Trova voli economici da Cagliari per Venezia

Trova voli economici da Cagliari per Venezia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Venezia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Cagliari (CAG)
Venezia Aeroporto Marco Polo
dom 24/10
dom 31/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Cagliari - Venezia

Bassa stagione

dicembreIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 49%.

Alta stagione

giugnoIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 47%.

Prezzo medio andata-ritorno

104 €(media delle ultime 2 settimane)

Quando prenotare voli da Cagliari per Venezia

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Il volo più economico da Cagliari a Venezia è stato trovato in media 25 giorni prima della partenza.
  • Prenota almeno 2 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di maggio, giugno e luglio sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è dicembre.

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Cagliari per Venezia

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Cagliari per Venezia a causa del COVID-19?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Cagliari per Venezia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Cagliari per Venezia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Cagliari per Venezia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Cagliari per Venezia?

3 principali compagnie aeree con voli da Cagliari-Elmas a Venezia

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

6,7
Volotea
Valutazione complessiva sulla base di 335 recensioni
6,7
Imbarco
6,9
Comodità
7,4
Personale
5,9
Divertimento
5,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Crew was great"
Punti negativi: "Boarding was horrible, Santorini’s airport was horrible, the flight was delayed, no one knew what was going on, there is no organization with boarding it was a mess"

Punti positivi: "Quick flight, arrived early! That part was great!"
Punti negativi: "Boarding is a joke. Everyone hoards the gate and there is no organization. Recommend using boarding zones. Italians have no idea how to make lines."

Punti negativi: "Dovrebbero misurare la temperatura a chi sale in aereo in periodo di COVID"

Punti positivi: "The crew did a fanstastic job!"
Punti negativi: "The seats werent the best and my seat didnt have a window."

Punti positivi: "Volotea is a you get what you pay for service. The budgetness of the company can be annoying at times. If I pay for a snack can I get some water?"
Punti negativi: "Going anywhere but Catania"

Punti negativi: "We did not arrive on time to the flight because our conection delayed and the airfligt company did nothing to help us."

Punti negativi: "Charged full fight fee, don't ask customers pay over size luggage penalty minutes before departure"

Punti negativi: "High baggage and other fees that are not publicized. Web site just says check bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."

Punti positivi: "Simplicity and welcome with a smile"
Punti negativi: "The departure gate was far"

Punti positivi: "L’agenzia per le emergenze, FAS airport service, a cui si sono rivolti è stata eccezionale. Lidia Suardi è SUPER!!"
Punti negativi: "Tutto può essere migliorato: il volo è stato rimandato 3 volte e poi cancellato. Le spiegazioni insufficienti. Prima, l’unica alternativa proposta è stata il pullman. Quando, alle 22, solo pochi erano rimasti, ci hanno riprogrammati al giorno dopo pagando transfer e albergo, ma io avevo già pagato"

Punti negativi: "The return flight was very turbulent, but mostly close to take off and landing."

Punti positivi: "The only saving grace to this whole experience was the woman at the check in counter who was friendly and made small talk while checking our bags."
Punti negativi: "Honestly, I would consider myself well travelled but after this flight I wanted to rule out air travel from our future plans. The take off was bumpy, fast and uncomfortable. Handling the turbulence was unbearable and I had a full blown panic attack on the flight. I couldn't understand a word of the English announcements each time we hit turbulence. I felt unbearably sick but couldn't bring myself to get out of my seat. There was no food, no entertainment, and definitely no entertainment. I hope to never fly Volotea again."

Punti negativi: "the app is that that great, it gets stook. Also, they don't have any chance to change or re-schedule any flight."

Punti negativi: "To check a bag is about $75 if you do it at airport. We witnessed a number of people who had done carry on from Athens to Santorini not be able to do carry on back. It's a scam on the Island. The bin in which you have to fit your bag is smaller on Santorini."

Punti positivi: "Puntualità e rapidità"

Punti positivi: "Checking and boarding were easy. Also email reminders were helpful."
Punti negativi: "Could they spare a drink of water? They charged extra for everything, including the air you breathed."

Punti positivi: "Low cost"
Punti negativi: "Have to carry any carry-on luggage up the metal stairs in any weather, up to plane. Same thing after landing."

Punti positivi: "Organization in boarding the plane"
Punti negativi: "When i read the baggage rate, its only 20 euro, when i got there its 40 euro the lady told me its cheaper on line cuz i was there 6 hours early. I didnt know that i have to buy the baggage ahead of time. It would be nice if its highlighted in red when i bought the tix. Also i had to pay extra 30 euro bec i didnt chk in on line, seriously? What is the point of having a chk un counter? Also i was told to come back 2 hours before my flight . As i said i was there 6 hours eatly, when i came back the chk in on line is already closed. Im sure its a common problem , a lot if ppl paid extra and were complaining, they could have told us or have a sign there. Dont u think 30 euro is a lot to pay for not chking in? Is it only in europe? Its better when we book that ppl shld be warn of the pronlem, i paid extra 210 euro bec there are 3 of us plus the internet there suck at the airport , if you get in on the internet in 2 mins you are out or cant get in gor hours"

Punti negativi: "I booked an afternoon flight on Volta. They changed me weeks later to a morning flight. I told them I wanted to cancel my earlier flight and preferred a refund instead. I have never received credit for my cancellation."

Punti negativi: "Will never fly them again"

Punti negativi: "Missed our connection they did not accommodate at all Wanted to sell us another flight the next day My brother made the flight and him and his girlfriend had to pay 140 euros for carry on and boarding pass THEIR LOW PRICES ARE A SCAM BAIT SND SWITCH"

Punti positivi: "We got there"
Punti negativi: "About 50 minutes late, hard landing, and worst of all they called us for boarding and we went out of the semi-comfortable terminal and STOOD in the HOT sun. Our plane hadn't even landed. We stood out there for 40 minutes. Voltea is even a worse version of Spirit Airlines"

Punti positivi: "A flight es eventually arranged"
Punti negativi: "There was zero communication from Volotea over 12 hours of being stuck when a flight was delayed. For a long time I thought the flight was cancelled. Now that I am trying to seek compensation via EU guidelines they are similarly evasive and not helpful."

Punti positivi: "Accepted phone scans of our boarding passes. Decent price Nice crew Left a little late but still managed to arrive 15 minutes early on a one hour flight."
Punti negativi: "I only gave one star for food but I didn't buy any food so I would rather have a "not applicable" category."

Punti positivi: "Tutto mia piaciuto"
Punti negativi: "Tutto ok"

Punti positivi: "Convenient straight flight to Bordeaux"
Punti negativi: "Inappropriate behavior from the crew. One stewardess heavily flirting with a passenger, exchanging phone numbers. 45 minute delay while waiting to take off. Crew just chatted, laughed. Unacceptable to buy your snacks/drinks?!??"

Punti negativi: "L'attitudine del personale, corretta ma triste e impersonale. Solo pronti a vendere e non dare servizi"

Punti positivi: "minimum fuss from beginning to end, and no bombarding by emails. their staff all handle carry-on luggage discreetly even when slightly over sized ... Compliments to Volotea."

Punti negativi: "Volo in ritardo di oltre 4 ore. Poiché già in passato, in situazioni analoghe, il volo è stato poi cancellato all'ultimo minuto, ho deciso di fittare un auto e di muovermi con questo altro mezzo"

Punti negativi: "2 ore di ritardo e nessuna informazione"

Punti positivi: "Piloti e personale cordiali. Essere sempre stato contattato tramite email per le variazioni sul volo. Perciò servizio ben organizzato"
Punti negativi: "L'attesa, sempre in ritardo, per questo viaggio e chi si trova nei ultimi posti, rumorosità del volo causa mottori"

Punti positivi: "Flight was fine once we got going but one staff working made for a long long line and a half hour delay. Staff were excellent though."

Punti negativi: "Waited to board for 1 hour- no seat assignments- price to pay for checked baggage increases by the hour as your departure nears. The price for a checked bag was €42 at 10am and when I checked again at 11:30am, price was €55!"

Punti positivi: "Personnel were helpful, polite and spoke English as well as many other languages."
Punti negativi: "Volotea is a low cost airline that charges for early seat assignments, printing boarding passes, luggage and drinks on the flight. There is a service charge added to everything. It isn't as low cost as it initial appears. Beware"

Punti positivi: "Good short flight"
Punti negativi: "Short flight, no food or entertainment"

Punti positivi: "the plane were very old and we felt scared since there was turbulence and the plane showed an unsafe one..."

Punti negativi: "There was no airline or flight by his name ."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Check in started at 9:05 and boarding was at 9:25, we arrived at the airport (which has 1 gate) at 9:10. There was no one at the check in counter until we asked the security guard for help. At 9:30, the Volotea attendant came back and said we were late and missed boarding and it would cost another 180 euro to get on the plane!! Beware!!! -They have a 20 kg or 44 lb weight limit instead of 50 and will charge you an additional 60 euro per bag of over 44 lbs! -Print your own boarding passes, they charge 20 euro per passenger if they have to print it at check in. -There are fees all over the place, it is a SCAM!"

Punti positivi: "Seats were OK and overhead storage was good."
Punti negativi: "Flight was delayed 45 min without explanation."

Punti negativi: "Everything"

Punti negativi: "Hidden fees everywhere with this airline as well as smaller than usual carry-on requirements. My carry-on that fit everywhere else but cost me an extra 40 euros to check with this airline. Also a young women was told at the check-in counter that her carry-on was acceptable but at the gate was told different. They then preceded to demand 60 euros cash as a penalty. Just wasn't right."

Punti negativi: "The next flight they had to my destination was 3 DAYS later. Therefore, I had to purchase another three tickets with a different carrier and got NO credit for the missed fight with Volotea. BAD Business."

Punti positivi: "Everything in the plane felt new, crew was friendly, efficient."

Punti negativi: "Mi è stato fatto pagare due volte il check-in in aereoporto, sia all'atto della prenotazione che in aereoporto."

Punti negativi: "Pagare il posto al momento del checkin"

Punti positivi: "Price, direct flight"
Punti negativi: "No frills, no beverage/snack service, seats very uncomfortable"

Punti positivi: "We printed the boarding passes a week prior and we were ready to go! However Volotea emailed us 24 hours prior to tell us some information had changed and we had new boarding passes. We were worried that we had to pay extra as we were already traveling and could not print the new boarding passes. It was no problem! We downloaded the app and the crew just scanned the app boarding passes. It was a huge relief."

Punti negativi: "Assolutamente troppo freddo in cabina... c'era pure il fumo bianco che usciva dai condizionatori da tanto freddo faceva!!! In poco più di un'ora mi sono preso una sinusite durante il volo d'andata! Per di più il carrello delle bibite è passato dal retro dell'aereo verso il davanti per cui la maggior parte delle persone ha pensato che tornasse indietro per poter prendere un bicchiere d'acqua e invece niente. Una volta arrivati a prua dell'aereo hanno messo via il carrello."

Punti positivi: "Nothing, flight was cancelled 6 months ago and I still have not received my refund."
Punti negativi: "Flight was cancelled 6 months ago and I still have not received my refund."

"Positive: The flight was on time, which is quite a rarity, especially for low-cost carriers. The flight attendants "upgraded" me to an extra legroom seat (although it was more for practical reasons, as they needed someone by the emergency exit). Negative: In full Covid-19 pandemic wave, most of the passengers were checked for boarding, but instead of either being allowed to directly board the plane or at least to wait in front of the boarding gate at a relatively safe distance, everyone was crammed into a tiny space between the boarding desk and the actual gate. I'm not sure I wouldn't been comfortable being piled together with 150 other people in a little over 50sqm in "normal" times, let alone during a pandemic. Also, despite the plane only being at around 2/3 capacity and most of the extra legroom seats being unoccupied, the flight attendants were very reluctant to allow a fellow travel companion to sit in the same extra legroom row with me, because "these seats cost more than the regular seats", which I thought was very petty (regardless of whether it was company policy or the attendants' own rigid attitude towards the situation)."

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"Too many hours of delay ( 4)"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "I did not fly"

Punti positivi: "Seats are ok but unable to recline"
Punti negativi: "Keep up the good work"

Punti positivi: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."

Punti positivi: "Fast and smoothy check in"
Punti negativi: "After arrival to budapest not platformy ready and waiting over 10minutes"

Punti positivi: "Everything went exactly as it should with any flight - check-in (long queue, but multiple desks open so it didn't take long for everyone to check-in on time), boarding (swift and efficient), operation (no technical issues, no unpleasant experiences, flight departed and landed on time) & plane (fairly new and clean aircraft)."
Punti negativi: "Not being connected to a jet (boarding) bridge, despite the aircraft being parked right in front of the terminal, next to one of these connecting bridges. We had to take the bus circle the terminal for what felt like an unnecessary expense-cutting choice made by Wizzair."

Punti positivi: "Stewards"
Punti negativi: "Uncomfortable seats"

Punti negativi: "Larger leg room"

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "crew and boarding was nice"
Punti negativi: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Punti negativi: "The seats are cramped and you have to pay for snacks and water"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti negativi: "Both flues were really delay really disappointed"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti negativi: "Was delayed"

Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "Seats are terrible."

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "On time, cabin crew, ease of boarding and amount of bags I could take with Priority Boarding"
Punti negativi: "My seat hadn't been cleaned prooerly before I got there and if I hadn't done it myself, I would have someone else's chocolate all over the seat of my trousers. Also, the bathroom floors were really gross, to the point I had to roll uo the legs of my trousers so they didn't get wet when I needed to use the toilet."

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti negativi: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Punti negativi: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Punti negativi: "Not even a roll for a 5 hour flight! They ran out and then wanted to charge £3.50 for a coffee when they ran out of food to even buy! Staff were not friendly at all."

Punti positivi: "i was able to use their app to download my boarding pass so didn't need to look for somewhere to print my boarding pass while abroad, boarding went well, flight was good and crew was good, seat was comfortable, so overall i was pleased with everything. Thank you for a good experience."
Punti negativi: "Everything was good"

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."

Punti positivi: "Flight was delayed. I missed my train home to Ipswich. Long journey home ver late at night"

Punti positivi: "Space. Priority Boarding"
Punti negativi: "Strong bad smell. One hour late for departure."

Punti positivi: "Excellent pilot"

Punti positivi: "Quick to board, smooth take off and landing"
Punti negativi: "On night flights woken up to serve drinks and given flying details from the pilot. Great in the day but would rather be left and not disturbed at night!"

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti positivi: "Pleasant staff."
Punti negativi: "Plane was late and all passengers had to wait at the gate. Too many people for such a small area for that length of time."

Punti positivi: "Price and schedule. Going on time with no delays. Good value for money."
Punti negativi: "Very hard on baggage policy"

Punti positivi: "Cheap with early booking"
Punti negativi: "No food, even free coffee."

Punti positivi: "Flight left on time"

Punti negativi: "Abc"

Punti positivi: "grea air line always on time staff are friendly"

Punti negativi: "Priority: advantage only on call. Afterwards no adantage afterwardsroom for hand luggage"

Punti positivi: "was on time"

"The flight was punctual, friendly crew members."

"Worse airline. Charged me for a check bag and didn't check it"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Pulizia sericizio cortesia tutto"

Punti negativi: "Il rumore del personale di bordo per la vendita"

Punti positivi: "Speed"
Punti negativi: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Punti negativi: "L'imbarco e la priority"

Punti negativi: "Aria condizionata rotta. Temperatura bassissima"

Punti positivi: "Personale grntile."
Punti negativi: "Ritardi, prezzi e fastidio in cabina"

Punti positivi: "la precisione degli orari"
Punti negativi: "nulla"

Punti positivi: "Nothing. Flying with Ryanair is like travelling in purgatory"
Punti negativi: "The app would not let me check in the previous day then they charged me a disgusting €55 to check in. The staff were unable to use any discretion. They clearly all hate working for Ryan Air. Flight was delayed by two hours. Overall appalling experience as it always is."

Punti positivi: "The crew was very hospitable."
Punti negativi: "Having all of us line up for boarding on the second floor, only to have us stand in that room for another 15-20 minutes before beginning the boarding process didn't seem to make much sense."

Punti positivi: "Il personale gentile e disponibile"
Punti negativi: "Purtroppo era un continuo disturbo per l'eccellente lavoro di vendita del personale di bordo i sedili un po' stretti"

Punti positivi: "Personale accogliente"
Punti negativi: "La comodità di portare i bagagli in aereo senza pagare .....Come prima"

Punti positivi: "Per il ritorno da Siviglia a Venezia il posto era buono"
Punti negativi: "Basta passare alla mattina presto con promozioni o altro per tutto il viaggio; paghiamo l'operatore per un trasporto non per venderci o farsi pubblicità come per i viaggio low cost per le pentole!"

Punti positivi: "Ho dovuto pagare per un bagaglio in più, quando con la priority avrei dovuto avere due bagagli a mano"

Punti positivi: "Efficient and cheap"
Punti negativi: "Another passenger had exactly the same seat number as me which caused confusion and an uncomfortable situation"

Punti negativi: "Dare maggiori possibilità per portare i bagagli a mano in cabina"

Punti positivi: "Nella norma, solo potrebbero far rispettare di più il silenzio ed inoltre in 3 ore di viaggio notturno spegnere anche le luci e non vendere prodotti in continuo"

Punti positivi: "Tutto liscio, volo puntuale"
Punti negativi: "Limite 10 kg"

Punti negativi: "Sedili scomodissimi. Imbarco lentissimo a causa del controllo dei bagagli al gate. 1 ore di ritardo in arrivo"

Punti positivi: "fast service"

Punti negativi: "Ritardo di 55 minuti !! Essere in orario visto orario tardivo di atterraggio"

Punti negativi: "Volo cancellato per guasto all'aeromobile; sostituito l'aereo e partenza con 7 ore di ritardo. Scarsa l'assistenza della compagnia a terra."

Punti negativi: "ho pagato per un bagaglio, ma arrivato al banco imbarchi me lo hanno fatto ripagare nuovamente!"

Punti negativi: "Volo cancellato 07.01.2019"

Punti positivi: "Il prezzo del biglietto"
Punti negativi: "L'insistenza nel vendere i prodotti ryanair"

Punti positivi: "Il personale di bordo era divertente"
Punti negativi: "Un po' stretto e troppo le cinture di sicurezza accese"

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti positivi: "Solo volo .. atterraggio pessimo"
Punti negativi: "Imbarco aereo cambio porta.. Troppe storie per bagagli e poi tutti sopra.. io pagato tutto molto per non avere nulla.... Da non rifare"

Punti negativi: "1 hours delay is not acceptable"

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "?"

Punti positivi: "Flight attendant was wonderful, and extra helpful!"

Punti negativi: "Ci hanno fatto pagare la valigia che nella prenotazione era compresa in stiva. Non abbiamo capito il motivo. All’andata invece nessun problema"

Punti positivi: "Vluchten waren mooi op tijd. Voor deze low cost service kan ik alleen positief zijn."

Punti negativi: "Confusion about checking bags - extra cost for the return journey of the two big bags we’d paid for! Extra cost for our party not to be scattered about the plane (we were) altogether annoying and miserable experience. Will try to avoid Ryanair in future"

Punti positivi: "puntualità e la possibilità di 2 bagagli anche se uno viene stivato"

Punti positivi: "Puntualità e cortesia del personale"

Punti negativi: "Over 2 hour delay, and they lost my checked bag."

Punti negativi: "Getting charged 220EUR to check in at the airport."

Punti positivi: "Efficient - low cost - no frills - worth paying the few euro extra for seat, priority boarding and cabin bag . Bus to station is right outside airport In Treviso and it is only $3.50 for train to Venice sl ! Bargain travel can’t get much better than this :)"
Punti negativi: "Perfect for the price"

Punti positivi: "Best Ryanair flight I have been on. We'll organized from start to finish"

Punti positivi: "There was basically nothing that I liked/enjoyed"
Punti negativi: "The staff was rude and unhelpful"

Punti negativi: "I didn’t know that I had to pay and extra £15 just to get a seat! I thought I already paid enough for my ticket ."

Punti positivi: "Low cost."
Punti negativi: "Non mi è piaciuta quella che ormai sembra una costante dei check-in Ryanair: farlo e sottoporre i passeggeri ad attese incomprensibili. Questa volta la procedura è iniziata per tempo, ma poi siamo stati costretti ad attendere quasi mezz’ora l’apertura della porta del gate e l’accesso in aereo."

Punti negativi: "Volo partito in ritardo di un'ora e dieci minuti."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Poca cortesia del personale, una delle assistenti persino si è permessa del cinismo nonostante il ritardo di 3 ore e 30 minuti, nessuna Distribuzione di cibo o bibita, sequestrati in aereo per 2 ore"

Punti positivi: "L’aeromobile nuovo, pulito e posti a sedere più spaziosi"
Punti negativi: "Non comprendo la funzionalità e i vantaggi del “priority” dato che sull’aerobile si sale in ordine sparso."

Punti negativi: "Nulla"

Punti negativi: "Il ritardo annunciato per poi arrivare in aereo porto senza annunciare il ritardo"

Punti negativi: "Non mi è piaciuto il ritardo di un'ora e mezzo, comunicato all'orario previsto della partenza."

Altre info su Volotea
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Cagliari e arrivano per Venezia

Le compagnie aeree che partono da Cagliari e arrivano per Venezia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Cagliari per Venezia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Cagliari per Venezia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Cagliari per Venezia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Cagliari per Venezia

Prenota voli economici da Cagliari a Venezia

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

11/11
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
14/11
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
TSF - CAG
11/11
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
14/11
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
TSF - CAG
17/12
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
19/12
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
TSF - CAG
19/11
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
21/11
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
TSF - CAG
22/11
lun
1 scalo
Ryanair
7h 35m
CAG - VCE
25/11
gio
1 scalo
Ryanair
19h 20m
VCE - CAG
10/11
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
12/11
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
TSF - CAG
4/11
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
11/11
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
TSF - CAG
22/11
lun
2 scali
Ryanair
16h 25m
CAG - TSF
24/11
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
TSF - CAG
9/11
mar
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
10/11
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
TSF - CAG
11/11
gio
1 scalo
Ryanair
17h 35m
CAG - VCE
14/11
dom
1 scalo
Ryanair
8h 55m
VCE - CAG
11/11
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
14/11
dom
1 scalo
Ryanair
5h 30m
TSF - CAG
22/11
lun
1 scalo
Ryanair
23h 25m
CAG - TSF
24/11
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
TSF - CAG
16/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
33h 15m
CAG - VCE
19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
8h 00m
VCE - CAG
3/11
mer
1 scalo
Diverse compagnie
19h 20m
CAG - VCE
4/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
19h 45m
VCE - CAG
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
24h 40m
CAG - VCE
25/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
38h 10m
VCE - CAG
3/11
mer
1 scalo
Diverse compagnie
19h 20m
CAG - VCE
7/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
8h 55m
VCE - CAG
10/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
7h 20m
CAG - VCE
12/12
dom
1 scalo
Diverse compagnie
9h 50m
VCE - CAG
11/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
17h 35m
CAG - VCE
14/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
9h 50m
VCE - CAG
11/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
17h 35m
CAG - VCE
14/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
9h 50m
VCE - CAG
28/12
mar
diretto
Volotea
1h 35m
CAG - VCE
2/1
dom
diretto
Volotea
1h 35m
VCE - CAG
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

11/11
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
15/12
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
22/11
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
10/11
mer
1 scalo
Ryanair
11h 00m
CAG - TSF
9/11
mar
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
11/11
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
22/11
lun
1 scalo
Ryanair
7h 35m
CAG - VCE
10/11
mer
1 scalo
Ryanair
20h 10m
CAG - VCE
9/11
mar
1 scalo
Ryanair
21h 20m
CAG - VCE
4/11
gio
diretto
Ryanair
1h 30m
CAG - TSF
9/11
mar
1 scalo
Ryanair
21h 20m
CAG - VCE
5/11
ven
2 scali
Ryanair
13h 35m
CAG - TSF
11/11
gio
1 scalo
Ryanair
17h 35m
CAG - VCE
16/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
30h 55m
CAG - VCE
5/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
26h 00m
CAG - VCE
26/12
dom
1 scalo
Diverse compagnie
13h 05m
CAG - VCE
16/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
15h 00m
CAG - TSF
28/10
gio
1 scalo
Wizz Air
15h 45m
CAG - TSF
28/10
gio
1 scalo
Wizz Air
15h 45m
CAG - TSF
1/11
lun
diretto
Volotea
1h 35m
CAG - VCE
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe