Trova voli economici da Verona per Kiev

Trova voli economici da Verona per Kiev

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Kiev. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Verona (VRN)
Kiev-Žuljany
ven 3/12
ven 10/12
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Verona - Kiev

Bassa stagione

luglio

Alta stagione

marzo

Prezzo medio andata-ritorno

188 €

Buona offerta andata-ritorno

226 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 24%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 35%.
(media delle ultime 2 settimane)
o meno

Quando prenotare voli da Verona per Kiev

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per questa rotta a 226 € o meno andata e ritorno.
  • I mesi di febbraio, marzo e aprile sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è luglio.

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Verona per Kiev

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Verona per Kiev?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Verona per Kiev?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Verona per Kiev?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Verona per Kiev?

3 principali compagnie aeree con voli da Verona a Kiev

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 28.060 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "Your crew didn't smile. They didn't seem very happy. The food was ok, but different from normal American cuisine. I didn't appreciate the crew's comments to some of my fellow passengers about how they we wouldn't eat the food. I would have liked to have been offered more to drink. Additionally I'm glad the crew is fond of one another, but they were loud and distracting. They were nicer to one another than the people flying. I didn't like being barked at and being given confusing directions regarding exiting the plane. Overall I wasn't impressed and would prefer to not fly with your airline again."

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Great Crew"
Punti negativi: "It would have been better had we not had a delay of 50 Minutes"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti positivi: "everything from the boarding and check-in process to in flight comfort."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Cold on the plane/food needs more choice and improvement. Plane was late to arrive-over an hour later"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "Airbus seats, n/a considering short flight"
Punti negativi: "Some staff ignored us in our isle"

Punti positivi: "See above"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "Flight crew made up time to arrive on time despite late arrival. They are pretty amazing - they got a plane hundreds of miles in the same time it took the ground crew to get my bag from the plane to the baggage claim."
Punti negativi: "Frankfurt is just an awful airport. Too many landings and not enough infrastructure. Also tired of planes having to park thousands of yards from the terminal. The time to get the bag is as long as the flight. Each about 55 minutes. There is very little about German efficiency here."

Punti positivi: "Food was bearable"
Punti negativi: "Delayed, the gate was changed 3 times."

Punti positivi: "1st time on a transcontinental flight and 1st time using Lufthansa. Very enjoyable."

Punti positivi: "Food was Good, flight was without much stress and a little faster to compensate for the delay."
Punti negativi: "Delayed boarding, no announcements, long wait in line for boarding, repeated delays. Not the first time - Every tome I use this flight it is delayed and without clear information to passengers how much delay is anticipated. Announcements, even if they come - come not loud, simultaneous with other announcements - so impossible to hear. Scheduled gate is moved every time too."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "There was no communication between aircrew and gate for transfers. There is a new additional check between gates and no passenger was informed. This security check was over an hour long. The flight was not held for me and other passengers and when we arrived at the gate they were oblivious of the fact that we had been held up in what seemed to be a Km long security line."

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "Attitude of staff"
Punti negativi: "Food and delay"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "great airport and ease of check in and quickness on boarding flight."
Punti negativi: "boarding everyone all at once creates long unnecessary lines when staggered boarding would help"

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti negativi: "Could have more options for entrainment"

Punti negativi: "Just a shirt flight, no problems"

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti positivi: "On my way to meet my granddaughter & took Lufthansa flight! Very satisfied with the overall. Crew very friendly, helpful & knowledgeable. Smooth flight & super landing in Munich!!!"

Punti negativi: "FLight delayed causing connection lost. Had to take another flight to Milan and then drive the car to Genoa."

Punti negativi: "Boading priority was not possible, due to the massive amount of people crowding the entrance. Very hectic and uncoordinated boarding process. I always fly first row to be able to work with my laptop, however due to a last minute plane change the new A321 did not have a 1D or 1F, only 1A and 1C. I had booked 1D, but was moved back to 5D with absolutely no option to change back to the first row to finish my work. I had to sit sideways to be able to work, and it was extremely uncomfortable. I don't understand why they couldn't have moved me back to the first row and move the non-SEN/HON sleeping members back to 5D and 5F, or at least asked them if they would mind. The plane was massively late, and I missed my followup meetings at the airport."

Punti positivi: "Evrything"
Punti negativi: "Nothing that i can think of."

Punti negativi: "Flight from Milan delayed of 1 h . Missed connection have been rebooked to a new flight with crappy seat"

Punti negativi: "Ritardo"

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "Plane on time, new plane, nice crew."
Punti negativi: "Ability to move seats."

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "Professional and safe"
Punti negativi: "Better boarding (lines too long)"

Punti negativi: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."

Punti positivi: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Punti negativi: "Pretty much everything..."

Punti positivi: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Punti negativi: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Punti positivi: "It's the cheapest you can get"
Punti negativi: "They split me and my wife on porpuse to force me to buy the option to choose my seating. The leg space is tiny and the chairs won't recline so it's super uncomfortable. Flight times are shitty. Te leave early in the morning so you can barely get some sleep at night. Nor on the plane. They don't any serve food or even water and let you dry up. You can buy overpriced food and beverage onboard. My purchase from the duty free was stolen and they didn't help me handle the problem. Awful experience."

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "Extra legroom seats are a godsend (but that's applicable to any airline, not just Wizzair, although they do seem to have a few more of these than other airlines - low cost or not). Also, despite a 35 min. initial delay, we eventually landed only 15 min. later than the scheduled time."
Punti negativi: "The boarding process at Gatwick was disastrous. There were only 2 agents, none of which spoke proper English. Also, one of them was busy checking each individual carry-on bag with unnecessary extra scrutiny, only to provide customers to the second agent, which was taking the payments for extra bags."

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "Weirds sounds near first rows -- like compressor working or something"

Punti negativi: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."

Punti positivi: "The seat not so comfortable but good"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti negativi: "puntualità"

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "Flight arrived"
Punti negativi: "Flight left vaguely late, air stewardess disappeared into the cockpit for 50 minutes. Hmm, I wonder what she was doing in the cockpit. Whatever she was doing she wasn’t helping the cart so I only got my food 20 mins before landing approach. Air pressure was weird too, nice American lady next to me had problems with her ears more than usual."

Punti positivi: "Everything went to plan and we were very happy"

Punti positivi: "All and all great value for the money"

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Punti negativi: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti negativi: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"

Punti positivi: "I asked for a cup of water for my child and they gave me a bottled water. Then they charged me 2.50 euros. Their credit card processing machine was not working properly, which was frustrating: the flight attendant got frustrated and had to come back again until she can process my payment."

Punti positivi: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Punti negativi: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Punti negativi: "Flight was delayed by 45 mins, and on board there was no water in the bathroom basins. This was known by staff, but they didn’t warn me as I went in, so I didn’t find out until I had already put soap in my hands"

Punti positivi: "Excellent pilot"

Punti negativi: "Very long queues at boating in Charleroi airport"

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti negativi: "long time wating in bus to get plane"

Punti positivi: "The staff - friendly, polite,, helpful and a nice uniform! No silly uncomfortable and unsuitable as in some airlines. Reasonably clean. Good price for a glass of wine and pac of dry fruit."
Punti negativi: "Unable to understand tanoi messages - mumbling & too fast. Could not make out most of what staff said including why there was an hour's delay and safety procedures. If i were to bring an oversized and too heavy handluggage on board no doubt I wouldn't get away with it ! However the number of large and heavy bags passengers brought on board last night was ridiculous . It was a real struggle for people to find lockers for.their bags. Some people had quite a few. Delays take off and creates unnecessary chaos. Couldn't understand why I had to pay to check in online, obviously missed that when bookrd. Although I recall reading that it will cost if you check in the airport- so most likely my error. No facility or button to print boarding pass once checked in. No contact us button - I would like to change seat I booked for return but cannot see how to do this on line."

Punti positivi: "Quickest in & out procedure at both BUD and LTN in a long time and a super pretty flight attendant."

Punti negativi: "Very very routh unprofessionally and disrespectful check in person . I did not receive by boarding pass through the email and was charged with 35 euros to have my boarding pass printed ! The clerk raised his voice and was disrespectful to me and other customers. The flight itself was ok, nothing special but not bad either."

Punti positivi: "Price and schedule. Going on time with no delays. Good value for money."
Punti negativi: "Very hard on baggage policy"

Punti negativi: "Не понравилась старшая стюардесса. На лице было написано, что она совершенно не рада видеть всех присутствующих."

Punti positivi: "Price"
Punti negativi: "-Crew were very rude, check in crew and flight attendants -Luggage and checking in fees not advertised enough. Too many people getting their money stolen by Wizz Air. - Boarding extremely chaotic and not organized."

Punti negativi: "the fact the crew arrived to the gate after the planned boarding time causing us to stand too long on the stairways. check in via the app (using iphone 6) was a failure. i was certain i booked with extra luggage - at the check in i was told i didn't. from the reservation confirmation it is not clear what i paid for & there are no means to contact you - email, on line chat - you know the regular things every company today use to proivde customer services which is not only "give us you money". too bad this is WIZZ Air"

Punti positivi: "Super easy online check-in, comfortable plane, lovely crew"
Punti negativi: "Waited a bit in a long hallway waiting for the last flightload of passengers to deplane."

Punti positivi: "was on time"

Punti negativi: "Don't forget to print a damn boarding pass. Cost me 100$ at the airport just for that... What a rip off. First time traveling to Europe so, I guess that's a part of the learning curve."

Punti positivi: "The flight was cheap and got you where I wanted"
Punti negativi: "Make sure you queue early if you want to take your hand luggage on board, as if you are too late in the line they will make you check it into the hold at the last minute. I guess I should have realised that by how early people started queueing and the fact that they charge for checked in luggage."

"Puntualità e volo comodo"

"There was a good process in place for checking documents at check in..staff were helpful a bit frustrating having to wait to queue for the gate no seats..so not great for older customers or those with kids"

"Ottimo 👌🏻"

Punti positivi: "All was fast and organized."
Punti negativi: "Could be goo to have water free in flight."

Punti negativi: "La temperatura. Sempre sui voli Ryanair fa freddo e le ventole automatiche ( non regolabili ) soffiano aria gelida."

Punti positivi: "The crew was great and everything about the whole experience was wonderful."
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Flight was 30 minutes faster than schedule"
Punti negativi: "Info about snacks and duty free purchases on board."

Punti positivi: "Puntuale e velocissimo arrivati con 20 minuti di anticipo"

Punti positivi: "Niente è trovo illegale come si comportano con i bagagli"

Punti positivi: "Crew was okay ."
Punti negativi: "The seats were very uncomfortable, dirty , and smelly"

Punti negativi: "Pointless paying for priority boarding as staff just let both lanes board at the same time"

Punti positivi: "Although we were over a how late leaving the cabin crew were professional and polite. An absolute credit to the company."
Punti negativi: "Make all seats non-recline and more sturdy, I don't want to be able to feel the person behind leaning on it or their knees pushing through into my back."

Punti positivi: "Personale grntile."
Punti negativi: "Ritardi, prezzi e fastidio in cabina"

Punti positivi: "Il modo scorreto e arrogante del personale"
Punti negativi: "Gente razzista"

Punti positivi: "All but one crew member where excellent. But the one girl. Made it perfectly clear that the passengers where an annoying part of her job not a pleasure. She had a sour face on her all flight. Everyone was talking about her."
Punti negativi: "Seating is always uncomfortable on these short haul flights."

Punti negativi: "Benissimo anche il ritiro della valigia in tempi brevissimi"

Punti positivi: "Il personale gentile e disponibile"
Punti negativi: "Purtroppo era un continuo disturbo per l'eccellente lavoro di vendita del personale di bordo i sedili un po' stretti"

Punti positivi: "Personale molto gentile"
Punti negativi: "Confort sedute"

Punti positivi: "Personale di volo gentile"
Punti negativi: "Imbarco bagagli personale alquanto scortese"

Punti positivi: "Sedili scomodi. Poco spazio. Norme bagagli assurde. Priorità praticamente obbligatoria. assegnazione posti casuali."
Punti negativi: "Anche con assegnazione dei posti casuali i sedili dovrebbero essere assegnati contigui per compagni di viaggio- e' assurdo che per portare un trolley a bordo si debba acquistare la priorità."

Punti negativi: "Potrebbero servire almeno acqua gratuita ai passeggeri"

Punti positivi: "Personale molto disponibile,gentile."
Punti negativi: "Oltre all’ingresso priority e non priority dovrebbe esserci l’ingresso riservato alle donne incinta perché rimanere in piedi ad aspettare di salire diventa pesante."

Punti negativi: "Volo cancellato per guasto all'aeromobile; sostituito l'aereo e partenza con 7 ore di ritardo. Scarsa l'assistenza della compagnia a terra."

Punti negativi: "First they called us to gate 102, then just before boarding they announced we had to go to gate 110. The plane had a ‘technical’ problem and we had to change planes with a large delay."

Punti positivi: "Il personale di bordo era divertente"
Punti negativi: "Un po' stretto e troppo le cinture di sicurezza accese"

Punti positivi: "Ease of travel. Priority service."
Punti negativi: "Food."

Punti positivi: "Very nice new aircraft!"
Punti negativi: "Terrible food - do not order anything from ryanair!!!!"

Punti positivi: "The flight left on time and arrived early, the staff were pleasant and friendly."
Punti negativi: "The cabin was a bit grubby."

Punti negativi: "Questa volta siamo partiti con 20 minuti di ritardo, soprattutto a causa della gestione caotica e insensata di Ryanair del check-in e della sistemazione dei passeggeri in aeromobile. Come al solito: check-in anticipato, quindi doppia attesa. Prima e dopo il check-in, con l’aggravante che prima di esso la fila ha più spazio per disporsi, mentre dopo ci siamo ritrovati uno ammassato all’altro ad aspettare che l’aeromobile fosse pronto ad accoglierci!"

Punti positivi: "It was on time as always"

Punti negativi: "NIENTE OTTIMO SERVIZIO"

Punti positivi: "Crew on board"

Punti negativi: "Ci hanno fatto pagare la valigia che nella prenotazione era compresa in stiva. Non abbiamo capito il motivo. All’andata invece nessun problema"

Punti negativi: "Portellone in fondo non si è aperto all'arrivo"

Punti negativi: "The flight was delayed for over two hours, but there was no reason given and we were left waiting with no idea what was going on."

Punti negativi: "We arrived at the airport over 90 minutes before our flight and were never warned we’d be charged a hefty fee if we didn’t check in ahead of time. We did try to check in prior, but there was an error in my confirmation code and it didn’t work. They told us we couldn’t get on our flight, then charged us $487 euros to take a different flight and required us to check all our bags! A total scam and they were extremely rude!!"

Punti positivi: "It arrived to its destination."
Punti negativi: "Extremely long lines from start to end (bag drop off, security, passports, line to boarding etc), plenty of long walks from one line to the other. Everything cost extra charges, we had to add a non négligeable amount, in order to be seated with the kids, to have our boarding pass printed. A tiny bottle of water cost 3€. No entertainment whatsoever. Seats are uncomfortable."

Punti negativi: "2 hours delay"

Punti negativi: "Chaos in boarding, no complemtery water,tight seating,delayed departure"

Punti positivi: "Il volo, tranquillo."
Punti negativi: "30 minuti tra l'atterraggio e lo sbarco"

Punti negativi: "Atterraggio un po' brusco"

Punti positivi: "The crew was very warm and the seats had great room."
Punti negativi: "There was no entertainment."

Punti positivi: "Cheap"
Punti negativi: "Cheap, you get what you pay for"

Punti positivi: "The disembark at stansted was fast and passport control was easy."
Punti negativi: "Toulouse airport has terrible facilities. The gate building, where they carral you with the promise of bars and shops actually only had one small drinks stand selling terribly overpriced beverages. There was no air conditioning and it was about 30degress in there, there was not a water fountain to refill water bottles from so was forced to buy overpriced water. Plane ended up landing 2 hours late but the Ryanair staff gave little information or updates on this."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La donna al banco accettazione era sconstumata oltre ogni aspettativa. Si è rifiutata di parlare in inglese anche quando le abbiamo detto che non capivamo lo spagnolo. Ha sbattuto a terra la mia valigia guardandomi negli occhi con aria di sfida. Al passaggio del rullo della polizia hanno insistito con mio marito che togliesse gli occhiali da sole, sono caduti nel rullo e si sono rotti. Quando abbiamo protestato con una manager ha detto senza scusarsi che non era obbligato a toglierli. Il volo Fr1332 ha fatto un ritardo di due ore. Tutto il personale in aeroporto era estremamente arrogante."

Punti positivi: "Gli orari sono stati perfettamente rispettati infatti, anche se siamo stati imbarcati con 5/10 minuti di ritardo, il volo è atterrato all'ora prevista a Napoli."
Punti negativi: "Al gate d'ingresso (Aeroporto Londra Stansted) era poco chiara la divisione tra fila priority e fila normale, il ché ha creato confusione, generando il ritardo dell'imbarco. Come al solito, poi, sugli aerei Ryanair si viaggia davvero troppo stretti e su sediolini scomodi, eppure non sono un gigante (1,80 m per intenderci)"

Punti positivi: "Price. Timetable"
Punti negativi: "Seats. The fact they put everyone in a deferent row"

Punti positivi: "Staff at gate very friendly and efficient. Staff on flight very pleasant and professional. Lovely flight no problems."
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "They charged €55 for checking in at the airport, and wasted even more time schlepping between different counters with handwritten paper slips. it would be cheaper and more efficient to just have a mechanised checkin process. It's not clear who benefits from this expensive and annoying rigamarole."

Punti negativi: "I nuovi Boeing, credo 737-800, hanno delle sedute meno comode di una panchina in marmo. Sono sedili stretti, e questo si sa, ma che anche sull'imbottitura abbiano risparmiato, questo è da denuncia. Un Madrid-Roma dura almeno 2 h e anche 2.5 ore, non si riesce a stare seduti, il rischio è la sciatalgia."

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Verona e arrivano per Kiev

Le compagnie aeree che partono da Verona e arrivano per Kiev hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Verona per Kiev

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Verona per Kiev

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Verona per Kiev

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Verona per Kiev

Prenota voli economici da Verona a Kiev

Offerte recenti sui voli di sola andata

8/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
28h 10m
VRN - KBP
29/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
23h 30m
VRN - IEV
8/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
31h 55m
VRN - KBP
18/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
29h 45m
VRN - KBP
8/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
7h 15m
VRN - KBP
8/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
7h 15m
VRN - KBP
9/12
gio
1 scalo
Ryanair
11h 25m
VRN - KBP
8/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
19h 15m
VRN - IEV
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
27h 20m
VRN - IEV
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
24h 10m
VRN - KBP
29/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
31h 45m
VRN - IEV
8/12
mer
2 scali
Wizz Air
17h 45m
VRN - IEV
8/12
mer
3 scali
Diverse compagnie
32h 30m
VRN - IEV
9/12
gio
2 scali
Diverse compagnie
21h 55m
VRN - IEV
9/12
gio
2 scali
Ryanair
31h 55m
VRN - KBP
18/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
22h 45m
VRN - IEV
9/12
gio
3 scali
Ryanair
32h 40m
VRN - KBP
18/12
sab
1 scalo
Ryanair
16h 25m
VRN - KBP
28/12
mar
1 scalo
Lufthansa
5h 40m
VRN - KBP
28/12
mar
2 scali
Lufthansa
13h 40m
VRN - KBP
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe