La competenza dei piloti che sono riusciti farci atterrare in sicurezza nonostante il vento fortissimo di Copenhagen
Guasto Attesa Personale scorbutico
Punti negativi: "Vergognoso il fatto che non siano state divise le file tra priority e non, con conseguente ammassamento delle persone davanti al gate. Inoltre assurdo annunciare un gate errato, sia in inglese che in italiano e costringere le persone ad un pellegrinaggio in andata e ritorno in un gate errato"
Punti negativi: "Il passaggio del bagaglio a mano ho dovuto pagare per una valigia 45x25x30 ...una differenza di 50€ ...una rapina che schifo non viaggerò più su voli Rainer...strategia da schifo....sfruttate così i passeggeri..con trucco del bagaglio a mano.."
Punti negativi: "un atterraggio più soft"
Punti negativi: "L'imbarco e la priority"
Punti positivi: "Staff on Ryanair always pleasant and good good, flight smooth and always on time"
Punti negativi: "Nothing about this Flught I didn’t like"
Punti positivi: "British Airlines is a great airline company"
Punti negativi: "The flight was 2 hours late, boarding incredibly unorganized, and instructions from the flight crew were not understandable"
Punti negativi: "Everything, basically... The flight was delayed almost an hour, boarding was uncomfortable, there was no food service on board, flight attendants were less than friendly, and takeoff was shaky and turbulent."
Punti positivi: "Nothing. I never took a flight so bad in my life."
Punti negativi: "They could have another line to the people that couldn’t make check-in online, but they prefere to charge you a amount of $55,00 euros. Me and my husband tried to do the check-in online but the system was out off service and than when we tried again, 2 hour before departure, it was no possible"
Punti positivi: "Le ragazze che lavorano"
Punti negativi: "Il ritardo"
Punti negativi: "Not being 7 hrs delayed"
Punti positivi: "Il modo scorreto e arrogante del personale"
Punti negativi: "Gente razzista"
Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Tutto"
Punti negativi: "La valigia trolley piccola deve essere compresa nel biglietto aereo della Ryanair come in tutte le altre compagnie aeree"
Punti positivi: "Cheap"
Punti negativi: "It was what you would expect for a cheap flight"
Punti positivi: "Aereo molto silenzioso"
Punti negativi: "Arrivare in orario"
Punti positivi: "Personale molto gentile"
Punti negativi: "Confort sedute"
Punti positivi: "I liked nothing, even though I live to fly. Two crew members were decent. Two were forgettable."
Punti negativi: "Lead crew memnber, on intercom, was shouting about duty-free and scratch tickets incessantly at the top of her lungs. Of course this is standard Ryanair fare, but with the volume at inhumane levels. Late boarding. Charging for everything imaginable and beyond. All Brexiteer fellow passengers, gross."
Punti positivi: "Helpful, friendly crew"
Punti negativi: "Nothing"
Punti negativi: "Ultimi posti vicini ai bagni, puzza e rumore incredibile."
Punti positivi: "Personale gentile e volo arrivato in anticipo"
Punti negativi: "La velocità d'imbarco"
Punti negativi: "I fly Ryan Air often. Overall good experience. But Pisa airport could do a better job witch signage for priority boarding and regular boarding. This is the second time I’ve experienced confusion along with other passengers when it’s time to board. C"
Punti positivi: "Personale gentile"
Punti positivi: "The best thing with the flight was the seat, which is very mediocre."
Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La qualità del volo e dei piloti"
Punti negativi: "Troppo freddo. Regolare meglio l’aria condizionata"
Punti negativi: "In ritardo, mi ha fatto perdere l’aereo successivo"
Punti positivi: "Il prezzo del biglietto"
Punti negativi: "L'insistenza nel vendere i prodotti ryanair"
Punti positivi: "Nulla in particolare"
Punti negativi: "Unica compagnia che fa pagare il bagaglio a mano. Mi sembra illogico"
Punti positivi: "It was in time"
Punti negativi: "At the Pisa airport I had to pay € 40 for a baggage I had already paid when buying the ticket, the counter staff told me after I explained that I had paid for it, otherwise I could not carry my suitcase, so I had I have to pay my suitcase again and now I have to do all the cumbersome procedures so that my money is refunded"
Punti negativi: "Lo staff"
Punti negativi: "Il ritardo La mancanza di essere avvisati in tempo senza correre"
Punti positivi: "Tutto OK"
Punti negativi: "Portellone in fondo non si è aperto all'arrivo"
Punti negativi: "Assurdo"
Punti positivi: "The few were incredibly amazing they were very friendly and educated, always there to help."
Punti negativi: "Flight supposed to start at 18.55 but we didn’t take off until 9.45pm. I ended up paying extra money for a hotel because we arrived at 12.36 and the car rental were closed. A waste of money, no food, not water. Hope to claim back compensation for my hotel stay."
Punti negativi: "We have 4 hours delay. As usial. It was last my flight with rA."
Punti positivi: "Crew was nice"
Punti negativi: "Baggage policy is very unclear. Boarding procedures are slow and inefficient. Seats are uncomfortable. Air didn't function and the flight was very hot."
Punti positivi: "Seats have plenty of legroom and flight was good."
Punti negativi: "Boarding slow and in the rain to get on board. Attendants spoke too quickly."
Punti positivi: "No much good about this flight. Just the price."
Punti negativi: "Cramped seats, lousy service, no drinks, couldn’t understand flight attendant. Illiterate English. In short. Be prepared for a lousy trip but you get what you pay for."
Punti negativi: "I didn't liked price for changing the name. I've booked flight for 19,99 to Barcelona, but name change costs 110 euro. It's not very normal"
Punti positivi: "Good price"
Punti negativi: "They delayed us during the boarding"
Punti negativi: "Volo in ritardo"
Punti positivi: "Prezzo"
Punti negativi: "Ritardo"
Punti positivi: "Easy on off process."
Punti negativi: "Very small seats."