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Economy
Vigo (VGO)
Venezia Marco Polo
mer 8/12
mer 15/12
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Informazioni utili: Voli Vigo - Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Bassa stagione

gennaio

Alta stagione

novembre

Prezzo medio andata-ritorno

228 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 35%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 36%.
(media delle ultime 2 settimane)

Quando prenotare voli da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • I mesi di ottobre, novembre e dicembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è gennaio.

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Quanto dura un volo da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

Quale compagnia offre il volo più economico da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo?

3 principali compagnie aeree con voli da Vigo a Venezia Marco Polo

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,1
Iberia
Valutazione complessiva sulla base di 5.993 recensioni
7,4
Imbarco
7,0
Comodità
7,7
Personale
7,0
Divertimento
6,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

"Todo excelente"

"Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente"

"I’m very happy! Very helpful all personals , so happy with service! A++++++! Want fly again! Highly recommended! Thanks for your service!"

"Food absolutely disgusting. Seats rigid and not comfortable. Aisle narrow so constantly getting bumped by everyone passing and I’m normal size person. Like flying Madrid to US direct."

Punti positivi: "On time"

Punti positivi: "Great customer service"
Punti negativi: "The seats are really small. Even for people not considered tall."

Punti positivi: "Crew was good from Rime to Madrid, however my connection from Madrid to JFK, service was not good, i felt ignore when asking for water"
Punti negativi: "Took to long to service, and customer service was lacking"

Punti positivi: "NA"
Punti negativi: "Don’t delay flights that messed my return"

Punti negativi: "Boarding was terrible, like they never done that before. They do not offer even just a glass of water- nothing."

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti positivi: "Tv, food, blanket with pillow"
Punti negativi: "Everything was wonderful"

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "Free wifi for economy class"

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "Not much to like."
Punti negativi: "The crew at the gate needs a serious lesson on customer service. They are the rudest people ever and can’t speak an ounce of English. They give a bad impression towards Spain in general and the courtesy provided within. There was no entertainment onboard and no food/drink served."

Punti negativi: "The crew"

Punti positivi: "Arrived at destination"
Punti negativi: "Left an hour and a half late due to mechanical problems. This also disrupted in flight entertainment system. Got to destination"

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti negativi: "Pedí que me manden la factura del vuelo y no me a llegado nunca."

Punti positivi: "Not much it’s a very regular flight"
Punti negativi: "Delayed almost 1 hour. No entertainment on board and nothing offered except for purchase"

Punti negativi: "I bought my tkts a moth ago. And when arrived to VLC airport i have no seat ans they put me on STB. NOT GOOD /("

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti positivi: "Very nice crew members!"
Punti negativi: "The food was So So. We had to take a bus to the plane out in the middle of the taxi area. Sat on the bus for several minutes be fore they would let us board."

Punti positivi: "First time flying El Al. Hopefully my last. They delayed the flight to give three people - two of whom were ladies iver the age of fifty - intensive security screens. I was given one as well. They took my laptop, one of my pbones, my tanlet, and my headphones. This would havr neen bearable if El Al invested in its cabins, but that doesnt seem the case. The headphones provided were similar to models from the 90s (and worked just as well), there was no individual screen for entertainment, and the seats were exceedingly cramped. At least the Wi-Fi was free."

Punti positivi: "Nice staff"
Punti negativi: "Tiny seats. Dirty and old plane. Vueling"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti positivi: "Almost nothing!"
Punti negativi: "Seats small and uncomfortable. My seat did not recline for 8 1/2-9 hours (middle seat-even after told it was a good seat). My sons entertainment screen did not work for the last 3 1/2 hours. The stewardess’ didn’t even respond to the call light and after myself and sister walked back there, nothing was done. Stewardess’ sat and talked in the back and never walked around. When the finally brought drinks, never even asked why the light was on. They also were extremely unfriendly because our incoming flight from Malaga was late . All 4 pieces of luggage missed the flight and in NYC we had to ask for robes to sleep in and tooth brushes. we felt horrible flying the next day. Three pieces of luggage came 2 days later that we had to go back to airport to get. The fourth was delivered one week later with only 3 wheels!"

Punti negativi: "Food was poor ( cold, tasteless, meat was hard .....)"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti positivi: "Short flight and on time"

Punti positivi: "La comida en el vuelo está bien y las sobrecargos muy amables."
Punti negativi: "Los asientos muy incómodos para un vuelo tan largo"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti positivi: "Overall was good but had lost luggage"
Punti negativi: "Entertainment"

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "Crew very nice"
Punti negativi: "Food terrible."

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti positivi: "The prive"
Punti negativi: "Even though there were rows of empty seats we were assigned the very last row. The flight attendants were clanging and banging right behind us though there was no food or drink service. The seats are too close together leaving no leg room for this six footer to sit with any comfort level. We won't do that again."

Punti positivi: "We left on time."
Punti negativi: "We had to move to a different gate on arrival and that was an additional hour waiting. Felt like a sardine, absolutely no leg room. Had to pay extra to book a seat on an international flight."

Punti positivi: "It was short."
Punti negativi: "..."

Punti positivi: "I enjoyed the food and entertainment"
Punti negativi: "We were delayed so I had to run to my connecting flight. Got on, bags stayed in Madrid."

Punti positivi: "Returning home"

Punti positivi: "Pleasant crew"
Punti negativi: "I think they should offer complementary water"

Punti positivi: "Flight was early to Madrid (i.e. shorter duration than planned)."
Punti negativi: "Not enough discipline in the boarding process. No enforcement of the carry-on luggage policy. People were bringing on 3-4 small bags and taking all of the overhead space."

Punti positivi: "On time and great service by crew"

Punti negativi: "Iberia is not good at boarding"

Punti positivi: "Seats were not as bad/tiny as expected although they would not recline at all. We were served 2 meals on our overseas flight. That was also a surprise."
Punti negativi: "Seats did not recline Could not hear boarding instructions."

"stavo per morire"

"By far one of the worst airlines I’ve ever had to deal with. Customer service is very poor. Stay clear of any airline you cannot get a hold of a real person to help with your problem."

"The whole checkin process was a diseaster! We were flying with Vueling! We had checked in on the app but still had to checkin at the desks with our 10kg hand luggage! The queue for this was 2.5 hours long, with no social distancing in the pandemic (Covid19). When we finally got to the top of the queue, our flight was closing also another queue was opened up! But if we left the queue we were in we would have ended up at the back of a different queue! This seemed pointless to be honest! What could have been done is a bag drop section of the checkin process (Like Ryanair has) it’s much more streamlined and quicker! After all this drama, we only had 15mins to make it through security snd passport control to make the flight on time! It was very stressful and very hot! I was so thirsty that I needed to buy a bottle of water at the boarding gate (to my surprise this small bottle of water was €5- a total rip off! After boarding (which was ok) we were looking forward to a nice cup of coffee on the flight as we usually do! It took the crew nearly 1.5 hours into the flight to get to our seats to serve us! The coffee was dreadful (a hotel type sachet of instant coffee costing €2.60) and a heart burn inducing Turkey, ham and cheese toastie (costing €5.50)! The horrified by the quality! Ryanair is definitely better on food quality, check-in and boarding experience and service, that’s saying something! The flight itself was grand (although lacking interaction from the pilot- which is always nice) it was a smooth flight! When it came to landing it was good but our baggage took nearly 45mins to come out onto the carousel in the terminal! And other delay! Overall I would be giving Vueling perhaps a 2 out of 5 overall! Not impressed!"

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Space and environment."

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "Time"

Punti positivi: "Pulizia e personale"
Punti negativi: "I prezzi Dell caffè ☕"

Punti positivi: "Fast and esay"

Punti positivi: "Timely departure and quick boarding."
Punti negativi: "Seats were not comfortable and staff was not exactly tentative."

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "La divisione prima del imbarco in base ai nr dove ci si siede e poi ci hanno messo su lo stesso autobus"

Punti negativi: "Kiwi booked only 15kg bags instead of the paid 20kg bag on my booking confirmation. We had to pay an extra 90 Euro. It ruined our morning."

Punti negativi: "They insisted I check in my carry on because they had a full flight, only to charge me fifty Euros because my bag was a bit over weight."

Punti positivi: "The crew, welcoming, timing"

Punti negativi: "There was nothing about the trip to like. I still have not made it to Agadir. The flight in Denver was delayed two hours, causing my family to miss all connections. This I turn required me to fork out $1000 additional to make it to my final destination."

Punti positivi: "Professional smiley crew"

Punti negativi: "The boarding process was very unorganized. The flight was delayed almost 2 hours due to baggage issues while we sat on the plane."

Punti positivi: "ontime"
Punti negativi: "my luggage tags didn't print and wasn't offer in the online kiosk."

Punti positivi: "Sedile molto comodo x un low-cost."
Punti negativi: "Check-in online non disponibile per la tratta SPU - FCO."

Punti positivi: "Space plus"

Punti negativi: "For the price it's OK, its a low budget airline."

Punti positivi: "Good price"
Punti negativi: "Baggage took far too long"

Punti negativi: "Lo spazio tra i sedili!!!!"

Punti positivi: "Nulla, mai viaggiato cosi male! Non si tiusciva a stare seduti!!!! Sedile scomodo e non c’era spazio per le gambe!!!!!"
Punti negativi: "Allargare lo spazio per le gambe anche solo di pochi centimetri!"

Punti negativi: "Pagata la priority mi trovo nella fila 3 gruppo imbarcato per ultimo! Inaccettabile"

Punti negativi: "Far pulire bene bagni e posti a sedere pieni di carta nel pavimento, briciole ed acqua sui sedili nonché cibo anche nelle cappelliere"

Punti positivi: "Il check in rapido Il personale super educato e simpaticissimo"
Punti negativi: "La pulizia dell’aereo Non per me, ma io non avevo acquistato il prioritario però sono stato imbarcato davanti a quelli che erano prioritari quindi hanno mischiato tutti e chi ha pagato per il servizio Priority era proprio arrabbiato"

Punti positivi: "The plane was newish, with comfy seats"
Punti negativi: "The crew spend to much time on trying to order / heat / distribute food. The distribution of the staff seems odd - the one taking all the orders, putting stuff into the microwave and collecting it, collecting the money, whilst the other just seems to steer the trolley"

Punti positivi: "il sedile decisamemte scomodo e di dimensioni ridotte"
Punti negativi: "praticamente tutto"

Punti positivi: "Because kayak did not alerted me my flight had to be moved to Miami since is the only city that provides passports the same day. This extra expense costed me over 400$ in hotels gas and extra parking costs."
Punti negativi: "Kayak services were terrible and I do not plan to use them again. The website should have alerted me that I needed a passport valid for longer than 3 months to my flight for Spain."

Punti positivi: "DA Barcellona è andato molto bene e atterrato in anticipo"
Punti negativi: "Da milano è partito con 40 minuti di ritardo e arrivato con 30 minuti di ritardo. Inoltre il personale all'ingresso del volo era scontroso e poco professionale"

Punti negativi: "chairs can't go backwards and are very thin. unpleasant experience for a 4 hours flight..."

Punti negativi: "Scadente"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono state date le disposizioni di sicurezza a bordo. Non ho ricevuto nulla di ciò che ho chiesto agli assistenti di volo durante il loro passaggio. Il volo ha tardato di un'ora. L'atterraggio è stato il più spaventoso in oltre 20 viaggi compiuti ad oggi. Da dimenticare."

Punti negativi: "Da anni lo sciopero ha un'importanza sociale; si sciopera per creare disagio e quello che hanno indetto i piloti Vueling ha creato il massimo del disagio. Bene notare che non è con loro che bisogna prendersela, ma con la compagnia che si è rifiutata di avvertire il ritardo di 4 ore e che ha fatto stare centinaia di passeggeri ad aspettare di capire se e quando saremo rientrati. Lo sciopero deve creare disagio soprattutto a una società, non a dei cittadini. Considerando che alla parola "rimborso" nessuno del personale Vueling ha saputo rispondere, mi chiedo: la prossima volta scioperiamo noi per creare disagio ai piloti? Ovviamente scherzo, ma ogni volta che viaggio con vueling succede qualcosa."

Punti positivi: "La impiegata del frontdesk era cortese e aveva molto interese per aiutarmi nel mio caso, perché portavo molto bagaglio"
Punti negativi: "Portavo una chitarra"

Punti negativi: "Ritardo aereo e ritiro bagagli assurdo"

Punti negativi: "When we got to the airport, the gate info wasn’t on the screen. We found a seat and waited until the time it said the info would be available. When the info was available, it said the gate was closing in 10 minutes. You have to pay for everything. I ordered a meal, but there must have been a language barrier because the stewardess sold me a meal and extra sandwich, when I only wanted one. The seats don’t recline."

Punti negativi: "delayed 2hours 50 min. Lost connection, have to wait 11 hours"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Attesa valigia imbarcata"

Punti positivi: "There was an issue with my seat at boarding so they put me in the special seats instead."
Punti negativi: "Plane buzzed quite a lot on the way up."

Punti negativi: "Come sempre Vueling ha fatto ritardo e questa volta abbiamo pagato un supplemento alla compagnia di affitto auto"

Punti positivi: "Good but not the delay"
Punti negativi: "The flight was delayed by 2 hours so I missed my coach from Barcelona to valencia and had to pay €34.50 for another ticket can you please try to refund me this money."

Punti positivi: "Quick boarding with the baby, very helpful friendly staff"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The flight was delayed for an hour which made me late for where i needed to be"

Punti negativi: "They told us we didn’t have seats and that we’d have to go on standby. All staff were giggling and not very helpful. In the end we managed to get on the flight which seemed to have at least 4 extra empty seats. Poor customer services and communication to us of whether we would get the flight or not and what to do if not."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The worst flight in my life"

Punti positivi: "It’s a quite flight and good space"
Punti negativi: "No billows at the chairs"

Punti positivi: "rapporto prezzo/qualità"
Punti negativi: "L'orario del volo"

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Flight was delayed by about five hours. Had to do a mad dash to city airport from Luton just to stand a chance of making my meeting. I will never be using Vueling again."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "unorganised deaprture @ barcelona airport where everyone was allowed to board at the same time. Also our flight way delayed but Vueling did not text anyone on our flight to inform us."

Punti negativi: "Malissssssssssssimisssssimo"

"Slight delay at Malaga"

Punti positivi: "Il viaggio è durato meno del previsto e ho passato un'oretta serena grazie al personale e al pilota che ha atterrato in modo eccezionale!"

Punti negativi: "Ridiculous charging 25euro for a small backpack, by threatening to let you on is truly extortion"

Punti negativi: "un atterraggio più soft"

Punti positivi: "Niente è trovo illegale come si comportano con i bagagli"

Punti negativi: "puntualità e avvisi quando modificano Gate e ritardi"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti positivi: "i dont like this airline system"
Punti negativi: "check in not easy"

Punti positivi: "Personale cortese e gentile sedute abbastanza comode per il tragitto fatto"

Punti positivi: "atterraggio"

Punti positivi: "Il volo nel complesso"

Punti negativi: "Personale molto arogante non ti prendono mai in considerazione."

Punti negativi: "Niente, è stato tutto ok!"

Punti positivi: "Flying EI-DAR, this was Ryanair's sixth-oldest active aircraft at 15.3 years old. Despite this, it featured the new sky interior and was comfortable overall. Flight was quick (albeit at 10 minute late landing) and deboarding was not an issue."

Punti positivi: "Atraso del vuelo"

Punti positivi: "It was alright, nothing specific to be mentioned here."
Punti negativi: "Flight was delayed 50mins. No explanation was given!"

Punti positivi: "boarded the plane to find it looking like there had been a kids party. food all over the seats and floors, rubbish under the seats. pilot was barely competent making a harsh fumbling landing"
Punti negativi: "disgusting plane"

Punti negativi: "Ultimo volo Ryanair accumula sempre il ritardo della giornata. 40 min oggi diventa un problema per prendere il treno dall’aeroport che non aspetta giustamente"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L’ora del disimbarcoooooooo"

Punti negativi: "Great attractions and clean descending"

Punti negativi: "Potrebbero servire almeno acqua gratuita ai passeggeri"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La qualità del volo e dei piloti"

Punti positivi: "Yes they was"
Punti negativi: "All happy to help you when you need it thank you"

Punti negativi: "Evitare i costi accessori.. si parte da un prezzo e non si sa Dove si va a finire. Meglio indicare un prezzo per tutto"

Punti negativi: "La compagnia fa cattiva pubblicità sul bagaglio a mano da 10kg trolley. Ti induce a pagare per portarlo sia a bordo che in stiva, pur essendo ancora in Italia gratis"

Punti positivi: "Personale gentile e profesionale, volo perfetto."

Punti positivi: "Puntualità ed assistenza online molto semplice"
Punti negativi: "Che all'andata pagando 10 € avevo il secondo bagaglio a mano in cabina mentre al ritorno allo stesso prezzo ho dovuto caricarlo in stiva. C'è però di positivo che non ho atteso neanche un minuto al momento del ritiro; ritiro praticamente immediato quindi ok. Una cosa solo......potrebbero offrire almeno un bicchiere d'acqua durante il volo."

Punti negativi: "Volo cancellato 07.01.2019"

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti positivi: "On time, organized, smooth landing"
Punti negativi: "Slow check in, constantly being bothered with duty free announcements"

Punti positivi: "Il volo, l’equipaggio, l’atterraggio"
Punti negativi: "Il ritardato di quattro ore del volo"

Punti negativi: "The crew were soooo rude to everyone! Their card machine to buy drinks wasn’t working so they had to take cash but they didn’t have change! They charged 4 pounds for water. Then they were selling scratch tickets AND perfume and jewelry! THEY EVEN SPRAYED PURFUME ON THE PLANE! It gave me such a trrrible headache and made me even more nauseous than I already was from the flight!!! So smelly!!! The seats didn’t recline And my husbands seat was ripped. So terrible all around!!!"

Punti negativi: "Problemi per portare il bagaglio. Decisamente una politica low Level utile solo a scegliere altre compagnie aeree. Personale di volo all'aeroporto di Timisoara molto scontroso e per nulla incline ad aiutare la clientela."

Punti negativi: "Booked 3 flights all on Ryanair for a trip inside Portugal. The booking agent, Gotogate.com, and Ryanair left me deserted. Some error occurred and I received the same flight booking # for all 3 the flights. I discovered this when trying to retrieve my boarding pass for the second flight. Neither company fixed the problem and I could not board the flight. I ended up having to rent a car and drive to Porto (6 hours away). Neither company have anyone that can assist with these issues on the weekend. The worst experience I could have had on my birthday vacation."

Punti negativi: "20 minutes notice of an 8 hour delay. Zero communication, treated like cattle by ground staff, given a €5 food voucher after literally chasing staff around other boarding gates. €5 is not “reasonable” food expense for this length of delay under EU261. Then sent a reminder to claim from insurance company. No Ryanair - we will be claiming full amount from you, and encouraged other travellers to do the same. Utter amateurs and fraudsters."

Punti negativi: "Kiwi booking through kayak was deceptive and I had to pay for a ticket at check after learning Ryanair does not do business with kiwi. Price was more than double and kiwi also billed me. Thanks!"

Punti positivi: "The price and the female staff were gorgeous."
Punti negativi: "Everything from start to finish at BCN."

Punti positivi: "Il volo, tranquillo."
Punti negativi: "30 minuti tra l'atterraggio e lo sbarco"

Punti negativi: "I couldn’t get the flight because I couldn’t find a good services from their representatives in airport. I went to 4 desks with no helpful. So, I change this airline to Easyjet. I’ll never use Ryanair."

Punti positivi: "It was over quick."
Punti negativi: "Seats dont recline, no free drinking water, unorganised when too many bags onboard, nl change for buying products with cash."

Punti negativi: "Boarding was not convenient, a lot of walking outside and standing near the plane. We were not offered just water for free. The worst thing: husband and wife with one checked in bag and one carry on bag can't board together, should board in different time."

Punti negativi: "40 minutes delay on boarding, then waiting another 10 to disembark"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "2 ore e mezza di ritardo sull'ora di arrivo prevista causata da scioperi sullo spazio aereo che avremmo attraversato. Ciò che è stato mal gestito sono state queste due ore e mezza, che le abbiamo dovute passare chiuse nell'aereo senza un minimo di assistenza per il disagio (non tanto per me quanto per le povere famiglie con bimbi piccoli che si sono ritrovati a dover pagare 3€ per una bottiglietta d'acqua). A pensar male viene da credere che ci abbiano spinto all'imbarco consapevoli del ritardo ma ignorato per evitare Togni quali rimborsi e cancellazione Delle prenotazioni. Ryanair, non si smentisce mai."

Punti positivi: "volo in anticipo di 10 minuti"
Punti negativi: "sedili troppo vicini"

Punti negativi: "Nulla"

Punti negativi: "Ritardo di oltre 2 ore e conseguente perdita di importante appuntamento. Il personale fornisce indicazioni parlando cosi velocemente che si comprende quasi nulla, anche per via dei pessimi sistemi audio."

Punti positivi: "Toulouse airport unbareably hot."

Punti positivi: "Straight forward flight"
Punti negativi: "Having to pay for my family to sit together, this could have been offered with the automatic seating allocation, there were lots of 4 seats together . It seems that you are intentionally separated so that you pay to change."

Punti positivi: "Il viaggio è stato comodo e divertente."
Punti negativi: "Le hostess sono arrivate tardi all'imbarco, mi hanno anche preso in giro dicendomi che c'è l'avremmo fatta ad arrivare in tempo e invece il volo è arrivato con 25 minuti di ritardo."

Punti negativi: "Bad pilots, lending very harch. Bording paniking"

Altre info su Iberia
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Vigo e arrivano a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Le compagnie aeree che partono da Vigo e arrivano a Aeroporto di Venezia-Marco Polo hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

Prenota voli economici da Vigo a Aeroporto di Venezia-Marco Polo

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dom
1 scalo
Diverse compagnie
23h 55m
VCE - VGO
1/4
ven
1 scalo
Diverse compagnie
14h 05m
VGO - VCE
3/4
dom
2 scali
Diverse compagnie
25h 05m
VCE - VGO
2/5
lun
1 scalo
Ryanair
9h 25m
VGO - VCE
6/5
ven
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Ryanair
9h 00m
VCE - VGO
1/4
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Ryanair
14h 05m
VGO - VCE
3/4
dom
1 scalo
Ryanair
12h 15m
VCE - VGO
2/5
lun
2 scali
Diverse compagnie
13h 15m
VGO - VCE
6/5
ven
1 scalo
Diverse compagnie
9h 00m
VCE - VGO
1/4
ven
2 scali
Diverse compagnie
27h 10m
VGO - VCE
3/4
dom
2 scali
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9h 15m
VCE - VGO
13/5
ven
1 scalo
Diverse compagnie
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VGO - VCE
17/5
mar
1 scalo
Diverse compagnie
25h 15m
VCE - VGO
13/5
ven
2 scali
Diverse compagnie
26h 15m
VGO - VCE
17/5
mar
1 scalo
Diverse compagnie
5h 30m
VCE - VGO
17/3
gio
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24h 15m
VGO - VCE
20/3
dom
2 scali
Diverse compagnie
14h 20m
VCE - VGO
2/5
lun
2 scali
Diverse compagnie
13h 15m
VGO - VCE
6/5
ven
2 scali
Diverse compagnie
10h 20m
VCE - VGO
13/5
ven
2 scali
Diverse compagnie
23h 25m
VGO - VCE
17/5
mar
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12h 50m
VCE - VGO
21/1
ven
3 scali
Diverse compagnie
12h 15m
VGO - VCE
23/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
8h 40m
VCE - VGO
26/12
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10h 30m
VGO - VCE
30/12
gio
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26/12
dom
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23h 30m
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Diverse compagnie
21h 05m
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sab
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Iberia
10h 00m
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