Trova voli economici da Catania per la Polonia

Trova voli economici da Catania per la Polonia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per la Polonia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Catania (CTA)
Polonia
mar 30/11
mar 7/12
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Catania - Polonia

Bassa stagione

aprile

Alta stagione

giugno

Prezzo medio andata-ritorno

139 €

Buona offerta andata-ritorno

45 €

Buona offerta solo-andata

19 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 5%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 19%.
(media delle ultime 2 settimane)
o meno
o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per la Polonia

  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • L'alta stagione corrisponde a novembre e dicembre. Il mese più economico per volare per la Polonia è agosto.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 30% in meno di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti - prenotazione di voli per Polonia

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Catania per la Polonia a causa del COVID-19?

Quanto dura il volo per la Polonia da Catania?

Qual è il volo più economico per la Polonia da Catania?

Quali compagnie aeree volano per la Polonia?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per la Polonia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Catania per la Polonia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per la Polonia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per la Polonia?

4 principali compagnie aeree con voli da Catania Aeroporto Fontanarossa a Polonia

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

8,0
SWISS
Valutazione complessiva sulla base di 9.086 recensioni
8,2
Imbarco
7,9
Comodità
8,6
Personale
7,7
Divertimento
7,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Tutto perfetto. Particolarmente sorpreso In positivo dal food per Bambini. In più personale di bordo gentili e carini con i più piccoli"

Punti positivi: "Personale al desk di imbarco gentile, preparato e disponibile. Ci ha aiutato a risolvere con calma e gentilezza un inconveniente con le valigie"

Punti positivi: "Crew was very courteous and attentive"
Punti negativi: "More fruits and green (non-starchy) vegetables"

Punti positivi: "Staff was very friendly and loved the food."
Punti negativi: "For economy class, nothing."

Punti positivi: "Again staff was very friendly and helpful."
Punti negativi: "That since it was a shorter flight no tvs."

Punti positivi: "Awful!!!"

Punti positivi: "Il volo è stato annullato"
Punti negativi: "Tutto"

Punti positivi: "Captain was great !"
Punti negativi: "Food"

Punti negativi: "The seats in coach are incredible small and the seats reclines way to far."

Punti negativi: "We had a huge delay"

Punti positivi: "Delicious Easter eggs Beautiful interior design of cabin and seats Roomy"

Punti positivi: "Even though we flew through turbulances the crew was able to manage their tasks. Plus beautiful stewardess."

Punti negativi: "There was only one agent checking in business class passengers until a bunch of us complained. The Swiss business lounge is too small with not enough seats"

Punti negativi: "entertainment sound"

Punti positivi: "The crew"
Punti negativi: "Boarding by rows and not like cows all at one time"

Punti positivi: "Exelent Crew, great food and service I really like Swiss airlines. The best so far!!! Thanks"

Punti positivi: "Ottima compagnia aerea"
Punti negativi: "Già ottimo da se"

Punti positivi: "The staff is always nice and ready"
Punti negativi: "Landing was delayed while flying just over the airport with noticeable turbulent going on. This way I had a strong nausea when we finally landed."

Punti positivi: "L arrivo in orario"
Punti negativi: "Nessun controllo documenti al boarding Mi hanno messo il bagaglio a mano in stiva senza dirmelo Spazi tra sedili molto piccoli"

Punti positivi: "The crew was great and the food was pretty good. The crew did a great job of keeping the lavatories clean and stocked. It was a 10.5 hr flight and they gave us one meal, a snack and a treat. Not a lot but since we were just sitting it was enough food. We had to stop for a meal on the way home from the airport."
Punti negativi: "The seats in the economy cabin are cramped together. If the person in front of your leans back you are almost trapped in your seat. There is little leg room and the cushioning is not enough for a long distance flight. There is no boarding control. People just line up and get on the plane in any order."

Punti positivi: "They have a policy of letting kids under 5 board early which was a boon to us! The veggie pasta was really delicious."
Punti negativi: "The delay to fly was the only issue"

Punti positivi: "Same as above- wonderful crew, smooth take off and landing Very pleasant flight attendants the entire flight Service was great"
Punti negativi: "Again / wish all airlines had more comfortable seating in economy clas"

Punti positivi: "Our quick trip from ZUR to FLR was great! Flight was on time and pilot kept all passengers well informed upon our arrival in FLR."

Punti positivi: "TV screens and movies. Food was great."

Punti positivi: "The staff was wonderful - super friendly and kind. Food was shockingly great. Very impressed."

Punti positivi: "Excellent service all around and great flight timing with delays and awaiting for transfer flights to land"
Punti negativi: "I travel a least 5 times a year and Kayak is always my option."

Punti positivi: "I treated myself to Swiss Business (for a second time) for this trip and it was terrific. From the comfortable seats, the fabulous dinner, the outstanding Swiss staff from the baggage check to the wonderful flight attendants, the flight to Zürich and the return trip to Boston was amazing! I cannot say enough good things about Swiss. I would love to be able to fly Swiss Business again when I travel to Zürich in September 2019."

Punti negativi: "They canceled the flight and took me to another company with a stop in Turkey,it was a really bad and uncomfortable flight And I’m really disappointed!!!!!"

Punti positivi: "Comfortable, on time, great service and enjoyable snacks that help break the boredom of the travel."

Punti positivi: "I fell asleep during the meal service and there was not a vegetarian option left over but the crew was SUPER and brought me some other snacks and made my day. Thanks!"

Punti positivi: "Very good service"

Punti positivi: "Chocolate"
Punti negativi: "Staff not very friendly. Very small seat. Worn out plane."

Punti negativi: "This plane was better."

Punti positivi: "Plane was comfortable (for a plane) and the staff were polite and efficient. The flight made up lots of time and the in flight snacks were very welcome."
Punti negativi: "The flight was very delayed, and the communications from Swiss was lacking. In fact their app thought the flight had taken off and landed on time?!"

Punti positivi: "Almost nothing.."
Punti negativi: "1) my seat was broken (didn't recline) 2) my USB charger... Broken.. 3) my food was in a metal container that was stamped and the ink from the stamp leaked and was pressed across my food. I was literally not about to eat the alphabet... (luckily, a nice attendant came by and apologized, as I know it was not her fault the food came out like this. 4) Rude attendant came over 25 mins after I had turned on my attendant button to ask for a bottle of water. (I turned it on while they were still serving drinks) (also forgot I needed water to take some medicine that required to drink a full glass) She came up to me and my fellow passenger, yelled at BOTH us while she was waving her hands our face. I mentioned to her "it's not polite to treat people this way" she moved her hands closer to my face thrusting her whole body over my fellow passengers face, and continued yelling at me about turbulence (while she's completely avoiding the rule herself.) He and I were both seated and buckled and not bothering anyone. She could've just taken her own lecture and kept ignoring the signal. I wrote about this in customer support letter that the 'NICE' and 'Helpful' attendant Gave to me that sincerely apologized for the previous attendants behavior."

Punti positivi: "Snack offered was tasty"
Punti negativi: "No USB charger in seat"

Punti positivi: "easy check-in, fast boarding, one of the few airlines still offers free refreshments on board"
Punti negativi: "not sure of where to queue for boarding for many people"

Punti positivi: "Has been 6 days and my luggage is still lost. Doubt I will see it again. It did have a nice luggage tag on it with all the info needed to track me down."

Punti positivi: "Croissants and chocolate on an early morning flight"

Punti positivi: "Excellent crew"
Punti negativi: "Terrible seats :-("

Punti negativi: "Major delay"

Punti positivi: "Customer service and food served during the trip (economy class)"
Punti negativi: "IFE system very old, narrow space between seats"

Punti positivi: "I was supposed to visit my father who was just put in a nursing home for a few days and the day of my flight I received an email from Swiss that they had rebooked me for the next day! So frustrating! The trip would have gotten so short that it wasn't worth it so I had to reschedule it 6 weeks out. It got my dad really upset! Thank god his health is stable at the moment."

Punti negativi: "Flight from Delhi to Zurich was on time but from Zurich to Miami it was delayed by 4 hours. We sat in a hot plan for almost an hour 30 minutes and then decided to let us off the plan. I would like to ask for some compensation for this delay. Please have someone from Swiss international reach out to me. Thanks"

Punti positivi: "Excellent boating procedure Friendly crew good service"
Punti negativi: "Seats smaller, especially well the seat be afore head rest is pushed back!"

Punti positivi: "Comfy, loved the individual Tvs and food was great!"

Punti negativi: "Checking in we had a nasty representative, but other than that, all was well"

Punti positivi: "that the movie stayed on while people were filing out which made it less frantic and more chill. the lines at immigration were terrible"
Punti negativi: "the calzone served just before landing was tricky because the inside was soupy and it was messy to eat"

Punti positivi: "La mejor compañia con la que he efectuado este trayecto en económica! Muy recomendable."

"Definitely would recommend and I will book again"

Punti positivi: "Arrived early, nice bus. Class lounges"
Punti negativi: "Friendly flight attendants, more comfort . Better food. Faster service"

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Cabin crew were great."
Punti negativi: "Was almost impossible to make this connection. Honestly I probably should’ve been moved to yet another later flight. Ground crew said my bag had made it on board, so i waited and waited but it never showed up in Kraków. Lost luggage team was helpful and told me it didn’t make the flight - it was on the next one. Hopefully it gets delivered soon but it will be difficult bc my air bnb has no buzzer"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "The crew was great with kids. Very friendly and helpful."

Punti negativi: "Viaje corto"

Punti positivi: "The crew was great,we had the last seat."
Punti negativi: "Better seats,better food."

Punti negativi: "Lufthansa not taking any responsibility for allowing connection time to be so short. Everyone on the fight from London missed their connections!"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "Food was poor. Movie options limited and the software frequently froze and needed rebooting."

Punti positivi: "Very good customer service on flight. Love the way they treat their customers."
Punti negativi: "Was surprised by the $60 fee to check in a bag. I know i bought this through kayak, but it would have been nice to have told that up front, and even further, if they had let me check 1 bag for free like everyone else."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "The crew was very professional and pleasant. The food was tasty for airplane food."
Punti negativi: "The seats were not that comfortable."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "Flight crew and airport crew very helpful ,"
Punti negativi: "Due to delay in LA, was rescheduled to later flight which was also delayed"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Great service, smooth, on-time flight."

Punti negativi: "A little older aircraft and seat was very warned"

Punti positivi: "The crew was really nice"
Punti negativi: "The flight was delayed, there was no TV or any other entertainment"

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "Great airplane. Very nice staff. Great service."

Punti positivi: "As a United 1K member and Star Alliance Gold member, I expected a little better treatment than being charged a premium to sit with my family in a 'rock bottom' basic seat."
Punti negativi: "I was surprised to have to pay more for a basic seat. I really thought I had paid enough already. I could not get boarding pass tickets for the last leg of our fight. I was told that Lufthansa''s system does not communicate with United Airline System. I found this to be untrue because I have had code share flights between United and Luftansa for 20 years. At Munich I was told that they could not get me tickets either and said that there may be a security issue with me. Once I heard this I walked away."

Punti positivi: "Crew was nice, Feel safe"
Punti negativi: "We left Frankfurt over hour late, no entertainment at all, small plains have usually few big TVs on the sealling there was nothing."

Punti positivi: "Arrived safely; good selection of movies; sound reasonable."
Punti negativi: "Departed and landed late; virtual no assistance in close connections; even though I paid for economy plus, the seat was terribly uncomfortable and did not properly recline; overhead cabin storage was limited and even did not easily accommodate carry on luggage; food was served cold and unreasonably small dinner and breakfast."

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "I'll probably never fly Basic Economy again....it's worth the extra money."

Punti positivi: "There's nothing much that's positive to say about this leg of our journey."
Punti negativi: "Not only was the flight delayed, but there was confusion at the gate for boarding of even first or business class. We had to carry our luggage down 2 flights of stairs to get on a bus, which then transported us a very long ways away on the tarmac. Then it was an older model plane and the engine noise, even though we were up front, was extremely loud! It was somewhat worrisome. The food was terrible and by the end of the 90 minute flight our rears were sore from the poor seat cushioning. Not a good experience at all. All of this was after a terrible experience and delay just trying to connect flights within the German airport and the security delays that probably would have made us lose our flight if it wasn't delayed. There needs to be a better system if you are not staying in Germany but just connecting flights from the same airline!"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti negativi: "Plane was old and had no in flight entertainment"

Punti positivi: "good flight."
Punti negativi: "Ran a timy bit late but staff was all very nice."

Punti positivi: "We had a very short connection as a result of a long delay in our flight from Athens to Munich. Lufthansa held the gate open and helped us get on board tom our flight to Chicago. The plane was big, roomy and the seats were comfortable. There were adequate number of toilets so people didn't have to stand in long lines. The crew was very friendly in an efficient way, not like in Asian airlines where the passenger gets coddled. I particularly appreciated the serving of water/juices every so often to stay hydrated."
Punti negativi: "They could have made the transfer easier by having a trolley to move us instead of having us run through the airport. I am 70 and have had both knees replaced. While I can walk just fine, running was very difficult."

Punti negativi: "Late arrival in Munich, missed connection to Krakow, no rebooking and nobody cared that we, 3 people, get to our destination the same day. Spent 12 hours ( 10 am to 10 pm ) at Munich airport not knowing if and/or when we get on the plane, hoping to be on 10 pm flight, not making any connection all day long. Suggestions to fly through different city or on different airline we’re met with shrug and “ not possible “ reply. Having one Omaha Krakow Lufthansa ticket made no difference to anybody. Horrible experience specially that one of us was 80 years old. Will never fly with Lufthansa again. None of my friends will. Dreading my flight back. Kasia Bradley"

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Big chaos on airport: 3x changed the Gate, workers at boarding don’t speak English and ask me to speak Germany...everything was terrible and I never use Lufthansa again and don’t recommend to anybody..."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"I voli sono sempre in ritardo."

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Punti negativi: "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."

Punti positivi: "Fast and smoothy check in"
Punti negativi: "After arrival to budapest not platformy ready and waiting over 10minutes"

Punti positivi: "Stewards"
Punti negativi: "Uncomfortable seats"

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "Overall experience was good. Boarding was fine and onboard crew was nice and helpful."
Punti negativi: "Seats do not recline and there is not a lot of legroom, especially if you are over 180 cm."

Punti positivi: "crew and boarding was nice"
Punti negativi: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Punti positivi: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Punti negativi: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."

Punti negativi: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."

Punti positivi: "Friendly crew"
Punti negativi: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Punti positivi: "I did not had a seat"
Punti negativi: "I did not had a seat"

Punti positivi: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Punti negativi: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Punti positivi: "Ok flight"
Punti negativi: "Comply with departure times"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti positivi: "Good airport . Punctual flight ."

Punti positivi: "On time without any delay"
Punti negativi: "Satisfied"

Punti negativi: "puntualità"

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "The crew was very friendly and helpful."
Punti negativi: "The boarding process took far too long. We were standing at the gate for what seemed like an hour. I'm not sure exactly why we were delayed in boarding the plane. There was no explanation."

Punti negativi: "Hi"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "The Check in was nice and polite"
Punti negativi: "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."

Punti negativi: "1. The check in was delayed and very chaotic. 2. The landing was horrible 3. The plane was not comfortable ."

Punti positivi: "Everything was ok"

Punti positivi: "The price"
Punti negativi: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"

Punti negativi: "The flight was delayed and there was even no information about it. Gate number was changed after boarding time and we didn’t hear any appologize not even receive some meal vouchers or food on board. We arrived more then 1 hour later- I can not evalute this as a good service."

Punti negativi: "You have to inform the customers, that company needs you to have a visa"

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "Had to stand in the sun for about 30 mins waiting to board. Had to buy a bottle of water for £2.5 why can’t they just pour a glass of water or even sell at a reasonable price."

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "The Crew was excellent"
Punti negativi: "The boarding process was terrible, took a long time - few and not enough boarding and suitcases counters, which made people wait for a long time and even let others to pass them in line because their flight was earlier. due to this our flight was late by 45 minutes. the food was too expensive."

Punti positivi: "Cheap."
Punti negativi: "Last minute boarding change & overall 1 hr delay"

Punti positivi: "I asked for a cup of water for my child and they gave me a bottled water. Then they charged me 2.50 euros. Their credit card processing machine was not working properly, which was frustrating: the flight attendant got frustrated and had to come back again until she can process my payment."

Punti positivi: "2 hours delay. Not much one can do about this. The flight was good in general, 3* only due to the delay."
Punti negativi: "2 hours delay. Not much one can do about this. The flight was good in general, 3* only due to the delay."

Punti positivi: "So many crying children"

Punti positivi: "Cheap fare"
Punti negativi: "No entertainment"

Punti positivi: "Maybe the food selection and the price of it."
Punti negativi: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti positivi: "Purchased priority boarding for a change which was nice to be able to not have to jump in the queue quickly. Boarding was fine and the crew were very friendly and professional. The extra legroom seats over the wing provided a good extra space."
Punti negativi: "The cleanliness of the plane was not good, the carpets were fraying and the seats were old and tired. The seats were positioned too upright and there was no option to recline the seat so it was a very straight seat for 2hrs on the flight."

Punti positivi: "Cheap with early booking"
Punti negativi: "No food, even free coffee."

"Ritardo di un’ora"

"The plane had a delay of over one hour. We were boarded and until they fixed some technical error we were in the plane without air conditioning, in Catania with an outside temperature of 38 Celsius. So everyone can imagine that we were boiling in the airplane. 🙁"

Punti negativi: "Aumentare possibilità di tè da bere (disponibili solo tè verde o negro)"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti positivi: "The crew was good, the fly was hot the air conditioning not cooling."
Punti negativi: "The time of departure"

Punti positivi: "Il volo nel complesso"

Punti negativi: "il problema è lora e mezza di ritardo del volo! Assurdo!!!"

Punti positivi: "Liked all!"
Punti negativi: "Some free water"

Punti positivi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"
Punti negativi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"

Punti negativi: "Siamo rimasti 20 minuti in attesa sul Bus per la pista di decollo respirando CO2,,,,, che schifo"

Punti positivi: "Velocità e precisione"
Punti negativi: "Persona oversize di fianco senza averle fatto prendere 2 posti"

Punti positivi: "Il sedile era rotto; in atterraggio il cuscino è scivolato; non sono caduta perchè ero trattenuta dalla cinture e comunque non c'è abbastanza spazio tra un sedile e l'altro per cadere."

Punti negativi: "Sedili scomodissimi. Imbarco lentissimo a causa del controllo dei bagagli al gate. 1 ore di ritardo in arrivo"

Punti positivi: "C ERA UNO STUART MOLTO SIMPATICO CHE HA STEMPERATO L ATTESA DEL RITARDO IN MANIERA SIMPATICA E COINVOLGENTE ; UN PO MENO IL PILOTA CHE HA FATTO UN ATTERRAGGIO E UNA DISCESA POCO MORBIDA E ABBASTANZA A SCATTI, A DIR POCO PIACEVOLE ....E QUESTO E' SUCCESSO ANCHE ALL ANDATA ANCOR PEGGIO DEL RITORNO...."
Punti negativi: "LA PUNTUALITA' SOPR.NEI RITORNI ,E CERTE MANOVRE DI VOLO ..... ALL ANDATA 25 MIN DI ANTICIPO PER ATTERRARE SALTELLANDO NON E' STATO UN GRAN CHE PIACEVOLE, DEL RESTO NORMALISSIMO VOLO"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Sedili, spazio fra i sedili, regole bagaglio, scelta dei posti, tariffe extra e supplementi."

Punti positivi: "Volo spostato da Catania. A Comiso. Ritardo di unora emezzo cause totale"

Punti positivi: "Crew was professional and well organised."
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Check in"

Punti negativi: "Ritardo di 55 minuti !! Essere in orario visto orario tardivo di atterraggio"

Punti positivi: "Exellent start and landing! Bravo pilots!"

Punti positivi: "Rapido"
Punti negativi: "Rumorisità eccessiva"

Punti positivi: "La gentilezza del personale"
Punti negativi: "Troppa confusione con i bagagli abordo"

Punti negativi: "La vendita di gratta e vinci"

Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."

Punti positivi: "il primo pilota è stato bravo e siamo atterrati a parigi circa mezz'ora prima se non di più dall'orario effettivo"
Punti negativi: "ryanair è un pacco. Un volo pagato 10 euro alla fine ci è costato 100. Un vero schifo. Tutto da pagare andata e ritorno. Mai piu."

Punti negativi: "Diverted"

Punti positivi: "L’ora di partenza comodo"
Punti negativi: "La ressa agli imbarchi non gestita adeguatamente!"

Punti negativi: "Hostess a dir poco maleducate. La ragazza con i capelli rossi ha persino esclamato” Vado a fa finta de lavora’” ovviamente in dialetto romano!!! Senza parole"

Punti negativi: "Never again"

Punti positivi: "Prezzo basso e nessun problema con i bagagli, personale simpatico"
Punti negativi: "Prezzi bevande/cibi a bordo assolutamente assurdi, sedili veramente scomodi (non ci entravo neanche), non c, vmneanchehermo per vedere le statistiche"

Punti negativi: "Food was not offered and there was no entertainment but over all the flight was fine."

Punti positivi: "Puntualità e cortesia del personale"

Punti positivi: "Prompt bag drop and boarding"
Punti negativi: "Finding the car rental drop off point"

Punti negativi: "So disorganized. Lots of staff but only one worker. The only staff member that was helpful was the lady at the check-in desk."

Punti positivi: "Tranquillità del volo"
Punti negativi: "Nulla"

Punti positivi: "Nulla in particolare"
Punti negativi: "Bambini e neonati senza priorità"

Punti positivi: "New aircraft lavazza stong coffee"
Punti negativi: "All was good"

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "Having to pay fee for airport check in."

Punti positivi: "Confort"
Punti negativi: "1 ora e 30 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Efficient service on board."
Punti negativi: "Service slow on the ground but not terrible. The person who handled the bags was efficient but a miserable person and rude. That is not necessary! I am referring to checking the bags at the check in and check bag counter in Catania."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Tutto"

Punti positivi: "On time"

Punti negativi: "Atterraggio un po' brusco"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Freddo in cabina eccessivo."

Punti positivi: "Legroom was good"
Punti negativi: "They sold perfume and lottery tickets when I needed a cup of water."

Punti negativi: "Partenza in ritardo di 35 minuti"

Punti negativi: "Ritardo alla partenza. Disordine è ritardo all’imbarco. Atterraggio pessimo."

Punti positivi: "Prezzo"
Punti negativi: "Ritardo"

Punti negativi: "I sedili non erano reclinabili."

Punti positivi: "Well heck it’s cheap at least. Make sure you pay for upgrades."
Punti negativi: "You get nickelled and dimed for everything. Seats are cramped. Lots of drunk people. Miserable staff."

Altre info su SWISS
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Catania e arrivano per la Polonia

Le compagnie aeree che partono da Catania e arrivano per la Polonia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Catania per la Polonia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Catania per la Polonia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Catania per la Polonia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Catania per la Polonia

Prenota voli economici da Catania a Polonia

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

10/12
ven
diretto
Ryanair
2h 30m
CTA - KRK
13/12
lun
diretto
Ryanair
2h 25m
KRK - CTA
10/12
ven
diretto
Ryanair
2h 30m
CTA - KRK
13/12
lun
diretto
Ryanair
2h 25m
KRK - CTA
12/12
dom
diretto
Wizz Air
2h 30m
CTA - KRK
15/12
mer
diretto
Wizz Air
2h 25m
KRK - CTA
10/12
ven
diretto
Ryanair
2h 45m
CTA - WMI
13/12
lun
diretto
Ryanair
2h 45m
WMI - CTA
10/12
ven
1 scalo
Ryanair
18h 40m
CTA - KRK
13/12
lun
diretto
Ryanair
2h 25m
KRK - CTA
15/12
mer
diretto
Wizz Air
2h 50m
CTA - WAW
22/12
mer
diretto
Wizz Air
2h 50m
WAW - CTA
10/12
ven
diretto
Ryanair
2h 45m
CTA - WMI
13/12
lun
1 scalo
Ryanair
13h 35m
WMI - CTA
10/12
ven
diretto
Ryanair
2h 30m
CTA - KRK
13/12
lun
2 scali
Ryanair
12h 30m
KRK - CTA
12/12
dom
diretto
Diverse compagnie
2h 30m
CTA - KRK
15/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
25h 10m
KRK - CTA
10/12
ven
diretto
Ryanair
2h 45m
CTA - WMI
13/12
lun
2 scali
Ryanair
12h 35m
WMI - CTA
10/12
ven
diretto
Diverse compagnie
2h 30m
CTA - KRK
12/12
dom
diretto
Diverse compagnie
2h 25m
KRK - CTA
10/12
ven
3 scali
Ryanair
23h 15m
CTA - WMI
13/12
lun
diretto
Ryanair
2h 45m
WMI - CTA
17/12
ven
1 scalo
Ryanair
7h 55m
CTA - KRK
20/12
lun
diretto
Ryanair
2h 25m
KRK - CTA
15/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
22h 30m
CTA - WAW
22/12
mer
diretto
Diverse compagnie
2h 50m
WAW - CTA
17/12
ven
1 scalo
Wizz Air
15h 55m
CTA - KRK
19/12
dom
diretto
Wizz Air
2h 25m
KRK - CTA
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
24h 15m
CTA - WAW
13/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
19h 50m
WAW - CTA
15/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
25h 35m
CTA - WAW
22/12
mer
diretto
Diverse compagnie
2h 50m
WAW - CTA
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
23h 45m
CTA - KRK
12/12
dom
1 scalo
Diverse compagnie
10h 40m
KRK - CTA
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
23h 45m
CTA - KRK
12/12
dom
diretto
Diverse compagnie
2h 25m
KRK - CTA
29/12
mer
diretto
Wizz Air
2h 50m
CTA - WAW
2/1
dom
diretto
Wizz Air
2h 50m
WAW - CTA
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

10/12
ven
diretto
Ryanair
2h 30m
CTA - KRK
15/12
mer
diretto
Ryanair
2h 30m
CTA - KTW
26/12
dom
diretto
Wizz Air
2h 30m
CTA - KRK
13/12
lun
1 scalo
Wizz Air
12h 15m
CTA - KTW
26/12
dom
diretto
Ryanair
2h 30m
CTA - KTW
17/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
17h 20m
CTA - KRK
26/12
dom
diretto
Ryanair
2h 30m
CTA - KTW
11/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
13h 05m
CTA - WAW
15/12
mer
1 scalo
Wizz Air
15h 55m
CTA - KRK
27/12
lun
diretto
Ryanair
2h 30m
CTA - KRK
15/12
mer
diretto
Wizz Air
2h 50m
CTA - WAW
11/12
sab
2 scali
Ryanair
38h 30m
CTA - KRK
14/12
mar
1 scalo
Diverse compagnie
14h 25m
CTA - WAW
14/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
34h 35m
CTA - WAW
10/12
ven
2 scali
Ryanair
18h 35m
CTA - KTW
9/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
15h 25m
CTA - KRK
12/12
dom
diretto
Wizz Air
2h 50m
CTA - WAW
9/12
gio
1 scalo
Ryanair
15h 00m
CTA - KRK
19/1
mer
diretto
Wizz Air
2h 50m
CTA - WAW
12/12
dom
2 scali
Diverse compagnie
24h 00m
CTA - KTW
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe