Trova offerte per voli da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi (MXP - PMO)

Cerca subito tra centinaia di siti di viaggio per voli verso Palermo Punta Raisi

sab 16/12
sab 23/12
Qualsiasi mese
Confronta KAYAK con |

Informazioni utili

Bassa stagione:
novembre
Periodo meno affollato per viaggaire
7%
si stima una diminuzione dei prezzi
Alta stagione:
agosto
Periodo più comune per viaggiare
30%
si stima un aumento dei prezzi
Prezzo medio:
176 €
(prezzo medio nelle ultime 2 settimane)
Buona offerta:
98 €
o meno (andata e ritorno)

Quando prenotare voli da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi

Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza
-1 giorno
-2 giorni

I migliori consigli per trovare un volo economico

Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha comprato un volo per questa tratta a 98 € o meno.
Il volo più economico da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi è stato trovato in media 44 giorni prima della partenza.
Prenota almeno 4 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
I mesi di luglio, agosto e settembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è novembre.
In media*, una partenza di mattina costa circa 14% in meno di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi

Quanto dura un volo da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi?
In media, un volo diretto impiega 1h 45m ore, percorrendo una distanza di 904 km.
Quanti voli ci sono da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi?
Cè 62 volo (diretto) alla settimana che collega Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi. | 2#Ci sono 62 voli (diretti) alla settimana che collegano Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi, con una media di 8 al giorno.
Quale compagnia offre il volo più economico da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi?
Negli ultimi 3 giorni, i biglietti più economici per voli di andata e ritorno sono stati trovati su Ryanair (26 €), easyJet (133 €) e Diverse compagnie (351 €).
È necessario il passaporto per volare da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi?
No.
Quale compagnia offre voli più frequenti da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi?
easyJet (5 al giorno), Ryanair (3 al giorno), Meridiana (0 al giorno) sono le compagnie che dispongono di più voli per questa rotta.
Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi?
Per voli da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi, lunedì è in media il giorno più economico per volare e giovedì è il giorno più costoso. Per voli da Palermo Punta Raisi a Milano Aeroporto Malpensa, le migliori offerte sono generalmente di venerdì, mentre sabato è il giorno più costoso.

Prenota voli economici da Milano Aeroporto Malpensa a Palermo Punta Raisi (andata-ritorno)

Aeroporti
Origine
Milano
26 €
solo
26 €
Destinazione
Palermo
26 €
solo
26 €
lun 19 feb
MXP
PMO
1h 50m
lun 26 feb
PMO
MXP
1h 50m
26 €
Trip: 8 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
FRA
STN
Mediocre 2,6

Main steward was a nice guy.

Delay to get on flight of nearly an hour with no information. Delay getting off flight whilst at gate in London of over an hour after being told 10 minutes. Further 30 minutes even after the delay to get bags. A lot of the delays are the airports fault and not the airline but could do more to communicate with passengers. Also seems like Ryanair are now purposefully splitting people if they don't pay for allocated seats. Always get seats together with easyJet but not Ryanair and you could tell by the splitting of other people there wasn't an attempt to seat together. On the way over I was sat next to the partner of the person my girlfriend was sat next to.

MAD
STN
Ok 5,3

The usual Ryanair ‘quality’: you get what you pay for.

Flight was delayed due to technical issues… issues that were detected with all passengers and luggage onboard! 2 hours anda half delay!

TSF
NAP
Mediocre 3,0

Se proprio mi sforzo devo dire che in tutto questo , per le condizioni meteo c'è da fare un complimento ai piloti, per il resto tutto molto negativo.

tempi di imbarco lunghissimi, sala di attesa imbarco sporca e con pochi posti a sedere , ritardo sistematico del volo ( mi sono confrontato con altre persone che solitamente utilizzano quel volo ) aeroporto di Treviso a dir poco scarso, male organizzato e non al passo con gli altri Aeroporti . Se vogliamo analizzare il viaggio in aereo in particolare , ho trovato le sedute molto scomode ed il personale è addestrato più per effettuare vendita di prodotti che per dare comfort e tranquillità a chi era in volo. Sembrava di stare ad un mercatino , tra poco inizierete a vendere anche delle batterie di pentole !! Inoltre l'imbarco è durato circa 20 minuti .... non credo volerò ancora con RYANAYR

PFO
STN
Buono 6,6

totally unacceptable non-existent help on live chat. Ryanair made a mess of my booking but not only they did not rectify, they accepted no responsibility.

SXF
MAN
Ottimo 9,0

Staff were friendly and helpful. Flight to of only a few minutes late, considering the appalling weather back in the UK, I expected more of a delay.

Rear door wasn't accessible, so all passengers were loaded through the front. A bit more organisation of getting rear seated passengers on first would have facilitated a faster/safer boarding for all.

ven 5 gen
MXP
PMO
1h 50m
ven 12 gen
PMO
MXP
1h 50m
29 €
Trip: 8 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
SXF
MAN
Ottimo 9,0

Staff were friendly and helpful. Flight to of only a few minutes late, considering the appalling weather back in the UK, I expected more of a delay.

Rear door wasn't accessible, so all passengers were loaded through the front. A bit more organisation of getting rear seated passengers on first would have facilitated a faster/safer boarding for all.

TSF
NAP
Mediocre 3,0

Se proprio mi sforzo devo dire che in tutto questo , per le condizioni meteo c'è da fare un complimento ai piloti, per il resto tutto molto negativo.

tempi di imbarco lunghissimi, sala di attesa imbarco sporca e con pochi posti a sedere , ritardo sistematico del volo ( mi sono confrontato con altre persone che solitamente utilizzano quel volo ) aeroporto di Treviso a dir poco scarso, male organizzato e non al passo con gli altri Aeroporti . Se vogliamo analizzare il viaggio in aereo in particolare , ho trovato le sedute molto scomode ed il personale è addestrato più per effettuare vendita di prodotti che per dare comfort e tranquillità a chi era in volo. Sembrava di stare ad un mercatino , tra poco inizierete a vendere anche delle batterie di pentole !! Inoltre l'imbarco è durato circa 20 minuti .... non credo volerò ancora con RYANAYR

MAD
STN
Ok 5,3

The usual Ryanair ‘quality’: you get what you pay for.

Flight was delayed due to technical issues… issues that were detected with all passengers and luggage onboard! 2 hours anda half delay!

STN
ATH
Ottimo 10,0

very friendly cabin crew..... went above and beyond when i needed some assistance highly recommend and will definitely be flying Ryan air again

ORK
LGW
Ottimo 9,0

Ground staff made final boarding call too soon. Had to rush from the lounge only to find no passengers had left the terminal steps to walk to the plane to board.

mer 14 mar
MXP
PMO
1h 50m
sab 24 mar
PMO
MXP
1h 50m
31 €
Trip: 11 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
PFO
STN
Buono 6,6

totally unacceptable non-existent help on live chat. Ryanair made a mess of my booking but not only they did not rectify, they accepted no responsibility.

SXF
MAN
Ottimo 9,0

Staff were friendly and helpful. Flight to of only a few minutes late, considering the appalling weather back in the UK, I expected more of a delay.

Rear door wasn't accessible, so all passengers were loaded through the front. A bit more organisation of getting rear seated passengers on first would have facilitated a faster/safer boarding for all.

SXF
TSF
Mediocre 2,3

Personale di sicurezza che non parlava inglese ai controlli è personale scortese al gate!

FCO
BCN
Mediocre 2,0

Nothing

Things that went wrong; 1- gate switched at the last minute. 2- the flight departed 30 minutes later. 3. At boarding, as Americans, we were singled out and had to pay €50!! For our carry on. This was the third airline we in our European vacation. No one else was being asked and had bigger bags then we did. I told them that they had to be consistent with everyone that was going by to make sure that they also paid. But they didn't even bother to check People with European passports. We will never ever flight with this airline agin. We don't recommend it. The airplane was old. The seats were torn. And the landing was horrible.

FRA
STN
Mediocre 2,6

Main steward was a nice guy.

Delay to get on flight of nearly an hour with no information. Delay getting off flight whilst at gate in London of over an hour after being told 10 minutes. Further 30 minutes even after the delay to get bags. A lot of the delays are the airports fault and not the airline but could do more to communicate with passengers. Also seems like Ryanair are now purposefully splitting people if they don't pay for allocated seats. Always get seats together with easyJet but not Ryanair and you could tell by the splitting of other people there wasn't an attempt to seat together. On the way over I was sat next to the partner of the person my girlfriend was sat next to.

gio 8 mar
MXP
PMO
1h 50m
dom 11 mar
PMO
MXP
1h 50m
33 €
Trip: 4 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
BUD
SXF
Buono 7,0

Egy isn't there an option not to rate something? How to rate food on a flight where there is no food served, if you didn't want to buy? Or entertainment on a 90 minutes long flight?

TSF
NAP
Mediocre 3,0

Se proprio mi sforzo devo dire che in tutto questo , per le condizioni meteo c'è da fare un complimento ai piloti, per il resto tutto molto negativo.

tempi di imbarco lunghissimi, sala di attesa imbarco sporca e con pochi posti a sedere , ritardo sistematico del volo ( mi sono confrontato con altre persone che solitamente utilizzano quel volo ) aeroporto di Treviso a dir poco scarso, male organizzato e non al passo con gli altri Aeroporti . Se vogliamo analizzare il viaggio in aereo in particolare , ho trovato le sedute molto scomode ed il personale è addestrato più per effettuare vendita di prodotti che per dare comfort e tranquillità a chi era in volo. Sembrava di stare ad un mercatino , tra poco inizierete a vendere anche delle batterie di pentole !! Inoltre l'imbarco è durato circa 20 minuti .... non credo volerò ancora con RYANAYR

FCO
BCN
Mediocre 2,0

Nothing

Things that went wrong; 1- gate switched at the last minute. 2- the flight departed 30 minutes later. 3. At boarding, as Americans, we were singled out and had to pay €50!! For our carry on. This was the third airline we in our European vacation. No one else was being asked and had bigger bags then we did. I told them that they had to be consistent with everyone that was going by to make sure that they also paid. But they didn't even bother to check People with European passports. We will never ever flight with this airline agin. We don't recommend it. The airplane was old. The seats were torn. And the landing was horrible.

STN
ATH
Ottimo 10,0

very friendly cabin crew..... went above and beyond when i needed some assistance highly recommend and will definitely be flying Ryan air again

SXF
MAN
Ottimo 9,0

Staff were friendly and helpful. Flight to of only a few minutes late, considering the appalling weather back in the UK, I expected more of a delay.

Rear door wasn't accessible, so all passengers were loaded through the front. A bit more organisation of getting rear seated passengers on first would have facilitated a faster/safer boarding for all.

ven 20 apr
MXP
PMO
1h 50m
lun 23 apr
PMO
MXP
1h 50m
36 €
Trip: 4 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
SXF
MAN
Ottimo 9,0

Staff were friendly and helpful. Flight to of only a few minutes late, considering the appalling weather back in the UK, I expected more of a delay.

Rear door wasn't accessible, so all passengers were loaded through the front. A bit more organisation of getting rear seated passengers on first would have facilitated a faster/safer boarding for all.

MAD
STN
Ok 5,3

The usual Ryanair ‘quality’: you get what you pay for.

Flight was delayed due to technical issues… issues that were detected with all passengers and luggage onboard! 2 hours anda half delay!

STN
ATH
Ottimo 10,0

very friendly cabin crew..... went above and beyond when i needed some assistance highly recommend and will definitely be flying Ryan air again

FCO
BCN
Mediocre 2,0

Nothing

Things that went wrong; 1- gate switched at the last minute. 2- the flight departed 30 minutes later. 3. At boarding, as Americans, we were singled out and had to pay €50!! For our carry on. This was the third airline we in our European vacation. No one else was being asked and had bigger bags then we did. I told them that they had to be consistent with everyone that was going by to make sure that they also paid. But they didn't even bother to check People with European passports. We will never ever flight with this airline agin. We don't recommend it. The airplane was old. The seats were torn. And the landing was horrible.

PFO
STN
Buono 6,6

totally unacceptable non-existent help on live chat. Ryanair made a mess of my booking but not only they did not rectify, they accepted no responsibility.

gio 15 feb
MXP
PMO
1h 50m
dom 18 feb
PMO
MXP
1h 50m
37 €
Trip: 4 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
MAD
STN
Ok 5,3

The usual Ryanair ‘quality’: you get what you pay for.

Flight was delayed due to technical issues… issues that were detected with all passengers and luggage onboard! 2 hours anda half delay!

MRS
EDI
Ottimo 10,0

On time and cheap

No issues

ATH
RHO
Mediocre 2,0

I not only had paid for 2 seats last night and paid for, but I also booked 2 bags and paid for them. In all E 37.50 per bag in cargo, then E 8 for each seat, AND I checked in both of is. Upon arrval at Athens airport, I was charged another E 62,50 for your failure to privode me with another boarding pass. Terrible,

Refund my trip. I will never fly RyanAir again,

PFO
STN
Buono 6,6

totally unacceptable non-existent help on live chat. Ryanair made a mess of my booking but not only they did not rectify, they accepted no responsibility.

ORK
LGW
Ottimo 9,0

Ground staff made final boarding call too soon. Had to rush from the lounge only to find no passengers had left the terminal steps to walk to the plane to board.

gio 4 gen
MXP
PMO
1h 45m
lun 8 gen
PMO
MXP
1h 40m
133 €
Trip: 5 giorni
2,8MediocreMostra recensioni
Valutazione generale 2,8 Mediocre
Basato su 2 recensioni
Complessivo
6,8
Imbarco
6,6
Comfort
6,5
Personale
7,5
Divertimento
5,3
Cibo
5,7
ATH
LGW
Ok 4,3

Delayed over an hour, no hand wash in the lavatory

LGW
AGA
Ottimo 10,0

we were delayed by some half an hour because of what was said to be over-booking but the pilots however did well to make up the time meaning that we landed right at the scheduled time. Brilliant. We thought this over-booking business was a thing of the past.

The inconvenience caused by the over-booking.

MXP
PMO
Mediocre 3,6

Gestione imbarco passeggeri con bagaglio a mano. Negli ultimi dieci anni ho effettuato più di 500 voli (lavoro e piacere) e ho utilizzato Easyjet solo 2 volte (2006) e oggi 25/04/2017 (voloU2-2811). Easyjet ti dice che puoi portare a bordo solo un bagaglio a mano e mi sta bene. Solo che si riserva il diritto di obbligare i passeggeri a fargli imbarcare in stiva detto bagaglio perché "l'aereo è già pieno". Trattamento vessatorio e ridicolo. L'Airbus A320 usato per questo volo aveva sufficiente spazio sotto il sedile affinché il passeggero collocasse il bagaglio. L'atteggiamento dell'addetta allimbarco è stato molto sgarbato e poco professionale. Alle mie rimostranze ha segnato a penna sulla carta d'imbarco "bag" per comunicare agli addetti sotto la rampa che io ero un segnalato e per evitare che portassi a bordo il bagaglio. Sono passati dieci anni dalla prima volta e spero che questa sia la seconda e ultima volta che volo con easyjet. Customer service penoso! Tipico atteggiamento British di bullshiters!!

LTN
TLV
Mediocre 2,0

Shame !!!!

A humiliating flight experience. Even though we paid for seating on the plane, we also paid for luggage. We arrived with 2 standard trolleys and before boarding the plane they forced us to send them. It did not help that I explained that in the suitcases there were things we needed for flying, valuables, and fragile objects. The crew member was rude and forced us to pull out our belongings: a laptop, a professional camera with a big lens, two books, two porcelain items we bought and we were afraid to send in the big suitcase, two bottles of drinks and two sandwiches. Passports and wallets. I begged the crewman to let me go with at least one suitcase, but he replied rudely that he did not care !!! There was a lot of room on the plane, in the cells. The crew agreed with me. They tried to help and brought me an orange garbage bag so I could put all my belongings in it ... really humiliating !!!

NAP
LTN
Ok 5,0

Aircrew

Delays

mer 10 gen
MXP
PMO
1h 50m
gio 11 gen
PMO
MXP
1h 50m
47 €
Trip: 2 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
MRS
EDI
Ottimo 10,0

On time and cheap

No issues

MAD
STN
Ok 5,3

The usual Ryanair ‘quality’: you get what you pay for.

Flight was delayed due to technical issues… issues that were detected with all passengers and luggage onboard! 2 hours anda half delay!

ORK
LGW
Ottimo 9,0

Ground staff made final boarding call too soon. Had to rush from the lounge only to find no passengers had left the terminal steps to walk to the plane to board.

FRA
STN
Mediocre 2,6

Main steward was a nice guy.

Delay to get on flight of nearly an hour with no information. Delay getting off flight whilst at gate in London of over an hour after being told 10 minutes. Further 30 minutes even after the delay to get bags. A lot of the delays are the airports fault and not the airline but could do more to communicate with passengers. Also seems like Ryanair are now purposefully splitting people if they don't pay for allocated seats. Always get seats together with easyJet but not Ryanair and you could tell by the splitting of other people there wasn't an attempt to seat together. On the way over I was sat next to the partner of the person my girlfriend was sat next to.

TSF
NAP
Mediocre 3,0

Se proprio mi sforzo devo dire che in tutto questo , per le condizioni meteo c'è da fare un complimento ai piloti, per il resto tutto molto negativo.

tempi di imbarco lunghissimi, sala di attesa imbarco sporca e con pochi posti a sedere , ritardo sistematico del volo ( mi sono confrontato con altre persone che solitamente utilizzano quel volo ) aeroporto di Treviso a dir poco scarso, male organizzato e non al passo con gli altri Aeroporti . Se vogliamo analizzare il viaggio in aereo in particolare , ho trovato le sedute molto scomode ed il personale è addestrato più per effettuare vendita di prodotti che per dare comfort e tranquillità a chi era in volo. Sembrava di stare ad un mercatino , tra poco inizierete a vendere anche delle batterie di pentole !! Inoltre l'imbarco è durato circa 20 minuti .... non credo volerò ancora con RYANAYR

ven 11 mag
MXP
PMO
1h 50m
lun 14 mag
PMO
MXP
1h 50m
51 €
Trip: 4 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
TSF
NAP
Mediocre 3,0

Se proprio mi sforzo devo dire che in tutto questo , per le condizioni meteo c'è da fare un complimento ai piloti, per il resto tutto molto negativo.

tempi di imbarco lunghissimi, sala di attesa imbarco sporca e con pochi posti a sedere , ritardo sistematico del volo ( mi sono confrontato con altre persone che solitamente utilizzano quel volo ) aeroporto di Treviso a dir poco scarso, male organizzato e non al passo con gli altri Aeroporti . Se vogliamo analizzare il viaggio in aereo in particolare , ho trovato le sedute molto scomode ed il personale è addestrato più per effettuare vendita di prodotti che per dare comfort e tranquillità a chi era in volo. Sembrava di stare ad un mercatino , tra poco inizierete a vendere anche delle batterie di pentole !! Inoltre l'imbarco è durato circa 20 minuti .... non credo volerò ancora con RYANAYR

MRS
EDI
Ottimo 10,0

On time and cheap

No issues

ATH
RHO
Mediocre 2,0

I not only had paid for 2 seats last night and paid for, but I also booked 2 bags and paid for them. In all E 37.50 per bag in cargo, then E 8 for each seat, AND I checked in both of is. Upon arrval at Athens airport, I was charged another E 62,50 for your failure to privode me with another boarding pass. Terrible,

Refund my trip. I will never fly RyanAir again,

PFO
STN
Buono 6,6

totally unacceptable non-existent help on live chat. Ryanair made a mess of my booking but not only they did not rectify, they accepted no responsibility.

BUD
SXF
Buono 7,0

Egy isn't there an option not to rate something? How to rate food on a flight where there is no food served, if you didn't want to buy? Or entertainment on a 90 minutes long flight?

sab 16 giu
MXP
PMO
1h 50m
sab 23 giu
PMO
MXP
1h 50m
52 €
Trip: 8 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
MRS
EDI
Ottimo 10,0

On time and cheap

No issues

MAD
STN
Ok 5,3

The usual Ryanair ‘quality’: you get what you pay for.

Flight was delayed due to technical issues… issues that were detected with all passengers and luggage onboard! 2 hours anda half delay!

SXF
MAN
Ottimo 9,0

Staff were friendly and helpful. Flight to of only a few minutes late, considering the appalling weather back in the UK, I expected more of a delay.

Rear door wasn't accessible, so all passengers were loaded through the front. A bit more organisation of getting rear seated passengers on first would have facilitated a faster/safer boarding for all.

FRA
STN
Mediocre 2,6

Main steward was a nice guy.

Delay to get on flight of nearly an hour with no information. Delay getting off flight whilst at gate in London of over an hour after being told 10 minutes. Further 30 minutes even after the delay to get bags. A lot of the delays are the airports fault and not the airline but could do more to communicate with passengers. Also seems like Ryanair are now purposefully splitting people if they don't pay for allocated seats. Always get seats together with easyJet but not Ryanair and you could tell by the splitting of other people there wasn't an attempt to seat together. On the way over I was sat next to the partner of the person my girlfriend was sat next to.

FCO
BCN
Mediocre 2,0

Nothing

Things that went wrong; 1- gate switched at the last minute. 2- the flight departed 30 minutes later. 3. At boarding, as Americans, we were singled out and had to pay €50!! For our carry on. This was the third airline we in our European vacation. No one else was being asked and had bigger bags then we did. I told them that they had to be consistent with everyone that was going by to make sure that they also paid. But they didn't even bother to check People with European passports. We will never ever flight with this airline agin. We don't recommend it. The airplane was old. The seats were torn. And the landing was horrible.

sab 9 giu
MXP
PMO
1h 50m
lun 11 giu
PMO
MXP
1h 50m
55 €
Trip: 3 giorni
Valutazione generale 6,1 Buono
Basato su 10272 recensioni
Complessivo
6,6
Imbarco
6,3
Comfort
6,1
Personale
7,1
Divertimento
5,1
Cibo
5,4
BUD
SXF
Buono 7,0

Egy isn't there an option not to rate something? How to rate food on a flight where there is no food served, if you didn't want to buy? Or entertainment on a 90 minutes long flight?

TSF
NAP
Mediocre 3,0

Se proprio mi sforzo devo dire che in tutto questo , per le condizioni meteo c'è da fare un complimento ai piloti, per il resto tutto molto negativo.

tempi di imbarco lunghissimi, sala di attesa imbarco sporca e con pochi posti a sedere , ritardo sistematico del volo ( mi sono confrontato con altre persone che solitamente utilizzano quel volo ) aeroporto di Treviso a dir poco scarso, male organizzato e non al passo con gli altri Aeroporti . Se vogliamo analizzare il viaggio in aereo in particolare , ho trovato le sedute molto scomode ed il personale è addestrato più per effettuare vendita di prodotti che per dare comfort e tranquillità a chi era in volo. Sembrava di stare ad un mercatino , tra poco inizierete a vendere anche delle batterie di pentole !! Inoltre l'imbarco è durato circa 20 minuti .... non credo volerò ancora con RYANAYR

PFO
STN
Buono 6,6

totally unacceptable non-existent help on live chat. Ryanair made a mess of my booking but not only they did not rectify, they accepted no responsibility.

SXF
MAN
Ottimo 9,0

Staff were friendly and helpful. Flight to of only a few minutes late, considering the appalling weather back in the UK, I expected more of a delay.

Rear door wasn't accessible, so all passengers were loaded through the front. A bit more organisation of getting rear seated passengers on first would have facilitated a faster/safer boarding for all.

MRS
EDI
Ottimo 10,0

On time and cheap

No issues

gio 21 dic
MXP
PMO
17h 10m
gio 28 dic
PMO
MXP
1h 40m
351 €
Trip: 8 giorni
Valutazione generale 0,0 Scarso
Basato su 0 recensioni
dom 31 dic
MXP
PMO
1h 45m
lun 8 gen
PMO
MXP
1h 40m
203 €
Trip: 9 giorni
2,8MediocreMostra recensioni
Valutazione generale 2,8 Mediocre
Basato su 2 recensioni
Complessivo
6,8
Imbarco
6,6
Comfort
6,5
Personale
7,5
Divertimento
5,3
Cibo
5,7
ATH
LGW
Ok 4,3

Delayed over an hour, no hand wash in the lavatory

MAN
VIE
Ok 5,0

Old aircraft and most uncomfortable poor seat and leg space

MUC
LGW
Ottimo 10,0

Friendly and helpful staff throughout

LGW
AGA
Ottimo 10,0

we were delayed by some half an hour because of what was said to be over-booking but the pilots however did well to make up the time meaning that we landed right at the scheduled time. Brilliant. We thought this over-booking business was a thing of the past.

The inconvenience caused by the over-booking.

LGW
MLA
Buono 6,0

Speedy boarding. (Paid for)

One hour delay when boarding late passengers after doors closed. Non reclining seats, zero food,drink or entertainment

ven 29 dic
MXP
PMO
1h 45m
mar 2 gen
PMO
MXP
1h 40m
344 €
Trip: 5 giorni
2,8MediocreMostra recensioni
Valutazione generale 2,8 Mediocre
Basato su 2 recensioni
Complessivo
6,8
Imbarco
6,6
Comfort
6,5
Personale
7,5
Divertimento
5,3
Cibo
5,7
LGW
AGA
Ottimo 10,0

we were delayed by some half an hour because of what was said to be over-booking but the pilots however did well to make up the time meaning that we landed right at the scheduled time. Brilliant. We thought this over-booking business was a thing of the past.

The inconvenience caused by the over-booking.

MXP
PMO
Mediocre 3,6

Gestione imbarco passeggeri con bagaglio a mano. Negli ultimi dieci anni ho effettuato più di 500 voli (lavoro e piacere) e ho utilizzato Easyjet solo 2 volte (2006) e oggi 25/04/2017 (voloU2-2811). Easyjet ti dice che puoi portare a bordo solo un bagaglio a mano e mi sta bene. Solo che si riserva il diritto di obbligare i passeggeri a fargli imbarcare in stiva detto bagaglio perché "l'aereo è già pieno". Trattamento vessatorio e ridicolo. L'Airbus A320 usato per questo volo aveva sufficiente spazio sotto il sedile affinché il passeggero collocasse il bagaglio. L'atteggiamento dell'addetta allimbarco è stato molto sgarbato e poco professionale. Alle mie rimostranze ha segnato a penna sulla carta d'imbarco "bag" per comunicare agli addetti sotto la rampa che io ero un segnalato e per evitare che portassi a bordo il bagaglio. Sono passati dieci anni dalla prima volta e spero che questa sia la seconda e ultima volta che volo con easyjet. Customer service penoso! Tipico atteggiamento British di bullshiters!!

MXP
PMO
Mediocre 2,0

Nothing

Easy jet doesn't have an office in the Palermo airport! There was nobody who I could talk to. When I called they offered no help. There was a horrible accident on the way to the airport and I lost the roundtrip flight. No help from easy jet. A one way ticket was offered that cost more than the round trip. I will never fly easy jet again.

ATH
LGW
Ok 4,3

Delayed over an hour, no hand wash in the lavatory

GVA
BUD
Buono 6,0

Flight on time

Checkin with speedy boarding very annoying. No clear markings for speedy boarding. Unclear where to stand in line, especially if you come later after speedy boarding started already. In flight the crew started relatively late with bistro service - loads of waiting time. Reserved seat in first row but could store luggage only far back, so the advantage of first row and first out completely disappeared

Mostra più risultati
*
I prezzi sono intesi per persona e per e-ticket e includono tutte le tasse e le imposte in EUR.

Ci impegnamo al massimo per ottenere i prezzi esatti, tuttavia, i prezzi non sono garantiti.

Ecco perché:

Non siamo i venditori
KAYAK non detta i prezzi, quindi non possiamo garantire quello che le altre compagnie vendono.

Ti mettiamo a disposizione un’enorme quantità di dati
I nostri servizi ti permettono di confrontare i risultati di centinaia di siti di viaggio in pochi secondi. In questo senso, KAYAK è un motore di ricerca e non garantiamo i prezzi che troviamo.

Perché i prezzi non sono accurati il 100% delle volte?
I prezzi del biglietto per un volo, delle camere di hotel e delle auto a noleggio cambiano frequentemente. Diverse persone potrebbero inoltre cercare di acquistare la medesima opzione di viaggio contemporaneamente e, di conseguenza, occasionalmente può capitare che certi prezzi non siano più disponibili.

Hai altre domande o vuoi segnalare un prezzo non accurato?
Inviaci un' e qualcuno del nostro team ti risponderà al più presto.

^
Le tariffe mostrate sono state trovate nelle ultime 72 ore e includono tutte le tasse e le commissioni per viaggi in classe economy. I posti sono limitati e potrebbero non essere disponibili per tutti i giorni e su tutti i voli. Le tariffe sono soggette a cambiamenti per tutti i voli e per tutte le date di viaggio. Alcuni operatori potrebbero applicare tariffe aggiuntive per i bagagli extra. Si prega di verificare sul sito dell'operatore.