
10/6
gio
1 scalo
Diverse compagnie
4h 05m
FCO - INN
10/6
gio
2 scali
Diverse compagnie
18h 00m
INN - FCO
10/6
gio
2 scali
Diverse compagnie
6h 55m
FCO - INN
10/6
gio
2 scali
Diverse compagnie
23h 25m
INN - FCO
31/3
mer
2 scali
Diverse compagnie
27h 05m
MXP - INN
5/4
lun
1 scalo
Diverse compagnie
7h 55m
INN - MXP
31/3
mer
2 scali
Diverse compagnie
27h 05m
MXP - INN
5/4
lun
2 scali
Diverse compagnie
22h 50m
INN - MXP
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

10/6
gio
2 scali
easyJet
8h 35m
CTA - INN
10/6
gio
3 scali
Diverse compagnie
45h 00m
CTA - INN
10/6
gio
1 scalo
Lufthansa
7h 25m
FCO - INN
10/6
gio
2 scali
Lufthansa
6h 25m
FCO - INN

Offerte recenti sui voli nazionali

8/3
lun
diretto
Austrian Airlines
1h 00m
VIE - INN
5/4
lun
diretto
Austrian Airlines
1h 00m
INN - VIE
8/3
lun
diretto
Austrian Airlines
1h 00m
VIE - INN
5/4
lun
diretto
Austrian Airlines
1h 00m
INN - VIE
20/5
gio
1 scalo
Austrian Airlines
3h 15m
GRZ - INN
23/5
dom
1 scalo
Austrian Airlines
2h 50m
INN - GRZ
20/5
gio
1 scalo
Austrian Airlines
4h 10m
GRZ - INN
23/5
dom
1 scalo
Austrian Airlines
5h 30m
INN - GRZ
11/5
mar
diretto
Austrian Airlines
0h 55m
VIE - INN
11/5
mar
diretto
Austrian Airlines
1h 00m
INN - VIE

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe