Trova offerte per voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca

FCO - CMN

Trova offerte per voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Casablanca. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Roma (FCO)
Casablanca-Muhammad V
gio 23/9
gio 30/9
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Aeroporto di Roma-Fiumicino - Casablanca

Bassa stagione

marzoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 21%.

Alta stagione

agostoIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 29%.

Prezzo medio andata-ritorno

259 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

217 €o meno

Buona offerta solo-andata

104 €o meno

Quando prenotare voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 104 € o meno sola andata e 217 € o meno andata e ritorno.
  • Il volo più economico da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca è stato trovato in media 25 giorni prima della partenza.
  • Prenota almeno 2 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di luglio, agosto e settembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è marzo.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 42% in meno di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Roma-Fiumicino a Casablanca-Muhammad V a causa del COVID-19?

Posso prendere un volo per Casablanca? Ci sono restrizioni all'arrivo in Casablanca?

Posso prendere un volo per Casablanca senza dovermi sottoporre a quarantena all'arrivo?

Devo sottopormi a un test per il coronavirus (Covid-19) prima di prendere un volo per Casablanca?

Le persone vaccinate possono fare un viaggio in Casablanca?

Quali altre restrizioni relative al coronavirus (Covid-19) ci sono in Casablanca?

Quanto dura un volo da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca?

Quanti voli ci sono da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca?

Quale compagnia offre il volo più economico da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca?

Quale compagnia offre voli più frequenti da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca?

Principali compagnie aeree con voli da Roma-Fiumicino a Casablanca-Muhammad V

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Valutazione complessiva sulla base di 5.407 recensioni
7,2
Imbarco
7,2
Comodità
7,9
Personale
6,6
Divertimento
6,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Boarded fast"
Punti negativi: "Hours of flight"

Punti negativi: "Late as always"

Punti positivi: "Velocità di volo"
Punti negativi: "Sicuramente l’attitudine del personale (freddo) antipatico non disponibile problematico scortese Ma proprio pena"

Punti negativi: "Leave on time. Offer more snacks"

Punti positivi: "Me gusto el trato de las azafatas y la comida estuvo muy buena!!"
Punti negativi: "Deben mejorar la comodidad de los asientos"

Punti positivi: "Personale cordiale e disponibile."

Punti positivi: "The flight was smooth, and the crew very friendly."
Punti negativi: "The comfort onboard (A320) is not good: not reclining chairs, no entertainment, and horrible snack."

Punti negativi: "The airline staff closed the gate and would not let all passengers board, causing over 30 to have to be rebooked on flights the next day."

Punti negativi: "It was cancelled with less than 12hrs notice !! I had to rebook on another airline costing more than twice as much !!"

Punti negativi: "The check in process was chaotic and slow. At one point there was one woman checking in 3 lines of people for 45 mins before help arrived"

Punti positivi: "Everything was on time"
Punti negativi: "Lots of hidden fees, horrible customer service, no flight entertainment available, seats were uncomfortable. Definitely would not recommend"

Punti negativi: "Not over selling the flight so passengers can make it home as they plan"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Been on schedule."

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Pessimo snack delle ore 12:00 Identico a quello del volo delle ore 7:00 Mai successo"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Pessimi snack"

Punti positivi: "In flight crew is really nice and respectful, seats were comfortable, clean bathrooms, in flight entertainment is good."
Punti negativi: "Boarding at Lisbon airport was one of the worst experiences. Passengers were asked to line up at least 30 minutes before boarding started and it was hot in the terminal. As boarding started, passengers were split into groups by boarding zones...premium passengers boarded first as expected, then people with small bags. This is where the problem was because a group of four passengers who had one small bag (that could fit under seat) were allowed to go before passengers in boarding zones A/B. The whole idea is people who could fit bags under their seat would board first, but the tap team made a mess and allowed many passengers with large bags in as well. I was one of the last ones to be boarded and stranded on the line for over 40 minutes with my backpack...after traveling for a month and being delayed in Rome, last thing you want is stupid mistakes like this to cause you stress."

Punti negativi: "No entertainment, either video or audio."

Punti positivi: "what a great airline! had a great flight from rome to lisbon. we’ll definitely choose TAP over most other airlines in europe from now on"

Punti negativi: "poor and cheap plane"

Punti positivi: "Nothing, missed the connection"
Punti negativi: "No flight to Faro during late arrival from"

Punti positivi: "Food was alright"
Punti negativi: "No entertainment, no charging port beyond row 15."

Punti negativi: "Ritardo di due ore e passa per non precisato guasto tecnico al velivolo."

Punti negativi: "Two flights today. Both over an hour delayed."

Punti positivi: "We got our luggage at destination"
Punti negativi: "Luggage fees were excessively higher. Paid €40 per checked in bag one way! This was because our tickets were “on sale” and didn’t include any checked in baggage."

Punti positivi: "I think the customer service was surprising. If the crew were unhappy they certainly didn’t show it."
Punti negativi: "The space is tight. I could move some but not a whole lot."

Punti positivi: "Everything was great. No complaints, just an acknowledgement abt layovers and the time needed. Had an hour an a half layover but by the time you get on line to go thru customs n security again we were definitely cutting it close but that's TSA not the airline but the airline could have maybe added another maybe 20-25 mins to the layover. We felt like world travellers running for our connecting flight tho and we loved it! Lol!"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "I was very comfortable with empty seats in my row."
Punti negativi: "No entertainment facilities."

Punti negativi: "Mi hanno cancellato il volo senza avvertire, dovevo partire alle 9 del mattino e mi hanno messo nel volo delle 19. Sono incinta e in piu viaggiavo con un bimbo di 7 anni, non ci hanno dato nemmeno un voucher per mangiare e il personale di informazioni a Lisbona sono stati tutti antipatici. Siamo arrivati a Zurigo alle 22:45 non cerano treni per Basilea, sono dovuta prendere un treno per Zurigo HB con tutte le valigge e da lí abbiamo preno un altro treno per Basile. Siamo arrivati alle 2 de mattino a casa. Viaggio STRAZIANTE PER COLPA DELLA TAP."

Punti positivi: "When missed connection, airline had vouchers ready — like they’ve done this many times before."
Punti negativi: "In one trip, two flights canceled, and one flight delayed so missed connection. Hard to reach anyone to reschedule or change plans."

Punti positivi: "Nothing. Their mistakes caused an awful experience. And a 24 hour trip from the east coast to Italy is ridiculous."
Punti negativi: "I was livid by their unapologetic nature, their disorganization, their delays, the fact that every customer service agent said something different, the fact we had to pay for bags twice as a result of their delays. We should t have to do extra work to get reimbursed after the fact. They should not charge us right the. and there. It’s stealing. They cost us money and we didn’t get what we paid for."

Punti positivi: "My experiences on TAP have always been pleasant. The crew is friendly. Everything works as it should. No complaints."

Punti positivi: "La puntualità e l'assistenza"
Punti negativi: "Avevamo prenotato il lettino da infante ma abbiamo dovuto chiederlo perché non arrivava."

Punti positivi: "Buona l'assistenza"
Punti negativi: "L'imbarco prioritario era un po confuso e non organizzato bene"

Punti negativi: "Ho dovuto pagare 25€ per avere un posto finestrino. Non senso."

Punti positivi: "Nice food"
Punti negativi: "Both flights were delayed, no entertainment"

Punti negativi: "I did not like although my ticket had luggage allowance, TAP made my wife and I pay twice. Of course to pay needed endless and senseless wait and paying booth."

Punti negativi: "I needed to cancel my trip and no one could help me. Even with a fee!"

Punti negativi: "Boarding difficult for immigration"

Punti positivi: "I have traveled with Air Portugal numerous time. Here is a little country very proud of having its own airline company and they do great. The value is great."

Punti positivi: "Sicurezza volo, disponibilità assistenza immediata"
Punti negativi: "Posti in aereo molto stretti"

Punti positivi: "Sicurezza volo, disponibilità assistenza."

Punti positivi: "The food in Economy was way better than usual U.S. airline food. Ground staff in Newark were helpful in retrieving a book I left on the plane. Captain had the seat belt sign off early and turned it back on late in descent which allowed people to visit the restrooms. Video entertainment was good."
Punti negativi: "Captain should have made more P.A. announcements during the coast in over Cape Cod to point out areas of interest"

Punti positivi: "I liked that the flight price included a breakfast snack and beverages. I also liked that there was okebty if leg room"
Punti negativi: "I was charged 35 euros for my luggage (the desk attendant told me it was 25 euros) and I was told that if I wanted to claim my baggage during my 24-hour layover I would be charged the baggage price again. I did not receive an option to pay for my luggage when I purchased my ticket and could not find information on TAP's page about luggage fees."

Punti positivi: "I was able to easily store my carryon which is the maximum size you can bring in the overhead compartment and store my large zippered bag underneath the seat with still plenty of space for my legs."
Punti negativi: "I would like to see all TAP planes come with a standard entertainment option on the headrest in front of you with the advanced menu option of movies, games, radio, etc. and ensure all headphone jacks are operational."

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "They gave my 70-year old mother only a few hours notice that they were changing her one-stop four-hour 6AM flight into an 8AM multi stop 14-hour marathon. In fact, she was already asleep when they changed her flight, so she was already at the airport when she found out about the change. To do this to a 70-year old woman is reprehensible. Worse, after 2-hours with customer service, nobody there made any real attempt to remedy the situation or offer any compensation. Worst airline experience EVER."

Punti negativi: "Having to wait 3 hours in Lisbon airport after airline failed to hold our ny flight leg. Needed to stay overnight and be rebooked. Customer service lines in Lisbon worst I have seen in over 30 years of flying"

Punti positivi: "I lost my luggage from Rome to N.Y . I definitely will not recommend and I will tell all the people in social media.The worst pilot I don't think you should put a risk you life with student pilot."

Punti positivi: "The plane arrived in Lisbon without falling out of the sky prematurely."
Punti negativi: "The process of checking my bag was brutal. It took an hour and half of waiting in line because the staff's management of the flow of people was so chaotic. Finally, a staff member realized that certain passengers were at risk of missing their flight and invited those passengers (like me) to jump to the head of the line. Otherwise, no communication from the staff to the queue of anxious people."

Punti positivi: "Seating...cleanliness...service....crew was fabulous....food exceptional. Smooth flight."
Punti negativi: "Nothing."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "I did not fly"

Punti positivi: "The flight was fine"
Punti negativi: "Let me know by mail to check in before I got to the airport and save me 35 euro"

Punti positivi: "The leg space"
Punti negativi: "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."

Punti negativi: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."

Punti negativi: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Punti negativi: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Punti positivi: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Punti negativi: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Punti negativi: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."

Punti positivi: "Prices on in flight purchases"
Punti negativi: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Punti positivi: "The seat not so comfortable but good"

Punti positivi: "I did not had a seat"
Punti negativi: "I did not had a seat"

Punti positivi: "Ok flight"
Punti negativi: "Comply with departure times"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti negativi: "Better organization on the boarding process, i.e. separate lines for priority and normal."

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Flight left on time and arrived 15 mins ahead of schedule, staff was polite"

Punti positivi: "Le hostess"

Punti positivi: "The crew was so helpful and nice"
Punti negativi: "I was happy with everything"

Punti positivi: "Clean"
Punti negativi: "Claustrophobic"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti positivi: "Good airport . Punctual flight ."

Punti positivi: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Punti negativi: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Punti positivi: "Kind stevards clean plane no delay"
Punti negativi: "More comfortable seats but this is low cost company :)"

Punti negativi: "puntualità"

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "The crew was really nice"
Punti negativi: "1h30 delay for no specific reason is unacceptable"

Punti positivi: "Flight arrived"
Punti negativi: "Flight left vaguely late, air stewardess disappeared into the cockpit for 50 minutes. Hmm, I wonder what she was doing in the cockpit. Whatever she was doing she wasn’t helping the cart so I only got my food 20 mins before landing approach. Air pressure was weird too, nice American lady next to me had problems with her ears more than usual."

Punti positivi: "All!"

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "The crew was very nice. The flight was ok"
Punti negativi: "Not much of a food choice.."

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Punti negativi: "Had to stand in the sun for about 30 mins waiting to board. Had to buy a bottle of water for £2.5 why can’t they just pour a glass of water or even sell at a reasonable price."

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "Cheap flights, priority boarding."
Punti negativi: "No meal included, no entertainment provided"

Punti positivi: "Pilot flew well Cup Noodles available to buy"
Punti negativi: "1h+ delayed No information from the staff or crew (only one apology from the pilot) Left waiting in multiple places including outside the aircraft No updates whatsoever on estimated departure and arrival"

Punti positivi: "Space. Priority Boarding"
Punti negativi: "Strong bad smell. One hour late for departure."

Punti positivi: "Cheap fare"
Punti negativi: "No entertainment"

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti negativi: "long time wating in bus to get plane"

Punti positivi: "Cheap with early booking"
Punti negativi: "No food, even free coffee."

Punti negativi: "Abc"

Punti positivi: "The flight was cheap and got you where I wanted"
Punti negativi: "Make sure you queue early if you want to take your hand luggage on board, as if you are too late in the line they will make you check it into the hold at the last minute. I guess I should have realised that by how early people started queueing and the fact that they charge for checked in luggage."

Punti positivi: "Personnel that speaks good English"

Punti negativi: "Extra fees for baggage and tickets that were not disclosed. The check in was incredibly disorganized. No help was provided with problems."

Altre info su TAP AIR PORTUGAL
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Aeroporto di Roma-Fiumicino e arrivano a Casablanca

Le compagnie aeree che partono da Aeroporto di Roma-Fiumicino e arrivano a Casablanca hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca

Prenota voli economici da Aeroporto di Roma-Fiumicino a Casablanca

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

11/10
lun
diretto
Wizz Air
3h 10m
FCO - CMN
18/10
lun
diretto
Wizz Air
3h 05m
CMN - FCO
1/10
ven
diretto
Wizz Air
3h 05m
FCO - CMN
4/10
lun
diretto
Wizz Air
3h 05m
CMN - FCO
29/10
ven
diretto
Wizz Air
3h 05m
FCO - CMN
1/11
lun
diretto
Wizz Air
3h 05m
CMN - FCO
11/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
10h 00m
FCO - CMN
18/10
lun
diretto
Diverse compagnie
3h 05m
CMN - FCO
1/10
ven
diretto
Diverse compagnie
3h 05m
FCO - CMN
4/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
20h 05m
CMN - FCO
30/9
gio
2 scali
Diverse compagnie
37h 50m
FCO - CMN
18/10
lun
diretto
Diverse compagnie
3h 05m
CMN - FCO
22/10
ven
diretto
Diverse compagnie
3h 05m
FCO - CMN
26/10
mar
2 scali
Diverse compagnie
14h 45m
CMN - FCO
11/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
10h 00m
FCO - CMN
18/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
20h 05m
CMN - FCO
30/9
gio
2 scali
Diverse compagnie
37h 50m
FCO - CMN
25/10
lun
diretto
Diverse compagnie
3h 05m
CMN - FCO
30/9
gio
2 scali
Diverse compagnie
37h 50m
FCO - CMN
18/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
23h 55m
CMN - FCO
29/9
mer
2 scali
Diverse compagnie
14h 25m
FCO - CMN
18/10
lun
diretto
Diverse compagnie
3h 05m
CMN - FCO
30/9
gio
2 scali
Diverse compagnie
37h 50m
FCO - CMN
25/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
13h 00m
CMN - FCO
1/10
ven
diretto
Diverse compagnie
3h 05m
FCO - CMN
4/10
lun
1 scalo
Diverse compagnie
17h 35m
CMN - FCO
29/10
ven
diretto
Diverse compagnie
3h 05m
FCO - CMN
2/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
18h 30m
CMN - FCO
11/10
lun
diretto
Diverse compagnie
3h 10m
FCO - CMN
18/10
lun
1 scalo
Diverse compagnie
6h 15m
CMN - FCO
1/10
ven
2 scali
Diverse compagnie
19h 20m
FCO - CMN
4/10
lun
2 scali
Diverse compagnie
23h 55m
CMN - FCO
8/10
ven
diretto
Diverse compagnie
3h 05m
FCO - CMN
8/10
ven
1 scalo
Diverse compagnie
6h 15m
CMN - FCO
25/11
gio
1 scalo
TAP AIR PORTUGAL
22h 05m
FCO - CMN
7/12
mar
1 scalo
TAP AIR PORTUGAL
18h 35m
CMN - FCO
20/1
gio
1 scalo
TAP AIR PORTUGAL
22h 05m
FCO - CMN
31/1
lun
1 scalo
TAP AIR PORTUGAL
7h 15m
CMN - FCO
3/10
dom
1 scalo
TAP AIR PORTUGAL
11h 05m
FCO - CMN
30/11
mar
1 scalo
TAP AIR PORTUGAL
7h 15m
CMN - FCO
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe