Trova voli economici da Pisa per Amsterdam

PSA - AMS

Trova voli economici da Pisa per Amsterdam

Cerca contemporaneamente su centinaia di siti di viaggio per trovare offerte sui voli per Amsterdam

Andata e ritorno
Economy
Pisa (PSA)
Amsterdam-Schiphol
gio 15/4
gio 22/4
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |

Informazioni utili: Voli Pisa - Amsterdam

Bassa stagione

gennaioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 38%.

Alta stagione

dicembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 18%.

Prezzo medio andata-ritorno

125 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

101 €o meno

Buona offerta solo-andata

42 €o meno

Quando prenotare voli da Pisa per Amsterdam

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 42 € o meno sola andata e 101 € o meno andata e ritorno.
  • Il volo più economico da Pisa a Amsterdam è stato trovato in media 69 giorni prima della partenza.
  • Prenota almeno 5 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di novembre, dicembre e gennaio sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è gennaio.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 55% in meno di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Pisa per Amsterdam

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Pisa per Amsterdam a causa del COVID-19?

Quali compagnie aeree implementano misure di distanziamento sociale sui voli da Pisa per Amsterdam a causa del COVID-19?

Quanto dura un volo da Pisa per Amsterdam?

Quanti voli vi sono tra Pisa e Amsterdam?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Pisa per Amsterdam?

Quali compagnie aeree volano più spesso tra Pisa e Amsterdam?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Pisa per Amsterdam?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Pisa per Amsterdam?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Pisa per Amsterdam?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Pisa per Amsterdam?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Pisa per Amsterdam?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Pisa per Amsterdam?

4 principali compagnie aeree con voli da Pisa-San Giusto a Amsterdam-Schiphol

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Valutazione complessiva sulla base di 23.091 recensioni
7,8
Imbarco
7,8
Tariffa comfort
8,2
Personale
8,0
Divertimento
7,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "sedile comodo"

Punti positivi: "Layflat bed"
Punti negativi: "Turkish airlines desk crew in DC. Really old aircraft with problems with recliner in business class from IST to LHE. Wooo likely not fly Turkish airlines in future"

Punti positivi: "La possibilità di scegliere il posto a sedere, la gentilezza e un pochino di wifi gratis"

Punti negativi: "I just wish they used newer planes on this route but everything else was perfect!"

Punti positivi: "On time and comfortable flight"
Punti negativi: "No suggestions"

Punti negativi: "Free wifi"

Punti negativi: "It took around 15 minutes for airplane to park and I was very near to loose my second flight, if my second flight had not delayed I would have loose it totally."

Punti positivi: "Smooth service"
Punti negativi: "The dessert. Change it from always service mousse"

Punti positivi: "Personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap."

Punti positivi: "Il personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap."

Punti positivi: "Personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap"

Punti positivi: "Courteous and helpful crew"
Punti negativi: "My seat was broken. Entertainment system was non responsige and expressly slow. Couldn’t hear anything from the earphones."

Punti negativi: "Personal and service were grea!"

Punti positivi: "It was so smooth. Crew was so nice. Food was delicious. Airplane was so comfortable."
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "I got upgraded to business class, only the fourth time in 60 years flying!"

Punti positivi: "Roominess of the business class seat and cabin, they provide a good seat and comfort is good for medium haul flights"
Punti negativi: "The food, Turkish airlines dish up the same stuff all the time, lack of selection and in getting tired of it. Very middle-eastern fare"

Punti positivi: "Business class was money well spent."
Punti negativi: "The boarding at the gate was a bit congested."

Punti positivi: "Movies"
Punti negativi: "Nothing! It’s no comfortable at all!"

Punti negativi: "How one of the crew deal with my little boy when he walked on the plane because he felt boared"

Punti positivi: "Punctual in terms of reaching destination, all else average."
Punti negativi: "Less leg space, pantry service below expectations."

Punti positivi: "Well looked after from start to finish!"
Punti negativi: "Nothing!"

Punti positivi: "Entertainment"
Punti negativi: "A bit disorganized in the beginning, but much better later on"

Punti positivi: "The flight attendants were amazing. The entertainment. And the comfortability"

Punti positivi: "Quality of Service"
Punti negativi: "-"

Punti negativi: "Valigia non consegnata a causa del ritardo del volo precedente; la compagnia aerea non ha fornito spiegazioni sull'accaduto, ne tantomeno provveduto ad offrire assistenza, amenity kit o rimborsi per il ritardo sulla consegna del bagaglio, avvenuta ben oltre le 24 ore."

Punti negativi: "Ritardo di oltre 45 minuti, perdita della coincidenza, riprogrammazione del volo lenta e difficoltosa, nessuna assistenza fornita."

Punti positivi: "Very attentive staff who gave us an extra meal and checked in on us while my girlfriend was sick from food poisoning the day before."
Punti negativi: "Far too few agents at check in. The signage wasn't clear and we waited in line for 15 minutes before realizing we had to be in a different line, for which there was only one attendant checking in for three different flights all leaving at the same time. When there are three layers of security at Attaturk airport, everyone waiting to check in were rightfully worried they may miss their flight."

Punti positivi: "Lots of in flight entertainment options. Good meals. Very nice and helpful attendants."

Punti positivi: "Best Movies and easy to go everywhere. Food voucher was available in case you have flight later than 6 hours."

Punti negativi: "La totale mancanza di assistenza da parte del personale di bordo e di terra per la risoluzione di disagi peraltro causati dalla stessa compagnia; il tono scocciato con cui rispondevano alle domande/richieste di chiarimenti/richieste di assistenza. Voli costantemente in ritardo che hanno causato, perciò, la eredità di coincidenze aeree con conseguente blocco a terra per un giorno. Bagaglio non arrivato contestualmente con il volo sul quale si è viaggiato. Impossibilità di ottenere un upgrade in classe business nonostante la richiesta di pagare - com'è ovvio - la differenza. La motivazione per questo diniego non solo non è stata fornita ma soprattutto c'è stato un continuo scarico di responsabilità da uno all'altro... Pessima esperienza"

Punti positivi: "Good food"
Punti negativi: "No movies"

Punti negativi: "I had my flight from London to Istanbul delayed and because I had connection flight in Istanbul to Russia they had to change my flight for the next day . That ruined my whole holidays and I had to go all the way home from Gatwick airport and next morning going again to Heathrow airport. No transfer or taxi was provided and No single apology from the staff or company . Very disappointed with Turkish airlines !"

Punti positivi: "Flight was on time and seating spacious."
Punti negativi: "Preboarding seating was rather limited and the food basic."

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "I waited on line for over an hour until we found out our flight was cancelled indefinitely. There was no communication and no way to rebook. I had to book a different flight on my own through a separate airline to get back home in less than 3 days."

Punti positivi: "the crew were great clean cabin"
Punti negativi: "no entertainment systems lowered the food standard comparing to previous time I flew with them long boarding times"

Punti positivi: "Excellent service, staff and food. All flights ran smooth, food and beverages were great and service from the crew was beyond great. During the fight, besides the food and drinks, we had lots of entertainment and games in the tv devices. I will definitely fly with Turkish Airlines again in the future."

Punti positivi: "Ho viaggiato con diverse compagnie aeree compresa Emirates e thai e devo dire che anche questa è una ottima compagnia... Forse un punto in meno sul cibo ma tutto sommato è un ottima compagnia.. Puntuale.. Servizio ottimo e atterraggi fantastici... Bravi i piloti!!"
Punti negativi: "Come detto un punto in meno sul cibo... Tutto il resto ottimo."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "They lost my baggage. And i have all my medicine in it."

Punti negativi: "I asked for water but they didn't give it to me. They said they would give it water the same time when they gave tea"

Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Missed the flight bc they changed the gate for the flight without making any announcements. Told me I could pay a penalty fee in excess of $450 to be out on another flight even though same flights to Amsterdam where currently $213 online. When I told them about the price of the tickets online, the response of the customer service agent was "yeah, sometimes the penalties are high". He didn't do anything to try to help. The entire Turkish airlines team at IST is the biggest joke for a customer service team I have ever encountered in any line of business. I have never met a group of "professionals" that are so unprofessional, rude, void of empathy, and overall customer service knowledge than the turkish airlines team at IST. I will never conduct business with Turkish Airlines again and will ensure all my friends, family, and colleagues try their best to avoid them too."

Punti positivi: "Everything was great."
Punti negativi: "na"

Punti positivi: "Missed my flight because the airport changed gates and didn't announce it. Was told I could pay a penalty o in excess of $450 to be placed on another flight, meanwhile same flights from Istanbul to Amsterdam were going for $213. I will avoid Turkish Airlines at all costs. Customer service is terrible. The most unprofessional, rude, ignorant, and disrespectful staff represent Turkish Airlines at IST. Furthermore, an email complaint has been ignored."

Punti negativi: "Boarding by bus Staff did not enforce priority lane for business and star alliance GOLD Waited long time in the bus"

Punti negativi: "What didn't you like? the servive and food was not available so i was hungrey for all 11 hours"

Punti positivi: "The food"
Punti negativi: "That the anytime snacks that was offered was not available for passengers"

Punti negativi: "Antisematic"

Punti positivi: "great company."

Punti negativi: "Everything was really good"

Punti positivi: "The food was amazing."
Punti negativi: "The inflight entertainment didn't work on one of my flights."

Punti positivi: "Great crew, gently made sure we had our masks on."
Punti negativi: "Boarded some passengers very early and had to wait on bus and plane for other passengers who boarded at normal time."

Punti positivi: "The plane was already delayed they didnt notify us and when they posted the time on the board, we went 15 mins before the take off and they didnt let us on the plane"
Punti negativi: "Communication"

Punti positivi: "Nothing to tell seriously"

Punti positivi: "I liked the cost/revenue ratio"
Punti negativi: "No changes to be made, or offer a free coffee"

Punti negativi: "They brought a drink cart around as if to offer free drinks but then charge you after they pour it"

Punti positivi: "The agents wre wonderful. They kept us up to date and were both polite and professional."
Punti negativi: "The food, It really needs improvement!"

Punti positivi: "Not clean"
Punti negativi: "Not clean"

Punti positivi: "Friendly check in!"
Punti negativi: "Extremely hot boarding and no air conditioning while waitin to taxi to runway."

Punti negativi: "No delay"

Punti negativi: "We will never fly Air France, Transavia or Dutch airlines again. Terrible planes for Air France and terrible checking in and connecting flights for transavia and Dutch airlines"

Punti positivi: "Yes"
Punti negativi: "Everything excelent"

Punti positivi: "clear information. good staff.good boarding return flight."
Punti negativi: "monitors for flightinformation was not present. the stewardess was acting here performance for incidents. not 2019 anymore !!!"

Punti negativi: "Delay in boarding, extremely slow."

Punti positivi: "Both of our experience to an from Alicante via Amsterdam has been an excellent experience. The staff were friendly and helpful, the transfers went without a hitch. I would recommend KLM to anyone to fly with."
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Professional and efficient, everything one could have hoped for."

Punti positivi: "It got me here in one piece"
Punti negativi: "High school kids ran wild talking screaming standing in aisles and flight crew did nothing to stop all of the noise and nuisance. More like a flying bus than airplane"

Punti positivi: "Seats were more comfortable than I expected."
Punti negativi: "It would have been better to have 2 carry ons. Even a bag of snacks was considered a carry on and i had to put it and my purse in my backpack."

Punti negativi: "הכל"

Punti negativi: "Our plane was delayed an hour and then when we landed well after midnight our bag came off the plane with a broken shoulder strap. Will not fly again."

Punti negativi: "Not much food choice otherwise a really good flight"

Punti negativi: "Wpuld be helpful to be able to put the online boarding pass in iPhone “wallet."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Physically stood in the sun on the tarmac for half an hour in Marrakech waiting to board the plane. Seating is so compact it’s physically impossible for me to fit, I’m 6’3” then it took an hour forty five minutes to get our checked luggage in Lisbon. Everyone was furious. No explanation from the airport or airline. We missed our hotel shuttle, missed our hotel checkin. Just terrible."

Punti negativi: "Nessuno mi ha controllato il passaporto o documento di identità!!"

Punti positivi: "The flight attendants and pilots were very nice, I had plenty of room in my seat. The trip was smooth and not at all stressful."

Punti positivi: "The fact that we arrived to Amsterdan"

Punti positivi: "As expected"

Punti positivi: "Prompt, courteous and professional"
Punti negativi: "Everything was great"

Punti positivi: "The check in and boarding processs was very quick and easy. Would recommend this airline"

Punti positivi: "What did you like? Price"
Punti negativi: "1. Check-in Agent was rude. 2. Carry-on bag were taken at the Check-in Counter without my permission - and checked through to destination. The carry-on contained an iPad (still in the 'On' Mode) as well as diabetic medication and foods. 3. Flight left an hour late but passengers were not given updates until 15 minutes before we were able to leave. 4. Not much in-flight service and noone came by to collect garbage, empty water bottle, etc."

Punti positivi: "everything was smooth and very convinient"
Punti negativi: "there was no drinking water (unless you buy)"

Punti positivi: "Comfortable seating and pricing"
Punti negativi: "There was nothing I didn’t like. All was as I had expected"

Punti negativi: "Waiting for suitcases"

Punti positivi: "All of it"

Punti negativi: "No room for long legs, reclinable seat in front of me"

Punti positivi: "it got me there"
Punti negativi: "we tried to confirm flight, they said they had no record and made us buy another one. then they found two reservations"

Punti positivi: "Nothing good about it."
Punti negativi: "They put us in a Transavia plane from Barcelona to Amsterdam, we were on a line at five am for two and a half hours to check in. That was terrible. At the end the clerck was so stress out, that she did not write our connection flight number correct, so we did not get our luggage until the next day."

Punti negativi: "The flight was delayed for about an hour and I don't remember there was an explanation for the delay. Also, the check in counter also opened late from the time it was mentioned."

Punti positivi: "Interior lighting"

Punti positivi: "- fast two door boarding in Santorini - successful take off, landing"
Punti negativi: "- zero accommodation + slight scorn for wife's cashew allergy, sigh. Other crews have been good, but not today's - very tight quarters for someone 6'2"/220lbs. Smaller configuration than other 747-800s - no on-board entertainment options with transavia."

Punti positivi: "Agents at the check in counter in Lisbon"
Punti negativi: "Green seats"

Punti positivi: "Crew was friendly"
Punti negativi: "Flight was 1 hour late departing"

Punti positivi: "Prompt and on time"

Punti negativi: "I didnt get a receipt. It said 5 Euros on my receipt"

Punti positivi: "No problems / smaller airport"
Punti negativi: "Que up - many passengers not in line did not follow"

Punti positivi: "Service was wonderful. Would have been perfect if they would have included the check in of an infant car seat. Nonetheless I was able to do it without issue at a fee."

Punti positivi: "Fast, simple"
Punti negativi: "Had to pay for water"

Punti positivi: "Partenza leggermente in ritardo. Hanno recuperato durante il volo e siamo addirittura atterrati con 15 minuti in anticipo."
Punti negativi: "Niente"

Punti negativi: "Horrible customer service, old plane. Both flights were delayed. They make you pay for all the little things. Not worth the price."

Punti negativi: "Waited 1 hour and 15 minutes just to get a boarding pass. VERY inefficient!!"

Punti negativi: "No good gluten-free options for food. One can only eat so many peanuts and cheese."

Punti positivi: "Il personale era gentile..tutto comodo ottimo direi. Grazie"

Punti positivi: "Alitalia è sempre Alitalia, tutto perfetto"

Punti negativi: "Nulla non mi è piaciuto dopo questo eviterò al limite possibile di non prendere più biglietti con Alitalia"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Mi hanno fatto perdere il volo cambiando di contino il gate e non mi hanno dato la minima assistenza per risolvere il problema ero lì ad aspettare nel monitor non ha dato mai imbarchi."

Punti positivi: "Imbarco veloce, e personale molto gentile"
Punti negativi: "Food and beverage"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Cambio aeromobile e cambio posti"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Imbarco"

Punti positivi: "Tutto perfetto"

Punti positivi: "Ground staff"
Punti negativi: "More baggage checking counters."

Punti negativi: "Tutto"

Punti negativi: "Seat assignments sucked. Could not seat together"

Punti positivi: "The crew was not grntle"

Punti positivi: "Flight was smooth"

Punti positivi: "Asientos incómodos y cabina muy antigua. Se sentían fierros del asiento en la espalda"
Punti negativi: "Sistema de entretenimiento muy antiguo. Conexión de audífonos no funcionaba en mi asiento y no me dieron solución. Vuelo de 14 hrs sin entretenimiento es terrible."

Punti negativi: "Stile e professionalità degli operatori Alitalia che difficilmente potranno raggiungere i voli low-cost"

Punti positivi: "Even though the plan was full, the boarding process was quick."
Punti negativi: "Extremely old plain. The worst entertainment center i’ve ever seen: it was just ok for the 80’s. The crew seems to not knowing how to smile."

Punti positivi: "on time departure and arrival"
Punti negativi: "price for baggage, water is only “service” on board"

Punti negativi: "Better pillows...as simple as that"

Punti negativi: "Eccessivo ritardo"

Punti positivi: "ok , abbastanza comodo"
Punti negativi: "spazi"

Punti negativi: "Per problemi di comunicazione con la compagnia sono stato costretto a lasciare il mio bagaglio nell’aereoporto di partenza per poter prendere il volo di ritorno, con la promessa di riceverlo con il primo volo successivo. Promessa che si è rivelata inattuabile per non da procedura"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto dal servizio al modo di trattare i clienti fini a la trasparenza"

Punti positivi: "Cordiale, professionale e disponibile ad accontentare ogni richiesta del passeggero"
Punti negativi: "Wi-Fi a bordo"

Punti negativi: "Efficienza banchi accettazione bagaglio"

Punti negativi: "The A330 really needs a makeover... Other airlines offer a better service in Business class"

Punti positivi: "The crew was really extremely courteous - and because it's off season, there was a lot of spare space."
Punti negativi: "The only less than perfect score was food, but the circumstances mitigate that less than stellar note. The warm meal and snack were better than your average over-sweet snack you get sometimes coming from Europe... We had a delay that may have impacted the food (if you keep warm food too long...)"

Punti positivi: "Volo Londra Roma, aeromobili con ancora sufficiente spazio davanti anche nei posti normali (io alto 1.90) e cintura comoda che non resto soffocato (io peso 140 kg). Personale gentile e almeno un piccolo snack e acqua. Chi si lamenta di Alitalia, voli prima con altre compagnia di bandiera (BA o KLM)."

Punti positivi: "Lo spuntino offerto"

Punti positivi: "On time and complimentary drink"

Punti positivi: "Puntualità, siamo partiti in tempo e arrivati a destinazione addirittura con 25 minuti in anticipo, un vero record. Check in veloce."
Punti negativi: "Manca in assoluto la cordialità e simpatia al counter, le signorine sono stressate e scorbutiche, ci domandiamo se forse le condizioni di lavoro siano peggiorate per loro, non troviamo un'altra spiegazione. A bordo dell'aereo tutto quello che riguarda l'intrattenimento, video film, air show , musica assolutamente scadente, parlo della tratta Roma Sao Paulo, vecchi aerei datati con le apparecchiature e schermi vecchissimi e addirittura mal funzionanti. Il cibo un altra pecca, con tutto rispetto ,ma forse si mangia meglio alla mensa della Caritas. Nota dolente, finito il pranzo manco il caffe ci hanno offerto nonostante il sacchettino con il cucchiaino e zucchero fosse presente. Come detto prima la maggior parte della crew sono altezzosi e depressi. Il comandante parlò al decollo e non si è più sentito dopo un viaggio durato 12 ore, tratta fatta di giorno quindi una parolina la poteva sprecare durante la traversia, che ne so il tempo, il volo, turbolenze ecc."

Punti positivi: "Velocità delle varie fasi."

Punti negativi: "Posti troppo stretti"

Punti positivi: "Tutto ottimo personale è una gentilezza que se vedi poco in le compagnie aeree"

Punti positivi: "I don't think I say anything I liked."
Punti negativi: "Food, veg option, given peaces of boiled mushrooms, Eggplants and spinach. What a horrible experience."

Punti negativi: "Abbiamo atteso 30 min dentro l’autobus aspettando che il personale facesse arrivare il trasporto speciale per una persona malata. Certe cose vanno organizzate prima..."

Punti positivi: "Il ritardo dalle 21.45 alle 2.30, 4.45 ore per motivi tecnici: una sofferenza anche se avevo la business ed hanno tenuto aperta la Sala Alitalia fino al nostro imbarco. Cibo ovviamente non provato, perché non era il caso di cenare alle quattro di notte. Confort buono, in Magnifica. Personale praticamente inesistente: hanno offerto un frizzantino o un succo subito dopo l’imbarco, hanno chiesto se qualcuno voleva mangiar qualcosa e poi sono scomparsi per 10 ore. Nessuno chiede ai passeggeri se vogliono qualcosa: dove sono aperitivi, snack durante tutto il viaggio, liquori che Alitalia sbandiera ?"

Punti positivi: "Imbarco, ma avevo Sky Priority Cibo non c’e, come nelle low cost (ma il prezzo non è low) solo un bicchiere di coca cola Divertimento ovviamente non c’"

Punti negativi: "We were traveling with my 94-year-old grandfather who needed wheelchair assistance. And it took the 4th person I asked to get any assistance. The very first Alitalia person I tried to speak to was the very worst. Though her job was to check people in, she said she couldn't help me and to go to another counter. When I asked if she could please at least make a call to get a wheelchair (my grandfather was at the airport entry and couldn't walk) she made a terrible face, threw the papers on her desk around and said I had to go to another counter. When I went to the counter she pointed at, I was told again I would have to go to another counter. No offense to dog owners, but the animals that were traveling received better assistance."

Punti positivi: "Short trip from Rome to Milan"

Punti positivi: "I like that even though the flight was delayed they managed to board all passengers and get things going quickly for departure."
Punti negativi: "Upon arriving to Rome, the time taken to land, actually getting off the plane and into the airport takes a very long time. Not much time to get to your connecting flight. Make sure you have at least 1.5 or 2 hr minimum layover time when booking connecting flights from Rome."

Punti positivi: "Nice opera music available while trying to figure out the antiquated entertainment system."
Punti negativi: "Seating was the most cramped I have ever experienced. Service was relatively efficient and competent but not especially friendly. Really old entertainment system not easy to figure out. Lack of individual air control."

Punti positivi: "Comfortable seats"
Punti negativi: "Lack of information about the flight conditions; height and timing updates. Absence of screens, lack of technology. Not clear English announcements. Ignorance and arrogant attitude of hostess, I can tell because I'm veiled muslim. Not comfortable flight."

Punti negativi: "Per un volo di soli 45 minuti gli assistenti di volo hanno tirato fuori un carrello con una scelta di bevande e cibo esagerata. Son riusciti a servire le file da 1 a 10, spiegando ai passeggeri quanto era corto o lungo un certo tipo di caffè latte, quanto era salato o dolce un tipo di snack, come erano i succhi, birre e vini. I due terzi dei passeggeri dalla fila 11 in poi sono rimasti a digiuno perché bisognava prepararsi all'atterraggio. Ridicoli. Inadeguati."

Punti positivi: "Imbarco rapido Personale"
Punti negativi: "Spazio per le gambe sempre un po’ limitato"

Punti negativi: "Boarding was late again, 25 minutes this time Seats are Too Tight"

Punti positivi: "Good flight"
Punti negativi: "Too short time between the flights, almost lose the connecting flight."

Punti negativi: "Ritardo di circa 2 ore nella partenzs"

Punti negativi: "Initial flight from London to Rome left late, so missed connecting flight to Johannesburg. Although we were put up in a hotel and got a flight next day, missed another connecting flight, which was with another flight company and had to pay again to get another flight. No apology from the airline for the inconvenience this caused. The travel to South Africa was for an emergency and ended up getting there two days later."

Punti positivi: "The fact that I had more legroom than I expected was surprising."
Punti negativi: "The staff were super rude, forgot my food TWICE. Boarding took ages, and once inside the plane, they took a long time to get on the runway. Food was terrible, the bread was hard as rock. IFE has some relatively new films, but the screen is very small. The screen has terrible quality, and honestly makes the flight excruciatingly boring if you don’t have other sources of entertainment."

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"

Punti positivi: "The crew was great and everything about the whole experience was wonderful."
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "un atterraggio più soft"

Punti positivi: "l imbarco troppa fila"
Punti negativi: "tante cose"

Punti positivi: "The seats were comfortable and the crew were very professional."

Punti positivi: "Il personale è stato molto gentile e disponibile. A differenza dell’accoglienza al gate. Multato ingiustamente senza nessun motivo logico nonostante il mio bagaglio rispettasse le misurazioni!"
Punti negativi: "Le regole fuffa che mettono sui bagagli per fare business sulle multe. Che serietà e credibilità può avere una compagnia che ti fa pagare 10€ di volo e 25€ di multa per un bagaglio che sfora di 2 cm o non sfora proprio come nel mio caso. Contesterò la multa nelle sedi opportune!"

Punti positivi: "Tutto perfetto."
Punti negativi: "Aeroporto molto distante da Londra ma ben servito dal treno express"

Punti positivi: "British Airlines is a great airline company"

Punti negativi: "The flight was 2 hours late, boarding incredibly unorganized, and instructions from the flight crew were not understandable"

Punti positivi: "Nothing. I never took a flight so bad in my life."
Punti negativi: "They could have another line to the people that couldn’t make check-in online, but they prefere to charge you a amount of $55,00 euros. Me and my husband tried to do the check-in online but the system was out off service and than when we tried again, 2 hour before departure, it was no possible"

Punti positivi: "Le ragazze che lavorano"
Punti negativi: "Il ritardo"

Punti positivi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"
Punti negativi: "hostess in particolare maleducatissima.... Spero di non volare Ryanair. Volo ct_mi 12/08/2019 delle ore 21:05,partito con un'ora di ritardo......... Una hostess da licenziare in tronco"

Punti negativi: "Not being 7 hrs delayed"

Punti positivi: "Il modo scorreto e arrogante del personale"
Punti negativi: "Gente razzista"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Tutto"

Punti negativi: "Abbiamk avuto quasi 2 ore di ritardo"

Punti negativi: "Non ho fatto il check in on Line mi hanno fatto pagare 55 euro non e’ giusto"

Punti negativi: "attesa all'imbarco troppo lunga"

Punti positivi: "Cheap"
Punti negativi: "It was what you would expect for a cheap flight"

Punti positivi: "They actually flew into the main airport"
Punti negativi: "The whole priority thing is a total joke and just another way to f*** the passengers over why don’t they just give us a price without all this bloody nonsense of baggage"

Punti positivi: "Personale molto gentile"
Punti negativi: "Confort sedute"

Punti negativi: "Ultimi posti vicini ai bagni, puzza e rumore incredibile."

Punti negativi: "Bagaglio a mano gratis"

Punti positivi: "Sedile comodo, personale poco gentile"

Punti positivi: "Crew were good considering the difficult situation they found themselves in"
Punti negativi: "Once everyone had boarded we were told we would be on the tarmac for 2 hours before we leave. While we sat there we were told they could not serve us anything while on the ground...even water! When we finally were airborne the crew were overwhelmed with customer orders and not all people got served"

Punti negativi: "Ritardo di 55 minuti !! Essere in orario visto orario tardivo di atterraggio"

Punti positivi: "Si si"

Punti negativi: "In ritardo, mi ha fatto perdere l’aereo successivo"

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "Al ritorno mi hanno fatto pagare 20euro extra per il bagaglio da imbarco"

Punti positivi: "La gentilezza del personale"
Punti negativi: "Troppa confusione con i bagagli abordo"

Punti positivi: "La cortesia e gentilezza del personale di bordo. Cimplimenti.Continuate cosi'.Grazie."

Punti positivi: "It was in time"
Punti negativi: "At the Pisa airport I had to pay € 40 for a baggage I had already paid when buying the ticket, the counter staff told me after I explained that I had paid for it, otherwise I could not carry my suitcase, so I had I have to pay my suitcase again and now I have to do all the cumbersome procedures so that my money is refunded"

Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "hostess troppo occupate con le vendite"

Punti negativi: "Le luci sempre accese molto forti"

Punti negativi: "Lo staff"

Punti positivi: "Tutto OK"

Punti positivi: "Personale e comfort."
Punti negativi: "Bagaglio a mano da imbarcare, il prezzo per imbarcarlo alcune volte è conveniente e altre no."

Punti negativi: "Problemi per portare il bagaglio. Decisamente una politica low Level utile solo a scegliere altre compagnie aeree. Personale di volo all'aeroporto di Timisoara molto scontroso e per nulla incline ad aiutare la clientela."

Punti negativi: "Ritardo di oltre 40 minuti, peccato poi che ora devi pagare per tutto come il bagaglio a mano"

Punti positivi: "The plane didn't crash"
Punti negativi: "Plane left an hour after scheduled time. Amenities were mediocre but that's what you expect with Ryanair. Didn't even get water."

Punti negativi: "Rude gate agent and they played the blame game as to why they were late!"

Punti positivi: "Seats have plenty of legroom and flight was good."
Punti negativi: "Boarding slow and in the rain to get on board. Attendants spoke too quickly."

Punti negativi: "Volo partito in ritardo di un'ora e dieci minuti."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Il volo era in ritardo di 45 min,e l’aeromobile era tutto sporco"

Punti positivi: "Aereoporto di Treviso piccolo rispetto ad altri che ho visitato comunque tutto ok volo x Napoli in orario ed arrivati a destinazione in early"

Punti positivi: "Literally nothing."
Punti negativi: "To be charged $20 at the ticket counter for a printed boarding pass is offensive. Despite having already checked in online, Ryannair apparently thinks I should have spent my holiday hunting down a print shop as not to incur their "get a printed boarding pass from an unpleasant ticket counter employee" fee. No boarding pass kiosks and unclear why they would not provide a digital one upon online check-in. Or rather it became clear as I handed over my debit card. Seats are intentionally designated apart from your travel companions so you'll pay more to have them switched to sit next your friend. Cabin is extra cramped. Ryannair is all-around terrible by budget airline standards."

Punti negativi: "Nulla"

Punti negativi: "I sedili non erano reclinabili."

Punti positivi: "Nothing. I would never fly this airline again."
Punti negativi: "You literally can’t bring any baggage on the flight even thought they say you’re okay to bring a personal item and a carry-on."

Punti negativi: "The worst of all the budget airlines"

Altre info su Turkish Airlines
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Pisa e arrivano per Amsterdam

Le compagnie aeree che partono da Pisa e arrivano per Amsterdam hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Pisa per Amsterdam

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Pisa per Amsterdam

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Pisa per Amsterdam

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Pisa per Amsterdam

Prenota voli economici da Pisa a Amsterdam

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

1/7
gio
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
5/7
lun
diretto
Transavia
1h 55m
AMS - PSA
8/6
mar
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
12/6
sab
diretto
Transavia
1h 55m
AMS - PSA
3/7
sab
1 scalo
Alitalia
4h 35m
PSA - AMS
7/7
mer
1 scalo
Alitalia
6h 30m
AMS - PSA
1/7
gio
1 scalo
Alitalia
21h 35m
PSA - AMS
5/7
lun
1 scalo
Alitalia
6h 30m
AMS - PSA
1/9
mer
diretto
Diverse compagnie
2h 05m
PSA - AMS
8/9
mer
1 scalo
Diverse compagnie
6h 30m
AMS - PSA
1/9
mer
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
8/9
mer
diretto
Transavia
1h 55m
AMS - PSA
3/7
sab
1 scalo
Diverse compagnie
4h 35m
PSA - AMS
7/7
mer
diretto
Diverse compagnie
1h 55m
AMS - PSA
3/7
sab
1 scalo
Diverse compagnie
4h 35m
PSA - AMS
7/7
mer
diretto
Diverse compagnie
1h 55m
AMS - PSA
30/6
mer
1 scalo
Alitalia
16h 05m
PSA - AMS
4/7
dom
1 scalo
Alitalia
10h 40m
AMS - PSA
3/7
sab
1 scalo
Diverse compagnie
5h 25m
PSA - AMS
7/7
mer
2 scali
Diverse compagnie
12h 50m
AMS - PSA
1/7
gio
2 scali
Ryanair
36h 00m
PSA - AMS
5/7
lun
2 scali
Ryanair
18h 25m
AMS - PSA
3/7
sab
2 scali
Ryanair
23h 25m
PSA - AMS
7/7
mer
2 scali
Ryanair
23h 05m
AMS - PSA
3/7
sab
2 scali
Ryanair
23h 25m
PSA - AMS
7/7
mer
2 scali
Ryanair
14h 35m
AMS - PSA
1/7
gio
1 scalo
Alitalia
16h 05m
PSA - AMS
5/7
lun
2 scali
Alitalia
7h 55m
AMS - PSA
1/9
mer
2 scali
Ryanair
11h 35m
PSA - AMS
8/9
mer
2 scali
Ryanair
14h 35m
AMS - PSA
29/4
gio
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
3/5
lun
diretto
Transavia
1h 55m
AMS - PSA
29/4
gio
diretto
Diverse compagnie
2h 05m
PSA - AMS
5/5
mer
2 scali
Diverse compagnie
39h 20m
AMS - PSA
1/5
sab
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
3/5
lun
diretto
Transavia
1h 55m
AMS - PSA
29/4
gio
diretto
Diverse compagnie
2h 05m
PSA - AMS
7/5
ven
3 scali
Diverse compagnie
35h 15m
AMS - PSA
3/8
mar
1 scalo
Turkish Airlines
8h 25m
PSA - AMS
6/8
ven
1 scalo
Turkish Airlines
21h 45m
AMS - PSA
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

30/5
dom
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
10/5
lun
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
3/5
lun
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
20/5
gio
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
29/4
gio
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
13/5
gio
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
3/9
ven
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
26/4
lun
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
1/5
sab
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
15/5
sab
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
15/5
sab
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
6/5
gio
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
22/4
gio
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
12/6
sab
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
5/9
dom
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
24/4
sab
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
22/6
mar
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
8/5
sab
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
24/5
lun
diretto
Transavia
2h 05m
PSA - AMS
26/4
lun
3 scali
Diverse compagnie
44h 05m
PSA - AMS
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe