Trova voli economici da Bilbao per Torino

BIO - TRN

Trova voli economici da Bilbao per Torino

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Torino. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Bilbao (BIO)
Aeroporto Città di Torino
lun 18/10
lun 25/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Bilbao - Torino

Bassa stagione

maggioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 45%.

Alta stagione

luglioIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 31%.

Prezzo medio andata-ritorno

186 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

183 €o meno

Buona offerta solo-andata

105 €o meno

Quando prenotare voli da Bilbao per Torino

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 105 € o meno sola andata e 183 € o meno andata e ritorno.
  • I mesi di giugno, luglio e agosto sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è maggio.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 55% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Bilbao per Torino

Quanto dura un volo da Bilbao per Torino?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Bilbao per Torino?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Bilbao per Torino?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Bilbao per Torino?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Bilbao per Torino?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bilbao per Torino?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Bilbao per Torino?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Bilbao per Torino?

4 principali compagnie aeree con voli da Bilbao a Aeroporto Città di Torino

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 27.988 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Lufthansa is an airline that prides itself on timeliness and service. The boarding procedure was very good, food was very good and service was excellent. I have flown with Lufthansa before and they always prove to me that I’ve made the right choice booking with them!"
Punti negativi: "The weather, we hit some turbulence which is beyond the Captains control. Seatbelt sign came right on and even with that we still landed about 20 minutes early in Frankfurt"

Punti negativi: "I was between two large men and couldn’t sit all the back in my seat. Eating was a real trick!"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "Fantastic crew!"
Punti negativi: "Both outbound and inbound flights had defective/nonfunctional entertainment screens at our seats."

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "Perdieron las maletas"

Punti negativi: "Perdieron nuestras maletas, de prácticamente todos los pasajeros."

Punti positivi: "Crew was attentive"
Punti negativi: "We sat on the runway for an hour."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "See my earlier remarks"

Punti positivi: "crew onboard and food/entertaiment."
Punti negativi: "could do without the delays. transit time was reduced to less than an hour in Frankfurt because flight to Frankfurt was delayed by 45 mins. it is becoming very stressful to transit in FRA every time."

Punti positivi: "Nothing at all"
Punti negativi: "They cancelled my ticket because I missed the second leg of the flight. They didn’t even offer me an option and told me to find my own flight home. I had to pay $1100 on another airline to fly home tomorrow. I will NEVER use Lufthansa again"

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti positivi: "Flight crew was excellent. Top notch in customer service. They had a very difficult lady constantly wanting help with meals and food issues, and they were very professional and efficient."
Punti negativi: "Check in was late in Rome. Arrived at 5am for a 8:30 flight, and they would not check us in until 6 am. Don’t understand the “arrive 3 hrs prior” when this happens."

Punti positivi: "Great crew."
Punti negativi: "Working TVs"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti positivi: "Superb flight attendants"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "Great reminder. Perfect communication about dalays etc. I will book through Kayak again"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Staff were nice. I got to where I was going safely"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Smooth flight. Fairly good meals. Friendly crew."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti negativi: "First flight was delayed too much for me to make a connecting flight to Frankfurt. Had to ask twice to be rebooked. Had to connect through Chicago O'Hare and walk for miles there. Arrived in Germany 3 hours behind schedule."

Punti positivi: "Great flight"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Made up most of the time. Latrobe leaving due to queue."
Punti negativi: "That I did not know in advance there was a snack. Would have odered vegan as it was had nothing."

Punti positivi: "Extra leg room overall. Service was excellent"

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti negativi: "Seats are too close together and seat really doesn't recline. To close to the seat in front and can't bend over to put your head on tray to sleep. Just to cramped up and I'm a small person 5'4". Very uncomfortable for a long flight!"

Punti positivi: "The crew was nice and efficient. The film selection was good. Great interactions with the kids and little gifts/candy."
Punti negativi: "Kids meals we got were not good on this leg (I think it may have been the lasagna, which was basically just gooey cheese and did not taste good."

Punti negativi: "FLight delayed causing connection lost. Had to take another flight to Milan and then drive the car to Genoa."

"It was so helpful to be able to board the plane front and back. It makes it so much faster. It was also helpful announcements were made in French and English. I cannot thing of anything that would have made that short flight better."

Punti negativi: "Short and sweet"

Punti positivi: "The crew was perfect"
Punti negativi: "No wi fi on the plane."

Punti positivi: "Crew was attentive. Timings were spot on."
Punti negativi: "Virtually no information at boarding which made everybody just make a huge line. Boarding they a bus, it was raining and we got wet."

Punti positivi: "I like the comfortable seats"
Punti negativi: "Service lag a little"

Punti negativi: "Tell me i would misst the next flight and that my beg will not go to the final airport."

Punti positivi: "Friendly crew"

Punti negativi: "Sedile scomodissimo, bagaglio smarrito, é rimasto a Parigi dopo la corrispondenza !!! Pessimo servizio"

Punti negativi: "No entertainment facilities"

Punti positivi: "The crew was very helpful in all respects."
Punti negativi: "Not getting everyone standing in line to board one hour and 10 minutes before scheduled departure."

Punti positivi: "ok"
Punti negativi: "spazi cibo"

Punti positivi: "Crew was really good, polite, efficient. The aircraft was relatively new and clean (rare for an airline to provide a new craft on an Africa segment). Food was good, seats comfortable. Will definitely make them my airline of choice to the extent that I can cost wise."

Punti positivi: "Food and wine. Entertainment."
Punti negativi: "Sat closer to water closet. Maybe more air freshener in there."

Punti positivi: "Average crew. Average seat."
Punti negativi: "They could have controlled screening babies better. They just let them scream....."

Punti positivi: "Aereo partito abbastanza in orario, arrivato cmq in anticipo. Sedili adeguati con discreto spazio per le gambe. Snack e bevanda anche su volo breve (1:40)"

Punti positivi: "Yes"
Punti negativi: "Everything very good"

Punti positivi: "Perfetto."

Punti positivi: "Everything was great"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "The cue lines per zone are the most brilliant idea!"
Punti negativi: "After boarding began there was a backup after the gate en route to the plane. No explanation. The plane left an hour later than scheduled but seemed to arrive close to scheduled time."

Punti negativi: "More water provided during the flight. Also, the second meal was not very good."

Punti positivi: "Upgrade in business class da premier economy"
Punti negativi: "La puntualità, il volo è partito e arrivato in ritardo di 45 minuti"

Punti positivi: "The crew was friendly and always came around with water."
Punti negativi: "The “vegetarian” option was tuna which isn’t vegetarian and there was no vegetarian snack. With the hundreds of dietary and religious food restrictions you would think having a vegetarian option would be much more attainable.. They also didn’t make an announcement about our flight being late."

Punti positivi: "Crew and food were great."
Punti negativi: "Old plane. Seats were super tiny and uncomfortable. Couldn’t sit in the same spot for longer than 15 min without getting sore."

Punti positivi: "Volo breve, ma aereo puntuale sia alla partenza che in arrivo."
Punti negativi: "Ho trovato un po' squallido il terminal 2G da cui e' partito il volo. Negozi distanti dal terminal e mediocri. Al terminal vero e proprio non so nemmeno se c'erano le toilettes."

Punti positivi: "Ottimo sia il tempo di imbarco che la puntualita' in partenza ed in arrivo. I sedili della economy sono sempre piuttosto piccoli e con poco spazio per le gambe, specie se sei piu' alto di 1.80 m."
Punti negativi: "La selezione di film e' abbastanza ridotta, soprattutto quelli in lingua italiana. Mi ha lasciato perplesso la scelta di passare un pasto alle ore 16 ( relativamente alla localita' di partenza) dopo aver fatto l'imbarco alle 13 e con un pacchetto di cracker nell'intervallo. Non c'e' stata cena."

Punti positivi: "Staff and services all very good definitely"
Punti negativi: "Everything was brilliant"

Punti positivi: "The crew"
Punti negativi: "Everything was incredibly poor. Flight was delayed, entertainment was outdated and the airport staff were rude."

Punti positivi: "Over all everything was great, except the bags check in"

Punti negativi: "10 minutes late to the airport....... No help, no refund, no nothing. Never using you again"

Punti positivi: "Good selection of movies"

Punti positivi: "Good selection of movies"

Punti negativi: "Necessita inesire nel questionario la possibilita N/A"

Punti negativi: "La sufficenza della hostess nel servire il pranzo e la non conoscenza dei vini che serviva, servendone uno per l'altro, peccato, perche la carta vini era di ottimo livello."

Punti negativi: "Tiny uncomfortable seats."

Punti negativi: "Separated me and my wife for the whole flight! Could not accommodate us together. This reservation was made over 6 weeks ago !!!"

Punti positivi: "Fast and efficient boarding and friendly and efficient staff. Landed 15min ahead of schedule."

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Per imbarcare un passeggino un'Odissea al Charles de Gaulle 2, con personale di terra scortese ed inaffidabile e un giro dell'aeroporto per trovare dove imbarcarlo. Davvero pietoso. Personale di volo affabile e cortese, atterraggio non morbidissimo. Panini al formaggio di capra e lamponi incommentabili."

Punti negativi: "I don’t know why they keep making boarding with stairs and bus."

Punti negativi: "Screen broke half way through flight. Food was poor"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto. Dall’imbarco alla sbarco, Air France e’ una schifezza unica."

Punti negativi: "Peccato che arrivi allo scomodissimo terminal G dell’Aeroporto Charles de Gaulle."

Punti positivi: "Plus seat was good. On board crew was nice."
Punti negativi: "Another Air France company, with their motto: We Don't Care. Ground staff was rude, no good food onboard and have to pay for it. Entertainment is your device, but you can't download the app to use it."

Punti positivi: "Staff pleasant and courteous fine meal and beverages! Arrived ahead of schedule in Bucharest!! Overall a very pleasant experience!"

Punti positivi: "The service"
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "Its been a week. My trip has ended. I still do not have my bags. Terrible customer service."

Punti positivi: "The airbus 380 was great and the staff very nice"
Punti negativi: "Too mych bad smells after a few hours"

Punti negativi: "no vegeterian sandwiches very disappointed"

Punti positivi: "The crew, the service, the food and beverages"
Punti negativi: "The 3 hours delay"

Punti positivi: "Nothing particular"
Punti negativi: "Nothing particular"

Punti positivi: "Aeromobile comodo e personale davvero professionale"

"Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente"

"All over good flight but not better than my favorite"

Punti negativi: "Between first flight from Venice to get the airplane to San Juan just 50 minutes. We were running to get a board"

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti positivi: "uncomfortable seats, narrow space"
Punti negativi: "If the plane had some wifi, better food,"

Punti positivi: "Cabin crews are kindley attended."
Punti negativi: "It's O.K. with good price."

Punti positivi: "Check in process was fast and easy!"
Punti negativi: "More comfortable seats"

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "What I liked was smooth flight. And the fleece blanket."
Punti negativi: "Crew was not even visible in all that time. No water offered, no concern for passenger comfort. Food was skimpy and packaged, no clues what we were eating. Seats were tiniest and least comfortable ever! Difficult to get up from and get out from window seat."

Punti positivi: "Food was pretty good."

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti positivi: "Clean and fairly new aircraft. Good flight"
Punti negativi: "Ground staff more helpful"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti positivi: "overall good flight"
Punti negativi: "the shuttle from trn to mad and vice versa is always always late if not canceled! it must be improved for sure. airnostrum offers really poor service!"

Punti negativi: "The crew at flights run by Iberia were particularly unpleasant. Special those in the flight from Madrid to Miami. Ladies we’re particular rude and aggressive when talking to me and my daughters. Basically as if they were doing us a favor wile doing their work."

Punti positivi: "Mucha organización en el vuelvo y muy buena atención por parte del equipo."

Punti negativi: "Pedí un resumen del vuelo para ver lo que compré y nunca me llegó."

Punti positivi: "The flight was short and smooth."
Punti negativi: "Iberia put me on standby with no notification or explanation. My entire trip came to a screeching hault. The stress and anxiety of waiting to see if I got on a flight with my new fiancé was wildly inexcusable on Iberia’s end. I am incredibly lucky to have made it on but it is deeply disturbing that Iberia would rely on luck so heavily after screwing me out of a seat I payed a lot for. I would have missed my connecting flights and been stuck in Spain for god knows how long since they wouldn’t tell me other flight information. I am very worried about flying with Iberia again."

Punti negativi: "I was not able to check in online"

Punti negativi: "See above."

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti positivi: "Todo"
Punti negativi: "Nada"

Punti positivi: "Who assigns the seats? A monkey?"
Punti negativi: "Who assigns the seats? A monkey? Half my party was seated away from me (including my 5 year old daughter); we were put in an exit row and then moved. Everyone around us was sitting apart from their traveling companions so that we talked over each other. The whole thing was absurd."

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti positivi: "Good organization and time on flight."
Punti negativi: "In 10 hours never offered water."

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "Had to take a flight to New York 2 days later, then drive back home"

Punti negativi: "My USB connector didn’t work"

Punti positivi: "Airbus 320"
Punti negativi: "Boarding process and pitiful legroom space . Iberia clearly loves showing the privileged few who have paid top dollars to be at the front , that we must be made to wait and struggle to get to our seats .Then, we have to squeeze into a tiny , pitiful space of a seat .....Even Ryanair does better !"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti positivi: "Flight was safe, aircraft was clean and luckily with enough room under the seat to store carry on bag"
Punti negativi: "The fact that all the passengers boarding in "group 3" were forced to check in their carry-on bags if they did not fit under the seat; and retrieve those at the baggage claim area (not right after exiting the airplane) In my case I was able to store my carryon under the seat in front of me after pleading to the crew and gate members to let me try because of my connecting flights. There is no complimentary food service, even water is charged."

Punti negativi: "At the airport in Rome, I wasn't able to take on my carry on bag, when it was within limits. I was upset because many had the same size and had it with them. I was concerned with valuables inside, but thankfully all arrived OK."

Punti positivi: "The AA Tampa crew need to train the IB crew on customer service"

Punti positivi: "Service, food, plane cleanliness and quality of entertainment."

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti negativi: "Movie options weren't that great; I couldn't Buy extra baggage online because I didn't book directly through Iberia (not my fault that BA didn't fly this route and I didn't know it and it costed extra at the airport)"

Punti positivi: "Nothing in particular"
Punti negativi: "Confusion at boarding gate with different groups being called with no clarity - overpriced for 1 way Trip"

Punti positivi: "Attendants were pleasant and it was wuick"
Punti negativi: "Nothing to dislike"

Punti negativi: "It's ridiculous in 2 hours flight even a glass of the water we don't get ... and in the flight Madrid to Miami all flight they don't give a bottle the water ... please need keep the people hidratate in the flight"

Punti positivi: "it got me to Madrid!"
Punti negativi: "no legroom. the flight crew didn't look happy....they don't smile??"

Punti positivi: "Todo ok"

Punti positivi: "Very nice crew"
Punti negativi: "Couldn't check in online and couldn't get my boarding pass to my second flight through Iberia, had to do it at Madrid and it was very inconvenient."

Punti positivi: "surprisingly smooth transition with enough time to make all connections.."
Punti negativi: "wish I would have been informed of imports not allowed but more my bad..."

Punti positivi: "Spaciousness of plane"
Punti negativi: "Boarding was a zoo! The stewardess in business class was very rude. The food could be less starchy."

Punti positivi: "Quick flight - the staff was great and prompt for boarding. They were really accommodating and friendly. The seats were comfy although small. I feel asleep numerous times with no problem, lol."
Punti negativi: "There were no negatives with this flight. I felt it matched the pricing and what I expected."

Punti positivi: "The crew was super friendly."
Punti negativi: "We didn't start boarding until the scheduled departure time. Made my connection much tighter than it needed to be."

"Check in at Barcelona is chaotic. Poor directional sign for check in patrons to locate appropriate lines to form. We presumed from our booking that priory boarding meant priority check in ….. clearly not the case. As a result we were in the wrong line for 45 minutes before a curt checkin clerk sent us to another line with over 400 people waiting. We barely made our flight. No other airline does this and it is clearly unsatisfactory service. Check in is disorganized hundreds of passengers forced into last call lines to make their flights. Announcements were in Spanish only so an non Spanish speaking customer is clearly disadvantaged and likely to miss their flight. This will be the last time we fly veuling and will never book with you again. PS if a customer books priority boarding this should include check in after all one pays a premium for priority that should include check in as is the case with all major reputable carriers."

"By far one of the worst airlines I’ve ever had to deal with. Customer service is very poor. Stay clear of any airline you cannot get a hold of a real person to help with your problem."

"We were very lucky and got a complementary upgrade somehow because the crew needed our seats."

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "Time"

Punti positivi: "Pulizia e personale"
Punti negativi: "I prezzi Dell caffè ☕"

Punti negativi: "Get what you get with discount airline, but booking, travel, arrival went without a glitch"

Punti negativi: "Seats far too small and uncomfortable."

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "La divisione prima del imbarco in base ai nr dove ci si siede e poi ci hanno messo su lo stesso autobus"

Punti negativi: "1 hour delay leaving from Berlin plus 1 hour wait for the luggage in Barcelona"

Punti positivi: "Food and entertainment were ok but crew was rude and lazy and we had multiple delays. I was told to get in line for boarding and then stood there another hour. It was very poorly disorganized and did not come into contact with one nice crew member"

Punti negativi: "The departure could have been on time."

Punti negativi: "The flight was delayed with very little information given by the crew. There was a 15 min delay getting off due to there being no airbridge and no information from the crew. There was very little legroom. The seat in front was broken and kept collapsing on my legs"

Punti negativi: "We were standing in line to board gate 14 it read Barcelona and right as we went to start boarding it changed to a different flight. All of us were running from gate to gate and nobody would help us!!!!! That was TERRIBLE!!!!!!!! One person figured it no Help from your staff."

Punti negativi: "This is a budget airline. It was a decent plane, the crew was very friendly. Being a budget airline, food on board has to be purchased separately. There is no entertainment on board. The seats didn’t recline. Overall it was good value for your money."

Punti positivi: "Anything"
Punti negativi: "almost all"

Punti positivi: "the plane was not bad, the personal monitor was very advanced."
Punti negativi: "offer at least one meal, offer at least something to drink, a blanket ... in 8 hours of flight ... after hundreds and hundreds of dollars for a ticket. shame."

Punti negativi: "The flight was over 5 hours delayed. Multiple times I asked for an update and wasn’t given one by any crew member, nor did they make any announcements giving the passengers and update. The other passengers on the plane were extremely rowdy and loud during the wait and the crew did nothing to keep ca"

Punti positivi: "It was a very efficient flight. On time"
Punti negativi: "It was raining when we boarded the plane and some people were stuck outside for a little bit."

Punti positivi: "Sedile molto comodo x un low-cost."
Punti negativi: "Check-in online non disponibile per la tratta SPU - FCO."

Punti negativi: "Offering water to passengers. Vueling intends to charge even for water!!!!!????? Outrageous"

Punti negativi: "Lo spazio tra i sedili!!!!"

Punti positivi: "Nulla, mai viaggiato cosi male! Non si tiusciva a stare seduti!!!! Sedile scomodo e non c’era spazio per le gambe!!!!!"
Punti negativi: "Allargare lo spazio per le gambe anche solo di pochi centimetri!"

Punti negativi: "Pagata la priority mi trovo nella fila 3 gruppo imbarcato per ultimo! Inaccettabile"

Punti negativi: "Far pulire bene bagni e posti a sedere pieni di carta nel pavimento, briciole ed acqua sui sedili nonché cibo anche nelle cappelliere"

Punti positivi: "Il check in rapido Il personale super educato e simpaticissimo"
Punti negativi: "La pulizia dell’aereo Non per me, ma io non avevo acquistato il prioritario però sono stato imbarcato davanti a quelli che erano prioritari quindi hanno mischiato tutti e chi ha pagato per il servizio Priority era proprio arrabbiato"

Punti positivi: "il sedile decisamemte scomodo e di dimensioni ridotte"
Punti negativi: "praticamente tutto"

Punti positivi: "DA Barcellona è andato molto bene e atterrato in anticipo"
Punti negativi: "Da milano è partito con 40 minuti di ritardo e arrivato con 30 minuti di ritardo. Inoltre il personale all'ingresso del volo era scontroso e poco professionale"

Punti negativi: "Scadente"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono state date le disposizioni di sicurezza a bordo. Non ho ricevuto nulla di ciò che ho chiesto agli assistenti di volo durante il loro passaggio. Il volo ha tardato di un'ora. L'atterraggio è stato il più spaventoso in oltre 20 viaggi compiuti ad oggi. Da dimenticare."

Punti positivi: "Straight check in and boarding process. Even the flight was delayed we arrived on time"
Punti negativi: "No food offered for free. No even water offered"

Punti negativi: "Da anni lo sciopero ha un'importanza sociale; si sciopera per creare disagio e quello che hanno indetto i piloti Vueling ha creato il massimo del disagio. Bene notare che non è con loro che bisogna prendersela, ma con la compagnia che si è rifiutata di avvertire il ritardo di 4 ore e che ha fatto stare centinaia di passeggeri ad aspettare di capire se e quando saremo rientrati. Lo sciopero deve creare disagio soprattutto a una società, non a dei cittadini. Considerando che alla parola "rimborso" nessuno del personale Vueling ha saputo rispondere, mi chiedo: la prossima volta scioperiamo noi per creare disagio ai piloti? Ovviamente scherzo, ma ogni volta che viaggio con vueling succede qualcosa."

Punti positivi: "La impiegata del frontdesk era cortese e aveva molto interese per aiutarmi nel mio caso, perché portavo molto bagaglio"
Punti negativi: "Portavo una chitarra"

Punti negativi: "Ritardo aereo e ritiro bagagli assurdo"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Attesa valigia imbarcata"

Punti negativi: "Come sempre Vueling ha fatto ritardo e questa volta abbiamo pagato un supplemento alla compagnia di affitto auto"

Punti positivi: "Very bad experience , the crew was rude and not helpful .plus lost my luggage"
Punti negativi: "Customer service was not good at all"

Punti negativi: "Could not board at 1 PM to Amsterdam from Lisbon as plane was seriously overbooked. Had to go around the airport to get my own luggage and to get new tickets issues to Barcelone that night and then a flight the next day to my destination in Amsterdam. I lost 20 hours, much of that time to get my flight and luggage rerouted. No Vueling représentative at Lisbon airport! Compensation is not easily obtained through website as advertised. Worse experience in 60 years of flying 10,000 miles a year."

Punti positivi: "Getting off the plane in Barcelona"
Punti negativi: "Extremely poor service by the cabin crew. They were extremely lethargic and slow with service. So much so that numerous rows of seats with young families were never served. No announcement or apology, they just stopped serving as they needed to prepare to land. They knew from the start how long they would have to serve drinks/snacks but didn’t care and definitely did not go out of their way to ensure everyone would be served. The worst service or total lack of that I’ve ever had."

Punti positivi: "Seats were clean"
Punti negativi: "Delayed flight which lead to then sitting in the plane on the runway awaiting a time to take off. Flight attendant didn’t serve the back half of then plane with drinks. Luggage Carousel kept changing."

Punti positivi: "rapporto prezzo/qualità"
Punti negativi: "L'orario del volo"

Punti negativi: "Malissssssssssssimisssssimo"

Punti positivi: "Boarding was efficient"
Punti negativi: "Flights usually delayed Cabin crew are rude specially Lucia who was on the Vueling 08:55 flight from Bilbao to Barcelona on 21/04/2018"

Punti positivi: "Furious, Vueling is always late!!!"
Punti negativi: "Always late,, they don't care!!"

Punti positivi: "Great flight once I was in the air. Didn’t like the drama getting to my plane!"

Punti positivi: "on time arrival"
Punti negativi: "Couldn't add baggage online with airline Kiwi.com/ Kayak couldn't add it either. Ended up paying 40 euro in manual check in -- too expensive compared to their web 19 euro cost.. they didn't allow me to add even 72 hours before. Not happy with cost and no service."

Punti negativi: "Non ho gradito la totale non disponibilità del personale nei confronti di chi viaggia sola con bambini di circa 2 anni. Non e’ purtroppo la prima volta. Tutto è legato al singolo individuo facente parte del team a bordo. Ieri ben 2 sono stati pessimi."

Punti positivi: "Comfort and friendliness of crew"
Punti negativi: "Everyone told to board at the same time but they no one being boarded for over 30 mins. So left just standing in a long line for ages. Why tell us to board before you’re ready to board anyone? And why all at the same time and not groups of rows?"

Punti positivi: "Smooth boarding ,clean cabin,smart,comfortable ,nice staff ,on time ,what more could we ask for ? Oh yes! Better food !"
Punti negativi: "Overpriced,ghastly food"

Punti positivi: "Comfortable chairs, clean airplane"
Punti negativi: "Flight attendant had a bit of an attitude. Bad day, perhaps."

Punti negativi: "Ritardo non annunciato in aeroporto"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bilbao e arrivano per Torino

Le compagnie aeree che partono da Bilbao e arrivano per Torino hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bilbao per Torino

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bilbao per Torino

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bilbao per Torino

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bilbao per Torino

Prenota voli economici da Bilbao a Torino

Offerte recenti su voli andata e ritorno e autobus

15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
30h 15m
BIO - TRN
20/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
23h 45m
TRN - BIO
15/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
11h 10m
BIO - TRN
20/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
23h 45m
TRN - BIO
15/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
11h 10m
BIO - TRN
22/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
5h 50m
TRN - BIO
4/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
17h 10m
BIO - TRN
7/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
27h 10m
TRN - BIO
4/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
15h 25m
BIO - TRN
7/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
27h 10m
TRN - BIO
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
30h 15m
BIO - TRN
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
24h 45m
TRN - BIO
4/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
27h 50m
BIO - TRN
7/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
27h 10m
TRN - BIO
4/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
27h 50m
BIO - TRN
7/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
27h 10m
TRN - BIO
9/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
27h 25m
BIO - TRN
22/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
11h 35m
TRN - BIO
9/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
27h 25m
BIO - TRN
22/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
9h 40m
TRN - BIO
9/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
27h 25m
BIO - TRN
22/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
13h 25m
TRN - BIO
18/11
gio
1 scalo
FlixBus
19h 50m
CQ0 - U5A
21/11
dom
1 scalo
FlixBus
27h 40m
U5A - CQ0
1/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
26h 40m
CQ0 - U5A
4/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
23h 45m
U5A - CQ0
1/11
lun
1 scalo
FlixBus
23h 10m
CQ0 - U5A
4/11
gio
1 scalo
FlixBus
23h 45m
U5A - CQ0
31/10
dom
2 scali
Diverse compagnie
23h 20m
CQ0 - U5A
4/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
23h 45m
U5A - CQ0
24/12
ven
1 scalo
Lufthansa
5h 35m
BIO - TRN
28/12
mar
1 scalo
Lufthansa
4h 45m
TRN - BIO
29/10
ven
2 scali
Diverse compagnie
23h 10m
CQ0 - U5A
31/10
dom
1 scalo
Diverse compagnie
22h 00m
U5A - CQ0
28/11
dom
1 scalo
Iberia
8h 50m
BIO - TRN
29/11
lun
1 scalo
Iberia
5h 00m
TRN - BIO
26/12
dom
1 scalo
Lufthansa
14h 55m
BIO - TRN
31/12
ven
1 scalo
Lufthansa
9h 40m
TRN - BIO
6/2
dom
1 scalo
Air France
19h 00m
BIO - TRN
9/2
mer
1 scalo
Air France
8h 30m
TRN - BIO
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Cerca per compagnia di autobus

Offerte recenti sui voli di sola andata

4/11
gio
1 scalo
Vueling
14h 20m
BIO - TRN
5/11
ven
1 scalo
Vueling
4h 55m
BIO - TRN
4/11
gio
1 scalo
Vueling
14h 20m
BIO - TRN
5/11
ven
1 scalo
Vueling
4h 55m
BIO - TRN
5/11
ven
1 scalo
Vueling
4h 55m
BIO - TRN
24/10
dom
1 scalo
Vueling
5h 55m
BIO - TRN
Mostra più risultati

Confronta mezzi di trasporto per Bilbao-Torino

Prezzo medio Durata media
Voli 166 € 5h 35m
Autobus 171 € 23h 14m
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe