Trova voli economici da Bruxelles per Catania

Trova voli economici da Bruxelles per Catania

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Catania. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Washington (WAS)
Catania Aeroporto Fontanarossa
lun 25/10
lun 1/11
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Bruxelles - Catania

Bassa stagione

novembreIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 44%.

Alta stagione

dicembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 46%.

Prezzo medio andata-ritorno

158 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

113 €o meno

Buona offerta solo-andata

86 €o meno

Quando prenotare voli da Bruxelles per Catania

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 86 € o meno sola andata e 113 € o meno andata e ritorno.
  • Il volo più economico da Bruxelles a Catania è stato trovato in media 46 giorni prima della partenza.
  • Prenota almeno 4 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di novembre, dicembre e gennaio sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è novembre.

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Bruxelles per Catania

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Bruxelles per Catania?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bruxelles per Catania?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Bruxelles per Catania?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Bruxelles per Catania?

4 principali compagnie aeree con voli da Bruxelles a Catania Aeroporto Fontanarossa

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 28.002 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "Great flight and food options."
Punti negativi: "The seats we were in were where it went from 4 in a row to 3, so the telvisions were not directly in front of us, and i had to keep my head turned at an angle for ten hours. It sounds silly, but my neck hurt after the flight a little. Might be a pop out tv you can attach that is moveable to fix this"

Punti positivi: "Hydration station during the long flight. Leg room adequate."
Punti negativi: "They checked my bag at the gate - despite me traveling all over the world NEVER having to check it - and would not take no for an answer, despite me having a 25 minute connection due to their one hour delay. Once boarded there was an incredible amount of empty overhead bins! Bag didn't make it"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti positivi: "The Agent at the Lufthansa baggage location services was very nice and helpful."
Punti negativi: "The flight from Copenhagen to Brussels was delayed long enough that I barely made my connecting flight to Frankfurt. However, my luggage did not. I hope it will arrive today."

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "Perfect"

Punti positivi: "More leg room"
Punti negativi: "Leg room and bigger seats"

Punti negativi: "The flight was delayed as we were waiting for documents required for our entry to the UK - surely these should have been ready in advance? Perhaps a taste of things to come if (when) we sadly leave the EU. Same poor sandwiches."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "The process and the food. Plane was much too crowded and the seats were impossibly tight. Zero leg room."
Punti negativi: "More leg room."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "We struggled to get the system to add our bags. Never got it to work and had to pay at check-in. It was even worse coming back! When bad weather caused delays and we missed our connecting flight from Frankfurt to Istanbul they put us on Turkish Airlines which was fabulous!!"
Punti negativi: "Lufhtansa is slipping. They are acting like a budget airline when the expectation is for a full service airline. The online check-in would not let us add bags even though we tried for 3 hours. Not impressed with this."

Punti positivi: "Cabin crew was extremely friendly, welcoming, and provided good inflight service."
Punti negativi: "The boarding was very chaotic. Very few institutions or announcements made by ground crew. Passengers weren’t sure where to queue being that there were multiple gates for the A380-800 and were left asking each other and comparing boarding passes. Little to no air circulation in economy."

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Lufthansa is a great airline. My problem is Kayak, who sold the tickets to us."
Punti negativi: "You, Kayak, sold me economy tickets. When I checked in online I saw it for the first time that our tickets were Economy Light. So even though we are Frequent Flyers, we payed $220 for three checkin luggages. I intend to dispute this case."

Punti negativi: "We weren’t able to take this flight because our trip to Salzburg ended up getting canceled! We had to cancel this one"

Punti positivi: "Nice plane, free checked bag, and a snack,"
Punti negativi: "Left 20 minutes late as the copilot was late, middle row seat (as I refused to pay the seat choice charge, (and it was only a one hour flight.)"

Punti negativi: "Getting through security in Munich was a nightmare and I almost didn't make this flight. Luckily i had a friend that asked them to hold the plane but there seemed to be no communication that people from other flights were delayed getting to the gate. Very frustrating."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "The seats were appropriately spaced for leg room. The food was simple yet palatable"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "Short trip"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Crew was alright"
Punti negativi: "Frankfurt Airport unfriendly and depressed as usual."

Punti positivi: "Food was ok. Beer offered at no charge. Lots of entertainment options"
Punti negativi: "Plane was HOT no air and economy was unbelievably cramped and uncomfortable. 9 1/2 hr flight was torture"

Punti positivi: "Efficient"
Punti negativi: "Delay in the arrival/departure of the flight, presumably due to the strike the day before."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "service was very good,"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti positivi: "Left on time and arrived 35 mns early, can’t beat that ( ok we had tail winds)"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Not making the flight dinto issues caused by the airline."

Punti positivi: "The crew was amazing and took measures to make the flight Covid safe"
Punti negativi: "The food was not the best and Twistees weren't available. Also the seats felt narrow"

Punti negativi: "Flight going out cramped seats, going back much bigger space and USB ports. Cabin crew weren’t very cheerful"

Punti positivi: "Older aircraft; no charging or internet. However, I was able to stretch out and sleep due to the aircraft not being full. The crew was great!"
Punti negativi: "The flight was very late to take off. The aircraft could be improved with charging outlets for smartphones/computers, and Internet. I was offered food and beverage, without knowing these were not free. For the cost, the size and quality was poor."

Punti negativi: "Primind bagajele"

Punti positivi: "Nice crew."

Punti positivi: "From checkin to luggage collection - the flight was easy and without hassle. We left slightly later than scheduled but arrived slightly earlier than scheduled. Staff from check in to those onboard we polite and professional. The aircraft was clean, bright and appeared in good order."
Punti negativi: "Luggage collection took a little while longer than I would have expected - only a minor point, nothing to change airlines for."

Punti negativi: "These jerks delayed our flight because our plane was late in arriving. Fine. They give us zero information on what’s going on as we stand in line forever. Then they load us onto the jet and apologize for the delay. Then the jerks announced a new delay. This time a flight in Palermo had technical difficulties, so we would take on their passengers. After another hour sitting in this tin can and our own flight passengers now missing there connections due to this double delay the pilot announced he has no clue what’s going on. He hasn’t heard from the company!!! The passengers were mad! Another time elapsed. Captain says we can’t wait. Let’s go. Now half of us missed our connections!! Air Malta I have a message to you. Clean up your unprofessional act. I get it that a flight had delays but then you did the same thing to us!! I’m pissed at your holier than thou attitude. You were 100% unprofessional."

Punti positivi: "Flight was perfect and on time. Seating comfortable."
Punti negativi: "No free snacks but available upon payment. But not cheap."

Punti positivi: "All was good"

Punti positivi: "Prompt boarding"
Punti negativi: "No complementary drink or snack"

Punti negativi: "Both times into Rome we had to wait on the tarmac for stairs. Either get more stairs or book fewer flights. The planes get hot in July while you wait endlessly on stairs."

Punti positivi: "Bad seats, too small"
Punti negativi: "3 hours late taking off"

Punti negativi: "Check in was a mess. I paid for a seat but was given a seat at the back. Fortunately, I had the print out and insisted to Ck it."

Punti positivi: "Pleasant crew. Clean plane."
Punti negativi: "Leaving on time (we were an hour late because of a discrepancy between number of passengers checked and number on board.) Would be nice to have at least a complimentary bottle of water."

Punti positivi: "It was only an hour and a half from Rome"
Punti negativi: "It wasn’t clear that my fare did not have free check in luggage. Check in luggage was very expensive! It’s going to cost me double what I paid my flight just to check in one piece of luggage in both directions."

Punti positivi: "On time , comfortable seats , nice staff"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Fare itself is very reasonable for distance."
Punti negativi: "Baggage fees are ridiculous! I paid double the cost of the actual flight for my checked bag. Have never had this happen in 25 years of travel. Is Air Malta becoming Ryan Air?? Staff couldn’t seem to get food service down. Constant running up and down aisle trying to sort out and sandwiches. Trying to nap on aisle seat with constant shouting was impossible. Seatbelt sign also sounds alarm constantly."

Punti positivi: "OK"
Punti negativi: "Flight delayed by 45 mins"

Punti positivi: "It was a cheap budget flight which gets you from A to B with no frills !"
Punti negativi: "The check in was sooo long both at Southend & Catania very disorganised & no consistency I got charged twice for one large suit case with 5 people travelling in our party the person on the next check in desk didn't get charged at all !!!"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "The smooth take off and landing. Excellent piloting"

Punti positivi: "The lounge and the staff were wxcellent"
Punti negativi: "Lack of information about reason for initial two-hour delay"

Punti positivi: "Good service throughout"

Punti positivi: "Comfortable and competativly priced, snack and a water included, more if you want to pay, but not overly priced."

Punti positivi: "Comfortable and competativly priced, snack and a water included, more if you want to pay, but not overly priced."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Long delay. Flight was due at 1820. Arroved in milam hotel at 0030"

Punti positivi: "The crew were nice."
Punti negativi: "An hour delay, a cheap sandwich and no entertainment."

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "no legroom, no business class (while i payed for it), awful food, no business class lane, no space for luggage"

Punti positivi: "Very nice flight. Great service and a lot of seat room"

Punti positivi: "I got to where I needed to go."
Punti negativi: "Herded on to overcrowded buses to and from tarmac. Seats horrible. No worth the trip to Malta. Go somewhere else"

Punti positivi: "The security process at the airport was the best and fastest I have had. Flight was however delayed. But flight was short and enjoyable."
Punti negativi: "The delay of the flight could have been handled better. We were not advised why it was late or anything. But overall experience was good. Thanks"

Punti positivi: "The flight itself was fine. We have taken this flight several times and have never had any major issues. Seattle has improved its arrivals hall, so clearing immigration and customs is much quicker than it used to be."
Punti negativi: "Navigating Heathrow when changing terminals is horrid. I have no idea why they make you go through security again when you never leave a secure area. Always allow at least 2+ hours for a transfer. When boarding this flight usually does not have a gate. It is necessary to take a. Is to the plane and walk up the stairs, which seems like unnecessary delays."

Punti positivi: "Quick and easy boarding"
Punti negativi: "Food and no entertainment, crew was not consequent with safety rules."

Punti positivi: "Friendly attendants on roomy older plane."
Punti negativi: "The "snack" was a very unappealing tuna sandwich which was basically an empty bun, but no one is on that flight for the food anyway. The entertainment monitor was broken, but again, it just didn't matter."

Punti positivi: "Tea and coffee should be included not you have to buy it!"

Punti positivi: "We thank Airmalta's Mr. Godwin Grech for his great hospitality and courtesy during the flight."

Punti positivi: "Really happily uneventful ride."
Punti negativi: "The passport control at Heathrow airport (for this airline) was beyond horrible. There were queues leading to even longer queues and we were two hours waiting to reach the passport control desk. It did take the edge off flying into this particular terminal in Heathrow."

Punti positivi: "1. The Flights Attendents we unfriendly and inpatient."
Punti negativi: "1-No entertainment 2-No wifi 3-Seats extremely close 4-Food awful, sandwich was soggy 5- Only water is complimentary 6-No frequent flier of US airlines for frequent flier points 7-Lost bag due to the tag being ripped off"

Punti negativi: "Worst leg room ever. I am 6'2" and had to sit sideways due to my knees jammed into the seat infront of me"

Punti negativi: "Late boarding. Later take off. Even later arrival (no gate available)."

Punti positivi: "Boarding was easy, check in online to save time and get a better seat"
Punti negativi: "No entertainment and seats are small"

Punti positivi: "Fast, efficient, easy"
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "Most limited legroom ever."

Punti positivi: "It was for the most part on time."
Punti negativi: "Basically a mostly-on-time bus in the sky. Both trips there were issues with soap in the bathroom. The first time: a shared hotel bar. The second: no soap at all. Food awful (tuna sandwiches for everyone served in a closed tube hurtling through the air not my idea of a good time) but it was a short flight from Amsterdam to Malta so whatever."

Punti negativi: "Flight was very delayed"

Punti positivi: "Flight was on time, Staff was courteous"

Punti positivi: "On time. Crew is very friendly. Smooth."

Punti negativi: "At the time of boarding, the plane was delayed for one hour and a half. Then when we were ready to board again, another delay of 20mim, then 25 min more. We ended up being 2h50 min late. At the end, the crow didn't even call us to inform we were boarding, we had to come at the gate regularly to see the changes."

Punti positivi: "Sedili comodi, personale gentile"
Punti negativi: "All' imbarco si è perso tempo perché i passeggeri non riuscivano a infilare tutte le valigie nelle cappelliere"

Punti positivi: "All was just great and on time"

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "Plane on time, new plane, nice crew."
Punti negativi: "Ability to move seats."

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "I did not fly"

Punti positivi: "לעלכלהלכ"
Punti negativi: "עלכללט"

Punti positivi: "Flight duration"
Punti negativi: "Leg space, cabin bag allowance more than 5 kg. Water at least to be served onboard a long distance flight."

Punti positivi: "It was enough fast"
Punti negativi: "Too much money for nothing service."

Punti negativi: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."

Punti positivi: "Good flight, easy check-in, direct 4 hour flight"
Punti negativi: "Seat not inclining."

Punti positivi: "It's the cheapest you can get"
Punti negativi: "They split me and my wife on porpuse to force me to buy the option to choose my seating. The leg space is tiny and the chairs won't recline so it's super uncomfortable. Flight times are shitty. Te leave early in the morning so you can barely get some sleep at night. Nor on the plane. They don't any serve food or even water and let you dry up. You can buy overpriced food and beverage onboard. My purchase from the duty free was stolen and they didn't help me handle the problem. Awful experience."

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "Extra legroom seats are a godsend (but that's applicable to any airline, not just Wizzair, although they do seem to have a few more of these than other airlines - low cost or not). Also, despite a 35 min. initial delay, we eventually landed only 15 min. later than the scheduled time."
Punti negativi: "The boarding process at Gatwick was disastrous. There were only 2 agents, none of which spoke proper English. Also, one of them was busy checking each individual carry-on bag with unnecessary extra scrutiny, only to provide customers to the second agent, which was taking the payments for extra bags."

Punti positivi: "Friendly crew"
Punti negativi: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Punti positivi: "I did not had a seat"
Punti negativi: "I did not had a seat"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti negativi: "Both flues were really delay really disappointed"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "Not accusing the customer of not having a priority booking when they do, not having an hour long wait, and not accusing the customer of having a bag too big when it wasn’t."

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "Seats are terrible."

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "The crew was very friendly and helpful."
Punti negativi: "The boarding process took far too long. We were standing at the gate for what seemed like an hour. I'm not sure exactly why we were delayed in boarding the plane. There was no explanation."

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Punti negativi: "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."

Punti positivi: "All!"

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti negativi: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Punti positivi: "The price"
Punti negativi: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"

Punti positivi: "We got to our destination."
Punti negativi: "There was a problem with their website that was out of our control, that didn’t allow us to print boarding passes and we were charged at the airport even though we had proof we tried and were not able through no fault of our own"

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti positivi: "Nothing really"
Punti negativi: "The staff took ages boarding us because they were obsessed with trying to scalp people for exceeding baggage limits. Nothing free aboard, no entertainment, the seats were uncomfortable too."

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."

Punti negativi: "Very long queues at boating in Charleroi airport"

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti positivi: "Pleasant staff."
Punti negativi: "Plane was late and all passengers had to wait at the gate. Too many people for such a small area for that length of time."

Punti positivi: "Standard service , even was late come almost in time"
Punti negativi: "Was a bit late"

Punti positivi: "The people are very rude no cooperation"
Punti negativi: "The crew was very rude"

Punti positivi: "Cheap with early booking"
Punti negativi: "No food, even free coffee."

Punti positivi: "Crew very friendly."
Punti negativi: "I had no what so ever notice that an online check in is required during my booking ,therefore i had to pay a 35 EUR fine for airport check in . Moreover , on the way back we had a long delay from Luton to Kosice without informing us about this delay and the reasons ,expected time of flight..."

Punti positivi: "grea air line always on time staff are friendly"

Punti positivi: "Cheap flights and convenient airport"
Punti negativi: "Seats uncomfortable and hot"

Punti positivi: "Cabin Crew and Pilot did their best"
Punti negativi: "Flight was delayed and landed in Birmingham instead of Luton, due to Luton being closed at midnight"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The airline does not have kiosk check-in. You are checked in automatically, and if you buy through a third party, your boarding pass is emailed to you. Never having flown this 'unique' airline before, we did not know the process. At the check-in desk, the clerk told us that if we couldn't show him our boarding pass, he would charge us 30GBP to print them. He was a complete jerk. After no help from him, I was able to figure out that we did have them as attachments. Never again."

"Ottimo il viaggio. Arrivati in anticipo di 20 minuti"

Punti negativi: "Ho dovuto pagare due volte 50€ + 50€ di due valigie per 5cm in più di grandezza , che schifo di speculare sul bagaglio a mano....non viaggerò più con la Rainer."

Punti negativi: "Da evitare il mercato che creano a bordo non permettendo ai passeggeri di riposare su un volo di 3 ore"

Punti negativi: "Il passaggio del bagaglio a mano ho dovuto pagare per una valigia 45x25x30 ...una differenza di 50€ ...una rapina che schifo non viaggerò più su voli Rainer...strategia da schifo....sfruttate così i passeggeri..con trucco del bagaglio a mano.."

Punti positivi: "l imbarco troppa fila"
Punti negativi: "tante cose"

Punti positivi: "Tutto apposto non si può lamentare nessuno ne vale la pena"
Punti negativi: "Un po' lontano nella pista poi la mattina facciava freddo e così un po' scomodo"

Punti negativi: "Manca solo un passaggio in po più coperto dall aeroporto di Budapest all aereo"

Punti negativi: "L’imbarco dall’aeroporto di Catania è stato molto lento con conseguente ritardo!"

Punti positivi: "atterraggio"

Punti negativi: "Aria condizionata rotta. Temperatura bassissima"

Punti negativi: "Entertainment online at least by the app"

Punti negativi: "They should have entertainment online at least by the app"

Punti negativi: "Don't turn up with a cabin case, it will cost you £20 to have it put in the hold"

Punti negativi: "La valigia trolley piccola deve essere compresa nel biglietto aereo della Ryanair come in tutte le altre compagnie aeree"

Punti negativi: "Siamo rimasti 20 minuti in attesa sul Bus per la pista di decollo respirando CO2,,,,, che schifo"

Punti positivi: "Velocità e precisione"
Punti negativi: "Persona oversize di fianco senza averle fatto prendere 2 posti"

Punti positivi: "The staff was very kind"
Punti negativi: "Ryanair could do lots of things better."

Punti positivi: "Puntualità."
Punti negativi: "Pulizia a bordo."

Punti positivi: "flight efficient and smooth, thanks"
Punti negativi: "My problem was not flight itself, but boarding from T2 in Charleroi (arrived too early and nearly no facility to eat and wait in a decenta way)."

Punti negativi: "Trovo assurdo che per risparmiare, ad aéreo pieno, fate sbarcare solo dalla porta anteriore. Visto che ormai i biglietti costano, almeno cercate di offrire i servizi che offrono tutti. Bagni in pessime condizioni igieniche, zozzi e puzzolenti, a livelli di vecchie stazioni."

Punti negativi: "La compagnia fa cattiva pubblicità sul bagaglio a mano da 10kg trolley. Ti induce a pagare per portarlo sia a bordo che in stiva, pur essendo ancora in Italia gratis"

Punti positivi: "Was on time"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in ritardo un ora e mezzo!! Scandaloso!"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"

Punti negativi: "La lungissima attesa al imbarco non solo nella sala davanti al gate ma sopratutto nella passarella di accesso all'aereo seguito da un nuovo controllo al ingresso del aereo."

Punti positivi: "niente"

Punti negativi: "Volo in ritardo, confusione per i posti che tutti voglio cambiare"

Punti negativi: "I got to the airport with plenty of time to make my 1:30pm flight. However the flight ended up being initially delayed for roughly 90 minutes according to the airport, while many passengers received notifications that it was closer to 2 and a half hours. When asked, the Ryanair deask said that they did not know anything and basically told us it was not their problem. We did not take off until after 5pm. However, it did not end there. Having never been told what the problem was, we finally boarded the plane and found that it was filthy. There were bread crumbs all over my seat and a candy bar wrapper underneath. I would have thought that with an extra 4 hours the plane could have at least been cleaned. Other than that, it was typical Ryanair, the seats do not recline, the staff is indifferent, and boarding was done via a bus to the tarmac."

Punti negativi: "When booking we paided an extra fee to reserve our seats. However when I tried to activate this option, it was not possible. There was an extra charge.... Then it was back and forward between the life chat and the contactform. Each of them pointing to each other to find a sollution.... guess what... nobody did"

Punti positivi: "Tutto OK"

Punti negativi: "Ritardo di un’ora"

Punti positivi: "Boarding was straightforward"
Punti negativi: "The flight was delayed by 1hour and 45 minutes. Luggage arrived after waiting more than 30 minutes at the carousel"

Punti positivi: "La cordialità del personale"
Punti negativi: "Il ritardo, i continui annunci commerciali, il freddo, la disorganizzazione di imbarco e sbarco..."

Punti positivi: "The flight was smooth and calm. The crew was very professional."
Punti negativi: "I did not know in advance about the checked baggage charge. The web site was not clear in this regard. The cost to pay this charge at the Rome Airport was double the price of doing it in advance. This also created a lot of unnecessary stress. We barely made the connection even though we had two and a half hours between arriving in Rome and the departure of the Ryanair flight. Also, there was a delay after boarding of almost one hour."

Punti negativi: "Partiti con un’ora di ritardo a causa del traffico aereo intenso. Tutti i passeggeri sono stati fatti imbarcare in orario e solo una volta sill’aereo ci è stato comunicato il ritardo."

Punti negativi: "Delays and no information given about gate change. A mess"

Punti negativi: "The person at the gate during the boarding was rude and unethical. I was asked to place the suitcase in the special cage to measure it and despite the fact that it fit the lady asked me to send it as cargo and pay. I had to call a supervisor to show him it fits. Even so the lady argued about. I have taken a picture and threaten to sue the company for harassment and unfair business practice. Jack Dauber"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "They charge Hugh fees for everything. Didn’t even bother to offer water inflight. There absolutely osavings"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "ritardo esagerato, scomodità postini, nessuna distribuzione acqua, sequestrati oer 1 ora e mezza nel velivolo"

Punti negativi: "Two hours delay"

Punti positivi: "Non mi e stato rimborsato il biglietto pur avendo inviato la grave causa direttamente dal ospedale"
Punti negativi: "Il rimborso non scrivetelo neanche se poi non vi bastano le carte dell ospedale"

Punti positivi: "The cabin crew"
Punti negativi: "Budapest airport"

Punti negativi: "Brand new bag a bit damaged..."

Punti positivi: "Cheap prices"
Punti negativi: "Uncomfortable"

Punti positivi: "I'm not sure honestly."
Punti negativi: "Long lines to board. Petty crew that makes us check our bag because it's one inch over the requirement because of the wheels. Horrible landing, it slammed into the runway. Small seats, not enough leg room. I'm 6ft tall. Flight attendant and announcements kept waking me up."

Punti positivi: "Sono contento di essere arrivato qualche minuto prima rispetto al previsto , benché fossimo partiti con 20 min di ritardo"

Punti positivi: "Di solito non mi piace volare con Rayanair perché i posti a sedere sono stretti e scomodi, durante la prima tratta di volo l’aereo era un nuovo modello e devo dire molto comodo visto che sono alto 1.85 per 110 kg, mentre la parte finale l’aereo era proprio come lo ricordavo: posti molto stretti e senza spazio per le gambe! Data la natura loee cost non mi sono lamentato e nel complesso è andato tutto bene."
Punti negativi: "Posti stretti senza spazio per le gambe per passeggeri alti."

Punti negativi: "Se prima prendere la prioritaia aveva un senso , oggi con le nuove regole sul bagaglio a mano non piu. Più del 70 percento ha preso la prioritaria obbligando il personale di bordo ad accettare tutti i bagagli a bordo. Tempi all’imbarco triplicato per i prioritari, in poche parole pagare il supplemento per viaggiare con il bagaglio. Rifletterò molto prima di riacquistare un volo Ryanair. Dimenticavo, aereo vecchio scomodo con poco spazio per le gambe. Non manca molto per viaggiare in piede"

Punti negativi: "Credo che Ryanair sia una compagnia scadente"

Punti negativi: "They kept us boarding for 45 minutes without tell8ng us that we would be waiting 45 minutes after our plane was due to leave"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bruxelles e arrivano per Catania

Le compagnie aeree che partono da Bruxelles e arrivano per Catania hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bruxelles per Catania

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bruxelles per Catania

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bruxelles per Catania

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bruxelles per Catania

Prenota voli economici da Bruxelles a Catania

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

9/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
10h 50m
CRL - CTA
13/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
22h 40m
CTA - CRL
9/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
12h 35m
BRU - CTA
16/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
11h 35m
CTA - BRU
9/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
10h 50m
CRL - CTA
16/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
24h 55m
CTA - CRL
6/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
13h 15m
BRU - CTA
19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
23h 40m
CTA - BRU
6/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
14h 55m
CRL - CTA
19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
24h 50m
CTA - CRL
16/11
mar
1 scalo
Ryanair
10h 55m
CRL - CTA
23/11
mar
1 scalo
Ryanair
12h 20m
CTA - CRL
6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
17h 35m
CRL - CTA
19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
25h 15m
CTA - CRL
12/12
dom
1 scalo
Ryanair
24h 25m
BRU - CTA
15/12
mer
1 scalo
Ryanair
11h 55m
CTA - BRU
13/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
4h 55m
CRL - CTA
20/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
12h 25m
CTA - CRL
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
26h 10m
CRL - CTA
21/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
25h 40m
CTA - CRL
9/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
12h 35m
BRU - CTA
13/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
11h 50m
CTA - BRU
20/11
sab
1 scalo
Ryanair
5h 30m
BRU - CTA
24/11
mer
1 scalo
Ryanair
24h 45m
CTA - BRU
6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
17h 35m
CRL - CTA
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
23h 55m
CTA - CRL
8/11
lun
1 scalo
Ryanair
20h 00m
CRL - CTA
22/11
lun
1 scalo
Ryanair
12h 55m
CTA - CRL
6/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
13h 15m
BRU - CTA
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
19h 40m
CTA - BRU
13/11
sab
1 scalo
Ryanair
14h 20m
BRU - CTA
20/11
sab
1 scalo
Ryanair
21h 15m
CTA - BRU
7/11
dom
1 scalo
Ryanair
14h 35m
CRL - CTA
24/11
mer
1 scalo
Ryanair
14h 05m
CTA - CRL
8/11
lun
1 scalo
Ryanair
11h 25m
CRL - CTA
11/11
gio
2 scali
Ryanair
24h 45m
CTA - CRL
9/11
mar
1 scalo
Ryanair
25h 30m
CRL - CTA
17/11
mer
2 scali
Ryanair
28h 25m
CTA - CRL
8/11
lun
2 scali
Ryanair
26h 25m
CRL - CTA
11/11
gio
2 scali
Ryanair
24h 45m
CTA - CRL
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Offerte recenti sui voli di sola andata

13/11
sab
1 scalo
Ryanair
11h 50m
CRL - CTA
16/11
mar
1 scalo
Ryanair
18h 15m
BRU - CTA
13/11
sab
1 scalo
Ryanair
11h 50m
CRL - CTA
15/11
lun
1 scalo
Ryanair
14h 50m
BRU - CTA
15/11
lun
1 scalo
Ryanair
13h 45m
CRL - CTA
13/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
22h 05m
BRU - CTA
9/11
mar
1 scalo
Ryanair
16h 00m
CRL - CTA
5/11
ven
1 scalo
Ryanair
25h 30m
CRL - CTA
15/11
lun
2 scali
Ryanair
21h 15m
CRL - CTA
14/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
20h 10m
CRL - CTA
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
26h 10m
CRL - CTA
16/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
23h 50m
CRL - CTA
12/11
ven
1 scalo
Ryanair
26h 40m
BRU - CTA
10/12
ven
1 scalo
Ryanair
20h 00m
BRU - CTA
13/11
sab
2 scali
Ryanair
22h 45m
CRL - CTA
10/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
25h 25m
CRL - CTA
5/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
30h 40m
CRL - CTA
15/11
lun
2 scali
Wizz Air
20h 20m
CRL - CTA
14/11
dom
2 scali
Lufthansa
9h 00m
BRU - CTA
24/12
ven
1 scalo
Air Malta
7h 35m
BRU - CTA
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe