Trova voli economici per Pamplona

PNA

Trova voli economici per Pamplona

Andata e ritorno
Economy
Boston (BOS)
Pamplona
ven 22/1
ven 29/1
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Cerca contemporaneamente su centinaia di siti di viaggio per trovare offerte sui voli per Pamplona

I migliori consigli per trovare voli economici per Pamplona

  • Cerchi voli economici per Pamplona? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Pamplona a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Roma 69 € sola andata - 108 € andata e ritorno, da Milano 79 € sola andata - 110 € andata e ritorno, da Torino 81 € sola andata - 113 € andata e ritorno
  • I mesi di gennaio, febbraio e dicembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Pamplona è gennaio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Pamplona.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Pamplona

Qual è il volo più economico per Pamplona?

Quanto dista l'aeroporto di Pamplona dal centro Pamplona?

Qual è il nome dell'aeroporto di Pamplona?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Pamplona?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Pamplona?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Pamplona?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Pamplona?

Principali compagnie aeree con voli per Pamplona

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 27.771 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Tariffa comfort
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti positivi: "Nice crew, good drinks."
Punti negativi: "Would prefer a vegan sandwich option for the short flight."

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "The boarding was smooth and efficient. We left and landed on time a very good flight."

Punti negativi: "Boarded late, departed late, and they made my boyfriend check his standard sized carry on bag at the gate."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti negativi: "Had to wait more than 30 min at SJC"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti negativi: "No entertainment system."

Punti positivi: "nice sevice"
Punti negativi: "I asked a bald headed steward for an additional chocolate and he said he was saving for first class. come on poor customer service"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "In this day of continuous service cutbacks Lufthansa has managed to keep amenities that make long flights bearable. The boarding was early and efficient. Meals were decent and plentiful. Hot hand wipes were provided. Hundreds of video entertainment options and fairly friendly English speaking flight attendants. I recommend paying the small upcharge to choose seats with extra legroom. totally worth it on the long haul"
Punti negativi: "Be early. They began boarding before the stated time"

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti negativi: "I didn't like going downstairs to the bathroom. I'm sure there is a good reason why we did it. Also, the seats are too close together for a trip of that length of time."

Punti negativi: "FLight delayed causing connection lost. Had to take another flight to Milan and then drive the car to Genoa."

Punti negativi: "Flight from Milan delayed of 1 h . Missed connection have been rebooked to a new flight with crappy seat"

Punti negativi: "Food was just ok"

Punti negativi: "Ritardo"

Punti positivi: "Your staff is professional and extremely smart, well versed in many languages. Keep up the good work!"

Punti negativi: "Personale ed intrattenimento ottimi. Cibo discreto, volo superaffollato e nessuna possibiltà di upgrade. Da migliorare la pulizia delle toilettes."

Punti positivi: "The sandwich and wine were nice...and prompt, too"
Punti negativi: "Was told to check in at wrong desk by databoard. This caused delay..."

Punti positivi: "The crew was nice and they took good care of us. The flight is really short and there isn't much time for anything."
Punti negativi: "The seats are becoming smaller and smaller, and more uncomfortable."

Punti negativi: "The seats were absolutely uncomfortable"

Punti negativi: "Our flight was scheduled to leave at 7:00 a.m. We arrived at the airport at 4:00 a.m. to check in. When we tried to check in the lady told us our reservation was canceled. Luckily an airport employee worked his magic and had us added back onto that flight."

Punti positivi: "Staff was friendly and boarding was easy"
Punti negativi: "No complaints"

Punti positivi: "Efficient loading. Flight was on time. Nice crew."

Punti negativi: "I was traveling with 2 kids, they placed us far away from each others When I asked if we could move us, staff declined, however we found other passengers were moved. Staff moved our luggage around the plane without informing. "special meal" was ordered, and delivered wrong. Hostess behaves aggressively and rudely, yelling at me (cabin manager apologised, too late anyway)."

Punti positivi: "Flight was on time. They served a light snack in spite of being a very short flight."
Punti negativi: "I liked everything."

Punti negativi: "Between first flight from Venice to get the airplane to San Juan just 50 minutes. We were running to get a board"

Punti negativi: "The gates were announce at the time of boarding. No enough time to get the gate"

Punti positivi: "Not much. There was one flight attendant that seemed pleasant but I wouldn’t know for sure since the attendants ignored all passengers except for those who had preordered their meals."
Punti negativi: "It was extremely frustrating that there was no kiosk available when checking in. I did not have a bag to check, yet I waited on a ridiculously long line to check in for my flight. The people working the desk at the gate were slow and unpleasant. Service on plane was terrible."

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti positivi: "Flying these days is as bad as it gets. We made it, that is what I liked."
Punti negativi: "Had bought a ticket that allowed me to check in a suitcase and to chose my seat. The choosing part does not happen as Iberia chooses for you the day before the flight and tells you you can change what they chose but for a price. Seems deceiving. Flight attendant on flight was rude to me and others."

Punti positivi: "Everything was fine and smooth"

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "Very personable"
Punti negativi: "Delay in Madrid -"

Punti negativi: "The airplane was super uncomfortable and it was a long flight. I’ve flown with Iberia to Europe in the past and this was my worst experience in terms of comfort."

Punti negativi: "Phone chargers did not function"

Punti positivi: "Delay of 1 hour, but flight was good!"

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "In time boarding"
Punti negativi: "Free refreshments. Early travelers need at least coffee or tea. Especially when they have connecting flights and no time to stop and get a proper meal."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti negativi: "The seat was very uncomfortable. There were only two beverage services, at meal times, and the water pours were maybe 4oz. After 8 hours, I was pretty thirsty."

Punti positivi: "Thw crew were amezing, with a lot of patient. The entertainment was graet. The seats were graet.7;"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti positivi: "It was IBERIA Flight: -Seating was good--very nice reclining seats. -Flight left and arrived on time.."
Punti negativi: "It was IBERIA Flight: -Video remote did not work well and the touch screen did not work well. -There was no vegetarian option for food--and food was not that good. -There was a check in for Business class but then for actual boarding there was only 1 line and it took almost 30 minutes to Board and we waited in long line. -Maybe the crew did not understand English so well. Thank you for listening."

Punti positivi: "Left on time fast out"
Punti negativi: "Dos not Get any food"

Punti positivi: "Nothing, it was awful"
Punti negativi: "They were late with boarding to begin with and the process was extremely unorganized and slow. The Air France flight that was boarding next to ours at gate 9 got everybody onto the plane before our flight did and their plane was scheduled to take off 10 minutes AFTER us. The boarding attendant didn’t do a good job of announcing the group number for boarding. After priority and no baggage passengers, it was just one big mob. Our boarding passes were in group 1 but my mom ended up being one of the last people let through. The 2 attendants made her wait because they needed to tag her luggage. I guess they felt it was too big for carrying on. Which is fine. But they literally made her stand there while they let almost everyone else in line through. They even tagged other luggages and she was still waiting. And when she asked them about it, they told her to wait and they have to assist other people. What’s the point of being group 1 for boarding then? We still had to wait til pretty much everyone else went in. And the fact that our seats were in row 29 which is at the tail end of the plane made it even worse. Now we need to squeeze by 28 rows of people when we could’ve been in our seats and out of the way a long time ago. Terrible service!"

Punti positivi: "Friendly staff"
Punti negativi: "My airfare includes baggage with the receipt yet the agent at check in said I had to pay for luggage and I didn’t book with them directly. Low service level."

Punti positivi: "I had a problem finding ticket number for a return ticket. It took an hour at boarding but Iberia rep. found it and saved the day. She really cared and got the job done. Can't say enough about this Argentine rep. Also this was an international flight and they did Not hassle us about the weight of our carry on. Last year Etihad weighed our purses with a bathroom scale at the door of the aircraft. Outrageous. Slowed boarding for over an hour and cost passengers an average of $150 - $320."
Punti negativi: "Food was terrible all around. Didn't pass out water during 11 hour flight and all the "good" movies didn't load."

Punti negativi: "It took a very long time to drop bags because there were only three people at the Iberia desks."

Punti positivi: "Entertainment system is great. Lots of new released movies."
Punti negativi: "Boarding is chaotic mixing priority with the rest of passengers."

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti negativi: "Tiny food. Late one hour."

Punti positivi: "The seats were good and for once I felt like I had enough leg room. The entertainment consul had a good selection of movies and tv programs."
Punti negativi: "The attendants were not very attentive and I eventually had to ask for a customs form since I never received one. I feel like long international flights should offer food without having to pay for it, whether or not it is a "discount" airline."

Punti positivi: "Was very lucky and had whole row of three seats to myself. Also time zone change so flight was only really 1 1/2 hours instead of 2 1/2 hours."

Punti positivi: "The seat, the screen, the plane. Premium Economy in Iberia is totally worth."
Punti negativi: "The power source wasn't working, Premium Economy pax can't go to the Business class restroom, although is just next to their area and have to cross half of the plane for the 1st Economy class restroom."

Punti positivi: "Nice staff"
Punti negativi: "Tiny seats. Dirty and old plane. Vueling"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti positivi: "Time and flight was ok"
Punti negativi: "The size of the seats"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti positivi: "Nice newer plane Both USB and power ports"
Punti negativi: "There was a horrible stench of sewage much of the flight Meal choices were very limited Entertainment was pretty limited The wifi has a 200 MB limit -- I blew threw it despite spending 30 Euros -- that's never happened to me before One of the flight attendants was really out of it"

Punti positivi: "Little be more leg space"

Punti positivi: "La comida en el vuelo está bien y las sobrecargos muy amables."
Punti negativi: "Los asientos muy incómodos para un vuelo tan largo"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti positivi: "Very bad organization Changed seats for everybody and no priority to board"

Punti positivi: "Loved the service and the plane"
Punti negativi: "seats are uncomfortable."

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti negativi: "Al llamar a Iberia(horas antes de nuestro vuelo)para informarles que por llegar a Venecia a bordo de un crucero y este no poder entrar a puerto en hora por motivos de la neblina y por esa razon no poder llegar en tiempo nosotros al vuelo,nos dijeron que no podiamos volar con ellos desde el vuelo de Madrid al otro dia a Miami y solo nos ofrecieron otro vuelo para 3 dias despues y con un precio bastante alto,conclusion que siendo una compania tan reconocida poco nos ayudaron, por no decir practicamente en nada,"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The flight crew only cared about their first class passengers."

Punti positivi: "the flight crew was cordial and efficient. we arrived on time."
Punti negativi: "The planes were older and the seats were not comfortable for the length of the flights."

Punti positivi: "No vegetarian option available"

Punti positivi: "Vivo en Madrid. Estuve de vacaciones en Venecia."

Punti positivi: "Easygoing friendly staff"

Punti positivi: "Good deal and good service!!"
Punti negativi: "Not very Organized at boarding!!"

Altre info su Lufthansa

Prenota biglietti economici con Pamplona

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

31/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
18h 55m
BGY - PNA
5/2
ven
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
PNA - BGY
31/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
18h 55m
BGY - PNA
7/2
dom
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
PNA - BGY
3/2
mer
2 scali
Diverse compagnie
17h 25m
BGY - PNA
5/2
ven
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
PNA - BGY
3/2
mer
2 scali
Diverse compagnie
17h 25m
BGY - PNA
7/2
dom
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
PNA - BGY
31/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
18h 55m
BGY - PNA
4/2
gio
2 scali
Diverse compagnie
22h 30m
PNA - BGY
31/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
18h 55m
BGY - PNA
9/2
mar
2 scali
Diverse compagnie
26h 20m
PNA - BGY
1/2
lun
2 scali
Diverse compagnie
19h 05m
BGY - PNA
5/2
ven
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
PNA - BGY
29/1
ven
1 scalo
Diverse compagnie
14h 55m
BGY - PNA
5/2
ven
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
PNA - BGY
1/2
lun
2 scali
Diverse compagnie
19h 05m
BGY - PNA
7/2
dom
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
PNA - BGY
29/1
ven
1 scalo
Diverse compagnie
14h 55m
BGY - PNA
7/2
dom
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
PNA - BGY
8/2
lun
1 scalo
Diverse compagnie
4h 55m
FCO - PNA
15/2
lun
1 scalo
Diverse compagnie
15h 50m
PNA - FCO
30/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
24h 45m
BGY - PNA
5/2
ven
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
PNA - BGY
31/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
18h 55m
BGY - PNA
4/2
gio
3 scali
Diverse compagnie
14h 25m
PNA - BGY
6/3
sab
1 scalo
Iberia
21h 45m
VCE - PNA
9/3
mar
1 scalo
Iberia
17h 25m
PNA - VCE
6/3
sab
1 scalo
Iberia
21h 45m
VCE - PNA
9/3
mar
1 scalo
Iberia
17h 25m
PNA - VCE
18/4
dom
1 scalo
Lufthansa
5h 05m
FCO - PNA
21/4
mer
1 scalo
Lufthansa
10h 35m
PNA - FCO
18/4
dom
1 scalo
Lufthansa
5h 05m
FCO - PNA
21/4
mer
2 scali
Lufthansa
7h 45m
PNA - FCO
18/4
dom
1 scalo
Lufthansa
5h 05m
FCO - PNA
21/4
mer
2 scali
Lufthansa
7h 45m
PNA - FCO
30/4
ven
2 scali
Lufthansa
6h 05m
FLR - PNA
3/5
lun
1 scalo
Lufthansa
5h 10m
PNA - FLR
30/4
ven
2 scali
Lufthansa
6h 05m
FLR - PNA
3/5
lun
2 scali
Lufthansa
7h 30m
PNA - FLR
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe