Trova voli economici da Jerez de la Frontera per Napoli

XRY - NAP

Trova voli economici da Jerez de la Frontera per Napoli

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Napoli. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Jerez de la Frontera (XRY)
Napoli
gio 21/10
gio 28/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Jerez de la Frontera - Napoli

Bassa stagione

settembreIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 54%.

Alta stagione

novembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 58%.

Prezzo medio andata-ritorno

206 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta solo-andata

85 €o meno

Quando prenotare voli da Jerez de la Frontera per Napoli

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli sola andata per questa rotta a 85 € o meno.
  • I mesi di ottobre, novembre e dicembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è settembre.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 92% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Jerez de la Frontera per Napoli

Quanto dura un volo da Jerez de la Frontera per Napoli?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Jerez de la Frontera per Napoli?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Jerez de la Frontera per Napoli?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Jerez de la Frontera per Napoli?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Jerez de la Frontera per Napoli?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Jerez de la Frontera per Napoli?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Jerez de la Frontera per Napoli?

3 principali compagnie aeree con voli da Jerez de la Frontera La Parra a Napoli

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,2
Iberia
Valutazione complessiva sulla base di 5.933 recensioni
7,4
Imbarco
7,0
Comodità
7,7
Personale
7,0
Divertimento
6,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

"Flight restrooms were dirty"

"The flight from Madrid to NYC was operated by American airlines,it took them a while to figure it out that I'm on flight number 095,it was really frustrated and a lot of pressure for me.finally a wonderful lady figure it out and helped me to go on the flight back home to NYC."

Punti positivi: "Almost nothing."
Punti negativi: "Allow field research of all terminals to best decide for the next flight to book. If I were 3 seconds off and not running on my last leg to Naga, I would have been stuck in Manila for the entire duration of my trip."

Punti negativi: "Lost luggage. Took one hour waiting for my luggage in vain, and file the report of missing luggage."

Punti positivi: "Nothing. The airline changed the departure time for the first leg of my flight so I could not check my connection and had to cancel my flight and rebook with another airline."
Punti negativi: "Keep scheduled flight times."

Punti positivi: "The crew were helpful and efficient - it was a short flight so they had very little time to prepare the meal, distribute the meal and prepare the aircraft for landing - but they did."
Punti negativi: "The English announcements by the cabin crew (not the pre-recorded announcements) were difficult to understand at times due to the accent."

Punti negativi: "Did not honor easy boarding!"

Punti negativi: "crew seemed a tad sour. came around with morning tea but without proper cups. attendant seemed annoyed when my neighbor asked for a paper cup in lieu of the plastic juice cup he already had. not a big deal but kinda weird"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Not only was the flight hours late but there was practically no communication what was going on and what to expect."

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti positivi: "I notified the crew that I would have a very short time upon arrival in Madrid to catch my connecting flight to Santiago. They transferred me to a seat close to the front so I could disembark faster. That allowed me to reach the gate as the boarding began."
Punti negativi: "The company handling the check-in for Iberia is inept. The line reserved for baggage drop-off was used to prioritize check-in for a large group, making the benefit of online check-in meaningless! Also, the supervisor who intervened on my check-in issue lacked basic customer service skills!"

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "Clean and friendly crew."
Punti negativi: "No food or drink and a single checked bag was extra money."

Punti negativi: "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti positivi: "Mucha organización en el vuelvo y muy buena atención por parte del equipo."

Punti positivi: "Everything. Perfect flight, service, food and Ann early arrival. All great. Memorable."
Punti negativi: "N/A"

Punti negativi: "My entertainment console went out right after takeoff. I can’t sleep on a plane, and I waited 5 hours for the attendant to finally reboot it. And one rather surly, overweight attendant with attitude"

Punti positivi: "Todo excelente, ningún problema, el abordaje, el servicio dentro del avión, el personal, todo como debe ser!"
Punti negativi: "Ningino, no hay quejas al respecto, no hubieron retrasos, todo se realizó de acuerdo a la establecido"

Punti positivi: "Never again Vueling"

Punti negativi: "There is not enough space for my legs and specially when the passenger in front move the seat"

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "The small space between seats"

Punti negativi: "I was not able to check in online"

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti negativi: "Tiny food. Late one hour."

Punti negativi: "I didn't like the fact that the flight was delayed over an hour with zero explanation as to why. just sat in the hot plane with no reason or explanation."

Punti positivi: "Iberia was a pleasant surprise!!! Excellent airline"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti negativi: "It was hard to find where to go in the Madrid airport.and arrived only just in time to the check in. I was singled out before getting on the plane to be frisked, etc. One said there was something written on my boarding passes that was an alert. I am a 64 year old woman traveling alone....no plans for anything bad to be sure!"

Punti positivi: "Crew are helpful"
Punti negativi: "The tight space especially in seated with a big lady and inconsiderate person in front of me"

Punti positivi: "Arriving safely on time."
Punti negativi: "Uncomfortable seats, unable to adjust temperature individually, huge temperature swings from hot to cold and back to hot, terrible food, impersonal crew service."

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "On time. Polite crew. Plenty of USB chargers."
Punti negativi: "Crowded waiting area. Seats do not recline. Expensive food on board. Entertaining is only for people who sign-up to ‘another’ website. Iberia already has too many websites, users and passwords."

Punti positivi: "Aircraft is comfortable (A340-600)"
Punti negativi: "One of the flight attendants was rude."

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti negativi: "Missed my flight while waiting on a wheelchair. The lady was rude and yelling at customers because she didn't have what she needed to do her job."

Punti negativi: "In LAX the boarding was unorganized and confusing to board a bus to be transported to the plane."

Punti negativi: "Had seat assignments, but the assignments were not honored at the airport, even though had paid external for early seat assignment."

Punti negativi: "We were delayed two hours after boarding while the ventilation system was repaired. Some people got water...others not. We were the one not given water."

Punti positivi: "Smooth boarding Professional and bilingual crew"
Punti negativi: "Cramped quarters"

Punti positivi: "Entertainment choices were ok."
Punti negativi: "no leg room."

Punti positivi: "I had my reservations about Iberia air after reading reviews of them online so was surprised that my trip was pleasant. The food was actually one of the best I had in a while for an international flight and flight was on time. Service was courteous and prompt too, for the low price I couldn't have asked for more."
Punti negativi: "I couldn't get my touch screen to work so didn't watch movies. But I also didn't bother to ask the stewardesses and just went to sleep. The seats were just the right size for me but can see ow it might be a problem for larger people. I'm guessing the seats are European size?"

Punti positivi: "The crew was great, we were on time and the food was airplane great"
Punti negativi: "There was 0 legroom. My legs (and I'm 5'10") were literally bulging into the seat in front of me the entire time. I looked around and saw many other people with similar issues holding their legs sideways, etc. Ughh"

"The whole checkin process was a diseaster! We were flying with Vueling! We had checked in on the app but still had to checkin at the desks with our 10kg hand luggage! The queue for this was 2.5 hours long, with no social distancing in the pandemic (Covid19). When we finally got to the top of the queue, our flight was closing also another queue was opened up! But if we left the queue we were in we would have ended up at the back of a different queue! This seemed pointless to be honest! What could have been done is a bag drop section of the checkin process (Like Ryanair has) it’s much more streamlined and quicker! After all this drama, we only had 15mins to make it through security snd passport control to make the flight on time! It was very stressful and very hot! I was so thirsty that I needed to buy a bottle of water at the boarding gate (to my surprise this small bottle of water was €5- a total rip off! After boarding (which was ok) we were looking forward to a nice cup of coffee on the flight as we usually do! It took the crew nearly 1.5 hours into the flight to get to our seats to serve us! The coffee was dreadful (a hotel type sachet of instant coffee costing €2.60) and a heart burn inducing Turkey, ham and cheese toastie (costing €5.50)! The horrified by the quality! Ryanair is definitely better on food quality, check-in and boarding experience and service, that’s saying something! The flight itself was grand (although lacking interaction from the pilot- which is always nice) it was a smooth flight! When it came to landing it was good but our baggage took nearly 45mins to come out onto the carousel in the terminal! And other delay! Overall I would be giving Vueling perhaps a 2 out of 5 overall! Not impressed!"

Punti positivi: "Efficient. On time."
Punti negativi: "Water, courtesy of the airline. More space, of course."

Punti positivi: "Pulizia e personale"
Punti negativi: "I prezzi Dell caffè ☕"

Punti positivi: "There was a good amount of room on the plane with comfortable seating."
Punti negativi: "We sat on the plane an extra 15 minutes before the flight, but other than that everything went smoothly."

Punti positivi: "It felt like a top airline, fast boarding, great service."

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "La divisione prima del imbarco in base ai nr dove ci si siede e poi ci hanno messo su lo stesso autobus"

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "2:30 hours delay inside the plane and finally they change our aircraft. The crew is not friendly with us."

Punti negativi: "Amazing"

Punti negativi: "The santorini airport is a mess. Our flight was delayed nearly an hour because the tiny airport wasn’t able to handle the amount of flights they had coming in and going out at the same time"

Punti negativi: "Did not get to board my flight."

Punti positivi: "Flight was on time"
Punti negativi: "Extremely uncomfortable"

Punti positivi: "Nothing"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "I missed my flight and Vueling was not helpful"

Punti positivi: "Almost nothing."
Punti negativi: "Not overbooking the flight and wasting 9 peoples entire day."

Punti positivi: "Sedile molto comodo x un low-cost."
Punti negativi: "Check-in online non disponibile per la tratta SPU - FCO."

Punti negativi: "For the price it's OK, its a low budget airline."

Punti negativi: "Se podría mejorar el tiempo de desembarque"

Punti negativi: "Lo spazio tra i sedili!!!!"

Punti positivi: "Nulla, mai viaggiato cosi male! Non si tiusciva a stare seduti!!!! Sedile scomodo e non c’era spazio per le gambe!!!!!"
Punti negativi: "Allargare lo spazio per le gambe anche solo di pochi centimetri!"

Punti negativi: "Pagata la priority mi trovo nella fila 3 gruppo imbarcato per ultimo! Inaccettabile"

Punti negativi: "Far pulire bene bagni e posti a sedere pieni di carta nel pavimento, briciole ed acqua sui sedili nonché cibo anche nelle cappelliere"

Punti positivi: "Il check in rapido Il personale super educato e simpaticissimo"
Punti negativi: "La pulizia dell’aereo Non per me, ma io non avevo acquistato il prioritario però sono stato imbarcato davanti a quelli che erano prioritari quindi hanno mischiato tutti e chi ha pagato per il servizio Priority era proprio arrabbiato"

Punti positivi: "il sedile decisamemte scomodo e di dimensioni ridotte"
Punti negativi: "praticamente tutto"

Punti positivi: "DA Barcellona è andato molto bene e atterrato in anticipo"
Punti negativi: "Da milano è partito con 40 minuti di ritardo e arrivato con 30 minuti di ritardo. Inoltre il personale all'ingresso del volo era scontroso e poco professionale"

Punti negativi: "Scadente"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono state date le disposizioni di sicurezza a bordo. Non ho ricevuto nulla di ciò che ho chiesto agli assistenti di volo durante il loro passaggio. Il volo ha tardato di un'ora. L'atterraggio è stato il più spaventoso in oltre 20 viaggi compiuti ad oggi. Da dimenticare."

Punti negativi: "Da anni lo sciopero ha un'importanza sociale; si sciopera per creare disagio e quello che hanno indetto i piloti Vueling ha creato il massimo del disagio. Bene notare che non è con loro che bisogna prendersela, ma con la compagnia che si è rifiutata di avvertire il ritardo di 4 ore e che ha fatto stare centinaia di passeggeri ad aspettare di capire se e quando saremo rientrati. Lo sciopero deve creare disagio soprattutto a una società, non a dei cittadini. Considerando che alla parola "rimborso" nessuno del personale Vueling ha saputo rispondere, mi chiedo: la prossima volta scioperiamo noi per creare disagio ai piloti? Ovviamente scherzo, ma ogni volta che viaggio con vueling succede qualcosa."

Punti positivi: "La impiegata del frontdesk era cortese e aveva molto interese per aiutarmi nel mio caso, perché portavo molto bagaglio"
Punti negativi: "Portavo una chitarra"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Pay for all, it's ridiculous for the price of the ticket"

Punti negativi: "Ritardo aereo e ritiro bagagli assurdo"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Attesa valigia imbarcata"

Punti positivi: "They are always late not much room."

Punti negativi: "Come sempre Vueling ha fatto ritardo e questa volta abbiamo pagato un supplemento alla compagnia di affitto auto"

Punti negativi: "Delayed over an hour and caused me to miss my connecting flight home."

Punti positivi: "Nice, simple. Friendly"

Punti positivi: "Smooth, simple, organized No good, no entertainment, of course Had only hand luggage, no problems"

Punti positivi: "Very bad experience , the crew was rude and not helpful .plus lost my luggage"
Punti negativi: "Customer service was not good at all"

Punti positivi: "Getting off the plane in Barcelona"
Punti negativi: "Extremely poor service by the cabin crew. They were extremely lethargic and slow with service. So much so that numerous rows of seats with young families were never served. No announcement or apology, they just stopped serving as they needed to prepare to land. They knew from the start how long they would have to serve drinks/snacks but didn’t care and definitely did not go out of their way to ensure everyone would be served. The worst service or total lack of that I’ve ever had."

Punti positivi: "Staff and smooth fligfht"
Punti negativi: "Really long delay with hardly any information of when takeoff will be"

Punti negativi: "Big delay, poor information from staff."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The airline overbooked the flight due to an earlier plane being cancelled. My boarding pass was issued with no seat number which meant I had to wait with a large group of other people until everyone that had been allocated a seat number boarded. There was no communication from their staff and departure was delayed well over two hours. Things didn’t get much better on board as the crew left it so late to start the food service only passenger upto row 24 got the chance to buy a drink or food before they had to stop serving and prepare for landing. Add all this to the saga that was the outband flight and you’ll understand why the whole plane burst into laughter when the crew announced “welcome to Gatwick, apolagies for the delay, and we look forward to flying with you again”. Shocking service! Never again!"

Punti positivi: "Crew and Flight attendants were helpful, responsive and cheerful before, during and after the flight."
Punti negativi: "I was not able to check into the flight online as the Kayak link sent me to an unknown page. It was not an Iberia flight but was operated by Veuling airlines, however was still unable to check in by going directly to the Veuling website. If you're not going to be allowed to check in online, that is one, thing, but it isn't great to be given a link that doesn't work and then be nervous that you are not going to get on your flight. The boarding process should be changed as it is a free for all and people are waiting in line on the jetway, when really they are waiting for the buses. I believe the plane was at Terminal 2, so we had to switch terminals via bus. Just seemed as though there should be a better process for boarding than lining up down the middle of the terminal or manage the process differently as we were boarding buses."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "being subjected to a 15 hour travel day and missing an entire 1/3 of my 3 day vacation"

Punti positivi: "rapporto prezzo/qualità"
Punti negativi: "L'orario del volo"

Punti negativi: "Malissssssssssssimisssssimo"

Punti positivi: "Comfy seats, plenty of legroom"
Punti negativi: "Took forever to board"

Punti negativi: "Sitting at the back of the plane meant that we were the last to be served any food and only had about 20 mins to eat anything that was left over prior to landing. They ran out of most hot food"

Punti negativi: "Very little legroom"

Punti positivi: "It was comfortable, clean and efficient."
Punti negativi: "The crew didn’t know f they had any vegan food."

Punti positivi: "Staff were fine, lovely to check in online and not have to worry"
Punti negativi: "Once onboard we sat for nearly an hour going nowhere"

"Sono molto efficienti nel dirigere i passeggeri in uno sbarco educato"

"Ottimo 👌🏻"

Punti positivi: "Flight left on time and left early"
Punti negativi: "Endless sales in cabin of duty free items"

Punti negativi: "Il problema che si è verificato del grande ritardo del volo era colpa dell'aeroporto che dispone di una sola macchina per il carico e scarico delle persone disabili"

Punti positivi: "The flight was really fast!"

Punti positivi: "Niente è trovo illegale come si comportano con i bagagli"

Punti positivi: "l imbarco troppa fila"
Punti negativi: "tante cose"

Punti positivi: "atterraggio"

Punti positivi: "On time and well maintained"
Punti negativi: "Air conditioning was too weak."

Punti negativi: "I had to pay to check my carry on when there was more than enough space in the cabin. It’s a rip off to be honest. My first experience with European airlines and this was the worst. It was uncomfortable as well"

Punti negativi: "Meno comprensibili, e non sono disponibile in caso in incomprensione"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Ryanair’s app was down preventing me from check-in for my flight. When I went to the counter to get my boarding passes printed, the agent informed me that they where going to charge me 55€ per ticket. I think this is unfair! Never flying again with this airline!"

Punti positivi: "Super ritardo"

Punti negativi: "Non ho fatto il check in on Line mi hanno fatto pagare 55 euro non e’ giusto"

Punti positivi: "Ok for a budget airline"
Punti negativi: "Website indicated without EU identification we needed printed boarding passes. We were unable to print them while traveling. We arrived at the ticket desk and they refused to print them. We had to create an online connection to get the passes and then forward them to all 4 people in our group."

Punti positivi: "Excellent"
Punti negativi: "All good"

Punti negativi: "I"

Punti positivi: "Il sedile sinceramente non era molto comodo"
Punti negativi: "I sedili andrebbero migliorati"

Punti positivi: "Il viaggio è stato effettuato con la massima Puntualità. Nn ho atteso per l'imbarco. Anzi devo dire che sono arrivata in anticipo di circa 20 minuti. Posso solo complimentarmi."

Punti positivi: "personale gentile"
Punti negativi: "attese molto lunghe per essere imbarcati"

Punti negativi: "dimensioni bagaglio a mano incluso (40 X 20 X "20) fa davvero ridere"

Punti positivi: "Tutto ok"

Punti negativi: "La compagnia fa cattiva pubblicità sul bagaglio a mano da 10kg trolley. Ti induce a pagare per portarlo sia a bordo che in stiva, pur essendo ancora in Italia gratis"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in ritardo un ora e mezzo!! Scandaloso!"

Punti positivi: "Il prezzo del biglietto"
Punti negativi: "L'insistenza nel vendere i prodotti ryanair"

Punti positivi: "I got an email from Kayak letting me know that my flight was delayed from Shannon to Stansted I received the email at approx 23:00 the night before the 07:00 morning flight The email told me the flight was 3&1/2 hrs late Ryanair let me know at 0750 on the day 10 mins before take off A joke So thank god for kayak what an app Brilliant keep up the good work 3rd Jan 2019 flight FR102"
Punti negativi: "Ryanair would have let me stand around for 3 1/2 hours Then told of the flight problem Thanks Kayak"

Punti negativi: "La vendita di gratta e vinci"

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Hidden charges, over crowding, baggage limits just a complete rip off."

Punti positivi: "Flight attendant was wonderful, and extra helpful!"

Punti negativi: "NIENTE OTTIMO SERVIZIO"

Punti negativi: "We missed our flight because ryanair had originally put gate A7 when we got there (we arrived about an hour and a half early). And then later, they changed the gate to A9. When we realized what had happened the plane had already boarded (although not yet taxied) and they would not allow us to board. We had to buy another immediate flight and spend 100 euros each unexpectedly. Terrible experience."

Punti positivi: "Timeliness. Small airport."
Punti negativi: "Limited seating space."

Punti negativi: "Checking bags was a disorganized nightmare."

Punti negativi: "quasi 3 ore di ritardo, dalla partenza, e io sono andato via prima .......arrivo a napoli 1ll'0'1 di mattina del 2/10....da quello che ho letto"

Punti negativi: "Flight was delayed missed my last connecting train"

Punti negativi: "Un'ora e mezza per ritirare i bagagli Indecente"

Punti positivi: "Hubo una persona discapacitada a la se necesitaba ayuda. Y le dijeron prioridad para sentarse primero en su silla del avión. Entonces las azafatas inmediatamente dejaron pasar los pasajeros creando así un bloqueo en medio del avión que tomó mucho tiempo."
Punti negativi: "La comida estuvo bien. El servicio a la silla fue rapido.. Aunque los precios no son los mas económicos"

Punti negativi: "Portellone in fondo non si è aperto all'arrivo"

Punti negativi: "Mi hanno imbarcato il trolley e me lo hanno rotto"

Punti negativi: "Volo in ritardo, ho perso transfert."

Punti positivi: "Personale di bordo molto allegro, disponibile e sorridente."
Punti negativi: "Mi hanno cambiato il posto a me assegnato, in seguito a delle richieste ed esigenze personali di un viaggiatore in maniera poco professionale, senza ascoltare le mie riserve."

Punti negativi: "Ritardo di oltre 40 minuti, peccato poi che ora devi pagare per tutto come il bagaglio a mano"

Punti positivi: "Late departure, easy checkin, waited 10-15 minutes after landing for ground crew to have stairs for us to exit plane."

Punti negativi: "Delyed flight for 1h30min"

Punti negativi: "Partiti con un’ora di ritardo a causa del traffico aereo intenso. Tutti i passeggeri sono stati fatti imbarcare in orario e solo una volta sill’aereo ci è stato comunicato il ritardo."

Punti negativi: "It was delayed"

Punti positivi: "Not much"
Punti negativi: "We boarded on time but ended up 30 minutes late due to the staff running around like headless chickens, seemed very unorganised. Guy making announcements on the plane spoke so fast you couldn’t understand a word. Engine made a terrible buzzing noise for half the flight, so loud you had to shout to hear anyone."

Punti positivi: "Puntualita"

Punti positivi: "Confort"
Punti negativi: "1 ora e 30 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Nothing !!"
Punti negativi: "Had to pay for not checking in 2hrs before 55 euros per person, After booking information there isnt clear enough notification asking for prior check-in. Flight attendants allowed anyone and everyone change seats before takeoff .. simply seems like Ryanair has no procedures and rules to follow... flight attendants look like they are on life support.. no smiling or kindness whatsoever... Seats were really uncomfortable, cant even recline the seats. Landing was scary. Budget of all budget airlines.. simply a joke and a waste of money ... vueling or easyjet is a 100 times better"

Altre info su Iberia
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Jerez de la Frontera e arrivano per Napoli

Le compagnie aeree che partono da Jerez de la Frontera e arrivano per Napoli hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Jerez de la Frontera per Napoli

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Jerez de la Frontera per Napoli

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Jerez de la Frontera per Napoli

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Jerez de la Frontera per Napoli

Prenota voli economici da Jerez de la Frontera a Napoli

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

5/11
ven
2 scali
Ryanair
32h 35m
XRY - NAP
7/11
dom
1 scalo
Ryanair
10h 25m
NAP - XRY
5/11
ven
1 scalo
Ryanair
19h 30m
XRY - NAP
7/11
dom
1 scalo
Ryanair
10h 25m
NAP - XRY
30/10
sab
1 scalo
Ryanair
25h 30m
XRY - NAP
4/11
gio
1 scalo
Ryanair
28h 10m
NAP - XRY
10/11
mer
1 scalo
Diverse compagnie
25h 30m
XRY - NAP
13/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
25h 30m
NAP - XRY
5/11
ven
2 scali
Ryanair
32h 35m
XRY - NAP
7/11
dom
2 scali
Ryanair
18h 50m
NAP - XRY
3/11
mer
2 scali
Ryanair
20h 30m
XRY - NAP
7/11
dom
1 scalo
Ryanair
10h 25m
NAP - XRY
10/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
19h 30m
XRY - NAP
13/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
NAP - XRY
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
32h 35m
XRY - NAP
13/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
NAP - XRY
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
32h 35m
XRY - NAP
13/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
12h 15m
NAP - XRY
10/11
mer
3 scali
Diverse compagnie
21h 40m
XRY - NAP
13/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
25h 45m
NAP - XRY
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
9h 25m
XRY - NAP
13/12
lun
3 scali
Diverse compagnie
11h 10m
NAP - XRY
16/11
mar
1 scalo
Iberia
5h 25m
XRY - NAP
19/11
ven
1 scalo
Iberia
20h 40m
NAP - XRY
10/11
mer
1 scalo
Iberia
13h 45m
XRY - NAP
13/11
sab
1 scalo
Iberia
5h 00m
NAP - XRY
16/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
5h 25m
XRY - NAP
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
19h 10m
NAP - XRY
16/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
38h 55m
XRY - NAP
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
27h 30m
NAP - XRY
11/11
gio
1 scalo
Iberia
6h 10m
XRY - NAP
14/11
dom
1 scalo
Iberia
8h 55m
NAP - XRY
11/11
gio
1 scalo
Iberia
6h 10m
XRY - NAP
14/11
dom
1 scalo
Iberia
8h 55m
NAP - XRY
11/11
gio
1 scalo
Iberia
6h 10m
XRY - NAP
14/11
dom
1 scalo
Iberia
8h 55m
NAP - XRY
30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
22h 00m
XRY - NAP
4/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
28h 10m
NAP - XRY
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

28/10
gio
1 scalo
Vueling
6h 00m
XRY - NAP
30/10
sab
1 scalo
Vueling
6h 05m
XRY - NAP
30/10
sab
1 scalo
Vueling
6h 05m
XRY - NAP
28/10
gio
1 scalo
Vueling
6h 00m
XRY - NAP
29/10
ven
1 scalo
Vueling
6h 00m
XRY - NAP
29/10
ven
1 scalo
Vueling
6h 00m
XRY - NAP
31/10
dom
1 scalo
Vueling
6h 35m
XRY - NAP
31/10
dom
1 scalo
Vueling
6h 35m
XRY - NAP
25/10
lun
1 scalo
Vueling
6h 00m
XRY - NAP
25/10
lun
1 scalo
Vueling
6h 00m
XRY - NAP
1/11
lun
1 scalo
Vueling
6h 05m
XRY - NAP
1/11
lun
1 scalo
Vueling
6h 05m
XRY - NAP
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe