Trova voli economici dall' l'Ucraina per Napoli

Trova voli economici dall' l'Ucraina per Napoli

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Napoli. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Boston (BOS)
Napoli
gio 25/11
gio 2/12
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Ucraina - Napoli

Bassa stagione

novembre

Alta stagione

gennaio

Prezzo medio andata-ritorno

173 €

Buona offerta andata-ritorno

161 €

Buona offerta solo-andata

81 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 7%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 14%.
(media delle ultime 2 settimane)
o meno
o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per Napoli

  • Cerchi voli economici per Napoli? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per Napoli a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Odesa 118 € sola andata - 118 € andata e ritorno, da Kiev-Žuljany 81 € sola andata - 123 € andata e ritorno, da Leopoli 91 € sola andata - 126 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di settembre, ottobre e novembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare a Napoli è novembre.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Napoli.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Napoli

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli dall' l'Ucraina per Napoli a causa del COVID-19?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Napoli?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo per Napoli?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Napoli?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Napoli?

4 principali compagnie aeree con voli da Ucraina a Napoli

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Valutazione complessiva sulla base di 23.391 recensioni
7,8
Imbarco
7,8
Comodità
8,2
Personale
8,0
Divertimento
7,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "The food is delicious, for a short 3 hour flight, unlike other airlines which they only give u snacks like cheeze it or crackers"
Punti negativi: "It would be better if there’s a mini screen for movie as well"

Punti positivi: "Crew was not very frindly and the Turkish airlines staff at Istanbul are not at all friendly and so rude. I will never recommend Turkish airlines to anyone."

Punti positivi: "La possibilità di scegliere il posto a sedere, la gentilezza e un pochino di wifi gratis"

Punti negativi: "The airport is not proper for travels , you need at least 2 hours to finish from the long lines and finding your way to the right location before the immigration and run to the gate if you are in good shape minimum from 10 to 15 minutes"

Punti positivi: "Chem-in"

Punti positivi: "Fligh on time."
Punti negativi: "The food on board."

Punti negativi: "1 hour delay due to weather"

Punti positivi: "Entertainment"
Punti negativi: "Food"

Punti positivi: "Personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap."

Punti positivi: "Il personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap."

Punti positivi: "Personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap"

Punti negativi: "Every stage took way too long. An hour to check in. and an hour to pass security. And the flight was obviously late."

Punti positivi: "Nice plane , nice crew. Ok food , not as good as Sfo to Ist ."
Punti negativi: "We left delayed as it seemed they were waiting for someone. Older 777 wich shows wear."

Punti positivi: "Boarding in time"
Punti negativi: "Selected food was not provided, old airplane, no entertainment"

Punti positivi: "All around quality Airline..."

Punti negativi: "Hi, Your company lost one of my check-in bags. I am in Bucharest now, still waiting for my bag. Nobody knows where my bag is. Please, help find it! Under Doinita M Toranzo's name, big red bag! under Thank you!"

Punti positivi: "Thr A330 has 32" pitch which was ok. The 2-4-2 seating made this less of an issue. Food was ok. Screens are decent and responsive."
Punti negativi: "It's 32" for a 10 hour flight. Not really comfortable and enjoyable, and a squeeze throughout."

Punti positivi: "Excellent service, great to see people smiling and happy to be there."
Punti negativi: "Their WiFi is terrible."

Punti positivi: "great service"
Punti negativi: "nothing"

Punti positivi: "MOST OF THE MEALS ARE VERY GOOD EXCEPT PASTA DISHES."
Punti negativi: "PASTA DISHES ...MAIN AND SNACK ARE TRULY BOTTOM OF THE BARREL. TASTELESS JUNK. WHY NOT FIND SOME OTHER DISHES IF YOU CANNOT MAKE PASTA EDIBLE"

Punti positivi: "The food was good and the entertainment was fine."
Punti negativi: "After missing our connecting flight in Istanbul on our Turkish Airlines flight on January 9th from LAX-Addis Ababa (due to a nearly 45 minute delayed flight), my sister and I had to spend 24 hours in Istanbul and still pay for a night in our 4 star hotel in Addis, despite the fact that we weren't there. So, in preparation for our flight back to LAX, I spent hours on the phone with a Turkish Airlines representative to ensure that we would not miss our connecting flight on the way back to LAX on January 29 (Jomo Kenyatta-IST-LAX). The TA representative spoke very little English and became incredibly frustrated with me when I expressed my concern about how closely scheduled our connecting flights in Istanbul were. The representative said she could "help us" by seating us at the back of the plane from Jomo Kenyatta-IST, as she was "mostly sure" that our plane would deboard from the back of the plane once we arrived in Istanbul and, in theory, we wouldn't have to wait behind all the other customers to exit. This was totally incorrect: our plane only deboarded from the front exit door and the seats she selected at the back would surely have caused us to miss our next flight were it not for the fact that the plane wasn't full and we arrived only a few minutes late. Still, by the time we got off the plane in IST, our connecting flight was already 15 minutes into boarding. We showed the TA attendants our boarding passes at the long security line, and at first they both said, "don't worry, it will be fine". I had to convince them to let us skip the line as we would clearly have missed our flight. Once we finally made it through security we ran through the ENTIRE Istanbul airport to get to our gate, as we could hear them calling the final boarding call for our flight to LAX. We literally ran as fast as we could for almost 20 minutes straight, with all of our bags, which ended up being over a mile, I would guess. When we got to our gate, we had to go through yet another security line - WHY??? Apparently there was a celebrity in front of us, and while we were sweating and nervous about missing our flight, the security agents were taking selfies with the celebrity. It was insulting and rude and totally unprofessional. The take away for me is that Turkish Airlines should NOT be allowed to sell flights to people that give them less than an hour to make international connecting, especially in an airport as large and disorganized as Istanbul, and especially when Turkish Airlines flights are often late or delayed. This was one of the most stressful flying experiences of my life."

Punti positivi: "The service and the cleanse up to the tope"

Punti positivi: "they provide such a great service so that I cannot find anything else to complain."

Punti positivi: "All"
Punti negativi: "Warm airport and warm plane à/c needed"

Punti positivi: "Seats comfy. Turkish airlines rep came to collect passengers as previous flight delayed."
Punti negativi: "TV/Movie/music database was empty for my seat. The temperature in the plane was very hot throughout flight."

Punti negativi: "Valigia non consegnata a causa del ritardo del volo precedente; la compagnia aerea non ha fornito spiegazioni sull'accaduto, ne tantomeno provveduto ad offrire assistenza, amenity kit o rimborsi per il ritardo sulla consegna del bagaglio, avvenuta ben oltre le 24 ore."

Punti negativi: "Ritardo di oltre 45 minuti, perdita della coincidenza, riprogrammazione del volo lenta e difficoltosa, nessuna assistenza fornita."

Punti negativi: "Coffee ahould have been served sometime before landing and not in the middle of the flight when everyone was asleep. Entertainement options were practically zero"

Punti negativi: "La totale mancanza di assistenza da parte del personale di bordo e di terra per la risoluzione di disagi peraltro causati dalla stessa compagnia; il tono scocciato con cui rispondevano alle domande/richieste di chiarimenti/richieste di assistenza. Voli costantemente in ritardo che hanno causato, perciò, la eredità di coincidenze aeree con conseguente blocco a terra per un giorno. Bagaglio non arrivato contestualmente con il volo sul quale si è viaggiato. Impossibilità di ottenere un upgrade in classe business nonostante la richiesta di pagare - com'è ovvio - la differenza. La motivazione per questo diniego non solo non è stata fornita ma soprattutto c'è stato un continuo scarico di responsabilità da uno all'altro... Pessima esperienza"

Punti positivi: "Everything was good except boarding. Boarding should be from a proper gate rather than from a bus"

Punti positivi: "I fly overseas every other year, I flew with many different airlines, the best and friendliest service is by far the Turkish airline attendants, would highly recommend"

Punti positivi: "Overall the food ,service and promptness of arrival and departure were very good."
Punti negativi: "Legroom was a bit cramped for such a long flight."

Punti positivi: "Plenty of room Nice multimedia screens"

Punti negativi: "Previous flight cancelled due to weather conditions, and despite calling and having a lot of flexibility with time, we were unable to reschedule without massive charges. Our refund was quite low, and we will rebook on another airline. This, despite being a TK gold card member."

Punti negativi: "Wheel chair flyers should get first assistant"

Punti positivi: "Great service"

Punti positivi: "Great service, smooth flight, and overall a pleasure to fly with."

Punti negativi: "EVerything about this airline."

Punti positivi: "Ho viaggiato con diverse compagnie aeree compresa Emirates e thai e devo dire che anche questa è una ottima compagnia... Forse un punto in meno sul cibo ma tutto sommato è un ottima compagnia.. Puntuale.. Servizio ottimo e atterraggi fantastici... Bravi i piloti!!"
Punti negativi: "Come detto un punto in meno sul cibo... Tutto il resto ottimo."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "They lost my baggage. And i have all my medicine in it."

Punti negativi: "Service is horrible. Airline staff is rude. Airport staff in turkey is eually bad. Avoid this airline and country at all costs."

Punti positivi: "Crew"

Punti negativi: "Boarding by bus Staff did not enforce priority lane for business and star alliance GOLD Waited long time in the bus"

Punti positivi: "Timing, schedule is well arranged. Staffs are helpful"
Punti negativi: "Every time, the breakfast are omelette??? Its taste was terrible. I flew a two-way flight and got 4 omelettes. And once it messed my stomach."

Punti positivi: "Food was ok Service in plane was good"
Punti negativi: "My chair would not recline easily. This happened twice now on Turkish airlines No wifi---not good Ticket counter attendant at airport check in should be more customer friendly Large groups and families check in at ticket counter should be different than that of one or two people check in Air hostesses in the plane seems too serious I did not like the screen setup on the tv"

Punti positivi: "came home with 2 broken bags, hard to talk to anybody, emailing back and forth since then to replace them, so far offered much cheaper bags and om top of this, a lot of paper work needed to claim those 2 cheaper replacement !!!"
Punti negativi: "very tight seats for 12+ hours across Atlantic flight, old planes, somewhat unfriendly attendants."

Punti negativi: "Our flight was canceled and we lost an entire day of our vacation (apartment rental, car rental, etc). Before leaving to Istanbul when we were in New York we asked if they would reroute our flights from New York City to Naples, Italy since the terrorist attack occurred in Istanbul causing the airport to be shut down. We were reassured that there would be no problems and we would be rerouted once we landed in Turkey, and lo and behold our flights were canceled. We had to spend the day in Turkey, pay for our own food, and pay for the visa €30 per person. This all could have been avoided had they rerouted our flights to another city."

Punti positivi: "Still able to rest & crew very nice and helpful"

Punti positivi: "Ottimo il cibo."
Punti negativi: "Non era possibile vedere la mappa in tempo reale del volo."

Punti positivi: "fast and friendly checkin, fast boarding, easy transmit"
Punti negativi: "food"

Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "sul boarding elettronico su Kayak di inserire anche il gruppo di imbarco"

Punti positivi: "The crew members were so sweet."
Punti negativi: "Flight was late. I missed my connection."

Punti negativi: "Austrian could learn from the likes of singapore airlines and cathay pacific: the choice of movies was pretty limited (1 italian, 1 french, 1 spanish) and the games were simply boring. The food was ok, breakfast pretty terrible (breed but no butter, reconstructiesergramingtheworstieverate.Stodwoowfs"

Punti positivi: "Crew was ok, food and drinks was enough for 1,30 hour flight."
Punti negativi: "I really expected more from Austrian airlines."

Punti positivi: "Entertainment players"
Punti negativi: "Organization when boarding (a line vs. a mob of people from all different boarding groups) not organized at all. Ended up leaving about 45 minutes late."

Punti positivi: "Lufthansa crew very professional"
Punti negativi: "More upgrade to be available"

Punti positivi: "Puntualità"

Punti negativi: "Terrible food and service"

Punti positivi: "Clean aircraft, polite crew."
Punti negativi: "1. Check-In , Check-In , check-In .. automated much more time consuming and probably costly. 2. Delayed flight (as usual) .. 6.am D.T. should either mean 6.00 or 6.05 or 6.10 ... but not 6.30. 3. Very tight connection flights in Vienna, so a slight delay could mean missed connection. 4. Food"

Punti positivi: "puntualità e serietà"
Punti negativi: "mangiare"

Punti positivi: "Tutto ok ottima precisione"
Punti negativi: "Io credo che è tutto ok"

Punti positivi: "Talmente poco che questa linea la sto scrivendo solo pet arrivare ai 50 caratteri richiesti"
Punti negativi: "Shit happens: i guasti tecnici possono accadere, è nella natura delle cose. La professionalità è sapere come gestire guasti e disagi delle persone. Ecco, Austrian semplicemente non lo sa. Il volo, già in ritardo di mezz'ora - strano - all'altezza di Graz deve rientrare a Vienna per guasto, dicono, all'aria condizionata. Ci dicono che ci daranno informazioni al gate. Può capitare, naturalmente. Solo che: - le informazioni non le danno al gate, ma allo Starbucks dell'aeroporto, senza avere aspettato e neanche avvertito tutti i passeggeri - ci dicono che nonostante i mercatini natalizi ci hanno trovato comunque un hotel, facendolo un po' pesare, mentre è loro dovere, siccome il volo è ritardato al giorno dopo. Peccato che l'hotel è a 120 km e loro non hanno trovato il bus per il trasferimento (incidentalmente, anche questo è da norma di legge un loro dovere...) - alla fine come assistenza in termini di generi di conforto commisurata alla durata del ritardo, 10 ore, il tutto si è ridotto ad una bottiglietta d'acqua e un kit toilette per il mattino. In ragione della distanza degli hotel disponibili siamo stati invitati pressantemente a passare la notte nel terminal, ma: - nessuna assistenza. Dopo i controlli di sicurezza neanche una bottiglietta d'acqua, neanche un voucher colazione, neanche qualche coperta o cuscino per dormire meglio sulle scomodissime sedie/divano. E neanche uno scusate. - nessuna reazione alla possibilità di apertura della business giunge: è chiusa e non la riapriamo per voi. Neanche per farvi dormire un po' meno peggio. - nessuna specifica informazione ai passeggeri sulla evoluzione della situazione - siamo stati abbandonati a noi stessi, in sostanza Violazioni multiple e ripetute del regolamento CE 261/2004. Ma pagheranno, eh, se pagheranno..."

Punti positivi: "In particolare, nulla. Posti piuttosto stretti, tempi lunghi di imbarco, personale cortese ma nulla di più"
Punti negativi: "Comfort? Una bottiglietta di acqua naturale da 25 cc. Giusto per non potere dire che non hanno dato nulla. Volo brevissimo, cmq in ritardo di mezz'ora, imbarco confusionario. C'è stato poco da salvare."

Punti negativi: "Ritardo da piu di un ora con avviso solo parziale del ritardo"

Punti positivi: "I like the food and servise"

Punti negativi: "È la stessa Lufthansa che decide i voli ed i loro collegamenti. Se non sono in grado di garantire un volo dovrebbero rivedere gli orari."

Punti negativi: "Delayed boarding, crew very friendly, polite"

Punti positivi: "Service was outstanding!"

Punti positivi: "Service was outstanding!"

Punti positivi: "Very friendly and attentive flight crew, nice entertainment options, food good for airline food."
Punti negativi: "Never been more uncomfortable in a plane seat. I’m six feet tall and my knees hit the back of the seat in front of me. I would not fly this airline again for this reason."

Punti positivi: "There was nothing to like. Horible experience will never fligh with Austrian Air again"
Punti negativi: "The flight was long delayed, there was no explanation or any sort of pasenger notification about the delay. When I boarded the overhead luggage was full could not find space to secure my bags. The flight attendant was very rude did not assist me and made me wait. Other people traveling without luggage pushed me to pass by. I was told not very nice things. The flight was overbooked and overall horible experience."

Punti negativi: "Flight was 1 hour late. Didn’t make up any time while in flight. We came to no gate assigned. Additional delays due to wait for free gate. Unacceptable, missed my connection. Had to stay additional day for rebooked flight."

Punti positivi: "The crew was friendly, seats were comfortable and boarding was prompt and fast."
Punti negativi: "The food was not good at all and the entertainment selection was so limited. This was so weird because coming back from Vienna it was the complete opposite."

Punti positivi: "Again as in previous flight very efficient professional and pleasant staff ."
Punti negativi: "Seat reservation system didn't work ,reserved one seat and got another.Food portions were smallish .No internet over the Atlantic .While the multimedia service was phenomenal I guess there could have been a larger variety and more episodes would have been good as well ."

Punti negativi: "We had a delay of nearly two hours."

Punti positivi: "Very friendly service efficient and helpful ready to satisfy unwarranted requests"
Punti negativi: "The check in was very efficient and fast , access to the cabin is well managed Service attendants are smiling always and like to share a bit of fun with the travelers ."

Punti positivi: "Movie selection, crew was very polite"
Punti negativi: "Main meal was a little funky and boarding is always a hassle"

Punti positivi: "volo cancellato dirottato con swiss via Zurigo."

Punti positivi: "Very friendly staff"
Punti negativi: "we had some delay, and they did not inform us at all how long this will take. so this is something ot work on."

Punti negativi: "We were almost three hours late on arrival. Being at VIE airport after midnight with no buses going home is no fun."

Punti positivi: "Vino in Plastic cups from 1L"
Punti negativi: "Could Food"

Punti negativi: "Service was bad"

Punti negativi: "Anche oggi 20 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Le hostess fantastiche"
Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora"

Punti negativi: "Not having an opportunity to serve water because it was time to prepare for landing"

Punti positivi: "That is was on time!"
Punti negativi: "That they charge you for luggage when international flight accepts one bag per person!!! this is Nickle and diming people."

Punti positivi: "The air crew service"
Punti negativi: "1. No option to pay for a second luggage; the company website very unclear about the luggage policy; no contact information as well as no web payment service; days before my flight, spent a lot of time and efforts to know that I could pay for a second luggage at the airport on my departure; 2. Paid $120 or so for the second luggage!!!??? After decades flying Austrian I will try switching to your competitors."

Punti negativi: "I can not afford first class tickets..."

Punti positivi: "snacks plus they had sparkling mineral water"

Punti positivi: "la pulizia degli aerei, la cortesia del personale di bordo."
Punti negativi: "i prezzi sono alti."

Punti negativi: "LOST BAGGAGE !!!!!!!"

Punti negativi: "I specifically selected three seats for my Wife and two children ages 7 and 5. I did not fly back with them and at check in the three seats were confirmed on a boarding pass printed at their departure location. Upon checking in on the connecting flight in Vienna, the seat assignment had been completely disregarded and three seats located 10+ aisles apart were given to a family traveling together??????? This makes no sense and must be due to booking through a third party. Unacceptable and not worth the $40 per ticket savings."

Punti negativi: "The flight was delayed and I lost my luggage."

Punti positivi: "Love the coordination"

Punti positivi: "Everything was great except seats uncomfortable"
Punti negativi: "Uncomfortable seats"

Punti positivi: "On time, smooth flight."
Punti negativi: "Boarding area cramped, all classes and rows boarded at same time."

Punti negativi: "I used flights between Vienna and Prague several times and in most cases they are delayed."

Punti positivi: "Very carrying crew, kind and attentive"
Punti negativi: "Not too many choices for entertainment, a lot of Asian movies. Food was OK"

Punti positivi: "Flight crew was pleasant, calm, and efficient."

"Delay flight....:("

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"I voli sono sempre in ritardo."

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "I did not fly"

Punti positivi: "Stewards"
Punti negativi: "Uncomfortable seats"

Punti negativi: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Punti positivi: "Smooth"
Punti negativi: "All was fine"

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "Hats off for the pilots! They did a great job to land the plane during the night on a very-very thick fog. Actually, we were the first plane to land safely in CLJ airport in three consecutive days apart all the other diverted landings to other airports."
Punti negativi: "6 hours delay due to bad weather."

Punti negativi: "The seats are cramped and you have to pay for snacks and water"

Punti positivi: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Punti negativi: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Punti positivi: "Ok flight"
Punti negativi: "Comply with departure times"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti negativi: "Comfort of the plane. So freaking uncomfortable. Seats didn’t even recline back."

Punti negativi: "It was hot and stuffy and dirty"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti negativi: "puntualità"

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti negativi: "Hi"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "On time departure"
Punti negativi: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Punti negativi: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "The Check in was nice and polite"
Punti negativi: "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."

Punti positivi: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Punti negativi: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."

Punti positivi: "Everything was ok"

Punti positivi: "The price"
Punti negativi: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"

Punti negativi: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"

Punti negativi: "Not even a roll for a 5 hour flight! They ran out and then wanted to charge £3.50 for a coffee when they ran out of food to even buy! Staff were not friendly at all."

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti negativi: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."

Punti positivi: "Maybe the food selection and the price of it."
Punti negativi: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti positivi: "Crew very friendly."
Punti negativi: "I had no what so ever notice that an online check in is required during my booking ,therefore i had to pay a 35 EUR fine for airport check in . Moreover , on the way back we had a long delay from Luton to Kosice without informing us about this delay and the reasons ,expected time of flight..."

Punti positivi: "The crew are always lovely,very professional,helpful and make us feel welcome"
Punti negativi: "The gate number was displayed and all passengers made their way to the gate were we made to wait for about 30min before passport control took place,no information was provided as to what caused the delay;after the passport control we had to wait again for about 15min.The late take off resulted in me narrowly missing my train home"

Punti negativi: "Black group seemed to be singled out for more than one bag hand luggage but others were not. They were the only black group on the plane. Others let through with more bags 1ith no question."

Punti positivi: "was on time"

Punti positivi: "The flight was cheap and got you where I wanted"
Punti negativi: "Make sure you queue early if you want to take your hand luggage on board, as if you are too late in the line they will make you check it into the hold at the last minute. I guess I should have realised that by how early people started queueing and the fact that they charge for checked in luggage."

Punti positivi: "Crew were friendly! The app for the journey is good."
Punti negativi: "announcements a little muffled. A delay caused us to wait on the bus for a good half an hour which was somewhat uncomfy, and the plane was very warm. couldn't take my shoulder bag on as well even though I could've put it under the chair, which I feel like is a sneaky way of making you pay for the speedy boarding thing."

Punti positivi: "Personnel that speaks good English"

Punti negativi: "I wasn't to bucharest because on the phone the laidy said to me i can travel with my driving license because my id was lost and at the gate they stop me i lost all money from ticket plus transport to airport and back you should refound my money this company is the most worst company in the world"

Punti negativi: "IL RITARDO DI UN ORA È NESSUNA INFORMAZIONE IN MERITO"

"The lights in the inside of the plane were like strobe lights, poor functioning."

"The staff were very strict on following the disembarking procedures in line with COVID restrictions which I really appreciated"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Pulizia sericizio cortesia tutto"

Punti positivi: "Il viaggio è durato meno del previsto e ho passato un'oretta serena grazie al personale e al pilota che ha atterrato in modo eccezionale!"

Punti positivi: "Personale maleducato Durante volo chiacchierava e rideva in coda dato che aeromobile 1/2 vuoto"

Punti positivi: "l imbarco troppa fila"
Punti negativi: "tante cose"

Punti positivi: "From pillar to post not one delay."
Punti negativi: "No"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti positivi: "Seats on the plane are really, really, really uncomfortable. I usually try and avoid using Ryanair because of this. at 6' tall the leg room is only just possible, there is no neck support as the seat back does not cater for tall people and seating being non reclining means that it is impossible to shift the my weight during the flight, bearable for shorthaul, but at 5 hours plus it is a penance. Like I said, I'd fly with any other carrier to avoid this, circumstance meant it had to be ryanair."
Punti negativi: "plane seating reclining even 15 degrees."

Punti negativi: "La chiamata all'imbarco non era chiara."

Punti positivi: "Il volo nel complesso"

Punti negativi: "Check in process is stupid and staff was very unhelpful."

Punti positivi: "Fast process when we landed and staff were really good - patient and friendly (on the flight)"
Punti negativi: "Priority queue was the longest! Had to help mother with baby and pram down stairs to bus for flight. Feel they should have been given help and real priority"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Ryanair’s app was down preventing me from check-in for my flight. When I went to the counter to get my boarding passes printed, the agent informed me that they where going to charge me 55€ per ticket. I think this is unfair! Never flying again with this airline!"

Punti positivi: "All but one crew member where excellent. But the one girl. Made it perfectly clear that the passengers where an annoying part of her job not a pleasure. She had a sour face on her all flight. Everyone was talking about her."
Punti negativi: "Seating is always uncomfortable on these short haul flights."

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Ai counter per il check In dovrebbero indicare coi cartelloni luminosi a che città corrispondono, c'era un gran caos tra chi andava a tenerife, londra e pisa. Questo è successo ai counter di Barajas e diverse persone si sono lamentate a voce alta."

Punti negativi: "The"

Punti positivi: "La amabilidad del personal. Página web fácil de usar"
Punti negativi: "Los asientos don demasiado duros. Deberían poder reclinar los espaldares. Me molesta que cobren adicional por todo. A la final el precio inicial es irreal"

Punti positivi: "Il personale gentile e disponibile"
Punti negativi: "Purtroppo era un continuo disturbo per l'eccellente lavoro di vendita del personale di bordo i sedili un po' stretti"

Punti positivi: "Excellent"
Punti negativi: "All good"

Punti positivi: "Il personale era gentile e disponibile... Ho già volato più volte con questo tipo di velivolo e per poche ore di volo va bene oltre ho i miei dubbi.."

Punti positivi: "Personale di volo gentile"
Punti negativi: "Imbarco bagagli personale alquanto scortese"

Punti positivi: "Il personale sono molto gentile."
Punti negativi: "Il nostro volo è stato con un ritardo di più di tre ore e non hanno comunicato con più precisione, e ci hanno dato un buono di € 5,00, A me particolarmente mi piacerebbe in sconto nel biglietto."

Punti positivi: "personale gentile"
Punti negativi: "attese molto lunghe per essere imbarcati"

Punti positivi: "Personale gentile"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Sedili, spazio fra i sedili, regole bagaglio, scelta dei posti, tariffe extra e supplementi."

Punti positivi: "Puntualità."
Punti negativi: "Pulizia a bordo."

Punti positivi: "Il costo conveniente"
Punti negativi: "Personale poco gentile e accogliente, veicolo vecchio e trasandato, sedili sporchi e consumati, esperienza di volo pessima come al solito"

Punti negativi: "Troppo freddo. Regolare meglio l’aria condizionata"

Punti negativi: "Orario puntualita'"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in ritardo un ora e mezzo!! Scandaloso!"

Punti positivi: "Tutto bene a parte 45 minuti di ritardo"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ritardo e senza motivo 1 ora"

Punti positivi: "Il personale ed il volo è stato tranquillo."
Punti negativi: "Non ci è piaciuto ricevere mail per farci spendere soldi ulteriori per posti e bagagli. Non so se risceglierò ryanair ."

Punti positivi: "Perfetto orario sia all’andata che il ritorno che ha avuto persino un leggero anticipo (15 minuti circa)"
Punti negativi: "Imbarco senza navetta sotto una pioggia incessante. Cibo a bordo di qualità bassissima giusto sopra l’immangiabilità, visto il prezzo si può fare un po’ meglio."

Punti negativi: "Hostess a dir poco maleducate. La ragazza con i capelli rossi ha persino esclamato” Vado a fa finta de lavora’” ovviamente in dialetto romano!!! Senza parole"

Punti negativi: "We missed our flight because ryanair had originally put gate A7 when we got there (we arrived about an hour and a half early). And then later, they changed the gate to A9. When we realized what had happened the plane had already boarded (although not yet taxied) and they would not allow us to board. We had to buy another immediate flight and spend 100 euros each unexpectedly. Terrible experience."

Punti negativi: "Checking bags was a disorganized nightmare."

Punti negativi: "quasi 3 ore di ritardo, dalla partenza, e io sono andato via prima .......arrivo a napoli 1ll'0'1 di mattina del 2/10....da quello che ho letto"

Punti negativi: "Mi hanno imbarcato il trolley e me lo hanno rotto"

Punti positivi: "Personale di bordo molto allegro, disponibile e sorridente."
Punti negativi: "Mi hanno cambiato il posto a me assegnato, in seguito a delle richieste ed esigenze personali di un viaggiatore in maniera poco professionale, senza ascoltare le mie riserve."

Punti negativi: "Delyed flight for 1h30min"

Punti negativi: "Ritardo ma ottimo grazie"

Punti negativi: "It was delayed"

Punti negativi: "Was one of the worst flights I’ve ever taken. No information, no updates, no announcements until 15 minutes after flight was supposed to leave. No ground staff apart from one lady who worked for the airport who was incredibly rude and unhelpful. They loaded the Dublin flight through the same gate we were supposed to be flying from and we’re putting them on buses keeping them there 10 minutes pulling them off the buses, putting them back on the buses. It was an absolute joke. On the flight the cabin crew were slow, again no information at all. Just stood there looking useless and chatting ignoring passenger call lights. We landed in Stansted and they couldn’t open the gate as the ground staff “couldn’t find the key” keeping us on the plane for an extra 10-15 minutes with no AC. Terrible experience would never book Ryanair ever again."

Punti positivi: "Nothing !!"
Punti negativi: "Had to pay for not checking in 2hrs before 55 euros per person, After booking information there isnt clear enough notification asking for prior check-in. Flight attendants allowed anyone and everyone change seats before takeoff .. simply seems like Ryanair has no procedures and rules to follow... flight attendants look like they are on life support.. no smiling or kindness whatsoever... Seats were really uncomfortable, cant even recline the seats. Landing was scary. Budget of all budget airlines.. simply a joke and a waste of money ... vueling or easyjet is a 100 times better"

Punti positivi: "The flight was fine"
Punti negativi: "Check-in on Stansted airport was completely messed up. Nothing was convenient. We almost missed the plane. They charge for everything. No good procedure in place"

Punti positivi: "Nice peeps"
Punti negativi: "Obnoxious passenger on board"

Punti positivi: "Airport was convenient for our visit"
Punti negativi: "Flight was delayed and uncomfortable"

Punti negativi: "Ritardo alla partenza. Disordine è ritardo all’imbarco. Atterraggio pessimo."

Altre info su Turkish Airlines
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono dall' l'Ucraina e arrivano per Napoli

Le compagnie aeree che partono dall' l'Ucraina e arrivano per Napoli hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli dall' l' Ucraina per Napoli

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli dall' l' Ucraina per Napoli

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli dall' l' Ucraina per Napoli

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli dall' l' Ucraina per Napoli

Prenota voli economici da Ucraina a Napoli

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

26/1
mer
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
2/2
mer
diretto
Wizz Air
2h 10m
NAP - LWO
26/1
mer
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
30/1
dom
diretto
Wizz Air
2h 10m
NAP - LWO
8/12
mer
diretto
Ryanair
2h 10m
LWO - NAP
11/12
sab
diretto
Ryanair
2h 10m
NAP - LWO
26/1
mer
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
30/1
dom
diretto
Wizz Air
2h 10m
NAP - LWO
8/12
mer
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
LWO - NAP
10/12
ven
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
NAP - LWO
23/12
gio
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
30/12
gio
diretto
Ryanair
2h 40m
NAP - KBP
26/1
mer
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
LWO - NAP
30/1
dom
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
NAP - LWO
19/1
mer
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
23/1
dom
diretto
Wizz Air
2h 10m
NAP - LWO
26/1
mer
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
LWO - NAP
30/1
dom
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
NAP - LWO
17/12
ven
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
19/12
dom
diretto
Ryanair
2h 40m
NAP - KBP
9/2
mer
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
13/2
dom
diretto
Wizz Air
2h 10m
NAP - LWO
10/12
ven
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
17/12
ven
diretto
Ryanair
2h 40m
NAP - KBP
30/1
dom
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
6/2
dom
diretto
Wizz Air
2h 10m
NAP - LWO
4/12
sab
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
LWO - NAP
19/1
mer
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
NAP - LWO
20/12
lun
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
22/12
mer
diretto
Ryanair
2h 40m
NAP - KBP
19/1
mer
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
23/1
dom
diretto
Wizz Air
2h 10m
NAP - LWO
5/12
dom
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
9/12
gio
diretto
Ryanair
2h 40m
NAP - KBP
30/1
dom
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
16/2
mer
diretto
Wizz Air
2h 10m
NAP - LWO
10/12
ven
diretto
Ryanair
2h 10m
LWO - NAP
13/12
lun
diretto
Ryanair
2h 10m
NAP - LWO
11/12
sab
diretto
Diverse compagnie
2h 10m
LWO - NAP
14/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
29h 10m
NAP - LWO
Mostra più risultati

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Offerte recenti sui voli di sola andata

17/12
ven
diretto
Ryanair
2h 10m
LWO - NAP
6/1
gio
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
29/12
mer
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
17/12
ven
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
29/12
mer
diretto
Wizz Air
2h 15m
LWO - NAP
17/12
ven
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
2/12
gio
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
29/11
lun
diretto
Ryanair
2h 10m
LWO - NAP
1/12
mer
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
27/12
lun
diretto
Ryanair
2h 10m
LWO - NAP
8/12
mer
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
8/12
mer
diretto
Ryanair
2h 40m
KBP - NAP
29/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
26h 40m
LWO - NAP
5/12
dom
diretto
Wizz Air
2h 45m
IEV - NAP
29/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
14h 05m
LWO - NAP
30/1
dom
diretto
Wizz Air
2h 45m
IEV - NAP
5/12
dom
diretto
Wizz Air
2h 45m
IEV - NAP
29/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
19h 10m
LWO - NAP
31/12
ven
1 scalo
Diverse compagnie
15h 20m
LWO - NAP
9/12
gio
1 scalo
Wizz Air UK
8h 35m
IEV - NAP
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe