Trova voli economici per Venezia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Venezia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

— VCE
12 ago — 19 ago1
Andata e ritorno
1 adulto
Economy
0 bagagli
Da?
A?
ven 12/8
ven 19/8

Informazioni utili: Voli Venezia

Bassa stagione

gennaio

Alta stagione

agosto

Volo più economico

9 €

Buona offerta andata-ritorno

30 €

Buona offerta solo-andata

19 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 7%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 30%.
Volo da Cagliari Aeroporto di Cagliari-Elmas a Venezia Aeroporto di Marco Polo
o meno
o meno

Quando prenotare voli per Venezia

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I migliori consigli per trovare voli economici per Venezia

  • Cerchi voli economici per Venezia? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per Venezia a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Catania 26 € sola andata - 40 € andata e ritorno, da Palermo 38 € sola andata - 53 € andata e ritorno, da Roma 92 € sola andata - 112 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • L'alta stagione corrisponde a luglio e agosto. Il mese più economico per volare per Venezia è gennaio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Venezia.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Venezia

Le 3 principali compagnie aeree con voli per Venezia

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK
6,7
VoloteaValutazione complessiva sulla base di 417 recensioni
6,7Imbarco
6,8Comodità
7,4Personale
5,9Divertimento
6,0Cibo
Recensioni compagnia aerea

good

Altre info su Volotea

good

To cancel flight as I requested 7 days ago !! Instead you gave me run around saying I had to call airline - called them and they said I had to cancel with Kayak or not possible. First time booking with Kayak and last - terrible experience

Puntualità Ma comunque bene.

IT WAS CANCELLED AND THE AIRLINE DIDN'T TELL ME, AND KIWI TOLD ME 10 MINUTES AFTER IT WAS SUPOSED TO TAKE OFF. AND DIDN'T HAVE ANY FLIGHT PROVIDED BY VOLOTEA NOR KIWI, I HAD TO BUY MY OWN AGAIN

I paid extra money at the Barcelona airport to register and get my boarding pass ! I’ve already register 2 days before but didn’t get my boarding pass by email ! Unacceptable

La segnalazione del ritardo in tempo !!!

Premesso che abbiamo il covid da 2 anni … inutile urlare al check in (tenere le distanze) se poi dentro l’areo non ci sono posti a separarci (così come in aeroporto due no ed uno si) nell’aereo. Il personale scorbutico e non ha fatto rispettare le più normali norme. Se fosse

Il volo è andato bene, peccato per il ritardo di quasi un’ora

Punti positivi: "Quick flight, arrived early! That part was great!"
Punti negativi: "Boarding is a joke. Everyone hoards the gate and there is no organization. Recommend using boarding zones. Italians have no idea how to make lines."
Punti negativi: "Dovrebbero misurare la temperatura a chi sale in aereo in periodo di COVID"
Punti positivi: "That finally we arrived. 6 hours delay."
Punti negativi: "Everything. Poor management from Volotea and very poor services from SACBO."
Punti positivi: "The crew did a fanstastic job!"
Punti negativi: "The seats werent the best and my seat didnt have a window."
Punti positivi: "Volotea is a you get what you pay for service. The budgetness of the company can be annoying at times. If I pay for a snack can I get some water?"
Punti negativi: "Going anywhere but Catania"
Punti positivi: "Perfect!"
Punti negativi: "Beware of checked baggage, the costs are astronomic (around 60 usd per bag)"
Punti negativi: "High baggage and other fees that are not publicized. Web site just says check bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."
Punti negativi: "Very high baggage and other fees that are not publicized. Web site just says checked bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."
Punti positivi: "Simplicity and welcome with a smile"
Punti negativi: "The departure gate was far"
Punti positivi: "L’agenzia per le emergenze, FAS airport service, a cui si sono rivolti è stata eccezionale. Lidia Suardi è SUPER!!"
Punti negativi: "Tutto può essere migliorato: il volo è stato rimandato 3 volte e poi cancellato. Le spiegazioni insufficienti. Prima, l’unica alternativa proposta è stata il pullman. Quando, alle 22, solo pochi erano rimasti, ci hanno riprogrammati al giorno dopo pagando transfer e albergo, ma io avevo già pagato"
Punti negativi: "The return flight was very turbulent, but mostly close to take off and landing."
Punti positivi: "The only saving grace to this whole experience was the woman at the check in counter who was friendly and made small talk while checking our bags."
Punti negativi: "Honestly, I would consider myself well travelled but after this flight I wanted to rule out air travel from our future plans. The take off was bumpy, fast and uncomfortable. Handling the turbulence was unbearable and I had a full blown panic attack on the flight. I couldn't understand a word of the English announcements each time we hit turbulence. I felt unbearably sick but couldn't bring myself to get out of my seat. There was no food, no entertainment, and definitely no entertainment. I hope to never fly Volotea again."
Punti negativi: "the app is that that great, it gets stook. Also, they don't have any chance to change or re-schedule any flight."
Punti positivi: "Puntualità e rapidità"
Punti positivi: "Checking and boarding were easy. Also email reminders were helpful."
Punti negativi: "Could they spare a drink of water? They charged extra for everything, including the air you breathed."
Punti positivi: "Low cost"
Punti negativi: "Have to carry any carry-on luggage up the metal stairs in any weather, up to plane. Same thing after landing."
Punti positivi: "Not much cheap airline that get you to book a cheap fare then over charge you on everything else. Surprised these crooks don't charge for air. If you are flying business with no luggage it's ok."
Punti negativi: "Way we boarded a b all together sucked. Why have 2 groups when its first come first in. Wait in airport no seats then stand in a hot bus move to a hot plane and pay 2.50 for water long after flight started . Waters should be given as soon as you sit down in such conditions"
Punti positivi: "Organization in boarding the plane"
Punti negativi: "When i read the baggage rate, its only 20 euro, when i got there its 40 euro the lady told me its cheaper on line cuz i was there 6 hours early. I didnt know that i have to buy the baggage ahead of time. It would be nice if its highlighted in red when i bought the tix. Also i had to pay extra 30 euro bec i didnt chk in on line, seriously? What is the point of having a chk un counter? Also i was told to come back 2 hours before my flight . As i said i was there 6 hours eatly, when i came back the chk in on line is already closed. Im sure its a common problem , a lot if ppl paid extra and were complaining, they could have told us or have a sign there. Dont u think 30 euro is a lot to pay for not chking in? Is it only in europe? Its better when we book that ppl shld be warn of the pronlem, i paid extra 210 euro bec there are 3 of us plus the internet there suck at the airport , if you get in on the internet in 2 mins you are out or cant get in gor hours"
Punti negativi: "I booked an afternoon flight on Volta. They changed me weeks later to a morning flight. I told them I wanted to cancel my earlier flight and preferred a refund instead. I have never received credit for my cancellation."
Punti negativi: "Missed our connection they did not accommodate at all Wanted to sell us another flight the next day My brother made the flight and him and his girlfriend had to pay 140 euros for carry on and boarding pass THEIR LOW PRICES ARE A SCAM BAIT SND SWITCH"
Punti positivi: "We got there"
Punti negativi: "About 50 minutes late, hard landing, and worst of all they called us for boarding and we went out of the semi-comfortable terminal and STOOD in the HOT sun. Our plane hadn't even landed. We stood out there for 40 minutes. Voltea is even a worse version of Spirit Airlines"
Punti positivi: "A flight es eventually arranged"
Punti negativi: "There was zero communication from Volotea over 12 hours of being stuck when a flight was delayed. For a long time I thought the flight was cancelled. Now that I am trying to seek compensation via EU guidelines they are similarly evasive and not helpful."
Punti positivi: "Accepted phone scans of our boarding passes. Decent price Nice crew Left a little late but still managed to arrive 15 minutes early on a one hour flight."
Punti negativi: "I only gave one star for food but I didn't buy any food so I would rather have a "not applicable" category."
Punti positivi: "Tutto mia piaciuto"
Punti negativi: "Tutto ok"
Punti positivi: "Helpful and smiling staff , seats have good leg room , time of departure was accurate"
Punti negativi: "No food or entertainment"
Punti negativi: "L'attitudine del personale, corretta ma triste e impersonale. Solo pronti a vendere e non dare servizi"
Punti positivi: "minimum fuss from beginning to end, and no bombarding by emails. their staff all handle carry-on luggage discreetly even when slightly over sized ... Compliments to Volotea."
Punti positivi: "Staff was friendly"
Punti negativi: "Flight was delayed, planes are old, no entertainment and boarding process was unorganized"
Punti negativi: "Volo in ritardo di oltre 4 ore. Poiché già in passato, in situazioni analoghe, il volo è stato poi cancellato all'ultimo minuto, ho deciso di fittare un auto e di muovermi con questo altro mezzo"
Punti negativi: "2 ore di ritardo e nessuna informazione"
Punti positivi: "Piloti e personale cordiali. Essere sempre stato contattato tramite email per le variazioni sul volo. Perciò servizio ben organizzato"
Punti negativi: "L'attesa, sempre in ritardo, per questo viaggio e chi si trova nei ultimi posti, rumorosità del volo causa mottori"
Punti positivi: "Flight was fine once we got going but one staff working made for a long long line and a half hour delay. Staff were excellent though."
Punti negativi: "Waited to board for 1 hour- no seat assignments- price to pay for checked baggage increases by the hour as your departure nears. The price for a checked bag was €42 at 10am and when I checked again at 11:30am, price was €55!"
Punti positivi: "Personnel were helpful, polite and spoke English as well as many other languages."
Punti negativi: "Volotea is a low cost airline that charges for early seat assignments, printing boarding passes, luggage and drinks on the flight. There is a service charge added to everything. It isn't as low cost as it initial appears. Beware"
Punti positivi: "Good short flight"
Punti negativi: "Short flight, no food or entertainment"
Punti positivi: "the plane were very old and we felt scared since there was turbulence and the plane showed an unsafe one..."
Punti positivi: "Seats were OK and overhead storage was good."
Punti negativi: "Flight was delayed 45 min without explanation."
Punti negativi: "The flight was 5 hours late and the company did not give us any information about when the flight would take off and what the problem was. They sent us a voucher for €10 for our next flight. No thanks."
Punti positivi: "Too short of a flight for food and entertainment! Smooth flight. No complaints"
Punti negativi: "The next flight they had to my destination was 3 DAYS later. Therefore, I had to purchase another three tickets with a different carrier and got NO credit for the missed fight with Volotea. BAD Business."
Punti positivi: "Everything in the plane felt new, crew was friendly, efficient."
Punti negativi: "Mi è stato fatto pagare due volte il check-in in aereoporto, sia all'atto della prenotazione che in aereoporto."

Non male correti.

Cancelled with short notice

Gentilezza, puntualità

Avere idea dei motivi del ritardo o avere un omaggio per farsi perdonare (bevanda omaggio, dolce, ecc)

La gentilezza delle hostess

14 ore di ritardo, 1 ora e 20 per parlare al call center, che altro dire…

Fa schifo tutto

Aereo nuovo e comodo (A321 neo) Prenotazione su app intuitiva e prezzi competitivi.

no more pandemi 😂

Positive: The flight was on time, which is quite a rarity, especially for low-cost carriers. The flight attendants "upgraded" me to an extra legroom seat (although it was more for practical reasons, as they needed someone by the emergency exit). Negative: In full Covid-19 pandemic wave, most of the passengers were checked for boarding, but instead of either being allowed to directly board the plane or at least to wait in front of the boarding gate at a relatively safe distance, everyone was crammed into a tiny space between the boarding desk and the actual gate. I'm not sure I wouldn't been comfortable being piled together with 150 other people in a little over 50sqm in "normal" times, let alone during a pandemic. Also, despite the plane only being at around 2/3 capacity and most of the extra legroom seats being unoccupied, the flight attendants were very reluctant to allow a fellow travel companion to sit in the same extra legroom row with me, because "these seats cost more than the regular seats", which I thought was very petty (regardless of whether it was company policy or the attendants' own rigid attitude towards the situation).

Ritardo ingiustificato di 1:40h

Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso

Sempre in ritardo.

Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!

quasi 2 ore di ritardo!

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"
Punti positivi: "i like the service"
Punti negativi: "water free"
Punti positivi: "Crew were very professional"
Punti negativi: "The seats"
Punti positivi: "- the food trays of seats of the plane are in such a way that you can lay your head on them and sleep. It’s really the most comfortable of all Continental flights I’ve experienced."
Punti negativi: "- on board WiFi -"
Punti positivi: "It was enough fast"
Punti negativi: "Too much money for nothing service."
Punti negativi: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."
Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."
Punti negativi: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."
Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"
Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."
Punti positivi: "Le hostess"
Punti positivi: "Price of ticket"
Punti negativi: "Seats are terrible."
Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"
Punti positivi: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Punti negativi: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."
Punti negativi: "puntualità"
Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"
Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"
Punti positivi: "I liked how the crew on the plane worked. Very nice."
Punti negativi: "I didn't like the tedious boarding process when we were all herded into a very confined space. Also there was a cabin baggage issue that came up that might have been avoided if the new policy would have been made more obvious during the ticket purchase process."
Punti positivi: "All and all great value for the money"
Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."
Punti positivi: "The air hosts and hostesses were very polite and courteous."
Punti negativi: "The flight was delayed by an hour which meant we missed a connecting bus journey. The space in the seat is very limited and cramped, I was very uncomfortable in the chair with my knees pushed into the back of the seat in front. I am 6ft 1in which is tall but not that tall. Anyone taller might not be able to get into the seat at all. There was a problem with the website so we couldn't check in online and we had tried to change our flight a few days earlier but the website again didn't work, we tried to call a call centre whose number was on there, didn't work."
Punti negativi: "You have to inform the customers, that company needs you to have a visa"
Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"
Punti negativi: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"
Punti positivi: "Good legroom and comfortable seats"
Punti negativi: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"
Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"
Punti negativi: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."
Punti positivi: "Plane new & in good condition"
Punti negativi: "flight was delayed by 90min, boarding started (even plane wasn't here yet; people herded to air field, waiting, then sent back to terminal, for nothing, all in the rain flight supposedly delayed by 30min (really 90min) due to plane late from Belgrade (WizzAir doesn't have a scheduled flight form Belgrade) - clueless or making up stories to get rid of guests?"
Punti positivi: "Maybe the food selection and the price of it."
Punti negativi: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."
Punti negativi: "It a good option, a good price, i will fly again"
Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."
Punti positivi: "Pleasant staff."
Punti negativi: "Plane was late and all passengers had to wait at the gate. Too many people for such a small area for that length of time."
Punti positivi: "The staff - friendly, polite,, helpful and a nice uniform! No silly uncomfortable and unsuitable as in some airlines. Reasonably clean. Good price for a glass of wine and pac of dry fruit."
Punti negativi: "Unable to understand tanoi messages - mumbling & too fast. Could not make out most of what staff said including why there was an hour's delay and safety procedures. If i were to bring an oversized and too heavy handluggage on board no doubt I wouldn't get away with it ! However the number of large and heavy bags passengers brought on board last night was ridiculous . It was a real struggle for people to find lockers for.their bags. Some people had quite a few. Delays take off and creates unnecessary chaos. Couldn't understand why I had to pay to check in online, obviously missed that when bookrd. Although I recall reading that it will cost if you check in the airport- so most likely my error. No facility or button to print boarding pass once checked in. No contact us button - I would like to change seat I booked for return but cannot see how to do this on line."
Punti positivi: "Absolutely nothing"
Punti negativi: "I asked upon check in 2 times about my backpack, the representative said its ok 100% to take it on board. At the gate they suddenly say i need to pay now , left me no choice but to pay 60(!) poumd from a small bag!!! The gate representative, Rose is her name, seemed like just a sales person, she didnt even care what i said, and said “ its your fault and tour responsibility “. “Please pay or you wont be able to board” she said. Yes, like a bully, demanded for money, or else.... Worst service i had ever experienced in my 16 years of traveling."

sempre in ritardo. incapaci

We found not having the boarding passes until last minute stressful

Ottimo volo

Lunga attesa per l’imbarco senza possibilità di sedersi e senza quantificare il ritardo; incongruenza tra le comunicazioni ricevute via sms (che indicavano modifiche del gate) e la realtà (nessuna modifica!)

Everything could have been better.

Imbarco lento e mal organizzato senza una chiara divisione tra priorità e non, e senza assistenza da parte del personale di terra sull'ordine arrivo passeggeri al gate

Less queueing time on the tarmac.

An hour late departing...

food and entertainment are not relevant for this flight

Puntuale

Non mi hanno fatto imbarcare nonostante. Hanno cambiato le regole, colpa mia alla fine. Pero eravamo in 6, quelli che hanno perso il volo...

Ottimo 👌🏻

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"
Punti negativi: "Ho dovuto pagare due volte 50€ + 50€ di due valigie per 5cm in più di grandezza , che schifo di speculare sul bagaglio a mano....non viaggerò più con la Rainer."
Punti positivi: "Niente è trovo illegale come si comportano con i bagagli"
Punti positivi: "Tutto ok"
Punti negativi: "puntualità e avvisi quando modificano Gate e ritardi"
Punti negativi: "Il rumore del personale di bordo per la vendita"
Punti positivi: "Price"
Punti negativi: "Better seats too tight"
Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Ai counter per il check In dovrebbero indicare coi cartelloni luminosi a che città corrispondono, c'era un gran caos tra chi andava a tenerife, londra e pisa. Questo è successo ai counter di Barajas e diverse persone si sono lamentate a voce alta."
Punti positivi: "Flying EI-DAR, this was Ryanair's sixth-oldest active aircraft at 15.3 years old. Despite this, it featured the new sky interior and was comfortable overall. Flight was quick (albeit at 10 minute late landing) and deboarding was not an issue."
Punti negativi: "Tutto ok, personale efficiente puntualità, confort uguale a zero"
Punti positivi: "Aereo molto silenzioso"
Punti negativi: "Arrivare in orario"
Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L’ora del disimbarcoooooooo"
Punti negativi: "Dont speak every 5 mn Dont play with light every 10 mn Dont Try to sell lotery or food Dont limit every lugage like drugs prices ...."
Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "EVITARE RITARDI"
Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Sedili, spazio fra i sedili, regole bagaglio, scelta dei posti, tariffe extra e supplementi."
Punti negativi: "Bagaglio a mano gratis"
Punti positivi: "Crew was professional and well organised."
Punti negativi: "N/A"
Punti positivi: "Rapidità nell'imbarco"
Punti negativi: "Servizio clienti"
Punti positivi: "Personale gentile e profesionale, volo perfetto."
Punti positivi: "Puntualità ed assistenza online molto semplice"
Punti negativi: "Che all'andata pagando 10 € avevo il secondo bagaglio a mano in cabina mentre al ritorno allo stesso prezzo ho dovuto caricarlo in stiva. C'è però di positivo che non ho atteso neanche un minuto al momento del ritiro; ritiro praticamente immediato quindi ok. Una cosa solo......potrebbero offrire almeno un bicchiere d'acqua durante il volo."
Punti negativi: "Una truffa"
Punti negativi: "Volo cancellato 07.01.2019"
Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"
Punti positivi: "Good flight and cabin service - on time."
Punti negativi: "Long walk to gate. Boarding was like herding cattle. Far too few seats in departure lounge."
Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."
Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "hostess troppo occupate con le vendite"
Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"
Punti negativi: "The airline only allows online checkin and didn’t notify us through emails until a few days before the flight when we’re already traveling. During international travel, we don’t check emails. We ended up paying almost $200 to checking at the airport. will not use this airline again."
Punti positivi: "All"
Punti negativi: "Anything"
Punti negativi: "Il tempo d attesa e l atterraggi"
Punti negativi: "Portellone in fondo non si è aperto all'arrivo"
Punti positivi: "Smooth flight (thank the weather Gods)."
Punti negativi: "Extra fee for a boarding pass, extra fee for pre-paid checked bags, total confusion @ check-in. RyanAir blows."
Punti positivi: "Personale di bordo molto allegro, disponibile e sorridente."
Punti negativi: "Mi hanno cambiato il posto a me assegnato, in seguito a delle richieste ed esigenze personali di un viaggiatore in maniera poco professionale, senza ascoltare le mie riserve."
Punti positivi: "The crew was taking care of us and understood our disappointment although they don’t have any responsibility about it"
Punti negativi: "The company delays those flights every time between 2 to 5 hours and I’m getting really annoyed about it. I’m thinking to use another company for my next trip"
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "We were told to board but then waited in line an hour We then waited on the tarmac for 45mins We then arrived and waited for the bus A whole lot of waiting for a simple quick flight"
Punti positivi: "Flight route. No one else does Ostrava to London unfortunately"
Punti negativi: "Uncomfortable seats"
Punti negativi: "Assurdo"
Punti positivi: "The price and the female staff were gorgeous."
Punti negativi: "Everything from start to finish at BCN."

Prenota biglietti aerei economici Venezia

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

22/9gio
direttoVolotea
1h 20mNAP-VCE
26/9lun
direttoVolotea
1h 20mVCE-NAP
16 €
8/9gio
direttoRyanair
1h 20mBRI-VCE
10/9sab
direttoRyanair
1h 15mVCE-BRI
19 €
22/9gio
direttoRyanair
1h 30mCAG-VCE
26/9lun
direttoRyanair
1h 30mVCE-CAG
19 €
15/11mar
direttoRyanair
1h 45mCTA-VCE
17/11gio
direttoRyanair
1h 45mVCE-CTA
19 €
26/10mer
direttoRyanair
1h 15mNAP-VCE
26/10mer
direttoRyanair
1h 15mVCE-NAP
19 €
12/10mer
direttoRyanair
1h 35mSUF-TSF
13/10gio
direttoRyanair
1h 30mTSF-SUF
19 €
20/10gio
direttoDiverse compagnie
1h 15mNAP-VCE
23/10dom
direttoDiverse compagnie
1h 20mVCE-NAP
19 €
8/9gio
direttoRyanair
1h 20mBRI-VCE
10/9sab
direttoRyanair
1h 15mVCE-BRI
19 €
25/11ven
direttoRyanair
1h 45mCTA-VCE
26/11sab
direttoRyanair
1h 45mVCE-CTA
19 €
10/9sab
direttoRyanair
1h 20mBRI-VCE
15/9gio
direttoRyanair
1h 15mVCE-BRI
20 €
20/10gio
direttoRyanair
1h 30mCAG-VCE
23/10dom
direttoRyanair
1h 30mVCE-CAG
20 €
28/9mer
direttoRyanair
1h 35mPMO-VCE
8/10sab
direttoRyanair
1h 35mVCE-PMO
20 €
22/9gio
direttoDiverse compagnie
1h 20mNAP-VCE
25/9dom
direttoDiverse compagnie
1h 15mVCE-NAP
22 €
17/9sab
direttoDiverse compagnie
1h 30mCAG-VCE
19/9lun
direttoDiverse compagnie
1h 35mVCE-CAG
24 €
3/10lun
direttoVolotea
1h 20mNAP-VCE
6/10gio
direttoVolotea
1h 20mVCE-NAP
25 €
14/10ven
direttoVolotea
1h 20mNAP-VCE
17/10lun
direttoVolotea
1h 20mVCE-NAP
26 €
29/9gio
direttoDiverse compagnie
1h 15mNAP-VCE
29/9gio
direttoDiverse compagnie
1h 20mVCE-NAP
27 €
17/9sab
direttoDiverse compagnie
1h 30mCAG-VCE
19/9lun
direttoDiverse compagnie
1h 35mVCE-CAG
28 €
17/9sab
direttoDiverse compagnie
1h 30mCAG-VCE
19/9lun
direttoDiverse compagnie
1h 35mVCE-CAG
29 €
26/9lun
direttoWizz Air
1h 25mBRI-VCE
30/9ven
direttoWizz Air
1h 20mVCE-BRI
49 €

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Cerca per prezzo

Offerte recenti sui voli di sola andata

15/9gio
direttoRyanair
1h 30mCAG-VCE
9 €
7/9mer
direttoRyanair
1h 20mBRI-VCE
9 €
16/11mer
direttoRyanair
1h 45mCTA-VCE
9 €
13/9mar
direttoRyanair
1h 15mNAP-VCE
9 €
5/10mer
direttoRyanair
1h 30mCAG-VCE
10 €
8/9gio
direttoRyanair
1h 20mBRI-VCE
10 €
13/9mar
direttoRyanair
1h 15mNAP-VCE
10 €
14/9mer
direttoRyanair
1h 30mCAG-VCE
11 €
20/9mar
direttoRyanair
1h 20mBRI-VCE
11 €
21/10ven
direttoRyanair
1h 35mPMO-VCE
11 €
10/10lun
direttoRyanair
1h 45mCTA-VCE
11 €
19/9lun
direttoVolotea
1h 30mCAG-VCE
13 €
7/10ven
direttoVolotea
1h 20mNAP-VCE
13 €
26/9lun
direttoVolotea
1h 20mNAP-VCE
14 €
26/9lun
direttoVolotea
1h 30mCAG-VCE
18 €
1/10sab
direttoVolotea
1h 30mBDS-VCE
18 €
1/9gio
direttoWizz Air
1h 30mCAG-VCE
20 €
8/9gio
direttoWizz Air
1h 30mCAG-VCE
22 €
22/9gio
1 scaloDiverse compagnie
15h 35mCTA-VCE
33 €
22/9gio
1 scaloITA Airways
4h 10mBRI-VCE
40 €

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Cerca per prezzo

Voli per Venezia

Offerte di volo per il ritorno:

Venezia - Italia

Classe:

173 €
331 €
8 €

Esplora luoghi di partenza:

65 €
266 €
19 €
48 €
56 €
16 €
19 €
44 €
20 €
19 €
79 €
106 €
Altri risultati