Trova voli economici da Riviera ligure per Puglia

Trova voli economici da Riviera ligure per Puglia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Puglia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Washington (WAS)
Puglia
mar 26/10
mar 2/11
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Riviera ligure - Puglia

Bassa stagione

marzoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 4%.

Alta stagione

dicembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 13%.

Prezzo medio andata-ritorno

124 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

32 €o meno

Buona offerta solo-andata

20 €o meno

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Riviera ligure per Puglia

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Riviera ligure per Puglia a causa del COVID-19?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Riviera ligure per Puglia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Riviera ligure per Puglia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Riviera ligure per Puglia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Riviera ligure per Puglia?

Le 3 principali compagnie aeree che volano da Riviera ligure per Puglia

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,7
KLM
Valutazione complessiva sulla base di 3.685 recensioni
7,9
Imbarco
7,6
Comodità
8,4
Personale
7,2
Divertimento
7,4
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti positivi: "Services is good ."
Punti negativi: "Food can be better"

Punti negativi: "The only complaint I had was that it was very warm on the flight (and I usually get cold on flights), and in the seats we had there weren't fans above the seats. A few rows up they had fans, so apparently you have to pay extra for air... This wouldn't be a big deal on a short domestic flight, but for an international flight it was a long time to be uncomfortable!"

Punti positivi: "The crew was professional & friendly"
Punti negativi: "Food was terrible honestly, entertainment system didn't work on 1st flight."

Punti positivi: "Crew were excellent"
Punti negativi: "Old aircraft. Uncomfortable seats in economy. Entertainment screens old and almost impossible to watch - watched my iPhone! No mobile phone charger."

Punti negativi: "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Punti positivi: "The crews were pretty great!"
Punti negativi: "The regulating of the temperature."

Punti positivi: "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Punti negativi: "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Punti positivi: "The crew was pleasant"
Punti negativi: "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Punti positivi: "Crew was great and helpful despite oversight in my special meal."
Punti negativi: "Special meal request was overlook. I did not mind so much as eating less does some good! It is human to err!"

Punti positivi: "Great crew, comfortable seating with enough leg room."
Punti negativi: "Provide dinner before getting to joburg, instead of a snack. Flight arrives late so dinner would be appreciated"

Punti negativi: "Too hot inside the aircraft"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "Entertainment was amazing"
Punti negativi: "Seats a bit hard"

Punti positivi: "Checkin 1a at Schiphol had long lines, and no seperate counters for just bag drop. My family and I had to wait for 50 mins, to do a bag drop which in,y lasted 1 min! Flight was delayed, without proper announcements."
Punti negativi: "Seat pitch could've been more. At least let us know via Whatsapp that the plane is delayed, or at which belt the bags would come out. This basic info was lacking."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "Overall KLM experience is good"
Punti negativi: "Food quality was mediocre for a business class flight."

Punti positivi: "Just the cabin crew being nice"
Punti negativi: "Punctuality KLM is always late"

Punti negativi: "We were changed from KLM to Airiltalia without any information sent so only because I tried to check in did I find out the flight on KLM was cancelled and we were changed to Airitalia. The Airitalia flight was very mediocre."

Punti negativi: "Need more leg room!!! Larger meals needed."

Punti positivi: "On time and friendly crew"
Punti negativi: "Boarding needs improvement"

Punti negativi: "Inflight was better than I expected. But needs upgrading air crafts."

Punti positivi: "Smooth and faster than expected trip. I felt free to get up and walk around on this long flight. Food was good. I sat in seat with extra leg room for the first time and it was worth it"

Punti positivi: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Punti negativi: "Seats ok, but could be more comfy"

Punti positivi: "Friendly staff"
Punti negativi: "Leg room"

Punti positivi: "Flying with KLM is a pleasure"

Punti positivi: "The crew was efficient. Flight left on time. Food and wine served."
Punti negativi: "No entertainment."

Punti positivi: "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight. KLM #605 from Amsterdam to SFO---please pass the praise to all of them."

Punti positivi: "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Punti negativi: "No such things"

Punti positivi: "Great on board service from a very professional crew."
Punti negativi: "Can't think of a thing."

Punti negativi: "Our total flight time was about 17 hours - MAD- AMS-LAX. My husband and I both have an internationally approved carry on luggages with us. When we checked in - they asked us to both check in our carry on luggage. The reason why is because they said they don’t think they have enough space for our carry ons. I told the crew member checking us in that other people that was checking in with the same hand carry size luggage with us had no problems taking it with them. For being about to be on a 17 HOUR FLIGHT we should be ALLOWED to have our carry ons with us! We take carry ons for that reason! I had to argue and prove my case to the crew member to atleast keep 1 carry on with us. I thought that was an UNACCEPTABLE reason for us to check in a carry on luggage when we had a 17 hour travel time ahead of us. Not a happy costumer here."

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "crew were absolutely delightful, full of smiles and doing everything to make you comfortable. seats were fine enough and got some work done and a bit of sleep. first lunch was fresh and tasty, but the second, a burger, was edible, but not much more."
Punti negativi: "tv screens are dated so movies are not as crisp as you find in newer planes. you need a 2 prong audio adapter to use your own headphones."

Punti positivi: "Premium economy service was good."
Punti negativi: "Inexplicably, our preassigned seats were changed at checkin and we were put in bulkhead. This particular Boeing aircraft is pretty poorly designed. Especially the bulkhead in premium economy."

Punti positivi: "On time"

Punti positivi: "The staff the facilities the food all ******. Will definetly look forward to choose both delta and KLM"

Punti positivi: "The crew came to get me from the arrival gate to get to the departure gate since our plane was delayed. It helped to know that the airline was checking to make sure we made the flight."
Punti negativi: "I did not get my luggage in Nairobi. The delayed flight that was the most likely reason it did not get to the connecting flight to Nairobi."

Punti negativi: "At some point the luggage was lost. here."

Punti positivi: "Clean airplane, friendly crew, no rush, nice snacks for a short one hour flight. Just generally a positive experience."

Punti positivi: "In flight food was enjoyable"

Punti positivi: "Cabin Crew was awesome."
Punti negativi: "Entertainment System was not working and no Non-veg food option in flight."

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti negativi: "Our flight was canceled from Amsterdam to Bordeaux and did not receive any direction and had to find alternate flights for ourselves with the personal expense of using our own cell phones. Then our luggage lost for 3 days. Not happy!"

Punti negativi: "Terrible service in flight and customer service wise .. app functionality was below"

Punti positivi: "The cabin crew, the flight and communication and the cleanliness of the plane."
Punti negativi: "It was really unclear which desk to use at Birmingham airport to check in. It was extremely stressful for a first time flier as I had no idea what to do - the desk location wasn't marked clearly and when no staff were there it wasn't clear that the desk was open."

Punti positivi: "Everything was good. The crew was very friendly and attentive. The plane was comfortable, with great entertainment on the personal screens. The food was delicious. Flight was on time and actually arrived early, but then we had to wait for a gate (not the airline's fault)."
Punti negativi: "No complaints at all."

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "Crew were very professional"
Punti negativi: "The seats"

Punti negativi: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Punti positivi: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."

Punti positivi: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Punti negativi: "Pretty much everything..."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Not having a 3+ hours take off delay"

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "Budget friendliness"
Punti negativi: "Quews"

Punti negativi: "Flight was over booked"

Punti positivi: "The seat not so comfortable but good"

Punti positivi: "Ok flight"
Punti negativi: "Comply with departure times"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "The flight was on time, even though it left with almost 30 mins' delay (despite the fact that boarding was complete with a few minutes before the schedule take off time)."
Punti negativi: "Seat comfort - the seats are tied with Ryanair for worst comfort (rigid and very cramped). Worst of all, though, as with Ryanair - seat allocation. Please, stop this "even though you're travelling together, you may be seated separately unless you pay to choose your seats" nonsense. It's ridiculous!"

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti negativi: "Was delayed"

Punti negativi: "Changing in luggage information was annoying"

Punti positivi: "Kind stevards clean plane no delay"
Punti negativi: "More comfortable seats but this is low cost company :)"

Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."

Punti negativi: "Seats are terrible."

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti negativi: "Never announced for non-priority boarding, so many people were late to flight, causing delays. Much less than minimum leg room required for any normal human. Sat bolt upright with front seat digging into knees for 3 hours. Far from the cheapest ticket, but totally no frills, no food, no entertainment, limited baggage. Wizz Air mobile app barely works when required (for boarding passes, etc) Not enough room in overheads for all the carry on they allowed, had to sit with bag and jacket on my lap for flight, as no room under seat either."

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "The air hosts and hostesses were very polite and courteous."
Punti negativi: "The flight was delayed by an hour which meant we missed a connecting bus journey. The space in the seat is very limited and cramped, I was very uncomfortable in the chair with my knees pushed into the back of the seat in front. I am 6ft 1in which is tall but not that tall. Anyone taller might not be able to get into the seat at all. There was a problem with the website so we couldn't check in online and we had tried to change our flight a few days earlier but the website again didn't work, we tried to call a call centre whose number was on there, didn't work."

Punti positivi: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Punti negativi: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."

Punti positivi: "Crew nice,seats ok"
Punti negativi: "Expensive hold luggage,rip off"

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti positivi: "The flight was overbooked so they took my wife of the flight"

Punti positivi: "There wasn't any delays, perfect landing"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "Staff"
Punti negativi: "Extra charges. £35 to check bags in"

Punti positivi: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Punti negativi: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Punti negativi: "Man at the checkin did not have a clue that WIZZAIR flight was delayed at 05/04/2018. I missed meeting with my family. Waited for a long time at boarding gate."

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti positivi: "Standard service , even was late come almost in time"
Punti negativi: "Was a bit late"

Punti positivi: "Flight left on time"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The airline does not have kiosk check-in. You are checked in automatically, and if you buy through a third party, your boarding pass is emailed to you. Never having flown this 'unique' airline before, we did not know the process. At the check-in desk, the clerk told us that if we couldn't show him our boarding pass, he would charge us 30GBP to print them. He was a complete jerk. After no help from him, I was able to figure out that we did have them as attachments. Never again."

Punti positivi: "I liked that I got to my destination in one piece."
Punti negativi: "The plane was creaky, there was a ton of turbulence, the flight attendants even got nervous which was very disquieting."

Punti negativi: "Was delayed on tarmac due to security error, not their error, but they seemed unwilling to at least give people complimentary water or coffee. Cheap airline they are!"

Punti positivi: "Personnel that speaks good English"

Punti negativi: "Terrible service and the fact that you can't check in st the airport without paying is absurd. Absolutely terrible. Implant policy"

Punti negativi: "Before bording a man ask me to gollow him to mrsire my bag and let me pau 40 pound because its litle bit biger than he want and let others pass woth biger bag ."

"Orari non rispettati! Del tutto scontenta!"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Pulizia sericizio cortesia tutto"

Punti positivi: "Il personale è stato molto gentile e disponibile. A differenza dell’accoglienza al gate. Multato ingiustamente senza nessun motivo logico nonostante il mio bagaglio rispettasse le misurazioni!"
Punti negativi: "Le regole fuffa che mettono sui bagagli per fare business sulle multe. Che serietà e credibilità può avere una compagnia che ti fa pagare 10€ di volo e 25€ di multa per un bagaglio che sfora di 2 cm o non sfora proprio come nel mio caso. Contesterò la multa nelle sedi opportune!"

Punti negativi: "More comfortable seats"

Punti negativi: "Being on time + quiet fellow passengers"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti positivi: "It was ok. Nothing more. Crew was helpfull if needed"
Punti negativi: "Kayak... I booked a flight from Eindhoven - Alicante AND return!!! But Kayak only talked about the trip to Alicante..."

Punti positivi: "Personale cortese e gentile sedute abbastanza comode per il tragitto fatto"

Punti negativi: "It was late. Usual hearding us into pens like cattle . Hurry up and wait"

Punti negativi: "The flight was delayed and we got into EDI very late."

Punti positivi: "Short flight"
Punti negativi: "Give free water"

Punti positivi: "Il personale era gentile e disponibile... Ho già volato più volte con questo tipo di velivolo e per poche ore di volo va bene oltre ho i miei dubbi.."

Punti negativi: "Ultimo volo Ryanair accumula sempre il ritardo della giornata. 40 min oggi diventa un problema per prendere il treno dall’aeroport che non aspetta giustamente"

Punti negativi: "While the crew was not rude, they did not have the cheer and hospitality most come to expect when flying with any airliner."

Punti positivi: "Il sedile era rotto; in atterraggio il cuscino è scivolato; non sono caduta perchè ero trattenuta dalla cinture e comunque non c'è abbastanza spazio tra un sedile e l'altro per cadere."

Punti positivi: "fast service"

Punti positivi: "la Ryanair ci ha informati dei disagi al gate causa agitazioni sindacali solo un'ora prima della partenza e cosi non siamo riusciti a passare il security check in tempo. Abbiamo perso il volo, sia io che un mio dipendente"
Punti negativi: "le informazioni ai clienti"

Punti positivi: "la sicilia, ma il volo pessimo ci anno fatto pagare il bagaglio a mano andata e ritorno, lo lo prendiamo mai piu"

Punti positivi: "Personale molto disponibile,gentile."
Punti negativi: "Oltre all’ingresso priority e non priority dovrebbe esserci l’ingresso riservato alle donne incinta perché rimanere in piedi ad aspettare di salire diventa pesante."

Punti positivi: "Puntualità"

Punti negativi: "Troppo freddo. Regolare meglio l’aria condizionata"

Punti negativi: "The plane was dirty... inside doors gross....a cup of coffee would have been nice or even water...it seemed like a constant sales pitch...felt bad for the crew...it was a huge value...but would have paid a bit more for just a few conveniences"

Punti positivi: "Personale gentile."
Punti negativi: "Spazi angusti...pulizia mediocre. Snellire procedura di imbarco onde evitare ritardi per partenze."

Punti positivi: "Really disappointed"

Punti positivi: "Cheap"
Punti negativi: "Boarding was a mess and we landed very roughly"

Punti positivi: "Tutto molto bello"
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "hostess troppo occupate con le vendite"

Punti positivi: "On time, quick boarding. Comfortable flight"
Punti negativi: "No air bridges"

Punti positivi: "Solo volo .. atterraggio pessimo"
Punti negativi: "Imbarco aereo cambio porta.. Troppe storie per bagagli e poi tutti sopra.. io pagato tutto molto per non avere nulla.... Da non rifare"

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "?"

Punti negativi: "Problems with the boarding pass. Personnel rude and totally not helpful."

Punti positivi: "Flight on time"
Punti negativi: "My small backpack was taken in as checked luggage although it would fit under the seat. Plus, lots of customers (50%) booked priority boarding just to have a luggage piece onboard. The crew overdid it and there was plenty of space left for cabin luggage on board."

Punti negativi: "Portellone in fondo non si è aperto all'arrivo"

Punti positivi: "La puntualità"

Punti negativi: "Paid for 20kg case not realising it was only one way. They should warn of this when booking"

Punti negativi: "Unica nota negativa l'aeroporto di partenza in quanto non era chiaramente indicato al momento dell'acquisto che si trattasse di un aeroporto così lontano dalla città e servito solo da un unico mezzo di trasporto a 15€ ciascuno."

Punti negativi: "Non mi è piaciuto perchè il volo era in ritardo di 1 ora è 25 minuti. Doveva partire alle 16:50 e invece siamo partiti alle 18:29"

Punti positivi: "Tranquillità del volo"
Punti negativi: "Nulla"

Punti negativi: "Partiti con un’ora di ritardo a causa del traffico aereo intenso. Tutti i passeggeri sono stati fatti imbarcare in orario e solo una volta sill’aereo ci è stato comunicato il ritardo."

Punti negativi: "2 hours delay"

Punti positivi: "crew very good"
Punti negativi: "2 hour delay and no information, even changed boarding gate and did not inform passengers who was already waiting."

Punti positivi: "Nulla .........ritardi we problemi con la compagnia"
Punti negativi: "Tutto!"

Punti positivi: "The stewardesses were very nice."
Punti negativi: "There was only one person manning the check in line, with dozens of people waiting. Our line didn’t move for almost 30 minutes, and we barely made it to our flight before departure."

Punti negativi: "Only one line for those needing to check in at the counter (non-EU) The person who looked to be in charge said we had enough time to wait thru the line. We didn’t. Come very very very early for Ryan Air. We gave up and took the train."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Check in and baggage are a total nightmare I will never use them again"

Punti positivi: "La puntualità nell’arrivo a destinazione."
Punti negativi: "Ancora una volta l’apertura puntuale del gate è stata seguita da un’attesa alla porta di accesso alla pista e poi sulla pista stessa, mentre si effettuava il rifornimento. A parte la frustrazione per aver speso inutilmente i soldi della priorità, anche il rischio!"

Punti positivi: "Low.price."
Punti negativi: "Flight was an hour late and they changed the gat 3 times. Boarding took a long time and was like a cattle call."

Punti negativi: "40 minutes delay on boarding, then waiting another 10 to disembark"

Punti negativi: "Volo partito in ritardo di un'ora e dieci minuti."

Altre info su KLM
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Riviera ligure e arrivano per Puglia

Le compagnie aeree che partono da Riviera ligure e arrivano per Puglia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Riviera ligure per Puglia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Riviera ligure per Puglia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Riviera ligure per Puglia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Riviera ligure per Puglia

Prenota voli economici da Riviera ligure a Puglia

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

12/11
ven
diretto
Ryanair
1h 40m
GOA - BDS
15/11
lun
diretto
Ryanair
1h 40m
BDS - GOA
21/11
dom
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
24/11
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - GOA
7/11
dom
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
10/11
mer
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - GOA
1/12
mer
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
12/12
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - GOA
10/12
ven
diretto
Ryanair
1h 40m
GOA - BDS
13/12
lun
2 scali
Ryanair
14h 45m
BDS - GOA
8/12
mer
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
12/12
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - GOA
7/11
dom
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
10/11
mer
1 scalo
Ryanair
19h 05m
BRI - GOA
7/11
dom
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
14/11
dom
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - GOA
7/11
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 25m
GOA - BRI
10/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
18h 00m
BRI - GOA
12/11
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 40m
GOA - BDS
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
13h 55m
BDS - GOA
5/12
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 25m
GOA - BRI
7/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
34h 55m
BRI - GOA
5/12
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 25m
GOA - BRI
6/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
22h 15m
BRI - GOA
21/11
dom
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
24/11
mer
1 scalo
Ryanair
19h 05m
BRI - GOA
5/12
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 25m
GOA - BRI
6/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
26h 20m
BRI - GOA
5/12
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 25m
GOA - BRI
7/12
mar
1 scalo
Diverse compagnie
15h 15m
BRI - GOA
24/11
mer
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
28/11
dom
2 scali
Ryanair
34h 55m
BRI - GOA
5/12
dom
diretto
Diverse compagnie
1h 25m
GOA - BRI
6/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
20h 10m
BRI - GOA
7/11
dom
2 scali
Ryanair
36h 35m
GOA - BRI
10/11
mer
2 scali
Ryanair
22h 15m
BRI - GOA
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
22h 25m
GOA - BRI
18/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
23h 50m
BRI - GOA
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
37h 10m
GOA - BRI
22/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
22h 50m
BRI - GOA
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

1/11
lun
diretto
Ryanair
1h 40m
GOA - BDS
7/11
dom
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
7/11
dom
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
12/12
dom
1 scalo
Ryanair
11h 35m
GOA - BRI
13/11
sab
1 scalo
Ryanair
24h 15m
GOA - BRI
6/11
sab
1 scalo
Ryanair
28h 05m
GOA - BRI
12/12
dom
2 scali
Ryanair
22h 35m
GOA - BRI
7/11
dom
2 scali
Ryanair
36h 35m
GOA - BRI
17/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
27h 50m
GOA - BDS
2/1
dom
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
5/11
ven
2 scali
Ryanair
22h 20m
GOA - BRI
13/11
sab
2 scali
Ryanair
24h 55m
GOA - BRI
6/11
sab
2 scali
Ryanair
29h 05m
GOA - BRI
3/11
mer
diretto
Ryanair
1h 25m
GOA - BRI
2/1
dom
1 scalo
Diverse compagnie
5h 10m
GOA - BRI
5/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
20h 05m
GOA - BRI
3/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
20h 25m
GOA - BRI
30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
15h 25m
GOA - BRI
1/11
lun
1 scalo
Wizz Air
17h 15m
GOA - BRI
7/11
dom
1 scalo
Albawings
14h 25m
GOA - BRI
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe