Trova voli economici da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme

Trova voli economici da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Lamezia Terme. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Boston (BOS)
Lamezia Terme
mar 26/10
mar 2/11
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Olanda Settentrionale - Lamezia Terme

Bassa stagione

marzoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 7%.

Alta stagione

settembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 6%.

Prezzo medio andata-ritorno

162 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

155 €o meno

Buona offerta solo-andata

107 €o meno

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme?

Principali compagnie aeree con voli da Olanda Settentrionale a Lamezia Terme

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

8,0
SWISS
Valutazione complessiva sulla base di 9.062 recensioni
8,2
Imbarco
7,9
Comodità
8,6
Personale
7,7
Divertimento
7,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "Check-in!!"

Punti positivi: "Tutto perfetto. Particolarmente sorpreso In positivo dal food per Bambini. In più personale di bordo gentili e carini con i più piccoli"

Punti positivi: "Personale al desk di imbarco gentile, preparato e disponibile. Ci ha aiutato a risolvere con calma e gentilezza un inconveniente con le valigie"

Punti positivi: "Crew was very attentive, and boarding and off-boarding was relatively easy"
Punti negativi: "The seats were cramped, and hard to get out of when the person in front had their seat tilted back, it felt practically in your lap when you were seated."

Punti positivi: "The crew was nice, the food was really good, the plane was clean, and they used reusable silverware and plates to avoid waste."

Punti positivi: "Got an upgrade to business class"

Punti negativi: "The baggage took a really long time to be delivered to the carousel"

Punti positivi: "I did not receive a single email from kayak letting me know I could check in or select seats. No updates on flight status! Poor service!"
Punti negativi: "Email updates before flight! Not a single email sent!!"

Punti positivi: "Il volo è stato annullato"
Punti negativi: "Tutto"

Punti negativi: "Terribly uncomfortable seat."

Punti positivi: "The food was the best I've had on any airline in recent times. On the first flight it was a croissant and a swiss chocolate, on the second flight it was a hot danish pastry."
Punti negativi: "The first flight was late so I was worried I'd miss my connection (however connection was delayed too so I made it). Also, I was asked to check in my bag because "the aircraft was full" however when I got on the plane I noticed it was half-empty and there would have been ample overhead room."

Punti positivi: "Some of the best airplane food I’ve had."

Punti negativi: "There was only one agent checking in business class passengers until a bunch of us complained. The Swiss business lounge is too small with not enough seats"

Punti positivi: "Ottima compagnia aerea"
Punti negativi: "Già ottimo da se"

Punti positivi: "The crew was friendly and polite."
Punti negativi: "The plane was small, it rattled and shook a lot and the size of the seats is ridiculous. The bathrooms did not have warm water and the sense of comfort is to be found only in business and first class. We fly to Zurich a lot because we have family there and we always take SWISS for a direct flight. They have old planes, the little TVs by the seats may or may not work and although the crew is nice and well trained, they cannot substitute for the discomfort of 10 hours flights in a crammed place. Sorry SWISS."

Punti positivi: "Short flight, no entertainment. They still offer free snacks on short flights, a plus, but it was an almost frozen cheese sandwich. A Little bag of pretzels would be better. The crew was very friendly."
Punti negativi: "Boarding is confusing. Bad lines, unorganized, and people pushing. They should probably come up with a better system."

Punti positivi: "Nothing, flight was cancelled after I electronically checked in"
Punti negativi: "Flight was cancelled"

Punti positivi: "From start to finish, Sevdije was in great hands. She had to be in a wheelchair, and there were three connecting flights in countries where she doesn't speak the language. It could have been so complicated, and everyone made it SO EASY. She was all smiles when she arrived in Boston. THANK YOU!!!!!!"
Punti negativi: "Nothing!"

Punti positivi: "The staff is always nice and ready"
Punti negativi: "Landing was delayed while flying just over the airport with noticeable turbulent going on. This way I had a strong nausea when we finally landed."

Punti positivi: "L arrivo in orario"
Punti negativi: "Nessun controllo documenti al boarding Mi hanno messo il bagaglio a mano in stiva senza dirmelo Spazi tra sedili molto piccoli"

Punti positivi: "Good crew."
Punti negativi: "The flight itself was pleasant. But a 3 hour delay, because of technical issues on the incoming flight from Geneva? Why didn’t they send another aircraft?"

Punti negativi: "Too hot. Too late. Staff could have been more accommodating. Online checkin was impossible."

Punti positivi: "Nothing about it"
Punti negativi: "They didn't even take us!"

Punti negativi: "carry-on baggage procedure not clear. deal with this issue upfront, not at end when cost is 3x more so Swiss can make more money this way."

Punti negativi: "They canceled the flight and took me to another company with a stop in Turkey,it was a really bad and uncomfortable flight And I’m really disappointed!!!!!"

Punti negativi: "Kayak sold me a “lite” ticket on Swiss, but never mentioned that it didn’t include baggage. Even though Swiss is Star Alliance they didng count my Star Alliance Gold status for free bags and didn’t offer an upgrade. Zurich was incredibly hot and the airport didn’t have air conditoning anywhere. The boarding was worse than Ryan Air. The plane was okd and super uncomfortable. staff was rude and not at all helpful. Swiss is definitely a budget air line!!!!"

Punti negativi: "Worst travel experience ever and I’ve traveled the world. Red eye flight delayed for 3 hours. Missed connection flight with not a lot of options. Waited for another 3 hours to get rebooked and have to stay at Zurich overnight and only to find our checked luggage is no where to be seen. First and LAST time we fly Swiss Air!!!"

Punti positivi: "Comfortable, on time, great service and enjoyable snacks that help break the boredom of the travel."

Punti negativi: "Boarding is a mess There is no order at all That delays the flight"

Punti positivi: "The flight was delayed from Newark to Zurich but they were able to rearrange my connecting flight before landing. The Swiss staff were very courteous and amicable. The food was also tasty."

Punti positivi: "staff was very nice"

Punti positivi: "Wonderful flight with less leg room . Since I am 5’6’m I was fit enough on the seats, beyond that you should be worried about"
Punti negativi: "Flight attendant, food , service and many good things except the leg room which you regret in your entire journey"

Punti positivi: "Friendly and high quality service"

Punti positivi: "Swiss took care of your mistake, booked on subsequent flight."
Punti negativi: "No idea a you never actually delivered a ticket. Flight over sold, Swiss had no record of the booking. KAYAK screwed up."

Punti positivi: "not enough room, everything hastily delivered"

Punti positivi: "-"
Punti negativi: "- late in arrival - 2h late in departure - lost my luggage"

Punti positivi: "Just like everything else the Swiss do, our Swiss air flight was like a well oiled machine. Very friendly crew, very good meals, lots of creatures comforts; blankets, pillows, headphones, warm washcloths in the morning. Great overall experience."
Punti negativi: "The seat room is every bit as tight as any other airline, so if you're tall, and flying an overnight, upgrading to a seat with leg room might be worth the extra cost. Select your roomy seat early - they go fast!"

Punti positivi: "Swiss chocolate is always welcome!"
Punti negativi: "The food in economy class was one of the worst i have ever got in a flight. The chicken was not cooked completely. One of the side dishes was impossible to identify, perhaps past mixed with bread crumbs, only breadcrumbs, who knows? Ver disappointing for swiss. You were doing so much better in the past..."

Punti negativi: "Seats too small."

Punti positivi: "Service and food were amazing! The flight crew were wonderful and gave us a tremendous amount of intention!"
Punti negativi: "Nothing... the flight was great!"

Punti positivi: "See below"
Punti negativi: "We got to Rome airport 4 hours before to not miss flight! They booked us with 45 min to connect in Zurich. Then flight from Rome kept getting delayed with no explanations. We got to Zurich with 30 minutes to go. We literally ran to get to gate E. We got no help from Swiss employees and got to our gate with 10 min before flight. They said gate was closed. Went to transfer desk, next flight was next day at 1 pm. Missed very important meeting at work that I had planned around for months. Very upset and disappointed. Felt they could have helped us a lot more and got us on our flight."

Punti positivi: "Crew and people were fabulous!"
Punti negativi: "LONG lines at check in. Almost missed flight even being there 90 mins early."

Punti positivi: "Crew was great."
Punti negativi: "My wife is strictly Hindu vegetarian. We had entered her food choice at Swiss web site months before. She didn't get the food while going to Zurich and coming back to Boston. She remained hungry both ways. Although we were in business class while coming."

Punti negativi: "1 hr 50'' delay"

Punti positivi: "Good crew and clean plane"

Punti positivi: "One on the plane service and food were very good. In flight movies limited in number of choices"
Punti negativi: "Flight delayed over an hour because they couldn't fuel the plane and had to wait for trucks. Did not update the board at the gate with boarding times and people waited on long lines unnecessarily because they did not update the boarding times. Very frustrating."

Punti positivi: "They put us in a nice hotel"
Punti negativi: "Flight was delayed for more than 1 hour and it was overbooked. So they put us on a united flight for today. This flight is also overbooked."

Punti positivi: "Good entertainment variety. Food was good, including snacks. Generous with drinks as well. Crew was polite and friendly."
Punti negativi: "Letting us know about the delay prior to boarding could have allowed us to use our time better. Instead we sat at the gate and in the plane. Seats (economy) a bit closer to each other relative to other planes and the armrest does not fully go up which does not allow us to use space as much as possible."

Punti positivi: "I don't think I'd ever experienced such a friendly and empathetic crew."
Punti negativi: "Security was a disaster in Amsterdam. Lines were long and they were checking everything - e.g. My bag had to be screened 2x because of my Kindle, which never happens. But the crew was Extremely accommodating and helpful."

Punti negativi: "They Said I can t fly . Wtf !"

Punti negativi: "Vergognoso il fatto che non siano state divise le file tra priority e non, con conseguente ammassamento delle persone davanti al gate. Inoltre assurdo annunciare un gate errato, sia in inglese che in italiano e costringere le persone ad un pellegrinaggio in andata e ritorno in un gate errato"

Punti positivi: "Niente è trovo illegale come si comportano con i bagagli"

Punti negativi: "puntualità e avvisi quando modificano Gate e ritardi"

Punti positivi: "Tutto perfetto."
Punti negativi: "Aeroporto molto distante da Londra ma ben servito dal treno express"

Punti positivi: "atterraggio"

Punti negativi: "Travelers need to be informed better about Ryanair's baggage restrictions."

Punti negativi: "pulizia, ma dipende da passeggeri"

Punti negativi: "L ora di ritardo"

Punti negativi: "They should have entertainment online at least by the app"

Punti positivi: "Destroyed one of our suitcases after charging us 50 to carry it. Baggage people were less than helpful. Will avoid them in the future"

Punti positivi: "Getting here safe"
Punti negativi: "Waiting to broad"

Punti positivi: "Very efficient"

Punti negativi: "attesa all'imbarco troppo lunga"

Punti negativi: "Siamo rimasti 20 minuti in attesa sul Bus per la pista di decollo respirando CO2,,,,, che schifo"

Punti positivi: "Tutto: Accoglienza e professionalità in modo particolare."
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Il personale era gentile e disponibile... Ho già volato più volte con questo tipo di velivolo e per poche ore di volo va bene oltre ho i miei dubbi.."

Punti positivi: "Sedili scomodi. Poco spazio. Norme bagagli assurde. Priorità praticamente obbligatoria. assegnazione posti casuali."
Punti negativi: "Anche con assegnazione dei posti casuali i sedili dovrebbero essere assegnati contigui per compagni di viaggio- e' assurdo che per portare un trolley a bordo si debba acquistare la priorità."

Punti positivi: "Il sedile era rotto; in atterraggio il cuscino è scivolato; non sono caduta perchè ero trattenuta dalla cinture e comunque non c'è abbastanza spazio tra un sedile e l'altro per cadere."

Punti positivi: "Rapido"
Punti negativi: "Rumorisità eccessiva"

Punti positivi: "Tutto bene a parte 45 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Il finger per imbarcare nel l’aeroporto di Bologna"
Punti negativi: "La fila lunga dei clienti priority e nessuna agevolazione per viaggiare con bimbi"

Punti positivi: "Stwart simpatico"
Punti negativi: "Bagaglio: Priority chiusa ma cappelliere vuote ."

Punti negativi: "Volo in ritardo,. Abbiamo perso il flixbus per Bolzano."

Punti positivi: "il primo pilota è stato bravo e siamo atterrati a parigi circa mezz'ora prima se non di più dall'orario effettivo"
Punti negativi: "ryanair è un pacco. Un volo pagato 10 euro alla fine ci è costato 100. Un vero schifo. Tutto da pagare andata e ritorno. Mai piu."

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti negativi: "Lo staff"

Punti negativi: "Il ritardo La mancanza di essere avvisati in tempo senza correre"

Punti positivi: "Flight was on time."
Punti negativi: "Flight to Amsterdam no mention of requiring the passport stamp on the flight ticket was mentioned. On the way back to Dublin the crew member that checked me in informed me of this requirement and I thought she was potentially going to send me back to get it at customs. My husband who had a different crew member check him him, made no mention of the requirement."

Punti positivi: "Quick on-time departure. Friendly crew and a spanking new aircraft."
Punti negativi: "Paid for baggage and Ryanair lost my bag. No one really seemed to bothered by it, either. Was told to file a claim in 3-4 days."

Punti negativi: "Unica nota negativa l'aeroporto di partenza in quanto non era chiaramente indicato al momento dell'acquisto che si trattasse di un aeroporto così lontano dalla città e servito solo da un unico mezzo di trasporto a 15€ ciascuno."

Punti negativi: "Il terminal 2 dell'areoporto di Lisbona da dove partono i voli economici è piccolo, disorganizzato e senza servizi ormai essenziali (prese elettriche disponibili, spazi di attesa insufficienti). Per non parlare del ritardo in partenza e dell'attesa di oltre 50 minuti per il ritiro bagagli a Ciampino"

Punti positivi: "Tranquillità del volo"
Punti negativi: "Nulla"

Punti negativi: "Assurdo"

Punti positivi: "crew was as helpful as they could be"
Punti negativi: "not having an assigned seat having to wait in line and wasnt able to board til everyone else boarded, wasnt sure i had a seat for over an hour"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti negativi: "There’s nowhere to put anything. Usually there’s a pouch to put your stuff in. That would be helpful."

Punti negativi: "The flight was two hours delayed"

Punti negativi: "I couldn’t get the flight because I couldn’t find a good services from their representatives in airport. I went to 4 desks with no helpful. So, I change this airline to Easyjet. I’ll never use Ryanair."

Punti positivi: "Nulla .........ritardi we problemi con la compagnia"
Punti negativi: "Tutto!"

Punti positivi: "We arrived alive"
Punti negativi: "Checking in was torture. It was the airline version of "The Trial" with a Dutch Twist (no one in charge). Luckily (?) the plane turned out to be 45 minutes late, so the eternity it took to have the rookie who finally showed up to look blankly at her computer screen, apprently hoping it would receive Divine instructions on how to work her way through the ONE PERSON in line in front of us, in order to stamp our pre-printed boarding passes did not cause us to miss the last flight of the day from Amsterdam to Dublin. Now lets talk about the torture device that Ryanair uses as a passenger seat. . ."

Punti negativi: "Ritardo alla partenza. Disordine è ritardo all’imbarco. Atterraggio pessimo."

Punti positivi: "Il volo, diretto da Edimburgo a Roma."
Punti negativi: "Posti a sedere nello standard RyanAir, scomodissimi e da dolori. Per uno alto 1.90 e robusto come me, le 2 o 3 ore di volo possono diventare un supplizio ed una tortura, soprattutto nei voli affollati."

Punti negativi: "Volo in ritardo"

Punti positivi: "Aereoporto di Treviso piccolo rispetto ad altri che ho visitato comunque tutto ok volo x Napoli in orario ed arrivati a destinazione in early"

Punti negativi: "Nulla"

Punti positivi: "Comfortable seats and cabin for a short flight and friendly crew"

Punti positivi: "Non mi e stato rimborsato il biglietto pur avendo inviato la grave causa direttamente dal ospedale"
Punti negativi: "Il rimborso non scrivetelo neanche se poi non vi bastano le carte dell ospedale"

Punti positivi: "La puntualità"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Added way to many costs for EVERYTHING. We were the only ones in line to check a bag and it took 30 minutes to do so because the computers needed to be turned on. The seats were uncomfortable and felt unclean. And we think it was absurd to pay to sit with someone you book a flight with."

Altre info su SWISS
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Olanda Settentrionale e arrivano per Lamezia Terme

Le compagnie aeree che partono da Olanda Settentrionale e arrivano per Lamezia Terme hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Olanda Settentrionale per Lamezia Terme

Prenota voli economici da Olanda Settentrionale a Lamezia Terme

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

23/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
17h 50m
AMS - SUF
27/1
gio
1 scalo
Diverse compagnie
7h 20m
SUF - AMS
23/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
29h 45m
AMS - SUF
27/1
gio
1 scalo
Diverse compagnie
7h 20m
SUF - AMS
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
12h 05m
AMS - SUF
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
12h 35m
SUF - AMS
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
12h 05m
AMS - SUF
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
12h 35m
SUF - AMS
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
12h 05m
AMS - SUF
27/12
lun
3 scali
Diverse compagnie
39h 35m
SUF - AMS
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
12h 05m
AMS - SUF
27/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
25h 45m
SUF - AMS
23/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
29h 45m
AMS - SUF
27/1
gio
2 scali
Diverse compagnie
13h 20m
SUF - AMS
18/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
26h 20m
AMS - SUF
27/12
lun
3 scali
Diverse compagnie
39h 35m
SUF - AMS
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
12h 05m
AMS - SUF
27/12
lun
3 scali
Diverse compagnie
39h 35m
SUF - AMS
21/12
mar
1 scalo
Diverse compagnie
9h 55m
AMS - SUF
9/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
23h 40m
SUF - AMS
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
12h 05m
AMS - SUF
27/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
25h 45m
SUF - AMS
18/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
22h 15m
AMS - SUF
27/12
lun
3 scali
Diverse compagnie
39h 35m
SUF - AMS
21/12
mar
1 scalo
Diverse compagnie
9h 55m
AMS - SUF
9/1
dom
3 scali
Diverse compagnie
38h 00m
SUF - AMS
21/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
12h 30m
AMS - SUF
9/1
dom
3 scali
Diverse compagnie
38h 00m
SUF - AMS
23/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
12h 35m
AMS - SUF
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
7h 10m
SUF - AMS
23/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
16h 50m
AMS - SUF
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
5h 55m
SUF - AMS
23/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
11h 05m
AMS - SUF
27/12
lun
3 scali
Diverse compagnie
35h 50m
SUF - AMS
23/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
20h 35m
AMS - SUF
27/12
lun
3 scali
Diverse compagnie
35h 50m
SUF - AMS
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

13/11
sab
2 scali
Ryanair
21h 40m
AMS - SUF
14/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
26h 40m
AMS - SUF
13/11
sab
3 scali
Ryanair
24h 30m
AMS - SUF
14/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
33h 15m
AMS - SUF
13/11
sab
1 scalo
Diverse compagnie
22h 25m
AMS - SUF
14/11
dom
3 scali
Diverse compagnie
13h 25m
AMS - SUF
30/10
sab
1 scalo
Diverse compagnie
5h 00m
AMS - SUF
30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
28h 30m
AMS - SUF
13/11
sab
1 scalo
SWISS
28h 50m
AMS - SUF
30/10
sab
3 scali
Diverse compagnie
25h 30m
AMS - SUF
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe