Trova voli economici da Pennsylvania per Sicilia

Trova voli economici da Pennsylvania per Sicilia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Sicilia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Zurigo (ZRH)
Sicilia
ven 22/10
ven 29/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Pennsylvania - Sicilia

Bassa stagione

gennaioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 7%.

Alta stagione

dicembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 23%.

Prezzo medio andata-ritorno

778 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

612 €o meno

Buona offerta solo-andata

247 €o meno

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Pennsylvania per Sicilia

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Pennsylvania per Sicilia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Pennsylvania per Sicilia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Pennsylvania per Sicilia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Pennsylvania per Sicilia?

Principali compagnie aeree che volano da Pennsylvania per Sicilia

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 27.998 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything."

Punti positivi: "The food was good"
Punti negativi: "The seats were very cramped"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "Seat was not super comfortable."

Punti positivi: "Food and crew were good"
Punti negativi: "The seats recline back so far that it really intrudes into the space of the person behind you. At one point the guy in front of me reclined back so far and fast it slammed my eReader and spilled my coffee. Also the touch screen media app does not work well on Lufthansa."

Punti negativi: "Food"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "Better organized boarding"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "Really cheerful and friendly crew."
Punti negativi: "They changed my seat just before boarding. Front lavatories are not usable by passengers behind the curtain."

Punti positivi: "Never seen such a large streaming movie library. Never seen live stream at seat from cameras (3) outside the plane."
Punti negativi: "It was not clear this was a no-checked-baggage flight, seeing as I specifically searched with flights with luggage. I chose Lufthansa's flight counting on the fact that international flights always allow one checked bag. I had to pay on that way here. I"ll have to pay on the way home."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Good service, decent food, nice entertainment options and it's nice not to feel like the airline thinks it's doing you a favor by letting you fly with them."

Punti negativi: "United connection in San Francisco was over 2 hours late, didn't arrive home until 2:30AM."

Punti positivi: "Overall, a good flight, slightly earlier than schedule, well informed by the pilot"
Punti negativi: "The food was not up to par for Lufthansa (plane food). The choice was barbecue chicken or vegetarian pizza. I asked for vegetarian pizza. Not sure what I had, as it did not taste like BBQ chicken, and it did not look like the food my neighbor had (which looked like 2 mini pizzas). I chose not to complain about my food. It appeared passengers were keeping the cabin crew very busy. By taste, I could not tell what it was and I could only eat half. Not usual for Lufthansa food."

Punti negativi: "Getting through security in Munich was a nightmare and I almost didn't make this flight. Luckily i had a friend that asked them to hold the plane but there seemed to be no communication that people from other flights were delayed getting to the gate. Very frustrating."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "The seats were appropriately spaced for leg room. The food was simple yet palatable"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "Everything. Lufthansa is still the best."

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti negativi: "food could have been better especially "breakfast"."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Overall experience was great. Crew was nice, good food, boarding went smooth, flight was on time."
Punti negativi: "This flight went well, crew was nice, flight was on time ."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "I fly constantly -This was my first time on Luftansa & this is my go to airline from now on. I was flying coach & I felt like I was in first class. (Although nothing beats first class international"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "everything"

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti positivi: "Crew was very helpful."
Punti negativi: "Food for Indian vegetarian meal was very poor. Idea of chickpeas in transatlantic flight is not good! Crew did help out and offer another option!"

Punti positivi: "Crew was very friendly"
Punti negativi: "The food was not that great"

Punti negativi: "FLight delayed causing connection lost. Had to take another flight to Milan and then drive the car to Genoa."

Punti positivi: "All of it"
Punti negativi: "Nothing"

"The company did not know how to handle COVID bureaucracy efficiently or even correctly. We were asked to fill in four forms when only one is needed or even checked at all. I had to come in early to the airport, take a COVID test and then wait in the airport departure lobby for almost 1h to check in while waiting for the test results. Given that I spent a substantial amount to get a business ticket, I expected my time to be respected and to have business facilities made available. Once reached, the lounge now has an ordering system instead of self-service. The food was honestly disgusting, cold boiled rice without any salt and some "Spanish chorizo chicken" that had no chorizo and tasted like boiled chicken dropped in reheated tomato sauce. The plane departed one hour late. The business class seat was small, but comfortable. The company sent a boiler plate email apologizing which is something you appreciate the first time and it becomes grating when you get more than one per week."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Everything was perfect I’m so glad to have another airlines besides American I will highly recommend your airlines to all flying abroad"

Punti negativi: "Continues the use of entertainment tv program during the delays - take off was delayed, descending was delayed and parking was delayed."

Punti positivi: "There was a special needs boy that sat behind me and he had some issues (long flight, understandable) and the crew were AMAZING with him. Not everyone has common or even human decency. These people were rad, and it was lovely to see."

Punti negativi: "Food was awful."

Punti negativi: "Honestly nothing needed improvement/ it was a really good experience!"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in overbooking ho dovuto imbarcare i passeggini Cibo a pagamento Personale scortese"

Punti positivi: "Tutto bene"

Punti positivi: "L'hostess"
Punti negativi: "Private bus for business class would be better"

Punti negativi: "Lo scalo del ritorno è stato troppo breve e a causato lo smarrimento del bagaglio . Inoltre un viaggio che dura un giorno intero deve comprendere almeno un pasto nella tariffa"

Punti negativi: "Scalo troppo breve al ritorno che ha causato lo smarrimento del bagaglio Un viaggio che dura un giorno intero deve almeno garantire un pasto incluso"

Punti positivi: "rebooked onto another flight due to missing connecting flight in london"

Punti negativi: "Tempo di off-boarding"

Punti negativi: "I film in italiano sono limitati"

Punti positivi: "Nulla, solo discomfort"
Punti negativi: "Accoglienza e puntualità"

Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora per la partenza"

Punti negativi: "Il ritardo di più di un’ora della partenza è inaccettabile per una compagnia aerea come la BA"

Punti positivi: "Seats are comfortable, head rest is adjustable, good leg room, nice entertainment selection and no extra charge for adult beverages!"
Punti negativi: "When we arrived at London Heathrow, there was no gait, no stairs, and no buses to transport passengers to the terminal. We were stuck on the plane for an hour waiting. The crew was helpful in keeping everyone informed and let us know they called the airport staff multiple times for the stairs/buses to get us off and those with connections (me) going. The crew was frustrated too."

Punti positivi: "Amazing crew, kind and patient"

Punti negativi: "The worst flight I took in years. A dated airplane, with seats uncomfortable and worn off, an inflight entertainment system that looked straight from the 90s. We had. 1:20h delay ( announced on board ) on departure as the engine had to be repaired and replacement parts installed."

Punti positivi: "made it safe to Seattle"
Punti negativi: "Bad attitude of an attendant at the airport when inquiring about seat change for medical reasons. Complete ignorance during flight, no water or snack offered to me during 6 hour flight while a flight attendant paid a lot of attention to two ladies sitting close by."

Punti positivi: "Cleanliness of the plane, comfort on board"
Punti negativi: "Totally unpolite personnel at Heathrow airport. We were at the beginning of the line, but they forced us to check-in the cabin bag, asserting that the flight was packed and there was no space available. The girl that was checking our ticket didn't answer our questions regarding the reason, and told us to speak with her boss. Her boss told us pointlessly that our bag was chosen randomly. In the end, we had to put in a little plastic bag everything valuable we had in the baggage, though on the plane there was plenty of space available in the overhead lockers."

Punti positivi: "The crew was considerate in taking care of children with families and assigning new upgraded seats to those adults who were looking for sleep and quiet. They were also helpful in getting me a special gluten free meal even though I did not order it in advance."

Punti positivi: "One of the members of our party needed extra assistance because of an injury. We let BA know ahead of time online, and there was someone waiting to help at every connection and step of our travels. The staff and crew definitely went above and beyond to make our trip easier and more comfortable."

Punti negativi: "Neppure un bicchiere d’acqua. Volo da 40 anni non mi era mai capitato."

Punti negativi: "Very disappoint as British Airways company. No difference with low costs companies."

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "Il volo con 45' di ritardo (una consuetudine guardando i giorni precedenti). All'arrivo ancora attesa all'interno del aeromobile, perché il terminal non era pronto. Nel 2018 è inaccettabile, i mezzi di comunicazione esistono e funzionano. Assurdo!"

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "All'arrivo attesa all'interno del aeromobile (20/30', perché il terminal era guasto e non si trovava un' autoscala per scendere). Assurdo!"

Punti positivi: "Il posto"
Punti negativi: "Dormivo e non mi hanno avvertito della partenza ritardata"

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "la difficoltà all'imabrco per l'eccesso di bagagli a mano. avrei oreferito un imbarco forzato in stiva per un certo numero di passeggeri (io ero gruppo 4 e probabile canditato ...) perchè troppe persone portano come secondo bagaglio item troppo grandi e invece di inserirli sotto i sedili li devono mettono nei comparti overhead. non ci sta più nulla! il personale èstato comunque premuroso e gentile (con con grande professionalità) riducendo il fastidio. era venerdì sera."

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "volendo essere critici durante la notte ua tutti i costi n maggiore servizio di bevande sarebbe stato aprrezzato ma ho comunque dormito parecchie ore e forse ho perso dei passaggi"

Punti positivi: "Spazio in più in larghezza e per le gambe. Vale il maggior costo."

Punti positivi: "Partenza in orario, arrivo in anticipo. Personale cortese"
Punti negativi: "British è ormai come ryan, non danno gratis neanche un bicchiere d'acqua. Su un volo di due ore intorno a mezzogiorno se vuoi uno snack lo paghi"

Punti positivi: "The crew did their best. They were efficient and polite, no complaints"
Punti negativi: "First of all, it wasn’t British Airways, it was operated by American Airlines. The seats were cramped; just barely enough kneeroom and I’m only 5’10”. There were no monitors on the seat backs and no choice of entertainment, only monitors hanging from the ceiling. I suppose the airline assumes, probably correctly, that these days everybody has their own entertainment on laptop or tablet. The problem here, though, was that there were no charging plugs at the seats, so you’d better have a full battery when you get on and hope it lasts. Of course, I could have just read the inflight magazine, except that my reading light was broken. Food was decent for airline food."

Punti negativi: "Delayed takeoff. Food lower quality than expected"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono riusciti a farci stare seduti insieme, sedili rotti, tray rotto. Peggio di così?"

Punti positivi: "volo di per se tranquillo e staff eccellente"
Punti negativi: "in London city non c'è una Lounge di BA il volo è partito con 30 minuti e più di ritardo l'aeroporto è piccolo e trafficatissimo"

Punti negativi: "Old aircraft with limited space and entertainment (Business class). One hour delay on arrival."

Punti negativi: "mybroken seat"

Punti positivi: "Very rapid flight. Landed far before scheduled arrival(at least 25 minutes). Checked baggage was delivered before schedule arrival time. Crew was pleasant/helpful."
Punti negativi: "Flight was changed from what was originally scheduled and purchased. I was informed of the change after the purchase before traveling. Thus I had 4 1/2 hours between flights."

Punti positivi: "Very comfortable aircraft (I got a seat in the middle of two other people in economy class, but the seat was so comftorable I could sleep easily througout the whole flight) and very good service. Good wine selection. Not many movies, but good ones."
Punti negativi: "Food quality can be improved, although I had worse. I had to pay 70€ for 5 kg excess weight of my lagguage, usually other companies do not make me pay anything. Some delay in the boarding process."

Punti positivi: "Quite fast boarding process."
Punti negativi: "Had to pay 70€ for 5kg excess weight of my lagguage. I understand the aircraft is small, but my final destination was New York, and usually companies such as delta or emirates don't make me pay anything. No online entertainment, no food served, not even a bottle of water."

Punti positivi: "Crew was nice, food quality good"
Punti negativi: "Single Breakfast bar for breakfast was pretry minimal"

Punti negativi: "We had to go back to philadelphia after flying for 2.5hoyrs, landing at Bangor, waiting for the maintenance team to figure out the problem. We then had to wait for another flight for 4h before being able to go to paris.."

Punti positivi: "I was not given a chance to like anything as the flight was cancelled."
Punti negativi: "That when I called to rebook another flight, I was on hold for 75 minutes. Yes, that was 75 minutes. I was switched from British Air to Finn Air and then back to British Air. It was a mess."

Punti positivi: "cibo vegetariano"
Punti negativi: "fatti salire sull'aereo e aspettato 2 ore seduti....."

Punti negativi: "ritardo imbarco"

Punti positivi: "Food was good."
Punti negativi: "My wife had a tall guy on one side whose knees spilled over into her. She also had a tall guy in front of her who fully reclined his seat. She felt like she was in a coffin. She had to get up and walk around to get some air. The seats are too close on this 747 that no one should have to fly it. ."

Punti positivi: "Ottimo cibo vegetariano"
Punti negativi: "Ritardo di 25 minuti lunga attesa voli"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Pennsylvania e arrivano per Sicilia

Le compagnie aeree che partono da Pennsylvania e arrivano per Sicilia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Pennsylvania per Sicilia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Pennsylvania per Sicilia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Pennsylvania per Sicilia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Pennsylvania per Sicilia

Prenota voli economici da Pennsylvania a Sicilia

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

9/2
mer
2 scali
Diverse compagnie
22h 54m
PIT - CTA
13/2
dom
2 scali
Diverse compagnie
28h 51m
CTA - PIT
25/2
ven
2 scali
Diverse compagnie
15h 45m
PIT - PMO
28/2
lun
2 scali
Diverse compagnie
30h 01m
PMO - PIT
19/1
mer
2 scali
Diverse compagnie
26h 55m
PHL - CTA
23/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
22h 36m
CTA - PHL
2/2
mer
2 scali
Diverse compagnie
20h 25m
ABE - CTA
6/2
dom
2 scali
Diverse compagnie
23h 18m
CTA - ABE
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
16h 31m
PHL - PMO
13/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
24h 31m
PMO - PHL
16/2
mer
2 scali
Diverse compagnie
34h 25m
MDT - CTA
20/2
dom
2 scali
Diverse compagnie
31h 18m
CTA - MDT
26/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
18h 00m
PIT - CTA
5/12
dom
2 scali
Diverse compagnie
31h 28m
CTA - PIT
20/11
sab
2 scali
Lufthansa
14h 55m
PIT - CTA
28/11
dom
2 scali
Lufthansa
54h 28m
CTA - PIT
26/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
13h 50m
PIT - CTA
5/12
dom
2 scali
Diverse compagnie
31h 28m
CTA - PIT
19/1
mer
2 scali
Diverse compagnie
44h 20m
PHL - CTA
23/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
31h 55m
CTA - PHL
25/3
ven
2 scali
Diverse compagnie
42h 11m
PHL - PMO
9/4
sab
2 scali
Diverse compagnie
46h 13m
PMO - PHL
13/4
mer
2 scali
Diverse compagnie
22h 00m
PHL - CTA
24/4
dom
2 scali
Diverse compagnie
30h 20m
CTA - PHL
4/1
mar
1 scalo
Lufthansa
12h 25m
PHL - CTA
16/1
dom
2 scali
Lufthansa
53h 05m
CTA - PHL
20/11
sab
2 scali
Lufthansa
14h 55m
PIT - CTA
28/11
dom
3 scali
Lufthansa
31h 59m
CTA - PIT
20/11
sab
2 scali
Lufthansa
14h 55m
PIT - CTA
27/11
sab
2 scali
Lufthansa
17h 46m
CTA - PIT
18/11
gio
2 scali
Lufthansa
39h 50m
PIT - CTA
27/11
sab
2 scali
Lufthansa
17h 46m
CTA - PIT
20/11
sab
2 scali
Lufthansa
14h 55m
PIT - CTA
28/11
dom
3 scali
Lufthansa
31h 59m
CTA - PIT
26/11
ven
2 scali
Lufthansa
13h 50m
PIT - CTA
5/12
dom
3 scali
Lufthansa
31h 59m
CTA - PIT
19/11
ven
2 scali
Lufthansa
38h 00m
PIT - CTA
28/11
dom
2 scali
Lufthansa
54h 28m
CTA - PIT
13/4
mer
2 scali
British Airways
36h 55m
PHL - CTA
24/4
dom
1 scalo
British Airways
29h 00m
CTA - PHL
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

20/11
sab
3 scali
Diverse compagnie
39h 17m
PHL - CTA
20/11
sab
2 scali
Vettore maggiore
24h 15m
PHL - CTA
20/11
sab
1 scalo
Lufthansa
12h 25m
PHL - CTA

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe