Trova offerte per voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol

VCE - BRS

Trova offerte per voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Bristol. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Venezia (VCE)
Bristol
ven 22/10
ven 29/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Aeroporto di Venezia-Marco Polo - Bristol

Bassa stagione

marzoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 44%.

Alta stagione

giugnoIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 56%.

Prezzo medio andata-ritorno

59 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

31 €o meno

Buona offerta solo-andata

60 €o meno

Quando prenotare voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 60 € o meno sola andata e 31 € o meno andata e ritorno.
  • Il volo più economico da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol è stato trovato in media 0 giorni prima della partenza.
  • Prenota almeno 1 settimana prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di maggio, giugno e luglio sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è marzo.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 29% in meno di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol

Quanto dura un volo da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol?

Quale compagnia offre il volo più economico da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol?

4 principali compagnie aeree con voli da Venezia Aeroporto Marco Polo a Bristol

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 27.999 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Booking, price"
Punti negativi: "A little easier site navigation- understanding"

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "La atención de la tripulación es la mejor que he visto. El servicio de alimentación es muy bueno."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "The most amazing service, good food and great steward"

Punti negativi: "One cookie with tea is not enough at this time of day! Boarding was organised terribly and was the main reason for the delay."

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti negativi: "I was lost my luggage for my whole trip and I still didn’t get my luggage yet very disappointed !!! You want to answer can you guys do something for me or any ideals"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "The multiple gate changes & technical delay caused us to miss our connection to Boston"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "The airline cancelled my ticket because they said I was not on my earlier flight two weeks prior. This was absolutely not true. I had taken the flight and also checked bags. For an airline to cancel someones tickets and not notify them is highly unethical."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti positivi: "Crew was OK, seat was comfortable"
Punti negativi: "No choice for food, for the last rows only pasta was left, bad calculation on crew side"

Punti positivi: "Great crew"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "Too cramped for a 10 hour flight"
Punti negativi: "Same as above"

Punti negativi: "I arranged assistance but nobody showed up."

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "The staff on board the plane was excellent. I thoroughly enjoyed the flight! Food was delishious!"
Punti negativi: "The ticket kiosk would not read passports. It was so frustrating to have to continuously try over and over again. With no attendant at the location and a long line, I wasn’t sure how to proceed. There were plenty of people having the same difficulty. It took about 12 minutes to occomplish a minut long job."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "Boarding process and email updates."
Punti negativi: "Business class on European domestic flights is nothing more than coach seats with no one seated in the middle. Better than coach, but not by much and not worth the extra money."

Punti positivi: "Nothing positive to report...NOTHING!!"
Punti negativi: "Worse travel day of my life. I'll never fly Lufthansa again and never go thru Frankfort again. Lost luggage both ways. Awful experience!!"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "nice crew!"
Punti negativi: "Seat hardly reclines at all."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Stuck in Frankfurt due to weather which I understand but no one helped us navigate the customer service lines and it was utter chaos!!! I stood in line for four!!!! Hours and did not get checked on once then i found out I did that for no reason and i had to wait In another line for almost two hours!!! Then then next day my flight was delayed for four!!! Hours due to engine issues and they had to get a new plane so the rerouted two flights had To be canceled And I was stuck overnight again in Dallas. No one met me at the gate or had anything to say to me. Not really one ounce of customer service . I could tell it was Hard with the airport closing due to weather but this is an international flight and someone could have done something to help me just navigate the process over the three day period. One woman who I finally talked to in Frankfurt spent an hour with me when i was utterly exhausted and there were No more flights or hotels left She was To be commended. The rest was chaos and exhausting and I still have another flight tomorrow."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Cabin service and crew excelent"
Punti negativi: "LH App not work had hard time getting seat and boarding pass online. Flight canceled LH 444 rebooked next day. While they not say I believe consolidation due to light passenger load. Long walk FRA outbound but short walk home bound. Went on bus to plane no jetway boarding."

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti negativi: "Right before boarding I checked to see about purchasing an upgrade to business for my Wife and I because she was not feeling well and the added room would help. The Rude desk clerk didn’t even check and just spit out no upgrades. Yet once on the plane there were several empty business class seats and they stayed empty the entire flight."

Punti negativi: "FLight delayed causing connection lost. Had to take another flight to Milan and then drive the car to Genoa."

Punti negativi: "Flight from Milan delayed of 1 h . Missed connection have been rebooked to a new flight with crappy seat"

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti negativi: "Klm is the best, even on a 40min they served small breakfast."

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti positivi: "Nice crew, good food."
Punti negativi: "Both bathroom were not working in business class area."

Punti positivi: "The crew tried to be helpful but were equally frustrated with the ground crew."
Punti negativi: "Follow your own policies. Allow people to board (economy plus) with their hand luggage who have followed all the rules and chosen a seat in the front of the plane. My daughter and my KLM approved baggage were taken by the boarding crew while allowing other passengers to go with more than allowed"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "the drinks"
Punti negativi: "seat reservation. having to pay for luggage...."

Punti positivi: "Checkin 1a at Schiphol had long lines, and no seperate counters for just bag drop. My family and I had to wait for 50 mins, to do a bag drop which in,y lasted 1 min! Flight was delayed, without proper announcements."
Punti negativi: "Seat pitch could've been more. At least let us know via Whatsapp that the plane is delayed, or at which belt the bags would come out. This basic info was lacking."

Punti positivi: "Everything was smooth and effortless."
Punti negativi: "Can’t think of anything."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "Cabin facilities"
Punti negativi: "They didn’t bring one of my bags"

Punti positivi: "KLM staff is great"

Punti positivi: "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Punti negativi: "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"

Punti positivi: "The crew was nice and helpful (our flight was 2h late so they put us on the one before in business class for us not to miss our connection)"
Punti negativi: "A lot of delays, on both flights. We spent twice as much time waiting than flying."

Punti positivi: "quick/efficient boarding - good staff - good food - easy flight !"
Punti negativi: "the connecting times for klm seem to be very close - if your running late to start - you may not make your next one -"

Punti positivi: "The crew were really helpful with people who had tight connections because of the delayed flight"
Punti negativi: "I wish they had WiFi"

Punti positivi: "On time and friendly crew"
Punti negativi: "Boarding needs improvement"

Punti positivi: "They considered my reguest of vegiterian food."
Punti negativi: "I have no complaints."

Punti negativi: "At the check in they made me pay 50€ for my luggage. This is really upsetting because from Houston to Venice they didn't make me pay. Either the website wasn't transparent or the lady at the desk made a mistake. Very upsetting, one luggage should be included."

Punti negativi: "Too much light in the cabin because of too many screens on. Should have a separate part of the cabin with screens off allowing one to sleep more easily."

Punti positivi: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Punti negativi: "Seats ok, but could be more comfy"

Punti negativi: "My suitcase didn't come with the airline."

Punti positivi: "Friendly crew! More legroom, good entertainment and food was great! Smooth landings pretty much on time."
Punti negativi: "Boarding could be better"

Punti positivi: "The attention and service!! Excellent. It was my birthday and KLM the head purser surprised me with 2 bottles of bubbles and a handwritten birthday card KlM and the crew of this flight thank you very much !"
Punti negativi: "Nothing to say"

Punti positivi: "kLM staff was great."

Punti negativi: "Flight departed 35 minutes late"

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "Sandwich was incredibly tasty (although not much filling)"
Punti negativi: "2 hours on the tarmac delayed with no explanation. Uncomfortable seats, no leg room. Poor management of seating, there was enough empty seats to have groups together but they were split up. Drinks served from a communal bottle in a polystyrene cup."

Punti negativi: "Actually the Welcome on board announcement. The part where they special welcome loyalty program members. I do not get that... I am an explorer holder my self, but really?? so other paying customers are not as welcome. This is leftovers from the older days.."

Punti positivi: "Delayed flight but staff apologized as for safety reasons."
Punti negativi: "Very late arrival"

Punti positivi: "On time"

Punti negativi: "Missing wheel chairs swrvice lounge far away no food option just lame klm tipique"

Punti positivi: "Pleasant flight"

Punti positivi: "The staff was extremely pleasant. Food was good!"
Punti negativi: "Have no complaints"

Punti positivi: "Boarding was a breeze and the staff were lovely. Online check was very simple and easy to navigate."
Punti negativi: "The amount of extras you have to click no to while checking in online."

Punti positivi: "Clean airplane, friendly crew, no rush, nice snacks for a short one hour flight. Just generally a positive experience."

Punti negativi: "Without any explanation the plane I was due to go to Istanbul on at 11.30 was not available. I had to wait for a small plane coming from Edinburgh then wait for it to be emptied of passengers and cleaned. This meant we were over 2 hours late into Istanbul. No explanation or apology. I then missed my next flight in Istanbul and had to purchase another ticket. I cannot believe that air passengers are treated in this way!!! I will follow this up with KLM when I go home from my holiday."

Punti positivi: "Equally friendly crew and experience. It was complimented by the time we got to spend in the fantastic KLM lounge while we waited for the flight."
Punti negativi: "Nothing!"

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti negativi: "OLD OLD plane with hard seats and tiny screens"

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Flight from Amsterdam was 2 hours late. Caused me to miss connection on train from London to Leeds which then cost me 124 pounds to rebook. No information was forthcoming at all at the airport and there were 3 different departure times given. Absolute chaos. The airline is a joke"

Punti positivi: "On time."
Punti negativi: "No negative"

Punti negativi: "Why do the crew have to slam the overhead and catering compartments to get them to shut?"

Punti positivi: "Staff at Schipol airport were lovely and very helpful. Cabin crew were friendly and efficient. On board snack was nice."
Punti negativi: "Elbow room is a little bit awkward and I didn't get to sit next to my fiance WE will still definitely recommend KLM though!"

Punti positivi: "The staff was fast and curteous."
Punti negativi: "There is not anything to complain about besides the usual discomfort of travel."

Punti positivi: "Efficiency and speed of boarding was acceptable. I have no complaints about that aspect. The Comfort+ seats were worth the upgrade, pretty comfortable and reasonable legroom unless you have a big carry on stowed under the seat in front of you."
Punti negativi: "The first announcement they made to all of us in the economy section was thay they did not have any headphones for anyone but business class. I was told when I booked the seat that the headphones would be complementary. So I did not bother to bring any assuming they were going to keep their word; I figure I'd make it work and watch a movie without sound. If that isn't bad enough midway through my nine hour flight my monitor went out and would not turn back on."

Punti positivi: "Loved this 747! Crew was professional and food was very good."
Punti negativi: "We had a long wait (25 minutes) at the gate because we were early."

Punti positivi: "Overall, my trip to Cardiff via Amsterdam was smooth and delightful. I've flown a few short trips this summer and I was pleasantly surprised to find KLM still offered complimentary snacks. What a refreshing change!"
Punti negativi: "There was no entertainment which is why I assigned that category only one star. The boarding process in Amsterdam could have been a bit smoother. Announcements were no clear."

"Mi è piaciuta molto, l’attenzione veramente dettagliata…dal saluto 🖖 iniziale,alla cortesia nel rispondere ad ogni necessità. Controlli supervisionari e gentilezza strabiliante"

"La possibilità di poter personalizzare il tuo viaggio con la scelta del postoe la tipologia di bagaglio a mano. Migliorare abbassare i prezzi per i bagagli da stiva"

Punti positivi: "Personale gentile. Eravamo in prima fila senza protezione davanti quindi dovevamo stare attenti alle gambe che intralciavano gli assistenti"

Punti positivi: "Price. Efficiency"
Punti negativi: "I got an email that the flight was canceled then another that it was on time. This caused confusion and distress"

Punti negativi: "Puntualità"

Punti positivi: "Crew excellent, really looked after a single mum who's very young son kicked off on take off. Very helpful, always friendly. Pilots kept us updated at regular intervals."
Punti negativi: "Disembarkation at Bristol Airport could have been a lot better. Had to wait on board for ground crew to arrive."

Punti negativi: "Poco spazio per i bagagli, e tassativamente permesso un solo pezzo,neanche una borsetta personalein più"

Punti negativi: "Too many passengers taking oversized cases on flight. As a result delays whilst luggage was removed into the hold"

Punti negativi: "Baggage reclaim very slow"

Punti negativi: "Last flight of the night always running late"

Punti negativi: "1.5 hr delay!!"

Punti negativi: "It could have been on time."

Punti positivi: "Crew good and flight on time"
Punti negativi: "Food options more for vegans."

Punti positivi: "Seating fine, staff friendly"
Punti negativi: "More help with descending from aircraft to bus for less able passengers with bags, not everybody needing help comes under the category of disabled"

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Niente"

Punti negativi: "Very slow baggage reclaim at Bristol Airport"

Punti positivi: "Rispetto e cordialità"
Punti negativi: "Poche cose"

Punti negativi: "Imbarco e sbarco sotto la pioggia. Ritardo in partenza e all'arrivo."

Punti positivi: "Simpatia ed educazione del personale a terra e a bordo . La colazione era buona e decisamente ottimo il prezzo che normalmente nelle altre compagnie è ben superiore. Decollo ottimo, capitano simpatico, atterraggio ottimo"
Punti negativi: "Non volovo imbarcare la mia valigia a mano, benché sapessi già che lo spazio per tutti non c’è; solo che è un peccato."

Punti positivi: "Velocità ai controlli verso il gate, collegamento via treno, puntualità del volo."

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Cena a bordo"

Punti positivi: "Imbarco veloce ed arrivo in anticipo"

Punti positivi: "Sempre perfetto"

Punti positivi: "Price"
Punti negativi: "Chaotic boarding zero food and drink"

Punti positivi: "Crew were polite and efficient. Pilots got us there effectively. We left on time and arrived early. All good."
Punti negativi: "Instant coffee!"

Punti positivi: "On time and boarding witoutvchas"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Staff friendly and helpful"
Punti negativi: "No entertainment. Very cramped seats."

Punti positivi: "quick flight staff excellent"
Punti negativi: "Very. bumpy lots of turbulence I know that's not the airlines fault but you asked what I didn't like."

Punti negativi: "I tried to explain to the Kiwi associates 10 hours before departure that San Marco in Venice was flooded and that there was no way to get out of the hotel and to the airport. I tried to change my flight and was told that nothing could be done but that I would get a call in 2 -4 hours with a solution but did not. I missed the flight and fear that I will miss my connection. Stuck."

Punti negativi: "Ritardo pari al viaggio"

Punti negativi: "5 ore di ritardo"

Punti positivi: "Il volo ė stato una ninna nanna. Tranquillissimo"
Punti negativi: "Pagare 6 euro per metterr il bagaglio a mano in stiva."

Punti positivi: "Partenza in pesante ritardo"

Punti positivi: "Come sempre niente da dire sul personale e sul volo"
Punti negativi: "Ho appreso del ritardo di quasi un’ ora solo scaricando la app....."

Punti positivi: "Great crew and pilot"
Punti negativi: "Terrible check in / bag drop, long queues, no smiles from staff, jobs worthy- go by another airline"

Punti positivi: "Non ci hanno fatto la fastidiosa richiesta di imbarcare in stiva il bagaglio a mano, tipica di un concorrente irlandese. Personale estremamente gentile. Atterraggio morbido."
Punti negativi: "Niente"

Punti negativi: "Volo cambiato"

Punti positivi: "We got to our destination, crew were polite and helpful"
Punti negativi: "Delayed flight by an hour, airplane smelled like body odour as we boarded. Leg room was insufficient (5ft 11, not a huge traveller). Cramped bus to get on aircraft, overpriced food and drink so did not buy any."

Punti negativi: "Siamo partiti con 40 minuti di ritardo"

Punti negativi: "flight delayed"

Punti positivi: "Personale di volo veramente disponibile"
Punti negativi: "Ritardo di quasi due ore"

Punti positivi: "Il personale è stato amichevole e professionale"
Punti negativi: "2 ore e mezza di ritardo per un volo di 1 ora. Ritardo annunciato ogni 20 minuti. Vergognosi"

Punti positivi: "Very quick and pleasant journey"
Punti negativi: "Nothing all good"

Punti positivi: "Staff were great at accommodating us. Passengers also. Eventually I was able to get my twin girls to sit together so they kept each other's spirits up."
Punti negativi: "EasyJet website failed to allow us to checkin my wife's itinnery meaning we had to queue for boarding passes, despite having no luggage to check only to find out the flight was oversold and at least one of us was on standby. Fortunately, we all got a seat in the end, but my family of 5 was scattered all over the plane, with 3 of us in the exit isle, which would have been great if our kids weren't all < 12."

Punti positivi: "Started boarding in plenty of time. Bus to plane. On time. Easy. Friendly. Check in at Marco Polo a bit confusing with self service but once we figured it out it was good. Didn’t try food and no entertainment on a one hour flight-not needed."
Punti negativi: "Nothing."

Punti positivi: "Comfortable new plane. Pleasant staff. Captain willing to stand in front of passengers and explain why the flight was delayed and offer the opportunity to visit the flight deck - a very human face."
Punti negativi: "Fight was delayed for over an hour but hey, it happens."

Punti negativi: "Come al solito con questa compagnia che per me è pessima se uno non resta in fila per un ora non imbarca il bagaglio anche quando il volo non è pieno"

Punti negativi: "Non mi è piaciuto l’imbarco io viaggio spesso con easyJet però Si devono mettere d’accordo a volte Si prendono il trolley piccole a volte no quindi secondo me con il solito scopo di farteli pagare come è successo a me quindi il giudizio è negativo"

Punti positivi: "La cabin crew è stata molto disponibile e competente."
Punti negativi: "Sapendo di avere un motore in necessità di riparazioni ci hanno fatto imbarcare comunque. Siamo rimasti per un’ora seduti in aereo quando saremo potuti restare ai gate con la possibilità di muoverci andare in bagno e utilizzare tutte le facilities dell’aeroporto."

Punti negativi: "quasi due ore di ritardo"

Punti positivi: "Crew was very polite and professional"
Punti negativi: "Nothing i can think of to be honest"

Punti negativi: "Vergognoso il fatto che non siano state divise le file tra priority e non, con conseguente ammassamento delle persone davanti al gate. Inoltre assurdo annunciare un gate errato, sia in inglese che in italiano e costringere le persone ad un pellegrinaggio in andata e ritorno in un gate errato"

Punti positivi: "Personale e puntualità"

Punti negativi: "Ho dovuto pagare due volte 50€ + 50€ di due valigie per 5cm in più di grandezza , che schifo di speculare sul bagaglio a mano....non viaggerò più con la Rainer."

Punti negativi: "Il rumore del personale di bordo per la vendita"

Punti positivi: "Politeness of the staff"

Punti positivi: "Tutto apposto non si può lamentare nessuno ne vale la pena"
Punti negativi: "Un po' lontano nella pista poi la mattina facciava freddo e così un po' scomodo"

Punti positivi: "Nothing is even good"
Punti negativi: "In my opinion the I never fly like this flight very bad experience in this flight that's all"

Punti negativi: "Really rude staff member getting people through to plane. Food I ordered came to me as something totally different because they had run out of what I ordered they didn’t ask me if I wanted it instead so had to refuse it as I can’t eat cheese so I ended up going without."

Punti negativi: "L’imbarco dall’aeroporto di Catania è stato molto lento con conseguente ritardo!"

Punti positivi: "Was reasonably on time"
Punti negativi: "Lagguage took for ever to come out."

Punti negativi: "Very unorganised, one person checking in luggage, long queues, two flights mixed together. The boarding gate was really badly organised, passengers being held in a very small space to wait for a bus, the buses were late. Priority boarding wasn’t being checked so everyone was being sent through into the holding space which was about 3 metres by 7 metres standing room only. The plane was late."

Punti negativi: "Having paid for our seats I wasn't impressed to find someone else sitting in them! Steward did sort out quickly though."

Punti negativi: "Direct boarding."

Punti positivi: "Flight got me home..."
Punti negativi: "Tatty magazine/menu that was passed round passengers, unclear cabin baggage sizing and almost made to pay extra fee for something that fit!"

Punti positivi: "Despite a late departure, it wasn't particularly late when we landed."
Punti negativi: "Flight departed late due to high winds (not the airline's fault) but the result of leaving late was a missed departure slot. To avoid passenger disturbance, they told everyone that there was an extra passenger on board? Not the best way to defuse a situation..."

Punti positivi: "Tutto ok"
Punti negativi: "."

Punti positivi: "Great to have cheap flights so must be remembered"
Punti negativi: "Boarding was slow, stuck in hot bus on tarmac."

Punti positivi: "Benissimo ottimo"
Punti negativi: "Ottimo"

Punti positivi: "Lovely crew, great leg space and seats"
Punti negativi: "It was so hot, air conditioning"

Punti positivi: "Clean, comfy, practical. Just as you expect of low cost flight."
Punti negativi: "Staff were tired and although not rude looked like they'd had enough."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Sedili, spazio fra i sedili, regole bagaglio, scelta dei posti, tariffe extra e supplementi."

Punti positivi: "Nothing stands out"
Punti negativi: "Width of seats was far to small, the seats covers are dated and gruby, the queing process for standard and fast track was a shambles. Checking in was slow due to there being only 1 desk open for a full flight."

Punti positivi: "Sedili abbastanza comodo per essere su una kow cost"
Punti negativi: "Inaccettabile 3 ore e mezzo di ritardo!"

Punti positivi: "Personale molto disponibile,gentile."
Punti negativi: "Oltre all’ingresso priority e non priority dovrebbe esserci l’ingresso riservato alle donne incinta perché rimanere in piedi ad aspettare di salire diventa pesante."

Punti positivi: "Puntualità"

Punti negativi: "Orario puntualita'"

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "Al ritorno mi hanno fatto pagare 20euro extra per il bagaglio da imbarco"

Punti positivi: "Puntualità ed assistenza online molto semplice"
Punti negativi: "Che all'andata pagando 10 € avevo il secondo bagaglio a mano in cabina mentre al ritorno allo stesso prezzo ho dovuto caricarlo in stiva. C'è però di positivo che non ho atteso neanche un minuto al momento del ritiro; ritiro praticamente immediato quindi ok. Una cosa solo......potrebbero offrire almeno un bicchiere d'acqua durante il volo."

Punti positivi: "I prezzi sono davvero unici. Bisogna cercare e prendere al volo l'offerta, ma ne vale la pena. Il personale a terra e a bordo è cordiale ed efficiente. Apprezzo il fatto di pagare per eventuali consumazioni... meno sprechi di soldi e di cibo. Buffa la vendita dei grattaevinci a bordo."
Punti negativi: "Gli spazi sull'aereo sono davvero troppo ridotti e un piccolo trolley a bordo dovrebbe essere garantito"

Punti positivi: "Price was good."
Punti negativi: "Non stop talking regarding selling you food and drinks. Then perfume and jewelry, then scratch off tickets. Then donate to a kids charity. No magazine in my seat to see what food or drink options they had . No seats even had a space for a mag or your iPad. Seat pretty uncomfortable."

Punti positivi: "Cabin crew very good, lovely flights out and back but food sparse. Lots in the in flight magazine but seemingly little on board. I was v hungry!! Mr O'Leary, love the cheap flights and booking system fine but you could make more money from better food options. Pity."
Punti negativi: "Much waiting in line for most of an hour bofore gate opens and incredibly slow inflight food service"

Punti positivi: "Personale e comfort."
Punti negativi: "Bagaglio a mano da imbarcare, il prezzo per imbarcarlo alcune volte è conveniente e altre no."

Punti negativi: "Un'ora e mezza per ritirare i bagagli Indecente"

Punti negativi: "Il tempo d attesa e l atterraggi"

Punti positivi: "Short and comfortable flight"
Punti negativi: "Setting off time delayed by 40 minutes"

Punti positivi: "Off ons time no extras got here quick all I want"
Punti negativi: "Was perfect"

Punti positivi: "Tranquillità del volo"
Punti negativi: "Nulla"

Punti positivi: "Nulla in particolare"
Punti negativi: "Bambini e neonati senza priorità"

Punti negativi: "Tutto in ritardo anche afumicino abblamo aspetato oiu di 2ore per le bagali.la partenza in ritardo,e poi abbuamo viaggiato piu di 4ore"

Punti negativi: "Mancava solo il ritardo una compagnia dove l'utente non conta nulla"

Punti positivi: "Crew was very friendly and upbeat"
Punti negativi: "Boarding took a while and flight landed a bit late"

Punti negativi: "I received a message instructing me to check-in online and so I did. However, I need ver received the screenshot of the boarding pass or an email for that matter. When I try to check in at the counter they had me go to the other end of the airport and pay 20€ for them to "print" the boarding pass. What a racket!! Never again."

Punti positivi: "price"
Punti negativi: "3 hours delay no assistance 1 hour queue to leave registered luggage, paid separately, among screaming children, hot and nervous people"

Punti negativi: "Flight delayed, so usual knock on effect with lifts, people coming to meet."

Punti positivi: "Landing at Liverpool to get off the plane"
Punti negativi: "A 3 hour delay. Unruly passengers."

Punti positivi: "La puntualità nell’arrivo a destinazione."
Punti negativi: "Ancora una volta l’apertura puntuale del gate è stata seguita da un’attesa alla porta di accesso alla pista e poi sulla pista stessa, mentre si effettuava il rifornimento. A parte la frustrazione per aver speso inutilmente i soldi della priorità, anche il rischio!"

Punti positivi: "Low.price."
Punti negativi: "Flight was an hour late and they changed the gat 3 times. Boarding took a long time and was like a cattle call."

Punti positivi: "Nulla!"
Punti negativi: "L’aereomobile era sporco ed era in ritardo di 45 min,il personale era maleducato"

Punti negativi: "Boarding chaotic, late departure with no explanation"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Aeroporto di Venezia-Marco Polo e arrivano a Bristol

Le compagnie aeree che partono da Aeroporto di Venezia-Marco Polo e arrivano a Bristol hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol

Prenota voli economici da Aeroporto di Venezia-Marco Polo a Bristol

Offerte recenti su voli andata e ritorno e autobus

13/2
dom
1 scalo
easyJet
20h 35m
VCE - BRS
15/2
mar
1 scalo
easyJet
24h 25m
BRS - VCE
13/2
dom
1 scalo
Diverse compagnie
22h 55m
VCE - BRS
15/2
mar
2 scali
Diverse compagnie
29h 20m
BRS - VCE
29/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
22h 30m
VCE - BRS
3/1
lun
diretto
Diverse compagnie
2h 05m
BRS - VCE
13/2
dom
2 scali
Diverse compagnie
10h 30m
VCE - BRS
15/2
mar
2 scali
Diverse compagnie
29h 10m
BRS - VCE
29/12
mer
1 scalo
Lufthansa
26h 40m
VCE - BRS
3/1
lun
1 scalo
Lufthansa
5h 45m
BRS - VCE
5/11
ven
1 scalo
Lufthansa
26h 40m
VCE - BRS
7/11
dom
1 scalo
Lufthansa
5h 45m
BRS - VCE
5/11
ven
2 scali
Lufthansa
35h 20m
VCE - BRS
7/11
dom
1 scalo
Lufthansa
5h 45m
BRS - VCE
25/11
gio
3 scali
Diverse compagnie
33h 40m
XVY - 30H
30/11
mar
3 scali
Diverse compagnie
32h 15m
30H - XVY
29/12
mer
1 scalo
Lufthansa
22h 30m
VCE - BRS
3/1
lun
2 scali
Lufthansa
10h 20m
BRS - VCE
20/11
sab
1 scalo
KLM
5h 10m
VCE - BRS
24/11
mer
1 scalo
KLM
10h 15m
BRS - VCE
5/11
ven
2 scali
Lufthansa
35h 20m
VCE - BRS
7/11
dom
2 scali
Lufthansa
10h 15m
BRS - VCE
2/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
29h 15m
VCE - BRS
4/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
27h 15m
BRS - VCE
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
27h 35m
VCE - BRS
3/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
38h 30m
BRS - VCE
2/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
15h 55m
VCE - BRS
4/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
10h 10m
BRS - VCE
2/11
mar
1 scalo
Lufthansa
15h 55m
VCE - BRS
4/11
gio
1 scalo
Lufthansa
4h 30m
BRS - VCE
2/11
mar
3 scali
Diverse compagnie
23h 05m
VCE - BRS
4/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
46h 15m
BRS - VCE
1/11
lun
1 scalo
KLM
5h 35m
VCE - BRS
7/11
dom
1 scalo
KLM
15h 15m
BRS - VCE
1/11
lun
1 scalo
KLM
5h 35m
VCE - BRS
6/11
sab
1 scalo
KLM
22h 50m
BRS - VCE
1/11
lun
1 scalo
KLM
5h 10m
VCE - BRS
4/11
gio
1 scalo
KLM
10h 15m
BRS - VCE
1/11
lun
1 scalo
KLM
5h 35m
VCE - BRS
3/11
mer
1 scalo
KLM
10h 15m
BRS - VCE
Mostra più risultati

Le ultime offerte per voli di sola andata + autobus

17/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
26h 15m
VCE - BRS
18/11
gio
2 scali
Ryanair
14h 15m
VCE - BRS
18/11
gio
3 scali
Ryanair
23h 40m
VCE - BRS
14/12
mar
3 scali
Ryanair
20h 35m
VCE - BRS
17/11
mer
1 scalo
Diverse compagnie
8h 25m
VCE - BRS
14/12
mar
1 scalo
easyJet
15h 00m
VCE - BRS
17/11
mer
3 scali
Diverse compagnie
21h 20m
VCE - BRS
18/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
16h 40m
VCE - BRS
24/2
gio
1 scalo
Diverse compagnie
19h 55m
VCE - BRS
16/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
8h 05m
VCE - BRS
2/11
mar
3 scali
Ryanair
23h 05m
VCE - BRS
16/11
mar
2 scali
Lufthansa
11h 20m
VCE - BRS
16/11
mar
3 scali
Diverse compagnie
18h 55m
VCE - BRS
24/2
gio
3 scali
Diverse compagnie
8h 20m
VCE - BRS
2/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
20h 10m
VCE - BRS
29/10
ven
3 scali
Diverse compagnie
25h 10m
VCE - BRS
30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
35h 40m
VCE - BRS
30/10
sab
3 scali
Diverse compagnie
31h 55m
XVY - D92
30/10
sab
3 scali
Diverse compagnie
31h 40m
XVY - D1M
30/10
sab
1 scalo
Lufthansa
16h 55m
VCE - BRS
Mostra più risultati

Confronta mezzi di trasporto per Aeroporto di Venezia-Marco Polo-Bristol

Prezzo medio Durata media
Voli 75 € 5h 10m
Autobus 192 € 33h 40m
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe