Trova voli economici per Zakopane

Trova voli economici per Zakopane

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Zakopane. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Boston (BOS)
Zakopane
gio 21/10
gio 28/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Zakopane

Bassa stagione

gennaioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 6%.

Alta stagione

dicembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 24%.

Prezzo medio andata-ritorno

118 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

54 €o meno

Buona offerta solo-andata

30 €o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per Zakopane

  • Non vi è un aeroporto principale a Zakopane. È invece raggiungibile dagli aeroporti di Aeroporto Internazionale di Cracovia-Balice-Giovanni Paolo II.
  • Cerchi voli economici per Zakopane? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Zakopane a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Catania 51 € sola andata - 55 € andata e ritorno, da Milano 56 € sola andata - 56 € andata e ritorno, da Roma 50 € sola andata - 63 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di agosto, settembre e ottobre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Zakopane è gennaio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti per accedere alle offerte di viaggio per Zakopane.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Zakopane

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli per Zakopane a causa del COVID-19?

Come si vola per Zakopane?

Quali aeroporti sono vicini a Zakopane?

Quanto dura il volo per Zakopane?

Qual è il volo più economico per Zakopane?

Quanto dista l'aeroporto di Cracovia dal centro Zakopane?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Zakopane?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Zakopane?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Zakopane?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Zakopane?

Principali compagnie aeree con voli per Zakopane

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

6,6
Wizz Air
Valutazione complessiva sulla base di 1.585 recensioni
6,8
Imbarco
6,4
Comodità
7,6
Personale
5,4
Divertimento
5,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "Altough I bought prioroty boarding, the ground handling staff did not take this into account so everybody boarded the same time."

Punti positivi: "was on time"

Punti negativi: "The approach of you, all together, should improve, be friendly, more can do attitude...Was not good at all, think to fly again with Wizz or NOT!"

Punti negativi: "Was delayed on tarmac due to security error, not their error, but they seemed unwilling to at least give people complimentary water or coffee. Cheap airline they are!"

Punti positivi: "Personnel that speaks good English"

Punti negativi: "Checkpoint at katowice the wirst ever seen, personnel with very bad atittude wanting personal cosmetics to fit on stupid plastic bag, the rest wanted to scrap or document my bag to pay extra even I already pay for bring it inside cabin, same before boarding I have my computer backpack and already pay 10 eur for large cabin bag and before boarding they wanted for me to checkin baggage because rule is only backpack even I did explain I already paid large cabin, at end I paid 63 Eur total for my luggage I found completly dissapointed and abusing from many passengersbin the same sittuation, also fly have us inside the plane for more than 30minutes without leaving,"

Punti positivi: "Wizzair suggestion to compensate us"
Punti negativi: "The fact that they didn't notify us regarding the cancellation of the flight, and moved us to an earlier flight."

Punti negativi: "Before bording a man ask me to gollow him to mrsire my bag and let me pau 40 pound because its litle bit biger than he want and let others pass woth biger bag ."

Punti negativi: "IL RITARDO DI UN ORA È NESSUNA INFORMAZIONE IN MERITO"

Punti positivi: "Facilities are terrible! It was like stepping back in time! To use this as a stopover, is a poor decision because this airport does NOT meet the brief and does NOT warrant being used for passengers. I’ve been very polite here, I have more choice words I could use"
Punti negativi: "Nothing! To learn that Wizz Air ‘allowed’ cabin size is so tiny was really shocking! With All the other budget airlines, easyJet, Monarch & even Ryanair my cabin would’ve been fine. This is the same hand luggage I’ve been using using for many years."

Punti positivi: "It was quite good at boarding, quick and efficient (from/to)."
Punti negativi: "So noisy flight. I have never flown before in a such a noisy flight. Totally nightmare! Kids screaming and yelling and parents couldn't handle the situation all passengers were looking. Crew didn't ask if they need any help.."

Punti positivi: "Nice clean plane, friendly airline staff (as friendly as they get, we all know how they have that teflon attitude), OK food, I sat between 2 Bulgarian passengers which were very well behaved, one screaming baby nearby (as there always is) and no-one playing football with the back of my seat all the flight (you know who you are - hope someone does it to you), and no-one fidgeting all flight so all in all a good experience."
Punti negativi: "Bit slow in opening the gate for people to get on. They expect to cram you like sardines on a hot staircase with no where to go when there is other people being checked in to board behind you, really stupid and possibly sadistic."

Punti positivi: "Cost was ok but you get into the trap where every turn is a cost option. The cost can climb to the point where other scheduled flights compete."
Punti negativi: "The web site is laborious. Checking in was 48hrs prior and frankly you should be able to choose what remaining seats are available as a no cost option. You can choose prior to the 48hrs at cost (i was never given option on a 3rd party site when i booked!) Checking in should be longer than 3 hrs! Because if you book a exec lounge which is air side you lose 1.5 hrs as a minimum in the process of checking in luggage and security checks. Lose .5 hr+ to go to gate and you get 1hr only when you pay for 3 hrs! Where is the sense in that? Its miss-selling at its worst as everyone is complicit. Flight left 20min late for no apparent reason Seats are a bit stone age and hard although only a short flight my ar*e went to sleep before I could"

Punti positivi: "The plane and crew from Pilots to Flight staff more than perfect. We was kept informed all the way as take off was perfect, and the landing at London Luton was the best have ever had as you normally land land then get an extra hard heavy jerk to slow us down extra hard braking. The Pilots of W6 4503 on 23rd of August 2017 is a credit to your company as they landed without the extra hard braking you normally get. Those pilots both of them should teach the other pilots's of your company how both of the pilots did it, and even teach other airline pilots the same IT WAS A VERY SMOOTH LANDING. Give the pilot's a commendation or an award as I would like those pilot's on any of my flights I have in the future. You can let them know it was me that told you to credit them in the highest award they can get please. Let their bosses, and company owners know this as well. So maybe if you call them in the office for something PLEASE CREDIT THEM for the PERFECT LANDING MORE THAN A CREDIT TO YOUR COMPANY as I put that ion bold to enforsize a perfect landing."
Punti negativi: "I was in 24B middle seat which was very cramped as the seat too small and back of seat too low, knee area not enough, no chance of getting to sleep as you cannot get comfortable enough as you cannot even sleep on the tray, kids screaming all around me, people behind me kept kicking moving my seat, people in front of me too loud Bulgarian's. At Varna airport me and others queued up in check in 2 and 3 patiently, and after about 20 minutes queuing two people jumped the queue in check in 1 as the second guy I had to tell him we have been waiting you cannot jump the queue and to go to the back of the queue, and a guy walked straight into check in 1 before check in 2 and 3 was opened and got his bag done, and a big group of people with prams etc was not even in check in lane 1 where they was sorted out well before us queuing as they just turned up and got there bag etc slips on the prams etc. A lot of the information on board was in Bulgarian and not in English only a very small thing NOT TO BLAME THE PLANE STAFF in any way."

Punti positivi: "L'attesa al ritiro bagagli."
Punti negativi: "Ci hanno fatto passare tra i primi all'imbarco, ma poi ci hanno fatto salire insieme a tutti gli altri passeggeri, allora dov'è il servizio?"

Punti positivi: "I will never take flight with this company again!!!!! The worst ever shame on you"
Punti negativi: "Layers"

Punti positivi: "The weather was nice."
Punti negativi: "The boarding was announced 30 minutes before the beginning of the procedure. All the passengers were standing in the queue, without any possibilities to sit down. At Luton there is no connection among the announcements and the actual status of the boarding of a particular plane."

Punti positivi: "Brand new planes - on board crew was pleasant and the flights were smooth and on time."
Punti negativi: "Ridiculous size restrictions on carry-on. If you can pack your clothes in a wallet, then you should be able to carry on at no cost. Only the smallest of bags will meet the "free" requirement. Website is awful to attempt to online check in. Crazy that they charge for check in at the airport if you cannot get their site to work. Customer service phone call also costs a quid a minute. It's almost as if they are proud that they screw you if you encounter any difficulty or you've made a mistake in the complicated boarding pass emailing procedure."

Punti positivi: "only good for short flights....the price.."
Punti negativi: "not comfortable seats"

Punti negativi: "Boarding and getting off the plane via bus"

Punti positivi: "Pessimo"
Punti negativi: "Essere così fiscali al check in e i sedili non reclinabili e il cibo pessimo e costosissimo.."

Punti positivi: "There really isn't a lot to like except the base ticket fare."
Punti negativi: "They ticketing agent lost my luggage, after misreading the "package" I had to purchase just to check a bag. They had a push cart in which they sold perfumes and cosmetics. They charged for everything, including coffee and water."

Punti positivi: "I put on my VR goggles and noise cancelling headphones as soon as I was allowed to and I watched 3D movies during the whole flight."
Punti negativi: "There were too many announcements about food / things Wizzair tried to sell me, it would be best if they'd leave us alone until the end of the trip."

Punti positivi: "Il volo è stato tranquillo"
Punti negativi: "WizzAir permette di portare solo 1 bagaglio a mano che è grande quanto uno zainetto, cosa che tutte le altre compagnie low cost permettono, oltre al bagaglio a mano che è più grande di dimensioni. Io sono affetto da una patologia rara e uno zainetto della loro grandezza lo ho solo per i medicinali, se dovevo aggiungerci un altra valigia che volo low cost è? Morale della favola ho speso 40€ in più... Ma la cosa più brutta da sentirsi dire al controllo bagagli dell aereoporto di Ciampino è stata "altrimenti la lascia qui", come se potessi fare a meno di quei medicinali..."

Punti positivi: "No water for the passengers, tea should be paid for, full price was not shown before ticket purchase, worse customer service (very rude)."
Punti negativi: "See above"

Punti negativi: "on the flight back we waited in the bus for a very long time before we were taken to the plane."

Punti positivi: "Volo economico, ma confortevole"
Punti negativi: "Gate aperto in ritardo e di conseguenza aereo partito in ritardo perchè il personale di terra era impegnato a controllare le dimensioni dei trolley per rilasciare multe a raffica e fare cassa, anche per un centimetro. Squallido"

Punti positivi: "Near new aircraft and O.K. seating. Flight crew was helpful and spoke excellent English. On time departure."
Punti negativi: "WIZZAIR website is user unfriendly. To make matters worse, in order to check in on the Internet, one has to register with WIZZAIR. Fares are competitive, but long list of extra charges is annoying. Boarding was chaotic at airport, with no attempt at crowd control. No water was served on flight."

Punti positivi: "La precisione nel dare le informazioni. Hostess e Stewart gentili e disponibili hanno dato un ottimo servizio."
Punti negativi: "La mancanza dei copri poggiatesta e della pulizia."

Punti positivi: "On time departure, on time arrival. Everything smooth."

Punti positivi: "On time departure. And arrival was a few minutes earlier than scheduled. The crew was excellent and friendly but professional"
Punti negativi: "On arrival at Travieso airport there were no directions or meaningful signage. Once signage appeared baggage was handled efficiently and the person who was doing this was very helpful in explaining the next steps in process They could do a better job of developing graphics and signage. Also not the airlines fault but the pre-boarding area was crowded warm and again not much in the way of any instructions"

Punti negativi: "Ground personal were terrible. Would not fly with them again if at all possible."

Punti positivi: "The wizz cabin crew was great as usual !"
Punti negativi: "The plane was delayed for one hour. The gate was announced only 5 mins before boarding. Not enough to do during this time in the small airport. The meal selection on board was non-existent"

Punti negativi: "Ground services are generally rude and irritating."

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"I voli sono sempre in ritardo."

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "לעלכלהלכ"
Punti negativi: "עלכללט"

Punti positivi: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."

Punti positivi: "It was enough fast"
Punti negativi: "Too much money for nothing service."

Punti positivi: "The food options were amazing and the wine was very nice!"

Punti positivi: "Stewards"
Punti negativi: "Uncomfortable seats"

Punti negativi: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Punti negativi: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Punti negativi: "The food"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Con le nuove regole sul bagaglio a mano si perde mezz’ora all’arrivo per aspettare i bagagli. Così il volo si allunga, meglio prendere altre compagnie"

Punti negativi: "ritardo di un' ora"

Punti positivi: "Abbiamo potuto tenere i due bagagli a mano a bordo. Zero turbolenze, arrivo in anticipo di qualche minuto."

Punti negativi: "2 ore di ritardo"

Punti negativi: "Credo che Ryanair sia una compagnia scadente"

Punti positivi: "the flight was comfortable"
Punti negativi: "Long wait on the plane when we landed when we were standing and some people felt sick during the wait During the flight not even a free cup of water or tea"

Punti negativi: "Il gate a Bologna ha aperto in ritardo"

Punti negativi: "Come al solito troppi ritardi"

Punti negativi: "Il ritardo"

Punti positivi: "on time"
Punti negativi: "Flying shop"

Punti positivi: "Tutto bene in bolo, nessuna particulate caciara, personale disponibile e professionale, volo addirittura in anticipo di dieci minuti"
Punti negativi: "Imbarco disastroso, ci hanno fatti tornare indietro quando eravamo gia quasi fuori dalla aerostazione. Ancora peggio lo sbarco a Stansted: nessuno c'era del personale di terra, sia o rimasti ad aspettare con il portellone aperto per almeno 15 minuti. Per non parlare dei controlli passaporti..."

Punti positivi: "5 stars all great"
Punti negativi: "Tea was awful, too hot in plane at the begining."

Punti negativi: "aereo in ritardo, e sporco per terra......i miei piedi su delle patatine sbricciolate."

Punti negativi: "Imbarcato a Bologna e FERMO DENTRO L'AEREO PER 2 ORE"

Punti positivi: "Puntualita"
Punti negativi: "Troppa pubblicita"

Punti positivi: "I like that I got to my destination on time."
Punti negativi: "I didn't like boarding without zones, you have to stand for so long waiting because every gets in line at the same time."

Punti positivi: "Ryanair gets you there."
Punti negativi: "...eventually."

Punti positivi: "Personale disponibile."
Punti negativi: "Servizi molto essenziali. In ritardo di 30 min. sia all'andata che al ritorno. Sarebbe opportuno avere una tasca davanti al sedile per riporre effetti personali."

Punti positivi: "The plane didn't crash."
Punti negativi: "The seats were crammed The seats don't recline You are charged for everything, including water Boarding wasn't super smooth, the plane was late"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Scortesia posti separati"

Punti positivi: "Imbarco prioritario e veloce"
Punti negativi: "Imbarcati l'aereo é decollato con una ora di ritardo causa sciopero controllori di volo francesi, perché imbarcare se poi si è a conoscenza dello sciopero? Solo per mantenere alte le statistiche di puntualitá se poi non si può decollare? Una tortura inutile per i passeggeri!"

Punti positivi: "If you are flying Iceland air it's for the great value, the friendly and courteous crew, and the chance to see the Icelandic landscape from the air. We did not try the food for sale."
Punti negativi: "Boarding and transfers in Reykjavik can be quick and chaotic, leaving little to no time for the food purchases and bathroom stops you probably need. Also don't plan on having access to a large selection of current entertainment. Plan ahead."

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Trattamento da aereo bestiame, volo in ritardo, allentamento dei passeggieri che viaggiano insieme"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "We checked our baggage and they said we our luggage was to heavy charged us 100 extra euros, then told us our carry ones fit till we got to gate and said our daughters luggage was to big for carry on. Told us to pay 50 euros or miss flight. Worker who told us carry on was ok was at gate and said nothing. They let suitcases that were busy through but gouged us 150 euros. People were crying, upset. Worst airline experience ever!!!"

Punti positivi: "It was very speedy and the crew were helpful, it was value for money."

Punti negativi: "annoying web site. annoying weight restrictions."

Punti negativi: "Tempi di attesa. E corridoio prima dell imbarco come forni."

Punti positivi: "It was a quick flight"
Punti negativi: "The employees were just as unhelpful flying to dublin as they were flying out of dublin. Simple questions were met with disdain and annoyance rather than polite answers. We went through 3 different people before finding out that we didn't need to go through any of them which the first person could have told us. By the way the first person was a customer service attendant and he swiftly moved us on to the next line to stand in which was completely unnecessary and a waste of everyone's time. I will never fly with ryanair again."

Punti positivi: "Prezzo e personale. Cinture di sicurezza finalmente lunghe."
Punti negativi: "L'imbarco risulta sempre stressante, per via dei limiti e del rischio che ti venga stivato e a pagamento. Personale cordiale, ma si capisce che è stressato. Ritardo di almeno 45 minuti. Aerei nuovi con sedili di carta velina e in cui perturbazioni e vibrazioni si avvertono molto di più."

Punti negativi: "It was delayed about 40 min"

Punti negativi: "da Bergamo: perchè l'imbarco, nonostante l'aeroporto sia totalmente rinnovato e dotato di finger, avviene sempre e comunque attraverso le scale e poi in bus o a piedi?? Il tutto con qualsiasi clima ivi compreso pioggia, neve e freddo. a bordo: che noi poi i continui annunci sparati circa le vendite di cibo, di profumi, di lotterie, ecc."

Punti positivi: "The flight was on time and the crew members were courteous. The landing was alright and we got where we needed to go. I don't mind checking in online as well. It saves the hassle of standing on long lines to get on the plane."
Punti negativi: "The airplane was small so I naturally expected the flight to be cramped to a certain level. It was indeed cramped but not all that bad. However, it was considerably warm inside the plane as if the AC was having issues. The other funny thing was the crew members selling items like it was Walmart. Everything from fragrance to selfie sticks to tablets were being sold on the flight, which was kind of annoying."

Punti positivi: "Ottimo !"
Punti negativi: "Niente!"

Punti positivi: "Tutto"

Punti negativi: "They even didn't offer a glass of water."

Punti positivi: "Boarding and deboarding were both a little hectic. Crew was pleasant and spoke both english and Italian."
Punti negativi: "The cabin seems cramped, and seats not comfortable. My knees were hitting the seat in front of me, and I'm only 6'. Luckily my flight was only 1.5 hours."

Punti positivi: "I booked the front extra legroom seats. Worth every penny. Easy flight and great price. Very efficient at boarding etc. So arrived home on time."

Punti negativi: "Ritardo di un'ora"

Punti negativi: "pur avendo solo la borsa del pc mi è stata fatta mettere in stiva per motivi di spazio. quindi all'arrivo ho dovuto perdere tempo per aspettarla ai nastri per le valige. se proprio devono prendersela, allora che la diano fuori dall'aereo appena arrivati."

Punti positivi: "Not much"
Punti negativi: "Being left standing on the stairs inside the airport in Poland."

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Nulla"

Punti positivi: "Friendly staff"
Punti negativi: "Delay by two hours"

Punti positivi: "Tutti"
Punti negativi: "Mancanza di un bicchiere d'acqua"

Punti positivi: "Cabin crew took good care of passengers."
Punti negativi: "Boarding took a long time. We had to wait in a narrow corridor without AC after checking boarding passes but before entering the plane."

Punti positivi: "Puntualità eccezionale; siamo arrivati con 20 minuti di anticipo"
Punti negativi: "Il corridoio è sempre occupato dalle hostess con i loro carrelli per le vendite"

Punti positivi: "On-time operations, clear terms&conditions."

Punti positivi: "Seemed organised"

Punti positivi: "Flight was on time and comfortable."
Punti negativi: "Standing in line before boarding."

Punti negativi: "The checkin process was not simple. I was sent to customer service twice, given misinformation twice and the agents were generally unhelpful. It cost 75 euros to check baggage for this flight. I have been traveling throughout Europe for several weeks and this by far the most complicated mode of transportation. Flight was delayed, baggage was slow. They charge a fee to checkin? Avoid this airline if possible."

Punti positivi: "Loved the crew! Super friendly and funny :)"
Punti negativi: "Nothing in particular...all was expected for a budget airline!"

Altre info su Wizz Air
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree con voli per Zakopane

Le compagnie aeree con voli per Zakopane hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli che arrivano per Zakopane

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli che arrivano per Zakopane

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli che arrivano per Zakopane

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli che arrivano per Zakopane

Prenota biglietti aerei economici Zakopane

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

10/12
ven
diretto
Ryanair
1h 40m
BLQ - KRK
13/12
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
KRK - BLQ
7/12
mar
diretto
Ryanair
1h 45m
BGY - KRK
15/12
mer
diretto
Ryanair
1h 45m
KRK - BGY
6/11
sab
diretto
Ryanair
1h 45m
BGY - KRK
9/11
mar
diretto
Ryanair
1h 45m
KRK - BGY
7/12
mar
diretto
Ryanair
1h 45m
BGY - KRK
15/12
mer
diretto
Ryanair
1h 45m
KRK - BGY
2/12
gio
diretto
Ryanair
1h 45m
BGY - KRK
5/12
dom
diretto
Ryanair
1h 45m
KRK - BGY
10/12
ven
diretto
Ryanair
1h 40m
BLQ - KRK
13/12
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
KRK - BLQ
19/11
ven
1 scalo
Ryanair
13h 30m
BGY - KRK
22/11
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
KRK - BGY
10/12
ven
diretto
Ryanair
1h 40m
BLQ - KRK
13/12
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
KRK - BLQ
19/11
ven
diretto
Ryanair
1h 50m
PSA - KRK
22/11
lun
diretto
Ryanair
2h 00m
KRK - PSA
5/11
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 50m
MXP - KRK
7/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
27h 35m
KRK - MXP
9/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
8h 35m
MXP - KRK
12/11
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 50m
KRK - MXP
19/11
ven
diretto
Wizz Air
2h 05m
FCO - KRK
22/11
lun
diretto
Wizz Air
2h 00m
KRK - FCO
17/12
ven
diretto
Wizz Air
1h 50m
MXP - KRK
31/12
ven
diretto
Wizz Air
1h 50m
KRK - MXP
7/12
mar
1 scalo
Diverse compagnie
12h 45m
MXP - KRK
10/12
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 50m
KRK - MXP
3/11
mer
diretto
Diverse compagnie
1h 50m
MXP - KRK
4/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
18h 25m
KRK - MXP
1/12
mer
diretto
Wizz Air
2h 30m
CTA - KRK
5/12
dom
diretto
Wizz Air
2h 25m
KRK - CTA
12/11
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 50m
MXP - KRK
15/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
12h 00m
KRK - MXP
10/12
ven
diretto
Wizz Air
2h 05m
FCO - KRK
13/12
lun
diretto
Wizz Air
2h 00m
KRK - FCO
19/11
ven
diretto
Wizz Air
1h 50m
MXP - KRK
21/11
dom
diretto
Wizz Air
1h 50m
KRK - MXP
10/12
ven
1 scalo
easyJet
18h 25m
LIN - KRK
13/12
lun
1 scalo
easyJet
16h 20m
KRK - LIN
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

10/12
ven
diretto
Ryanair
1h 45m
BGY - KRK
3/11
mer
diretto
Ryanair
1h 40m
BLQ - KRK
10/11
mer
diretto
Wizz Air
1h 50m
MXP - KRK
5/11
ven
diretto
Ryanair
1h 40m
BLQ - KRK
3/11
mer
diretto
Wizz Air
1h 50m
MXP - KRK
10/11
mer
diretto
Ryanair
1h 45m
BGY - KRK
11/11
gio
diretto
Ryanair
1h 45m
BGY - KRK
10/11
mer
diretto
Wizz Air
1h 50m
MXP - KRK
10/11
mer
diretto
Ryanair
1h 45m
BGY - KRK
10/11
mer
diretto
Ryanair
2h 05m
CIA - KRK
19/11
ven
diretto
Wizz Air
2h 05m
FCO - KRK
3/11
mer
diretto
Ryanair
2h 00m
NAP - KRK
15/12
mer
diretto
Ryanair
1h 45m
BGY - KRK
5/11
ven
diretto
Wizz Air
1h 50m
MXP - KRK
19/11
ven
diretto
Wizz Air
1h 50m
MXP - KRK
9/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
27h 55m
FCO - KRK
10/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
22h 10m
BGY - KRK
9/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
27h 55m
FCO - KRK
10/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
13h 00m
VCE - KRK
7/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
26h 05m
FCO - KRK
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe