Trova voli economici da Alberta per Firenze

Trova voli economici da Alberta per Firenze

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Firenze. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Washington (WAS)
Firenze Aeroporto Peretola
ven 22/10
ven 29/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Alberta - Firenze

Bassa stagione

agostoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 3%.

Alta stagione

settembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 1%.

Prezzo medio andata-ritorno

1.024 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

980 €o meno

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Alberta per Firenze

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Alberta per Firenze?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Alberta per Firenze?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Alberta per Firenze?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Alberta per Firenze?

3 principali compagnie aeree con voli da Alberta a Firenze Aeroporto Peretola

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Delta
Valutazione complessiva sulla base di 29.970 recensioni
8,1
Imbarco
7,8
Comodità
8,5
Personale
7,8
Divertimento
7,5
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "Seats are too small"

Punti positivi: "It was all good glad the last leg of the trip was pleasant."

Punti positivi: "The poor cabin stewardess was working the whole time as it was a short flight."
Punti negativi: "This is a horrible route, they charge you more than flying to Europe and give you a one hour ride in a cramped plane where you can't even bring in a carry-on. The cost is insane but is one of the reasons Wall Street loves Delta as they are racking in the profits for very little service."

Punti positivi: "No food, late by hour"

Punti positivi: "Service was great."
Punti negativi: "It was a shortest duration flight of the three so I couldn’t point out here what was lacking. Thank you!"

Punti positivi: "The crew was light spirited. Took the angst out of the long stressful wait"
Punti negativi: "Punctuality. Flight was 2 hours late"

Punti positivi: "Crew very friendly and courteous"
Punti negativi: "Would’ve been nicer to have lunch rather than breakfast"

Punti positivi: "Good snacks, comfortable flight."

Punti positivi: "Always Veg Meal for All"
Punti negativi: "N A"

Punti positivi: "Seat 4 A. The flight attendant working first class was very attent"

Punti positivi: "They were friendly and prompt, joked with us as they worked. The flight was smooth and on time"

Punti positivi: "Friendly crew."
Punti negativi: "Tight plane and late!"

Punti positivi: "All for everithing. I thing that for the firth fly if your conditions are aceptable idillio contaci your company. Thanks you. Vega Consuelo Milano"

Punti positivi: "Great staff and they worked hard to make the flight comfortable."
Punti negativi: "The seats are small and the plane feels like a Sardine can."

Punti negativi: "Confusion with shuttle to terminal 4"

Punti positivi: "Plenty of room and friendly service was refreshing for such a long flight"

Punti negativi: "20 minutes late"

Punti negativi: "Gate agent was rude to anxious passengers, due to flight delayed because of equipment problems."

Punti negativi: "Food was awful. Didn't get my checked luggage in Manila upon arrival, was traced and left in New York JFK. Don't know who messed up with my luggage if Delta connection or China airlines."

Punti positivi: "Cheap price"
Punti negativi: "no vegetarian food in flight, the layover for connecting flight was not sufficient,"

Punti negativi: "A parte il volo in ritardo di 1 ora e un quarto tutto bene, un po’ rumorosi i motori."

Punti positivi: "Nothing cause it didn't happen"
Punti negativi: "The fact that my flight was delayed so it didn't matter because the flught was delayed all the way til the next day."

Punti positivi: "Personale cortese con servizio rinfresco compreso"
Punti negativi: "Aereo un po’ antiquato md80, con motori posti nella parte posteriore molto rumoroso e fastidiosi."

Punti negativi: "Flight was delayed with no explanation."

Punti negativi: "Ho preso premium economy ma non ce la neanche appoggio piedi"

Punti negativi: "Non ho preso questo volo da LA a Mexico City. Ho chiesto un rimborso e non mi e’ stato dato."

Punti positivi: "I enjoyed my flight! Great movies, good food and I was comfortable. Nothing like First Class."

Punti positivi: "Got upgraded to comfort class it was comfy"

Punti positivi: "Everything"

Punti positivi: "Il personale di Klm è stato molto gentile e anche quelli di Delta"
Punti negativi: "Troppo tempo di attesa ad Atlanta"

Punti negativi: "Lo spazio a bordo, sempre meno !"

Punti positivi: "Uneventful flight - boarding was great and there were no hassles."
Punti negativi: "No food. No onboard entertainment."

Punti negativi: "Drop off bagaglio lentissimo , 1 ora in attesa. Tre desk aperti ma due bloccati da passeggeri per 1 ora"

Punti positivi: "Everything was in order"
Punti negativi: "None really"

Punti negativi: "could not check in on line as you did not give us the confirmation of the carrier we used which was not west jet the one you booked us through. You need to fix this problem for us to use you again"

Punti negativi: "Coffee is terrible! Get some medium roast for coffee aficionados. Not everyone has the American taste in coffee for a dark roast."

Punti positivi: "Leo was friendly and helpful, a wonderful presence on the flight."

Punti positivi: "Almonds as a snack. Pleasant crew."
Punti negativi: "No entertainment and my table was broken. The air from the vents was also colder. Not much leg room and I have short legs."

Punti positivi: "The fact that there were no snakes on this plane :-)"
Punti negativi: "Same issue... there were no snakes on the plane :-/"

Punti negativi: "The airplane was freezing cold. I had on a sweater and jacket and was unbearably cold. The entire plane was miserable. There weren’t any blankets either...this is not the"

Punti positivi: "Entertainment options"
Punti negativi: "Tight space"

Punti positivi: "The crew as well as the pilot gave a lot of information to the customer due to a delay of 10min. Very professional. The pilot even said good bye in person to the customers leaving the plane, I really appreciated it :) The whether conditions in Seattle were very bad (windy, bumpy, rain, and night) and the pilot landed the plane as a pro! Thank you!"

Punti positivi: "All that one would want."

Punti positivi: "Super quick"

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "Nothing. Delta is the best airline in North America"

Punti negativi: "Ottimo"

Punti positivi: "Snack choices updated aircraft"
Punti negativi: "No entertainment options"

Punti positivi: "Smooth flight."
Punti negativi: "I have broad shoulders and there was a larger gentleman on the window seat. Being in the middle seat made for a very very cramped flight the whole way. Lots of skin to skin arm contact for much of the flight. There was no way to avoid it."

Punti negativi: "There was a kid screaming on both flights and t was not a good time"

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Seats were too cramped up, legroom was a problem. A device was under the seat was cramping the leg room. The entertainment selection was very very poor for a long flight."
Punti negativi: "Better entertainment selection."

Punti negativi: "I paid $100 extra for extra leg room. I was put right next to the bathrooms. All night long people were standing in line to use the bathroom. My extra leg room was taken by people standing in the space and actually stepping on my foot. Not worth the extra $100."

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "I loved the abundance of movies you can choose from."
Punti negativi: "I don't know."

Punti positivi: "The crew on-board was nicer this time"
Punti negativi: "Had wait in line for more than 1.5 hours to check in (no self-serve kiosk) and then conform to the 10kg carry-on (both backpack and suitcase) rule which didn't happen on the first flight. The staff are rude and unhelpful and the whole process of dealing with Norwegian is confusing."

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "the entertainment kept cutting in and out on itself, and i was listening to classical music and it simply didn't work to hear anything whole. annoying but not critical"

Punti positivi: "It was canceled. And scheduled next day."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "The crew should treat better passengers but overall is been good"
Punti negativi: "Overall is been good"

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti positivi: "Lufthansa service from JFK-FRA-FCO-FRA-JFK was gracious, efficient and altogether pleasurable."

Punti positivi: "Great"
Punti negativi: "No problems"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti negativi: "There was not enough room for all the people’s cabin size luggage. They allowed people to get on board with big coats once they’re in the plain they take off the coats and place them up. Those coats take the same space as a small suitcase. I asked the fly attendants for assistance and they didn’t even pretend to care about the situation. I had to put my luggage under the seat for the entire flight, which ended up reducing the very reduced legroom. What this airline is trying to do is; to charge passengers twice for cabin size luggage. This has been my worst experiences with airlines. Lufthansa is definitely an airline to avoid."

Punti positivi: "Quick flight. O ly 2 people per row. Bags did not get lost"
Punti negativi: "Walking to different concourse. Then walk down to bus and ride 10 mins to plane and wait to get on. First come first seated."

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti negativi: "Flight was delayed more than 1 hour 30 minutes"

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "First flight was canceled and we had a pleasure (after 12 hours flight from SJC to FRA) to spend another 11 hours in the airport."

Punti positivi: "flight was on time"
Punti negativi: "The plane appears to have left with NO luggage on board. 3 days later, I am still without luggage. The promise to deliver the missing luggage within 24 hours was not honoured."

Punti positivi: "The seats were spacious. I loved the options for viewing, klistening, etc on the tablets attached to the seat in front of me. Great service from the flight attendants. Lots of food service & drinks. Thankful for sitting close to first class."
Punti negativi: "I would have preferred an aisle seat. Difficult to get out of the rows without everyone having to get up."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Boarding was a mess. Waiting for long time in a crowded bus to NORAD the plane then rushing out of the bus to Nita the plane with no lines and having to wait for the crowds outside the lane in a freezing temperature. Furthermore, there was no entertainment on the plane and the food was horrible. Add to this the very cramped seat space and no carry ons in the plane (unless you speak German)"

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti negativi: "It took ages to go through the security check, although I have mentioned that I have a flight connection that is due to leave nobody gave a s..t, so I missed my flight. Now I’m waiting at the airport"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti negativi: "Same as above"

Punti positivi: "Crew was very nice, easy boarding"
Punti negativi: "Horrible food, very small, cramped seats. The cabin was extremely cold, even with my jacket on."

Punti negativi: "FLight delayed causing connection lost. Had to take another flight to Milan and then drive the car to Genoa."

Punti positivi: "The crew was more helpful than the transatlantic flight."
Punti negativi: "My seat. It was right behind the first class and as the crew rushed to serve them, they threw the separating curtain at my face as I was sitting on the corridor. It was so frequent I couldn't sleep and the passanger did the same."

Punti negativi: "Flight from Milan delayed of 1 h . Missed connection have been rebooked to a new flight with crappy seat"

Punti positivi: "my upgrades, I love them, thank you"
Punti negativi: "mini pillows and eye masks :)))"

Punti negativi: "We waited a long time for Get checked bags to be brought out for pick up"

Punti negativi: "Better food pool"

Punti positivi: "Flight was on time and inflight entertainment was very enjoyable"

Punti positivi: "The one flight attendant was good."
Punti negativi: "Everything else needed improvement"

Punti positivi: "On point booking, no issues"
Punti negativi: "Nothing!"

Punti negativi: "The flight was delayed so I missed my connection, spending 6 hours in the Houston airport"

Punti negativi: "The seats claim they have United Private Screening (TV and Movies) using the United app but it was not working. It worked well on the previous flight."

Punti positivi: "Efficient and friendly. Good service and good entertainment."

Punti positivi: "No problems"
Punti negativi: "No issues"

Punti positivi: "I tried to cancel my flight due to a 45 min transfer but I wasnt able to and to change it was more expensive than to buy a new ticket with another company"

Punti negativi: "Delays in flights were a disappointment"

Punti positivi: "Everything was amazing I love united airlines"
Punti negativi: "Nothing everything was perfect"

Punti negativi: "Missed connection due to mechanical"

Punti negativi: "Il personale dovrebbe imparare a parlere meglio l'inglese e soprattutto a dare indicazioni corrette!!"

Punti negativi: "Da milano a new york ho pagato il bagaglio da stiva 52,00€ arrivata a New York per Nashville ho dovuto pagare altri 65$ Per la mia borsa altrimenti non mi facevano imbarcare ASSURDO!!! Al ritorno da Nashville a New york ho pagato 30$ per il bagaglio da stiva e altri 60$ per ill volo per Milano."

Punti negativi: "Il personale agli imbarchi dovrebbe essere più gentile e cortese!!"

Punti positivi: "Comfortable airplane even in economy. All on time and good service."

Punti positivi: "Volo breve ma piacevole Buono lo spazio per le gambe Gradevole lo staff a Bordo !"
Punti negativi: "Niente da segnalare"

Punti negativi: "Nessun pasto su un volo di 6 Ore??? Il cibo era a pagamento! Niente cuscini (ci hanno detto all’inizio dell’imbarco non abbiamo cuscini usate i vostri capotti come cuscini. Non importa che non ci siano cuscini ma e ridicolo di fare l’annuncio chiedendo di usare i propri capoti come cuscini Cuffie a pagamento ! Sul serio?"

Punti positivi: "It got me where I needed to go."
Punti negativi: "Very crowded, packed in like sardines and the plane was uncomfortably warm!"

Punti positivi: "Pulizia aereo"
Punti negativi: "Trolley a bordo senza poterlo collocare sopra la cappelliera corrispondente al posto assegnato"

Punti positivi: "Timeliness and staff were the stars"
Punti negativi: "Having to use your own device to watch a movie"

Punti negativi: "Was a disaster we’re stuck at the airport for 3 1/2 hours delayed the flight.... gave us a vautcher for 10$ canadian by the time everything at the airport was closed for food. There were no space for our luggage. Spend 12 hours at airports from Victoria to Las Vegas."

Punti positivi: "That I eventually made it home."
Punti negativi: "Flight from Calgary to Denver delayed three and half hours. Informed of this delay thirty minutes before scheduled departure when our plane hadn’t even left Denver yet to head to Calgary. ( 2.5 hr flight) once finally made it to Denver was informed that we missed connecting flight to Boston. We were then informed since it’s for “weather” reasons earlier in the day that caused a sequence of delays they couldn’t accommodate us for hotel. We were given two “blankets” which were as thin as a sheet and each one bottle of water. Some other people around us received good voucherS. We did not. We walked around the airport for close to an hour looking for anyplace we could lay down and sleep. None were to be found. We tried to sleep on the floor but was so cold and uncomfortable I literally got sick to my stomach. Another fun thing added to mix. We were placed on another flight as 6 the next morning. After no sleeping at all we boarded our next flight Which was not a direct flight to Boston but would be from Denver to Newark then Newark to Boston. We were suppose to originally land in Boston at 0600 Monday. Instead we arrived at 1430 after getting zero sleep. My husband and I were also unable to sit together which was extra special for people around me because after not sleeping I continued to be sick to my stomach."

Punti positivi: "Nice seats"
Punti negativi: "No headphones available. No menu selection available."

Punti positivi: "The new Polaris business cabin is awesome"

Punti positivi: "The new Polaris business cabin on 777-200 is awesome"

Punti negativi: "il bagaglio è stato consegnato con un giorno di ritardo, nonostante abbia superato i controlli della dogana correttamente (l'ho riposizionato personalmente sul secondo rullo)"

Punti positivi: "Entertainment in aereo"
Punti negativi: "Pasta scadente. Aggiungere pizza alla offerta di cibo. Facilmente refrigerabile e impossibile che sia cattiva. Facile da mangiare."

Punti positivi: "Extraordinary efforts to accommodate bags in the overhead bin."

Punti positivi: "Friendly staff. Quick."
Punti negativi: "Waiting 15 minutes before. Able to unload"

Punti positivi: "GREAT crew members"
Punti negativi: "n/a"

Punti positivi: "Flight left on time and attendants friendly"

Punti positivi: "Okay"
Punti negativi: "Okay"

Punti positivi: "PERSONALE OTTIMO, IL MIGLIORE MAI AVUTO"

Punti positivi: "The crew was excellent. They behaved with humor, grace, kindness and professionalism."
Punti negativi: "The seats are sooooo cramped and uncomfortable."

Punti positivi: "It was a bit less expensive at first, but the charges added up quickly. My only complaint really is that the booking was through Air Canada and the flight was operated through United Airlines. It wasn’t a problem for me but if you only have a Visa debit card and want to pay for checked bags online, this is not possible to do online prior to checking in. You also can’t check in to your flight as you would normally, you get the last available seats and have to pay for any seat changes. All in all, I’d still book through Kayak but I’d make sure that the flight I booked was through the company that operates the flights. It’s will give you more options when checking in to the flight."
Punti negativi: "I was put through a third party airline that had no control of the final booking procedure that I was used to. I could not choose seats or add checked luggage on my visa debit, I needed a credit card. This wasn’t a problem but it could pose problems for some people."

Punti negativi: "Crew wasn’t that helpful."

Punti negativi: "The 2 hour delay"

Punti negativi: "There was no in-flight entertainment option on this leg of my journey, which makes a four-hour flight seem long."

Punti negativi: "We were not informed about the cause of the delay without asking at the departure desk and other carrier planes flew to San Francisco while our flight continued to be delayed. The posted time also was erratic both at the airport and on the app for the people meeting us. Luckily our time was flexible so though frustrating and inconvenient we managed OK."

Punti positivi: "Il Posto Al mio fianco era libero"
Punti negativi: "Divertimento a pagamento"

Punti positivi: "The crew were very professional ad seemed to be having a good time. Flight was on time. The passenger compartment smelled ok. it was tolerable"
Punti negativi: "The seats were new on an old plane. They were very firm and really thin compared to older designs. I suspect it allows them a new extra rows. It was tight and I am not big. Cows in a shipping tube? Almost. Also it was noisy, so bring those ear plugs and noise canceling earphones."

Punti positivi: "They left my luggage in Calgary. I still don't know what flight they're returning it on it has to go to SF and then Fresno. Make sure you have a tag number for your luggage!!!"

Punti positivi: "Comfy seats"
Punti negativi: "we waited in the runway for over an hour, my bags also didn't make my connection, the crew never apologized"

Punti positivi: "I has two seats cose ro me empty!"
Punti negativi: "The video entertainment was not free."

Punti negativi: "It would have been great if a movie was provided."

Punti positivi: "sistema di intrattenimento buono"
Punti negativi: "il volo San Francisco Toronto è partito in ritardo e durante tutto il volo il personale non è stato in grado di darci alcuna informazione riguardo alla connection per Milano (medesima compagnia.....). Tutti quelli che avevano coincidenze strette sull'aereo per ogni parte del mondo erano allibiti da questa mancanza di informazioni, Una volta arrivati a Toronto il personale di terra non sapeva nulla e siamo dovuti correre fino al gate seguendo le indicazioni dei monitor che davano lo stato del volo come "Boarding". Arrivati trafelati al gate abbiamo scoperto che il volo era partito mezz'ora prima e si erano dimenticati di aggiornare lo stato del volo sui monitor......................... Dopo un'ora di attesa al banco dell'assistenza ci hanno mandati in hotel e dato il biglietto per il volo del giorno successivo. Parte dei pasti li abbiamo pagati di tasca nostra visti i pochi dollari di buono per mangiare (7$ per la colazione, 10$ per pranzo e 15$ per la cena, spendibili esclusivamente all'Holiday Inn dove la sola colazione a buffet costava 17$ + tasse..."

Punti negativi: "volo in ritardissimo e cibo a pagamento"

Altre info su Delta
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Alberta e arrivano per Firenze

Le compagnie aeree che partono da Alberta e arrivano per Firenze hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Alberta per Firenze

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Alberta per Firenze

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Alberta per Firenze

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Alberta per Firenze

Prenota voli economici da Alberta a Firenze

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

25/2
ven
1 scalo
Delta
12h 30m
YYC - FLR
1/3
mar
1 scalo
Delta
15h 10m
FLR - YYC
25/2
ven
1 scalo
Delta
12h 30m
YYC - FLR
1/3
mar
1 scalo
Delta
15h 10m
FLR - YYC
25/2
ven
2 scali
United Airlines
22h 45m
YYC - FLR
1/3
mar
2 scali
United Airlines
20h 16m
FLR - YYC
5/11
ven
2 scali
Lufthansa
26h 55m
YEG - FLR
25/11
gio
2 scali
Lufthansa
17h 36m
FLR - YEG
25/2
ven
2 scali
United Airlines
22h 45m
YYC - FLR
1/3
mar
2 scali
United Airlines
20h 16m
FLR - YYC
5/11
ven
2 scali
Lufthansa
26h 55m
YEG - FLR
25/11
gio
2 scali
Lufthansa
17h 36m
FLR - YEG
25/2
ven
3 scali
United Airlines
22h 25m
YYC - FLR
1/3
mar
2 scali
United Airlines
20h 16m
FLR - YYC
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

8/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
27h 25m
YYC - FLR
8/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
28h 40m
YEG - FLR
4/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
32h 40m
YYC - FLR
25/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
18h 50m
YYC - FLR
1/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
28h 25m
YYC - FLR
5/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
39h 50m
YYC - FLR
1/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
25h 40m
YEG - FLR
30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
29h 25m
YYC - FLR
1/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
29h 40m
YEG - FLR
5/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
39h 50m
YYC - FLR
3/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
39h 50m
YEG - FLR
30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
32h 40m
YEG - FLR
25/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
23h 05m
YEG - FLR
4/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
29h 40m
YEG - FLR
5/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
39h 50m
YEG - FLR
25/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
18h 35m
YEG - FLR
6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
29h 40m
YEG - FLR
5/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
39h 50m
YEG - FLR
4/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
29h 40m
YEG - FLR
6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
30h 25m
YYC - FLR
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe