TRN - MAD

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TRN — MAD
27 gen — 3 feb1
Andata e ritorno
1 adulto
Economy
0 bagagli
Da?
A?
gio 27/1
gio 3/2

Informazioni utili: Voli Torino - Madrid

Bassa stagione

marzo

Alta stagione

luglio

Prezzo medio andata-ritorno

149 €

Buona offerta andata-ritorno

114 €

Buona offerta solo-andata

97 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 28%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 40%.
(media delle ultime 2 settimane)
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I consigli per trovare un volo economico

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  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di giugno, luglio e agosto sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è marzo.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 18% in più di una volo di sera.
  • L’Aeroporto di Torino Caselle (TRN) è situato 16 km a nord del capoluogo piemontese ed è raggiungibile in automobile dal raccordo autostradale Torino-Caselle e dalla tangenziale nord.
  • La Sala Amica situata nella zona partenze dell’Aeroporto di Torino (TRN) è aperta dalle ore 05:00 alle ore 24:00 per i passeggeri a mobilità ridotta e i loro accompagnatori.
  • Nella zona arrivi dell’aeroporto torinese sono presenti vari tipi di negozi, un supermarket, una farmacia e diversi sportelli bancomat per il prelievo di contante.
  • Oltre a delle comode air room presso il terminal 4, nei pressi dell’Aeroporto di Madrid-Barajas (MAD) sono presenti alcuni hotel aeroportuali, come quello della catena Ibis o il Tryp Madrid Alameda.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Torino per Madrid

3 principali compagnie aeree con voli da Aeroporto Città di Torino a Madrid-Barajas

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK
8,6
ITA AirwaysValutazione complessiva sulla base di 10 recensioni
8,8Imbarco
8,0Comodità
9,0Personale
7,4Divertimento
8,2Cibo
Recensioni compagnia aerea

Ecelent

Altre info su ITA Airways

Ecelent

Expect Full aircraft in economy

Nel complesso un buon viaggio .. un po’ di allerta per gli scioperi del 16/12/2021 ma fortunatamente questa compagnia è partita con solo 20 minuti di ritardo

Uno snack oltre al bicchiere d'acqua, sarebbe molto gradito in un volo di oltre un'ora, per il resto, old is gold, aerei soliti e personale molto educato.

Meh

Non ho preso il volo

Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente

Exceptional from beginning to end.. thank you Kayak!

Me fui madrid - Cancún y nunca llegó la maleta 🧳 a Cancún… iberia no se hace responsable y debo arreglármelas con AereoMexico quienes no dicen nada sobre mi equipaje…… MUY IRRESPONSABLE IBERIA

Left my luggage behind. Flight attendants were extremely rude. Got charged twice for my ticket and still no refund. Worst airline i’ve ever flew with.

Delayed departure from Lisbon due to security issue but flight arrived on time in Madrid.

The flight was hours late and caused me to miss my connection to Boston. Iberia was slow to fix things at the airport and ended sending me to a low-budget hotel. This was a bad experience overall and I will likely discontinue using Kayak again going forward.

Really bad service at Athens airport.

I think it was silly that we needed to get a new boarding pass after we showed proof of a negative covid test. I think this proof could have been done online when booking the flight. It seemed very inefficient to do at the gate for everyone.

Nice service. Everything on time. Not really a luxurious experience in business class.

Many people had masks off for very long periods of time. I noted one woman sleeping for the last 3 hours of the flight with no mask on. Cabin crew walked past several times, served drinks and food and didn’t bother to say anything until land procedures. Also during the meal they flight attendant told us there was one chicken meal left and left it amount is to argue who gets it. Frustrating and unsafe flight.

Food absolutely disgusting. Seats rigid and not comfortable. Aisle narrow so constantly getting bumped by everyone passing and I’m normal size person. Like flying Madrid to US direct.

The flight from Madrid to NYC was operated by American airlines,it took them a while to figure it out that I'm on flight number 095,it was really frustrated and a lot of pressure for me.finally a wonderful lady figure it out and helped me to go on the flight back home to NYC.

Was surprised at legroom. Last time I flew my knees were on my chin

Well many things could have been better. I bought business class ticket. There was no lounge at airport. At least they could have provided us vouchers for a good restaurant to rest, eat, charge our phones etc... The seats were so uncomfortable. They dont recline and i booked business especially for comfort due to back pain. There was no entertainment at all. In our time this is really poor. I liked the food. Crew was super nice.

British Airways cancelled my flight just a few hours before my departure. Very upsetting.

Punti positivi: "Not much of anything. No complimentary food or drink for a nearly five hour flight, and sub- par customer service."
Punti negativi: "The check in agents with Iberia airlines in Porto were rude, the. told me only when I arrived that I could not carry on “camping backpacks”, so I would have to check it for an additional 40 euro to check it.. despite saying they’d be happy to check “carry on” free of charge.. I’ve never had a problem with my backpack before, and it fits well within the size restrictions and easily fits in the overhead.. then they were unable to transfer my bag that I payed 40 euro to check, to my connecting flight. Therefore I had to wait two days to receive my luggage at my final destination in Rome.. Overall a really mediocre and frustrating experience."
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "That they would not cancel the flight two days prior"
Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"
Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "I could not fly"
Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."
Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"
Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"
Punti positivi: "Nothing, it was awful"
Punti negativi: "They were late with boarding to begin with and the process was extremely unorganized and slow. The Air France flight that was boarding next to ours at gate 9 got everybody onto the plane before our flight did and their plane was scheduled to take off 10 minutes AFTER us. The boarding attendant didn’t do a good job of announcing the group number for boarding. After priority and no baggage passengers, it was just one big mob. Our boarding passes were in group 1 but my mom ended up being one of the last people let through. The 2 attendants made her wait because they needed to tag her luggage. I guess they felt it was too big for carrying on. Which is fine. But they literally made her stand there while they let almost everyone else in line through. They even tagged other luggages and she was still waiting. And when she asked them about it, they told her to wait and they have to assist other people. What’s the point of being group 1 for boarding then? We still had to wait til pretty much everyone else went in. And the fact that our seats were in row 29 which is at the tail end of the plane made it even worse. Now we need to squeeze by 28 rows of people when we could’ve been in our seats and out of the way a long time ago. Terrible service!"
Punti positivi: "The crew on board seemed efficient and friendl for this short 2.5 hour flight."
Punti negativi: "No food, no drink, no entertainment were included with this fare. Thankfully we were so exhausted from the long haul flight immediate preceding this flight that we did not care. I'm not sure why but the gate staff was trying to get everyone to check their smaller bags including our backpacks. My husband gave in but I did not since not having them would be disaster during this trip. His backpack and many bags from other customers came about 15 minutes after the rest of the luggage so we were a little panicked. Thankfully all turned out fine."
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The flight circling for 1 hour leaving our connecting flight cancelled and forcing us to stay in Madrid for 24 Hours and the Iberia staff being rude and unhelpful left us in the airport for 6 Hours before offering us a hotel and coming back the next day to do 2 flights instead of a direct flight"
Punti positivi: "The airport was air conditioned, I guess?"
Punti negativi: "Awful service all around. Some type of notification about needing a passport that expires more than 6 months after your retrun date would be nice, either from the airline or from kayak, since you already send so many emails anyway. This would be super easy for you to do and save a lot of people a lot of hastle, since many do not know about this pretty counterintuitive restriction. Anyway, Iberia offered to rebook me the following day and put me on standby for the next flight to give me the morning to renew my passport. However when I came back to check in for the second flight, the original attendant had forgotten to actually add me to the standby list and in the meantime, my connecting flight had become overbooked. The check-in folks argued about whether I could be upgraded to fit onto this flight, but decided that since the original dely was my fault, the best they could offer was a flight at the same time the following day. I asked if I could rebook my return flight to push it back a day, and they told me that figure reservations could only be changed over the phone. I totally accept that monitoring the validity of my passport is my responsibility, but refusing to put in an ounce of effort to assist their customers with relatively unknown and counterintuitive restrictions, then not admitting to fault of your own or lifting a finger to make up for blatantly crappy service if it even slightly affects their bottom line is absurd. Do better, Iberia. Oh wait, you're an airline. I won't hold my breath."
Punti positivi: "Saving grace: movie selection much better than expected. Food a bit better than expected (in the world of airline food). Crew capable & nice enough. We got to our destination on time, so at least there’s that."
Punti negativi: "Boarding @ JFK was a joke. That part of airport is currently under construction, so massive # of ppl & not enough room for everyone. Once on plane, all reasonably good until we reached altitude & settled in for the evening. At that point, for some reason the heat came on between rows 39 & 46 (we were in row 45) & was on all. night. long. on an overnight flight. Crew was baffled & didn’t know how to fix. I was melting & miserable — impossible to sleep. Cramped, basic economy seats. Awful experience."
Punti negativi: "JFK-Madrid flight got delayed by 3 hours which would cause me to miss my connection for Madrid-Split (~2 hour layover), I asked the Iberia representatives at JFK about changing the flight and they reassured me that “the connecting flight would hold for us” and “no need to change our flight”. To our surprise the connecting flight already left when we arrived to Madrid. It’s clear that this was a case of “not our problem” from the JFK Iberia ticket agent. Rather than helping us find a viable alternative for our flight (namely a flight that doesn’t arrive more than a full day later) before leaving for Madrid they shipped us to Madrid where there were poor/no options for getting to Split at the original planned time. I’m very upset that I’m going arrive more than a day late to my destination and that I was blatantly lied to by the Iberia agent at JFK, never ever going to book a flight with Iberia again."
Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"
Punti negativi: "One of the cabin crew had a attitude problem, very much a bull in china shop. Very disappointed. She threw a pillow someone had dropped at the seat between my partner and I. Kept on bargain past me and kept on knocking my arm while I was seated"
Punti positivi: "Was very lucky and had whole row of three seats to myself. Also time zone change so flight was only really 1 1/2 hours instead of 2 1/2 hours."
Punti positivi: "The attention, food and entertainment available on board"
Punti negativi: "Un po’ tutto"
Punti positivi: "Me gusta el servicio, la comodidad del idioma.. y la puntualidad de los viajes.."
Punti negativi: "Yo me sentí mal con la displicente atención del auxiliar de vuelo. El no quiso ayudarme a poner mi equipaje de mano en el compartimiento encima de mi asiento. Dijo que si el levantaba esa maleta el podía dañar su espalda.. y el seguro no lo atenderia.. le dije al señor que yo había solicitado asistencia.. pero el dijo que para otra vez, pusiera mi equipaje en carga.. un pasajero vecino de mi asiento al ver la negativa actitud de ese señor.. levantó mi equipaje y me ayudó. Yo soy viajero frecuente de Iberia y se que una mala actitud no hará cambiar mi preferencia."
Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"
Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"
Punti positivi: "Turist class is now low cost class too"
Punti negativi: "Overall a very uncomfortable journey"
Punti positivi: "Check-in was good, no queues. I arrived about four hours before scheduled departure time and check-in had been open already for an hour. In Mexico City Airport I had missed a flight three days earlier as I'd been observing the departure screens and they'd failed to update the status of my aircraft: this time I was informed of the gate at check-in. Flight was on time and didn't do anything scary. I was lucky as my neighbour found another free seat so left me with more room."
Punti negativi: "I've found Iberia to be uncaring. This flight was much the same. The food and drink service was cheap, and I felt the attendants didn't feel like they had to try to give good service. The new entertainment screens kept coming on, and I kept turning them off as I wished to sleep. Eventually I discovered they were being triggered by the electrostatic charge on the pillows that I was rearranging."
Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"
Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"
Punti negativi: "There were delays at Heathrow due to fog. Rather then backing up all planes by an hour or so, BA gave our plane away. We experienced a 6 plus hour delay. So after flying for nine hours from the U.S. overnight to London, we had to sit around the airport, while watching other planes take off on time. We got in so late to Madrid that our hotel room that we reserved months earlier was given away. After being awake for over 24 hours we had to walk around Madrid at 11:00 pm at night, looking for someplace to lay our weary heads."
Punti negativi: "Airline personnel were not helpful and seemed annoyed when asked questions about a very tight connection I was trying to make in Madrid. They brushed off my questions with one word answers and then it turned out that we were 10 minutes late arriving and I missed my connection. The customer service people who were supposed to re-book me, actually tried to blame me for missing the connection! Overall, not a great experience -- very inefficient process with no one at the airline taking responsibility. Won't fly again if I have the choice."
Punti positivi: "Arrived 10 min early"
Punti negativi: "I paid extra for a seat in the exit row and as soon as we took off someone from another row snuck into the exit row without paying and the flight attendants totally ignored him and he sat there the entire flight for free. They don’t give you so much as a glass of water for free and the luggage took 45 minutes to appear after landing. I certainly wouldn’t chose to fly them again if I had an alternative tho they are better than that horror Vueling whose seats were so close together that I was unable to sit with my legs straight because the leg room was so little."
Punti positivi: "This was a good flight with good service and a nice crew. It was especially nice to have actual silverware to use for the meal."
Punti negativi: "Changing terminals in New Yory was challenging because the route was not clearly marked. They did not honor the on-line boarding passes, so I had to go to the counter to reprint the boarding passes and then go through security again. I also would have preferred a clean blanket once I got on board. The flight attendants seemed hesitant to speak to me in Spanish, which I speak pretty well and they also seemd uncomfortable talking to me in English, which is my native tongue. This made it hard to interact with them in my normal good natured way."
Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"
Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."
Punti positivi: "Nothing in particular"
Punti negativi: "Confusion at boarding gate with different groups being called with no clarity - overpriced for 1 way Trip"
Punti positivi: "Excellent"
Punti negativi: "Very good"

Di positivo solo la gentilezza di tutto l'equipaggio. Purtroppo la partenza con più di un'ora e mezza di ritardo di cui più di mezz'ora inspiegabilmente fermi in pista.

The staff were very strict on following the disembarking procedures in line with COVID restrictions which I really appreciated

Orari non rispettati! Del tutto scontenta!

There were some individuals not using face masks properly (being almost all the time without them) and the cabin crew did not alert them at all.

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"
Punti negativi: "Ho dovuto pagare due volte 50€ + 50€ di due valigie per 5cm in più di grandezza , che schifo di speculare sul bagaglio a mano....non viaggerò più con la Rainer."
Punti positivi: "That it was on time"
Punti negativi: "On board entertainment"
Punti negativi: "Aumentare possibilità di tè da bere (disponibili solo tè verde o negro)"
Punti positivi: "Seat uncomfortable... have to pay everything including water."
Punti negativi: "Everything good"
Punti positivi: "personale"
Punti negativi: "puntualità"
Punti positivi: "British Airlines is a great airline company"
Punti negativi: "Personale molto arogante non ti prendono mai in considerazione."
Punti positivi: "Rien,"
Punti positivi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"
Punti negativi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"
Punti positivi: "Personale grntile."
Punti negativi: "Ritardi, prezzi e fastidio in cabina"
Punti negativi: "Meno comprensibili, e non sono disponibile in caso in incomprensione"
Punti positivi: "Cost"
Punti negativi: "More comfortable seats. Easier transfer from BVA to CDG"
Punti positivi: "Il modo scorreto e arrogante del personale"
Punti negativi: "Gente razzista"
Punti negativi: "The landing was very rough. My mom and I felt sick."
Punti negativi: "Un decollo in ritardo di due ore e mezza crea non solo disagio, ma soprattutto grandi problemi di organizzazione a tutto ciò a cui il viaggio è collegato. Sette ore da Eindhoven ad Orio al Serio le trovo inaccettabili."
Punti positivi: "La amabilidad del personal. Página web fácil de usar"
Punti negativi: "Los asientos don demasiado duros. Deberían poder reclinar los espaldares. Me molesta que cobren adicional por todo. A la final el precio inicial es irreal"
Punti positivi: "Tutto: Accoglienza e professionalità in modo particolare."
Punti negativi: "Niente"
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Bagage charge"
Punti positivi: "Crew/ fast flight"
Punti negativi: "Nothing"
Punti negativi: "Ultimo volo Ryanair accumula sempre il ritardo della giornata. 40 min oggi diventa un problema per prendere il treno dall’aeroport che non aspetta giustamente"
Punti negativi: "La aeromoza , poco educada. Las del boarding me cobraron una maleta cuando en el check in nunca me avisaron, ni dieron la opción, de hecho a cada pregunta nuestra tuvieron que acudir a la encargada, todos principiantes, y eso significó que yo tuviese que pagar 20 euros por una cartera de mano."
Punti positivi: "Velocità e precisione"
Punti negativi: "Persona oversize di fianco senza averle fatto prendere 2 posti"
Punti positivi: "Smooth trip"
Punti negativi: "Boarding"
Punti positivi: "cheap?"
Punti negativi: "the fare and baggage rule become complicated."
Punti negativi: "Non si può pagare più il trolley del volo vergogna"
Punti positivi: "tutto perfetto"
Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."
Punti negativi: "Invadenti nel proporre acquisti. Personale di volo con abbigliamento di scarsa qualità."
Punti positivi: "puntualità e la possibilità di 2 bagagli anche se uno viene stivato"
Punti positivi: "Nientedimeno particolarmente emozionante, mi è piaciuta Lisbona!"
Punti negativi: "Tutto.. T2 orribile, imbarco rinchiusi in delle corsie come delle pecore, ritardo di 1 ora e mezza."
Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Freddo in cabina eccessivo."
Punti positivi: "La puntualità nell’arrivo a destinazione."
Punti negativi: "Ancora una volta l’apertura puntuale del gate è stata seguita da un’attesa alla porta di accesso alla pista e poi sulla pista stessa, mentre si effettuava il rifornimento. A parte la frustrazione per aver speso inutilmente i soldi della priorità, anche il rischio!"
Punti positivi: "Il volo, diretto da Edimburgo a Roma."
Punti negativi: "Posti a sedere nello standard RyanAir, scomodissimi e da dolori. Per uno alto 1.90 e robusto come me, le 2 o 3 ore di volo possono diventare un supplizio ed una tortura, soprattutto nei voli affollati."
Punti negativi: "The airline app did not enable us to download our boarding passes as non-EU citizens and the check-in desk refused to issue paper boarding passes. We had to wait to the last minute at the gate for the agent to write up a boarding pass by hand. Ridiculous."
Punti negativi: "Nulla"
Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo cancellato meno di 24h prima. Nessuna alternativa offerta. Viaggio perso"
Punti positivi: "Aereoporto di Ciampino molto organizzato... volo arrivato a destinazione con 20 minuti di anticipo.."
Punti negativi: "I nuovi Boeing, credo 737-800, hanno delle sedute meno comode di una panchina in marmo. Sono sedili stretti, e questo si sa, ma che anche sull'imbottitura abbiano risparmiato, questo è da denuncia. Un Madrid-Roma dura almeno 2 h e anche 2.5 ore, non si riesce a stare seduti, il rischio è la sciatalgia."
Punti positivi: "Well to get in the plane we were waiting almost 1 hour, and now that am writting you waiting again 1 hour for the baggage . I will never again flight with this company never again"
Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "I sedili veramente scomodi"
Punti positivi: "Il volo è stato di un'ora e mezza x cui abbastanza veloce e niente altro da aggiungere"
Punti negativi: "Non mi è piaciuto di dover pagare un posto vicino al mio compagno xchè si viaggiava insieme e i biglietti li ho comprati insieme"
Punti negativi: "Se prima prendere la prioritaia aveva un senso , oggi con le nuove regole sul bagaglio a mano non piu. Più del 70 percento ha preso la prioritaria obbligando il personale di bordo ad accettare tutti i bagagli a bordo. Tempi all’imbarco triplicato per i prioritari, in poche parole pagare il supplemento per viaggiare con il bagaglio. Rifletterò molto prima di riacquistare un volo Ryanair. Dimenticavo, aereo vecchio scomodo con poco spazio per le gambe. Non manca molto per viaggiare in piede"
Punti positivi: "Managed to sleep most of the way so the journey went very quickly"
Punti negativi: "Parte sempre in ritardo"
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Torino e arrivano per Madrid

Le compagnie aeree che partono da Torino e arrivano per Madrid hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Torino per Madrid

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Torino per Madrid

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Torino per Madrid

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Torino per Madrid

Cancellazioni flessibili

Nessuna tariffa aggiuntiva per il cambio volo. Cerca voli flessibili da Torino per Madrid

Prenota voli economici da Torino per Madrid

Offerte recenti su voli andata e ritorno e autobus

13/4mer
direttoRyanair
1h 55mTRN-MAD
20/4mer
direttoRyanair
1h 55mMAD-TRN
27 €
18/2ven
direttoRyanair
1h 55mTRN-MAD
21/2lun
direttoRyanair
1h 55mMAD-TRN
32 €
13/4mer
direttoRyanair
1h 55mTRN-MAD
21/4gio
direttoRyanair
1h 55mMAD-TRN
33 €
18/2ven
direttoRyanair
1h 55mTRN-MAD
21/2lun
direttoRyanair
1h 55mMAD-TRN
34 €
14/2lun
direttoRyanair
1h 55mTRN-MAD
18/2ven
direttoRyanair
1h 55mMAD-TRN
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6h 34mTRN-MAD
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1h 55mMAD-TRN
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15/2mar
1 scaloRyanair
7h 20mTRN-MAD
18/2ven
direttoRyanair
1h 55mMAD-TRN
39 €
18/2ven
2 scaliDiverse compagnie
20h 05mTRN-MAD
21/3lun
direttoDiverse compagnie
1h 55mMAD-TRN
42 €
18/2ven
1 scaloDiverse compagnie
21h 25mTRN-MAD
21/3lun
direttoDiverse compagnie
1h 55mMAD-TRN
42 €
16/3mer
2 scaliDiverse compagnie
20h 45mTRN-MAD
21/3lun
direttoDiverse compagnie
1h 55mMAD-TRN
43 €
1/4ven
2 scaliFlixBus
25h 25mU5A-505
3/4dom
2 scaliFlixBus
29h 55m505-U5A
95 €
11/2ven
3 scaliFlixBus
26h 10mU5A-505
13/2dom
1 scaloFlixBus
22h 15m505-U5A
97 €
26/3sab
1 scaloFlixBus
25h 25mU5A-505
31/3gio
2 scaliFlixBus
29h 55m505-U5A
100 €
18/2ven
2 scaliFlixBus
26h 10mU5A-505
21/2lun
1 scaloFlixBus
23h 50m505-U5A
108 €
25/2ven
1 scaloFlixBus
25h 25mU5A-505
27/2dom
1 scaloFlixBus
22h 15m505-U5A
112 €
23/2mer
1 scaloFlixBus
23h 15mU5A-505
27/2dom
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Voli Torino - Madrid

Partenza:

Torino (TRN)Italia

Destinazione:

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Classe:

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