Ottimo aereo porto di Venezia
Punti positivi: "The crew was excellent!"
Punti negativi: "N/A"
Punti negativi: "Da evitare il mercato che creano a bordo non permettendo ai passeggeri di riposare su un volo di 3 ore"
Punti positivi: "Il personale è stato molto gentile e disponibile. A differenza dell’accoglienza al gate. Multato ingiustamente senza nessun motivo logico nonostante il mio bagaglio rispettasse le misurazioni!"
Punti negativi: "Le regole fuffa che mettono sui bagagli per fare business sulle multe. Che serietà e credibilità può avere una compagnia che ti fa pagare 10€ di volo e 25€ di multa per un bagaglio che sfora di 2 cm o non sfora proprio come nel mio caso. Contesterò la multa nelle sedi opportune!"
Punti positivi: "Fast flight"
Punti negativi: "As always delay and on buda airport pretty chaos during off board but not due ryanair staff but wrong airport organization"
Punti positivi: "Not comfortable"
Punti negativi: "Not much was good about this flight. I had to pay an extra €55 because I couldn’t check in online 2 hours prior and had to do it at the airport. The flight itself was a sales pitch with every few moments the flight attendants offering things to sell. I’ll try not to take Ryanair again."
Punti positivi: "Left on time arrived on time luggage also"
Punti negativi: "pulizia, ma dipende da passeggeri"
Punti positivi: "The price"
Punti negativi: "Confort"
Punti negativi: "An hour late to depart is never a good start."
Punti negativi: "Ice is not carried on flights by RyanAir"
Punti positivi: "absolutely nothing."
Punti negativi: "Checking to make sure people carried on only 1 bag that was of correct size, not letting people run up and down the aisles, providing free water, more space, crowd control. Overall, it was the worst flight of my life, and I will never fly Ryan Air again."
Punti positivi: "Super ritardo"
Punti negativi: "Non ho fatto il check in on Line mi hanno fatto pagare 55 euro non e’ giusto"
Punti positivi: "Io nuovo aircraft Boeing 737-800 skyview"
Punti negativi: "I RITARDI LA MISERIA, ALTRO CHE 90% DEI VOLI IN ORARI."
Punti positivi: "Inexpensive, simple travel. The in-flight food was better than expected and affordable."
Punti negativi: "No complaints."
Punti positivi: "Personale accogliente"
Punti negativi: "La comodità di portare i bagagli in aereo senza pagare .....Come prima"
Punti positivi: "Il personale era gentile e disponibile... Ho già volato più volte con questo tipo di velivolo e per poche ore di volo va bene oltre ho i miei dubbi.."
Punti positivi: "Il personale sono molto gentile."
Punti negativi: "Il nostro volo è stato con un ritardo di più di tre ore e non hanno comunicato con più precisione, e ci hanno dato un buono di € 5,00, A me particolarmente mi piacerebbe in sconto nel biglietto."
Punti negativi: "While the crew was not rude, they did not have the cheer and hospitality most come to expect when flying with any airliner."
Punti negativi: "Sedili scomodissimi. Imbarco lentissimo a causa del controllo dei bagagli al gate. 1 ore di ritardo in arrivo"
Punti positivi: "Personale gentile... Posto comodo"
Punti negativi: "Più sorriso stampato sul viso.... Fa sempre piacere..."
Punti positivi: "Nothing they charged me an extra 55 euros since i couldn't checkin online."
Punti negativi: "Ryanair has hidden fees and customer service is very poor"
Punti negativi: "Check in and lagged bag"
Punti positivi: "It got me to where I wanted to go"
Punti negativi: "The crew were more interested in flirting with each other and seemed oblivious to much else. Once we landed loads of people got up, the aeroplane then started moving again and people were falling into each other - not a single member of cabin crew said anything or encouraged people to sit down"
Punti negativi: "Orario puntualita'"
Punti negativi: "Volo cancellato per guasto all'aeromobile; sostituito l'aereo e partenza con 7 ore di ritardo. Scarsa l'assistenza della compagnia a terra."
Punti negativi: "Volo cancellato 07.01.2019"
Punti positivi: "Easy on off plane"
Punti negativi: "N/a"
Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"
Punti positivi: "Il finger per imbarcare nel l’aeroporto di Bologna"
Punti negativi: "La fila lunga dei clienti priority e nessuna agevolazione per viaggiare con bimbi"
Punti positivi: "La cortesia e gentilezza del personale di bordo. Cimplimenti.Continuate cosi'.Grazie."
Punti positivi: "It was very confusing and I didn't find it helpful that you only had 3 lines that we sat in 2 only to be told to we just need our passport clarification that took 5 min. So we waited in line for 1 hour for nothing."
Punti negativi: "The crew and staff where very nice."
Punti positivi: "Most."
Punti negativi: "All is all."
Punti positivi: "Pleasant crew"
Punti negativi: "Delay, poor ommunication, no explanations."
Punti negativi: "quasi 3 ore di ritardo, dalla partenza, e io sono andato via prima .......arrivo a napoli 1ll'0'1 di mattina del 2/10....da quello che ho letto"
Punti negativi: "Tried to cancel through the Ryanair website, and they wouldn’t cancel it. So... never went, and the seats were empty"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora"
Punti negativi: "Partiti con un’ora di ritardo a causa del traffico aereo intenso. Tutti i passeggeri sono stati fatti imbarcare in orario e solo una volta sill’aereo ci è stato comunicato il ritardo."
Punti positivi: "The delay was long and they dont tell u or update u well"
Punti negativi: "Missed this flight because a connecting flight was delayed. Tried to rebook 12+ hours in advance but the site/customer service chat and phone all failed."
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "No staff in Treviso airport to help. There was 5 or 6 flights of people squashed into a small basement area which could barely hold 2 flights of people. It was unbearable crowded conditions with 2 airport staff who didn't reply when asked anything. When we found out flight was severely delayed there was no staff who would receive our claims for our rights under eu261 and got our food ouchers 1hour and 25 minutes late - impeding on our rights"
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "We were forced to get on the aircraft when it arrived late, with another 737 taxiing next to it( I know illegal). Then forced to sit on the plane for nearly 3 hours on the ground in heat. Staff were rude and awful. Everything was stupidly expensive, even water!!! When we eventually got to Manchester we had to wait in the plane again for 45minutes for the bus to arrive to take us to the airport. Only one person on passport control. Where our bags were all in a pile on the floor because of some malfunction. Ryanair flights are hell!!"
Punti positivi: "That I finally got to Marrakesh."
Punti negativi: "Price was outrageous. check-in a nightmare. their site said technical problem, Ryanair staff person said she would explain to check-in woman who promptly said no! Download the check-in and return after 50 minutes in line! Or pay 55 Euro for us to do it! No helpful; Awful service; Ticket sales people after queing for another 30 minutes-same no help-just put new client all this from 4:45 am in the airport. Finally with 10 minutes to spare before being blocked off the flight; check-in deemed to check me and suitcase it requesting 20 Euro. I refused...other passengers got mad so she let me pass. Small crowded plane/no leg room/ constant hostess annoucing buy duty free, food. No landing cards provided! Nothing-you pay, do it all and you are lucky to arrive--NOT WORTH THE HASSLE AND STRESS."
Punti positivi: "in generale tutto quanto"
Punti negativi: "l'opzione priority non è stata del tutto soddisfacente."
Punti positivi: "Aereoporto di Treviso piccolo rispetto ad altri che ho visitato comunque tutto ok volo x Napoli in orario ed arrivati a destinazione in early"
Punti positivi: "Boarding at el prat"
Punti negativi: "Nothing"
Punti positivi: "nothing!"
Punti negativi: "check in was a nightmare, service was surly and rude. We were treated as if we were an inconvenience to them.They tout their "airline as cheap and easy" I guess you get what you pay for but that experience was inexcusable.When the agent couldn't handle a small baggage problem she cut us out of the line and made us stand in the corner while she served others behind us. She never did try to solve the problem, we had to seek other help and we charged exorbitant fees. Never fly with Ryanair."
Punti positivi: "Semplicemente tutto"