Trova offerte per voli da Bari a Tenerife Nord

BRI - TFN

Trova offerte per voli da Bari a Tenerife Nord

Cerca su centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per trovare offerte sui voli con destinazione Tenerife Nord. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Bari (BRI)
Santa Cruz de Tenerife Tenerife-Nord
ven 22/10
ven 29/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Bari - Tenerife Nord

Bassa stagione

febbraioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 51%.

Alta stagione

ottobreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 46%.

Prezzo medio andata-ritorno

343 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

176 €o meno

Quando prenotare voli da Bari a Tenerife Nord

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per questa rotta a 176 € o meno andata e ritorno.
  • I mesi di settembre, ottobre e novembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è febbraio.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 103% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Bari a Tenerife Nord

Quanto dura un volo da Bari a Tenerife Nord?

Quale compagnia offre il volo più economico da Bari a Tenerife Nord?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Bari a Tenerife Nord?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Bari a Tenerife Nord?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bari a Tenerife Nord?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Bari a Tenerife Nord?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Bari a Tenerife Nord?

3 principali compagnie aeree con voli da Bari-Palese a Santa Cruz de Tenerife Tenerife-Nord

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,7
KLM
Valutazione complessiva sulla base di 3.683 recensioni
7,9
Imbarco
7,6
Comodità
8,4
Personale
7,2
Divertimento
7,4
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti positivi: "KLM STAFF WERE VERY PROFESSIONAL"
Punti negativi: "SOME CREW MEMBERS WERE ABIT RUDE. THEY NEED TO WORK ON THEIR ATTITUDE"

Punti negativi: "Boarding was chaotic & therefore delayed take off a little Receiving luggage was slow -@ 35 minutes from landing to luggage claim, so actual arrival was considerably later for those meeting me"

Punti positivi: "Seats were super comfortable, bigger than most planes with extra leg room. Food was excellent and fresh, amazing Dutch cheese sampler was divine. No nonsense staff who had all connecting flight info on hand when we arrived in Abu Dhabi. KLM staff were friendly and efficient. Fabulous airline."

Punti positivi: "Friendly crew, upgraded seat was worthwhile"
Punti negativi: "More snacks in between meals,"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "Nice attention and good food. Plane and seats are confortable"

Punti positivi: "The crew was great! The food was also much better than other airlines. And passing out whole bottles of water was much appreciated."

Punti positivi: "Awful"
Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "The crew was amazing and the food was great."
Punti negativi: "Something did not go right with our booking so it took some work for the airline to get it figured out for us. Thankfully we had left plenty of time. But that was an unexpected stress."

Punti positivi: "Smooth and faster than expected trip. I felt free to get up and walk around on this long flight. Food was good. I sat in seat with extra leg room for the first time and it was worth it"

Punti positivi: "Best airline in the business quick efficient and outstanding service What else can you say"

Punti negativi: "At the check in they made me pay 50€ for my luggage. This is really upsetting because from Houston to Venice they didn't make me pay. Either the website wasn't transparent or the lady at the desk made a mistake. Very upsetting, one luggage should be included."

Punti positivi: "The constant smile conferred by flight attendants through the entire flight."
Punti negativi: "The boarding was a bit disorderly. Lanes for zones 3 and 4 were not clearly indicated."

Punti positivi: "Light snack and complementary wine"

Punti negativi: "Our lougage did not arrive"

Punti positivi: "kLM staff was great."

Punti negativi: "KLM lost my luggage during the layover. My luggage didn't arrive even after the next flight to Prague. Customer service wouldn't give me any idea what flight my luggage would arrive on, nor would they tell me what time my luggage might be delivered to me."

Punti positivi: "The entertainment options were good."

Punti positivi: "We were fed a nice pasta meal and offered drinks twice. They also gave a muffin for desert. The flight attendants were very nice and attentive with cheerful smiles. I wish every airline had service this good!"

Punti positivi: "The leg room, was surprisingly roomy"
Punti negativi: "The food and that there was no entertainment."

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "Boarding was as expected, crew & food were ok. Nothing else positive to extract out of this flight."
Punti negativi: "Delayed flight, horrible baggae policy when the flight is actually operated by a partner of the company you bought the ticket from and not the actual company. Dirty seats, no in-flight entertainment whatsoever (not even a magazine)."

Punti positivi: "Great service"

Punti positivi: "Flight crew was fine. Food was good."
Punti negativi: "Checking in was extensive for unaccompanied minor. But gate crew was very unnattentuve and though we showed up as first in line, they did not focus, and kept saying to wait. Ultimately our son was last person on the plane."

Punti positivi: "Good information and helpfil boarding."
Punti negativi: "Has to wait in confined area fir nearly 2 hrs before boarding. No restroom or refreshments within that area."

Punti positivi: ".Very much on time with pleasant service."
Punti negativi: "Can nit find much fault fir a short run!"

Punti positivi: "The staff was very helpful and professional. Promp response to calling for attention."
Punti negativi: "Wish there was better lumbar support for the seats. The food could be a bit more exciting with simple addition of lime pickles. Overall can not complain for economy standard!"

Punti negativi: "Missing wheel chairs swrvice lounge far away no food option just lame klm tipique"

Punti positivi: "The staff are the best European crews I have encountered. Naturally friendly, professional and fit looking. Nothing is too much trouble"

Punti positivi: "I personally do not appreciate the food on this leg of the journey Food Ams to Dxb is GOOD!!"
Punti negativi: "The snack & “ solid eggs” in breakfast. Fresh fruit was good."

Punti positivi: "Consistently high standards"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Helpful and smiling cabin crew."

Punti positivi: "The food was excelent"
Punti negativi: "I have to pay to pay a little more confort"

Punti negativi: "Dutch sub titels would be nice."

Punti negativi: "No proper info regarding cancellation. Staff was unfriendly and abruptly responded to passengers."

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti positivi: "The crew service is impeccable. Ground services very friendly and professional."
Punti negativi: "The seats are very uncomfortable. The individual screens are simply outdated like you basically will damage your eyes looking at them. No chargers for phones."

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti positivi: "Airline staff good and professional"
Punti negativi: "Nothing one can do, for a 6.2" guy, the metal bar that forms the shape for the pouch for magazines and such digs into knees, ESP if person in front adjusts seat back. Fold out table barely accommodates laptop."

Punti positivi: "The pilot kept us informed periodically during our journey. I liked that we could choose our seating online. The entertainment was good."
Punti negativi: "The plane was dirty, all seats did not have pillows and blankets. Seating was not very comfortable, particularly as there was a box attached to one of the legs of the seat in front of me, making it necessary to move my legs to an uncomfortable angle."

Punti negativi: "Not only was there free food but they tried to sell you a bunch of stuff. Not a moments piece."

Punti positivi: "Everything - Checkin, crew, food, entertainment"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "The crew were just amazing, such lovely male stewards! They were helpful and friendly and generally wonderful."
Punti negativi: "The entertainment was quite dated and didn't have new movies etc"

Punti positivi: "That we didn't crash"
Punti negativi: "Being delayed and missing my connecting flight. No entertainment onboard (for hours and hours)."

Punti negativi: "Service"

"Vueling looks very professional. There is an extra layer of safety about COVID I feel there is always a big risk of a delayed flight with Vueling. (That what’s the case) Otherwise, pleasant flight"

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Space and environment."

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "Time"

Punti positivi: "Pulizia e personale"
Punti negativi: "I prezzi Dell caffè ☕"

Punti positivi: "Timely departure and quick boarding."
Punti negativi: "Seats were not comfortable and staff was not exactly tentative."

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "La divisione prima del imbarco in base ai nr dove ci si siede e poi ci hanno messo su lo stesso autobus"

Punti positivi: "Food and entertainment were ok but crew was rude and lazy and we had multiple delays. I was told to get in line for boarding and then stood there another hour. It was very poorly disorganized and did not come into contact with one nice crew member"

Punti negativi: "Check in was not available and had to fly standby despite having reservation."

Punti negativi: "The departure could have been on time."

Punti negativi: "Carry on policy is ridiculous"

Punti positivi: "Flight attendants seemed nice."
Punti negativi: "Over three hour delay for mechanical issues! Also, check in was a big pain. Bought tickets through vayama. Not recommended."

Punti negativi: "Hot boarding that was longer than the actual flight."

Punti negativi: "The booking did not include my luggage despite buying the most expensive version of the fare. When I spoke to customer service, the could do nothing. I filed a complaint and will seek recompense further up."

Punti positivi: "Sedile molto comodo x un low-cost."
Punti negativi: "Check-in online non disponibile per la tratta SPU - FCO."

Punti negativi: "Lo spazio tra i sedili!!!!"

Punti positivi: "Nulla, mai viaggiato cosi male! Non si tiusciva a stare seduti!!!! Sedile scomodo e non c’era spazio per le gambe!!!!!"
Punti negativi: "Allargare lo spazio per le gambe anche solo di pochi centimetri!"

Punti positivi: "They made up for lost time"
Punti negativi: "Some turbulence and lack of communication between the crew and everyone else"

Punti negativi: "Pagata la priority mi trovo nella fila 3 gruppo imbarcato per ultimo! Inaccettabile"

Punti negativi: "Far pulire bene bagni e posti a sedere pieni di carta nel pavimento, briciole ed acqua sui sedili nonché cibo anche nelle cappelliere"

Punti positivi: "Il check in rapido Il personale super educato e simpaticissimo"
Punti negativi: "La pulizia dell’aereo Non per me, ma io non avevo acquistato il prioritario però sono stato imbarcato davanti a quelli che erano prioritari quindi hanno mischiato tutti e chi ha pagato per il servizio Priority era proprio arrabbiato"

Punti positivi: "il sedile decisamemte scomodo e di dimensioni ridotte"
Punti negativi: "praticamente tutto"

Punti positivi: "DA Barcellona è andato molto bene e atterrato in anticipo"
Punti negativi: "Da milano è partito con 40 minuti di ritardo e arrivato con 30 minuti di ritardo. Inoltre il personale all'ingresso del volo era scontroso e poco professionale"

Punti negativi: "Scadente"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono state date le disposizioni di sicurezza a bordo. Non ho ricevuto nulla di ciò che ho chiesto agli assistenti di volo durante il loro passaggio. Il volo ha tardato di un'ora. L'atterraggio è stato il più spaventoso in oltre 20 viaggi compiuti ad oggi. Da dimenticare."

Punti positivi: "Punctuality and safety"
Punti negativi: "Food options are very limited"

Punti negativi: "Da anni lo sciopero ha un'importanza sociale; si sciopera per creare disagio e quello che hanno indetto i piloti Vueling ha creato il massimo del disagio. Bene notare che non è con loro che bisogna prendersela, ma con la compagnia che si è rifiutata di avvertire il ritardo di 4 ore e che ha fatto stare centinaia di passeggeri ad aspettare di capire se e quando saremo rientrati. Lo sciopero deve creare disagio soprattutto a una società, non a dei cittadini. Considerando che alla parola "rimborso" nessuno del personale Vueling ha saputo rispondere, mi chiedo: la prossima volta scioperiamo noi per creare disagio ai piloti? Ovviamente scherzo, ma ogni volta che viaggio con vueling succede qualcosa."

Punti positivi: "La impiegata del frontdesk era cortese e aveva molto interese per aiutarmi nel mio caso, perché portavo molto bagaglio"
Punti negativi: "Portavo una chitarra"

Punti negativi: "The flight was 1/2 late and hence arriving"

Punti negativi: "Ritardo aereo e ritiro bagagli assurdo"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Attesa valigia imbarcata"

Punti negativi: "Come sempre Vueling ha fatto ritardo e questa volta abbiamo pagato un supplemento alla compagnia di affitto auto"

Punti positivi: "When check-in online I was given 1st row seats, as a result I was treated as an excellence customer. Great service."
Punti negativi: "Delayed flight that was a connection and nearly missed my next flight"

Punti positivi: "The flight actually got me to my destination"
Punti negativi: "I asked for priority boarding at the counter since I’m pregnant which they agreed to. They advised me to wait for the priority announcement to board first. That did not happen. They simply let everyone on at once causing a stampede. Flight was delayed. Flight had no AC until almost take off. Smallest amount of legroom I’ve ever had in my life."

Punti negativi: "Our flight was delayed by over 3 hours but we were never properly informed as to when the flight was actually leaving. Therefore instead of being able to sit in a restaurant comfortably waiting. We had to sit at the gate."

Punti positivi: "We actually made it to Stuttgart."
Punti negativi: "Delayed in the terminal many hours only to board the aircraft and delay again. My entire delay in Barcelona was longer than my scheduled travel for the day. Also, Vueling seats are too close together compared to all airlines I have flown on. My knees were against the seat ahead of me."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The worst flight in my life"

Punti positivi: "Randomly given exit row seating."
Punti negativi: "First at the airport they tell us we have to check our carry ons when we had already flown three flights with them with those same bags as carry ons, then they criticize us for having heavy bags, which they never would have known if we had been allowed to carry them on. Their back up reason for needing to check bags was the flight was overbooked and there would be no room for bags, both of which were false as I personally counted at least 15 seats open and there were at least 6-7 completely empty overhead bins. Finally, it is Kayak that notifies me that my flight is delayed 90 minutes, but yet the airline decides it is a good idea to have us board and then just sit on the plane before finally telling us after 30 minutes of sitting on the plane with the flight door still open that we are delayed another hour. I would not fly them again."

Punti positivi: "It’s a quite flight and good space"
Punti negativi: "No billows at the chairs"

Punti positivi: "Crew and Flight attendants were helpful, responsive and cheerful before, during and after the flight."
Punti negativi: "I was not able to check into the flight online as the Kayak link sent me to an unknown page. It was not an Iberia flight but was operated by Veuling airlines, however was still unable to check in by going directly to the Veuling website. If you're not going to be allowed to check in online, that is one, thing, but it isn't great to be given a link that doesn't work and then be nervous that you are not going to get on your flight. The boarding process should be changed as it is a free for all and people are waiting in line on the jetway, when really they are waiting for the buses. I believe the plane was at Terminal 2, so we had to switch terminals via bus. Just seemed as though there should be a better process for boarding than lining up down the middle of the terminal or manage the process differently as we were boarding buses."

Punti positivi: "rapporto prezzo/qualità"
Punti negativi: "L'orario del volo"

Punti negativi: "Malissssssssssssimisssssimo"

Punti positivi: "I like the landing by the pilot from Beirut to Barcelona. I also appreciated the one flight attendant that helped me and my family."
Punti negativi: "They didn’t let me gate check any carryons. They made me pull out all my stuff to reallocate the weight in my carryons before letting me go with all of them. Why? Is the weight issue an over head storage weight limit issue or a fuel issue? Either way they eventually let me go. Ridiculous. They charged me over $110 for an extra check bag when kayak told me it would be $65-$110. Scam/stealing. Also, they told me I had to hold my kid during take off and landing instead of them being in their super secure car seat. How is that even logical? They said it was a company policy. If it was a company policy, why didn’t I have to hold my kid on the following flight? Dumb."

Punti positivi: "Quick flight and good service"
Punti negativi: "Cheap flight but odd that we always take a shuttle from plane to airport"

Punti negativi: "The flight was delayed by an hour but that was not Vueling’s fault. Despite the delay the staff did all they could to notify passengers and leave as soon as possible."

Punti negativi: "Non ho gradito la totale non disponibilità del personale nei confronti di chi viaggia sola con bambini di circa 2 anni. Non e’ purtroppo la prima volta. Tutto è legato al singolo individuo facente parte del team a bordo. Ieri ben 2 sono stati pessimi."

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "Cramped"

Punti positivi: "New plane, comfortable seat and helpful crew"
Punti negativi: "Disembarking in Barcelona very disorganised"

Punti positivi: "Difficult to say, probably just returning home"
Punti negativi: "1. After 4 hours in line in front of the boarding desk (I was between the first 10 people in line) due to a flight delay, when they began boarding they decide to start from the 15-31 rows. As I was on the 6th row, for which I payed an overprice when buying tickets, I eventuallypassed frome the first 10 people to be boarded to the last one. 2. As a consequence of point 1. As I arrived in front of the airplane door, the crew said the remaining luggages couldn’t be boarded with us because there wasn’t anymore space in the lockers. 3. The crew was very unprofessional. So, in the end, after paying more for first rows tickets and after being one of the first people in line to be boarded, because of poor organizarion I ended as one of the last to be boarded and without the right to bring with me the personal luggage. A nightmare"

Punti positivi: "Nothing. Was too uncomfortable."
Punti negativi: "I couldn't fit my legs in the space between seats, so much so that I had pins and needles in my feet by the time we landed. The food is really expensive. Never flying with this airline again."

Punti positivi: "The music in the background was a nice touch to the flight."
Punti negativi: "My recline button on the seat was broken and I was sat on the back seat so wouldn’t disturb anybody behind me, the person in front reclined and rightly so for comfort leaving me very little room. Felt a little closed in."

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"

Punti positivi: "Puntuale e velocissimo arrivati con 20 minuti di anticipo"

Punti positivi: "Niente è trovo illegale come si comportano con i bagagli"

Punti positivi: "Le ragazze che lavorano"
Punti negativi: "Il ritardo"

Punti negativi: "Non ho fatto il check in on Line mi hanno fatto pagare 55 euro non e’ giusto"

Punti positivi: "la possibilità di sedermi nei posti con le uscite di emergenza che sono più comodi. Imbarco leggermente in ritardo (per fortuna, visto che sono arrivato in aeroporto 40 minuti prima della partenza)."
Punti negativi: "nulla"

Punti positivi: "Aereo molto silenzioso"
Punti negativi: "Arrivare in orario"

Punti positivi: "Smooth trip"
Punti negativi: "Boarding"

Punti positivi: "Nella norma, solo potrebbero far rispettare di più il silenzio ed inoltre in 3 ore di viaggio notturno spegnere anche le luci e non vendere prodotti in continuo"

Punti negativi: "Dont speak every 5 mn Dont play with light every 10 mn Dont Try to sell lotery or food Dont limit every lugage like drugs prices ...."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "EVITARE RITARDI"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Sedili, spazio fra i sedili, regole bagaglio, scelta dei posti, tariffe extra e supplementi."

Punti positivi: "niente"
Punti negativi: "Sedili, regole bagagli, priority “obbligatoria”, assegnazione casuale dei posti, posti vicini a pagamento."

Punti positivi: "Personale gentile... Posto comodo"
Punti negativi: "Più sorriso stampato sul viso.... Fa sempre piacere..."

Punti positivi: "Rapidità nell'imbarco"
Punti negativi: "Servizio clienti"

Punti positivi: "Personale molto disponibile,gentile."
Punti negativi: "Oltre all’ingresso priority e non priority dovrebbe esserci l’ingresso riservato alle donne incinta perché rimanere in piedi ad aspettare di salire diventa pesante."

Punti negativi: "La compagnia fa cattiva pubblicità sul bagaglio a mano da 10kg trolley. Ti induce a pagare per portarlo sia a bordo che in stiva, pur essendo ancora in Italia gratis"

Punti negativi: "Una truffa"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Ritardo pazzesco"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"

Punti positivi: "Il prezzo del biglietto"
Punti negativi: "L'insistenza nel vendere i prodotti ryanair"

Punti positivi: "Inexpensive, quick flight."
Punti negativi: "Too much waiting. The process was to just herd you to the next corral for more waiting. Boarding process was much longer than need be. They charge for EVERYTHING! My husband and I were sitting separately, but the boarding pass only came to me electronically. For whatever reason, the forwarded email, or screenshot would not go through to him. We asked if they could print us one, they wanted €20. Seriously? However, I saw the gate lady print for several others with no charge.....hmmmm."

Punti positivi: "ritardo di un'ora"

Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."

Punti positivi: "non delude mai"
Punti negativi: "sapere che è una tratta a rischio, nonostante siano voli sempre pieni ed in orario! la sua cancellazione sarebbe una grande delusione"

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti negativi: "Le luci sempre accese molto forti"

Punti negativi: "Questa volta siamo partiti con 20 minuti di ritardo, soprattutto a causa della gestione caotica e insensata di Ryanair del check-in e della sistemazione dei passeggeri in aeromobile. Come al solito: check-in anticipato, quindi doppia attesa. Prima e dopo il check-in, con l’aggravante che prima di esso la fila ha più spazio per disporsi, mentre dopo ci siamo ritrovati uno ammassato all’altro ad aspettare che l’aeromobile fosse pronto ad accoglierci!"

Punti negativi: "They charge extra for everything! Who can print their boarding pass while traveling?! And there’s no way to print it well in advance. The seats were very uncomfortable and not one staff member smiled the whole time. I won’t take the airline again no matter how cheap it is"

Punti negativi: "NIENTE OTTIMO SERVIZIO"

Punti positivi: "Priority members get to jump queues when boarding."
Punti negativi: "Long queues for boarding for non-priority members"

Punti negativi: "Portellone in fondo non si è aperto all'arrivo"

Punti positivi: "puntualità e la possibilità di 2 bagagli anche se uno viene stivato"

Punti negativi: "The heat, insane air con not working"

Punti positivi: "The crew was taking care of us and understood our disappointment although they don’t have any responsibility about it"
Punti negativi: "The company delays those flights every time between 2 to 5 hours and I’m getting really annoyed about it. I’m thinking to use another company for my next trip"

Punti negativi: "2 hours 36 min late no refreshments or apologies additional hour on the tarmac, no money penalty"

Punti positivi: "Puntualità e cortesia del personale"

Punti negativi: "Assurdo"

Punti negativi: "Mucho desorden, poco puntuales"

Punti negativi: "pre check no matter what and don’t take a check in or else they stiff you with $120 in fees. Completely crazy"

Punti positivi: "Il volo, tranquillo."
Punti negativi: "30 minuti tra l'atterraggio e lo sbarco"

Punti positivi: "Flight was cheap and it got me home."
Punti negativi: "At Budapest airport Ryanair’s gate B9 there was no communication or it seemed any system in place. Plus the gate itself was so small all passengers couldn’t fit."

Punti positivi: "Good coffee"
Punti negativi: "Delayed by around 100 minutes. No soup no tea."

Punti positivi: "Good flight with no turbulence. Checked luggage came out fast."
Punti negativi: "They never gave me a printed boarding pass when I checked in and then once boarding the actual plane outside of WiFi range they made a big deal about not being able to show them a boarding pass. I had already shown two people before. If they needed to see it before boarding the plane then they should mandatorily give you a printed pass."

Punti negativi: "They charge €65 to issue you a boarding pass if you don’t check-in online, which is impossible if you don’t have a data plan when traveling and when the confirmation they send you is a different language (Greek when flying out of santorini). About 40 people on our flight of ~170 had to pay €65 extra! Customer service is also horrible as they really don’t care to help you at all!"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Poca cortesia del personale, una delle assistenti persino si è permessa del cinismo nonostante il ritardo di 3 ore e 30 minuti, nessuna Distribuzione di cibo o bibita, sequestrati in aereo per 2 ore"

Punti negativi: "7 ore di ritardo"

Punti positivi: "Great connection. Efficient birding. Pleasant staff. Got the delux package which gives you extra leg room, extra baggage and priority boarding which came to about $125.00 for the entire ticket for a three hour non-stop flight from Barre in southern Italy to Madrid. Great value! Pleasant flight. Much better than I was expecting!"
Punti negativi: "€21 to print out my boarding pass. They tell you that you have to print out your own boarding pass when you book on line but since I was traveling I didn’t have a printer."

Punti positivi: "Boarding at el prat"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Flight was smooth nice and on time"

Altre info su KLM
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bari e arrivano a Tenerife Nord

Le compagnie aeree che partono da Bari e arrivano a Tenerife Nord hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bari a Tenerife Nord

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bari a Tenerife Nord

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bari a Tenerife Nord

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bari a Tenerife Nord

Prenota voli economici da Bari a Tenerife Nord

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

8/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
22h 55m
BRI - TFN
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
36h 00m
TFN - BRI
8/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
22h 55m
BRI - TFN
15/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
18h 35m
TFN - BRI
8/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
15h 05m
BRI - TFN
15/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
18h 35m
TFN - BRI
1/11
lun
2 scali
Ryanair
26h 20m
BRI - TFN
8/11
lun
1 scalo
Ryanair
23h 45m
TFN - BRI
1/11
lun
2 scali
Ryanair
26h 20m
BRI - TFN
8/11
lun
2 scali
Ryanair
33h 50m
TFN - BRI
21/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
24h 25m
BRI - TFN
25/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
12h 10m
TFN - BRI
19/12
dom
2 scali
Diverse compagnie
27h 05m
BRI - TFN
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
23h 25m
TFN - BRI
19/4
mar
2 scali
Ryanair
27h 10m
BRI - TFN
27/4
mer
2 scali
Ryanair
26h 05m
TFN - BRI
21/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
27h 25m
BRI - TFN
25/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
27h 10m
TFN - BRI
19/4
mar
2 scali
Diverse compagnie
11h 05m
BRI - TFN
27/4
mer
1 scalo
Diverse compagnie
9h 30m
TFN - BRI
21/12
mar
1 scalo
Diverse compagnie
8h 45m
BRI - TFN
25/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
27h 10m
TFN - BRI
22/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
12h 25m
BRI - TFN
8/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
26h 55m
TFN - BRI
22/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
12h 25m
BRI - TFN
8/1
sab
1 scalo
Diverse compagnie
22h 45m
TFN - BRI
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
31h 55m
BRI - TFN
3/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
25h 15m
TFN - BRI
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
28h 00m
BRI - TFN
3/1
lun
3 scali
Diverse compagnie
19h 20m
TFN - BRI
22/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
11h 00m
BRI - TFN
8/1
sab
1 scalo
Diverse compagnie
22h 45m
TFN - BRI
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
34h 20m
BRI - TFN
3/1
lun
1 scalo
Diverse compagnie
10h 00m
TFN - BRI
22/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
10h 10m
BRI - TFN
8/1
sab
3 scali
Diverse compagnie
22h 45m
TFN - BRI
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

26/10
mar
1 scalo
Ryanair
28h 15m
BRI - TFN
14/11
dom
1 scalo
Ryanair
20h 15m
BRI - TFN
26/10
mar
2 scali
Diverse compagnie
26h 50m
BRI - TFN
3/1
lun
1 scalo
Vueling
9h 05m
BRI - TFN
2/1
dom
1 scalo
Ryanair
20h 15m
BRI - TFN
27/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
25h 50m
BRI - TFN
2/1
dom
2 scali
Ryanair
18h 55m
BRI - TFN
2/1
dom
3 scali
Diverse compagnie
24h 45m
BRI - TFN
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
34h 20m
BRI - TFN
22/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
12h 25m
BRI - TFN
2/11
mar
1 scalo
Vueling
8h 45m
BRI - TFN
29/12
mer
2 scali
Ryanair
31h 55m
BRI - TFN
29/12
mer
3 scali
Diverse compagnie
16h 35m
BRI - TFN
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
13h 00m
BRI - TFN
22/12
mer
1 scalo
Ryanair
11h 00m
BRI - TFN
4/1
mar
1 scalo
Vueling
8h 45m
BRI - TFN
1/1
sab
1 scalo
Vueling
8h 45m
BRI - TFN
27/12
lun
1 scalo
Vueling
24h 05m
BRI - TFN
3/1
lun
2 scali
KLM
18h 15m
BRI - TFN
31/12
ven
2 scali
KLM
18h 15m
BRI - TFN
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe