Trova offerte per voli da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa

Trova offerte per voli da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa

Cerca su centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per trovare offerte sui voli con destinazione Aeroporto di Milano-Malpensa. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Washington (WAS)
Milano Aeroporto Malpensa
mar 30/11
mar 7/12
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Isole Baleari - Aeroporto di Milano-Malpensa

Bassa stagione

maggio

Alta stagione

dicembre

Prezzo medio andata-ritorno

242 €

Buona offerta andata-ritorno

242 €

Buona offerta solo-andata

33 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 8%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 45%.
(media delle ultime 2 settimane)
o meno
o meno

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Isole Baleari a Milano Aeroporto Malpensa a causa del COVID-19?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa?

3 principali compagnie aeree con voli da Isole Baleari a Milano Aeroporto Malpensa

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

6,9
Air Europa
Valutazione complessiva sulla base di 3.239 recensioni
7,2
Imbarco
6,9
Comodità
7,6
Personale
6,3
Divertimento
6,5
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "personale ok, svago ok"
Punti negativi: "distanza tra i sedili, comfort"

Punti positivi: "personale ok, sedili troppo vicini e scomodi"
Punti negativi: "aumentare lo spazio tra i sedili"

Punti positivi: "Great crew and seat"
Punti negativi: "Could have offered more included meals and drinks"

Punti positivi: "Entertaining sistem"
Punti negativi: "Boarding"

Punti positivi: "It was ok no more then that"
Punti negativi: "Make sure the stuff or more Patience and understanding"

Punti positivi: "We really like the crew"
Punti negativi: "If they offer something to drink"

Punti positivi: "Open seat right next to me"
Punti negativi: "The check in agents are truly the worst. Only one check in agent came after me through security and apologized on behalf of his colleague and upgraded me. Awful check in person"

Punti positivi: "The crew were very friendly."
Punti negativi: "The terminal was old and no pre check at security. Also very limited options in that terminal once through security."

Punti positivi: "The crew was bilingual and very friendly."
Punti negativi: "The TVs did not work. The sandwiches we had for breakfast were underwhelming, especially after having a 4.5 hour delay prior to boarding"

Punti negativi: "They have lost my baggage and it’s my 4th in Milan with no bags!"

Punti positivi: "Trip was short."

Punti negativi: "La puntualità"

Punti positivi: "Friendly and the seats were more comfortable I think."

Punti positivi: "Flight took off on time. Plane is big and seats are good for people up to 6 feet tall and comfortable fior people up to 220 lbs. Crew was excellent from checking in til landing. I will travel again with Air Europa but I will take a sandwich or two with me just in case pasta is being served. Flight was from Madrid to Miami. On my flight from Miami to Madrid the food (chicken) and everything was excellent. Oct 14 2018"

Punti positivi: "A Mix Of Spanish and Hungarian Staff. Overall Freindly crew did the best with what they had to work with."
Punti negativi: "Poorly maintained aircraft, all most everything was broken and dirty!! No inflght entertainment, screens, controls, and programs did not work! Torture on a 9 hour flight!! SEats small, tight & broken. Toilets dirty un maintained."

Punti negativi: "Uncomfortable chairs. Long lines because I couldnt do online booking"

Punti positivi: "Excessively hot. You sweat entire time"
Punti negativi: "Lack of a/c"

Punti positivi: "I was astonished to see a passenger putting nail polish on during the flight and no flight attendant did anything about the awful smell. Additionally, upon landing it is customary for passengers to unbuckle their seatbelts while taxi-not to the gate and standing up before the seatbelt sign has been turned off. The passengers have no regard for safety or rules."

Punti negativi: "The company offers onboard entertainment but we have to pay extra for the headphones, ridiculous ! Just add $3 to the flight tickets but don't charge us money for stupid made in China headphones for God's sake ! Next time British Airways or Air France for me no more Air Europa. Moreover: In Madrid just before boarding to Miami, a guy from Air Euopa asked me some questions regarding my stay in the U.S.. That is NOT his business ! "How long are you going to stay in the U.S." ? This is NOT his business ! His job is to check if my passport is OK with my boarding pass, that's all ! Abuse of power or he has no clue what he was doing."

Punti positivi: "esta vez hicieron buen trabajo"

Punti positivi: "Flight was on time and without incident,"
Punti negativi: "There is nothing I did not like."

Punti positivi: "Although I was able to board the airline didn't have my name or reservation number or anything... it was like i never purchased a ticket. I had to wait until the plane was boarded and hope that someone didnt show up to get in the plane. This was the first leg of other connections to go to Amsterdam and it was too close to ruin my complete itinerary."
Punti negativi: "I did not appear in the airline system"

Punti positivi: "The crew was professional."
Punti negativi: "The boarding process was highly disorganized: all travelers line up at the gate and attempt to cram their way onto the plane regardless of whether this behavior delays the flight."

Punti positivi: "Two meals and some in-flight entertainment. Not too bad. You can order a special meal (such as vegetarian) by calling the service center, and it's served first."
Punti negativi: "Red-eye flight, econ seat uncomfortable for sleeping. Fewer entertainment options than other airlines"

Punti positivi: "Very puntual & cheap!"

Punti positivi: "NOTHING"

Punti negativi: "Look tasted old and greasy"

Punti negativi: "T"

Punti negativi: "Flight attendants were very rude apart from that it was great"

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "old planes, bad food, no individual tv screens, no choice movies, no air vents."

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "no service, bad food, no individual tv screens, no choice movies"

Punti negativi: "Delays"

Punti negativi: "We were an hour late taking off after boarding"

Punti positivi: "- I like the economic price. - I like that I was flying in economic class and I was allow to carry two luggages. That makes the difference with any other airline."
Punti negativi: "There was one hour delay because the Madrid airport was foggy and they never told the passengers what was going on. When the airplane was almost landing at the Madrid airport with the normal low speed, then suddenly accelerated and start going up to flying around Madrid, then they put music and they never told the passengers what happened or what was going on again."

Punti positivi: "Flight attendants were pleasant and helpful"
Punti negativi: "Disorganized boarding, basically no onboard bberqges/catering, very delayed baggage delivery - no skypriority benefits with baggage delivery"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "- you need to pay for everething !!!!"

Punti negativi: "Lengthy boarding process."

Punti negativi: "After trying several times and calling the airline, hearing everything was ok... It wasn't. When I showed up at the counter to check in luggage, not inly I was not checked in for the flight but also I had to pay a counter fare for not including the lugagge in the check in on line... . Although very polite, airport personel could not help ne with the provlem created by the airline. No explanation so far to the reason I was not able to check in on line and save 30 Euros... Next time I am flying Iberia. Same price, better service."

Punti positivi: "Entertaiment"
Punti negativi: "Fly was delayed and sits were to tied"

Punti positivi: "On time. Plane well kept. Staff friendly and efficient. And the food was surprisingly tasty."
Punti negativi: "No individual videos. No power outlets at your seat"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The hour plus delay that caused me to miss connection"

Punti negativi: "My flight was delayed"

Punti positivi: "Entertainment was non existent for such a long flight. Crew could not speak very good English and weren't attentive at all."

Punti positivi: "Nice airplane, and nice crew, no problems there, but...."
Punti negativi: "$3.00 for earphones???? and I paid with USD, they didn't have change for it! No space between the front and back seats!!!!"

Punti negativi: "The flight was delayed 3 hours and the boarding was quite disorganized."

Punti positivi: "Crew extra patient and always smiling, entertainment of next generation, new plane, clean and good smell over the 8 hours of the flight. I'm a big guy, 280, seat tight but not unbearable"

Punti positivi: "timeliness and attentive staff."
Punti negativi: "Tne Air Europa departures site at Barajas is like a State Secret- almost impossible to find. The airport info is no more helpful. Once you do get to Terminal I, there are No signs directing you to their ticketing desks. You have to go askina people and praying they do not mislead you ,to finally find it literally at landsend. It would be very helpful if the airline included information as to the correct terminal and the position of the baggage and boarding pass check in in its reminder of the scheduled flight. I hesitate to travel with them again because of the airport experience, not their service once you find them."

Punti negativi: "my luggage never left ibiza and wound up in Madrid for 24 hours"

Punti positivi: "Staff was friendly and helpful. All our baggage made it to our finally destination in one piece."
Punti negativi: "We kept getting an error when trying to check-in online. The check-in counter was slow and didn't open until two hours before for an international flight. Even after being checked in they didn't release the gate location until 30 min before takeoff. Surprisingly the flight was still on time and baggage made it."

"Non mi piace che non sia regolata la discesa dal velivolo. Fila per fila.sarebbe l'ideale, invece tutti ammassati"

"La possibilità di poter personalizzare il tuo viaggio con la scelta del postoe la tipologia di bagaglio a mano. Migliorare abbassare i prezzi per i bagagli da stiva"

Punti positivi: "Personale gentile. Eravamo in prima fila senza protezione davanti quindi dovevamo stare attenti alle gambe che intralciavano gli assistenti"

Punti positivi: "Piloti e stuart di bordo gentili, simpatici e competenti"
Punti negativi: "Il distanziamento sociale e le misure anticovid"

Punti negativi: "They could offer a bottle of water for the people who payed the extra fee for the sitting in front"

Punti negativi: "Volo in ritardo, gente ammassata al gate, informazioni all'ultimo momento"

Punti negativi: "La puntualità"

Punti negativi: "Ritardo"

Punti positivi: "Quando mi hanno fatto scendere"
Punti negativi: "SEMPRE RITARDO 2 ore e 40 min su un volo di 1 ora e 20 mi sembra esagerato!!!"

Punti negativi: "Delayed by 4 hours"

Punti negativi: "Flight not being delayed as usual"

Punti negativi: "No delays"

Punti negativi: "Sedili scomodi"

Punti negativi: "More clerks for checkin/baggage; some organization in queuing to board. It was total chaos and the staff seemed very stressed."

Punti positivi: "niente"
Punti negativi: "sempre fanno ritardo e questa volta addirittura 4 ore!!!! Mai piu' comprero' un biglietto EasyJet"

Punti negativi: "1 hour delay"

Punti negativi: "Soliti ritardi ormai da aspettarsi da EDI-MXP"

Punti positivi: "Personale poco collaborativo e "saccente""
Punti negativi: "Fanno pagare 60 euro per imbarcare un bagaglio a mano appena fuori dai limiti ( una ruota non entrava nel misuratore) per poi.. imbarcarlo in stiva comunque in quanto oltre 70 bagagli a mano non sono ammessi a bordo. Mi sono sentito.. Derubato!"

Punti negativi: "Horrible boarding process."

Punti negativi: "La puntualità dei voli"

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Hard to understand some of the crew announcements due to speaking way too fast"

Punti positivi: "Tutto nella norma, a parte una tessera del valore di 4.50 consegnata per scusarsi del ritardo, ma che ovviamente non valeva all'interno dell'aereo. senza parole!"
Punti negativi: "Il ritardo spropositato e le informazioni mancanti su di esso."

Punti negativi: "Certezza e puntualità"

Punti positivi: "Pulizia e cortesia"
Punti negativi: "Puntulità"

Punti negativi: "Easy jet, sempre una garanzia di ottimo servizio"

Punti positivi: "Sempre perfetto"

Punti negativi: "Volo in ritardo"

Punti positivi: "Con Easyget abbiamo viagiato bene"

Punti positivi: "The staff was great."
Punti negativi: "Nothing. All good."

Punti negativi: "Ritardo pari al viaggio"

Punti negativi: "No vegan option in food Flight delayed as usual for Easyjet"

Punti positivi: "Friendly"

Punti negativi: "Ritardo"

Punti positivi: "Smooth and quick on time boarding."
Punti negativi: "The plane was flying very low all the way and it was a bit suspicious."

Punti negativi: "We were charged 47 euro for checking in bag"

Punti positivi: "Tutto organizzato bene."

Punti negativi: "Ritardo di un ora"

Punti positivi: "On time"

Punti negativi: "Suitcase damaged"

Punti negativi: "Just not good enough for business travel. Stick to ahipping holiday makers who have a bit more flexibility on schedules!!"

Punti negativi: "Personale maleducato ed impreparato. Pessima gestione imbarco con lunga attesa perché incapaci di gestire anteriore e posteriore."

Punti positivi: "Prezzo, puntualità, orari"

Punti positivi: "Purtroppo nulla."
Punti negativi: "L’attesa all’imbarco, l’eccessiva per non dire esagerata erogazione dell’aria condizionata sia al gate che all’interno dell’aereo, la freddezza del personale di bordo ed il ritardo del volo di quasi mezz’ora."

Punti positivi: "Flight was originally delayed for the first hour. Someone mentioned it over the intercom. Then the delays continued. No information. Another passagener went up to the counter, found Pitt plane was coming from Geneva due to land at 9:38. We were supposed to board at 7pm takeoff at 7:50p. Now we are still here. Plane cones, we finally board only to be told that there is another hour delay. Offered to leave the plane if it was too late because our earliest takeoff time was 11:50pm. One lady gets off. FOUR hours after original takeoff time. We take off. Land. No free drinks nor food. Offered but never received. Arrived in Gatwick. Baggage was delivered to a different turnstiles but not communicated over the screens, just word of mouth. Trains stopped running at midnight so I had to take an 75 pound uber to my destination in Fulham, London. I would like to be compensated for my troubles."
Punti negativi: "Everything. Non communication. Lack of service."

Punti positivi: "the crew was amazing. all of them were very helpful and smiling all the time"
Punti negativi: "no pillows and blankets and seats uncomfortable"

Punti positivi: "Check in was super friendly and efficient. Cabin crew also great."
Punti negativi: "Seats and leg room v small. But overall great."

Punti negativi: "Easy jet late yet again, no food on board. This is becomming a typical occurance out if Luton and its just not good enough."

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "They made us pay for our bag even though we only had one and it fit into the measurements. They said it was because it was full but they still made us pay 60 euros each. Making it a 120 euro more than it should have been. They also pretended not to speak English when we tried to talk to them about payment even though they spoke perfect English when they told us the cabin overheads were full. Will definitely be contacting kayak about this."

Punti positivi: "solo il volo aereo e l'arrivo a malpensa"
Punti negativi: "il ceck in dell'aereoporto a Catania, personale impreparato e soprattutto scortese. dovevano essere aperti 6 banchi per il ceck in in realtà solo 2 erano aperti. Ho rischiato di perdere il volo aereo pur recandomi a fare il ceck in ben 2 ore prima del volo aereo."

"Di positivo solo la gentilezza di tutto l'equipaggio. Purtroppo la partenza con più di un'ora e mezza di ritardo di cui più di mezz'ora inspiegabilmente fermi in pista."

"Puntualità"

"Sono molto efficienti nel dirigere i passeggeri in uno sbarco educato"

"Ritardo di un’ora"

"Orari non rispettati! Del tutto scontenta!"

Punti negativi: "Il passaggio del bagaglio a mano ho dovuto pagare per una valigia 45x25x30 ...una differenza di 50€ ...una rapina che schifo non viaggerò più su voli Rainer...strategia da schifo....sfruttate così i passeggeri..con trucco del bagaglio a mano.."

Punti positivi: "Il personale è stato molto gentile e disponibile. A differenza dell’accoglienza al gate. Multato ingiustamente senza nessun motivo logico nonostante il mio bagaglio rispettasse le misurazioni!"
Punti negativi: "Le regole fuffa che mettono sui bagagli per fare business sulle multe. Che serietà e credibilità può avere una compagnia che ti fa pagare 10€ di volo e 25€ di multa per un bagaglio che sfora di 2 cm o non sfora proprio come nel mio caso. Contesterò la multa nelle sedi opportune!"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti negativi: "Il volo e stato un disastro io avevo tutti i documenti non mi hanno fatto partire"

Punti negativi: "I pre booked and paid for an isle seat and was given a window seat. The plane was so hot and had no air-con, the people I were sat next to kept asking the girls to put it on but they didn’t"

Punti negativi: "Cambio per 3 volte del gate d"imbarco e raggiungere l'aereo a piedi con i 40 gradi di Siviglia"

Punti positivi: "The prices were ok. I’m short (5,4) so I can’t complain about the leg space. The cabin crew were pleasant, I can’t say the same about al the workers in the airport, ruining your mood before a holiday is slack - especially after"
Punti negativi: "Not all of your staff are polite, I’m not sure if it is because we were in a country that does not accept or respect people of “colour” but I could see that there was definitely a heavy line of different treatment to other races - sadly from a very well known brand. I did feel the luggage prices were slightly tacky, and extra for on cabin prices. Also, cleanliness is clearly not a priority for all either."

Punti negativi: "I had to pay to check my carry on when there was more than enough space in the cabin. It’s a rip off to be honest. My first experience with European airlines and this was the worst. It was uncomfortable as well"

Punti positivi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"
Punti negativi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"

Punti negativi: "Nulla"

Punti negativi: "The flight was great as all the passengers from the stag parties where all sleeping it off"

Punti negativi: "Abbiamk avuto quasi 2 ore di ritardo"

Punti negativi: "They need to stop changing the luggage options"

Punti negativi: "The seat space was cramped, I paid extra to reserve my seat but it doesn't do you any favours. The aeroplane was old and needed modernisation. It was lacking in basics like netting/storage on the back of the seat Infront. Budget airline is a budget airline I guess."

Punti negativi: "Siamo rimasti 20 minuti in attesa sul Bus per la pista di decollo respirando CO2,,,,, che schifo"

Punti positivi: "Personale di volo gentile"
Punti negativi: "Imbarco bagagli personale alquanto scortese"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L’ora del disimbarcoooooooo"

Punti positivi: "Good experience standard seating on Ryanair you know what you will get, no surprises."
Punti negativi: "On this particular flight there was little English spoken."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "EVITARE RITARDI"

Punti positivi: "C ERA UNO STUART MOLTO SIMPATICO CHE HA STEMPERATO L ATTESA DEL RITARDO IN MANIERA SIMPATICA E COINVOLGENTE ; UN PO MENO IL PILOTA CHE HA FATTO UN ATTERRAGGIO E UNA DISCESA POCO MORBIDA E ABBASTANZA A SCATTI, A DIR POCO PIACEVOLE ....E QUESTO E' SUCCESSO ANCHE ALL ANDATA ANCOR PEGGIO DEL RITORNO...."
Punti negativi: "LA PUNTUALITA' SOPR.NEI RITORNI ,E CERTE MANOVRE DI VOLO ..... ALL ANDATA 25 MIN DI ANTICIPO PER ATTERRARE SALTELLANDO NON E' STATO UN GRAN CHE PIACEVOLE, DEL RESTO NORMALISSIMO VOLO"

Punti positivi: "fast service"

Punti positivi: "la sicilia, ma il volo pessimo ci anno fatto pagare il bagaglio a mano andata e ritorno, lo lo prendiamo mai piu"

Punti negativi: "Troppo freddo. Regolare meglio l’aria condizionata"

Punti positivi: "Tutto molto bello"
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "L’ora di partenza comodo"
Punti negativi: "La ressa agli imbarchi non gestita adeguatamente!"

Punti negativi: "Hostess a dir poco maleducate. La ragazza con i capelli rossi ha persino esclamato” Vado a fa finta de lavora’” ovviamente in dialetto romano!!! Senza parole"

Punti negativi: "I had to pay for the luggage which I already paid when I booked the flight through Kyak. Seats very small. One way ticket for $400 from Palermo to Milan!"

Punti negativi: "Ritardo di un’ora"

Punti positivi: "The flight itself was great.... just the 90 min delay that put a downer on things."
Punti negativi: "The 90 minute delay was a bit of a killer... also we where not told about the delay when checking in our hold luggage.... one of my party smoke and where a bit put out to find out about the delay once they had gone through customs etc and then couldn’t smoke."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "We were told to board but then waited in line an hour We then waited on the tarmac for 45mins We then arrived and waited for the bus A whole lot of waiting for a simple quick flight"

Punti negativi: "Come al solito ritardo, attese lunghe prima dell imbarco e stipati come animali"

Punti positivi: "Prompt bag drop and boarding"
Punti negativi: "Finding the car rental drop off point"

Punti positivi: "Tranquillità del volo"
Punti negativi: "Nulla"

Punti negativi: "Assurdo"

Punti positivi: "Flight was ok"
Punti negativi: "They didn’t put up the gate number until 15 minutes from boarding, the gate was far away, and they rechecked the ID 2 times in the 15 minutes. WE ARE NOT CATTLE!! Treat your customers with at least a little RESPECT."

Punti positivi: "The lady at the boarding gate was nice, she issued the tickets before we gave her the voucher that we paid. Because the plane was leaving"
Punti negativi: "We didn’t aware that we need to pay 55€+vat per ticket because we didn’t check in online. I was really angry"

Punti positivi: "The flight arrived, boarding was fine."
Punti negativi: "The plane was hot and the stewardess made me keep my window open even though the sunlight got really hot. This seemed unnecessary"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Freddo in cabina eccessivo."

Punti positivi: "Legroom was good"
Punti negativi: "They sold perfume and lottery tickets when I needed a cup of water."

Punti positivi: "The plane left on time."
Punti negativi: "The plane itself was probably one of the most disgusting that I have ever been on. There was literal garbage and food all over the floors, the air flow was not working properly, the crew was not friendly, and upon boarding I was made to wait for a reason that was never explained although I had paid for priority boarding. This airline needs some serious help, because my flight to Ibiza was also a terrible experience. Would 10/10 NEVER fly with them again."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Delayed, unable to buy a cup of tea, rude staff. Will never fly with such a shambolic, greedy airline again."

Punti positivi: "Crew were ok"
Punti negativi: "Flight was delayed 3 times, no information given why. We were in priority and allowed down the stairs then kept there for 10-15 minutes. Boarded a bus to the plane then we couldn't get on as there was an issue with the steps. Took off after the final delayed time. On landing, we were told the airport was short of ground crew so we had to wait to steps and once off had to wait for 15-20 minutes for the baggage lane to be announced."

Punti negativi: "7 ore di ritardo"

Punti positivi: "in generale tutto quanto"
Punti negativi: "l'opzione priority non è stata del tutto soddisfacente."

Punti positivi: "Il volo, diretto da Edimburgo a Roma."
Punti negativi: "Posti a sedere nello standard RyanAir, scomodissimi e da dolori. Per uno alto 1.90 e robusto come me, le 2 o 3 ore di volo possono diventare un supplizio ed una tortura, soprattutto nei voli affollati."

Altre info su Air Europa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Isole Baleari e arrivano a Aeroporto di Milano-Malpensa

Le compagnie aeree che partono da Isole Baleari e arrivano a Aeroporto di Milano-Malpensa hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa

Prenota voli economici da Isole Baleari a Aeroporto di Milano-Malpensa

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

17/1
lun
1 scalo
Ryanair
17h 35m
IBZ - MXP
27/1
gio
1 scalo
Ryanair
6h 50m
MXP - IBZ
26/2
sab
diretto
easyJet
1h 45m
PMI - MXP
1/3
mar
diretto
easyJet
1h 35m
MXP - PMI
18/4
lun
diretto
Ryanair
1h 45m
PMI - MXP
20/4
mer
diretto
Ryanair
1h 40m
MXP - PMI
23/2
mer
1 scalo
Diverse compagnie
8h 40m
PMI - MXP
1/3
mar
diretto
Diverse compagnie
1h 35m
MXP - PMI
14/12
mar
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
PMI - MXP
17/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
12h 10m
MXP - PMI
15/12
mer
1 scalo
Ryanair
9h 30m
PMI - MXP
19/12
dom
1 scalo
Ryanair
27h 55m
MXP - PMI
23/12
gio
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
PMI - MXP
6/1
gio
1 scalo
Diverse compagnie
13h 35m
MXP - PMI
23/12
gio
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
PMI - MXP
6/1
gio
1 scalo
Diverse compagnie
13h 35m
MXP - PMI
10/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
12h 35m
PMI - MXP
12/12
dom
1 scalo
Diverse compagnie
10h 05m
MXP - PMI
23/12
gio
1 scalo
Ryanair
15h 45m
PMI - MXP
6/1
gio
1 scalo
Ryanair
13h 35m
MXP - PMI
23/12
gio
1 scalo
Ryanair
15h 45m
PMI - MXP
6/1
gio
1 scalo
Ryanair
13h 35m
MXP - PMI
15/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
4h 30m
PMI - MXP
19/12
dom
1 scalo
Diverse compagnie
12h 20m
MXP - PMI
18/12
sab
1 scalo
Ryanair
4h 35m
PMI - MXP
18/12
sab
1 scalo
Ryanair
12h 00m
MXP - PMI
11/12
sab
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
PMI - MXP
13/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
21h 30m
MXP - PMI
12/12
dom
1 scalo
Diverse compagnie
5h 50m
PMI - MXP
15/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
19h 40m
MXP - PMI
10/12
ven
1 scalo
Ryanair
28h 00m
PMI - MXP
12/12
dom
2 scali
Ryanair
35h 55m
MXP - PMI
22/12
mer
diretto
easyJet
1h 45m
PMI - MXP
30/12
gio
diretto
easyJet
1h 35m
MXP - PMI
21/5
sab
diretto
easyJet
1h 50m
IBZ - MXP
29/5
dom
diretto
easyJet
1h 55m
MXP - IBZ
21/5
sab
diretto
easyJet
1h 50m
IBZ - MXP
28/5
sab
diretto
easyJet
1h 55m
MXP - IBZ
21/5
sab
2 scali
Air Europa
14h 00m
IBZ - MXP
29/5
dom
1 scalo
Air Europa
15h 15m
MXP - IBZ
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

22/12
mer
diretto
easyJet
1h 45m
PMI - MXP
16/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
12h 05m
PMI - MXP
24/1
lun
2 scali
Ryanair
29h 10m
PMI - MXP
23/12
gio
diretto
easyJet
1h 45m
PMI - MXP
15/12
mer
1 scalo
Ryanair
9h 30m
PMI - MXP
8/12
mer
1 scalo
Ryanair
12h 45m
PMI - MXP
6/12
lun
1 scalo
Ryanair
16h 10m
PMI - MXP
8/12
mer
2 scali
Ryanair
27h 10m
PMI - MXP
6/12
lun
2 scali
Ryanair
35h 55m
PMI - MXP
15/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
27h 30m
PMI - MXP
28/12
mar
1 scalo
Ryanair
7h 30m
IBZ - MXP
6/12
lun
1 scalo
Ryanair
16h 10m
PMI - MXP
28/12
mar
1 scalo
Ryanair
7h 30m
IBZ - MXP
18/1
mar
2 scali
Diverse compagnie
8h 05m
PMI - MXP
29/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
8h 05m
IBZ - MXP
29/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
4h 00m
MAH - MXP
21/5
sab
diretto
easyJet
1h 50m
IBZ - MXP
5/12
dom
1 scalo
Diverse compagnie
12h 05m
PMI - MXP
1/1
sab
1 scalo
Air Europa
7h 00m
IBZ - MXP
1/1
sab
1 scalo
Air Europa
7h 00m
IBZ - MXP
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe