Trova voli economici da Torino per Lamezia Terme

TRN - SUF

Trova voli economici da Torino per Lamezia Terme

Cerca contemporaneamente su centinaia di siti di viaggio per trovare offerte sui voli per Lamezia Terme

Andata e ritorno
Economy
Torino (TRN)
Lamezia Terme
gio 13/5
gio 20/5
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |

Informazioni utili: Voli Torino - Lamezia Terme

Bassa stagione

maggioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 28%.

Alta stagione

dicembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 32%.

Prezzo medio andata-ritorno

126 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

107 €o meno

Buona offerta solo-andata

56 €o meno

Quando prenotare voli da Torino per Lamezia Terme

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 56 € o meno sola andata e 107 € o meno andata e ritorno.
  • Il volo più economico da Torino a Lamezia Terme è stato trovato in media 89 giorni prima della partenza.
  • Prenota almeno 7 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di novembre, dicembre e gennaio sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è maggio.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 17% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Torino per Lamezia Terme

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Torino per Lamezia Terme a causa del COVID-19?

Quanto dura un volo da Torino per Lamezia Terme?

Quanti voli vi sono tra Torino e Lamezia Terme?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Torino per Lamezia Terme?

Quali compagnie aeree volano più spesso tra Torino e Lamezia Terme?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Torino per Lamezia Terme?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Torino per Lamezia Terme?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Torino per Lamezia Terme?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Torino per Lamezia Terme?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Torino per Lamezia Terme?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Torino per Lamezia Terme?

4 principali compagnie aeree con voli da Aeroporto Città di Torino a Lamezia Terme

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,0
Blue Air
Valutazione complessiva sulla base di 267 recensioni
7,3
Imbarco
7,1
Tariffa comfort
7,8
Personale
6,0
Divertimento
6,8
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "I missed my flight because my previous flight was delayed 2.5 hrs"

Punti negativi: "One hour delay"

Punti positivi: "To be going home!"
Punti negativi: "Female crew taking orders then taking ages to ring drinks a d they move on to others instead of finishing what they were doing. Then you're lucky if you get given 1 sugar and no spoon lol."

Punti positivi: "Food was excellent; boarding a litlle bit crowded, but didn't notice as had been busy; crew has been kind and helpful"
Punti negativi: "Unconfortable chair seats; seatbelt too short; tables too low for tall ppl"

Punti positivi: "Nizntz"
Punti negativi: "Check in indisponibile. Dal terrore ho comprato un secondo biglietto con Alitalia che purtroppo subappalto le tratte a questa compagnia low cost con prezzi però da prima classe Alitalia. Verogognoso"

Punti positivi: "The flight departed on time and arrived the same. The seat was a tad bit narrow for me but then I am a tall guy at 6'5". Crew was very professional. Ticket cost was a third of what the other airlines were offering for a Sunday fare. I'll definitely use BlueAir again!"

Punti negativi: "I was not allowed to take the push chair on board even though on the inbound flight was ok to do so. I have purchased the push chair especially so I can take it on board. Disappointed."

Punti positivi: "The crew was well trained, kind and receptive. The pilot managed to drive through a storm and even arrive 10 minutes faster after leaving 5 minutes late."
Punti negativi: "Passengers traveling with pets took our reserved seats. The places for our baggages were occupied. When addressing this issue, we were told to move further ahead to empty seats. There was no meal included, and the one we purchased could not be paid by POS."

Punti positivi: "Boarding was quick and we arrived on time."
Punti negativi: "When getting to Bucharest we were taken by bus and didn’t have a gate."

Punti positivi: "What to like? The rudness? The delays? Or the fights on board!!!"
Punti negativi: "The flight was delayed with nearly 2 hrs. Cabin crew were rude made as feel very uncomfortable. This flight as whoke was the worst one I have even been too. Never ever again. BLUE AIR NEEDS TO SORT ALOT OF THINGS BEFORE OFFER SUCH SERVICES"

Punti positivi: "Stupid survey can’t eliminate category that doesn’t ajgpply"

Punti negativi: "flight delayed by more than 1 hour"

Punti positivi: "Boarding was good, flight and crew were good, had refreshments and food which came as a surprise. Overall I had a very good flight."
Punti negativi: "I liked everything"

Punti positivi: "The added touches make all the difference! We didn’t expect free food and was delighted to receive breakfast. The chairs were much more comfortable than any other plane I’ve been on due to the adjustable head rest, and as a regular flyer to Cyprus, this made a difference. The sweets served just before landing is an excellent idea and something that we do need due to our ears, so this was appreciated. staff were attentive and pleasant."
Punti negativi: "To have the menu and duty free booklet at the beginning of the flight would have been helpful."

Punti positivi: "Flight Attendants very good"
Punti negativi: "Dusseldorf to Warsaw: Boarding terrible including assistance and messaging. - Boarding chaos - Late flight out of Dusseldorf (about an hour) - Just before landing, pilot announced all connections would be made - (and even mentioned chicago) - Connecting flight was gone when I arrived at gate, and I was quick in getting to gate from prior flight - next flight caused 5 hour layover in Warsaw Warsaw to Chicago Boarding terrible including assistance and messaging. - Boarding chaos - Late flight our ot Warsaw (about an hour) - no messaging at gate about reason for delay - kept increasing departure by 5 minute increments; started at 16:40 ended 17:05 (I beleive) - once boarding was complete, pilot said delay was due to wait for connections (boarding was an hour and 15 minutes late). Very frustrated"

Punti positivi: "They are more professional and helpful. Really seemed like they knew what they were doing. The flight crew was accommodating and polite. The plane was very comfortable"

Punti positivi: "servizio a bordo come le compagnie di linea di una volta"

Punti positivi: "The free snack (biscuits and drink). The hard-working attendant (having to stuff all the baggage into the overhead lockers). Boarding at the rear door enabling me to get to my seat early."
Punti negativi: "A slight whistling noise coming from the rear of the cabin, not too bothersome but it's there (I think the plane is getting a bit old). Not being able to disembark from the rear."

Punti negativi: "It was very hot on the plane. There was no legroom in my seat, it was very uncomfortable."

Punti negativi: "It was very hot on the plane. There was no legroom in my seat, it was very uncomfortable."

Punti positivi: "Crew, polite and friendly"
Punti negativi: "delay of more than 6 hours and incorrect information"

Punti positivi: "company gave out free drinks and snacks"

Punti negativi: "They change the fly departing time with 12 hours before I was flying"

Punti positivi: "Easy to book on phone no problems getting boarding passes etc."
Punti negativi: "Could not amend my booking tried to check a bag online after printing out boarding pass. Had to pay £46 for a 11k bag each way."

Punti positivi: "Very good airport check-in and flight. The Check-in staff were quick and efficient and the Flight Crew were friendly and attentive. It was calm and restful."
Punti negativi: "The internet support. I spent meny hours trying to check-in and upgrade my case allowance from 20kg to 32kg, and failed. When I tried to change the baggage weight to 32kg a charge was added for NOT taking the case PLUS the extra for the 32kg case! The cost of a case is reasonable and I would advise to pay the extra £5 for 32kg for most flights. The on-line Seating Selection is also unreliable, I was seated next to an empty seat which had been showing to be unavailable on-line! A response to my query which I sent to Blue Air arrived when I was in the air on the flight! It only repeated the baggage section of the Confitions document! Thank goodness for the excellent airport check-in staff and the Flight Crew!"

Punti positivi: "The flight went well."
Punti negativi: "Bag drop off was terrible and stressful. We arrived 2.5 Hours early to drop the ONE suitcase and have brunch. We queued for 1.5 Hours to then be blocked as all six counters were given over to another flight and people who arrived LATER then us for our flight got to go first. It was incredibly stressful and frustrating especially when I checked in online before arriving at the airport. We had to rush and run through the airport and board at final call. In fact it would put me off flying with Blue Air again."

Punti negativi: "Flight was cancelled a week before and didn't get a replacement flight. Got half of my money back. Will never book a blue air flight again !"

Punti positivi: "Flight on time . Attentive crew . Good price ."
Punti negativi: "Lack of leg room ."

Punti negativi: "The actual flight was good, but to try and check in on line is murder..the website needs a totally new revamp, both to & from Larnaca I was unable to check in on line. You enter all your details press confirm and it is supposed to go to the next instruction, but a message appeared then took you back to your previous page and you had to input all your details again..this happened many times before I eventually gave up."

Punti positivi: "Arrived early to destination"
Punti negativi: "Lack of entertainment also limited drinks"

Punti positivi: "The flight was punctual"
Punti negativi: "I got charged twice for luggage and couldn't get a refund"

Punti negativi: "Rude crew, not organised work , not enough space for legs"

Punti negativi: "I had to make my own way home from Manchester.. plane diverted due weather."

Punti positivi: "The food they offer to purchase. Easy check in at the airport."
Punti negativi: "Better seat pitch. I'm not a tall man, but the space is very small."

Punti positivi: "Leg room and reclining"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "On time , crew good... no complaints"

Punti positivi: "free breakfast great staff"

Punti positivi: "Cheap in price, unexpected free snack on outbound flight, relaxed attitude to luggage, both hold and carry on, chartered unscheduled flight after original was cancelled"
Punti negativi: "The fact our original flight was cancelled and we were delayed by 7.5 hours. They communication from the airport crew was little to non and flight time changed 4 times. They even told us difinitively that we would board at a certain time only for us to actually board nearly 2 hours later. They, without a doubt, knew the rescheduled flight time but strung us on anyway - I believe this was so they could save money on hotels"

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "The agent lady on the desk did nothing to help us get on our flight. She refused to identify herself. We intend to sue the company for the damages caused to us because of this bad attitude."

Punti positivi: "I recomand to Everyone to use the airlines!!Very good quality"
Punti negativi: "Nothing , was everything perfect!The stewardesses very nice"

Punti positivi: "Reliable and friendly staff. Even offered a free soft drink and sandwich on a short haul flight."

Punti positivi: "Can't say that I liked anything at all."
Punti negativi: "1. Poor coordination by the crew members. 2. Been treated with arrogance and superiority by crew members. 3. Disgusting food."

Punti positivi: "comfy seats and a breakfast thrown in !"
Punti negativi: "not much"

Punti positivi: "Leaving more or less on time serving food & beverages on a low cost flight Even though I didnt eat (carb free, there were'nt any friut or vegtebles) yet the idea was thoughtfull."
Punti negativi: "Seats rather narrow"

Punti positivi: "Personale gentile e attento, volo puntuale e senza sorprese"

Punti positivi: "am ajuns chiar mai devreme, personalul foarte dragut si amabil , scaunul comod , mancare si bauturi bune."

Punti positivi: "First time flying with them. Strongly recommended!"

Punti positivi: "Staff on board was friendly"
Punti negativi: "Planes were late Issue with on-line check-in Non responsive contact center at high cost per minute Absolutely inadequate space for knees, am 1.93 and my knees were stuck all the way during the flight although I had upgraded to a seat with better space. Old aircraft"

Punti positivi: "The service was OK, we flew on time and the flight itself was pleasant."
Punti negativi: "The interior of the aircrafts looked old and a bit dirty. The feeling is that you are flying on a poor low cost service."

Punti positivi: "Il personale era gentile..tutto comodo ottimo direi. Grazie"

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Il comfort dell'aeromobile"

Punti positivi: "Comodità dei posti,"
Punti negativi: "Nel momento che abbiamo saputo del ritardo di quasi 1 ora potevano passare oltre all'acqua anche con altro"

Punti positivi: "Imbarco veloce, e personale molto gentile"
Punti negativi: "Food and beverage"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Cambio aeromobile e cambio posti"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Imbarco"

Punti negativi: "Crew didn’t show up. They later said it that they weren’t picked up. Weak excuse since they’re probably near the airport/airline could have informed us/flight could have been delayed properly. Everyone was there, plane was locked and departure delayed by some 36-40 minutes"

Punti positivi: "Boarding was ok compared to other Alitalia flights"
Punti negativi: "A snack between the meals. More food options for the second meal."

Punti positivi: "Aereo in linea con le altre compagnie primarie"
Punti negativi: "Cibo pessimo, una compagnia come crede di essere Alitalia, che per un volo di linea serve una bustina di snack, proprio senza eleganza, forse i dirigenti dovrebbero volare con altre compagnie, arrossirebbero dalla vergogna. Mai più"

Punti positivi: "Snacks were okay."
Punti negativi: "Purchased my luggage fee online and for some reason they don’t have it on their computer. Had to pay a higher price at the counter and come to find out my account still got charged for the luggage fee."

Punti positivi: "Tutto perfetto"

Punti positivi: "Ground staff"
Punti negativi: "More baggage checking counters."

Punti positivi: "Flight was smooth"

Punti negativi: "Stile e professionalità degli operatori Alitalia che difficilmente potranno raggiungere i voli low-cost"

Punti negativi: "Alitalia sempre un passo in più ad altre compagnie, personale cortesissimo e ottimo viaggio"

Punti negativi: "Better pillows...as simple as that"

Punti negativi: "Eccessivo ritardo"

Punti negativi: "Per problemi di comunicazione con la compagnia sono stato costretto a lasciare il mio bagaglio nell’aereoporto di partenza per poter prendere il volo di ritorno, con la promessa di riceverlo con il primo volo successivo. Promessa che si è rivelata inattuabile per non da procedura"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto dal servizio al modo di trattare i clienti fini a la trasparenza"

Punti positivi: "Volo piacevolissimo. Atterraggio perfetto. Perfetto orario"

Punti positivi: "the flight was on time"
Punti negativi: "for sure the seats, the screens and the bathrooms. the plane was soooo old!"

Punti negativi: "Snack was packaged bread stick bits. No flavor. Must take of headsets for take off and landing."

Punti negativi: "Um avião velho, com estrurura ultrapassada de entretenimento poderia ao menos ter uma comida um pouco mais adequada e espaço para as pernas compatível com as aeronaves atuais."

Punti positivi: "nice crew on the Rome to US leg"
Punti negativi: "Airline food is usually bad but this was inedible. Tiniest seats ever. Outdated entertainment selection. Obscene baggage fees. Never ever again- not worth the ‘deal’"

Punti positivi: "Volo Londra Roma, aeromobili con ancora sufficiente spazio davanti anche nei posti normali (io alto 1.90) e cintura comoda che non resto soffocato (io peso 140 kg). Personale gentile e almeno un piccolo snack e acqua. Chi si lamenta di Alitalia, voli prima con altre compagnia di bandiera (BA o KLM)."

Punti positivi: "On time and complimentary drink"

Punti positivi: "Velocità delle varie fasi."

Punti negativi: "Smarrito bagaglio"

Punti negativi: "Alitalia is the worst airline company"

Punti positivi: "Tutto ottimo personale è una gentilezza que se vedi poco in le compagnie aeree"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "There isn't enough space on plane to enjoy the flight, it was more of, you have to go from one location to another. If it was more than 2 hours, I would have hated it even more."

Punti positivi: "nulla"
Punti negativi: "ritardo volo di quasi un'ora"

Punti positivi: "I liked the explanation given by the pilot when we finally got our seats on the plane. Apparently one of the computer racks wouldn't switch on, so they changed some other computer racks, and then the delay was two hours so he decided we could go flying without the broken bit. No doubt they'll be having another attempt to fix it during the next delayed turn around, or he'll phone up tech support and do a factory reset."
Punti negativi: "The crew called the gate, allowed the entire flight to pass through the gate and then as we stood in the boarding gang way told us the flight had been delayed by the captain but they did not have any more information. We were then held for 2 hours sitting on the floor because the crew had taken our boarding cards and didn't want us to return to the terminal. At least I didn't pay for any upgrades as that was a just sitting on the floor closer to the plane. Funny how the plane miraculously got better when people started to talk about compensation!"

Punti positivi: "Il ritardo dalle 21.45 alle 2.30, 4.45 ore per motivi tecnici: una sofferenza anche se avevo la business ed hanno tenuto aperta la Sala Alitalia fino al nostro imbarco. Cibo ovviamente non provato, perché non era il caso di cenare alle quattro di notte. Confort buono, in Magnifica. Personale praticamente inesistente: hanno offerto un frizzantino o un succo subito dopo l’imbarco, hanno chiesto se qualcuno voleva mangiar qualcosa e poi sono scomparsi per 10 ore. Nessuno chiede ai passeggeri se vogliono qualcosa: dove sono aperitivi, snack durante tutto il viaggio, liquori che Alitalia sbandiera ?"

Punti positivi: "Imbarco, ma avevo Sky Priority Cibo non c’e, come nelle low cost (ma il prezzo non è low) solo un bicchiere di coca cola Divertimento ovviamente non c’"

Punti positivi: "todo estuvo muy bien!!!"
Punti negativi: "el desayuno o como quieran llamarlo es muy pobre"

Punti positivi: "I like that even though the flight was delayed they managed to board all passengers and get things going quickly for departure."
Punti negativi: "Upon arriving to Rome, the time taken to land, actually getting off the plane and into the airport takes a very long time. Not much time to get to your connecting flight. Make sure you have at least 1.5 or 2 hr minimum layover time when booking connecting flights from Rome."

Punti positivi: "short peaceful ride. Not much food could be served."
Punti negativi: "Really bad boarding controll, contributing to grumpy patrons. Just poor management and efficiency created by the airlines with a last minute gate change, but in addition, the personnel were irratable and not well motivated or trained to manage the crowd."

Punti negativi: "Per un volo di soli 45 minuti gli assistenti di volo hanno tirato fuori un carrello con una scelta di bevande e cibo esagerata. Son riusciti a servire le file da 1 a 10, spiegando ai passeggeri quanto era corto o lungo un certo tipo di caffè latte, quanto era salato o dolce un tipo di snack, come erano i succhi, birre e vini. I due terzi dei passeggeri dalla fila 11 in poi sono rimasti a digiuno perché bisognava prepararsi all'atterraggio. Ridicoli. Inadeguati."

Punti positivi: "Imbarco rapido Personale"
Punti negativi: "Spazio per le gambe sempre un po’ limitato"

Punti positivi: "Crew was pleasant"
Punti negativi: "Boarding started 20 minuets late"

Punti negativi: "Change of gate at BCN with no notification"

Punti positivi: "Aereo quasi tutto vuoto Spazio per le gambe ottimo"
Punti negativi: "Imbarco con bus Solo acqua e caffè. No snack"

Punti negativi: "Ritardo di circa 2 ore nella partenzs"

Punti negativi: "Seats were packed with no room for feet"

Punti positivi: "nothing special"

Punti negativi: "Atterraggio pessimo"

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Nothing special"

Punti negativi: "Dovrebbero misurare la temperatura a chi sale in aereo in periodo di COVID"

Punti positivi: "The crew did a fanstastic job!"
Punti negativi: "The seats werent the best and my seat didnt have a window."

Punti negativi: "We did not arrive on time to the flight because our conection delayed and the airfligt company did nothing to help us."

Punti positivi: "Perfect!"
Punti negativi: "Beware of checked baggage, the costs are astronomic (around 60 usd per bag)"

Punti negativi: "Charged full fight fee, don't ask customers pay over size luggage penalty minutes before departure"

Punti negativi: "High baggage and other fees that are not publicized. Web site just says check bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."

Punti positivi: "Simplicity and welcome with a smile"
Punti negativi: "The departure gate was far"

Punti positivi: "L’agenzia per le emergenze, FAS airport service, a cui si sono rivolti è stata eccezionale. Lidia Suardi è SUPER!!"
Punti negativi: "Tutto può essere migliorato: il volo è stato rimandato 3 volte e poi cancellato. Le spiegazioni insufficienti. Prima, l’unica alternativa proposta è stata il pullman. Quando, alle 22, solo pochi erano rimasti, ci hanno riprogrammati al giorno dopo pagando transfer e albergo, ma io avevo già pagato"

Punti positivi: "The only saving grace to this whole experience was the woman at the check in counter who was friendly and made small talk while checking our bags."
Punti negativi: "Honestly, I would consider myself well travelled but after this flight I wanted to rule out air travel from our future plans. The take off was bumpy, fast and uncomfortable. Handling the turbulence was unbearable and I had a full blown panic attack on the flight. I couldn't understand a word of the English announcements each time we hit turbulence. I felt unbearably sick but couldn't bring myself to get out of my seat. There was no food, no entertainment, and definitely no entertainment. I hope to never fly Volotea again."

Punti negativi: "the app is that that great, it gets stook. Also, they don't have any chance to change or re-schedule any flight."

Punti positivi: "Puntualità e rapidità"

Punti positivi: "Low cost"
Punti negativi: "Have to carry any carry-on luggage up the metal stairs in any weather, up to plane. Same thing after landing."

Punti positivi: "Not much"
Punti negativi: "Boarding process stinks. You have 2 groups but board them all at the same time well let's say start to board by having us wait outside for 20 minutes in 90 plus heat. No water then stand on a hot bus for another 15 or 20. If we want a water after heat stroke it's 2.50"

Punti positivi: "Not much cheap airline that get you to book a cheap fare then over charge you on everything else. Surprised these crooks don't charge for air. If you are flying business with no luggage it's ok."
Punti negativi: "Way we boarded a b all together sucked. Why have 2 groups when its first come first in. Wait in airport no seats then stand in a hot bus move to a hot plane and pay 2.50 for water long after flight started . Waters should be given as soon as you sit down in such conditions"

Punti negativi: "I booked an afternoon flight on Volta. They changed me weeks later to a morning flight. I told them I wanted to cancel my earlier flight and preferred a refund instead. I have never received credit for my cancellation."

Punti negativi: "Will never fly them again"

Punti negativi: "Worst airline I've ever experienced, avoid at all costs"

Punti positivi: "We got there"
Punti negativi: "About 50 minutes late, hard landing, and worst of all they called us for boarding and we went out of the semi-comfortable terminal and STOOD in the HOT sun. Our plane hadn't even landed. We stood out there for 40 minutes. Voltea is even a worse version of Spirit Airlines"

Punti positivi: "I cancelled the trip because in reading the fine print, I found the cost of checking a single small bag almost as much as the cost of the flight itself. Cancellation was accepted but took some effort to do it."

Punti positivi: "Accepted phone scans of our boarding passes. Decent price Nice crew Left a little late but still managed to arrive 15 minutes early on a one hour flight."
Punti negativi: "I only gave one star for food but I didn't buy any food so I would rather have a "not applicable" category."

Punti positivi: "Tutto mia piaciuto"
Punti negativi: "Tutto ok"

Punti negativi: "L'attitudine del personale, corretta ma triste e impersonale. Solo pronti a vendere e non dare servizi"

Punti positivi: "The friendly flight attendants."
Punti negativi: "Unfriendly check in agent and having to pay for everything including being able to sit next to my husband makes it not worth their "affordable" fares. Note: print out your boarding card and check in prior to arriving to airport, otherwise it's an additional $40/pp."

Punti positivi: "Staff was friendly"
Punti negativi: "Flight was delayed, planes are old, no entertainment and boarding process was unorganized"

Punti negativi: "Volo in ritardo di oltre 4 ore. Poiché già in passato, in situazioni analoghe, il volo è stato poi cancellato all'ultimo minuto, ho deciso di fittare un auto e di muovermi con questo altro mezzo"

Punti negativi: "2 ore di ritardo e nessuna informazione"

Punti negativi: "Due to delays we missed our flight. I emailed and got no response. Tried calling. Office was closed on Saturday. Went to their desk and no one was there. I would like to be reimbursed. I had to then pay for two tickets on Aegean Airline totalling $400.00"

Punti positivi: "Piloti e personale cordiali. Essere sempre stato contattato tramite email per le variazioni sul volo. Perciò servizio ben organizzato"
Punti negativi: "L'attesa, sempre in ritardo, per questo viaggio e chi si trova nei ultimi posti, rumorosità del volo causa mottori"

Punti negativi: "Waited to board for 1 hour- no seat assignments- price to pay for checked baggage increases by the hour as your departure nears. The price for a checked bag was €42 at 10am and when I checked again at 11:30am, price was €55!"

Punti positivi: "Personnel were helpful, polite and spoke English as well as many other languages."
Punti negativi: "Volotea is a low cost airline that charges for early seat assignments, printing boarding passes, luggage and drinks on the flight. There is a service charge added to everything. It isn't as low cost as it initial appears. Beware"

Punti positivi: "Good short flight"
Punti negativi: "Short flight, no food or entertainment"

Punti positivi: "the plane were very old and we felt scared since there was turbulence and the plane showed an unsafe one..."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Check in started at 9:05 and boarding was at 9:25, we arrived at the airport (which has 1 gate) at 9:10. There was no one at the check in counter until we asked the security guard for help. At 9:30, the Volotea attendant came back and said we were late and missed boarding and it would cost another 180 euro to get on the plane!! Beware!!! -They have a 20 kg or 44 lb weight limit instead of 50 and will charge you an additional 60 euro per bag of over 44 lbs! -Print your own boarding passes, they charge 20 euro per passenger if they have to print it at check in. -There are fees all over the place, it is a SCAM!"

Punti positivi: "Seats were OK and overhead storage was good."
Punti negativi: "Flight was delayed 45 min without explanation."

Punti negativi: "The flight was 5 hours late and the company did not give us any information about when the flight would take off and what the problem was. They sent us a voucher for €10 for our next flight. No thanks."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The Volotea website was very poorly run and thus, we accidentally booked the flight on the wrong date, due to the way the calendar was loaded on the site. We entered the correct date, but somehow we still received flights for 5 days after the date we needed. We tried to change them at the airport, and after being sent to 2 different ticket counters, we ended up paying an additional $420 to get the flights we needed. Therefore, each flight from Athens to Mykonos was over $400 each. It was ridiculous and I will NEVER fly this airline again."

Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "Too short of a flight for food and entertainment! Smooth flight. No complaints"

Punti negativi: "The next flight they had to my destination was 3 DAYS later. Therefore, I had to purchase another three tickets with a different carrier and got NO credit for the missed fight with Volotea. BAD Business."

Punti positivi: "Everything in the plane felt new, crew was friendly, efficient."

Punti negativi: "Mi è stato fatto pagare due volte il check-in in aereoporto, sia all'atto della prenotazione che in aereoporto."

Punti negativi: "Pagare il posto al momento del checkin"

Punti positivi: "Price, direct flight"
Punti negativi: "No frills, no beverage/snack service, seats very uncomfortable"

Punti positivi: "Volotea flight was good and I would fly Volotea again but checking in at the Santorini Airport is Chaos for all airlines Santorini Airport needs to organize the check in area with better barriers especially for the very long line of psgrs lining up for security Without barriers it's unclear where the line ends and where those joining the line should go therefore causing a lot of confusion and people trying to bud in"

Punti negativi: "Assolutamente troppo freddo in cabina... c'era pure il fumo bianco che usciva dai condizionatori da tanto freddo faceva!!! In poco più di un'ora mi sono preso una sinusite durante il volo d'andata! Per di più il carrello delle bibite è passato dal retro dell'aereo verso il davanti per cui la maggior parte delle persone ha pensato che tornasse indietro per poter prendere un bicchiere d'acqua e invece niente. Una volta arrivati a prua dell'aereo hanno messo via il carrello."

Punti positivi: "The cabin crew don't know their job and don't care about security! They separate my husband and I from our children. They changed our seats, because they 2 people previous to us were too elder to seat at emergency exit. So we got stuck seating at emergency exit and away from our children! Who will put the emergency mask on my children now in case of emergency Volotea airline ?! Learn your job as flight attendant!"

Punti positivi: "Errrm...that we actually got to Palermo alive, that was nice."
Punti negativi: "Kind of sneaky with the hand luggage, you may well have the guidelines in small print somewhere, but you really should allow people to check their bags in online before the flight, as opposed to paying 80 euro per bag, so 160 euros for two bags that didn't even weigh 10kgs each. RyanAir would have been able to fly us the same trip for that alone, with bags! Then when we were boarding, both of our seats were taken - the flight attendant said "Welcome to Italy". So, that's our story. In a nutshell, overpriced, and didn't get the seats on our boarding passes..."

Punti negativi: "Plane delayed for 2 hours. Small, cramped airport(Santorini) with no working men's restroom."

Punti negativi: "Was delayed and had to cancel flight and book a different airline"

Punti negativi: "attendant in the check in was horrible. not nice, rood, when we tried to ask questions at the end told us "bye" and called next. prices are high for luggage check in, the standard size of the hand luggage is very small and not fair. plain was very very old. overall, bad experience."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Pulizia sericizio cortesia tutto"

Punti negativi: "Vergognoso il fatto che non siano state divise le file tra priority e non, con conseguente ammassamento delle persone davanti al gate. Inoltre assurdo annunciare un gate errato, sia in inglese che in italiano e costringere le persone ad un pellegrinaggio in andata e ritorno in un gate errato"

Punti positivi: "Personale e puntualità"

Punti negativi: "A working ladder and door"

Punti negativi: "Il problema che si è verificato del grande ritardo del volo era colpa dell'aeroporto che dispone di una sola macchina per il carico e scarico delle persone disabili"

Punti positivi: "l imbarco troppa fila"
Punti negativi: "tante cose"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti positivi: "Personale cortese e gentile sedute abbastanza comode per il tragitto fatto"

Punti positivi: "Tutto perfetto."
Punti negativi: "Aeroporto molto distante da Londra ma ben servito dal treno express"

Punti negativi: "Everything, basically... The flight was delayed almost an hour, boarding was uncomfortable, there was no food service on board, flight attendants were less than friendly, and takeoff was shaky and turbulent."

Punti positivi: "Flight was on time."
Punti negativi: "Pretty much everything. Another uncomfortable flying bus charging you for everything they can charge. Flying is absolutely awful these days."

Punti negativi: "pulizia, ma dipende da passeggeri"

Punti positivi: "Personale grntile."
Punti negativi: "Ritardi, prezzi e fastidio in cabina"

Punti negativi: "If the seat and sitting area would have been cleaner and if you could recline your seat"

Punti negativi: "I was there 10 minutes from my flight because of a lot problems from airline doesnt matter and they supposed to take a flight at 15:30 my flight was delay but we arrived at 15:40 and i was thinking i lost but suddenly i saw that it was missing 10 people more and i was running like hell on it and at the gate they didnt let us to take a bus ... The funny was that the plane departure at 16:20 that was freaking out and Im never gona take that airline ! I always chose Norwegian but i was thinkkng that they have change little bit ° , in Norwegian one time they wait for me 20 minutes 20 minutes ! Ryanair is the most Bad and i feel sad if i m writing for them as well !"

Punti negativi: "crew where talking very loud so could hear then along the back 5 rows clearly. could not sleep due to it. they where bad mouthing passengers in general..."

Punti positivi: "Great crew. :)"
Punti negativi: "Landing a little bumpy this time but overall a good flight."

Punti negativi: "Il ritardo di 20 minuti. Può succedere però mi ha scombinato tutti gli orari di conseguenza non ho gradito"

Punti positivi: "Tutto: Accoglienza e professionalità in modo particolare."
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Price perfect, I love it. Seat great even for a very large person like me."
Punti negativi: "Very hard landing, never hit the ground harder."

Punti positivi: "Sedili scomodi. Poco spazio. Norme bagagli assurde. Priorità praticamente obbligatoria. assegnazione posti casuali."
Punti negativi: "Anche con assegnazione dei posti casuali i sedili dovrebbero essere assegnati contigui per compagni di viaggio- e' assurdo che per portare un trolley a bordo si debba acquistare la priorità."

Punti negativi: "Ultimi posti vicini ai bagni, puzza e rumore incredibile."

Punti positivi: "Smooth trip"
Punti negativi: "Boarding"

Punti positivi: "Tutto liscio, volo puntuale"
Punti negativi: "Limite 10 kg"

Punti positivi: "Puntualita e cordialità"
Punti negativi: "Atterraggio e decollo troppo estremj"

Punti positivi: "Nothing stands out"
Punti negativi: "Width of seats was far to small, the seats covers are dated and gruby, the queing process for standard and fast track was a shambles. Checking in was slow due to there being only 1 desk open for a full flight."

Punti positivi: "Not a lot very basic"
Punti negativi: "Now I know the meaning of Cattle Class"

Punti positivi: "It was Ryanair, didn't expect much and they delivered on that expectation."
Punti negativi: "The delay was longer than the flight itself"

Punti negativi: "Troppo freddo. Regolare meglio l’aria condizionata"

Punti negativi: "Atterraggio sono pessima. Mi sembra emergenza per atterraggio o usato automatico anche atterraggio."

Punti positivi: "Puntualità ed assistenza online molto semplice"
Punti negativi: "Che all'andata pagando 10 € avevo il secondo bagaglio a mano in cabina mentre al ritorno allo stesso prezzo ho dovuto caricarlo in stiva. C'è però di positivo che non ho atteso neanche un minuto al momento del ritiro; ritiro praticamente immediato quindi ok. Una cosa solo......potrebbero offrire almeno un bicchiere d'acqua durante il volo."

Punti positivi: "Puntualità è personale di bordo"
Punti negativi: "I sedili non si reclinano"

Punti positivi: "Tutto bene a parte 45 minuti di ritardo"

Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."

Punti negativi: "Hostess a dir poco maleducate. La ragazza con i capelli rossi ha persino esclamato” Vado a fa finta de lavora’” ovviamente in dialetto romano!!! Senza parole"

Punti negativi: "Il ritardo La mancanza di essere avvisati in tempo senza correre"

Punti positivi: "It was on time as always"

Punti positivi: "It was a great flight from Marrakech to Rome. The boarding was seamless and hassle free. No extra fees or discussions about the size of my carryon or hand bag, just tagged it and brought it with me. Left and arrived right on time. Thanks Ryanair!"

Punti negativi: "Faceva freddissimo."

Punti positivi: "puntualità e la possibilità di 2 bagagli anche se uno viene stivato"

Punti negativi: "Ritardo di un’ora"

Punti negativi: "Unica nota negativa l'aeroporto di partenza in quanto non era chiaramente indicato al momento dell'acquisto che si trattasse di un aeroporto così lontano dalla città e servito solo da un unico mezzo di trasporto a 15€ ciascuno."

Punti positivi: "Flight route. No one else does Ostrava to London unfortunately"
Punti negativi: "Uncomfortable seats"

Punti positivi: "Tranquillità del volo"
Punti negativi: "Nulla"

Punti positivi: "Crew members were welcoming, friendly and efficient."
Punti negativi: "Stood st the gate 30 minutes and then they changed the gate. Went to the new gate, stood in line again and they changed the gate AGAIN. Walked to the new gate and stood in line about another 30 minutes then once checked in and walked down the jetway, we were stopped again and had to wait!! Then we were delayed on the jetway waiting to load bags and once we started going, there were several planes ahead of us so we sat on the tarmac and waited some more. Flight arrived in Dublin more than 2 hours late!"

Punti positivi: "Efficient - low cost - no frills - worth paying the few euro extra for seat, priority boarding and cabin bag . Bus to station is right outside airport In Treviso and it is only $3.50 for train to Venice sl ! Bargain travel can’t get much better than this :)"
Punti negativi: "Perfect for the price"

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Travelling on such a lousy airline."

Punti negativi: "Ritardo alla partenza. Disordine è ritardo all’imbarco. Atterraggio pessimo."

Punti positivi: "Nulla!"
Punti negativi: "L’aereomobile era sporco ed era in ritardo di 45 min,il personale era maleducato"

Punti positivi: "Food was hot and tasty."
Punti negativi: "Near 2 hour delay."

Altre info su Blue Air
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Torino e arrivano per Lamezia Terme

Le compagnie aeree che partono da Torino e arrivano per Lamezia Terme hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Torino per Lamezia Terme

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Torino per Lamezia Terme

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Torino per Lamezia Terme

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Torino per Lamezia Terme

Prenota voli economici da Torino a Lamezia Terme

Offerte recenti su voli andata e ritorno, treni e autobus

22/5
sab
diretto
Ryanair
1h 50m
TRN - SUF
29/5
sab
diretto
Ryanair
1h 50m
SUF - TRN
15/6
mar
diretto
Diverse compagnie
1h 40m
TRN - SUF
18/6
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 50m
SUF - TRN
21/5
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 40m
TRN - SUF
25/5
mar
diretto
Diverse compagnie
1h 50m
SUF - TRN
22/5
sab
diretto
Ryanair
1h 50m
TRN - SUF
28/5
ven
diretto
Ryanair
1h 50m
SUF - TRN
20/9
lun
diretto
Ryanair
1h 50m
TRN - SUF
22/9
mer
diretto
Ryanair
1h 50m
SUF - TRN
17/9
ven
diretto
Ryanair
1h 50m
TRN - SUF
24/9
ven
diretto
Ryanair
1h 50m
SUF - TRN
6/6
dom
diretto
Volotea
1h 40m
TRN - SUF
10/6
gio
diretto
Volotea
1h 50m
SUF - TRN
2/6
mer
diretto
Trenitalia
17h 46m
TPY - LTZ
3/6
gio
diretto
Trenitalia
18h 15m
LTZ - TPY
6/6
dom
diretto
Trenitalia
17h 46m
TPY - LTZ
12/6
sab
diretto
Trenitalia
18h 15m
LTZ - TPY
2/6
mer
diretto
Trenitalia
17h 46m
TPY - LTZ
4/6
ven
diretto
Trenitalia
18h 15m
LTZ - TPY
6/6
dom
diretto
Trenitalia
17h 46m
TPY - LTZ
9/6
mer
diretto
Trenitalia
18h 15m
LTZ - TPY
1/6
mar
diretto
Trenitalia
17h 46m
TPY - LTZ
3/6
gio
diretto
Trenitalia
18h 15m
LTZ - TPY
2/6
mer
diretto
Trenitalia
17h 46m
TPY - LTZ
5/6
sab
2 scali
Trenitalia
14h 14m
LTZ - TPY
3/6
gio
diretto
Trenitalia
17h 46m
TPY - LTZ
7/6
lun
2 scali
Trenitalia
14h 14m
LTZ - TPY
1/6
mar
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
4/6
ven
diretto
Autobus
16h 05m
LTZ - U5A
1/6
mar
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
6/6
dom
diretto
Autobus
16h 05m
LTZ - U5A
3/6
gio
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
6/6
dom
diretto
Autobus
16h 05m
LTZ - U5A
1/6
mar
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
7/6
lun
diretto
Autobus
16h 05m
LTZ - U5A
1/6
mar
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
6/6
dom
diretto
Autobus
16h 05m
LTZ - U5A
24/6
gio
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
1/7
gio
diretto
Autobus
16h 05m
LTZ - U5A
22/5
sab
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
23/5
dom
diretto
Autobus
16h 05m
LTZ - U5A
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Cerca per compagnia ferroviaria

Cerca per compagnia di autobus

Le ultime offerte sui voli di sola andata, sui treni e sugli autobus

18/5
mar
diretto
Ryanair
1h 50m
TRN - SUF
21/5
ven
diretto
Blue Air
1h 40m
TRN - SUF
8/6
mar
diretto
Blue Air
1h 40m
TRN - SUF
24/5
lun
diretto
Ryanair
1h 50m
TRN - SUF
25/5
mar
diretto
Ryanair
1h 50m
TRN - SUF
6/6
dom
diretto
Volotea
1h 40m
TRN - SUF
22/6
mar
2 scali
Diverse compagnie
51h 45m
TRN - SUF
31/5
lun
diretto
Trenitalia
17h 46m
TPY - LTZ
15/7
gio
1 scalo
Trenitalia
15h 07m
TPY - LTZ
30/6
mer
1 scalo
Trenitalia
15h 07m
TPY - LTZ
23/6
mer
1 scalo
FlixBus
20h 25m
0RS - LTZ
23/6
mer
1 scalo
FlixBus
20h 50m
U5A - LTZ
31/5
lun
1 scalo
Trenitalia
17h 27m
TPY - LTZ
23/5
dom
diretto
Trenitalia
17h 46m
TPY - LTZ
23/6
mer
1 scalo
Trenitalia
15h 07m
TPY - LTZ
31/5
lun
2 scali
Trenitalia
17h 42m
0RS - LTZ
31/5
lun
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
15/7
gio
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
21/6
lun
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
17/7
sab
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
30/6
mer
diretto
Autobus
16h 20m
U5A - LTZ
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Cerca per compagnia ferroviaria

Cerca per compagnia di autobus

Confronta mezzi di trasporto per Torino-Lamezia Terme

Prezzo medio
Voli 109 €
Treni 93 €
Autobus 132 €
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe