Trova voli economici da Gran Canaria per Venezia

Trova voli economici da Gran Canaria per Venezia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Venezia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Boston (BOS)
Venezia Aeroporto Marco Polo
ven 22/10
ven 29/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Gran Canaria - Venezia

Bassa stagione

novembreIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 4%.

Alta stagione

aprileIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 20%.

Prezzo medio andata-ritorno

199 €(prezzo per questo mese)

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Gran Canaria per Venezia

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Gran Canaria per Venezia a causa del COVID-19?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Gran Canaria per Venezia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Gran Canaria per Venezia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Gran Canaria per Venezia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Gran Canaria per Venezia?

Le 4 principali compagnie aeree che volano da Gran Canaria per Venezia

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,2
Iberia
Valutazione complessiva sulla base di 5.933 recensioni
7,4
Imbarco
7,0
Comodità
7,7
Personale
7,0
Divertimento
6,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

"never made this flight, Iberia abandoned us."

"Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente"

"Checking was smooth, staff generally all friendly, boarding a bit disorganized (I heard no announcements), plane clean and modern, etc. Check-in could potentially have been this easy though because the flight was pretty empty. You have to pay for everything including blankets, pillows, headsets to enjoy the (free) entertainment, any food, etc., but that was expected, and I have no issue with that. However, not even offering any water during the flight is crazy on an nearly 8 hour flight, especially for our kids. You can go ask for it, but they are not coming through to offer you any, presumably because they are trying to sell you drinks."

"Booked flight on Iberia.com. There was no way to contact them to make a desired date change. Nobody answers the phone and social media refers you to phone channels. Vueling refused to help and referred us back to Iberia who doesn’t answer the phone."

"Well many things could have been better. I bought business class ticket. There was no lounge at airport. At least they could have provided us vouchers for a good restaurant to rest, eat, charge our phones etc... The seats were so uncomfortable. They dont recline and i booked business especially for comfort due to back pain. There was no entertainment at all. In our time this is really poor. I liked the food. Crew was super nice."

Punti negativi: "When you book BA and end up with Iberia, that’s definitely not what you want..."

Punti negativi: "no air circulation during taxiing"

Punti negativi: "The suitcase did not zrrive"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Food and personnel attitude."

Punti positivi: "Puntualidad"
Punti negativi: "Incomodos los asientos para un vuelo trasatlántico"

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti positivi: "yes"

Punti negativi: "The transfer in Madrid was ridiculous. They could not find a bus to transport passengers and no one had any clue."

Punti negativi: "Still waiting for luggage 2 hours after arriving."

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "Nothing special."
Punti negativi: "The seats are awful."

Punti negativi: "The crew"

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti positivi: "To check in took so long . I could have used the automated check in but my code was not recognised. Travelling as a couple we were given separate seats .The staff did not even see fit to even tell us.Poor meals. the cabin crew looked harassed."
Punti negativi: "Send emails reminders to offer web check in."

Punti positivi: "Clean and fairly new aircraft. Good flight"
Punti negativi: "Ground staff more helpful"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti negativi: "The crew at flights run by Iberia were particularly unpleasant. Special those in the flight from Madrid to Miami. Ladies we’re particular rude and aggressive when talking to me and my daughters. Basically as if they were doing us a favor wile doing their work."

Punti negativi: "No where when I booked the ticket it said I would need to pay for luggage and I had to pay 50euros for 1 checked bag"

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti negativi: "The plane was too cold. It doesn't matter they give you a blanket it's uncomfortable and a waste of energy"

Punti positivi: "Once again, my minor child (5 years old) was not seated with me. I don’t understand. Her birthday is listed with her ticket. Why ask the age of children under 11 if they’ll be seated with strangers? Moreover, we were loaded onto the plane from both ends, irrespective of our seats, so there was mass confusion as two sets of passengers were crossing over each other, looking for seats. Using hand signals to communicate, as it was an international flight with passengers speaking several languages. The crew stood at the entrances to the plane, watching."
Punti negativi: "My experience."

Punti positivi: "Everyone was very nice"
Punti negativi: "Some more space"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti positivi: "Left on time."
Punti negativi: "Plane is extremely old and should be put to sleep. Business class on this plane means younger an empty middle seat and narrow standard seats. Not worth it for business, check airplane model before you book."

Punti positivi: "You get a good selection of in flight entertainment."
Punti negativi: "Food was very bad and during the entire 10 hour flight all I received to drink was a half a can of soda and a small glass of orange juice. Seats are very uncomfortable. After the first half of the flight the bathrooms were really dirty and messy."

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Second time they lose my luggage. After 9 hours in the airport they were not able to put my luggage in the right place."

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "clean, good entertainment services, and service from crew"
Punti negativi: "delayed start, very cold temp. during flight"

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti negativi: "Tray table had mold growing on it. And Iberia airlines operated flight masked as British airways"

Punti positivi: "Excellent meal in premium economy. As good as business class on other airlines"
Punti negativi: "Boarding process is excrutiating"

Punti positivi: "Great flight overall. Good food, pleasant crew. Easy boarding process"
Punti negativi: "they had fancy touch screen TVs that at the beginning of the trip showed all the movie options... They then never activated during the entire transatlantic flight after takeoff."

Punti positivi: "Almost nothing!!"
Punti negativi: "Worst flight I've had ever. Plane was badly maintained. No soap in toilet and faucet did not work. Seats were extremely uncomfortable and absolutely no leg room (I'm not tall, only 5'10") The steward and stewardess talked with each other the entire time very loudly. The entire plane could hear. They laughed and giggled. Several people asked them to stop so people could sleep. It's a job not a date!"

Punti positivi: "Spaciousness of plane"
Punti negativi: "Boarding was a zoo! The stewardess in business class was very rude. The food could be less starchy."

Punti positivi: "Wide bodied aircraft"
Punti negativi: "No free drinks or snacks"

Punti negativi: "Missed my connection because they weren't super clear about the gate and then just kept me on standby. Would have liked to have had some options, like actually booking my flight so maybe I could have explored Madrid on my 9 hour layover after missing my flight by 4 minutes. And then they kept me shuttling back and forth while doing this. I went through security 4 times."

Punti negativi: "Lost luggage, hot plane, charged for water"

Punti positivi: "Crew was nice enough."
Punti negativi: "Boarding started very late and left airport late, somehow landed "on time" but without enough time or guidance to make connecting flight. Although arrived at gate before schedule flight time, were not allowed to board, missing the connecting flight and was then charged a ludicrous amount in fees. Will never travel again."

Punti negativi: "my bag was lost"

Punti positivi: "I could not fly. No return ticket on march 23, 2020. Justfly.com did not help me"
Punti negativi: "It is always better to buy tickets through the airline."

Punti positivi: "Sleeping and being left alone"
Punti negativi: "Food, Service by cabin crew because they never smiled"

Punti positivi: "Average friendliness of crew, paying for extra leg room seat is a must"
Punti negativi: "Food with a taste, rather than dull"

Punti positivi: "usb Power"
Punti negativi: "The seat padding needs to be improved."

Punti positivi: "Velocità di volo"
Punti negativi: "Sicuramente l’attitudine del personale (freddo) antipatico non disponibile problematico scortese Ma proprio pena"

Punti positivi: "Food was great, seat was amazing"
Punti negativi: "Boarding was done by bus and it took too long and it want comfortable"

Punti positivi: "Personale cordiale e disponibile."

Punti positivi: "I lost the flight????"

Punti positivi: "The crew on the plane was very professional and helpful, even with other passengers that weren’t very courteous."
Punti negativi: "There was only one person checking people in, which was not enough to move things along. There was also confusion over whether bags had to be checked or not, with one person giving us tags but then no one looking at the tags prior to boarding. The whole check in process seemed poorly organized."

Punti positivi: "On time, very polite."

Punti positivi: "everything from the boarding and check-in process to in flight comfort."

Punti positivi: "Great Crew nice plane"
Punti negativi: "Uncomfortable seats, not enough space for carry on, due to luggage cost is way overpriced, as well as seats too expensive"

Punti negativi: "I fee cheated because it is the first time that I have. to pay for luggage. In their website it states that the basic fare allows in check-in bag. They said to me that there are different categories of basic fare, which is not disclosed in their website. Additionally any seat change cost"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Pessimo snack delle ore 12:00 Identico a quello del volo delle ore 7:00 Mai successo"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Pessimi snack"

Punti positivi: "Good crew, new Airbus 321 charging possible."

Punti positivi: "Superb food"

Punti positivi: "The plane was comfortable the free drinks and food and crew were friendly."
Punti negativi: "Can't think of anything!"

Punti positivi: "The seats do recline, more space than Delta or United"

Punti positivi: "Food was good, many options with entertainment"
Punti negativi: "The person making announcements mumbled and spoke too softly for someone who's announcing things on a flight. We couldn't understand half of everything being said. Also both flights departed late even though TAP reported them as "on time." We sat at the gate for almost an hour before departing with announcements at that time solely in a Portuguese - on a flight going to New York."

Punti negativi: "Ritardo di due ore e passa per non precisato guasto tecnico al velivolo."

Punti positivi: "everything was fine. nothing specifically wrong or bad."
Punti negativi: "had the same food the third time this week. they could do more"

Punti positivi: "The entertainment was good and the food was better than I expected."
Punti negativi: "Bags restrictions without us knowing. Delayed flight but we still manage to get to our destination on time. The same did not happen before where I had to wait until 2am for my tap flight that was supposed to leave at 11:30pm. I have been flighting TAP for many years now and it used to be one of my favorite airlines. No longer is the case. Over the years there has been a decline on service."

Punti positivi: "Crew was nice and the plane was comfortable"
Punti negativi: "Flight took off two hours late and we were not given frequent updates as to why the delay was taking longer than announced"

Punti positivi: "Food and staff"

Punti negativi: "Slow delivery of bags in Lisbon"

Punti positivi: "We had comfort seats and I liked that because of the space you have, 2 simple meals and they served water in between the meals I will fly TAP again"
Punti negativi: "Entertainment is okay, poor sound, and the quality of the screen was so so,"

Punti negativi: "Mi hanno cancellato il volo senza avvertire, dovevo partire alle 9 del mattino e mi hanno messo nel volo delle 19. Sono incinta e in piu viaggiavo con un bimbo di 7 anni, non ci hanno dato nemmeno un voucher per mangiare e il personale di informazioni a Lisbona sono stati tutti antipatici. Siamo arrivati a Zurigo alle 22:45 non cerano treni per Basilea, sono dovuta prendere un treno per Zurigo HB con tutte le valigge e da lí abbiamo preno un altro treno per Basile. Siamo arrivati alle 2 de mattino a casa. Viaggio STRAZIANTE PER COLPA DELLA TAP."

Punti negativi: "Both flights delayed by hours which took my short one day of traveling into two very long days."

Punti positivi: "Nothing. Their mistakes caused an awful experience. And a 24 hour trip from the east coast to Italy is ridiculous."
Punti negativi: "I was livid by their unapologetic nature, their disorganization, their delays, the fact that every customer service agent said something different, the fact we had to pay for bags twice as a result of their delays. We should t have to do extra work to get reimbursed after the fact. They should not charge us right the. and there. It’s stealing. They cost us money and we didn’t get what we paid for."

Punti positivi: "Always the good attention."
Punti negativi: "The delay of the flight without announcing it"

Punti positivi: "La puntualità e l'assistenza"
Punti negativi: "Avevamo prenotato il lettino da infante ma abbiamo dovuto chiederlo perché non arrivava."

Punti positivi: "Buona l'assistenza"
Punti negativi: "L'imbarco prioritario era un po confuso e non organizzato bene"

Punti positivi: "Flight not full, I could lay down!!"

Punti negativi: "The space is really uncomfortable"

Punti negativi: "Ho dovuto pagare 25€ per avere un posto finestrino. Non senso."

Punti negativi: "Don't like their bagage fees"

Punti negativi: "Boarding was refused at gate due to late arrival of previous flight which was also a TAP flight. No assistance to delay following flight or accelerate our deplaning even though the next identical flight was three days later."

Punti negativi: "My round trip ticket was purchased and in the confirmation it stated that it included one free checked bag. i also went online to reserve a window seat which cost 12.95. When I got to the airport I was told I had to pay 110 for my one checked bag as well as they had moved me to an aisle seat. Basically scammed me out of 122.95. I have complained with ygthe airline and if it is not resolved I will not be flying with them again."

Punti negativi: "We missed our connection Lisbon to Venice because our plane out of Boston was delayed. We flew TAP Lisbon to Rome and then Alitalia to Venice. Our fight to Rome was delayed. We were never told the plane was delayed or how long we should expect to wait. We just stood at the gate waiting to board and time ticked further and further past the boarding time listed on our tickets."

Punti positivi: "Seats are fine. Flight was on time."
Punti negativi: "Food was bad. Not much water given. No snacks between meals. Old entertainment system."

Punti positivi: "Both check ins (to and from Boston) the staff were rude. No information, just alot of speaking Portuguese to other staffers while my family and I stood there. The flight and crew were good, clean, kind and efficient."
Punti negativi: "There was a strike in Lisbon. Thousands of people trying to go through security and four people working the booths. Plus NO information. Just chaos, bad feelings and HOURS of standing in lines. Stressful. Will NEVER go to Lisbon again."

Punti negativi: "Rock hard seats. Surly stewardess. Mediocre to poor food."

Punti positivi: "On time, excellent food"
Punti negativi: "Business barely distinguishable from economy, except for the food which was excellent"

Punti negativi: "The terminals they use have no express lanes for biz travel. Very stressful particularly if short layover time."

Punti positivi: "Sicurezza volo, disponibilità assistenza immediata"
Punti negativi: "Posti in aereo molto stretti"

Punti positivi: "Sicurezza volo, disponibilità assistenza."

Punti negativi: "The seats did not recline. It was impossible to get comfortable enough to sleep any at all, even though it was an overnight flight. It was also the first intercontinental flight I have ever taken which offered no entertainment whatsoever. I really don't understand why TAP used a plane with non-reclining seats for a five-hour overnight flight."

Punti positivi: "None"
Punti negativi: "Late 45 min only one attendan hence no services of any kind and no chance for real safety in case of emergency Same on TAP"

Punti negativi: "The movies could have been better. Food was average."

Punti positivi: "Nothing! This is the worst airline I have traveled with. Always late and usually by servers hours not just a few minutes late. I mean late when you have to wait for the announnouncement of your flight for hours"
Punti negativi: "Personnel, seats (even in expensive preferential class which I used) boarding, they want to charge you even if you ask for a glass of water. Come on !"

Punti positivi: "Pulizia e personale"
Punti negativi: "I prezzi Dell caffè ☕"

Punti positivi: "Fast and esay"

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "La divisione prima del imbarco in base ai nr dove ci si siede e poi ci hanno messo su lo stesso autobus"

Punti positivi: "The inflight crew was very nice"
Punti negativi: "The staff that works in the counter was very rude. My carry on bag which has fit in all the trains across Europe and other airlines did not meet the standards of Vueling so I was charged with 50 euros which is ok with me. What was upsetting was the attitude of one of the attendants of the counter. She was a spaniard lady lacking all customer service skills. I will never use this airline again"

Punti positivi: "worst airlineEVER , canceled the flight did'nt offer any help"
Punti negativi: "everything"

Punti negativi: "Air conditioning at the gate"

Punti positivi: "The crew, welcoming, timing"

Punti positivi: "Quick flight"
Punti negativi: "Had to exist and renter via departure and go through security again because there was no direct transfer, it was horrible having to go through security again."

Punti positivi: "ontime"
Punti negativi: "my luggage tags didn't print and wasn't offer in the online kiosk."

Punti positivi: "Sedile molto comodo x un low-cost."
Punti negativi: "Check-in online non disponibile per la tratta SPU - FCO."

Punti negativi: "Lo spazio tra i sedili!!!!"

Punti positivi: "Nulla, mai viaggiato cosi male! Non si tiusciva a stare seduti!!!! Sedile scomodo e non c’era spazio per le gambe!!!!!"
Punti negativi: "Allargare lo spazio per le gambe anche solo di pochi centimetri!"

Punti negativi: "Pagata la priority mi trovo nella fila 3 gruppo imbarcato per ultimo! Inaccettabile"

Punti negativi: "Far pulire bene bagni e posti a sedere pieni di carta nel pavimento, briciole ed acqua sui sedili nonché cibo anche nelle cappelliere"

Punti positivi: "Il check in rapido Il personale super educato e simpaticissimo"
Punti negativi: "La pulizia dell’aereo Non per me, ma io non avevo acquistato il prioritario però sono stato imbarcato davanti a quelli che erano prioritari quindi hanno mischiato tutti e chi ha pagato per il servizio Priority era proprio arrabbiato"

Punti positivi: "il sedile decisamemte scomodo e di dimensioni ridotte"
Punti negativi: "praticamente tutto"

Punti positivi: "DA Barcellona è andato molto bene e atterrato in anticipo"
Punti negativi: "Da milano è partito con 40 minuti di ritardo e arrivato con 30 minuti di ritardo. Inoltre il personale all'ingresso del volo era scontroso e poco professionale"

Punti negativi: "Scadente"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono state date le disposizioni di sicurezza a bordo. Non ho ricevuto nulla di ciò che ho chiesto agli assistenti di volo durante il loro passaggio. Il volo ha tardato di un'ora. L'atterraggio è stato il più spaventoso in oltre 20 viaggi compiuti ad oggi. Da dimenticare."

Punti negativi: "Da anni lo sciopero ha un'importanza sociale; si sciopera per creare disagio e quello che hanno indetto i piloti Vueling ha creato il massimo del disagio. Bene notare che non è con loro che bisogna prendersela, ma con la compagnia che si è rifiutata di avvertire il ritardo di 4 ore e che ha fatto stare centinaia di passeggeri ad aspettare di capire se e quando saremo rientrati. Lo sciopero deve creare disagio soprattutto a una società, non a dei cittadini. Considerando che alla parola "rimborso" nessuno del personale Vueling ha saputo rispondere, mi chiedo: la prossima volta scioperiamo noi per creare disagio ai piloti? Ovviamente scherzo, ma ogni volta che viaggio con vueling succede qualcosa."

Punti positivi: "La impiegata del frontdesk era cortese e aveva molto interese per aiutarmi nel mio caso, perché portavo molto bagaglio"
Punti negativi: "Portavo una chitarra"

Punti negativi: "Ritardo aereo e ritiro bagagli assurdo"

Punti positivi: "Boarding and check I. Went very smoothly and efficiently."
Punti negativi: "The seat were very close together, and it was very difficult to hear what the captain was saying."

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Attesa valigia imbarcata"

Punti negativi: "We had to wait for someone... Couldn't leave with out them. Departed an hour late."

Punti negativi: "Come sempre Vueling ha fatto ritardo e questa volta abbiamo pagato un supplemento alla compagnia di affitto auto"

Punti positivi: "The flight was OK"
Punti negativi: "It was delayed almost one hour."

Punti positivi: "Good for value"
Punti negativi: "Tight seats, old plane, zero frills"

Punti positivi: "This was a standard flight.... there was nothing special about it...."

Punti positivi: "This was the first time I travel with Vueling and the crew was so nice! and the plane so clean! Loved it. Much better than LATAM for example that was my next flight."
Punti negativi: "My bag took to long to get out I got a little scared it didn’t get to Barcelona, but everything was ok at the end so as an overall everything was perfect!"

Punti negativi: "Delayed again and again"

Punti positivi: "rapporto prezzo/qualità"
Punti negativi: "L'orario del volo"

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "arrived at airport to find flight cancelled - I needed to get to exhibition that day - and, after long queue, discovered we had alternative flight late that night. Today I hear my saturday late flight has been re-scheduled for tomorrow - with no intervening email saying the saturday re-scheduled flight was re-scheduled itself....if you get me. On a good note, it looks like I'm going to get a full refund. If they had arranged for me and my son to get there by another means - business class?, another airline?? - then I'd be impressed"

Punti negativi: "Malissssssssssssimisssssimo"

Punti positivi: "Well organized boarding."

Punti negativi: "No space between rows, tiny seats. Even on a short flight the very limited space was exceedingly uncomfortable"

Punti negativi: "Non ho gradito la totale non disponibilità del personale nei confronti di chi viaggia sola con bambini di circa 2 anni. Non e’ purtroppo la prima volta. Tutto è legato al singolo individuo facente parte del team a bordo. Ieri ben 2 sono stati pessimi."

Punti positivi: "I've lost my job! The flight first thing in the morning should respect that we rely on them to get on time in the morning. One in 3 flights of Vueling are delayed! Ryanair is far better in this point! Today I really hate Vueling"
Punti negativi: "I also lost the train tickets! I had to pay twice for everything. An apology is not enough, it sounds like they are laughing on us!"

Punti positivi: "The Staff were very attentive and attractive!! Very Comfortable flight and well worth the money! I would only fly with Vueling to Barcelona! Amazing Experiance Thank you everyone"
Punti negativi: "Outstanding"

Punti positivi: "On Time"

Punti positivi: "Difficult to say, probably just returning home"
Punti negativi: "1. After 4 hours in line in front of the boarding desk (I was between the first 10 people in line) due to a flight delay, when they began boarding they decide to start from the 15-31 rows. As I was on the 6th row, for which I payed an overprice when buying tickets, I eventuallypassed frome the first 10 people to be boarded to the last one. 2. As a consequence of point 1. As I arrived in front of the airplane door, the crew said the remaining luggages couldn’t be boarded with us because there wasn’t anymore space in the lockers. 3. The crew was very unprofessional. So, in the end, after paying more for first rows tickets and after being one of the first people in line to be boarded, because of poor organizarion I ended as one of the last to be boarded and without the right to bring with me the personal luggage. A nightmare"

Punti positivi: "Flight in time, no waiting and well organice. At landing waiting time for gate was short."

Punti positivi: "The crew, very friendly and helpful"
Punti negativi: "Seats are narrow and sometimes broken. Cleanliness needs to be improved"

Punti negativi: "Ritardo non annunciato in aeroporto"

Punti positivi: "Non disturbano come su ryanair e i posti sono più larghi"
Punti negativi: "Il volo è partito il ritardo"

Punti positivi: "Personale gentile e disponibile. Sono stata molto bene"
Punti negativi: "L'aria condizionata troppo alta. Purtroppo ho avuto mal d testa per tutto il viaggio"

Punti negativi: "Molto ritardo all'imbarco per la partenza."

Punti positivi: "The electronic check-in was breathtakingly simple but this airlines excels at optimal usage of available space - to the extreme discomfort of its clients. I am of average height and my flight was an exercise in pain endurance."
Punti negativi: "Zero legroom"

Punti positivi: "Il pilota ha cercato di recuperare il ritardo"
Punti negativi: "Il grave ritardo in partenza"

"Worse airline. Charged me for a check bag and didn't check it"

Punti positivi: "flight late so crew dismissive wanting to get people on board, during flight was ok"
Punti negativi: "smile it helps"

Punti negativi: "Da evitare il mercato che creano a bordo non permettendo ai passeggeri di riposare su un volo di 3 ore"

Punti positivi: "Relatively cheap"
Punti negativi: "Despite a delay of 1 hour waiting in the aircraft on the tarmac, there was no offer of water to passengers. Food options were very limited and they couldn’t take payments by cards meaning passengers without cash couldn’t purchase food."

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti negativi: "Il volo e stato un disastro io avevo tutti i documenti non mi hanno fatto partire"

Punti positivi: "As it was impossible to confirm that I was on that flight, and I had to book another flight with Tui less that a day before I was due to fly, therefore to like. It was equally impossible to contact Last.minute.comm."
Punti negativi: "It would be have been great to make contact with an actual human being"

Punti positivi: "Speed"
Punti negativi: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Punti positivi: "Tutto perfetto."
Punti negativi: "Aeroporto molto distante da Londra ma ben servito dal treno express"

Punti positivi: "Il volo nel complesso"

Punti positivi: "Come sempre da Ryanair il prezzo"
Punti negativi: "Il ritardo di 45 sembra proprio troppo"

Punti negativi: "L ora di ritardo"

Punti positivi: "Flight got me home..."
Punti negativi: "Tatty magazine/menu that was passed round passengers, unclear cabin baggage sizing and almost made to pay extra fee for something that fit!"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L'intera compagnia della ryanair"

Punti positivi: "There was no legroom, the sandwiches is missing (not available at all)"
Punti negativi: "Onboarding was like for animalls. After we pass throug the gates, were sticked into the tunnel for 15-20 min in hot air..."

Punti positivi: "Seat was comfortable & flight was good"
Punti negativi: "The airport boarding process was a bit of a faff had to pass through 3 separate check points for passport before being allowed to board, the priority boarding thing is also not worth it.."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Tutto"

Punti positivi: "The crew was very hospitable."
Punti negativi: "Having all of us line up for boarding on the second floor, only to have us stand in that room for another 15-20 minutes before beginning the boarding process didn't seem to make much sense."

Punti positivi: "Tutto: Accoglienza e professionalità in modo particolare."
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Personale molto gentile"
Punti negativi: "Confort sedute"

Punti positivi: "Per il ritorno da Siviglia a Venezia il posto era buono"
Punti negativi: "Basta passare alla mattina presto con promozioni o altro per tutto il viaggio; paghiamo l'operatore per un trasporto non per venderci o farsi pubblicità come per i viaggio low cost per le pentole!"

Punti positivi: "Ho dovuto pagare per un bagaglio in più, quando con la priority avrei dovuto avere due bagagli a mano"

Punti positivi: "Nella norma, solo potrebbero far rispettare di più il silenzio ed inoltre in 3 ore di viaggio notturno spegnere anche le luci e non vendere prodotti in continuo"

Punti positivi: "Tutto liscio, volo puntuale"
Punti negativi: "Limite 10 kg"

Punti positivi: "fast service"

Punti positivi: "Sedili con poco spazio x le gambe. Non prenderò più Rayanair"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La qualità del volo e dei piloti"

Punti positivi: "Personale cordiale e preparato"
Punti negativi: "Un po’ lento l’imbarco"

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "Al ritorno mi hanno fatto pagare 20euro extra per il bagaglio da imbarco"

Punti positivi: "La gentilezza del personale"
Punti negativi: "Troppa confusione con i bagagli abordo"

Punti positivi: "Tutto bene a parte 45 minuti di ritardo"

Punti negativi: "ho pagato per un bagaglio, ma arrivato al banco imbarchi me lo hanno fatto ripagare nuovamente!"

Punti positivi: "Stwart simpatico"
Punti negativi: "Bagaglio: Priority chiusa ma cappelliere vuote ."

Punti positivi: "ritardo di un'ora"

Punti positivi: "Perfetto orario sia all’andata che il ritorno che ha avuto persino un leggero anticipo (15 minuti circa)"
Punti negativi: "Imbarco senza navetta sotto una pioggia incessante. Cibo a bordo di qualità bassissima giusto sopra l’immangiabilità, visto il prezzo si può fare un po’ meglio."

Punti positivi: "fast boarding with no fuss"
Punti negativi: "ususl no leg room"

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti negativi: "1 hours delay is not acceptable"

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "?"

Punti negativi: "Non mi hanno fatto entrare sull’aereo dicendoci che eravamo in ritardo anche se siamo arrivati 20 minuti prima della partenza al gate"

Punti negativi: "Volo in ritardo, ho perso transfert."

Punti positivi: "Personale di bordo molto allegro, disponibile e sorridente."
Punti negativi: "Mi hanno cambiato il posto a me assegnato, in seguito a delle richieste ed esigenze personali di un viaggiatore in maniera poco professionale, senza ascoltare le mie riserve."

Punti positivi: "Honestly nothing, apart from welcome smile from crew..."
Punti negativi: "dirty, overcrowded, seats even closer in my opinion (Boening 737-800), broken window cover, bad smell"

Punti negativi: "Over 2 hour delay, and they lost my checked bag."

Punti positivi: "Efficient - low cost - no frills - worth paying the few euro extra for seat, priority boarding and cabin bag . Bus to station is right outside airport In Treviso and it is only $3.50 for train to Venice sl ! Bargain travel can’t get much better than this :)"
Punti negativi: "Perfect for the price"

Punti positivi: "Best Ryanair flight I have been on. We'll organized from start to finish"

Punti positivi: "There was basically nothing that I liked/enjoyed"
Punti negativi: "The staff was rude and unhelpful"

Punti positivi: "The disembark at stansted was fast and passport control was easy."
Punti negativi: "Toulouse airport has terrible facilities. The gate building, where they carral you with the promise of bars and shops actually only had one small drinks stand selling terribly overpriced beverages. There was no air conditioning and it was about 30degress in there, there was not a water fountain to refill water bottles from so was forced to buy overpriced water. Plane ended up landing 2 hours late but the Ryanair staff gave little information or updates on this."

Punti negativi: "Seat pitch is too short for anyone over 5’8”"

Punti positivi: "Il volo, diretto da Edimburgo a Roma."
Punti negativi: "Posti a sedere nello standard RyanAir, scomodissimi e da dolori. Per uno alto 1.90 e robusto come me, le 2 o 3 ore di volo possono diventare un supplizio ed una tortura, soprattutto nei voli affollati."

Altre info su Iberia
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Gran Canaria e arrivano per Venezia

Le compagnie aeree che partono da Gran Canaria e arrivano per Venezia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Gran Canaria per Venezia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Gran Canaria per Venezia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Gran Canaria per Venezia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Gran Canaria per Venezia

Prenota voli economici da Gran Canaria a Venezia

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
15h 45m
LPA - TSF
23/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
11h 15m
TSF - LPA
26/11
ven
2 scali
Ryanair
25h 40m
LPA - TSF
29/11
lun
2 scali
Ryanair
31h 45m
TSF - LPA
20/11
sab
diretto
Diverse compagnie
4h 30m
LPA - TSF
23/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
11h 15m
TSF - LPA
26/11
ven
1 scalo
Ryanair
15h 45m
LPA - TSF
29/11
lun
2 scali
Ryanair
31h 45m
TSF - LPA
4/11
gio
1 scalo
Ryanair
25h 45m
LPA - TSF
7/11
dom
2 scali
Ryanair
34h 10m
TSF - LPA
4/11
gio
1 scalo
Ryanair
20h 20m
LPA - TSF
7/11
dom
1 scalo
Ryanair
26h 40m
TSF - LPA
8/11
lun
2 scali
Ryanair
24h 10m
LPA - TSF
14/11
dom
1 scalo
Ryanair
26h 40m
TSF - LPA
2/11
mar
2 scali
Ryanair
25h 55m
LPA - TSF
16/11
mar
1 scalo
Ryanair
24h 50m
TSF - LPA
20/11
sab
diretto
Diverse compagnie
4h 30m
LPA - TSF
23/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
18h 00m
TSF - LPA
2/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
11h 40m
LPA - TSF
16/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
24h 50m
TSF - LPA
19/11
ven
1 scalo
Ryanair
15h 45m
LPA - TSF
23/11
mar
2 scali
Ryanair
34h 25m
TSF - LPA
8/11
lun
2 scali
Ryanair
24h 10m
LPA - TSF
14/11
dom
2 scali
Ryanair
34h 55m
TSF - LPA
2/11
mar
2 scali
Ryanair
25h 55m
LPA - TSF
16/11
mar
2 scali
Ryanair
34h 35m
TSF - LPA
20/11
sab
2 scali
Ryanair
24h 30m
LPA - TSF
23/11
mar
1 scalo
Ryanair
24h 50m
TSF - LPA
20/11
sab
2 scali
Ryanair
24h 30m
LPA - TSF
23/11
mar
2 scali
Ryanair
34h 25m
TSF - LPA
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
20h 45m
LPA - VCE
23/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
29h 30m
VCE - LPA
19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
7h 50m
LPA - VCE
23/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
14h 30m
VCE - LPA
20/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
35h 00m
LPA - VCE
23/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
14h 40m
VCE - LPA
26/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
24h 30m
LPA - VCE
29/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
20h 45m
VCE - LPA
3/12
ven
diretto
Binter Canarias
4h 15m
LPA - VCE
6/12
lun
diretto
Binter Canarias
4h 40m
VCE - LPA
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

11/11
gio
1 scalo
Ryanair
25h 45m
LPA - TSF
13/11
sab
diretto
Ryanair
4h 30m
LPA - TSF
11/11
gio
2 scali
Ryanair
25h 15m
LPA - TSF
1/12
mer
1 scalo
Ryanair
16h 00m
LPA - VCE
1/12
mer
2 scali
Ryanair
24h 40m
LPA - TSF
13/11
sab
2 scali
Ryanair
24h 30m
LPA - TSF
1/12
mer
3 scali
Ryanair
24h 50m
LPA - VCE
1/12
mer
2 scali
Ryanair
24h 00m
LPA - VCE
13/11
sab
2 scali
Ryanair
20h 30m
LPA - VCE
14/1
ven
2 scali
Diverse compagnie
19h 50m
LPA - VCE
13/11
sab
1 scalo
Ryanair
8h 30m
LPA - TSF
14/1
ven
1 scalo
Ryanair
7h 50m
LPA - VCE
1/12
mer
3 scali
Diverse compagnie
23h 05m
LPA - TSF
10/1
lun
1 scalo
Diverse compagnie
23h 15m
LPA - TSF
10/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
24h 50m
LPA - VCE
11/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
28h 50m
LPA - VCE
8/11
lun
1 scalo
Vueling
15h 55m
LPA - VCE
3/12
ven
1 scalo
TAP AIR PORTUGAL
20h 00m
LPA - VCE
3/12
ven
diretto
Binter Canarias
4h 15m
LPA - VCE
27/10
mer
1 scalo
Iberia
16h 00m
LPA - VCE
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe