Trova voli economici per Venezia

Trova voli economici per Venezia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Venezia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Wichita (ICT)
Venezia Aeroporto Marco Polo
sab 25/9
sab 2/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Venezia

Bassa stagione

marzoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 6%.

Alta stagione

agostoIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 18%.

Prezzo medio andata-ritorno

118 €(prezzo per questo mese)

Quando prenotare voli per Venezia

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I migliori consigli per trovare voli economici per Venezia

  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • L'alta stagione corrisponde a luglio, agosto e settembre. Il mese più economico per volare per Venezia è gennaio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Venezia.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Venezia

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli per Venezia a causa del COVID-19?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Venezia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Venezia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Venezia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Venezia?

Le 3 principali compagnie aeree con voli per Venezia

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

6,7
Volotea
Valutazione complessiva sulla base di 325 recensioni
6,7
Imbarco
6,8
Comodità
7,4
Personale
5,9
Divertimento
5,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "Dovrebbero misurare la temperatura a chi sale in aereo in periodo di COVID"

Punti positivi: "The crew did a fanstastic job!"
Punti negativi: "The seats werent the best and my seat didnt have a window."

Punti negativi: "We did not arrive on time to the flight because our conection delayed and the airfligt company did nothing to help us."

Punti negativi: "Charged full fight fee, don't ask customers pay over size luggage penalty minutes before departure"

Punti negativi: "High baggage and other fees that are not publicized. Web site just says check bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."

Punti negativi: "Very high baggage and other fees that are not publicized. Web site just says checked bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."

Punti positivi: "Simplicity and welcome with a smile"
Punti negativi: "The departure gate was far"

Punti positivi: "L’agenzia per le emergenze, FAS airport service, a cui si sono rivolti è stata eccezionale. Lidia Suardi è SUPER!!"
Punti negativi: "Tutto può essere migliorato: il volo è stato rimandato 3 volte e poi cancellato. Le spiegazioni insufficienti. Prima, l’unica alternativa proposta è stata il pullman. Quando, alle 22, solo pochi erano rimasti, ci hanno riprogrammati al giorno dopo pagando transfer e albergo, ma io avevo già pagato"

Punti positivi: "The only saving grace to this whole experience was the woman at the check in counter who was friendly and made small talk while checking our bags."
Punti negativi: "Honestly, I would consider myself well travelled but after this flight I wanted to rule out air travel from our future plans. The take off was bumpy, fast and uncomfortable. Handling the turbulence was unbearable and I had a full blown panic attack on the flight. I couldn't understand a word of the English announcements each time we hit turbulence. I felt unbearably sick but couldn't bring myself to get out of my seat. There was no food, no entertainment, and definitely no entertainment. I hope to never fly Volotea again."

Punti negativi: "the app is that that great, it gets stook. Also, they don't have any chance to change or re-schedule any flight."

Punti positivi: "Puntualità e rapidità"

Punti positivi: "Checking and boarding were easy. Also email reminders were helpful."
Punti negativi: "Could they spare a drink of water? They charged extra for everything, including the air you breathed."

Punti positivi: "Low cost"
Punti negativi: "Have to carry any carry-on luggage up the metal stairs in any weather, up to plane. Same thing after landing."

Punti positivi: "Not much cheap airline that get you to book a cheap fare then over charge you on everything else. Surprised these crooks don't charge for air. If you are flying business with no luggage it's ok."
Punti negativi: "Way we boarded a b all together sucked. Why have 2 groups when its first come first in. Wait in airport no seats then stand in a hot bus move to a hot plane and pay 2.50 for water long after flight started . Waters should be given as soon as you sit down in such conditions"

Punti negativi: "I booked an afternoon flight on Volta. They changed me weeks later to a morning flight. I told them I wanted to cancel my earlier flight and preferred a refund instead. I have never received credit for my cancellation."

Punti negativi: "Will never fly them again"

Punti negativi: "Worst airline I've ever experienced, avoid at all costs"

Punti negativi: "Missed our connection they did not accommodate at all Wanted to sell us another flight the next day My brother made the flight and him and his girlfriend had to pay 140 euros for carry on and boarding pass THEIR LOW PRICES ARE A SCAM BAIT SND SWITCH"

Punti positivi: "I cancelled the trip because in reading the fine print, I found the cost of checking a single small bag almost as much as the cost of the flight itself. Cancellation was accepted but took some effort to do it."

Punti positivi: "A flight es eventually arranged"
Punti negativi: "There was zero communication from Volotea over 12 hours of being stuck when a flight was delayed. For a long time I thought the flight was cancelled. Now that I am trying to seek compensation via EU guidelines they are similarly evasive and not helpful."

Punti positivi: "Tutto mia piaciuto"
Punti negativi: "Tutto ok"

Punti positivi: "Convenient straight flight to Bordeaux"
Punti negativi: "Inappropriate behavior from the crew. One stewardess heavily flirting with a passenger, exchanging phone numbers. 45 minute delay while waiting to take off. Crew just chatted, laughed. Unacceptable to buy your snacks/drinks?!??"

Punti negativi: "L'attitudine del personale, corretta ma triste e impersonale. Solo pronti a vendere e non dare servizi"

Punti positivi: "minimum fuss from beginning to end, and no bombarding by emails. their staff all handle carry-on luggage discreetly even when slightly over sized ... Compliments to Volotea."

Punti positivi: "The friendly flight attendants."
Punti negativi: "Unfriendly check in agent and having to pay for everything including being able to sit next to my husband makes it not worth their "affordable" fares. Note: print out your boarding card and check in prior to arriving to airport, otherwise it's an additional $40/pp."

Punti positivi: "Staff was friendly"
Punti negativi: "Flight was delayed, planes are old, no entertainment and boarding process was unorganized"

Punti negativi: "Volo in ritardo di oltre 4 ore. Poiché già in passato, in situazioni analoghe, il volo è stato poi cancellato all'ultimo minuto, ho deciso di fittare un auto e di muovermi con questo altro mezzo"

Punti negativi: "2 ore di ritardo e nessuna informazione"

Punti negativi: "Due to delays we missed our flight. I emailed and got no response. Tried calling. Office was closed on Saturday. Went to their desk and no one was there. I would like to be reimbursed. I had to then pay for two tickets on Aegean Airline totalling $400.00"

Punti positivi: "Piloti e personale cordiali. Essere sempre stato contattato tramite email per le variazioni sul volo. Perciò servizio ben organizzato"
Punti negativi: "L'attesa, sempre in ritardo, per questo viaggio e chi si trova nei ultimi posti, rumorosità del volo causa mottori"

Punti positivi: "Flight was fine once we got going but one staff working made for a long long line and a half hour delay. Staff were excellent though."

Punti negativi: "Waited to board for 1 hour- no seat assignments- price to pay for checked baggage increases by the hour as your departure nears. The price for a checked bag was €42 at 10am and when I checked again at 11:30am, price was €55!"

Punti positivi: "Personnel were helpful, polite and spoke English as well as many other languages."
Punti negativi: "Volotea is a low cost airline that charges for early seat assignments, printing boarding passes, luggage and drinks on the flight. There is a service charge added to everything. It isn't as low cost as it initial appears. Beware"

Punti positivi: "Good short flight"
Punti negativi: "Short flight, no food or entertainment"

Punti positivi: "the plane were very old and we felt scared since there was turbulence and the plane showed an unsafe one..."

Punti positivi: "Seats were OK and overhead storage was good."
Punti negativi: "Flight was delayed 45 min without explanation."

Punti negativi: "Hidden fees everywhere with this airline as well as smaller than usual carry-on requirements. My carry-on that fit everywhere else but cost me an extra 40 euros to check with this airline. Also a young women was told at the check-in counter that her carry-on was acceptable but at the gate was told different. They then preceded to demand 60 euros cash as a penalty. Just wasn't right."

Punti negativi: "The next flight they had to my destination was 3 DAYS later. Therefore, I had to purchase another three tickets with a different carrier and got NO credit for the missed fight with Volotea. BAD Business."

Punti positivi: "Everything in the plane felt new, crew was friendly, efficient."

Punti negativi: "Mi è stato fatto pagare due volte il check-in in aereoporto, sia all'atto della prenotazione che in aereoporto."

Punti negativi: "Pagare il posto al momento del checkin"

Punti positivi: "Price, direct flight"
Punti negativi: "No frills, no beverage/snack service, seats very uncomfortable"

Punti negativi: "Assolutamente troppo freddo in cabina... c'era pure il fumo bianco che usciva dai condizionatori da tanto freddo faceva!!! In poco più di un'ora mi sono preso una sinusite durante il volo d'andata! Per di più il carrello delle bibite è passato dal retro dell'aereo verso il davanti per cui la maggior parte delle persone ha pensato che tornasse indietro per poter prendere un bicchiere d'acqua e invece niente. Una volta arrivati a prua dell'aereo hanno messo via il carrello."

Punti positivi: "Errrm...that we actually got to Palermo alive, that was nice."
Punti negativi: "Kind of sneaky with the hand luggage, you may well have the guidelines in small print somewhere, but you really should allow people to check their bags in online before the flight, as opposed to paying 80 euro per bag, so 160 euros for two bags that didn't even weigh 10kgs each. RyanAir would have been able to fly us the same trip for that alone, with bags! Then when we were boarding, both of our seats were taken - the flight attendant said "Welcome to Italy". So, that's our story. In a nutshell, overpriced, and didn't get the seats on our boarding passes..."

Punti negativi: "Plane delayed for 2 hours. Small, cramped airport(Santorini) with no working men's restroom."

Punti positivi: "on time inexpensive and nice flight attendants"

Punti negativi: "attendant in the check in was horrible. not nice, rood, when we tried to ask questions at the end told us "bye" and called next. prices are high for luggage check in, the standard size of the hand luggage is very small and not fair. plain was very very old. overall, bad experience."

Punti negativi: "We were stuck in the security check and immigration but got to the gate 15 minutes before the flight. As we were arriving at the gate, we saw the last bus leave taking passengers to the aircraft. The lady at the counter kept yelling at us for the next 15 minutes and kept saying we were late and the last bus had left. We were 9 passengers all together and it would have been a lot easier if she would have called the driver to pick us up. After realizing we had small kids, she finally called someone after 15 minutes but that was too late. We missed our flight. There was no supervisor to talk to and no where to file complaints."

Punti positivi: "I didn't like anything about it, it was a horrible experience and I will never suggest this airline."
Punti negativi: "I didn't like service, extremely rude and not helpful. They wouldn't let us check in early, they scammed us into paying $30 each to print out ticket. $40 for a bag!! And to top it off with their extremely rude service I had to go wait in a miserable line at the most in organized airport I have ever been in to pay this outrageous extra $100 complete scam and worst airline ever!!!"

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti negativi: "Very very bad."

Punti positivi: "Crew were very professional"
Punti negativi: "The seats"

Punti positivi: "לעלכלהלכ"
Punti negativi: "עלכללט"

Punti negativi: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Punti positivi: "Everything went exactly as it should with any flight - check-in (long queue, but multiple desks open so it didn't take long for everyone to check-in on time), boarding (swift and efficient), operation (no technical issues, no unpleasant experiences, flight departed and landed on time) & plane (fairly new and clean aircraft)."
Punti negativi: "Not being connected to a jet (boarding) bridge, despite the aircraft being parked right in front of the terminal, next to one of these connecting bridges. We had to take the bus circle the terminal for what felt like an unnecessary expense-cutting choice made by Wizzair."

Punti positivi: "The leg space"
Punti negativi: "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."

Punti positivi: "Friendly crew"

Punti positivi: "It's the cheapest you can get"
Punti negativi: "They split me and my wife on porpuse to force me to buy the option to choose my seating. The leg space is tiny and the chairs won't recline so it's super uncomfortable. Flight times are shitty. Te leave early in the morning so you can barely get some sleep at night. Nor on the plane. They don't any serve food or even water and let you dry up. You can buy overpriced food and beverage onboard. My purchase from the duty free was stolen and they didn't help me handle the problem. Awful experience."

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Punti negativi: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."

Punti positivi: "crew and boarding was nice"
Punti negativi: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Punti positivi: "I did not had a seat"
Punti negativi: "I did not had a seat"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "It was hot and stuffy and dirty"

Punti positivi: "The crew was so helpful and nice"
Punti negativi: "I was happy with everything"

Punti negativi: "Not accusing the customer of not having a priority booking when they do, not having an hour long wait, and not accusing the customer of having a bag too big when it wasn’t."

Punti positivi: "Clean"
Punti negativi: "Claustrophobic"

Punti negativi: "Application instruction on baggage hande king and que to boarding."

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti positivi: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Punti negativi: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Punti negativi: "puntualità"

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "The crew was very friendly and helpful."
Punti negativi: "The boarding process took far too long. We were standing at the gate for what seemed like an hour. I'm not sure exactly why we were delayed in boarding the plane. There was no explanation."

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti negativi: "Never announced for non-priority boarding, so many people were late to flight, causing delays. Much less than minimum leg room required for any normal human. Sat bolt upright with front seat digging into knees for 3 hours. Far from the cheapest ticket, but totally no frills, no food, no entertainment, limited baggage. Wizz Air mobile app barely works when required (for boarding passes, etc) Not enough room in overheads for all the carry on they allowed, had to sit with bag and jacket on my lap for flight, as no room under seat either."

Punti negativi: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Punti positivi: "On time departure"
Punti negativi: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Punti positivi: "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Punti negativi: "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."

Punti positivi: "Everything went to plan and we were very happy"

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "The Crew was excellent"
Punti negativi: "The boarding process was terrible, took a long time - few and not enough boarding and suitcases counters, which made people wait for a long time and even let others to pass them in line because their flight was earlier. due to this our flight was late by 45 minutes. the food was too expensive."

Punti positivi: "Nothing!"
Punti negativi: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Punti positivi: "So many crying children"

Punti positivi: "Maybe the food selection and the price of it."
Punti negativi: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti positivi: "The staff and flight were top knotch . Could not fault them ."
Punti negativi: "Nothing to dislike ."

Punti positivi: "Quickest in & out procedure at both BUD and LTN in a long time and a super pretty flight attendant."

Punti positivi: "Cheap with early booking"
Punti negativi: "No food, even free coffee."

Punti positivi: "fast"
Punti negativi: "hot on the plane"

Punti negativi: "Abc"

Punti negativi: "Don't forget to print a damn boarding pass. Cost me 100$ at the airport just for that... What a rip off. First time traveling to Europe so, I guess that's a part of the learning curve."

Punti positivi: "Personnel that speaks good English"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything. Worst service I have ever seen on a flight."

"The plane had a delay of over one hour. We were boarded and until they fixed some technical error we were in the plane without air conditioning, in Catania with an outside temperature of 38 Celsius. So everyone can imagine that we were boiling in the airplane. 🙁"

Punti negativi: "Boarding was a caos, I guess is Italian style"

Punti positivi: "l imbarco troppa fila"
Punti negativi: "tante cose"

Punti negativi: "puntualità e avvisi quando modificano Gate e ritardi"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti positivi: "Tutto perfetto."
Punti negativi: "Aeroporto molto distante da Londra ma ben servito dal treno express"

Punti positivi: "The crew was good, the fly was hot the air conditioning not cooling."
Punti negativi: "The time of departure"

Punti positivi: "Il volo nel complesso"

Punti positivi: "Liked all!"
Punti negativi: "Some free water"

Punti positivi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"
Punti negativi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L'intera compagnia della ryanair"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Tutto"

Punti positivi: "Flying EI-DAR, this was Ryanair's sixth-oldest active aircraft at 15.3 years old. Despite this, it featured the new sky interior and was comfortable overall. Flight was quick (albeit at 10 minute late landing) and deboarding was not an issue."

Punti positivi: "la possibilità di sedermi nei posti con le uscite di emergenza che sono più comodi. Imbarco leggermente in ritardo (per fortuna, visto che sono arrivato in aeroporto 40 minuti prima della partenza)."
Punti negativi: "nulla"

Punti positivi: "Benissimo ottimo"
Punti negativi: "Ottimo"

Punti positivi: "Sedili scomodi. Poco spazio. Norme bagagli assurde. Priorità praticamente obbligatoria. assegnazione posti casuali."
Punti negativi: "Anche con assegnazione dei posti casuali i sedili dovrebbero essere assegnati contigui per compagni di viaggio- e' assurdo che per portare un trolley a bordo si debba acquistare la priorità."

Punti negativi: "Sedili scomodissimi. Imbarco lentissimo a causa del controllo dei bagagli al gate. 1 ore di ritardo in arrivo"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Sedili, spazio fra i sedili, regole bagaglio, scelta dei posti, tariffe extra e supplementi."

Punti positivi: "niente"
Punti negativi: "Sedili, regole bagagli, priority “obbligatoria”, assegnazione casuale dei posti, posti vicini a pagamento."

Punti positivi: "Volo spostato da Catania. A Comiso. Ritardo di unora emezzo cause totale"

Punti positivi: "Sedile comodo, personale poco gentile"

Punti positivi: "Puntualita e cordialità"
Punti negativi: "Atterraggio e decollo troppo estremj"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Check in"

Punti positivi: "It took off and landed"
Punti negativi: "Ryanair is always the worst flight, so many corners cut"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La qualità del volo e dei piloti"

Punti negativi: "Evitare i costi accessori.. si parte da un prezzo e non si sa Dove si va a finire. Meglio indicare un prezzo per tutto"

Punti positivi: "Personale gentile e profesionale, volo perfetto."

Punti positivi: "Puntualità ed assistenza online molto semplice"
Punti negativi: "Che all'andata pagando 10 € avevo il secondo bagaglio a mano in cabina mentre al ritorno allo stesso prezzo ho dovuto caricarlo in stiva. C'è però di positivo che non ho atteso neanche un minuto al momento del ritiro; ritiro praticamente immediato quindi ok. Una cosa solo......potrebbero offrire almeno un bicchiere d'acqua durante il volo."

Punti negativi: "Una truffa"

Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."

Punti negativi: "Volo in ritardo, confusione per i posti che tutti voglio cambiare"

Punti negativi: "Falso low cost"

Punti positivi: "L’ora di partenza comodo"
Punti negativi: "La ressa agli imbarchi non gestita adeguatamente!"

Punti negativi: "Never again"

Punti negativi: "Il ritardo La mancanza di essere avvisati in tempo senza correre"

Punti negativi: "NIENTE OTTIMO SERVIZIO"

Punti positivi: "Prezzo basso e nessun problema con i bagagli, personale simpatico"
Punti negativi: "Prezzi bevande/cibi a bordo assolutamente assurdi, sedili veramente scomodi (non ci entravo neanche), non c, vmneanchehermo per vedere le statistiche"

Punti negativi: "Ryanair cerca tristemente di vendere qualsiasi cosa sul volo Perenne ritardo Deludente pagamento per non aver fatto il check in online Continui e patwtici twntativi di spillare soldi il piu possibile"

Punti positivi: "Puntualità e cortesia del personale"

Punti positivi: "Prompt bag drop and boarding"
Punti negativi: "Finding the car rental drop off point"

Punti negativi: "So disorganized. Lots of staff but only one worker. The only staff member that was helpful was the lady at the check-in desk."

Punti positivi: "Il prezzo iniziale"
Punti negativi: "Il servizio Priority di Ryanair è fasullo, paghi solo x imbarcarti per primo sul autobus poi tutto è azzerato. Sedili scomodi"

Punti positivi: "Nulla in particolare"
Punti negativi: "Bambini e neonati senza priorità"

Punti positivi: "The price and the female staff were gorgeous."
Punti negativi: "Everything from start to finish at BCN."

Punti positivi: "The inflight crew was friendly. And we got there."
Punti negativi: "Flight was late. But yet we started boarding right away. The crew made everyone stand in the gate entry for over 40 minutes. We then were put on hot buses with no a/c and left to sit there as well."

Punti positivi: "Confort"
Punti negativi: "1 ora e 30 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Efficient service on board."
Punti negativi: "Service slow on the ground but not terrible. The person who handled the bags was efficient but a miserable person and rude. That is not necessary! I am referring to checking the bags at the check in and check bag counter in Catania."

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Freddo in cabina eccessivo."

Punti positivi: "Legroom was good"
Punti negativi: "They sold perfume and lottery tickets when I needed a cup of water."

Punti positivi: "Low cost."
Punti negativi: "Non mi è piaciuta quella che ormai sembra una costante dei check-in Ryanair: farlo e sottoporre i passeggeri ad attese incomprensibili. Questa volta la procedura è iniziata per tempo, ma poi siamo stati costretti ad attendere quasi mezz’ora l’apertura della porta del gate e l’accesso in aereo."

Altre info su Volotea
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree con voli per Venezia

Le compagnie aeree con voli per Venezia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli che arrivano per Venezia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli che arrivano per Venezia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli che arrivano per Venezia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli che arrivano per Venezia

Venezia: prenota biglietti economici

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

9/11
mar
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
CTA - VCE
16/11
mar
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
VCE - CTA
12/10
mar
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
18/10
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
VCE - CTA
8/10
ven
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
9/10
sab
diretto
Ryanair
1h 44m
VCE - CTA
15/10
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
CTA - VCE
18/10
lun
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
VCE - CTA
12/10
mar
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
16/10
sab
diretto
Ryanair
1h 44m
VCE - CTA
12/11
ven
diretto
Ryanair
1h 20m
NAP - VCE
20/11
sab
diretto
Ryanair
1h 10m
VCE - NAP
19/10
mar
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
22/10
ven
diretto
Ryanair
1h 45m
VCE - CTA
5/11
ven
diretto
Ryanair
1h 20m
NAP - VCE
7/11
dom
diretto
Ryanair
1h 20m
VCE - NAP
18/10
lun
diretto
Wizz Air
1h 45m
CTA - VCE
20/10
mer
diretto
Wizz Air
1h 45m
VCE - CTA
10/12
ven
diretto
Ryanair
1h 25m
BRI - VCE
12/12
dom
diretto
Ryanair
1h 25m
VCE - BRI
15/10
ven
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
18/10
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
VCE - CTA
14/10
gio
diretto
Wizz Air
1h 45m
CTA - VCE
18/10
lun
diretto
Wizz Air
1h 45m
VCE - CTA
21/10
gio
diretto
Diverse compagnie
1h 20m
BRI - VCE
28/10
gio
diretto
Diverse compagnie
1h 30m
VCE - BRI
6/10
mer
diretto
Ryanair
1h 35m
PMO - VCE
7/10
gio
diretto
Ryanair
1h 35m
VCE - PMO
11/10
lun
diretto
Wizz Air
1h 20m
BRI - TSF
18/10
lun
diretto
Wizz Air
1h 30m
TSF - BRI
7/10
gio
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
CTA - VCE
10/10
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
VCE - CTA
6/10
mer
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
CTA - VCE
8/10
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
VCE - CTA
1/10
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 50m
CTA - VCE
6/10
mer
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
VCE - CTA
15/10
ven
diretto
Wizz Air
1h 20m
BRI - TSF
18/10
lun
diretto
Wizz Air
1h 30m
TSF - BRI
7/10
gio
diretto
Volotea
1h 40m
PMO - VCE
10/10
dom
diretto
Volotea
1h 40m
VCE - PMO
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Offerte recenti sui voli di sola andata

27/10
mer
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
19/11
ven
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
10/10
dom
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
25/10
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
18/10
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
CTA - VCE
13/11
sab
diretto
Ryanair
1h 20m
NAP - VCE
6/10
mer
diretto
Wizz Air
1h 45m
CTA - VCE
2/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
13h 30m
FCO - VCE
14/10
gio
diretto
Wizz Air
1h 15m
BRI - TSF
1/1
sab
diretto
Wizz Air
1h 45m
CTA - VCE
19/10
mar
diretto
Ryanair
1h 15m
NAP - VCE
14/10
gio
diretto
Ryanair
1h 20m
BRI - VCE
6/10
mer
diretto
Ryanair
1h 35m
PMO - VCE
11/10
lun
1 scalo
Diverse compagnie
24h 00m
FCO - VCE
11/10
lun
1 scalo
Diverse compagnie
24h 05m
FCO - VCE
5/10
mar
diretto
Wizz Air
1h 45m
CTA - VCE
15/10
ven
diretto
Wizz Air
1h 20m
BRI - TSF
21/10
gio
1 scalo
Diverse compagnie
23h 20m
FCO - VCE
24/10
dom
1 scalo
Diverse compagnie
24h 20m
FCO - VCE
30/9
gio
diretto
Volotea
1h 40m
PMO - VCE
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe