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Informazioni utili: Voli Aeroporto di Milano-Malpensa - Aeroporto di Londra-Heathrow

Bassa stagione

aprileIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 22%.

Alta stagione

settembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 30%.

Prezzo medio andata-ritorno

133 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

95 €o meno

Buona offerta solo-andata

68 €o meno

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I consigli per trovare un volo economico

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  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di agosto, settembre e ottobre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è aprile.
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*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Milano Aeroporto Malpensa a Londra-Heathrow a causa del COVID-19?

Posso prendere un volo per Aeroporto di Londra-Heathrow? Ci sono restrizioni all'arrivo in Aeroporto di Londra-Heathrow?

Posso prendere un volo per Aeroporto di Londra-Heathrow senza dovermi sottoporre a quarantena all'arrivo?

Devo sottopormi a un test per il coronavirus (Covid-19) prima di prendere un volo per Aeroporto di Londra-Heathrow?

Le persone vaccinate possono fare un viaggio in Aeroporto di Londra-Heathrow?

Quali altre restrizioni relative al coronavirus (Covid-19) ci sono in Aeroporto di Londra-Heathrow?

Quanto dura un volo da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Quanti voli ci sono da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Quale compagnia offre il volo più economico da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Quale compagnia offre voli più frequenti da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow?

3 principali compagnie aeree con voli da Milano Aeroporto Malpensa a Londra-Heathrow

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,3
British Airways
Valutazione complessiva sulla base di 23.012 recensioni
7,5
Imbarco
7,2
Comodità
7,9
Personale
6,9
Divertimento
6,8
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "Quick boarding, arrived 30 min early, fast exit and quick bag retrieval"

Punti positivi: "Crew was amazing."
Punti negativi: "First leg of our trip on British air on a smaller plane with lots of comfort and room. Our 2nd and long leg was on a larger and newer plane. Leg room and room for the tray table was so tight and uncomfortable for a long Flight. Paid extra for end seating and using British air for transfers through Heathrow as an American Air partner. Will try to avoid the extra cost in the future."

Punti positivi: "Crew was great. Seats and leg room better than other airlines."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in overbooking ho dovuto imbarcare i passeggini Cibo a pagamento Personale scortese"

Punti positivi: "Tutto bene"

Punti negativi: "They took too long for check in. The crew was confused"

Punti positivi: "L'hostess"
Punti negativi: "Private bus for business class would be better"

Punti positivi: "Crew was great, plenty of food."
Punti negativi: "The announcements ran a bit long toward the end of the flight. Quite a bit long"

Punti negativi: "Lo scalo del ritorno è stato troppo breve e a causato lo smarrimento del bagaglio . Inoltre un viaggio che dura un giorno intero deve comprendere almeno un pasto nella tariffa"

Punti negativi: "Scalo troppo breve al ritorno che ha causato lo smarrimento del bagaglio Un viaggio che dura un giorno intero deve almeno garantire un pasto incluso"

Punti negativi: "Tempo di off-boarding"

Punti positivi: "Crew was good. Cramped seating as usual."
Punti negativi: "Extra seat leg and knee room like 4 more inches would make all the difference in the world."

Punti negativi: "I film in italiano sono limitati"

Punti positivi: "Nulla, solo discomfort"
Punti negativi: "Accoglienza e puntualità"

Punti positivi: "The crew was great, however the other passengers made the flight back unbearable. Everything from bad body odour to a child kicking my seat."
Punti negativi: "I didn’t realize I had to preselect food options prior to. There wasn’t a veggie option when they got to me. The crew was super apologetic even though it was my fault."

Punti positivi: "I enjoyed my flight very much. It was excellent . the crew was especially pleasant and excellent"

Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora per la partenza"

Punti negativi: "Il ritardo di più di un’ora della partenza è inaccettabile per una compagnia aerea come la BA"

Punti positivi: "Meal service"
Punti negativi: "Security at Heathrow. Check-in at b.s. was very v3ry slow. Charged us for coffee and tea flight from map to heathrow"

Punti negativi: "The worst flight I took in years. A dated airplane, with seats uncomfortable and worn off, an inflight entertainment system that looked straight from the 90s. We had. 1:20h delay ( announced on board ) on departure as the engine had to be repaired and replacement parts installed."

Punti positivi: "Cleanliness of the plane, comfort on board"
Punti negativi: "Totally unpolite personnel at Heathrow airport. We were at the beginning of the line, but they forced us to check-in the cabin bag, asserting that the flight was packed and there was no space available. The girl that was checking our ticket didn't answer our questions regarding the reason, and told us to speak with her boss. Her boss told us pointlessly that our bag was chosen randomly. In the end, we had to put in a little plastic bag everything valuable we had in the baggage, though on the plane there was plenty of space available in the overhead lockers."

Punti positivi: "Check in was a breeze, and the food was good!"
Punti negativi: "Our flight was delayed d/t engine trouble, & we missed our re-booked connecting flights twice & finally our third flight was only available to a different city than originally planned.. (Newark, NJ instead of JFK) In compensation, we were offered a coffee voucher but had to dead run to catch the next flight. No time for coffee."

Punti negativi: "Neppure un bicchiere d’acqua. Volo da 40 anni non mi era mai capitato."

Punti negativi: "No free juice and water. Everything is for purchase. No seatback entertainment. No internet."

Punti negativi: "Very disappoint as British Airways company. No difference with low costs companies."

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "Il volo con 45' di ritardo (una consuetudine guardando i giorni precedenti). All'arrivo ancora attesa all'interno del aeromobile, perché il terminal non era pronto. Nel 2018 è inaccettabile, i mezzi di comunicazione esistono e funzionano. Assurdo!"

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "All'arrivo attesa all'interno del aeromobile (20/30', perché il terminal era guasto e non si trovava un' autoscala per scendere). Assurdo!"

Punti positivi: "Il posto"
Punti negativi: "Dormivo e non mi hanno avvertito della partenza ritardata"

Punti positivi: "Quick flight"
Punti negativi: "Boarding ticketing had rude personnel"

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "la difficoltà all'imabrco per l'eccesso di bagagli a mano. avrei oreferito un imbarco forzato in stiva per un certo numero di passeggeri (io ero gruppo 4 e probabile canditato ...) perchè troppe persone portano come secondo bagaglio item troppo grandi e invece di inserirli sotto i sedili li devono mettono nei comparti overhead. non ci sta più nulla! il personale èstato comunque premuroso e gentile (con con grande professionalità) riducendo il fastidio. era venerdì sera."

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "volendo essere critici durante la notte ua tutti i costi n maggiore servizio di bevande sarebbe stato aprrezzato ma ho comunque dormito parecchie ore e forse ho perso dei passaggi"

Punti positivi: "Spazio in più in larghezza e per le gambe. Vale il maggior costo."

Punti positivi: "Boarding. Food."
Punti negativi: "My in flight entertainment was broken and that us quite a disadvantage on a 12 hour flight. I was told it was because the airplane was "very old" which whilst it may be true it is not something I particularly want to hear. I was also told that as the flight was full I could only move seats if someone wanted to swap. I'm not sure if the flight attendant was expecting me to stand up and make a public request?!"

Punti positivi: "Absolutely nothing - and this was Club Europe"
Punti negativi: "Punctuality (lack of). Comfort (lack of). Seat pitch. Food. Cabin crew service. State of aircraft. Price (premium for a budget service)."

Punti positivi: "I chose British airway relying on safety record depite being comparatively expensive."
Punti negativi: "The outer seat arm was faulty. It couldn’t be folded back, so getting out or in was very difficult. It is certainly risky in case of emergency . I asked the hostess to report it. Nothing complementary offered to passengers .Other reputable airlines do, such as a drink , or chocolate bar ."

Punti negativi: "no free food in a 2h flight??!! thia is a low xoat airline standard!!"

Punti positivi: "Friendly and quick service."
Punti negativi: "Waiting for a space at the terminal."

Punti positivi: "Partenza in orario, arrivo in anticipo. Personale cortese"
Punti negativi: "British è ormai come ryan, non danno gratis neanche un bicchiere d'acqua. Su un volo di due ore intorno a mezzogiorno se vuoi uno snack lo paghi"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono riusciti a farci stare seduti insieme, sedili rotti, tray rotto. Peggio di così?"

Punti positivi: "volo di per se tranquillo e staff eccellente"
Punti negativi: "in London city non c'è una Lounge di BA il volo è partito con 30 minuti e più di ritardo l'aeroporto è piccolo e trafficatissimo"

Punti negativi: "Old aircraft with limited space and entertainment (Business class). One hour delay on arrival."

Punti negativi: "We were late..had issues with carry-on unnecessarily... They didn't even serve water"

Punti positivi: "Very comfortable aircraft (I got a seat in the middle of two other people in economy class, but the seat was so comftorable I could sleep easily througout the whole flight) and very good service. Good wine selection. Not many movies, but good ones."
Punti negativi: "Food quality can be improved, although I had worse. I had to pay 70€ for 5 kg excess weight of my lagguage, usually other companies do not make me pay anything. Some delay in the boarding process."

Punti positivi: "Quite fast boarding process."
Punti negativi: "Had to pay 70€ for 5kg excess weight of my lagguage. I understand the aircraft is small, but my final destination was New York, and usually companies such as delta or emirates don't make me pay anything. No online entertainment, no food served, not even a bottle of water."

Punti negativi: "Seats not the comfortable. Small space. Took off late and crew made it seem that rebooking our connecting flight would be a piece of cake when in reality we had to wait in line for four hours before even getting to speak to someone about it."

Punti positivi: "cibo vegetariano"
Punti negativi: "fatti salire sull'aereo e aspettato 2 ore seduti....."

Punti negativi: "ritardo imbarco"

Punti positivi: "Flight was not to crowded"
Punti negativi: "Seat are smaller than usual"

"Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente"

"I’m very happy! Very helpful all personals , so happy with service! A++++++! Want fly again! Highly recommended! Thanks for your service!"

"The BA staff at the rear of the plane were extremely helpful and professional. Very unfortunately for me, I had developed a cough prior to flying, and when a couple of passengers complained they handled the situation very professionally and did not make things in any way awkward for me. Would most certainly recommend BA/Iberia to my friends for future travel."

Punti negativi: "When you book BA and end up with Iberia, that’s definitely not what you want..."

Punti positivi: "NA"
Punti negativi: "Don’t delay flights that messed my return"

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti negativi: "This flight was cancelled"

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "Even with some departure delays we landed on time."
Punti negativi: "The plane could have used some cosmetic detailing. The door to a cabinet in the bathroom would not shut and caused a problem with people being able to close the bathroom door."

Punti positivi: "The aircraft comfort"
Punti negativi: "Do the checking before not 15 min before the departure"

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti negativi: "Delayed by an hour due to inbound delay, causing a knock-on delay with plane maintenance. While fairly comfortably seated and offered water, this still was somewhat unpleasant especially after a long-haul from Havana"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti positivi: "Not a lot."
Punti negativi: "Arriving at the gate whilst the flight was still boarding, with a boarding pass in my hand, and being told that my seat had been given to someone else because the Airline unilaterally decided that my connecting flight from Bogotá would not arrive in time. Followed by two hours of Iberia staff being surly, not looking me in they eye and doing absolutely nothing about getting me home. I have now been travelling for nearly 30 hours without sleep, am stuck in Madrid with no certainty of when or how I will get home or see my luggage again, and am seriously seriously pissed off. I do accept that things can sometimes go wrong and that it is nobody’s fault. This is definitely somebody’s fault."

Punti positivi: "Every thing was ok"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Delayed flight from Milan to Barcelona caused us to miss the connecting flight and we were stuck in Spain for the night. Will not get back to US for another 2 days."

Punti positivi: "The food was nice."
Punti negativi: "There was no water in business class toilets. The staff are not polite."

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti positivi: "Crew was very helpful"
Punti negativi: "Food could've been better"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti positivi: "The screens on a dozen seats just failed a few hours in - engineering issue. And breakfast was a cold pretzel. Food gets let’s generous on BA all the time. The crew were lovely."
Punti negativi: "A 2330 Flight ran significantly late with a passenger delay and then de-icing. The repeated assurances of “a 10 minute or so delay” were obviously not correct. Takeoff close to 0100 was followed by drinks AND then food - my vote would be neither. Please oh please just let us sleep."

Punti positivi: "Madrid's airport is comfortable and modern."
Punti negativi: "Unless you paid you do not even get a seat assigned until you get to the airport. No food or even drink unless you pay."

Punti positivi: "Excellent service"

Punti negativi: "Seating and not so friendly"

Punti positivi: "Heathrow Airport has a lot of stores to keep you occupied"
Punti negativi: "Late notice of where our gate was located. By the time we got the news, we went to our gate and the people were already boarding"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti positivi: "Airbus 320"
Punti negativi: "Boarding process and pitiful legroom space . Iberia clearly loves showing the privileged few who have paid top dollars to be at the front , that we must be made to wait and struggle to get to our seats .Then, we have to squeeze into a tiny , pitiful space of a seat .....Even Ryanair does better !"

Punti positivi: "They took invalid information from my travel records which resulted in my passport from 2006 being on my ticket for 2017. Aside from not helping me getting on the plane, and or another connection, they proceeded to tell me after the fiasco that they are in no way elligble to refund anyone and are a 3rd party, therefore not liable. $700 and its not there fault. They just pushed all the paperwork"
Punti negativi: "The fact that no one in this company is liable or helpful in tge slightest after they have your money"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti positivi: "seat is comfort"

Punti positivi: "Flight was safe, aircraft was clean and luckily with enough room under the seat to store carry on bag"
Punti negativi: "The fact that all the passengers boarding in "group 3" were forced to check in their carry-on bags if they did not fit under the seat; and retrieve those at the baggage claim area (not right after exiting the airplane) In my case I was able to store my carryon under the seat in front of me after pleading to the crew and gate members to let me try because of my connecting flights. There is no complimentary food service, even water is charged."

Punti negativi: "A porter checked our bags at the gate without asking us whether we were traveling beyond London, so the bags were never transferred to the transatlantic flight nor did they arrive in SF. It wasn't necessary to check them because there was plenty of room in the overhead bins when we got on the flight. We immediately asked a flight attendant to help when I realized they might not go through and he said he spoke to someone who caught and tagged the bags to go through, but it still didn't happen. It would have been easier if he had just brought them to us on the plane. Another women's bag was taken with all her baby supplies and bottles in it for a 16-hour travel day. Very frustrating for all of us."

Punti positivi: "Crew was very helpful and caring"
Punti negativi: "Boarding and how our hand lugagge was handled"

Punti negativi: "Mistake Kayak or its subcontractor made in listing the name of my wife incorrectly. This created a real hassle in getting a boarding pass in her name"

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti positivi: "Crew was very attentive and cabin was clean . There was no entertainment so I gave that question a 3 star not that it was bad."
Punti negativi: "Can’t think of anything I didn’t like"

Punti positivi: "Arrived on time"
Punti negativi: "The seat pitch was so small my knees were hard against the seat in front of me for 1.5 hours and I was miserable the whole time. To put this in perspective this was the most uncomfortable I have ever been on an airplane. My legs hurt the whole flight. This was the first leg of an expensive international flight and given the price of the 2 legs I should have been upgraded to a more comfortable seat. My flight to Europe on Iberia was excellent. However based on this bad experience I plan to avoid Iberia in the future because they treat their high price paying customers poorly. Peter Valorz Valorzp@yahoo.com."

Punti positivi: "short flight, on time"
Punti negativi: "indifferent crew"

Punti positivi: "Everything abou the airline. The boarding was quick, the flight crew were wonderful, the flight was clean and smooth."
Punti negativi: "Passengers moved their seats all the way back without considering people behind them. Very small leg room."

Punti negativi: "There was no complimentary water or beverages"

Punti positivi: "Flight on time"
Punti negativi: "Check in was terrible, did no allow online and on the desk a lot of misinformation which sent me to different desks for check in. Personnel Needs training!!l"

Punti positivi: "Nothing stood out."
Punti negativi: "Late. Ineffective boarding - announcement said we would board by row, but actual boarding was by mass crowding, with no attempt by crew to improve matters. No recognition of dwindling baggage storage space meant that I had to cram my suitcase under the seat, and spend the 2.5 hour flight with my legs jammed against it."

Punti negativi: "Upon boarding the aircraft was really hot, I was sweating in my seat... I did not receive any complementary drinks or snacks."

Punti negativi: "Very limited room to move. Rather impersonal"

Punti positivi: "Comfortable flights & on time"
Punti negativi: "Service, flight crew seemed to busy chatting instead of serving."

Punti positivi: "The flight delayed for 2hours. I required the blanket but it was used with lots of hairs not really hygienic. The crew was not friendly and kind of rude."

Punti positivi: "Good"
Punti negativi: "Good"

Punti positivi: "The crew."
Punti negativi: "Fake marketing! They said it will be some snacks for economyXtra, and then 2 hours before the flight sending an email saying that the snakes will be charged! Disappointed!"

Punti negativi: "I paid Xtraeconomy to have some snacks during the fly, and they end up coming with a trolley to pay! Disappointed!"

Punti positivi: "The crew were very nice overall but one flight attendant in particular was incredible. I didn’t get a name but he was friendly, welcoming, and kind."
Punti negativi: "I sat in an emergency row with an empty seat to my left and really did not like how the passenger in the row behind me kept getting up and walking into my row to get his stuff from the bins."

Punti positivi: "Sleeping and being left alone"
Punti negativi: "Food, Service by cabin crew because they never smiled"

Punti positivi: "Amazing punctuality, both on the way out to Lisbon and on the return to London."
Punti negativi: "Cannot really think of anything that needed attention on these flights."

Punti positivi: "Velocità di volo"
Punti negativi: "Sicuramente l’attitudine del personale (freddo) antipatico non disponibile problematico scortese Ma proprio pena"

Punti positivi: "Super friendly"
Punti negativi: "Maybe a hot meal?"

Punti positivi: "Personale cordiale e disponibile."

Punti negativi: "Boarding process could’ve been organized better to make for a more efficient and speedy journey onto plane."

Punti negativi: "Check in too long 3 different queues Took too long to open check in Boarding not efficient Flight was delayed"

Punti negativi: "So many delays, no real info provided. When we had to stay overnight they didn’t mention it would take 4 hours to get our bags which actually never came. Airline industry sucks and deltas one of the worst."

Punti negativi: "Not cancelling it"

Punti positivi: "Very friendly crew, nice plane"
Punti negativi: "Very expensive extras like seats and luggage"

Punti positivi: "food and price"
Punti negativi: "boarding... control the luggage size"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Pessimo snack delle ore 12:00 Identico a quello del volo delle ore 7:00 Mai successo"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Pessimi snack"

Punti positivi: "flight was more than 4 hours late!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Punti negativi: "flight was more than 4 hours late!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Punti positivi: "Very on time, smooth take off and landing and friendly staff."
Punti negativi: "Perhaps spirits offered other than just wine. And a vegetarian food option."

Punti negativi: "Passport control in Lisbon was awful and many people missed their flight in spite of them being made aware of the issue."

Punti positivi: "clean and fast"
Punti negativi: "use airport finger in Lisbon airport"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "Surprised and delighted to be served a tasty sandwich and fruit drink plus glass of wine on a 3 pm 2 + hr flight from Lisbon to London"
Punti negativi: "Seats uncomfortable"

Punti negativi: "poor and cheap plane"

Punti negativi: "Ritardo di due ore e passa per non precisato guasto tecnico al velivolo."

Punti positivi: "Clean modern aircraft"
Punti negativi: "Left 35 minutes late; had to take a bus to the plane in Lisbon (no gate)"

Punti negativi: "Mi hanno cancellato il volo senza avvertire, dovevo partire alle 9 del mattino e mi hanno messo nel volo delle 19. Sono incinta e in piu viaggiavo con un bimbo di 7 anni, non ci hanno dato nemmeno un voucher per mangiare e il personale di informazioni a Lisbona sono stati tutti antipatici. Siamo arrivati a Zurigo alle 22:45 non cerano treni per Basilea, sono dovuta prendere un treno per Zurigo HB con tutte le valigge e da lí abbiamo preno un altro treno per Basile. Siamo arrivati alle 2 de mattino a casa. Viaggio STRAZIANTE PER COLPA DELLA TAP."

Punti positivi: "La puntualità e l'assistenza"
Punti negativi: "Avevamo prenotato il lettino da infante ma abbiamo dovuto chiederlo perché non arrivava."

Punti positivi: "Buona l'assistenza"
Punti negativi: "L'imbarco prioritario era un po confuso e non organizzato bene"

Punti negativi: "Ho dovuto pagare 25€ per avere un posto finestrino. Non senso."

Punti positivi: "Everything smooth!"

Punti positivi: "Flight crew was friendly."
Punti negativi: "Not being told up front of having to pay for my luggage. First I was over charged on departure ($90.00) and also having to pay on return flight. Travel agent never made us aware of this."

Punti positivi: "The crew did a great job."
Punti negativi: "The boarding process was nutz. We had to take a bus away from the terminal to board the plane. The flight was delayed. I was not very happy to have to spend $92 to check 2 bags."

Punti positivi: "Very gentle staff. Good food and service. And I will visit Lisbon next time."
Punti negativi: "Too early in the morning. A better connection in Lis wil lhelp"

Punti positivi: "Flight on time and safe Crew very pleasant"
Punti negativi: "Cramped seating Boarding dreadfully slow"

Punti positivi: "the food , drink and the crew"
Punti negativi: "seats not very comfortable. plane full up"

Punti negativi: "We booked flight several months ago and it included seating assignment, so we choose our seats. Then when we check-in they had changed them to the last row of the plane. We had received a couple of emails asking for us for option to pay for advance seating. Assume they had changed their policy and now were charging. We had a close connection at LHR and being last off, we almost missed connection. Horrible"

Punti positivi: "Sicurezza volo, disponibilità assistenza immediata"
Punti negativi: "Posti in aereo molto stretti"

Punti positivi: "Sicurezza volo, disponibilità assistenza."

Punti negativi: "The delay on the take off"

Punti negativi: "We had to postpone our first leg from London to Lisbon by a day and then they cancelled our return flight without telling us!!! So, we were trapped in Lisbon with no flight to return home. We called them and they said, "we cancelled your tickets and only have business class seats available for you and your toddler." We said no thank you. If we were going to spend 1k on a return flight, we were going to take British Airways. TAP, never again."

Punti negativi: "The service was below average, nobody seems to be eager to assist. The food that was offered on the flight was below expectations. The company should work on improving customer care"

Punti negativi: "No vegetarian option The last seats mean can't lean backwards when someone in front goes backwards :("

Punti positivi: "Just about everything"
Punti negativi: "The connecting flights with BLUEJET"

Punti positivi: "Crew friendliness and attention"
Punti negativi: "They ran out of diet coke and coke zero literally right after takeoff which is a joke!"

Punti positivi: "I was very impressed with the Ground crew who met me off the plane and had already arranged for me to go on a later flight with Emirates. If it had been possible to let me know when I was on the first flight that my onward travel had been arranged then it would have been perfect."
Punti negativi: "my TAP Portugal flight from Lisbon to Heathrow was so late I missed my connection to AbuDhabi."

Punti negativi: "The lady changed my 11H seat for another seat (29B) when I claim that this is not fear , a man said to me that if I insist in this matter he will not let me in Or flight , for me this was an abuse"

Punti positivi: "Nice refreshments, friendly attendants"
Punti negativi: "It took a very long time to check in and board."

Punti positivi: "Everything was perfect! The staff was friendly and the food was nice. I found that there was more leg room than on other airlines."
Punti negativi: "I used TAP to depart beautiful Portugal."

Punti positivi: "Wine was nice and metal container of so-called business class utilities (socks, tooth brush, etc.)"
Punti negativi: "Seats are coach seats! No entertainment. No AC power sources. Shame!"

Altre info su British Airways
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Aeroporto di Milano-Malpensa e arrivano a Aeroporto di Londra-Heathrow

Le compagnie aeree che partono da Aeroporto di Milano-Malpensa e arrivano a Aeroporto di Londra-Heathrow hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow

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Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Aeroporto di Milano-Malpensa a Aeroporto di Londra-Heathrow

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