Trova voli economici da Sardegna per Düsseldorf

Trova voli economici da Sardegna per Düsseldorf

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Düsseldorf. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Washington (WAS)
Duesseldorf Intl
ven 29/10
ven 5/11
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Sardegna per Düsseldorf

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Sardegna per Düsseldorf?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Sardegna per Düsseldorf?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Sardegna per Düsseldorf?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Sardegna per Düsseldorf?

Le 3 principali compagnie aeree che volano da Sardegna per Düsseldorf

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 28.007 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Amazing crew and service! They are the best!!"
Punti negativi: "Amazing crew and service! They are the best!!"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti negativi: "Better, cleaner seats. Poor movie selection and nott to mention terrible food."

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "10+ hours flight. No food. No beverage. No snack. No blanket. I travel a lot and never saw a flight without service like this before. At the very minimum, snacks are reasonable. Extremely bad experience. Very disappointed with Lufthansa."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "The seats were very small and uncomfortable, I didn’t see any stewards except to serve meals"

Punti positivi: "Food was great"
Punti negativi: "Connect flight time was cutting it short- sane scenario."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti negativi: "Delay of more than two hours caused my booking at the hotel to be cancelled. Not only i lost all my money but have no hotel to stay What is your responsibility on that???"

Punti negativi: "No LH flight details in the E-ticket from Dus. to Bkk. I have to contact Thai Airways for more details. Too short time for transited from Munich to Dus. and I missed flight, luggages didn't arrive with my new flight. Very very very bad experience with this booing by this website and I absolutely not accommodate with this web again."

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti negativi: "I was told there was no meal included because of the fare I paid. I paid $1100.00. I have never experienced this, even on round trip cheaper flights and I fly to Europe every year."

Punti positivi: "Review for Eurowings"

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "Speed of boarding and de-planing."
Punti negativi: "nothing"

Punti positivi: "Food was great; I appreciate the frequent water/juice service."

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti negativi: "Cancelled at last minute. Rebooking was not done correctly and I was denied boarding from Washington Dulles to Orlando. Lufthansa didn’t do something right so United said the ticket was invalid."

Punti positivi: "The crew was pleasant, bathrooms clean. Despite a late departure we arrived on time."
Punti negativi: "It was a bit warm on both flights from DTW to FRA and the return. I usually dress for flying assuming it will be chilly but it was the opposite, a bit warm. No individual air control either. the last meal served was a ham & cheese sandwich which tasted odd..I couldn't eat it, other meals were fine."

Punti positivi: "The Cabin Crew was excellent! Very impressed"

Punti positivi: "Clean, modern place. Professional staff."

Punti negativi: "The forward economy cabin was too cold. When the passenger in front of me had his seatback all the way back, I could not get out of my seat, lean forward, nor see the entertainment screen or eat easily."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "HORRIBLE EXPERIENCE"
Punti negativi: "Dropped us off in random country for two days with no information and missing 3 days of our trip and losing money on the trip we paid for. Limited information given to us once they abandoned us following the “emergency landing” that the pilot was “sick” stuck here over 24 hours and now my new flight is overbooked and my boyfriend has a seat but I DO NOT."

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "The staff was good to me when I became ill on the flight with a migraine."
Punti negativi: "When I paid for my seat in advance it said I had an exit row, but when I got on the flight it was not. The food was also horrible."

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti positivi: "Had a row to myself coming and going."

Punti positivi: "Went smoothly and without delays"

Punti negativi: "I was very irritated and angry about the checking in procedure at Charles de Gaulle airport in Paris. Lufthansa representatives were extremely slow and inefficient. I already performed the check in online. What is the purpose of online check in if I had to wait in line almost an hour only to drop off my luggage???!! Very unpleasant experience."

Punti positivi: "Great crew, smooth boarding. The dinner was fine, salmon on rice, salad, cheese and desert, of good quality when compared to typical airline food. The breakfast was ok, fruit, muffin and ok cereal bar, too carb-heavy though. The entertainment offered my options. I particularely enjoyed the "Deep-Sleep" relaxation audios which indeed helped me to get some shut-eye during the overnight flight that left the East Coast late afternoon."
Punti negativi: "The comfort in the economy class is mediocre at best. We had more space on the inner-German connection, see next review, than the international flight. The beverage service was skimpy. Flight arrived Dusseldorf on time and then spend 20 minutes on the ground, waiting for a gate, resulting in a scramble to reach our connection."

Punti positivi: "Seat was very comfortable. Crew was excellent"
Punti negativi: "The warm sandwich with the snack was just OK; rest of food was pretty good"

Punti positivi: "?"
Punti negativi: "No"

Punti positivi: "Equipaggio gentile"
Punti negativi: "Non parlare solo in tedesco."

Punti positivi: "Row 3, loads of leg room, the filter coffee was excellent, just a really calm, well run flight"
Punti negativi: "Seat prices were expensive and should really be free as if you are a family of 4, this will add well over £50 to your flight costs."

Punti negativi: "The temperature at altitude was far too warm for my comfort."

Punti positivi: "Boarding and getting off the plane was fast"
Punti negativi: "Our luggage space was occupied with bags from passengers from other rows."

Punti negativi: "Distanza minima tra sedili."

Punti negativi: "Distanza minima tra sedili."

Punti positivi: "It was efficient"
Punti negativi: "More comfortable"

Punti negativi: "The seats are uncomfortable and too close together. The flight was late because we circled the airport several times in the air, and spent thirty minutes waiting on the tarmac to come to the gate. The stewardess spilled on my neighbor each time she filled my water."

Punti positivi: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean."
Punti negativi: "No food or drink is included in the price, narrow seats."

Punti positivi: "The crew was very attentive and personable during the flight."
Punti negativi: "Our departure was delayed 2 hours because an unaccompanied minor was placed on the wrong flight--UA's fault. That began a domino effect of missed connections. When the landed, We were given little information on how to re-book and had to wait in several long lines. All told, 12 hour delay to Milan"

Punti positivi: "Puctuality"
Punti negativi: "Seats are too small"

Punti positivi: "Puctuality"
Punti negativi: "Seats too small"

Punti positivi: "The crew was welcoming and friendly. The choice of movies was awesome."
Punti negativi: "The seat i was in had many stains on it and there was garbage under my seat. Someone needs to clean better... Also, need to look at passengers more closely as at least 2 still had cell phones on at take off"

Punti positivi: "Crew was very friendly!"
Punti negativi: "The plane smelled terrible - almost like one of the toilets had backed up."

Punti positivi: "Very fast check in. No problems"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "I felt safe on board... the cabin crew members at least got that right. The toilets were clean."
Punti negativi: "Better entertainment system... better food and more courteous cabin crew members....."

Punti negativi: "Flight was cancelled, difficult rebooking."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "No frills but no dramas either. All efficient and friendly. Helped that there were many empty seats"

Punti negativi: "Nothing except control for entertainment didn’t work"

Punti positivi: "Was on time"
Punti negativi: "The food was horrible junk. I can not imagine, how anybody can dare to offer this somebody to eat. Headphones were extra pay."

Punti positivi: "It was ok"

Punti positivi: "The plane was almost empty, I had a whole row for myself (albeit with very limited legroom)"
Punti negativi: "Can't comment on food as it isn't provided with the basic fare."

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "On time flight and friendly staff"

Punti negativi: "Ritardo di quasi un ora"

Punti positivi: "Atterraggio perfetto"

Punti negativi: "There was a change of name and the wrong name was changed. I very nearly didn’t get on the flight and had to pay extra fees to fly. I wasn’t aware I was booking with last minute.com, whom I have had issues with before. Worried about the return flights already."

Punti positivi: "Attendants and counter staff all super friendly, seats were comfortable with decent leg room, nice beverage and snack offerings."
Punti negativi: "Nothing of note."

Punti negativi: "I did not board, because another flight delay caused me to miss this flight."

Punti positivi: "The two staff I randomly meet and ask for questions"
Punti negativi: "Stereo type staff unnecessarily and poor customer services from two ladies while I was leaving to exit. I didn’t know I should be escorted by them at that point and they were so rude on . They couldn’t even be nice and understand that I miss my flight."

Punti positivi: "Staff at the airport (ticket counter and check-in) were very polite."
Punti negativi: "The flight ran two hours late. They notified me via an email in German (I don't even speak German, and I made my reservation on the English site, so I would think they would send me notifications in English as well.) I missed my connection in Dusseldorf because of the delay, but was able to rebook for free at the ticket counter and they gave me a €10 voucher for dinner as well."

Punti positivi: "Departure on time, arrival even earlier than scheduled. Great!"
Punti negativi: "The boarding system in Olbia is chaotic. We were "boarded" to be kept in the building like cattle, then got into a bus waiting for about 20 min. before we were driven to the aircraft that was standing about 200 m from a gate where we could have boarded walking over. Very poor organization"

Punti positivi: "I received a little meal. Pleasant manner of staff."
Punti negativi: "No problem"

Punti negativi: "Il ritardo di 1h20"

Punti positivi: "Spacious seating for a budget airline."
Punti negativi: "Nothing. All good."

Punti positivi: "For a short flight, the trip was fine. No delays were experienced."
Punti negativi: "The security line at Tegel airport was long. It took over 30 minutes get to the security scanner."

Punti negativi: "Volo annullato"

Punti positivi: "Tutto un po di ritardo ma bene"

Punti positivi: "Flight was OK"
Punti negativi: "Departure time was not as expected"

Punti positivi: "Very nice plane with the most legroom I’ve ever had"
Punti negativi: "The flight was delayed about an hour"

Punti positivi: "Dass es ein ein Sandvich und nicht nur Kekse gab"
Punti negativi: "Die Verspätung und die fehlenden Sitze für die, im übrigen nicht annoncierte, Wartezeit, sowie das nicht sehr gut geleitete Einsteigen (zu langer Stau im Rüssel)"

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Niente tutto perfetto"

Punti positivi: "Il volo piacevole, imbarco in orario,arrivo in tempo, personale gentile."
Punti negativi: "All'arrivo a Stuttgart l’assistenza per passageri invaidi è stata la peggiore. Abbiamo aspettato più di mezz’ora nel aereo,assistendo anche al cambio del personale e la pulizia del aereo, non avevano lift mobile e sedie a rotelle ."

Punti negativi: "- the staff member who was boarding patients at Glasgow airport (although not on the flight itself) was very rude and impatient. she seemed to be having a bad day - the light was delayed by approximately 45 mins"

Punti negativi: "Paid 18 pound extra for extra legroom and a snack but when asked the airhostess she said we didnt pay for one"

Punti positivi: "There was a slight delay, but the flight was easy and comfortable...enjoyable!"

Punti positivi: "Efficient and reasonably comfortable."
Punti negativi: "The drinks are absurdly overpriced. And I don't mean the alcoholic ones."

"Ottimo 👌🏻"

"Goo clean aircraft. Friendly crew,late departure,however most of the delay was made up. Only negative was standing for a long period on the apron waiting to board,especially as I have difficulty standing for any period of time."

Punti negativi: "Da evitare il mercato che creano a bordo non permettendo ai passeggeri di riposare su un volo di 3 ore"

Punti positivi: "That it was on time"
Punti negativi: "On board entertainment"

Punti positivi: "l imbarco troppa fila"
Punti negativi: "tante cose"

Punti negativi: "Il rumore del personale di bordo per la vendita"

Punti positivi: "Il volo nel complesso"

Punti positivi: "Terrible crew impolite and rude"

Punti negativi: "Aria condizionata rotta. Temperatura bassissima"

Punti positivi: "Il modo scorreto e arrogante del personale"
Punti negativi: "Gente razzista"

Punti negativi: "The landing was very rough. My mom and I felt sick."

Punti negativi: "The area we were put in prior to boarding was just a continuous weaving queue and was quite crowded and stuffy"

Punti positivi: "Nothing. Flying with Ryanair is like travelling in purgatory"
Punti negativi: "The app would not let me check in the previous day then they charged me a disgusting €55 to check in. The staff were unable to use any discretion. They clearly all hate working for Ryan Air. Flight was delayed by two hours. Overall appalling experience as it always is."

Punti negativi: "Il ritardo di 20 minuti. Può succedere però mi ha scombinato tutti gli orari di conseguenza non ho gradito"

Punti positivi: "Good"
Punti negativi: "Good"

Punti negativi: "La valigia trolley piccola deve essere compresa nel biglietto aereo della Ryanair come in tutte le altre compagnie aeree"

Punti positivi: "Il personale gentile e disponibile"
Punti negativi: "Purtroppo era un continuo disturbo per l'eccellente lavoro di vendita del personale di bordo i sedili un po' stretti"

Punti negativi: "Dare maggiori possibilità per portare i bagagli a mano in cabina"

Punti positivi: "Good experience standard seating on Ryanair you know what you will get, no surprises."
Punti negativi: "On this particular flight there was little English spoken."

Punti positivi: "C ERA UNO STUART MOLTO SIMPATICO CHE HA STEMPERATO L ATTESA DEL RITARDO IN MANIERA SIMPATICA E COINVOLGENTE ; UN PO MENO IL PILOTA CHE HA FATTO UN ATTERRAGGIO E UNA DISCESA POCO MORBIDA E ABBASTANZA A SCATTI, A DIR POCO PIACEVOLE ....E QUESTO E' SUCCESSO ANCHE ALL ANDATA ANCOR PEGGIO DEL RITORNO...."
Punti negativi: "LA PUNTUALITA' SOPR.NEI RITORNI ,E CERTE MANOVRE DI VOLO ..... ALL ANDATA 25 MIN DI ANTICIPO PER ATTERRARE SALTELLANDO NON E' STATO UN GRAN CHE PIACEVOLE, DEL RESTO NORMALISSIMO VOLO"

Punti positivi: "Personale gentile... Posto comodo"
Punti negativi: "Più sorriso stampato sul viso.... Fa sempre piacere..."

Punti positivi: "Tutto ok"

Punti positivi: "Rapidità nell'imbarco"
Punti negativi: "Servizio clienti"

Punti negativi: "Ritardo di 55 minuti !! Essere in orario visto orario tardivo di atterraggio"

Punti positivi: "Si si"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La qualità del volo e dei piloti"

Punti negativi: "Evitare i costi accessori.. si parte da un prezzo e non si sa Dove si va a finire. Meglio indicare un prezzo per tutto"

Punti negativi: "La compagnia fa cattiva pubblicità sul bagaglio a mano da 10kg trolley. Ti induce a pagare per portarlo sia a bordo che in stiva, pur essendo ancora in Italia gratis"

Punti negativi: "Partire in orario Chek in mlt lenti, un sl addetto"

Punti positivi: "La gentilezza del personale"
Punti negativi: "Troppa confusione con i bagagli abordo"

Punti positivi: "We got there eventually"
Punti negativi: "No updates on why we were late. Then checked us in after the time of them posted delay just to make I stand 20 minutes outside in cold enough temperatures that you can see your breath. Why bring us outside? Ryanair is horrible"

Punti positivi: "Il prezzo del biglietto"
Punti negativi: "L'insistenza nel vendere i prodotti ryanair"

Punti positivi: "tutto perfetto"

Punti negativi: "Der Preis alles muss extra bezahlt werden"

Punti negativi: "Il volo ritorno malta Bologna in notevole ritardo non lo preso la. Compagnia a proposto rimborso come fare???."

Punti positivi: "Timeliness. Small airport."
Punti negativi: "Limited seating space."

Punti negativi: "Portellone in fondo non si è aperto all'arrivo"

Punti positivi: "Vluchten waren mooi op tijd. Voor deze low cost service kan ik alleen positief zijn."

Punti negativi: "Confusion about checking bags - extra cost for the return journey of the two big bags we’d paid for! Extra cost for our party not to be scattered about the plane (we were) altogether annoying and miserable experience. Will try to avoid Ryanair in future"

Punti positivi: "puntualità e la possibilità di 2 bagagli anche se uno viene stivato"

Punti negativi: "Booked 3 flights all on Ryanair for a trip inside Portugal. The booking agent, Gotogate.com, and Ryanair left me deserted. Some error occurred and I received the same flight booking # for all 3 the flights. I discovered this when trying to retrieve my boarding pass for the second flight. Neither company fixed the problem and I could not board the flight. I ended up having to rent a car and drive to Porto (6 hours away). Neither company have anyone that can assist with these issues on the weekend. The worst experience I could have had on my birthday vacation."

Punti negativi: "The gate for boarding was supposed to close at 1205pm but they didn’t announce the gate until 11:30am. The flight was supposed to take off at 12:35pm but there was no announcement of delay, all of the attendants said that everything was on schedule, yet boarding didn’t even start until 1230pm. They randomly took people out of line and told them their bags were too big and made them pay 50 euro, even though their bags still went in the same hold and they were no bigger than anyone else’s when later compared. It was an international flight and multiple people didn’t even have to show their passports. Then on the plane we sat on the runway for about another hour and didn’t takeoff until 1:40pm. The take off was one of the worst I’ve ever experienced. The seats were basically lawn chairs glued to the ground and the aisles aren’t large enough for the crew so they were constantly bumping everyone in the aisle seats. The landing felt like the plane was going to flip over and crash and then on top of everything we were told that Ryanair didn’t have enough employees to take our luggage off of the plane."

Punti negativi: "Partiti con un’ora di ritardo a causa del traffico aereo intenso. Tutti i passeggeri sono stati fatti imbarcare in orario e solo una volta sill’aereo ci è stato comunicato il ritardo."

Punti positivi: "Best Ryanair flight I have been on. We'll organized from start to finish"

Punti negativi: "Arrived 1.5 hours late at 1:30am"

Punti negativi: "Partenza in ritardo di 35 minuti"

Punti positivi: "Low cost"
Punti negativi: "Passengers treated like cattles. Not prepared at all"

Punti negativi: "Landing was shockingly scary, staff not so friendly, seats were dirty"

Punti positivi: "I got to my destination safely."
Punti negativi: "The guy who was checking us in mumbles the entire time. Couldn’t understand a word he was saying and why we were delayed 50 mins. There was supposed to be an open seat next to me and I even paid for priority but someone got their friend to sit next to them and she took the entire arm rest that she didn’t pay for. Overall I didn’t enjoy my time on RyanAir. I will need to looks elsewhere as I don’t think I can ever fly with RyanAir ever again."

Punti negativi: "Volo partito in ritardo di un'ora e dieci minuti."

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Sardegna e arrivano per Düsseldorf

Le compagnie aeree che partono da Sardegna e arrivano per Düsseldorf hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Sardegna per Düsseldorf

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Sardegna per Düsseldorf

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Sardegna per Düsseldorf

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Sardegna per Düsseldorf

Prenota voli economici da Sardegna a Düsseldorf

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

25/11
gio
1 scalo
Ryanair
13h 55m
CAG - NRN
29/11
lun
1 scalo
Ryanair
18h 10m
NRN - CAG
25/11
gio
1 scalo
Ryanair
13h 55m
CAG - NRN
29/11
lun
1 scalo
Ryanair
18h 10m
NRN - CAG
22/11
lun
1 scalo
Ryanair
7h 10m
CAG - NRN
28/11
dom
1 scalo
Ryanair
16h 10m
NRN - CAG
25/11
gio
1 scalo
Ryanair
13h 55m
CAG - NRN
29/11
lun
2 scali
Ryanair
17h 35m
NRN - CAG
27/1
gio
1 scalo
Ryanair
18h 15m
CAG - NRN
3/2
gio
1 scalo
Ryanair
8h 35m
NRN - CAG
22/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
7h 10m
CAG - NRN
24/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
21h 30m
NRN - CAG
22/11
lun
2 scali
Ryanair
15h 55m
CAG - NRN
28/11
dom
1 scalo
Ryanair
16h 10m
NRN - CAG
25/11
gio
2 scali
Ryanair
29h 20m
CAG - NRN
29/11
lun
2 scali
Ryanair
25h 25m
NRN - CAG
25/11
gio
1 scalo
Ryanair
18h 15m
CAG - NRN
29/11
lun
2 scali
Ryanair
27h 40m
NRN - CAG
27/1
gio
1 scalo
Ryanair
18h 15m
CAG - NRN
30/1
dom
1 scalo
Ryanair
18h 15m
NRN - CAG
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
15h 55m
CAG - NRN
24/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
21h 30m
NRN - CAG
22/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
5h 05m
CAG - DUS
28/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
18h 35m
DUS - CAG
22/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
5h 05m
CAG - DUS
28/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
14h 40m
DUS - CAG
17/3
gio
1 scalo
Diverse compagnie
6h 20m
CAG - DUS
20/3
dom
1 scalo
Diverse compagnie
7h 20m
DUS - CAG
1/2
mar
1 scalo
Diverse compagnie
7h 05m
CAG - DUS
7/2
lun
1 scalo
Diverse compagnie
6h 25m
DUS - CAG
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
31h 50m
CAG - DUS
24/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
38h 35m
DUS - CAG
8/4
ven
1 scalo
Lufthansa
3h 40m
CAG - DUS
10/4
dom
1 scalo
Lufthansa
5h 40m
DUS - CAG
14/4
gio
diretto
Eurowings
2h 30m
CAG - DUS
24/4
dom
diretto
Eurowings
2h 20m
DUS - CAG
1/4
ven
1 scalo
Lufthansa
3h 40m
CAG - DUS
3/4
dom
1 scalo
Lufthansa
7h 20m
DUS - CAG
16/4
sab
1 scalo
Lufthansa
5h 35m
CAG - DUS
21/4
gio
2 scali
Lufthansa
6h 45m
DUS - CAG
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

18/11
gio
1 scalo
Ryanair
25h 10m
CAG - NRN
24/11
mer
1 scalo
Ryanair
18h 00m
CAG - NRN
16/11
mar
2 scali
Ryanair
21h 35m
CAG - NRN
18/11
gio
1 scalo
Ryanair
18h 15m
CAG - NRN
24/11
mer
3 scali
Ryanair
20h 55m
CAG - NRN
18/11
gio
2 scali
Ryanair
17h 45m
CAG - NRN
16/11
mar
3 scali
Ryanair
38h 30m
CAG - NRN
20/11
sab
1 scalo
Ryanair
21h 55m
CAG - NRN
28/11
dom
2 scali
Ryanair
28h 10m
CAG - NRN
18/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
17h 45m
CAG - NRN
9/1
dom
1 scalo
Ryanair
19h 05m
CAG - NRN
16/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
13h 25m
CAG - DUS
16/11
mar
1 scalo
Diverse compagnie
13h 25m
CAG - DUS
6/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
5h 05m
CAG - DUS
16/11
mar
3 scali
Diverse compagnie
38h 30m
CAG - NRN
16/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
13h 50m
CAG - DUS
16/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
13h 50m
CAG - DUS
27/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
19h 30m
CAG - DUS
14/4
gio
diretto
Eurowings
2h 30m
CAG - DUS
16/4
sab
1 scalo
Lufthansa
5h 35m
CAG - DUS
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe