Trova offerte per voli da Germania a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Trova offerte per voli da Germania a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Cerca su centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per trovare offerte sui voli con destinazione Aeroporto di Venezia-Marco Polo. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Wichita (ICT)
Venezia Aeroporto Marco Polo
mer 20/10
mer 27/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Germania - Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Bassa stagione

febbraioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 3%.

Alta stagione

agostoIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 15%.

Prezzo medio andata-ritorno

162 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

53 €o meno

Buona offerta solo-andata

33 €o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per Aeroporto di Venezia-Marco Polo

  • Cerchi voli economici per Aeroporto di Venezia-Marco Polo? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Aeroporto di Venezia-Marco Polo a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Stoccarda 36 € sola andata - 56 € andata e ritorno, da Duesseldorf Intl 95 € sola andata - 110 € andata e ritorno, da Hannover 159 € sola andata - 159 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 4 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di agosto e settembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Aeroporto di Venezia-Marco Polo è gennaio.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti per accedere alle offerte di viaggio per Aeroporto di Venezia-Marco Polo.

Domande frequenti - prenotazione voli per Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Germania a Venezia Aeroporto Marco Polo a causa del COVID-19?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

4 principali compagnie aeree con voli da Germania a Venezia Aeroporto Marco Polo

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,7
KLM
Valutazione complessiva sulla base di 3.683 recensioni
7,9
Imbarco
7,6
Comodità
8,4
Personale
7,2
Divertimento
7,4
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "The plane condition."
Punti negativi: "The flight attendants could have served some drinks in between the meals. They actually refused to serve something additionally when asked."

Punti positivi: "The crew were great! The seats are not that comfortable, it happened that I had 3 seats raw for myself but the armrests were not going up so I could not utilize them and lie down to sleep."

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti positivi: "Yes"
Punti negativi: "Nothing. Flight was amazing"

Punti positivi: "Crew is excellent, polite and personal!"
Punti negativi: "Plane is super old and outdated. Comfort seat is not, comfortable, very tight. TV screen is not good quality, with the old controls on a handset. No touch, no 1/8 inch audio jack (it has the old 3 holes one). Wifi for streaming freezes every other second. Just make a face lift to the plane, everything else is good."

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti positivi: "Staff were professional and polite."
Punti negativi: "Despite zone boarding, boarding and disembarkation were very slow. Passengers like me with flight connections were very anxious regarding missing these."

Punti positivi: "Planes were on time and connections made."
Punti negativi: "One bag delayed as not put on flight and food could be better."

Punti negativi: "Seats in economy section are very close together . There is not enough room for knees...especially for such a long trip."

Punti positivi: "The crew were excellent and seats were comfy."
Punti negativi: "Headphones for the entertainment centre.could have been better. Sound quality not great."

Punti positivi: "The crew is really welcoming"
Punti negativi: "The seats are too narrow and a bit too hard"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti negativi: "This was just a short commuter flight from Lyon to Amsterdam for connection."

Punti positivi: "The crew are amazing! Attentive and friendly."
Punti negativi: "The seats could have been bigger."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "Crew was fantastic."
Punti negativi: "This was the most narrow airplane seat I’ve ever experienced. So uncomfortable."

Punti positivi: "The crew was nice and helpful (our flight was 2h late so they put us on the one before in business class for us not to miss our connection)"
Punti negativi: "A lot of delays, on both flights. We spent twice as much time waiting than flying."

Punti positivi: "Crew was amazing, seats were comfortable with enough leg space even without choosing extra space seats. It was my childhood dream come true to fly with KLM. It was really an exciting trip for me, just that it was short."
Punti negativi: "Well, for me everything was on point. Those who have never travelled with KLM, I would encourage them to do so and I’m sure they will not regret."

Punti positivi: "Good"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Entertainment options."
Punti negativi: "Service was poor, seat did not recline, and the food was terrible."

Punti positivi: "Good comfortable seat with extra leg room. Pleasant crew."

Punti positivi: "Gaps between seats are very narrow."
Punti negativi: "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Punti negativi: "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Punti negativi: "Flight was delayed, landing at vce took an additional 10 minutes due to no one at the jet way. Luggage service was very slow"

Punti positivi: "Crew was excellent -kind nice and very attentive"
Punti negativi: "Entertainment went out mid flight. Had to be reset off 30 mins but cam back up"

Punti positivi: "Face recognition was amazing"
Punti negativi: "Too hot on plane"

Punti positivi: "Friendly crew."
Punti negativi: "So many people on a 747!!"

Punti positivi: "Everything was great! Crew incredible. They acknowledged my wife’s birthday and made her feel special. Food was ultra salubrious. Loved the big screen monitor."
Punti negativi: "No complaints about anything."

Punti positivi: "Seats were comfortable and there was enough room for hand baggage. I slept during the flight so do not have opinion on entertainment."
Punti negativi: "Not able to charge my digital devices. When serving beverages and food, the same flight attendant missed me a few times. That was annoying but other attendants were very nice."

Punti positivi: "Food was excellent, service from staff was friendly, and entertainment options were great."
Punti negativi: "Not a lot of shoulder room being in the middle seat. But it had adjustments options for a lot of other things which were good."

Punti negativi: "Flight was cancelled."

Punti positivi: "Able to fly direct to ansterdam"
Punti negativi: "Have to lay over on the way back. More expensive than other airlines."

Punti positivi: "Good services!"

Punti positivi: "Nice to have a wrap for the snack."
Punti negativi: "Would have preferred boarding by row - back of the flight first so would have been more organized."

Punti negativi: "We did not get two of baggage at the destination."

Punti negativi: "The cabin crew was racist! She asked me to move from a seat because she wanted another guy ( obviously from her country ) to take it! Rude and racist."

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "I enjoyed the attention to detail and comfort. Helped to make the flight easier to handle."

Punti positivi: "Very friendly crew going out of way to assist in making trip comfortable"
Punti negativi: "Had travelled KLM to Amsterdam on my first flight 27 years ago and the aircrafts are stuck in that age! Lousy seats, poor quality bathrooms, lousy screens, prefer not to fly them"

Punti positivi: "Premium economy service was good."
Punti negativi: "Inexplicably, our preassigned seats were changed at checkin and we were put in bulkhead. This particular Boeing aircraft is pretty poorly designed. Especially the bulkhead in premium economy."

Punti negativi: "Delayed!"

Punti positivi: "The staff are the best European crews I have encountered. Naturally friendly, professional and fit looking. Nothing is too much trouble"

Punti positivi: "I personally do not appreciate the food on this leg of the journey Food Ams to Dxb is GOOD!!"
Punti negativi: "The snack & “ solid eggs” in breakfast. Fresh fruit was good."

Punti positivi: "Comfortable seats. Warm plane with happy staff."
Punti negativi: "Maybe a second sandwich option for food, not everyone likes cheese."

Punti negativi: "No proper info regarding cancellation. Staff was unfriendly and abruptly responded to passengers."

Punti positivi: "had problems checking in , in that I was charged for a suitcase! I have since checked my paper work and found thad that I had paid for a case! I will follow this up when I return to the UK"

Punti positivi: "Cabin Crew was awesome."
Punti negativi: "Entertainment System was not working and no Non-veg food option in flight."

Punti positivi: "Short-hop flight, fit for purpose."

Punti positivi: "The flight was fine."
Punti negativi: "Super delayed. I arrived in Vienna at night with no further outbound flights because of the delay. Also, the airline will not accept responsibility for the missed connection so Im done with Eurowings."

Punti positivi: "Equipaggio gentile"
Punti negativi: "Non parlare solo in tedesco."

Punti positivi: "Entertainment was good."
Punti negativi: "The crew was horrible. They walked through the aisles with no regard for passengers seated in the aisles. No food over a 9 hr transatlantic flight. This was not explained in the ticket. This was absolutely absurd. I have never experienced that before"

Punti negativi: "The flight was delayed 40min So i missed the connection in Leipzig"

Punti negativi: "The temperature at altitude was far too warm for my comfort."

Punti positivi: "The plane left and arrived on time."
Punti negativi: "The seats were just okay, not comfortable. No snacks or drinks were complimentary."

Punti negativi: "It was so late and we were not told anything!!!"

Punti negativi: "Distanza minima tra sedili."

Punti negativi: "Distanza minima tra sedili."

Punti negativi: "Paid for high speed WiFi Could not even check my mails"

Punti positivi: "Easy boarding"
Punti negativi: "Leaving on time"

Punti positivi: "Puctuality"
Punti negativi: "Seats are too small"

Punti positivi: "Puctuality"
Punti negativi: "Seats too small"

Punti negativi: "Everything, flight was super late, no explanation whatsoever,"

Punti positivi: "Good view with the high winged propeller plane"
Punti negativi: "Small overhead storage"

Punti negativi: "Terrible hard landing"

Punti positivi: "On time flight and friendly staff"

Punti positivi: "Staff where friendly but could’ve informed us why we where circling for 40 mins earlier"
Punti negativi: "Not being informed of the Thunderstorm situation earlier no one knew what was happening"

Punti negativi: "Ritardo di quasi un ora"

Punti positivi: "Staff super friendly. Comfortable sears. Food very good."

Punti positivi: "Atterraggio perfetto"

Punti negativi: "There was a change of name and the wrong name was changed. I very nearly didn’t get on the flight and had to pay extra fees to fly. I wasn’t aware I was booking with last minute.com, whom I have had issues with before. Worried about the return flights already."

Punti negativi: "12 hour flight with no in flight movies unless you paid an extra EUR 10. Food tastes bad, plus I was skipped from the second meal despite having prepaid for it (flight attendant overlooked that my seat was on a list, part of the problems that come with nickeling and diming for every single thing including even meals on an international flight). Despite flying to the US, attendants consistently only spoke German to me and my wife, did not speak on both German and English."

Punti positivi: "Not much really except Wi-fi which is pricey though."
Punti negativi: "Delayed with no information. Boarding bit chaotic and once on board no food left to buy as everything has been sold out. Despite me being in row 1 and the first customer to be served. Plane arrived at low cost Barcelona terminal and we had to wait quite long for our luggage. Eurowings race to the bottom."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Timing Food Service Entertainment"

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Delayed twice, no explanation. Full flight then had to board through one door, with no separation of seat numbers. Truly amateur. Euro Wings food choices certainly didn't appeal."

Punti negativi: "Fligjt canceled, bad customer support, lost bag"

Punti positivi: "Attendants and counter staff all super friendly, seats were comfortable with decent leg room, frequent beverage and snack offerings, and a nice selection of entertainment at the seat."
Punti negativi: "Vegetarian hot meal option was a little strange, but not terrible."

Punti positivi: "Attendants and counter staff all super friendly, seats were comfortable with decent leg room, nice beverage and snack offerings."
Punti negativi: "Nothing of note."

Punti negativi: "Delayed, causing me to miss all other flights."

Punti negativi: "I did not board, because another flight delay caused me to miss this flight."

Punti positivi: "We had one of the more legroom seats so that was nice"
Punti negativi: "Everything else. I felt the stewardess from my aisle was extremely rude. She would ask someone a question and obviously they can’t hear her because their watching a movie, so she would wave her hand in their face. Another time she was telling me “excuse me” in German while I was watching a movie. I thought she was speaking to someone else since I did not understand German and then she very rudely said “excuseee me”. The food was not filling and they charged for drinks. She also said I was only allowed one free drink of coffee. The second snack was a cake or cheese sandwhich. We were starving the entire flight we had to give in and pay for snacks on board. I’ll try to avoid eurowings from now on."

Punti negativi: "Delayed on both legs of the flight plus poor communication relating to why and approximately how long we would have to wait."

Punti positivi: "Staff at the airport (ticket counter and check-in) were very polite."
Punti negativi: "The flight was delayed. Then, after flying to Berlin, the staff said we couldn't land there because of weather. They decided to fly us to Leipzig-Halle (another city a two hour drive away) and said they would provide busses to take us back to Berlin. But then, when we got to Leipzig, they said oh we might be able to fly you back to Berlin, just let us refuel. So we all sat in the plane for an hour and a half while they did that. Then, they announced that they couldn't go back to the Berlin airport because there were too many planes landing there. So they told us to get off the plane, go into the arrival hall and we would get more information there. When we got out of the plane, we were greeted by an information lady who informed us that no trains were running at that hour (it was about 11:30pm), and Eurowings would not provide us with accommodation or transportation back to Berlin. The information staff told us that our options were to personally pay for either a taxi back to Leipzig (two hours away!) or rent a car, or wait until morning to take a bus or train. I was able to stay with a friend in the city, and paid to take a bus to Berlin the next day, but what about everyone else who didn't know people in Leipzig and had to fend for themselves? As a young woman traveling by myself in a foreign country, landing in an unexpected city in the middle of the night, it could have been a potentially dangerous situation. I am extremely frustrated with Eurowings. I paid them to take me to Berlin, and they didn't. I talked to customer service on the phone, and they told me that I should make my own travel plans to return to Berlin and they would reimburse me later. Aside from the fact that there weren't buses, trains or flights running till the next morning - I shouldn't have to make my own travel plans! My plans were to fly Eurowings from Duesseldorf to Tegel, and they should be responsible for getting me there. I am never flying Eurowings again, and sharing the story with any friends who travel in Europe. They absolutely do not care about their customers."

Punti positivi: "Everyone was nice."
Punti negativi: "When we finally were able to board it went smoothly. The crew was nice, but nothing amazing. Not very comfortable but not surprised for a short flight. There was no “food”. There was no “entertainment”. Kayak was great for information and reminders!!!"

Punti negativi: "Flight was cancelled; waited in the Rome airport for over 8 hours waiting for assistance and for a new flight for tomorrow and then another 2 hours we had to wait for a shuttle to take us to the hotel. By far worst airport/airline experience by far. Will never book with Austrian/Eurowings ever again."

Punti positivi: "I received a little meal. Pleasant manner of staff."
Punti negativi: "No problem"

Punti negativi: "Il ritardo di 1h20"

Punti positivi: "Once we were all aboard the completely booked out flight, it didn’t take long to take off. The captain apologised for the delay and kept us up to date with our progress during the short flight. Staff were efficient and friendly."
Punti negativi: "Lack of communication at the boarding gate. It wouldn’t take much to let people know the reason for the delay. And, while I understand that it isn’t possible to cater for all allergies on a short flight, there are enough people with food intolerances to have a few options other than wheat based snacks."

Punti negativi: "Volo annullato"

Punti positivi: "Tutto un po di ritardo ma bene"

Punti positivi: "RUINED OUR TRIP"
Punti negativi: "LUFTHANSA IS TERRIBLE"

Punti positivi: "We arrived in Zagreb 10min early"

Punti negativi: "Delay almost 3h. No food, no snack at all offered for passengers waiting in the airplane for hours after boarding. After 2 hours they offered water. Woow!"

Punti positivi: "Dass es ein ein Sandvich und nicht nur Kekse gab"
Punti negativi: "Die Verspätung und die fehlenden Sitze für die, im übrigen nicht annoncierte, Wartezeit, sowie das nicht sehr gut geleitete Einsteigen (zu langer Stau im Rüssel)"

Punti negativi: "I wasn’t offered any refreshments despite having pre-paid for it, onboard Wifi and entertainment did not work, cabin crew were no polite"

Punti negativi: "Y in Geneva without clothes or meds. SwissPort at GVA doesn’t Java a clue."

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Niente tutto perfetto"

Punti positivi: "smooth flight"
Punti negativi: "boarding took too long"

Punti positivi: "Il volo piacevole, imbarco in orario,arrivo in tempo, personale gentile."
Punti negativi: "All'arrivo a Stuttgart l’assistenza per passageri invaidi è stata la peggiore. Abbiamo aspettato più di mezz’ora nel aereo,assistendo anche al cambio del personale e la pulizia del aereo, non avevano lift mobile e sedie a rotelle ."

Punti positivi: "Personale gentile. Eravamo in prima fila senza protezione davanti quindi dovevamo stare attenti alle gambe che intralciavano gli assistenti"

Punti negativi: "Volo in ritardo, gente ammassata al gate, informazioni all'ultimo momento"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "Confort classico EasyJet confermato"
Punti negativi: "Prenotato e pagato il posto 6 dopo lo speedy boarding ho trovato posto nella cappelliera 20 con uscita solo anteriore. Veramente un pessimo servizio"

Punti negativi: "La puntualità"

Punti negativi: "Made us run from one end of the airport to the opposite end, because they said they had ‘operational difficulties’, causing them to switch gates between two flights. Total baloney, and completely avoidable."

Punti negativi: "Ritardo"

Punti negativi: "No hassle cheap flights"

Punti positivi: "Quando mi hanno fatto scendere"
Punti negativi: "SEMPRE RITARDO 2 ore e 40 min su un volo di 1 ora e 20 mi sembra esagerato!!!"

Punti negativi: "Informing why flight was delayed. Reclining seats Water service"

Punti negativi: "The bag drop process is confusing and the people working the counters are unresponsive and rude."

Punti positivi: "Cordiale il personale. Pessimo il comfort aereo"

Punti negativi: "Quicker, more efficient boarding. We were standing in line for a long time compared to other flights."

Punti positivi: "Good price and fairly smooth process"
Punti negativi: "Carry-on luggage and a personal item should be allowed. Seats should recline. And at least 1 free non alcoholic beverage."

Punti negativi: "The flight was delayed by an hour"

Punti positivi: "volo in orario"
Punti negativi: "Ho dovuto mettere il mio bagaglio a mano non sopra di me ma due posto dietro, e salivo con easyjet plus tra i primi..."

Punti positivi: "Because of the fire to the Notre Dame Cathedral, trains were not stopping on the route we needed to get to to the airport. We left with plenty of time to spare, and because no one at the airline mentioned that delays could be a possibility due to this, we ended up missing our flight."
Punti negativi: "I'm not usually one to complain, but this situation was very difficult and even dangerous. There was zero communication from the airline about this, and we'd appreciate if the airline could pay for our new airfare and our Uber ride from the train station to the airport."

Punti positivi: "Rispetto e cordialità"
Punti negativi: "Poche cose"

Punti negativi: "Imbarco e sbarco sotto la pioggia. Ritardo in partenza e all'arrivo."

Punti positivi: "The calzone (food)."
Punti negativi: "Boarding is ridiculous. No direct access to the plane. They make these things called jet ways... start using them! Also the crew said the front bathroom was not in service then proceeded to allow the captain and crew plus a few passengers to use it."

Punti positivi: "Simpatia ed educazione del personale a terra e a bordo . La colazione era buona e decisamente ottimo il prezzo che normalmente nelle altre compagnie è ben superiore. Decollo ottimo, capitano simpatico, atterraggio ottimo"
Punti negativi: "Non volovo imbarcare la mia valigia a mano, benché sapessi già che lo spazio per tutti non c’è; solo che è un peccato."

Punti positivi: "Personale ok."
Punti negativi: "Pulizia aereo. Imbarco caotico, poco spazio, lunga attesa."

Punti negativi: "Easy jet, sempre una garanzia di ottimo servizio"

Punti positivi: "Tutto tranquillo"

Punti positivi: "Velocità ai controlli verso il gate, collegamento via treno, puntualità del volo."

Punti negativi: "1 hour delay"

Punti negativi: "Volo in ritardo"

Punti positivi: "Wide seats with plenty of legroom, but we were on an exit isle."
Punti negativi: "Felt like we were being herded like cattle"

Punti negativi: "Was not told when booking on Kayak the extra charges that Easy Jet charged for baggage and that the weight limits were much lower than the US."

Punti positivi: "Everything was smooth :)"

Punti positivi: "Great price Arrived early Luggage arrive quickly Very Efficient"
Punti negativi: "Pay for all extras - including coffee"

Punti positivi: "Atterraggio e decollo perfetti"

Punti positivi: "Come sempre niente da dire sul personale e sul volo"
Punti negativi: "Ho appreso del ritardo di quasi un’ ora solo scaricando la app....."

Punti positivi: "Cheap flight. Smooth flight."
Punti negativi: "Check-in agent gave bad info about gate assignment and details about baggage at boarding. Caused us much stress. Airport personnel clarified for us. Seats were not comfortable at all. Not much different than deep discount US airline."

Punti negativi: "Flight was two and a half hours late. Not acceptable"

Punti negativi: "posti troppo strtti"

Punti negativi: "Personale maleducato ed impreparato. Pessima gestione imbarco con lunga attesa perché incapaci di gestire anteriore e posteriore."

Punti positivi: "Very polite and helpful crew. Everyone was a bit confused by my Calton Hard Shell case but they let me on, gratefully. My instrument and all the passengers luggage fit with space to spare."

Punti negativi: "In ritardo di 1 ora"

Punti positivi: "volo con arrivo in anticipo, educazione del personale di bordo, e volo tranquillo, qualche poco di sobbalzi 15 minuti prima dell'atterraggio dovuti a problemi atmosferici.Poi atterraggio perfetto, senza problemi."
Punti negativi: "la richiesta di offerte per bambini in africa, in quel contesto, su un aereo alle ore 22,35 ........"

Punti positivi: "La priorità per le famiglie con bambini piccoli meno di due anni"
Punti negativi: "Sono stati smarriti i bagagli durante il volo di ritorno."

Punti positivi: "I thought the food was good."
Punti negativi: "Our flight was delayed for an hour and a half and we had to sit on the plane for the entire time. The staff was rude and short. I don’t think Americans are very populated. Food selection was very limited, but at least we got a KitKat bar. They were out of all the sandwich food/main dishes."

Punti positivi: "solo il volo aereo e l'arrivo a malpensa"
Punti negativi: "il ceck in dell'aereoporto a Catania, personale impreparato e soprattutto scortese. dovevano essere aperti 6 banchi per il ceck in in realtà solo 2 erano aperti. Ho rischiato di perdere il volo aereo pur recandomi a fare il ceck in ben 2 ore prima del volo aereo."

Punti negativi: "The flight was delayed over 3.5 hours, and the employees were unable to explain the cause of the delay. The employees of the airline in CDG were receiving contradicting information and letting the passengers know contradicting information. They told us they would provide money for food, and the money they provided was only 4.5 euro, not enough to get a bag of chips. The experience going to Venice was horrible with easy jets."

Punti positivi: "Boarding was ok although a last minute gate change was an inconvenience."
Punti negativi: "Delays due to French air strikes and being held on the plane for an hour while we waited."

Punti negativi: "Come al solito con questa compagnia che per me è pessima se uno non resta in fila per un ora non imbarca il bagaglio anche quando il volo non è pieno"

Punti positivi: "La cabin crew è stata molto disponibile e competente."
Punti negativi: "Sapendo di avere un motore in necessità di riparazioni ci hanno fatto imbarcare comunque. Siamo rimasti per un’ora seduti in aereo quando saremo potuti restare ai gate con la possibilità di muoverci andare in bagno e utilizzare tutte le facilities dell’aeroporto."

Punti positivi: "nothing but rude"
Punti negativi: "I prepaid to check my 2 roller bags and no one was at the drop off so they charged me TWICE the crazy expensive fee to check it at the gate while others with guitars and duffle bags were allowed on. Our bags would have fit in the overheads."

Punti negativi: "Flight was delayed"

Punti negativi: "il voto negativo è dovuto al ritardo"

"Puntualità e volo comodo"

"ryanair.... +2h late departure.... at least it didn't crash"

Punti positivi: "Puntuale e velocissimo arrivati con 20 minuti di anticipo"

Punti positivi: "everything"
Punti negativi: "nothing"

Punti negativi: "No issues"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L'intera compagnia della ryanair"

Punti positivi: "la precisione degli orari"
Punti negativi: "nulla"

Punti negativi: "Niente, è stato tutto ok!"

Punti positivi: "Flying EI-DAR, this was Ryanair's sixth-oldest active aircraft at 15.3 years old. Despite this, it featured the new sky interior and was comfortable overall. Flight was quick (albeit at 10 minute late landing) and deboarding was not an issue."

Punti positivi: "Boarding was quick and tickets are very affordable."
Punti negativi: "Seats do not recline. No place to charge phone. No WiFi."

Punti negativi: "La valigia trolley piccola deve essere compresa nel biglietto aereo della Ryanair come in tutte le altre compagnie aeree"

Punti positivi: "Personale molto gentile"
Punti negativi: "Confort sedute"

Punti positivi: "Il sedile sinceramente non era molto comodo"
Punti negativi: "I sedili andrebbero migliorati"

Punti positivi: "Sedili scomodi. Poco spazio. Norme bagagli assurde. Priorità praticamente obbligatoria. assegnazione posti casuali."
Punti negativi: "Anche con assegnazione dei posti casuali i sedili dovrebbero essere assegnati contigui per compagni di viaggio- e' assurdo che per portare un trolley a bordo si debba acquistare la priorità."

Punti positivi: "personale gentile"
Punti negativi: "attese molto lunghe per essere imbarcati"

Punti positivi: "Price and efficiency"
Punti negativi: "Well it is a low cost airline, you get what you pay for"

Punti positivi: "Tutto liscio, volo puntuale"
Punti negativi: "Limite 10 kg"

Punti positivi: "Personale gentile... Posto comodo"
Punti negativi: "Più sorriso stampato sul viso.... Fa sempre piacere..."

Punti positivi: "Sedili con poco spazio x le gambe. Non prenderò più Rayanair"

Punti negativi: "Atterraggio sono pessima. Mi sembra emergenza per atterraggio o usato automatico anche atterraggio."

Punti positivi: "Ryanair is different...the crew sells perfume and lottery tickets during the flight."
Punti negativi: "The board in BUD said flight was delayed...no gate info. Then I noticed people in the area frantically getting up...witching 5 min there was no gat to a message that said boarding...last call! We frantically got to our gate which was a large metal pole building...where we stood for 30 plus minutes."

Punti positivi: "Puntualità ed assistenza online molto semplice"
Punti negativi: "Che all'andata pagando 10 € avevo il secondo bagaglio a mano in cabina mentre al ritorno allo stesso prezzo ho dovuto caricarlo in stiva. C'è però di positivo che non ho atteso neanche un minuto al momento del ritiro; ritiro praticamente immediato quindi ok. Una cosa solo......potrebbero offrire almeno un bicchiere d'acqua durante il volo."

Punti negativi: "Que no hablen en español las instrucciones de vuelo y demás solo en español e inglés"

Punti positivi: "Il finger per imbarcare nel l’aeroporto di Bologna"
Punti negativi: "La fila lunga dei clienti priority e nessuna agevolazione per viaggiare con bimbi"

Punti negativi: "5 ore di ritardo. Capisco che ci sia stato un problema tecnico e immagino possa capitare però noi arriviamo a casa alle dieci stasera!"

Punti positivi: "Stwart simpatico"
Punti negativi: "Bagaglio: Priority chiusa ma cappelliere vuote ."

Punti negativi: "Volo in ritardo,. Abbiamo perso il flixbus per Bolzano."

Punti positivi: "Il personale ed il volo è stato tranquillo."
Punti negativi: "Non ci è piaciuto ricevere mail per farci spendere soldi ulteriori per posti e bagagli. Non so se risceglierò ryanair ."

Punti positivi: "It was very confusing and I didn't find it helpful that you only had 3 lines that we sat in 2 only to be told to we just need our passport clarification that took 5 min. So we waited in line for 1 hour for nothing."
Punti negativi: "The crew and staff where very nice."

Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."

Punti negativi: "Unfortunately, I had no other option than flying low-cost. Bought the most expensive ticket I could to be in first row and have enough overhead bin space, but that still did not help the situation of a very disorganized boarding, very uncouth flight attendants, uncomfortable seats, absolutely no free drinks (not even a bottle of water), constant selling of useless things, people using the toilet in the front, obnoxious travelers, and getting yelled at. Also, contrary to what was suggested on the Ryanair web site regarding fast check-in, priority boarding and access to lounges, none of those Flying 200+ legs per year on Star Alliance flights in business and up, I truly hope I never have to take such a horrendous flight again."

Punti negativi: "Il ritardo La mancanza di essere avvisati in tempo senza correre"

Punti positivi: "Puntuale"
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Prezzo basso e nessun problema con i bagagli, personale simpatico"
Punti negativi: "Prezzi bevande/cibi a bordo assolutamente assurdi, sedili veramente scomodi (non ci entravo neanche), non c, vmneanchehermo per vedere le statistiche"

Punti negativi: "Faceva freddissimo."

Punti negativi: "Unica nota negativa l'aeroporto di partenza in quanto non era chiaramente indicato al momento dell'acquisto che si trattasse di un aeroporto così lontano dalla città e servito solo da un unico mezzo di trasporto a 15€ ciascuno."

Punti negativi: "2 hours delayed. No information."

Punti negativi: "The guy at the boarding did not know the procedures for a non EU passport and kept me waiting for so long because he had not sure if my visa was real. He did not even check my passport if I had a visa. I paid for priority and ended as a lat person in the queue. Then a woman came and checked my passport and saw the visa and could not see any problem with it. I want to know why did a pay for priority services if the person at the boarding does not even know anything. Is the company going to reimburse the company for the time waiting and bring the last one?"

Punti positivi: "The price and the female staff were gorgeous."
Punti negativi: "Everything from start to finish at BCN."

Punti negativi: "Partiti con un’ora di ritardo a causa del traffico aereo intenso. Tutti i passeggeri sono stati fatti imbarcare in orario e solo una volta sill’aereo ci è stato comunicato il ritardo."

Punti positivi: "Nothing, even the €5 voucher barely got a cup of coffee at a Starbucks that had us waiting 45 minutes in a line to order"
Punti negativi: "The flight was listed as delayed with about an hour before it was due to arrive. It landed 3 hours and 45 minutes late. Up until 2 hours, in other words when it left Stansted for Nice, there was no explanation as to why. The Stansted Express tickets we paid for an hour before the scheduled take off had to be forfeited Upon arrival at Stansted Airport, we were made wait for our plan to taxi to its gate, wait to get off and then wait for our bags to arrive which took well over an hour. Between Stansted Airport, hailed as one of the worst airports and Ryanair, who’s cabin manager was a clown, the whole experience start to finish as a fiasco!"

Punti positivi: "Puntualita"

Punti positivi: "I actually received my checked bag on the other side, so that's good."
Punti negativi: "Positively, unimaginably unenjoyable in every other way."

Punti positivi: "Cheap"
Punti negativi: "The flight was significantly delayed because of a woman having a panic attack. Other people should not have to wait because one person is afraid of flying."

Punti positivi: "Staffs are very helpful."
Punti negativi: "Should get some drink at least some water."

Punti negativi: "40 minutes delay on boarding, then waiting another 10 to disembark"

Punti positivi: "L’aeromobile nuovo, pulito e posti a sedere più spaziosi"
Punti negativi: "Non comprendo la funzionalità e i vantaggi del “priority” dato che sull’aerobile si sale in ordine sparso."

Punti negativi: "Nulla"

Punti positivi: "Airport OK. Efficient service. On time arrival."
Punti negativi: "Gate area bit narrow and clumsy. Walk to plane. Deposit your own bag on large trolley outside plane due to opportunistic charging policy of RyanAir. Seat basic no recline. No seat pockets. No wifi. Still paying £200 return.."

Punti positivi: "Non mi e stato rimborsato il biglietto pur avendo inviato la grave causa direttamente dal ospedale"
Punti negativi: "Il rimborso non scrivetelo neanche se poi non vi bastano le carte dell ospedale"

Altre info su KLM
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Germania e arrivano a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Le compagnie aeree che partono da Germania e arrivano a Aeroporto di Venezia-Marco Polo hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Germania a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Germania a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Germania a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Germania a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Prenota voli economici da Germania a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

29/12
mer
1 scalo
KLM
21h 55m
FRA - VCE
2/1
dom
1 scalo
KLM
15h 40m
VCE - FRA
15/11
lun
1 scalo
KLM
16h 10m
HAJ - VCE
17/11
mer
1 scalo
KLM
4h 10m
VCE - HAJ
17/11
mer
1 scalo
Ryanair
25h 15m
NRN - VCE
24/11
mer
1 scalo
Ryanair
11h 10m
VCE - NRN
17/11
mer
1 scalo
Ryanair
11h 45m
NRN - VCE
24/11
mer
1 scalo
Ryanair
11h 10m
VCE - NRN
1/12
mer
1 scalo
Ryanair
11h 45m
NRN - VCE
4/12
sab
1 scalo
Ryanair
11h 40m
VCE - NRN
2/3
mer
diretto
easyJet
1h 45m
BER - VCE
5/3
sab
diretto
easyJet
1h 45m
VCE - BER
1/3
mar
diretto
easyJet
1h 45m
BER - VCE
5/3
sab
diretto
easyJet
1h 45m
VCE - BER
10/12
ven
diretto
easyJet
1h 45m
BER - VCE
12/12
dom
diretto
easyJet
1h 45m
VCE - BER
9/12
gio
diretto
easyJet
1h 45m
BER - VCE
12/12
dom
diretto
easyJet
1h 45m
VCE - BER
15/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
20h 05m
BER - VCE
17/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
29h 30m
VCE - BER
2/12
gio
2 scali
Ryanair
11h 35m
BER - VCE
6/12
lun
2 scali
Ryanair
20h 30m
VCE - BER
27/11
sab
2 scali
Ryanair
19h 40m
BER - VCE
30/11
mar
2 scali
Ryanair
24h 40m
VCE - BER
27/11
sab
1 scalo
Ryanair
12h 00m
HHN - VCE
1/12
mer
1 scalo
Ryanair
19h 10m
VCE - HHN
9/12
gio
diretto
easyJet
1h 45m
BER - VCE
10/12
ven
diretto
easyJet
1h 45m
VCE - BER
14/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
25h 10m
FRA - VCE
17/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
12h 00m
VCE - FRA
6/11
sab
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
BER - VCE
9/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
24h 10m
VCE - BER
10/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
22h 05m
BER - VCE
12/11
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 45m
VCE - BER
19/11
ven
diretto
Lufthansa
1h 15m
FRA - VCE
21/11
dom
diretto
Lufthansa
1h 30m
VCE - FRA
8/1
sab
1 scalo
Air France
11h 15m
HAM - VCE
15/1
sab
1 scalo
Air France
4h 25m
VCE - HAM
9/4
sab
diretto
Eurowings
1h 50m
HAM - VCE
14/4
gio
diretto
Eurowings
1h 50m
VCE - HAM
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

19/11
ven
1 scalo
Ryanair
25h 30m
BER - VCE
26/10
mar
1 scalo
Ryanair
21h 30m
FRA - VCE
26/10
mar
1 scalo
Ryanair
11h 05m
BER - VCE
23/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
34h 15m
BER - VCE
26/10
mar
1 scalo
Ryanair
11h 05m
BER - VCE
25/10
lun
1 scalo
Ryanair
26h 55m
FRA - VCE
8/11
lun
2 scali
Ryanair
28h 50m
CGN - VCE
3/11
mer
1 scalo
Ryanair
25h 05m
BER - VCE
13/11
sab
1 scalo
Ryanair
15h 55m
FRA - VCE
26/10
mar
diretto
easyJet
1h 45m
BER - VCE
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
27h 50m
BER - VCE
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
30h 10m
CGN - VCE
25/12
sab
diretto
easyJet
1h 45m
BER - VCE
25/11
gio
diretto
easyJet
1h 45m
BER - VCE
24/10
dom
diretto
easyJet
1h 45m
BER - VCE
16/11
mar
3 scali
Diverse compagnie
28h 50m
FRA - VCE
7/11
dom
diretto
Eurowings
1h 15m
STR - VCE
28/12
mar
diretto
Lufthansa
1h 15m
FRA - VCE
8/4
ven
diretto
Volotea
1h 40m
HAJ - VCE
13/4
mer
1 scalo
KLM
7h 25m
HAJ - VCE
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe