Trova voli economici dall' l'Ucraina per Verona

Trova voli economici dall' l'Ucraina per Verona

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Verona. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Washington (WAS)
Verona
ven 3/12
ven 10/12
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Ucraina - Verona

Bassa stagione

novembre

Alta stagione

gennaio

Prezzo medio andata-ritorno

193 €

Buona offerta andata-ritorno

193 €

Buona offerta solo-andata

128 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 4%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 22%.
(media delle ultime 2 settimane)
o meno
o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per Verona

  • Cerchi voli economici per Verona? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Verona a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Kiev-Žuljany 128 € sola andata - 160 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 2 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di gennaio, febbraio e dicembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Verona è novembre.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Verona.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Verona

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Verona?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Verona?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Verona?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Verona?

3 principali compagnie aeree con voli da Ucraina a Verona

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 28.060 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Crew could have been a little more friendly. Seating was great"
Punti negativi: "Had a 3 he delay due to technical issues on the aircraft.. this was the third time it happened in the last four months"

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti negativi: "The only company that constantly delays flights. Narrow and uncomfortable places in the business class. They waited 4 days for the suitcase! They are not responsible for receiving compensation for the delay in suitcases! Where to write and call?"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti negativi: "Excellent assisted transfer between Austrian Airlines flight and Lufthansa flight to Seattle in Frankfurt. Boarding in Frankfurt could have been handled easier in groups by seating. Friendly stewards, good entertainement and food options. Quiet B 747 plane, spacious overhead stowage."

Punti positivi: "Crew was good. Flight was delayed because the crew was caught in traffic. Should have a rule in place that all crew are at the airport 2 or 3 hours before the flight is to leave."
Punti negativi: "The flight was good. Landing at the airport expect 2 hours through customs getting into the airport. Since you have to take a bus when you exit the plane."

Punti positivi: "I didn't like that my bag wasn't delivered from Frankfurt to Barselona"
Punti negativi: "Paying more attention to bags transportation between plains"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "Супер"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Thanks Lufthansa for amazing service!"

Punti positivi: "Crew! They super attentive"
Punti negativi: "A bit more legroom and seat size."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Food need be much better"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti positivi: "Leg room, comfortable seats, staff great"
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Very friendly and professional crew"
Punti negativi: "Outdated entertainment system on the plane"

Punti negativi: "Seats in row 56 are too tight."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "Everything was dood"
Punti negativi: "No complains"

Punti negativi: "We had 30 minutes delay"

Punti positivi: "Movie choices were great! The crew was very nice and accommodating."
Punti negativi: "Uncomfortable seats, but that's a problem with every airline."

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti negativi: "Unfortunately the flight was delayed for 6 hours so we had hard time at Boryspil to book another flights to Los Angeles. After talking to 4 different people at cashier booths for an hour, we finely got tickets with Austrian lines to our destination city. I wish that Borispol Airport team could be more prepared(provide more customer service personal) to solve the problems such as a flight delay in order to serve better the passengers in stressful situations."

Punti positivi: "Nothing. It was ok at best which is fine on a good day."
Punti negativi: "Flight out was late due to the bus being late picking up the crew. We had to run for our connections. On the way back we were delayed again , leaving 20 minutes to make our connection. Security at Frankfurt was so poor. Of the potential number of lines available, there were only two operating despite the number of passengers, most of whom were late for their connections. It took us over 30 minutes to get through. Luckily the connecting flight was delayed over an hour."

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Friendly crew and great food. Didn't have to wait long to be boarded."

Punti negativi: ":)"

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "No food was served. requested vegetarian food never came thru"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "The price was fair and updated information on flights were sent to my phone."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

"Great leg room and very clean plane nothing could be better 😁"

Punti positivi: "Smooth flight. Perfect service."

Punti positivi: "yes. It was perfect."

Punti positivi: "Not much to say here. It was a short flight, and it went smoothly."
Punti negativi: "I’ll say the same thing about almost every flight I have, and this is mostly for the airlines. People might fly more and pay a bit more if you give us more room. Being crammed into a tiny seat with a bunch of strangers is never pleasant. Same in this flight. Nothing terrible, just the usual. Also, to the other passengers, sit down until it’s your turn to exit. What is wrong with you that you can’t sit five more minutes? Be polite and let the people in front of you go first, let them have room to grab their bags instead of having your elbows in their face."

Punti positivi: "All was super!"
Punti negativi: "All was great!"

Punti positivi: "Everything except the delay"
Punti negativi: "No delays, took bag crew forever to load the plane, they were extremely late....waited over 35minutes"

Punti negativi: "The flight was late by half an hour and I had to pay 60€ because my cabin bag was 2kg heavier than allowed."

Punti negativi: "Flight attendant didn’t smile @ all, it was like we are on her way."

Punti positivi: "The crew, plane and procedure was all great."
Punti negativi: "Part of out luggage was disassembled during transit and part was missing afterwards... part of the luggage was missing."

Punti negativi: "One Toilet for a full plane with 150 passengers...."

Punti negativi: "Being on time"

Punti positivi: "The airplane was brand new. The crew was very friendly"

Punti positivi: "flight crew was amazing."
Punti negativi: "Boarding was poorly handled by airport staff"

Punti positivi: "Helpful crew"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "It was a fairly ordinary flight"
Punti negativi: "Our luggage never arrived at our destination, perhaps something to do with a connecting flight although there were 2 hrs 15 mins between connections. After informing Male Airport, a message was sent to Condor. No news all day. Next day lodged complaint replied they're investigating. Holiday ruined"

Punti positivi: "Crews on Air France are outstanding!"
Punti negativi: "Baggage was lost and was delivered 2 days later."

Punti positivi: "Tallin airport is beautiful"
Punti negativi: "Lost luggage and indifferent assistance."

Punti positivi: "Instructions for connected flights at airpotr were clear"
Punti negativi: "Connection time 10 minutes instead of planned 30"

Punti positivi: "Short, convenient, direct, value for money."
Punti negativi: "Not comfortable, small plane."

Punti positivi: "most of the crew were polite and helpful"
Punti negativi: "super small plane... had to climb a very narrow staircase into the plane... overhead bins couldn't accommodate much of anything... we weren't warned this in advance. one rude steward (Miks) July 21 Flt. BT444, 18:30-19:50... he just stood there watching me struggle up the outside staircase into the plane with my suitcase... scolded me for bringing suitcase on board, argued with me, etc. (I've traveled the world and this suitcase is always brought on board)... he was not service-oriented or helpful. thankfully, other staff did help... but he left a bad taste in my mouth for this airline."

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Abigail in MLA (Luqa Intl Malta), one of the sassiest and unhelpful agents I have met. Ask for payment for baggage, does something with my credit card- then tells me I need to go to another desk to pay. So inefficient. This on top of her and her gate buddy screwing around at the desk throwing things at each other. Professionalism is not here. To top it off, the plane sat on the tarmac for 40 minutes and we just about missed our connection. Dirty plane too, gum stains on carpet and dirty seats. Will not fly with these clowns again."

Punti positivi: "Short flight"
Punti negativi: "They charged me 35 dollars to check in and the reason I did not check in was because their other flight was running late and was not sure I will make to that flight. It took forever to get bags in Riga. In the empty flight the way they were seating people was crazy. I'm lifetime gold with American Airlines so I do fair share flying and can tell you it's not a good Airline."

Punti positivi: "Newer plane."
Punti negativi: "The plane we were supposed to be on from Riga to Helisinki had mechanical problems so they switched our plane. We had an hour delay do to that. Then when we got to Helsinki our luggage never made it."

Punti negativi: "flight was delayed, missed connecting flight. new flight they gave me was also delayed, almost missed connecting flight again"

Punti negativi: "The passage through Riga airport was terrifying. We arrived from St. Petersburg 6.35 and we left 7.20 to Paris (passengers in transit). We explained at the checkpoint that we had a few minutes, but they controlled us several times until we had to throw several liquid items. In St. Petersburg they had already controlled us, without problems. In short: a sad experience in Riga, which does not speak well of this country: Latvia."

Punti positivi: "New planes"
Punti negativi: "I wasn’t asked to prepay luggage & it cost me double. That makes me very annoyed."

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Please give out water for free"

Punti positivi: "If water was free it would be better. Other than that everything was fine"
Punti negativi: "."

Punti negativi: "We were told upon check in that there was a charge to check in. I have never heard of such rubbish in 43 years of air travel. We were told we could check in online but we only had 4 minute in which to do it. We were charged €150 for 5 people. The check in Sgent was sour faced as well. Once aboard the plane (a nice new aircraft) we found the stewardesses sour faced as well. Overall not impressed by air Baltic!"

Punti negativi: "on the website i ordered and payed for a meal, and automatically it went to the last and the shortest leg of the flight. it did not ask which leg i was interested in. so i phoned their customer service to get this fixed, they said they cannot fix it and closed the phone on me. on the website is said that from israel you cannot do advance internet checkin, and when i arrived at the checkin they said that i should have done this advanced check in, and since i didn't i need to go to their ticket office and pay a penalty of 35$ per passenger. there also was no warning on the website of any such penalty. i will never fly with them again if i can help it."

Punti negativi: "We had to pay for 3 pieces of luggage, including my hand luggage. It came to about $150 dollars. When i booked the flight, it did not indicate anything about this extra change so be ware of this. The flight itself was quite inexpensive."

Punti negativi: "I needed to cancel the flight a month before, and I got no refund"

Punti positivi: "We arrived safely. Bilingual staff."
Punti negativi: "The seats are worn and creek with every movement. There is very limited leg room even for someone who is short. When the person in front of you leans back it is impossible to reach your hand baggage or do anything but lay back in your seat. The landing was safe but not at all comfortable."

Punti negativi: "No food or entertainment."

Punti positivi: "Boarding went well and crew was nice."
Punti negativi: "The air conditioning was not working properly on the 3 hour flight which made it a bit sweaty and unfortable. The purchase of a cold beer was a must."

Punti positivi: "good"
Punti negativi: "good"

Punti negativi: "My flight was delayed, and I missed my connecting flight. Next flight was 8 hours later. They did put me on this flight but didn't give any assistance to help me with another connecting flight because it was a different company. Voucher for a cup of coffee didn't cover all the troubles I had to go through."

Punti positivi: "Quick bag drop and security line at Riga airport. Quick boarding with all the larger suitcases forcibly checked in at no charge. On time departure. Seats are comfortable enough for a short flight."
Punti negativi: "(This is more of a comment on Kayak's review page than on the flight.) Haven't tried the food and there was no entertainment."

Punti negativi: "surprised i had to pay for coffee"

Punti positivi: "Boarding was efficient."
Punti negativi: "No free food or drink of any kind. That would have been okay since prices were reasonable. However, they completely skipped my row on my side of the plane, and I had to use the call button to get service."

Punti positivi: "Modern aircraft. Quick flight. Quick delivery of baggage at terminal. Relieved that baggage from BKK-KBP-RIX was not lost nor delayed."
Punti negativi: "It was cold and I was not dressed for the bus to the aircraft, but instead for the tropics where I had been. The toilet was not centered for stand - up use for men. Thus had to kneel in order to use. This booked by UIA, but the carrier was Air Baltic, which led to some confusion as to which airline to go to for boarding."

Punti positivi: "Things moved along fairly well, especially once I was in Riga. The hour layover stressed me out because I wasn't sure if I'd make it to my connection in time, but the airport was not crowded so I managed to get through passport control fairly quickly and made my flight."
Punti negativi: "Flight left a late, which was stressful with an hour layover in Riga where I had to go through passport control. Was very stressed, but made it with ten minutes to spare before my connection boarded because the airport happened to be not crowded."

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "Mediocre crew Pricing policy makes you feel like a fool. Ex : if you book not directly from their website, you won't receive a email asking to check online and will end up paying a 30e fee at the counter."

Punti positivi: "Efficient"
Punti negativi: "A free cup of tea or coffee would have been nice on a flight almost 2 hours long"

Punti negativi: "After barely making too tight a connection, all food and beverage needed Euros or European credit card. My Visa wouldn't work. Finally after I broke down (blood sugar way too high) the stewardess gave me a glass of water. Never will I use the money grubbing airline again"

Punti positivi: "Clean and modern airport in Riga Baggage well handled on connection"

Punti negativi: "Boarding tool a lot of time. We departed late"

Punti negativi: "Uncomfortable, cramped."

Punti positivi: "I liked absolutely nothing!"
Punti negativi: "I didn't like anything about AirBaltic and will never fly with them again!!! If you can avoid them, do yourself the favor and do so. They forced me to check in my bag at the gate claiming that my luggage was too large to be a carry-on, even though I have traveled the world with the same carry-on and the person at the check in counter did not mention anything about the size of my carry-on when I checked in for this flight. This seemed like a stupid pathetic scheme to get more money from their customers. The in flight experience proceeded to be even more pathetic: they don't even serve you water, you have to purchase even such "luxury". What kind of airline doesn't even offer free water to their customers??? It is simply called a human courtesy! This was by far the most pathetic airline business I have ever come across."

Punti negativi: "I didn't like have to spend 3 hrs. 45 minutes in Riga just to get to Tallinn."

"The lights in the inside of the plane were like strobe lights, poor functioning."

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"

Punti positivi: "That it was on time"
Punti negativi: "On board entertainment"

Punti negativi: "Aumentare possibilità di tè da bere (disponibili solo tè verde o negro)"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti positivi: "I liked that the flight was short."
Punti negativi: "I didn't like that the flight attendants were wearing their badges flipped back so you can't see their names. In need that may be important."

Punti positivi: "Superfast checkin, easy boarding process although it seemed a bit chaotic."
Punti negativi: "The crew really didn't follow protocols and manage the guests. The family next to me all had large duffle bags in their laps which should have been stowed. There was a large group of teenage girls on board constantly roaming around and congregating in the aisles. Just a number of little things that added up to make a quick 2 hour trip seem longer."

Punti negativi: "The seats. The gate was one og the last ones"

Punti positivi: "The overall price"
Punti negativi: "Waiting in line for boarding to find out the passengers in the plane that had arrived had not disembarked. Passengers (and not just priority) brought more than one bag onto the plane. The overhead stowage was bulging. As a passenger with a foot cast the disembarkation was not the best"

Punti positivi: "Le ragazze che lavorano"
Punti negativi: "Il ritardo"

Punti positivi: "On boarding the plane was dirty. My daughters seat had food droppings on it which needed to brushed off before she could sit. We then had the worst landing we have ever experienced. Scary."
Punti negativi: "A clean plane for passengers. An explanation to why the landing was so inept."

Punti negativi: "Long queue to check in bags Only one guy at the desk to do it... Plane delayed hour and a half. Minimal communication."

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L'intera compagnia della ryanair"

Punti positivi: "Hassle free boarding."
Punti negativi: "At least serve water for free."

Punti negativi: "Meno comprensibili, e non sono disponibile in caso in incomprensione"

Punti negativi: "Nulla"

Punti negativi: "Un decollo in ritardo di due ore e mezza crea non solo disagio, ma soprattutto grandi problemi di organizzazione a tutto ciò a cui il viaggio è collegato. Sette ore da Eindhoven ad Orio al Serio le trovo inaccettabili."

Punti negativi: "No delays"

Punti positivi: "Tutto ok"
Punti negativi: "."

Punti negativi: "Non ho fatto il check in on Line mi hanno fatto pagare 55 euro non e’ giusto"

Punti positivi: "Il sedile sinceramente non era molto comodo"
Punti negativi: "I sedili andrebbero migliorati"

Punti negativi: "Ultimo volo Ryanair accumula sempre il ritardo della giornata. 40 min oggi diventa un problema per prendere il treno dall’aeroport che non aspetta giustamente"

Punti positivi: "Sedili scomodi. Poco spazio. Norme bagagli assurde. Priorità praticamente obbligatoria. assegnazione posti casuali."
Punti negativi: "Anche con assegnazione dei posti casuali i sedili dovrebbero essere assegnati contigui per compagni di viaggio- e' assurdo che per portare un trolley a bordo si debba acquistare la priorità."

Punti positivi: "Price and efficiency"
Punti negativi: "Well it is a low cost airline, you get what you pay for"

Punti positivi: "C ERA UNO STUART MOLTO SIMPATICO CHE HA STEMPERATO L ATTESA DEL RITARDO IN MANIERA SIMPATICA E COINVOLGENTE ; UN PO MENO IL PILOTA CHE HA FATTO UN ATTERRAGGIO E UNA DISCESA POCO MORBIDA E ABBASTANZA A SCATTI, A DIR POCO PIACEVOLE ....E QUESTO E' SUCCESSO ANCHE ALL ANDATA ANCOR PEGGIO DEL RITORNO...."
Punti negativi: "LA PUNTUALITA' SOPR.NEI RITORNI ,E CERTE MANOVRE DI VOLO ..... ALL ANDATA 25 MIN DI ANTICIPO PER ATTERRARE SALTELLANDO NON E' STATO UN GRAN CHE PIACEVOLE, DEL RESTO NORMALISSIMO VOLO"

Punti positivi: "la Ryanair ci ha informati dei disagi al gate causa agitazioni sindacali solo un'ora prima della partenza e cosi non siamo riusciti a passare il security check in tempo. Abbiamo perso il volo, sia io che un mio dipendente"
Punti negativi: "le informazioni ai clienti"

Punti positivi: "Puntualita e cordialità"
Punti negativi: "Atterraggio e decollo troppo estremj"

Punti positivi: "Crew were good considering the difficult situation they found themselves in"
Punti negativi: "Once everyone had boarded we were told we would be on the tarmac for 2 hours before we leave. While we sat there we were told they could not serve us anything while on the ground...even water! When we finally were airborne the crew were overwhelmed with customer orders and not all people got served"

Punti positivi: "Puntualità."
Punti negativi: "Pulizia a bordo."

Punti negativi: "Non si può pagare più il trolley del volo vergogna"

Punti positivi: "Personale cordiale e preparato"
Punti negativi: "Un po’ lento l’imbarco"

Punti negativi: "Volo cancellato 07.01.2019"

Punti positivi: "Il finger per imbarcare nel l’aeroporto di Bologna"
Punti negativi: "La fila lunga dei clienti priority e nessuna agevolazione per viaggiare con bimbi"

Punti positivi: "Il prezzo del biglietto"
Punti negativi: "L'insistenza nel vendere i prodotti ryanair"

Punti negativi: "5 ore di ritardo. Capisco che ci sia stato un problema tecnico e immagino possa capitare però noi arriviamo a casa alle dieci stasera!"

Punti positivi: "tutto perfetto"

Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "hostess troppo occupate con le vendite"

Punti negativi: "Hostess a dir poco maleducate. La ragazza con i capelli rossi ha persino esclamato” Vado a fa finta de lavora’” ovviamente in dialetto romano!!! Senza parole"

Punti negativi: "Stayed at steansted for like 20 min"

Punti positivi: "Flight arrived in time"
Punti negativi: "No entertainment"

Punti negativi: "The flight was delayed 40min without any explanation or announcement from captain. We just sat on the runway for 40min."

Punti negativi: "Problemi per portare il bagaglio. Decisamente una politica low Level utile solo a scegliere altre compagnie aeree. Personale di volo all'aeroporto di Timisoara molto scontroso e per nulla incline ad aiutare la clientela."

Punti negativi: "Volo in ritardo, ho perso transfert."

Punti positivi: "Quick and efficient staff."
Punti negativi: "Whole. Families split up , inc young children, one group of ten spread all round the plan. Just two of us me row 27 better half row 8 ! Only Jet 2 do this too to punish you for not paying to sit together."

Punti positivi: "Puntualità e cortesia del personale"

Punti negativi: "Ritardo ma ottimo grazie"

Punti negativi: "Mucho desorden, poco puntuales"

Punti negativi: "An hour delay for take off, we were trapped in the plane"

Punti negativi: "Ritardo alla partenza. Disordine è ritardo all’imbarco. Atterraggio pessimo."

Punti positivi: "Aereoporto di Treviso piccolo rispetto ad altri che ho visitato comunque tutto ok volo x Napoli in orario ed arrivati a destinazione in early"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono dall' l'Ucraina e arrivano per Verona

Le compagnie aeree che partono dall' l'Ucraina e arrivano per Verona hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli dall' l' Ucraina per Verona

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli dall' l' Ucraina per Verona

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli dall' l' Ucraina per Verona

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli dall' l' Ucraina per Verona

Prenota voli economici da Ucraina a Verona

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

20/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
29h 15m
KBP - VRN
8/1
sab
1 scalo
Diverse compagnie
28h 55m
VRN - KBP
20/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
31h 00m
IEV - VRN
8/1
sab
1 scalo
Diverse compagnie
20h 05m
VRN - IEV
21/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
20h 25m
IEV - VRN
8/1
sab
1 scalo
Diverse compagnie
20h 05m
VRN - IEV
20/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
31h 55m
IEV - VRN
8/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
22h 15m
VRN - IEV
21/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
20h 25m
IEV - VRN
8/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
22h 15m
VRN - IEV
21/12
mar
2 scali
Ryanair
28h 20m
KBP - VRN
8/1
sab
2 scali
Ryanair
29h 30m
VRN - KBP
21/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
28h 20m
KBP - VRN
8/1
sab
1 scalo
Diverse compagnie
28h 55m
VRN - KBP
31/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
24h 15m
KBP - VRN
2/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
26h 50m
VRN - KBP
31/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
26h 00m
KBP - VRN
2/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
26h 50m
VRN - KBP
31/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
24h 15m
KBP - VRN
2/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
5h 50m
VRN - KBP
31/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
25h 30m
IEV - VRN
2/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
VRN - IEV
31/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
26h 00m
KBP - VRN
2/1
dom
3 scali
Diverse compagnie
19h 55m
VRN - KBP
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
30h 30m
KBP - VRN
2/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
5h 50m
VRN - KBP
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
30h 30m
KBP - VRN
2/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
13h 10m
VRN - KBP
21/12
mar
1 scalo
Lufthansa
8h 45m
KBP - VRN
8/1
sab
1 scalo
Lufthansa
26h 30m
VRN - KBP
31/12
ven
3 scali
Diverse compagnie
14h 55m
IEV - VRN
2/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
9h 10m
VRN - IEV
24/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
10h 35m
ODS - VRN
1/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
19h 35m
VRN - ODS
31/12
ven
3 scali
Diverse compagnie
12h 15m
IEV - VRN
2/1
dom
3 scali
Diverse compagnie
14h 50m
VRN - IEV
7/1
ven
1 scalo
Diverse compagnie
10h 35m
ODS - VRN
15/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
19h 35m
VRN - ODS
20/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
10h 10m
KBP - VRN
8/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
20h 55m
VRN - KBP
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

15/12
mer
1 scalo
Ryanair
13h 05m
LWO - VRN
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
13h 35m
LWO - VRN
20/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
21h 15m
LWO - VRN
15/12
mer
1 scalo
Ryanair
11h 35m
KBP - VRN
27/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
31h 20m
LWO - VRN
29/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
24h 05m
LWO - VRN
15/12
mer
2 scali
Ryanair
21h 55m
KBP - VRN
15/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
22h 30m
IEV - VRN
22/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
23h 50m
LWO - VRN
30/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
22h 10m
LWO - VRN
28/12
mar
1 scalo
Diverse compagnie
17h 35m
LWO - VRN
23/12
gio
2 scali
Ryanair
19h 10m
LWO - VRN
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
27h 40m
LWO - VRN
15/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
23h 20m
KBP - VRN
26/12
dom
2 scali
Diverse compagnie
21h 30m
LWO - VRN
28/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
23h 20m
LWO - VRN
30/12
gio
3 scali
Ryanair
35h 00m
LWO - VRN
14/1
ven
1 scalo
airBaltic
10h 05m
KBP - VRN
2/1
dom
2 scali
Ryanair
35h 35m
LWO - VRN
17/12
ven
1 scalo
airBaltic
10h 05m
KBP - VRN
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe