Trova offerte per voli da Zagabria a Venezia

ZAG - VCE

Trova offerte per voli da Zagabria a Venezia

Cerca su centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per trovare offerte sui voli con destinazione Venezia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Zagabria (ZAG)
Venezia Aeroporto Marco Polo
dom 28/11
dom 5/12
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

I consigli per trovare un volo economico

  • In media*, una partenza di mattina costa circa 256% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Zagabria a Venezia

Quanto dura un volo da Zagabria a Venezia?

Quale compagnia offre il volo più economico da Zagabria a Venezia?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Zagabria a Venezia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Zagabria a Venezia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Zagabria a Venezia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Zagabria a Venezia?

3 principali compagnie aeree con voli da Zagabria Franjo Tuđman a Venezia Aeroporto Marco Polo

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 28.051 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Safety of aircraft"
Punti negativi: "Parents called as soon as the delayed flight caused the young teen to miss her flight, Lufthansa operator verifies only by phone that young teen had a seat in the next flight, UNTRUE! She was ignored at counter, mr. M. Meindle told her to step aside and it was not “worth arguing”! The people she sought direction from, are the ones that left her confused and ignored. Shame on them"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti positivi: "Crew was very friendly. Liked that you can see how far away and how much longer the flight was."
Punti negativi: "Flights to be more on time"

Punti positivi: "Flight was canceled. No crew... Alternative: Eurowings via Newark. And then United to Detroit. A totally wasted day..."

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "Quick, comfortable and easy"
Punti negativi: "Boarding was a bit clunky"

Punti positivi: "Plane from Munich was late coming to Zagreb, so my flight was late because of that and was about to lose connection flight from Munich to Brussels. Then, Lufthansa drivers waited in Munich, put us in vans and drove us to plane for Brussels. Amazing service!."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Every thing, from the crew attitude to the food to the entertainment and comfort."

Punti positivi: "A very quick flight, but the crew was quite friendly!"
Punti negativi: "I would have liked for there to have been a gluten-free snack available."

Punti positivi: "The crew was really wonderful. They went the extra mile- pun intended- to make sure me and my family were comfortable. They were especially kind to my daughter. The plane was also great, very clean and well equipped. The 8 hours from Munich to JFK flew by very quickly."

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "They lost my luggage and we barely made it to our connecting flight"

Punti negativi: "Connection time unacceptable with delay in departure from London"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "All great"

Punti positivi: "for the first time ever, my kid ate the airplane food, and it was because it was good. the service was really good and the staff outstanding."
Punti negativi: "Te cabin pressure gave us headache. always happens with the A380 though."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti negativi: "I wasn’t able to fly because my passport was stolen"

Punti positivi: "1.5 hour flight, on time and all that one should expect from a good airline."

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Timeliness of flight"
Punti negativi: "My Tv screen Headphone plug was not working. Also, by the Time i got my food, there was onot vegetarian option available. I’m not vegetarian!"

Punti positivi: "After the first flight on the incredible new plane, this was a disappointment. Plane seemed old and dilapidated."
Punti negativi: "See above"

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti negativi: "My luggage was lost. But that can happen with any airline. Lets wait to see how long it takes to get it back to me."

Punti positivi: "I had to pay a premium more to sit with my family to sit together in cheap seats."
Punti negativi: "I did not like the treatment of being a star alliance gold member then getting gouged even more for sitting together with my family in their cheap seats. My bags were marked with a priority tag, which meant nothing other than my bags being the very last off of the turnstile in San Francisco. One other passage stated that Luftansa does not care abut this aspect of customer service, which is obvious."

Punti positivi: "Flight was comfortable and quick."

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Had ridiculously long bus ride from terminal to plane. Plane was parked on the outer reaches of the airport. This happens far too often on Lufthansa when connecting in Franfort. Build more gates!!"
Punti negativi: "Business clsss sweats on A321 were coach seats with the center seat left empty. Not sir it is worth the higher fare."

Punti positivi: "Nothing this was a nightmare."
Punti negativi: "We missed our connected flight because or flight was delayed... this does not make any sense. If the flight is delayed, there should be proper high priority check in and bus transport implemented so we arrive at our gate on time. Me and the 2 other passengers had zero chance to arrive on time and were at a loss of breath. And i paid for my selected seats to which i am asking for a refund because what happened was unacceptable. When we addressed our concern, the lufthansa employee told us that u cannot have buses for all the passengers in a situation of a delay.... unacceptable.... how is this the client's fault to miss a flight due to a delay?"

Punti negativi: "Small seats, no leg room, seat in front of me reclined till it almost hit my chin. Narrow narrow narrow aisles: so bad your little carts used by rushing, bashing, crashing cabin attendants left my arm (on the aisle) bruised and black & blue. The person in the seat next to mine had an INOPERABLE ENTERTAINMENT SCREEN FOR THE ENTIRE FLIGHT. The crew was constantly racing back & forth up and down the aisles bashing into chairs, people, what ever... because the aisles were SO TINY."

Punti positivi: "Loaded plane from both ends, giving fast boarding time."
Punti negativi: "Limited entertainment on this short flight."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti positivi: "Good"
Punti negativi: "Standard"

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Loved the snack choice"
Punti negativi: "No complaints"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti negativi: "Allow business passenger to use front bathroom."

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti negativi: "KLM lost my suitcase and did not deliver it until three days later... They refused to compensate me for having delivered the bag with broken articles inside (A pair of Rayban Wayfarers!)"

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti positivi: "The plane ✈️ itself the attendants . The entertainment on board. Really great"
Punti negativi: "Nothing dissatisfying about the flight nor the airline staff . Very polite, very professional. It was a Great flight. For long trips this airline is one of the best."

Punti positivi: "Services is good ."
Punti negativi: "Food can be better"

Punti negativi: "Still don’t have my luggage yet"

Punti positivi: "Great crew."
Punti negativi: "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."

Punti positivi: "Excellent crew, good food & movie selection."

Punti positivi: "The crew were excellent and seats were comfy."
Punti negativi: "Headphones for the entertainment centre.could have been better. Sound quality not great."

Punti positivi: "Great plane and staff"
Punti negativi: "Delayed"

Punti positivi: "No delay and nice staff"

Punti negativi: "Flight 2 hours delayed, started boarding but had to wait on line 10 more minutes on boarding ramp for plane door to be opened, upon landing in Dublin had to wait on tarmac for anther 15 minutes for stairs to arrive and be connected to airplane. Then had to wait another hour for checked luggage...."

Punti positivi: "Our flight was delayed in Bejing, than we loosed the booked flight of KLM. When we arrived in Amsterdam, we get the recheked in flight."
Punti negativi: "Doesn't"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Punti negativi: "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Punti positivi: "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Punti negativi: "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"

Punti positivi: "The earphones for out two seats only worked intermittently, but the Purser, Lee-Ann handled it professionally and pleasantly. That was the only disappointment in an otherwise pleasant flight"
Punti negativi: "The earphones could have worked!"

Punti positivi: "The flight was smooth, the service was friendly, and the food with plentiful."
Punti negativi: "Too much activity in the cabin during the flight."

Punti negativi: "Lost all our bags so couldn’t ski"

Punti negativi: "Need more leg room!!! Larger meals needed."

Punti negativi: "Larger meals."

Punti positivi: "Very pleased with KLM - efficiency all round and especially the baggage handling at Schipol swhere I had 20 minutes to transfer and my baggage came back with me to the UK which is no mean feat given the hustle and bustle of such a large airport"
Punti negativi: "No downsides at all"

Punti positivi: "Good"
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "At the check in they made me pay 50€ for my luggage. This is really upsetting because from Houston to Venice they didn't make me pay. Either the website wasn't transparent or the lady at the desk made a mistake. Very upsetting, one luggage should be included."

Punti negativi: "None of our 4 checked bags arrived with us. This was despite ample connection time (2+ hours) in Amsterdam."

Punti negativi: "Flight was delayed, landing at vce took an additional 10 minutes due to no one at the jet way. Luggage service was very slow"

Punti positivi: "Seat 39A did not recline. The gentleman next to me spread his arms out a bit as he typed on his computer the entire way. So I did not get ANY sleep. Plus he got up at least four times."
Punti negativi: "Except for the man next to me - great!"

Punti positivi: "Staff very pleasant"
Punti negativi: "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Punti positivi: "The seat was spacious and the concept of the evening meal being the lighter option was innovative and well thought out"
Punti negativi: "Boarding was chaotic and congested with not much information or order."

Punti positivi: "Great service"

Punti positivi: "The flight was perfect! Great food,movies and I even got to sleep !"
Punti negativi: "All was well!"

Punti positivi: "punctuality of boarding and flight time"
Punti negativi: "attitude of crew in business class: no sense of true hospitality"

Punti positivi: "Easy to board and easy flight."

Punti positivi: "Great food"
Punti negativi: "I paid a top price for my ticket and expect the advertised amenities to work. Upgrade or replacement for entertainment system."

Punti positivi: "Wifi on Board"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Nice to have a wrap for the snack."
Punti negativi: "Would have preferred boarding by row - back of the flight first so would have been more organized."

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "The staff are the best European crews I have encountered. Naturally friendly, professional and fit looking. Nothing is too much trouble"

Punti positivi: "The food service was good and the flight attendants were friendly."
Punti negativi: "The plane was very uncomfortable. The seats were small, you felt on top of the person next to you, and there was no leg room. I am a pretty small person- I can't image how uncomfortable all of the taller passengers must have been."

Punti positivi: "Airlines issue"
Punti negativi: "Profiling certain customers"

Punti negativi: "It was announced I can choose between fish and chicken meal but when I requested for fish meal, I was told it’s finished. My seat was 21, and it surprised me. If something can be changed about that then your services would be much appreciated. Thank you."

Punti positivi: "Staff both at the airport and in the plane were professional and welcoming. Depsite short distance sandwich and drink were offered."
Punti negativi: "Nothing to be honest . All positive."

Punti negativi: "Service from airline host Poorly maintained plane Bad food Old entertainment"

Punti positivi: "The staff at the front desk for the check-in were extremely helpful. I had a complicated issue with my luggage and they helped me to sort it out in the best possible way. Amazing service! Furthermore, the entertainment on board is great! Nice movies, nice food, friendly flight attendants, etc. They even offered me a second sandwich =)! I truly loved my experience with KLM."

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti positivi: "I was upgraded to Buisness so, no complaints"
Punti negativi: "No Marlboro light cigarettes on the duty free shopping cart"

"Orari non rispettati! Del tutto scontenta!"

"Ottimo il viaggio. Arrivati in anticipo di 20 minuti"

Punti positivi: "The whole thing from start to finish was excellent"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"

Punti positivi: "Very nise crew, espicily steward Ignas"

Punti positivi: "l imbarco troppa fila"
Punti negativi: "tante cose"

Punti negativi: "Aumentare possibilità di tè da bere (disponibili solo tè verde o negro)"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti positivi: "Online booking was nice and easy."
Punti negativi: "Plane was small ,seats were not comfortable and plane was not connected with eye so passengees were waiting outside of plane in cold weather."

Punti positivi: "Tutto apposto non si può lamentare nessuno ne vale la pena"
Punti negativi: "Un po' lontano nella pista poi la mattina facciava freddo e così un po' scomodo"

Punti negativi: "Cambio per 3 volte del gate d"imbarco e raggiungere l'aereo a piedi con i 40 gradi di Siviglia"

Punti negativi: "L ora di ritardo"

Punti positivi: "Personale grntile."
Punti negativi: "Ritardi, prezzi e fastidio in cabina"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L'intera compagnia della ryanair"

Punti negativi: "We paid for our bags on booking and then paid for them on both flights again."

Punti positivi: "nothing"

Punti negativi: "Nulla"

Punti positivi: "Flying EI-DAR, this was Ryanair's sixth-oldest active aircraft at 15.3 years old. Despite this, it featured the new sky interior and was comfortable overall. Flight was quick (albeit at 10 minute late landing) and deboarding was not an issue."

Punti negativi: "Il ritardo di 20 minuti. Può succedere però mi ha scombinato tutti gli orari di conseguenza non ho gradito"

Punti positivi: "The Low price of the tickets."
Punti negativi: "The flight was a bit delayed. Upon check in, I was charged 20€ for one small luggage that I had whereas I am suppose to be entitled to 1 free hand carry luggage. Many passengers were surprised and upset including me. I will NOT be booking a flight with Ryanair anymore!"

Punti positivi: "Io nuovo aircraft Boeing 737-800 skyview"
Punti negativi: "I RITARDI LA MISERIA, ALTRO CHE 90% DEI VOLI IN ORARI."

Punti positivi: "Tutto: Accoglienza e professionalità in modo particolare."
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "I liked nothing, even though I live to fly. Two crew members were decent. Two were forgettable."
Punti negativi: "Lead crew memnber, on intercom, was shouting about duty-free and scratch tickets incessantly at the top of her lungs. Of course this is standard Ryanair fare, but with the volume at inhumane levels. Late boarding. Charging for everything imaginable and beyond. All Brexiteer fellow passengers, gross."

Punti positivi: "Nella norma, solo potrebbero far rispettare di più il silenzio ed inoltre in 3 ore di viaggio notturno spegnere anche le luci e non vendere prodotti in continuo"

Punti negativi: "Potrebbero servire almeno acqua gratuita ai passeggeri"

Punti positivi: "Personale gentile... Posto comodo"
Punti negativi: "Più sorriso stampato sul viso.... Fa sempre piacere..."

Punti positivi: "Rapidità nell'imbarco"
Punti negativi: "Servizio clienti"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La qualità del volo e dei piloti"

Punti positivi: "Personale molto disponibile,gentile."
Punti negativi: "Oltre all’ingresso priority e non priority dovrebbe esserci l’ingresso riservato alle donne incinta perché rimanere in piedi ad aspettare di salire diventa pesante."

Punti negativi: "Evitare i costi accessori.. si parte da un prezzo e non si sa Dove si va a finire. Meglio indicare un prezzo per tutto"

Punti negativi: "-spazio per le gambe - comodità delle poltrone - eliminiazione della vendita dei biglietti - imbarco più lungo - chiamata dei passeggeri assenti all’imbarco - gestione bagagli . Non si può far pagare il bagaglio in cappelliera - le poltrone a pagamento. Perché pagare la scelta della poltrona"

Punti negativi: "Non si può pagare più il trolley del volo vergogna"

Punti negativi: "they charge priorety and seat a jot of money. i payed 180 euros for the ticket flight.but there was not any prirety like it was in my flight from budapest to ovda.i also pay to the seat and before taking off sll the payed seat become full and the stuff did not care. Next time i will not buy prioret"

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "Al ritorno mi hanno fatto pagare 20euro extra per il bagaglio da imbarco"

Punti positivi: "Puntualità ed assistenza online molto semplice"
Punti negativi: "Che all'andata pagando 10 € avevo il secondo bagaglio a mano in cabina mentre al ritorno allo stesso prezzo ho dovuto caricarlo in stiva. C'è però di positivo che non ho atteso neanche un minuto al momento del ritiro; ritiro praticamente immediato quindi ok. Una cosa solo......potrebbero offrire almeno un bicchiere d'acqua durante il volo."

Punti negativi: "ho pagato per un bagaglio, ma arrivato al banco imbarchi me lo hanno fatto ripagare nuovamente!"

Punti positivi: "The flight was fine, we arrived safely."
Punti negativi: "All the “sales pitches.” Hard landing."

Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "hostess troppo occupate con le vendite"

Punti negativi: "Boarding in Manchester was a disaster. Scanned boarding passes, let everyone down the stairs to the apron, only for to be told to come all the way back up the strairs again because of a change of aircraft. Had to do the whole pre boarding and boarding process all over again. More interested in selling hot Panninis rather than check if we had a belt for our baby. Even after doing safety checks, they passed us and still didn’t have a belt for our baby. Only when we called them back And asked for a belt did we get one, and all this whilst the aircraft was moving. Waited over 25 minutes for our buggy bag to come out the baggage belt in Dublin."

Punti negativi: "I got to the airport with plenty of time to make my 1:30pm flight. However the flight ended up being initially delayed for roughly 90 minutes according to the airport, while many passengers received notifications that it was closer to 2 and a half hours. When asked, the Ryanair deask said that they did not know anything and basically told us it was not their problem. We did not take off until after 5pm. However, it did not end there. Having never been told what the problem was, we finally boarded the plane and found that it was filthy. There were bread crumbs all over my seat and a candy bar wrapper underneath. I would have thought that with an extra 4 hours the plane could have at least been cleaned. Other than that, it was typical Ryanair, the seats do not recline, the staff is indifferent, and boarding was done via a bus to the tarmac."

Punti positivi: "Solo volo .. atterraggio pessimo"
Punti negativi: "Imbarco aereo cambio porta.. Troppe storie per bagagli e poi tutti sopra.. io pagato tutto molto per non avere nulla.... Da non rifare"

Punti negativi: "5 hour delay, flying from another city, no refreshments or meals offered at the time of waiting, staff confused"

Punti positivi: "Ease of boarding with priority."
Punti negativi: "Long wait to board, stairs up and down for tarmac stairs to plane and off of plane."

Punti positivi: "Tutto OK"

Punti positivi: "Crew were fabulous, boarding on time and was quick and easy."
Punti negativi: "Plane was filthy, covered in rubbish, crisps, dirty seats. There were no drinks left to buy as it was the last flight of the day, no milk for tea which wasn't good."

Punti positivi: "The price and the female staff were gorgeous."
Punti negativi: "Everything from start to finish at BCN."

Punti positivi: "Confort"
Punti negativi: "1 ora e 30 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Was told at boarding gate for a visa check stamp requirement. Admittedly it was mentioned in a casual way in the boarding pass,but wasn't a border control requirement. The airline could have done it there. But was denied boarding, waited for 6 hours to catch next flight and further connections."

Punti positivi: "The crew was very warm and the seats had great room."
Punti negativi: "There was no entertainment."

Punti negativi: "40 minutes delay on boarding, then waiting another 10 to disembark"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Zagabria e arrivano a Venezia

Le compagnie aeree che partono da Zagabria e arrivano a Venezia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Zagabria a Venezia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Zagabria a Venezia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Zagabria a Venezia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Zagabria a Venezia

Prenota voli economici da Zagabria a Venezia

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

24/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
22h 10m
ZAG - VCE
4/1
mar
2 scali
Diverse compagnie
26h 55m
VCE - ZAG
24/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
22h 35m
ZAG - VCE
4/1
mar
2 scali
Diverse compagnie
32h 20m
VCE - ZAG
24/12
ven
3 scali
Diverse compagnie
40h 10m
ZAG - VCE
4/1
mar
2 scali
Diverse compagnie
26h 55m
VCE - ZAG
24/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
4h 20m
ZAG - VCE
4/1
mar
1 scalo
Diverse compagnie
16h 25m
VCE - ZAG

Offerte recenti sui voli di sola andata

18/4
lun
1 scalo
Ryanair
16h 25m
ZAG - VCE
29/4
ven
1 scalo
Ryanair
15h 20m
ZAG - VCE
2/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
34h 15m
ZAG - VCE
2/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
22h 10m
ZAG - VCE
18/4
lun
2 scali
Ryanair
26h 35m
ZAG - VCE
29/4
ven
2 scali
Diverse compagnie
8h 45m
ZAG - VCE
29/4
ven
3 scali
Diverse compagnie
19h 40m
ZAG - VCE
8/12
mer
1 scalo
Lufthansa
7h 40m
ZAG - VCE
8/12
mer
2 scali
KLM
9h 50m
ZAG - VCE
2/1
dom
3 scali
Diverse compagnie
13h 25m
ZAG - VCE
18/4
lun
3 scali
Diverse compagnie
16h 10m
ZAG - VCE
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe