Trova voli economici da Napoli per Firenze

NAP - FLR

Trova voli economici da Napoli per Firenze

Cerca contemporaneamente su centinaia di siti di viaggio per trovare offerte sui voli per Firenze

Andata e ritorno
Economy
Napoli (NAP)
Firenze Aeroporto Peretola
dom 16/5
dom 23/5
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |

Informazioni utili: Voli Napoli - Firenze

Bassa stagione

marzoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 83%.

Alta stagione

settembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 32%.

Prezzo medio andata-ritorno

185 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

203 €o meno

Buona offerta solo-andata

109 €o meno

Quando prenotare voli da Napoli per Firenze

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 109 € o meno sola andata e 203 € o meno andata e ritorno.
  • I mesi di agosto, settembre e ottobre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è marzo.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 37% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Napoli per Firenze

Quanto dura un volo da Napoli per Firenze?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Napoli per Firenze?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Napoli per Firenze?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Napoli per Firenze?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Napoli per Firenze?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Napoli per Firenze?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Napoli per Firenze?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Napoli per Firenze?

3 principali compagnie aeree con voli da Napoli a Firenze Aeroporto Peretola

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,7
KLM
Valutazione complessiva sulla base di 3.651 recensioni
7,9
Imbarco
7,6
Tariffa comfort
8,4
Personale
7,2
Divertimento
7,4
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Pumpkin soup instead of a heavy entree was welcome and tasty. Breakfast yogurt portion was generous, the granola less so. Accompaniments were good. Butter was not ice cold, thank goodness."
Punti negativi: "Inbelievably chaotic boarding process for Kili to Dar leg. No boarding lanes so had to fight through the crowd. Was able to observe cleaning process at Dar stop, which was cursory and am sure there was no cleaning of seats of those who boarded at Kili."

Punti positivi: "Yes"
Punti negativi: "Nothing. Flight was amazing"

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti positivi: "Confort and kindness"
Punti negativi: "It was too cold"

Punti negativi: "When its rain we shouldn’t walk to the air plain"

Punti positivi: "KLM are our airline of choice. A great full-service carrier with impecable standards."
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Usual faultless KLM experience"
Punti negativi: "Nothing."

Punti negativi: "Information on arrival time was not correct"

Punti positivi: "Great airline"

Punti positivi: "The crew was great. The soecial meal request was hadled well despite oversight."
Punti negativi: "Soecial meal request was made in advance but overlooked. Did not mind it so much as eating less is not a bad idea! To err is human."

Punti negativi: "Not being 1 hour late"

Punti positivi: "Very friendly crew and on time with no problems."

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "It was all fine"
Punti negativi: "Really was unsure of why I had to purchase a ticket as I was able to pick my own on the way to Billund"

Punti positivi: "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Punti negativi: "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"

Punti negativi: "Long haul flight made pleasant by KLM"

Punti positivi: "Crew was amazing, seats were comfortable with enough leg space even without choosing extra space seats. It was my childhood dream come true to fly with KLM. It was really an exciting trip for me, just that it was short."
Punti negativi: "Well, for me everything was on point. Those who have never travelled with KLM, I would encourage them to do so and I’m sure they will not regret."

Punti positivi: "Seating is tight. The crew was great !"
Punti negativi: "As we landed we had to wait on the plane for an hour and a half because another plane (Spirit) was in our “parking spot.” This made it very difficult for people and connecting flights."

Punti negativi: "Need more leg room!!! Larger meals needed."

Punti positivi: "Crew was nice and efficient"
Punti negativi: "Economy seats don’t recline enough."

Punti negativi: "Trouble checking in regarding a visa issue?.. no other trouble at the other airports.."

Punti positivi: "Nice crew pilot food and beverage"
Punti negativi: "No wifi"

Punti positivi: "Light snack and complementary wine"

Punti negativi: "Very slow service at checkin, was not even available when I arrived at the airport"

Punti positivi: "Restrooms clean, decent food and drink, nice cabin crew."
Punti negativi: "No complaints"

Punti positivi: "Good entertainment options. Nice flight attendants"
Punti negativi: "It would be helpful for short people to be able to adjust the head rest lower on the seat. More recent released movies would be helpful. More leg room. Not charging more money to choose seats."

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "We are guessing they either overbooked or they didn't have sufficient passengers on a Tuesday afternoon who's final stop was Glasgow. They rebooked him for 1200 the next day. DFW to MN, St Paul to Schipole, Amsterdam to final destination, Glasgow. So he ends up having to pay for another Lyft back to our apartment in Dallas, then another additional one for the 12 noon flight the next morning. If he didn't have family living in Dallas, he would've incurred a hotel fee too."
Punti negativi: "He was bumped to the next day due to his flight being cancelled. Then re-booked the next day, with an additional layover. Then due to a 32 minute layover that left 3 minutes sooner..."

Punti positivi: "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Punti positivi: "I got some rest"
Punti negativi: "unable to charge my phone or watch movies"

Punti positivi: "crew were absolutely delightful, full of smiles and doing everything to make you comfortable. seats were fine enough and got some work done and a bit of sleep. first lunch was fresh and tasty, but the second, a burger, was edible, but not much more."
Punti negativi: "tv screens are dated so movies are not as crisp as you find in newer planes. you need a 2 prong audio adapter to use your own headphones."

Punti positivi: "Short flight with good communication."
Punti negativi: "Nil to complain."

Punti positivi: "Pleasant flight"

Punti positivi: "Flight was lovely, crew were friendly and very helpful and food was delicious!! We travelled with assistance for mum and it was excellent and we were kept updated all through the flight."

Punti positivi: "My bagage broke"
Punti negativi: "I paid extra fee for extra bagage which was tv and i paid insurance my tv broke and no one responces for it"

Punti positivi: "Good efficient flight crew friendly and helpful"

Punti positivi: "Ground staff at Manchester very helpful"
Punti negativi: "Information on KLM website and flight status said 50 minutes delay and was never updated with the true status. 3 hours before we took off. KLM blamed the fog at Manchester but to be honest most other flights seemed unaffected. Put up in an IBIS hotel and fed substandard food and shitty hotel room with an Aircon unit that clunks into action every 30 seconds keeping me awake. It's external so I can't switch it off. Being given a 10 Euro voucher for food at the airport when most food and a drink will cost you 12 to 15 euros."

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti positivi: "The crew service is impeccable. Ground services very friendly and professional."
Punti negativi: "The seats are very uncomfortable. The individual screens are simply outdated like you basically will damage your eyes looking at them. No chargers for phones."

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti positivi: "It was so easy to board and I had no inconvenience. It took 4 minutes from when I said goodbye to my family till when I was at the front of the gate."
Punti negativi: "Nothing! It was all great!"

Punti positivi: "The flight was delayed due to fog, but the staff was amazingly helpful to make sure everyone got to their destination."

Punti positivi: "No chargers or tv on planes"
Punti negativi: "At Amsterdam we were told that our checkin luggage wouldn't be at Sydney!! Some low fat meals were terrible!"

Punti negativi: "One of the senior stewardesses we're very rude. Whether it's her personal opinion or KLM's policy, it's unreasonable to think that a 3 years old child could or should hold her pipi over 20 minutes, while they slowly and inefficiently trying to give out food. Several parents were there with the request to let us through to the toilet with small children and she smiled in our face and said "no, we will finish first and than you can go". She might be not fit for the job anymore, but KLM can't afford this kind of treatment."

Punti positivi: "Everything was good. The crew was very friendly and attentive. The plane was comfortable, with great entertainment on the personal screens. The food was delicious. Flight was on time and actually arrived early, but then we had to wait for a gate (not the airline's fault)."
Punti negativi: "No complaints at all."

Punti positivi: "delayed"

Punti positivi: "Great smooth flight staff was pleasant and the overall experience was fantastic."

Punti positivi: "The flight was on time"
Punti negativi: "Counter, and check in, long lines, a lot of people, time spend, and also if the flight didn’t have food you must communicate it."

Punti negativi: "If kayak didn’t take me to a page where the reservation was different than what I agreed on. Not even close to what I had selected, leading me to believe I was booking a trip on the days I chose and then not realizing it was incorrect until my trip was starting. This is the last time I use kayak."

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti negativi: "Fly on time"

Punti positivi: "uncomfortable seats, narrow space"
Punti negativi: "If the plane had some wifi, better food,"

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti negativi: "Being put in standby after we booked 3 months in advance and loosing our luggage"

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti positivi: "Got In ahead of schedule"
Punti negativi: "The boarding process"

Punti positivi: "Speed of boarding and disembarking. Comfortable seats."
Punti negativi: "Slight delay"

Punti negativi: "I bought my tkts a moth ago. And when arrived to VLC airport i have no seat ans they put me on STB. NOT GOOD /("

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "My flight was cancelled because of the error of the travel agency to book enough time for me to connect to my flight so I was stranded in Manchester."

Punti negativi: "IBERIA crew lacks manners & are simply not pleasant. Plane was delayed 2 hrs & crew only told publicly what the problem was about 30 mins after original departure time. Food has been reduced & of less quality. Entertainment system wasn't working & crew didn't seem to understand it's their problem to fix it. It finally worked 3 hrs into the flight."

Punti positivi: "Very comfortable. Service good"

Punti negativi: "Short flight so no type of entertainment or drink/food service."

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti positivi: "The cabin crew, the overall flight conditions."
Punti negativi: "No entretainement and flight information available."

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti positivi: "Good seat compared to other airlines"
Punti negativi: "The USB connector in my seat didn’t work"

Punti positivi: "Nice newer plane Both USB and power ports"
Punti negativi: "There was a horrible stench of sewage much of the flight Meal choices were very limited Entertainment was pretty limited The wifi has a 200 MB limit -- I blew threw it despite spending 30 Euros -- that's never happened to me before One of the flight attendants was really out of it"

Punti negativi: "old plane not comfortable"

Punti positivi: "Airbus 320"
Punti negativi: "Boarding process and pitiful legroom space . Iberia clearly loves showing the privileged few who have paid top dollars to be at the front , that we must be made to wait and struggle to get to our seats .Then, we have to squeeze into a tiny , pitiful space of a seat .....Even Ryanair does better !"

Punti positivi: "Everyone is doing his job correctly and nicely. Nothing special to add"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti negativi: "At the airport in Rome, I wasn't able to take on my carry on bag, when it was within limits. I was upset because many had the same size and had it with them. I was concerned with valuables inside, but thankfully all arrived OK."

Punti positivi: "The captain and the entire crew handled an accident very professionally. Seats in economy class were much more comfortable than the ones on my previous, rotten BA52 flight."
Punti negativi: "We get to the runway, wait 10 minutes and go back to the terminal. The captain announces an engine failure. Maintenance inspects the leaking engine, do something and declare it fixed. 2 hours delay and my nerves a bit shaken during take off. We arrived safely."

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "No possibility to order kosher food on the site."

Punti positivi: "I loved the Madrid airport!! Iberia out of Madrid is lovely."

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "Great array of entertainment. The food was tasteful."
Punti negativi: "No clear direction when attempting to board. Several passengers were unaware of what to do. Couldn't find the reclining button."

Punti positivi: "On time. Polite crew. Plenty of USB chargers."
Punti negativi: "Crowded waiting area. Seats do not recline. Expensive food on board. Entertaining is only for people who sign-up to ‘another’ website. Iberia already has too many websites, users and passwords."

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti negativi: "No body let me know that my connecting flight had been canceled, even though they knew before my previous flight landed. Not many options for getting to my destination. Had to change airports and didn’t offered much help with that."

Punti negativi: "The stewardess spilled coffee on my leg and didnt apologize. then after bumped me in the head with her elbow and did not apologize."

Punti negativi: "Seats too close together for any kind of comfort level"

Punti negativi: "My flight was cancelled and I had to wait in the Madrid airport for seven hours before getting a new flight and retrieving my luggage (five for the new booking, 2 for luggage). It's understandable that flights get cancelled due to weather, but the handling of re-accomodations should be much faster. Iberia did not have enough people to handle it and made no effort to bring in more help. Instead, workers were continually leaving. By the end, there were only two people helping the line of dozens of stranded travelers. I was very disappointed."

Punti positivi: "Shortness of flight"
Punti negativi: "Flight attendant would not help get luggage into overhead. Inattentive for food and drink needs."

Punti positivi: "Excellent treatment"

Punti positivi: "The senior flight attendant was responsive."
Punti negativi: "I paid for 2 tickets and 2 seats. My friend was ill but I didn't cancel her seat. I was not given the paid for aisle seat. I was given the middle seat and a last minute person was given my seat!"

Punti positivi: "Again, the crew was very friendly."
Punti negativi: "This time, we didn't start boarding until *after* the scheduled departure time."

Punti negativi: "There was very little leg room - far less than a standard flight. Granted, I'm tall but be warned if you are flying British Airlines and it really is Iberia"

Punti positivi: "Nothing in particular"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "FANTASTIC"
Punti negativi: "Nothing!"

Punti positivi: "Madrid airport was modern, clean & very welllaid out"

Punti positivi: "I like the food and the fact that you provide us with a pillow and blanket"
Punti negativi: "Everyone who was traveling with someone was separated and the Customes right before the bus were extremely rude."

Punti positivi: "Boarding and crew was ok. Aircraft also not bad. But five hour delay with little communication or compensation."
Punti negativi: "5 hour delay. Communication"

Punti positivi: "Pulizia e personale"
Punti negativi: "I prezzi Dell caffè ☕"

Punti negativi: "Smelled badly of fuel"

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "La divisione prima del imbarco in base ai nr dove ci si siede e poi ci hanno messo su lo stesso autobus"

Punti positivi: "Save you money and avoid this airline."
Punti negativi: "Complete overhaul of the company."

Punti positivi: "Seat was comfortable and we landed on time, even after leaving late."
Punti negativi: "Crew needed better attitude."

Punti positivi: "Boarding was smooth and everything was on time"

Punti positivi: "Crew was friendly, plane clean"
Punti negativi: "Boarding process was very slow. Paid for a sea in advance. I was assigned a seat in row 7, put in group 3. No overhead space for my small carryon."

Punti negativi: "The flight was over 5 hours delayed. Multiple times I asked for an update and wasn’t given one by any crew member, nor did they make any announcements giving the passengers and update. The other passengers on the plane were extremely rowdy and loud during the wait and the crew did nothing to keep ca"

Punti negativi: "There was nothing about the trip to like. I still have not made it to Agadir. The flight in Denver was delayed two hours, causing my family to miss all connections. This I turn required me to fork out $1000 additional to make it to my final destination."

Punti positivi: "The crew was welcoming and helpful."
Punti negativi: "I had to purchase a change in ticket due to delay in first flight. Only take American Express or cash, which was difficult, not a credit card with a chip. Disappointing."

Punti positivi: "Professional smiley crew"

Punti positivi: "Almost nothing."
Punti negativi: "Not overbooking the flight and wasting 9 peoples entire day."

Punti positivi: "Very friendly staff"
Punti negativi: "Food selection was not available"

Punti positivi: "Sedile molto comodo x un low-cost."
Punti negativi: "Check-in online non disponibile per la tratta SPU - FCO."

Punti negativi: "boarding was slow"

Punti negativi: "Lo spazio tra i sedili!!!!"

Punti positivi: "Nulla, mai viaggiato cosi male! Non si tiusciva a stare seduti!!!! Sedile scomodo e non c’era spazio per le gambe!!!!!"
Punti negativi: "Allargare lo spazio per le gambe anche solo di pochi centimetri!"

Punti negativi: "Pagata la priority mi trovo nella fila 3 gruppo imbarcato per ultimo! Inaccettabile"

Punti negativi: "Far pulire bene bagni e posti a sedere pieni di carta nel pavimento, briciole ed acqua sui sedili nonché cibo anche nelle cappelliere"

Punti positivi: "Il check in rapido Il personale super educato e simpaticissimo"
Punti negativi: "La pulizia dell’aereo Non per me, ma io non avevo acquistato il prioritario però sono stato imbarcato davanti a quelli che erano prioritari quindi hanno mischiato tutti e chi ha pagato per il servizio Priority era proprio arrabbiato"

Punti positivi: "il sedile decisamemte scomodo e di dimensioni ridotte"
Punti negativi: "praticamente tutto"

Punti positivi: "DA Barcellona è andato molto bene e atterrato in anticipo"
Punti negativi: "Da milano è partito con 40 minuti di ritardo e arrivato con 30 minuti di ritardo. Inoltre il personale all'ingresso del volo era scontroso e poco professionale"

Punti negativi: "Scadente"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono state date le disposizioni di sicurezza a bordo. Non ho ricevuto nulla di ciò che ho chiesto agli assistenti di volo durante il loro passaggio. Il volo ha tardato di un'ora. L'atterraggio è stato il più spaventoso in oltre 20 viaggi compiuti ad oggi. Da dimenticare."

Punti negativi: "Da anni lo sciopero ha un'importanza sociale; si sciopera per creare disagio e quello che hanno indetto i piloti Vueling ha creato il massimo del disagio. Bene notare che non è con loro che bisogna prendersela, ma con la compagnia che si è rifiutata di avvertire il ritardo di 4 ore e che ha fatto stare centinaia di passeggeri ad aspettare di capire se e quando saremo rientrati. Lo sciopero deve creare disagio soprattutto a una società, non a dei cittadini. Considerando che alla parola "rimborso" nessuno del personale Vueling ha saputo rispondere, mi chiedo: la prossima volta scioperiamo noi per creare disagio ai piloti? Ovviamente scherzo, ma ogni volta che viaggio con vueling succede qualcosa."

Punti positivi: "La impiegata del frontdesk era cortese e aveva molto interese per aiutarmi nel mio caso, perché portavo molto bagaglio"
Punti negativi: "Portavo una chitarra"

Punti negativi: "Ritardo aereo e ritiro bagagli assurdo"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Attesa valigia imbarcata"

Punti negativi: "Come sempre Vueling ha fatto ritardo e questa volta abbiamo pagato un supplemento alla compagnia di affitto auto"

Punti negativi: "Website for vueling down which prevented me from requesting refund. Now what?"

Punti positivi: "Crew good"
Punti negativi: "Booked extra legroom didn't get it."

Punti positivi: "Good leg room"
Punti negativi: "30 minutes late - better than 2 hours with previous Vueling flight..."

Punti positivi: "The crew"
Punti negativi: "If your in rows 38-40 you will not get any drink or food as it takes so long for the drink trolly to reach you before landing"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The flight was delayed for an hour which made me late for where i needed to be"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Delayed by almost 4 hours with no communication. By the time we found out we could get a meal voucher it was too late"

Punti negativi: "Late. Long wait for baggage. Not very friendly crew."

Punti positivi: "rapporto prezzo/qualità"
Punti negativi: "L'orario del volo"

Punti negativi: "Malissssssssssssimisssssimo"

Punti positivi: "Good aircraft and seats."
Punti negativi: "Bad check-in by Vueling staff. They kept changing the time to check-in. At first the sign said "All Destinations" with no restriction on check-in. Nest, while we were in the line, they changed the sign to say you could only check-in 2 hours before the flight and then, when we got to the front of the line, they said it was 2 1/2 hours. Very rude in response to our questions."

Punti negativi: "Referral to Vuelungs site by BA for check in. Slow and difficult process to retrieve boarding pass."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "It got deleyed i missed a bus because of that. It goy delayed because of a error with some luggage from other flight thatbwas sent to that flight."

Punti positivi: "crew excellent and after much discussion they performed miracles"
Punti negativi: "wife is disabled,told she had aisle seat,staff on board had to shift her 3 times,we were booked in together but sat apart on both trips,full marks to the cabin crew who really did a great job of moving people around but we had no help from last minute.com and less from the airline when we phoned in regard to my wifes mobility scooter.sorry its back to Easy jet."

Punti negativi: "Non ho gradito la totale non disponibilità del personale nei confronti di chi viaggia sola con bambini di circa 2 anni. Non e’ purtroppo la prima volta. Tutto è legato al singolo individuo facente parte del team a bordo. Ieri ben 2 sono stati pessimi."

Punti negativi: "Extra small space. Les that normal."

Punti positivi: "Made it to a new country safe and sound. Was nervous at first but relaxed once everything started going."

Punti positivi: "Great value"

Punti positivi: "I like very much weather of Barcelona which is ideal for me.people of spain very cooperative with excellent attitude."

Punti positivi: "The low price and civilised flight times. Had no hold baggage."
Punti negativi: "Attempts to get extra money by not allowing check in before 7 days without paying extra for choosing seats."

Punti positivi: "Left on time !"
Punti negativi: "Could not buy a beer as they “ran out” of alcohol! Cramped seats and could not position myself comfortably as just no leg room."

Altre info su KLM
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Napoli e arrivano per Firenze

Le compagnie aeree che partono da Napoli e arrivano per Firenze hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Napoli per Firenze

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Napoli per Firenze

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Napoli per Firenze

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Napoli per Firenze

Prenota voli economici da Napoli a Firenze

Offerte recenti su voli andata e ritorno, treni e autobus

5/6
sab
diretto
Autobus
6h 35m
2R0 - D62
6/6
dom
diretto
Autobus
6h 35m
D62 - 2R0
11/6
ven
diretto
Autobus
6h 35m
2R0 - D62
14/6
lun
diretto
Autobus
6h 35m
D62 - 2R0
6/6
dom
diretto
Autobus
6h 35m
2R0 - D62
8/6
mar
diretto
Autobus
6h 35m
D62 - 2R0
28/5
ven
diretto
Autobus
6h 35m
2R0 - D62
31/5
lun
diretto
Autobus
6h 35m
D62 - 2R0
5/6
sab
diretto
Autobus
6h 35m
2R0 - D62
6/6
dom
diretto
Autobus
6h 35m
D62 - 2R0
10/6
gio
diretto
Autobus
6h 05m
2R0 - 2J3
14/6
lun
diretto
Autobus
6h 05m
2J3 - 2R0
10/6
gio
diretto
Autobus
6h 35m
2R0 - D62
10/6
gio
diretto
Autobus
6h 35m
D62 - 2R0
2/7
ven
diretto
Trenitalia
5h 23m
INP - 3VI
4/7
dom
diretto
Trenitalia
5h 12m
3VI - INP
10/6
gio
diretto
Trenitalia
4h 59m
INP - 3VI
10/6
gio
diretto
Trenitalia
5h 31m
3VI - INP
1/6
mar
diretto
Trenitalia
4h 59m
INP - 3VI
5/6
sab
diretto
Trenitalia
5h 28m
3VI - INP
2/7
ven
1 scalo
Trenitalia
6h 30m
INP - ZMS
3/7
sab
1 scalo
Trenitalia
7h 37m
ZMS - INP
2/7
ven
1 scalo
Trenitalia
6h 30m
INP - ZMS
4/7
dom
1 scalo
Trenitalia
6h 54m
ZMS - INP
12/7
lun
1 scalo
Trenitalia
6h 30m
INP - ZMS
17/7
sab
1 scalo
Trenitalia
5h 44m
ZMS - INP
12/7
lun
1 scalo
Trenitalia
6h 30m
INP - ZMS
16/7
ven
1 scalo
Trenitalia
7h 37m
ZMS - INP
5/6
sab
1 scalo
Diverse compagnie
23h 15m
NAP - FLR
6/6
dom
1 scalo
Diverse compagnie
20h 15m
FLR - NAP
11/6
ven
1 scalo
Diverse compagnie
16h 55m
NAP - FLR
13/6
dom
1 scalo
Diverse compagnie
14h 50m
FLR - NAP
5/6
sab
2 scali
Diverse compagnie
22h 10m
NAP - FLR
6/6
dom
1 scalo
Diverse compagnie
20h 15m
FLR - NAP
5/6
sab
2 scali
Diverse compagnie
22h 10m
NAP - FLR
6/6
dom
1 scalo
Diverse compagnie
20h 15m
FLR - NAP
12/7
lun
1 scalo
Diverse compagnie
19h 30m
NAP - FLR
17/7
sab
1 scalo
Diverse compagnie
7h 35m
FLR - NAP
24/7
sab
1 scalo
KLM
24h 00m
NAP - FLR
26/7
lun
1 scalo
KLM
17h 05m
FLR - NAP
21/5
ven
1 scalo
Iberia
23h 00m
NAP - FLR
23/5
dom
1 scalo
Iberia
11h 35m
FLR - NAP
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Cerca per compagnia ferroviaria

Cerca per compagnia di autobus

Le ultime offerte sui voli di sola andata, sui treni e sugli autobus

15/7
gio
diretto
Autobus
6h 05m
2R0 - 2J3
16/7
ven
diretto
Autobus
6h 35m
2R0 - D62
14/7
mer
diretto
Autobus
6h 35m
2R0 - D62
13/7
mar
diretto
Autobus
6h 05m
2R0 - 2J3
15/7
gio
diretto
Autobus
6h 05m
2R0 - TM3
13/7
mar
diretto
Autobus
6h 05m
2R0 - TM3
16/7
ven
diretto
Trenitalia
4h 59m
INP - 3VI
14/7
mer
diretto
Trenitalia
5h 23m
INP - 3VI
17/7
sab
diretto
Autobus
6h 35m
2R0 - D62
17/7
sab
diretto
Trenitalia
4h 49m
INP - FIR
14/7
mer
1 scalo
Trenitalia
6h 30m
INP - ZMS
16/7
ven
1 scalo
Trenitalia
6h 30m
INP - ZMS
6/10
mer
2 scali
Trenitalia
8h 14m
INP - 3ZJ
6/10
mer
1 scalo
Trenitalia
7h 22m
INP - ZMS
11/6
ven
1 scalo
Diverse compagnie
16h 55m
NAP - FLR
14/6
lun
1 scalo
Diverse compagnie
5h 40m
NAP - FLR
10/9
ven
1 scalo
Diverse compagnie
20h 00m
NAP - FLR
11/6
ven
1 scalo
Diverse compagnie
16h 55m
NAP - FLR
9/10
sab
1 scalo
Diverse compagnie
14h 25m
NAP - FLR
26/6
sab
1 scalo
Diverse compagnie
20h 25m
NAP - FLR
8/6
mar
1 scalo
Vueling
15h 30m
NAP - FLR
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Cerca per compagnia ferroviaria

Cerca per compagnia di autobus

Confronta mezzi di trasporto per Napoli-Firenze

Prezzo medio Durata media
Voli 174 € 16h 55m
Treni 61 € 3h 02m
Autobus 21 € 6h 06m
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe