Trova voli economici da Olbia per Vienna

OLB - VIE

Trova voli economici da Olbia per Vienna

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Vienna. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Olbia (OLB)
Vienna-Schwechat
mar 26/10
mar 2/11
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Olbia - Vienna

Bassa stagione

ottobreIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 55%.

Alta stagione

luglioIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 33%.

Prezzo medio andata-ritorno

241 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

101 €o meno

Buona offerta solo-andata

74 €o meno

Quando prenotare voli da Olbia per Vienna

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 74 € o meno sola andata e 101 € o meno andata e ritorno.
  • Il volo più economico da Olbia a Vienna è stato trovato in media 0 giorni prima della partenza.
  • I mesi di giugno, luglio e agosto sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è ottobre.
  • In media*, non c'è differenza di prezzo tra un volo di mattina e un volo di sera per questa rotta.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Olbia per Vienna

Quanto dura un volo da Olbia per Vienna?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Olbia per Vienna?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Olbia per Vienna?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Olbia per Vienna?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Olbia per Vienna?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Olbia per Vienna?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Olbia per Vienna?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Olbia per Vienna?

4 principali compagnie aeree con voli da Olbia-Costa Smeralda a Vienna-Schwechat

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 28.006 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

"The crew is really friendly"

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti negativi: "The plane was very old. On my seat, the TV screen did not work. The cabin crew was lazy. Nobody paid any attention to the Attendant light by my seat."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "The crew is brilliant Punctual, spot on... 100% service delivery"
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "Best company and the 380 is amazing."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti positivi: "Good service."
Punti negativi: "Nothing."

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Their airport service is outstanding. We were traveling with a mobility challenged person and they were so helpful in getting us through check in, out to our gate, and through boarding."
Punti negativi: "The service and staff on the plane are top notch, and the meals and drinks were very satisfying. The entertainment center on each seat had enough choices to pass the time. I rate Lufthansa a very good choice for trips to Europe, and will use them on my future trips."

Punti positivi: "Short flight with swift and effective service"
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "Two flights same food... Too bad"

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "In the end I made the flight."
Punti negativi: "Couldn’t add my baggage online thus resulting in a penalty for paying at the airport. Also ticket was booked by Kayak as a standby without alerting me."

Punti positivi: "The crew was very friendly."
Punti negativi: "1. There was no beverage service before the meal - that's new to me (travelled 4x around the globe, mostly with LH 2. It took 3 people to open the meal seal with the plastic knife ... 3. You need a written contact with your neighbor about the foot placement - space is so narrow, you need to take turns if you would like to come off the plane without back injuries 4. New custom: serve coffee AFTER breakfast 5. Nobody walked around with water or juice between the meals - you had to wake your neighbor since climbing over someone is no longer possible [either] 6. If you have 2 beverages on your tray and your neighbor needs to get out, you need a third person to assist (impossible to get out of your seat with 2 beverages in your hands (we tried it!) - just too narrow (even for a European Teenager) 7. It was not clearly visible who boards where. An Economy couple standing patiently in line at the Wong boarding line was sent back to the end of the long economy line - although NOBODY was in the business line"

Punti positivi: "Friendly service, good food."
Punti negativi: "A bit too cold."

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "We missed the conection flight....."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "cabin crew were all very nice!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Having to wait 3 hours to catch the next plane. Also Frankfurt airport takes too long to get from one place to another- it’s a maze and there are too many slow checkpoints for connecting flights."

Punti positivi: "Nice big plane, good/frequent beverage service."
Punti negativi: "Didn’t arrive on time. Breakfast was weird and flavorless."

Punti negativi: "The flight kept cancelling then company offers indirect flight temptations new flight I had to take 6 hour train I hope Lufthansa compensaye"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti positivi: "The staff was kind and friendly (which always is the case with Lufthansa!). I felt like more than just a passenger but as a cared for customer."
Punti negativi: "The premium economy seats, while more spacious, were not much more comfortable. They reclined to the point that it was awkward when using the leg rest. Would be better if the leg rest could raise a little higher.."

Punti positivi: "Service and comfort: roomy seating. Comfortable enough to sleep. This is unusual for me."
Punti negativi: "Unable to think of anything I did not like."

Punti negativi: "Services on the planes were not fantastic"

Punti negativi: "FLight delayed causing connection lost. Had to take another flight to Milan and then drive the car to Genoa."

Punti positivi: "Nice staff"
Punti negativi: "A little too warm for me."

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti positivi: "Overall a nice and good flight"
Punti negativi: "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti positivi: "Comfort"
Punti negativi: "Internet"

Punti positivi: "Great atmosphere, crew was excellent!"
Punti negativi: "I’m 6’5”, so legroom can always be a complaint, but this wasn’t too bad. The plane appeared to be fairly old and didn’t have WiFi. Entertainment also was on an older screen which was navigated by using an old in-seat phone."

Punti positivi: "Crew were excellent"
Punti negativi: "Old aircraft. Uncomfortable seats in economy. Entertainment screens old and almost impossible to watch - watched my iPhone! No mobile phone charger."

Punti positivi: "Confort and kindness"
Punti negativi: "It was too cold"

Punti negativi: "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Punti positivi: "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Punti negativi: "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Punti positivi: "Great airline"

Punti positivi: "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Punti negativi: "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"

Punti positivi: "Friendly crew"
Punti negativi: "KLM lost one piece of my luggage"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "Checkin 1a at Schiphol had long lines, and no seperate counters for just bag drop. My family and I had to wait for 50 mins, to do a bag drop which in,y lasted 1 min! Flight was delayed, without proper announcements."
Punti negativi: "Seat pitch could've been more. At least let us know via Whatsapp that the plane is delayed, or at which belt the bags would come out. This basic info was lacking."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "Cabin facilities"
Punti negativi: "They didn’t bring one of my bags"

Punti negativi: "Lost a single baggage item, a car seat. Critical for us to leave the airport, and delayed us for over an hour upon arrival. Gave us a loaner car seat that barely fit our child."

Punti positivi: "well mannered and attentive crew - good supply of complimentary food/drink - good over all comfort"
Punti negativi: "boarding was running very far behind - considering this is mainly a hub operations carrier - resulted in several passengers missing their connecting flights -"

Punti positivi: "The flight was smooth, the service was friendly, and the food with plentiful."
Punti negativi: "Too much activity in the cabin during the flight."

Punti positivi: "Crew was amazing, seats were comfortable with enough leg space even without choosing extra space seats. It was my childhood dream come true to fly with KLM. It was really an exciting trip for me, just that it was short."
Punti negativi: "Well, for me everything was on point. Those who have never travelled with KLM, I would encourage them to do so and I’m sure they will not regret."

Punti positivi: "the crew was nice"
Punti negativi: "Seat confort on long flights, leg rooms,"

Punti positivi: "Good food, friendly service"
Punti negativi: "More trash pickup; only one round of beverage service"

Punti positivi: "Friendly staff, great service on board. Way better value and service compared to the tacky Irish competition flying the route. Delta all the way"

Punti positivi: "Friendly and efficient crew. Flights were on time if not even early."

Punti positivi: "Friendly and efficient crew. I travel KLM often and always enjoy the flights."
Punti negativi: "There were several flight delays and gates were changes a few times."

Punti negativi: "My suitcase didn't come with the airline."

Punti negativi: "Not enough leg room"

Punti negativi: "wasn't able to take the flight since I missed it"

Punti negativi: "Flight was delayed, landing at vce took an additional 10 minutes due to no one at the jet way. Luggage service was very slow"

Punti positivi: "Very attentive crew. Attended to needs immediately. Took a lot of time with each person when someone had something to say."
Punti negativi: "The seat I had with no seats in front of me was very small. Much smaller than the other economy seats because the tray table and video screen were in the armrests. Paid extra for the legroom by ended up losing it side to side. Really had to squeeze into the seat."

Punti positivi: "Crew was great, very nice"
Punti negativi: "Not enough legroom"

Punti positivi: "I bought the Airport tickets for my Russian friend. However customs would not allow her to board the plane unfortunately. That's not Kayaks fault. I would definitely book with Kayak again. Many thanks."

Punti positivi: "Easy flight; loved the crew and their friendly customer service. Great food, kept everyone hydrated and fed."
Punti negativi: "The movie options, as well as music and TV options were limited. There were no electrical outlets."

Punti negativi: "Customer service"

Punti negativi: "The cabin crew was racist! She asked me to move from a seat because she wanted another guy ( obviously from her country ) to take it! Rude and racist."

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "Norhing"
Punti negativi: "They have mabaged to lost my luggage"

Punti positivi: "Really friendly staff. Great service"

Punti negativi: "Food"

Punti negativi: "Bag was lost"

Punti positivi: "Boarding was a breeze and the staff were lovely. Online check was very simple and easy to navigate."
Punti negativi: "The amount of extras you have to click no to while checking in online."

Punti positivi: "Flight was lovely, crew were friendly and very helpful and food was delicious!! We travelled with assistance for mum and it was excellent and we were kept updated all through the flight."

Punti positivi: "Nice seats, comfortable."
Punti negativi: "Again, no aisle seat for SkyTeam Gold member. Also, my baggage was lost. First bag arrived a day late, second after I had left Billund and it was six days before the bag with my clothes reached me. I was told I will have 100 euro credit for clothing, but in the winter and for 6 days, this was not even close to the amount I needed for clothing and necessities, to have my time here."

Punti positivi: "The last two times we connected in Amsterdam to Humberside our luggage was delayed. This time it wasn’t. The simple things give the greatest satisfaction"

Punti positivi: "Service provided by the staff"
Punti negativi: "The navigation of the entertainment system is not very friendly"

Punti negativi: "The Guy who had an accident when boarding causing a delay. Also I didn’t like the wait fir checking as passengers with children went before business class and should be after."

Punti positivi: "The staff at the front desk for the check-in were extremely helpful. I had a complicated issue with my luggage and they helped me to sort it out in the best possible way. Amazing service! Furthermore, the entertainment on board is great! Nice movies, nice food, friendly flight attendants, etc. They even offered me a second sandwich =)! I truly loved my experience with KLM."

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

"Non mi piace che non sia regolata la discesa dal velivolo. Fila per fila.sarebbe l'ideale, invece tutti ammassati"

"Mi è piaciuta molto, l’attenzione veramente dettagliata…dal saluto 🖖 iniziale,alla cortesia nel rispondere ad ogni necessità. Controlli supervisionari e gentilezza strabiliante"

Punti positivi: "Quick boarding and landed earlier than scheduled."
Punti negativi: "The air-con was too cold. The seats don't allow you to sleep as there's no where to rest your head against."

Punti positivi: "It was very quick and arrived ahead of time."

Punti negativi: "Poco spazio per i bagagli, e tassativamente permesso un solo pezzo,neanche una borsetta personalein più"

Punti negativi: "Communication with passengers As the flight was 3 hours late."

Punti negativi: "Departure time"

Punti positivi: "The crew was very nice. All smiles"
Punti negativi: "We give our tickets to board and they tell us we have to put our purse backpack in our suitcase. Why? Really we are boarding. Of course it didn’t fit so we are charged 60 euros!! Per bag !! There are five of us so 300 euros. It’s no better than extortion. Then we pay and give our tickets and wait."

Punti positivi: "Personale molto cortese, comfort più che accettabile (considerando che sono alto 190)."
Punti negativi: "Nella tariffa standard se permettessero almeno uno zainetto , oltre al bagaglio a mano, sarebbe perfetto il servizio"

Punti positivi: "This flight was very disappointing. We paid extra for extra leg room seats only to get told we couldn’t have ANYTHING with us in our seats, not even a sweater. We had to put all of our items in the overhead bins, including small purses. Staff was not friendly."
Punti negativi: "Friendlier staff. Lots of stairs to get to and on plane. We had an elderly person that did have a hard time. Explain certain seats don’t allow any items other than the actual person. I had fragile items and had to store in above bins to be banged around. Luckily this was a short flight."

Punti positivi: "Come sempre gentili e disponibili. Affaticati non per colpa loro"
Punti negativi: "I tempi di imbarco, evitare il peso e le misure delle valige, se non sono proprio notevolmente e visibilmente fuori dalle regole. Evitare di far pagare il supplemento di 60,00 euro se oltre al trolley si porta uno zaino piccolo. Tempi partenza lunghi. Sedili scomodi"

Punti positivi: "Rispetto e cordialità"
Punti negativi: "Poche cose"

Punti negativi: "Certezza e puntualità"

Punti negativi: "Excellent flight, only issue was flight information from Captain was spoken too fast and it was hard to understand what was said...please ask them to slow down their speech on the in flight announcements, cabin staff were fine"

Punti negativi: "At least a juice."

Punti positivi: "Simpatia ed educazione del personale a terra e a bordo . La colazione era buona e decisamente ottimo il prezzo che normalmente nelle altre compagnie è ben superiore. Decollo ottimo, capitano simpatico, atterraggio ottimo"
Punti negativi: "Non volovo imbarcare la mia valigia a mano, benché sapessi già che lo spazio per tutti non c’è; solo che è un peccato."

Punti negativi: "Easy jet, sempre una garanzia di ottimo servizio"

Punti positivi: "Velocità ai controlli verso il gate, collegamento via treno, puntualità del volo."

Punti positivi: "Did not take this flight- had to be rescheduled on a different airline because of a missed connection."

Punti positivi: "Pilot got us there in less than an hour after a three hour delay"
Punti negativi: "Three hour delay with no explanation until we were actually on the flight. Only a £3 refreshment voucher. Couldn't hear cabin crew and they rushed through the food service. Looked like they didn't want to be there."

Punti positivi: "Speed"
Punti negativi: "Cramped seats"

Punti positivi: "Punctuallity & cabin crews"

Punti negativi: "Ritardo pari al viaggio"

Punti positivi: "Il volo ė stato una ninna nanna. Tranquillissimo"
Punti negativi: "Pagare 6 euro per metterr il bagaglio a mano in stiva."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ho dovuto imbarcare il bagaglio e penso non ci sia cosa più sgradevole se fai scali!!! Orrendo che esistano ancora questi limiti!!!"

Punti negativi: "La cortesia è puntualita"

Punti positivi: "Partenza in pesante ritardo"

Punti positivi: "I liked the price of my flight."
Punti negativi: "The flight was delayed over an hour and there was no update on the app to indicate it. A lot of time wasted waiting in the airport and a very late arrival in Manchester."

Punti positivi: "Atterraggio e decollo perfetti"

Punti negativi: "Mi hanno obbligato ad imbarcare anche il bagaglio a mano nonostante fossi tra i primi 70 passeggeri e con il check in fatto on line. Non mi piace!"

Punti positivi: "Short flight time."
Punti negativi: "Two of us were booked on the same seat on a full flight. The staff never apologized or explained what was happening. Luckily, we both managed to get to Vienna due to some passengers missing their flight. Howeveer, abysmal service, no explanation and overall terrible experience."

Punti positivi: "Prezzo, puntualità, orari"

Punti positivi: "Purtroppo nulla."
Punti negativi: "L’attesa all’imbarco, l’eccessiva per non dire esagerata erogazione dell’aria condizionata sia al gate che all’interno dell’aereo, la freddezza del personale di bordo ed il ritardo del volo di quasi mezz’ora."

Punti positivi: "SEN airport. Friendly cabin crew. Plane on time! Thanks!"

Punti positivi: "Flight from US got delayed and easyJet charged us full fare for next day flight."
Punti negativi: "Flight from US got delayed and easyJet charged us full fare for next day flight. Really bad services and policies. Should have gone British Airways."

Punti positivi: "solo il volo aereo e l'arrivo a malpensa"
Punti negativi: "il ceck in dell'aereoporto a Catania, personale impreparato e soprattutto scortese. dovevano essere aperti 6 banchi per il ceck in in realtà solo 2 erano aperti. Ho rischiato di perdere il volo aereo pur recandomi a fare il ceck in ben 2 ore prima del volo aereo."

Punti negativi: "Crew very rude and not informative"

Punti positivi: "Il personale è stato amichevole e professionale"
Punti negativi: "2 ore e mezza di ritardo per un volo di 1 ora. Ritardo annunciato ogni 20 minuti. Vergognosi"

Punti negativi: "Volo posticipato di ora in ora senza comunicazioni definitive circa l’effettiva partenza. Alle 23.30, dopo 7 ore di ritardo e l’ennesimo posticipo alle ore 2, ho deciso di non partire più per evidenti difficoltà logistiche dovute all’ora notturna di arrivo a destinazione"

Punti positivi: "io sono un cliente fisso che mi affido sempre a easyjet e poi alle altre compagnie se ci sono problemi di orari prezzi e destinazione"
Punti negativi: "riguardo l'ultimo volo 2 ore in attesa in aeroporto e 40 minuti chiusi in aereo dovuto allo sciopero dei controllori e intanto ho perso la giornata di lavoro mia moglie e stata male in aereo senza poter far niente. insomma una esperienza da dimenticare. e poi il cambio di orario gia dal mese prima in continuazione cambiamento mi ha creato problemi con i collegamenti bus navetta e traghetto"

Punti positivi: "Easy boarding and quick to receive baggage in Gatwick"
Punti negativi: "Late opening of check-in. 2 desks allocated so 2 long queues. 20 mins into check-in the queue I was in changed to priority boarding. This necessary information should have been indicated in advance as 90% of the passengers were in the wrong queue. As for aircrew 1 of the female crew was miserable as sin and unhelpful to most passengers"

Punti positivi: "Delay in boarding for no explained reason"

Punti positivi: "La cabin crew è stata molto disponibile e competente."
Punti negativi: "Sapendo di avere un motore in necessità di riparazioni ci hanno fatto imbarcare comunque. Siamo rimasti per un’ora seduti in aereo quando saremo potuti restare ai gate con la possibilità di muoverci andare in bagno e utilizzare tutte le facilities dell’aeroporto."

Punti negativi: "quasi due ore di ritardo"

Punti positivi: "A standard good Easy Jet experience"
Punti negativi: "We (along with everyone) had to check luggage (at no charge), despite being first in line (regular queue) and despite the fact that there was plenty of room in the overhead lockers (and would have sped up boarding considerably)."

Punti negativi: "Il volo è partito con un'ora di ritardo a causa di un guasto ad un motorino d'avviamento di un motore. Ormai imbarcati, l'aereo è dovuto tornare nell'area di assistenza, poi ha fatto carburante. Siamo arrivati a Parigi un'ora più tardi."

Punti positivi: "On time flight"
Punti negativi: "Bristol airport security."

Punti positivi: "the Entertainment was great idea"
Punti negativi: "- The chair cant change his position - you need to deliver some regular water it was missing"

Punti positivi: "Sicuramente tra le compagnie low cost è la migliore, personale molto rapido agli imbarchi. Piloti veramente eccezionali, fasi di atterraggio e decollo perfette!"
Punti negativi: "Poco spazio tra un sedile e l’altro, le gambe toccano quello davanti."

Punti positivi: "Almost everything I saw was smooth, friendly, and easy. Polite staff, pleasant plane time, etc."
Punti negativi: "My Geneva to London (Stansted) flight was delayed. While there were at least two other Easy Jet planes which could have taken me to London due to no-shows, the staff told me the flight lists were lost. So I got home 4 hours late, and two Easy Jet flights landed in London with empty seats. Even if the flight is fully booked, please implement a stand-by list so passengers in this common situation can fly in the place of no shows. The poor review is because of this failure and because Easy Jet got me home 4 hours late. Otherwise pleased."

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"The flight was delayed for almost two hours. We had to wait in the bus before boarding for 30’."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"The one thing I must say is that the flight wasn't full at all, and in this case, I'm really unsure why they wouldn't sit people farther from each other."

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "Plane on time, new plane, nice crew."
Punti negativi: "Ability to move seats."

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "I did not fly"

Punti positivi: "Seats are ok but unable to recline"
Punti negativi: "Keep up the good work"

Punti positivi: "The flight was fine"
Punti negativi: "Let me know by mail to check in before I got to the airport and save me 35 euro"

Punti positivi: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."

Punti positivi: "The food options were amazing and the wine was very nice!"

Punti positivi: "Stewards"
Punti negativi: "Uncomfortable seats"

Punti negativi: "Larger leg room"

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti negativi: "Flight was late abolutnie 1 hour"

Punti positivi: "Prices on in flight purchases"
Punti negativi: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Punti positivi: "The seat not so comfortable but good"

Punti positivi: "Ok flight"
Punti negativi: "Comply with departure times"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Flight left on time and arrived 15 mins ahead of schedule, staff was polite"

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti positivi: "On time without any delay"
Punti negativi: "Satisfied"

Punti negativi: "puntualità"

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti negativi: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Punti positivi: "Staff cheerness"
Punti negativi: "Nada"

Punti negativi: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Punti positivi: "I liked how the crew on the plane worked. Very nice."
Punti negativi: "I didn't like the tedious boarding process when we were all herded into a very confined space. Also there was a cabin baggage issue that came up that might have been avoided if the new policy would have been made more obvious during the ticket purchase process."

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti negativi: "The flight was delayed and there was even no information about it. Gate number was changed after boarding time and we didn’t hear any appologize not even receive some meal vouchers or food on board. We arrived more then 1 hour later- I can not evalute this as a good service."

Punti positivi: "i was able to use their app to download my boarding pass so didn't need to look for somewhere to print my boarding pass while abroad, boarding went well, flight was good and crew was good, seat was comfortable, so overall i was pleased with everything. Thank you for a good experience."
Punti negativi: "Everything was good"

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti negativi: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."

Punti positivi: "I asked for a cup of water for my child and they gave me a bottled water. Then they charged me 2.50 euros. Their credit card processing machine was not working properly, which was frustrating: the flight attendant got frustrated and had to come back again until she can process my payment."

Punti positivi: "Excellent pilot"

Punti positivi: "Quick to board, smooth take off and landing"
Punti negativi: "On night flights woken up to serve drinks and given flying details from the pilot. Great in the day but would rather be left and not disturbed at night!"

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti negativi: "long time wating in bus to get plane"

Punti positivi: "Standard service , even was late come almost in time"
Punti negativi: "Was a bit late"

Punti positivi: "Comfortable seats. I chose premium price so no issues at check-in. Staff was fantastic! This was my first WIZZ Air flight. It will not be my last!"
Punti negativi: "Boarding did not provide order as everyone crowded to the front. Needs better lines."

Punti positivi: "Price price price"
Punti negativi: "Messy boarding"

Punti positivi: "grea air line always on time staff are friendly"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Olbia e arrivano per Vienna

Le compagnie aeree che partono da Olbia e arrivano per Vienna hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Olbia per Vienna

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Olbia per Vienna

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Olbia per Vienna

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Olbia per Vienna

Prenota voli economici da Olbia a Vienna

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
27h 00m
OLB - VIE
10/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
17h 45m
VIE - OLB
6/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
7h 35m
OLB - VIE
10/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
17h 45m
VIE - OLB
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
18h 35m
OLB - VIE
30/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
7h 25m
VIE - OLB
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
21h 35m
OLB - VIE
30/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
7h 25m
VIE - OLB
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
21h 35m
OLB - VIE
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
34h 15m
VIE - OLB
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
21h 35m
OLB - VIE
30/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
13h 55m
VIE - OLB
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
21h 35m
OLB - VIE
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
34h 15m
VIE - OLB
27/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
29h 05m
OLB - VIE
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
34h 15m
VIE - OLB
27/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
26h 55m
OLB - VIE
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
34h 15m
VIE - OLB
26/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
35h 30m
OLB - VIE
28/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
29h 25m
VIE - OLB
26/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
26h 05m
OLB - VIE
28/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
34h 05m
VIE - OLB
6/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
7h 35m
OLB - VIE
10/11
mer
1 scalo
Diverse compagnie
15h 05m
VIE - OLB
26/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
26h 05m
OLB - VIE
28/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
15h 50m
VIE - OLB
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
33h 00m
OLB - VIE
3/1
lun
1 scalo
Diverse compagnie
10h 50m
VIE - OLB
29/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
6h 25m
OLB - VIE
3/1
lun
1 scalo
Diverse compagnie
10h 50m
VIE - OLB
27/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
7h 40m
OLB - VIE
30/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
7h 25m
VIE - OLB
4/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
28h 20m
OLB - VIE
8/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
14h 20m
VIE - OLB
4/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
23h 40m
OLB - VIE
8/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
9h 00m
VIE - OLB
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
33h 00m
OLB - VIE
2/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
25h 30m
VIE - OLB
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
33h 00m
OLB - VIE
3/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
12h 25m
VIE - OLB
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

12/4
mar
diretto
Wizz Air
1h 50m
OLB - VIE
9/4
sab
diretto
Wizz Air
1h 50m
OLB - VIE
22/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
6h 25m
OLB - VIE
7/4
gio
1 scalo
Diverse compagnie
11h 05m
OLB - VIE
23/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
20h 25m
OLB - VIE
10/4
dom
1 scalo
easyJet
11h 10m
OLB - VIE
9/4
sab
1 scalo
Diverse compagnie
6h 30m
OLB - VIE
13/4
mer
1 scalo
easyJet
7h 10m
OLB - VIE
22/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
24h 05m
OLB - VIE
10/4
dom
2 scali
Diverse compagnie
29h 00m
OLB - VIE
9/4
sab
2 scali
Diverse compagnie
28h 45m
OLB - VIE
7/4
gio
2 scali
Diverse compagnie
12h 40m
OLB - VIE
13/4
mer
2 scali
Diverse compagnie
33h 40m
OLB - VIE
8/4
ven
1 scalo
Diverse compagnie
12h 20m
OLB - VIE
8/4
ven
2 scali
Diverse compagnie
9h 25m
OLB - VIE
20/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
5h 20m
OLB - VIE
5/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
7h 55m
OLB - VIE
30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
28h 40m
OLB - VIE
30/10
sab
1 scalo
Lufthansa
3h 25m
OLB - VIE
30/10
sab
1 scalo
KLM
20h 35m
OLB - VIE
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe