Trova voli economici da Roma per l'Islanda

Trova voli economici da Roma per l'Islanda

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per l'Islanda. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Roma (ROM)
Islanda
ven 22/10
ven 29/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Roma - Islanda

Bassa stagione

aprileIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 3%.

Alta stagione

dicembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 4%.

Prezzo medio andata-ritorno

283 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

177 €o meno

Buona offerta solo-andata

113 €o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per l'Islanda

  • Prenota almeno 2 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • L'alta stagione corrisponde a maggio, giugno e luglio. Il mese più economico per volare per l'Islanda è marzo.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 14% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti - prenotazione di voli per Islanda

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Roma per l'Islanda a causa del COVID-19?

Quanto dura il volo per l' Islanda da Roma?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per l'Islanda?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Roma per l'Islanda?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per l'Islanda?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per l'Islanda?

Le 3 principali compagnie aeree che volano da Roma per l'Islanda

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,6
SAS
Valutazione complessiva sulla base di 5.330 recensioni
7,9
Imbarco
7,6
Comodità
8,2
Personale
7,2
Divertimento
7,1
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "Flew SAS Plus. Extra seat width and leg room made all the difference versus SAS Go. Money well spent."

Punti negativi: "at least offered free water."

Punti positivi: "the diverse amount of films"
Punti negativi: "the food could have been better."

Punti positivi: "The crew was very nice , and very comfortable seats ."
Punti negativi: "Everything was great"

Punti positivi: "stretto e sottile, ma su questi aerei si sa"
Punti negativi: "più spazio"

Punti negativi: "."

Punti positivi: "Nice interiors, relatively new airplanes, and very professional staff"
Punti negativi: "Limited food ans beverage selection, and alcohol is served with an additional cost"

Punti positivi: "Ok"
Punti negativi: "Ok"

Punti positivi: "tutto"

Punti positivi: "Guess what, we took off and arrived on time!"
Punti negativi: "Attitude of staff, cleanliness of cabin, actual cod fish (not tilapia/suay) etc. For dinner. Good Swedish scotch too"

Punti negativi: "I will never fly with spirits again.. ever"

Punti positivi: "Good, basic flight"

Punti negativi: "When I booked the flight, it did not say that I was not allowed to check any bags. My wife and I had one each, and it costed us €140 total to bring the luggage. If I had known there was a slightly more expensive ticket that would have allowed us to check a luggage each, I would of course have chosen that. Very poor information provided."

Punti negativi: "No choice in main course. Only one option Long time since wine or beer is not offered free on a “major” airline. The entertainment was interrupted a couple of times with adds. Seats are tight and space more in line with a discount airline."

Punti positivi: "Crew was friendly and professsional. Breakfast was good , as well as the selection of movies."
Punti negativi: "Apparently SAS is not part of the TSA network, so I was unable to use my Global Entry membership to get TSA Pre-Check. Non-alcoholic beverage service was meager (one beverage only)."

Punti positivi: "Crew was considerate, friendly and accommodating . Meals were quite nice as flight fare goes. And the variety of films to watch were great. Two thumbs up, SAS !"

Punti positivi: "Fair leg space, kind stewards."
Punti negativi: "It would be nice if they could offer some snacks or something to drink. Seems to be higher quality than low costs, so they could afford to offer that."

Punti positivi: "On time flight"

Punti positivi: "Great flight. Wonderful staff. No turbulence!"

Punti negativi: "I had requested an aisle seat and on both flights to and from Stockholm and Chicago had to sit on the very last row in the middle seat between 2 people who seemed to exceed the "weight allowance" that seem so important now when you flight unless you spend a lot a money on the ticket and it then becomes irrelevant !!"

Punti positivi: "Seat was much more comfortable than the first flight, flight attendants were more polite, food was ok, entertainment was adequate, overall not bad."
Punti negativi: "No major complaints on this flight."

Punti negativi: "SAS charged me 70 Euros for a small 14 KG carryon luggage. It should have been free. Even Ryan air only charged 35$ for a checked bag. This was ridiculous and service was poor."

Punti positivi: "Flight attendants were very nice. Seemed to have a nice amount of leg room."
Punti negativi: "I didn't like that they tried to sell stuff on the plane."

Punti positivi: "Free water bottles, headphones, blankets and pillows for all passengers. Two meals (one full, one small). TVs in chairs. Flight felt roomy. A relatively pleasant experience."
Punti negativi: "No free booze!"

Punti positivi: "Very helpful crew. Goes out of the way to be helpful certainly in the transatlantic part of the flights. Entertainment is excellent."
Punti negativi: "Food taste is terrible. They did accommodate us in getting vegetarian diet. However, online means to do this was impossible. Choices were not provided when we tried to do seat selection. In fact the web site gave wrong information that there are no meals offered even for the selection of the transatlantic flights. Toll free number calls were put on hold over an hour without success. Eventually chat worked. In the flight segment within Europe they do not even offer water for free. Charging 3 Euros for a small can of water/soda is a rip off."

Punti positivi: "We were eventually rebooked in the class we paid for."
Punti negativi: "Our flight was cancelled with no notice. We were rebooked in economy class when we paid over $5,000 for business class tickets, and told we would "probably" receive a refund for the difference. after much prodding, asking and begging, we were finally rebooked in a flight on Lufthansa the same night. That airline was upset, though, because SAS did not call them or notify them that we had been switched to their airline."

Punti positivi: "Great service, on time departures and arrivals. Two meals on the trans Atlantic portion of our trip."

Punti positivi: "Boarding should be done like this on all airlines"

Punti negativi: "Mi sono dovuta sobbarcare 4 ore di attesa prima di imbarcarmi per una destinazione diversa (Stoccolma) e poi da li, dopo altre due ore di attesa finalmente ripartire per Roma, dove presumo di arrivare con almeno 7 ore di ritardo sul programma originale"

Punti positivi: "L'aeromobile era nuovo"
Punti negativi: "Cibo e servizio scadente, con bevande a pagamento (all'andata non ho pagato invece nulla). Ritardo di oltre due ore che mi ha fatto perdere la coincidenza per Roma. Come premio di consolazione un buono di 100 corone per mangiare, peccato non bastassero nemmeno per un panino"

Punti negativi: "Unexpected 70 euro baggage fee that I had no way to add online."

Punti positivi: "The crew was incredibly friendly"
Punti negativi: "I would have appreciated a vegetarian option for the meal."

Punti positivi: "Good flight attendants and a plus for the early arrival."
Punti negativi: "The lack of lounge access at the airport in Rome (Fiumicino). Not receiving any food/snacks on a three hour flight is quite poor."

Punti positivi: "Service, etc."
Punti negativi: "Boarding... the first 20 or so rows were called then "All remaining passengers..." causing considerable pushing, etc. MUST board by sections, etc..."

Punti positivi: "Crew were nice, boarding ok and on time, flight took shorter when planned."
Punti negativi: "Premium seats didn't have enough leg room to stretch, they could change the wall into curtains as in Lufthansa."

Punti positivi: "Flight was on-time, fast, efficient boarding, on-time arrival."
Punti negativi: "SAS is really running down quality of service. An old bird that was showing its age and interior wear. No in-flight entertainment options. Food / beverage options are not on par with expectations or other airlines. Only no-cost drink options are coffee or tea. Juice, soda, water - all for a fee. Snacks available for sale include potato chips and nuts. It's 2017 folks - up your game!"

Punti positivi: "No problems, great crew, easy check in and on time!"

Punti positivi: "awfully glad I was on SAS instead of Lufthansa, which had a surprise strike"

Punti positivi: "The flight attendants were good at checking on the needs of the passengers"

Punti positivi: "The food was quite good on the international trip. Thought the pilots were excellent on all flights. Take offs and landings were very smooth."
Punti negativi: "On the domestic flight you only got a drink."

Punti negativi: "I asked for a second glass of water and the flight attendant told me I had to buy a bottle. Also, the flight departed one hour late."

Punti positivi: "Flight was short."

Punti positivi: "everything except"
Punti negativi: "food."

Punti positivi: "We were in coach and it was comfortable and the food was good. The crew was helpful and pleasant. Entertainment options were great."
Punti negativi: "I have never been on a trans-Atlantic flight before that did not include wine and liquor! Surprising."

Punti positivi: "There was sufficient entertainment and food"
Punti negativi: "Shamelessly disorganized at all departures, the staff was rude, very rude on land and in flight. I will not fly SAS again. I rather pay more."

Punti negativi: "The food options need improvements. The portion and items are not tasty or plentiful."

Punti negativi: "That I didn't make it to Chicago the day I planned. My first leg had computer issues in Rome which pushed the flight back 4 hours which then made me miss my connecting flight. Had to stay a night in Copenhagen and fly out at 1540 the next day."

Punti positivi: "One magazine was not enough"
Punti negativi: "You expect me to vacation time trying to contact you about the items missing from my suitcase. I have read where I have seven days to report this. This happened on June 20 almost a month ago I am at home trying to straighten out this I had yet to even speak to anyone about The luggage items missing. Why would I miss out on my vacation trying to write you???"

Punti positivi: "Efficiency, confidence, promptness"

Punti positivi: "Confort classico EasyJet confermato"
Punti negativi: "Prenotato e pagato il posto 6 dopo lo speedy boarding ho trovato posto nella cappelliera 20 con uscita solo anteriore. Veramente un pessimo servizio"

Punti positivi: "Quando mi hanno fatto scendere"
Punti negativi: "SEMPRE RITARDO 2 ore e 40 min su un volo di 1 ora e 20 mi sembra esagerato!!!"

Punti negativi: "1 hr delay. It should be more punctual"

Punti negativi: "We were impressed with this airline. Service was prompt, airplane was clean, and staff was friendly."

Punti positivi: "The crew was very polite and well trained. The cabin was clean and the food and drink selections were excellent. It's not a luxury flight, but for the value - I would recommend easyJet for shorter flights."
Punti negativi: "The bussing to and from the aircraft to the terminals is a bit unnerving and super crowded. It would be very difficult for older and less agile persons."

Punti positivi: "niente"
Punti negativi: "sempre fanno ritardo e questa volta addirittura 4 ore!!!! Mai piu' comprero' un biglietto EasyJet"

Punti positivi: "Come sempre gentili e disponibili. Affaticati non per colpa loro"
Punti negativi: "I tempi di imbarco, evitare il peso e le misure delle valige, se non sono proprio notevolmente e visibilmente fuori dalle regole. Evitare di far pagare il supplemento di 60,00 euro se oltre al trolley si porta uno zaino piccolo. Tempi partenza lunghi. Sedili scomodi"

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Tutto nella norma, a parte una tessera del valore di 4.50 consegnata per scusarsi del ritardo, ma che ovviamente non valeva all'interno dell'aereo. senza parole!"
Punti negativi: "Il ritardo spropositato e le informazioni mancanti su di esso."

Punti positivi: "The crew were helpful"
Punti negativi: "Left on our feet for an extra 45 minutes before boarding."

Punti positivi: ".?"
Punti negativi: ".?"

Punti positivi: "volo in orario"
Punti negativi: "Ho dovuto mettere il mio bagaglio a mano non sopra di me ma due posto dietro, e salivo con easyjet plus tra i primi..."

Punti positivi: "Rispetto e cordialità"
Punti negativi: "Poche cose"

Punti positivi: "EasyJet no frills flight as usual."
Punti negativi: "Flight was delayed by 20mins takeoff to landing"

Punti negativi: "Imbarco e sbarco sotto la pioggia. Ritardo in partenza e all'arrivo."

Punti positivi: "Simpatia ed educazione del personale a terra e a bordo . La colazione era buona e decisamente ottimo il prezzo che normalmente nelle altre compagnie è ben superiore. Decollo ottimo, capitano simpatico, atterraggio ottimo"
Punti negativi: "Non volovo imbarcare la mia valigia a mano, benché sapessi già che lo spazio per tutti non c’è; solo che è un peccato."

Punti positivi: "Tutto tranquillo"

Punti positivi: "Si"
Punti negativi: "Era un po' in ritardo"

Punti positivi: "Velocità ai controlli verso il gate, collegamento via treno, puntualità del volo."

Punti positivi: "Imbarco veloce ed arrivo in anticipo"

Punti positivi: "Precisione, ordine, comodità."
Punti negativi: "Molto tempo in piedi nel corridoio dopo il gate ad aspettare. Potevamo restare seduti comodamente ma per il resto viaggio buono."

Punti positivi: "Easy ticketing and check-in, boarding was quick and efficient, flight arrived earlier"
Punti negativi: "Seat a bit cramped and it was a bit hot on-flight"

Punti positivi: "Straight forward flight"
Punti negativi: "Economy flights are not known for the space"

Punti positivi: "The cabin crew were friendly and it was a comfortable flight"
Punti negativi: "The staff at luggage drop weren’t particularly friendly and we were only given half an hour’s notice of the gate which wasn’t long enough"

Punti positivi: "Crew were excellent and the flight was without faults"

Punti negativi: "Ritardo pari al viaggio"

Punti positivi: "There was no food or entertainment. Crew was adequate but polite. Consistent downfall of easyJet is it’s bsggage policy. I couldn’t even bring a handbag. Happy to check my suitcase but bringing s small backpack and s purse is necessary for men and women of all ages. I will say that unlike most of the European low cost airlines this was on time!"
Punti negativi: "See above"

Punti positivi: "Quick checkin"
Punti negativi: "I wish I knew checking a bag at the airport was more expensive than buying online, almost double the price!"

Punti positivi: "Our flight was delayed two hours due to mechanical issues. They were very apologetic - customer service was great."
Punti negativi: "Delayed flight"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Late, no service, charged for carry on bags"

Punti negativi: "Mi hanno obbligato ad imbarcare anche il bagaglio a mano nonostante fossi tra i primi 70 passeggeri e con il check in fatto on line. Non mi piace!"

Punti positivi: "In flight crew were great."
Punti negativi: "Seems like the consensus. Nice in flight crew, very rude check in crew. One worker at check in went out of her way to make me pay for a bag that the other lady said would be fine. I agreed to pay and she still tried to shame me. Kind of sad if that is where she finds enjoyment."

Punti positivi: "Very friendly and efficient cabin crew"
Punti negativi: "Little leg room - but you get what you pay for and the tickets were really good value"

Punti negativi: "Oltre 5 ore in aereo per un volo da 2h20m è davvero incredibile"

Punti negativi: "The delay and lack of free drink"

Punti positivi: "Prezzo, puntualità, orari"

Punti positivi: "La priorità per le famiglie con bambini piccoli meno di due anni"
Punti negativi: "Sono stati smarriti i bagagli durante il volo di ritorno."

Punti positivi: "N"

Punti positivi: "Ckean seats"
Punti negativi: "See above. I will not fly easy jet again."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "They were 45 mins late and made us late to the next flight which made us spend another $1500 to get new tickets and stay in the airport with kids for another day. When I called to talked to them, the answer was, we don’t talk, you just need to write to us, in Indian accent."

Punti positivi: "A parte l'andata, con dei passeggeri che dovevano andare per forza a catania , e che hanno rilevato il posto di due passeggeri che si sono offerti di scendere ,(previo compenso).Questa situazione ha fatto partire l'aereo in ritardo, ma per il volo di per se e' stato perfetto. Cosi' anche quello di oggi, e' partito in orario ed e' atterrato 5 minuti prima. Il volo comunque e' stato rilassante.Bravo ai piloti...."
Punti negativi: "tutto ok"

Punti negativi: "Come al solito con questa compagnia che per me è pessima se uno non resta in fila per un ora non imbarca il bagaglio anche quando il volo non è pieno"

Punti negativi: "quasi due ore di ritardo"

Punti negativi: "When I booked this I didn't see an opportunity to pay for our bags on the Kayak booking site When I checked in the charge was about $60.00 for each of 4 bags .... more than half of the ticket costs. I don't think I'll use Kayak again if they are not clear regarding paying for bags ahead and saving. It may have been my oversight but I'm both poorer and wiser. Easyjet seems to thrive on the baggage charges.... it's not comparing apples and apples when Kayak gives prices if the baggage charges are hidden. I would like Kayak to change it's program or provide an option so that any baggage charges are calculated in the "up front" cost quote so that airlines are compared "apples to apples"."

Punti negativi: "L’ora di ritardo"

Punti positivi: "Staff was friendly and plane was clean and roomy"
Punti negativi: "Flight was late"

Punti negativi: "Il volo è partito con un'ora di ritardo a causa di un guasto ad un motorino d'avviamento di un motore. Ormai imbarcati, l'aereo è dovuto tornare nell'area di assistenza, poi ha fatto carburante. Siamo arrivati a Parigi un'ora più tardi."

Punti negativi: "Imbarco"

Punti negativi: "il voto negativo è dovuto al ritardo"

Punti positivi: "Sicuramente tra le compagnie low cost è la migliore, personale molto rapido agli imbarchi. Piloti veramente eccezionali, fasi di atterraggio e decollo perfette!"
Punti negativi: "Poco spazio tra un sedile e l’altro, le gambe toccano quello davanti."

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "We got sanatizer when boarding which was so small like a stamp, useless"

Punti positivi: "לעלכלהלכ"
Punti negativi: "עלכללט"

Punti negativi: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Punti negativi: "The food"

Punti positivi: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Punti negativi: "Pretty much everything..."

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "Weirds sounds near first rows -- like compressor working or something"

Punti positivi: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Punti negativi: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."

Punti positivi: "Friendly crew"
Punti negativi: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Punti positivi: "I did not had a seat"
Punti negativi: "I did not had a seat"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "Comfort of the plane. So freaking uncomfortable. Seats didn’t even recline back."

Punti positivi: "The crew was so helpful and nice"
Punti negativi: "I was happy with everything"

Punti negativi: "Application instruction on baggage hande king and que to boarding."

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti negativi: "The flight was delayed for 40 min"

Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "Seats are terrible."

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "The crew was really nice"
Punti negativi: "1h30 delay for no specific reason is unacceptable"

Punti positivi: "On time departure"
Punti negativi: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Punti positivi: "Everything went to plan and we were very happy"

Punti positivi: "Staff cheerness"
Punti negativi: "Nada"

Punti negativi: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "The price"
Punti negativi: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Punti negativi: "2 hrs late and we missed all our following connections as a result."

Punti positivi: "The crew was really nice"
Punti negativi: "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti negativi: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."

Punti positivi: "Cheap flights, priority boarding."
Punti negativi: "No meal included, no entertainment provided"

Punti positivi: "Space. Priority Boarding"
Punti negativi: "Strong bad smell. One hour late for departure."

Punti positivi: "So many crying children"

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti negativi: "standing 1 hour in the bus before boarding,than telling you that will be 90 minutes late take off"

Punti positivi: "The staff and flight were top knotch . Could not fault them ."
Punti negativi: "Nothing to dislike ."

Punti positivi: "Flight was on schedule"
Punti negativi: "No free drinking water"

Punti positivi: "Price and schedule. Going on time with no delays. Good value for money."
Punti negativi: "Very hard on baggage policy"

Punti positivi: "fast"
Punti negativi: "hot on the plane"

Altre info su SAS
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Roma e arrivano per l'Islanda

Le compagnie aeree che partono da Roma e arrivano per l'Islanda hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Roma per l' Islanda

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Roma per l' Islanda

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Roma per l' Islanda

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Roma per l' Islanda

Prenota voli economici da Roma a Islanda

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

30/11
mar
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
4/12
sab
diretto
Wizz Air
4h 45m
KEF - FCO
6/11
sab
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
9/11
mar
diretto
Wizz Air
4h 45m
KEF - FCO
6/11
sab
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
9/11
mar
diretto
Wizz Air
4h 45m
KEF - FCO
6/11
sab
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
9/11
mar
1 scalo
Wizz Air
25h 10m
KEF - FCO
28/1
ven
1 scalo
Diverse compagnie
14h 10m
CIA - KEF
1/2
mar
1 scalo
Diverse compagnie
8h 00m
KEF - CIA
30/11
mar
diretto
Diverse compagnie
5h 00m
FCO - KEF
4/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
23h 30m
KEF - FCO
22/1
sab
1 scalo
easyJet
8h 40m
FCO - KEF
26/1
mer
1 scalo
easyJet
23h 40m
KEF - FCO
6/11
sab
diretto
Diverse compagnie
5h 00m
FCO - KEF
9/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
26h 10m
KEF - FCO
28/1
ven
1 scalo
Diverse compagnie
26h 45m
CIA - KEF
1/2
mar
2 scali
Diverse compagnie
27h 20m
KEF - CIA
6/11
sab
diretto
Diverse compagnie
5h 00m
FCO - KEF
9/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
26h 10m
KEF - FCO
29/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
24h 45m
FCO - KEF
4/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
22h 40m
KEF - FCO
31/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
14h 10m
CIA - KEF
6/1
gio
1 scalo
Diverse compagnie
9h 40m
KEF - CIA
29/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
14h 10m
FCO - KEF
4/12
sab
diretto
Diverse compagnie
4h 45m
KEF - FCO
25/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
32h 20m
CIA - KEF
30/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
26h 20m
KEF - CIA
9/11
mar
diretto
Diverse compagnie
5h 00m
FCO - KEF
12/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
25h 45m
KEF - FCO
30/11
mar
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
4/12
sab
1 scalo
Wizz Air
26h 20m
KEF - FCO
20/11
sab
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
27/11
sab
1 scalo
Wizz Air
20h 20m
KEF - FCO
20/11
sab
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
27/11
sab
diretto
Wizz Air
4h 45m
KEF - FCO
17/12
ven
1 scalo
Wizz Air
26h 25m
FCO - KEF
23/12
gio
diretto
Wizz Air
4h 45m
KEF - FCO
28/1
ven
1 scalo
Wizz Air
25h 05m
FCO - KEF
1/2
mar
diretto
Wizz Air
4h 45m
KEF - FCO
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

16/11
mar
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
20h 20m
FCO - KEF
21/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
25h 25m
CIA - KEF
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
24h 45m
FCO - KEF
22/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
14h 10m
FCO - KEF
10/12
ven
1 scalo
Wizz Air UK
23h 15m
FCO - KEF
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
24h 45m
FCO - KEF
10/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
14h 10m
CIA - KEF
20/11
sab
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
20/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
25h 25m
FCO - KEF
21/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
22h 40m
FCO - KEF
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
23h 35m
CIA - KEF
21/1
ven
1 scalo
Wizz Air UK
23h 15m
FCO - KEF
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
24h 00m
FCO - KEF
2/11
mar
diretto
Wizz Air
5h 00m
FCO - KEF
16/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
24h 15m
CIA - KEF
20/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
28h 25m
CIA - KEF
15/12
mer
1 scalo
Wizz Air
26h 15m
FCO - KEF
10/12
ven
1 scalo
Wizz Air
23h 15m
FCO - KEF
28/12
mar
1 scalo
SAS
20h 25m
FCO - KEF
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe