PFO

Trova voli economici per Pafo

Cerca contemporaneamente su centinaia di siti di viaggio per trovare offerte sui voli per Pafo

Andata e ritorno
1 adulto
Economy
0 bagagli
ven 3/3
ven 10/3

Lascia che KAYAK si occupi della tua ricerca

Risparmia il 29% o più

Cerca contemporaneamente su centinaia di siti di viaggio per trovare offerte sui voli per Pafo

Il nostro servizio è completamente gratuito, senza commissioni o costi nascosti.

Filtra per classe, Wi-Fi e altro

Combina volo + hotel e risparmia

Informazioni utili: Voli Pafo

Bassa stagione

marzo

Alta stagione

dicembre

Volo più economico

27 €

Buona offerta andata-ritorno

90 €

Buona offerta solo-andata

32 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 13%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 51%.
Volo da Pisa Aeroporto di Pisa-San Giusto a Pafo Paphos
o meno
o meno

Quando prenotare voli per Paphos

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I migliori consigli per trovare voli economici per Pafo

  • Cerchi voli economici per Pafo? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per Pafo a prezzi uguali o inferiori a quelli che seguono: Da Torino 132 € sola andata - 130 € andata e ritorno, da Milano 118 € sola andata - 133 € andata e ritorno, da Roma 81 € sola andata - 141 € andata e ritorno
  • Prenota almeno 1 settimana prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di gennaio, novembre e dicembre sono considerati alta stagione. Il mese più economico per volare da Italia è marzo.
  • Inserisci le date e l'aeroporto di partenza preferiti nel campo di ricerca qui sopra per accedere alle ultime offerte sui voli per Pafo.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Pafo

5 principali compagnie aeree con voli per Pafo Paphos

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK
7,8
Aegean AirlinesValutazione complessiva sulla base di 2993 recensioni
7,9Imbarco
7,9Comodità
8,5Personale
6,7Divertimento
7,6Cibo
Recensioni compagnia aerea
Punti negativi: "Healthier food."
Altre info su Aegean Airlines
Punti negativi: "Healthier food."
Punti negativi: "More space"
Punti positivi: "Crew is really friendly. We ran into one of them afterwards when our metro from the airport broke down and she helped us understand what was going on (we didn't speak the local language)."
Punti negativi: "Boarding was slow, but it's a cultural thing at the departure airport."
Punti positivi: "The crew was good"
Punti positivi: "That i got home - finally..."
Punti negativi: "Almost everything."
Punti negativi: "The plane was delayed but having a hot meal was A nice surprise."
Punti positivi: "Seats weren’t as small as other airlines."
Punti negativi: "1 hour wait to check bags because of a flight delay I didn’t know about until I got into the airport and connected to WiFi."
Punti negativi: "There are no Aegean air representatives at baggage claims or when you arrive at your gate to ask questions. I looked in vain to find out something about my luggage and no one was in athens to help"
Punti positivi: "Comfortable flights. On time. Nice staff."
Punti negativi: "Food was not great."
Punti positivi: "The flight wasnt completely full so we were able to spread out a little bit and be more comfortable"
Punti negativi: "The entertainment"
Punti positivi: "Everyone was super nice, just a bad system."
Punti negativi: "My ticket included a bag, but they charged me for it again at the airport. I sent in supporting docs to the feed back section on the website requesting a refund for the extra I have paid"
Punti positivi: "I read about Rhodes island from the inflight magazine and it was interesting. The check in staff was friendly and gave me some tips on booking too."
Punti negativi: "Smooth check in and people were orderly. Pleasant experience."
Punti positivi: "Assistenti competenti"
Punti negativi: "Avrei dovuto specificare che sono vegetariano"
Punti positivi: "Fast and easy"
Punti negativi: "It was too many bags on that airplane and no regulation it a help from the crew"
Punti negativi: "Wait time in line to get on plane"
Punti positivi: "The staff were nice."
Punti negativi: "Food. Queued too long before we could board."
Punti negativi: "Gate agents were overwhelmed and incredibly rude. We of course didn't make connection. Lost our luggage. And now waitingbto board at 4:30 am. Just avoid. I fly a lot and they have topped my list of airlines to avoid."
Punti positivi: "Cheerful crew, nice snack with beer or wine, clean bathroom"
Punti negativi: "No inflight entertainment, but for 90 minute flight, I didn’t need it."
Punti negativi: "The plane has an hour delay in Rome due to rain. Although the delay is understandable, they seem to have left my luggage outside in the rain for all that time. As a result, all my clothes were wet and ruined and a few other items broke. Horrible baggage handling."
Punti positivi: "Accommodating crew; food (imagine... food served on a flight!!)."
Punti negativi: "We were about 15 minutes but..."
Punti positivi: "We were on business class and boarded directly from the lounge. We were the only folks in business and when we landed had a private bus to the terminal. Also had an ozo en route. Terrific attendants as well. M"
Punti negativi: "Not much."
Punti positivi: "For a short flight we had a good lunch and good customer service. Seats were comfortable with reasonable legroom."
Punti positivi: "Food and drinks provided."
Punti negativi: "Small seats. Slow service at baggage drop off."
Punti positivi: "Nice aircraft , excellent crew"
Punti positivi: "Good service and performance Staff very helpfk"
Punti negativi: "The onky problem was the need to rechdck bags at athens for our flight to Ioannina With onky 1 and a half hours long lines at passport control It was a race... Pressure Best tonthinknhow to avoid and perhaps the airline should warn us in advance .."
Punti positivi: "Me unberan dado un puesto cerca a la entrada...o en uno de los asientos de emergencia. ..yo era una emergencia en ese momento....!!!!!"
Punti negativi: "Llamé pidiendo un sitio especial, porque viajado con muletas, a causa de una fractura al tobillo, neceditaba solevar mi pierna ,me aseguraron de brindarme un sitio especial en estos casos. Me asignaron el Seat 12 F...lejos de la entrada..sin poder alzar mi pierna ni de 20 cm..y me hicieron esperar que todos salieran del avión. . Llevé 3 horas sin alzar mi pierna, lo cual me daba mucho fastidio ....."
Punti negativi: "delay in disembarking as well as baggage collection"
Punti negativi: "Bag fee that I wasn't otherwise notified!"
Punti positivi: "N8ce airline attendants and they even served lunch!"
Punti negativi: "All was fine"
Punti positivi: "I liked that I was going to Israel – I didn't like being an hour and a half late losing my luggage and not knowing when I'm going to receive it"
Punti negativi: "Lost my luggage – plain one and a half hours late"
Punti negativi: "They overbooked the flight so we were delayed an hour . The flight was very bumpy an I couldn't hear any of the announcements. The flight attendants didn't seem to know what they were doing at all."
Punti positivi: "Very friendly flight attendants, good food and pleasant all around'"
Punti negativi: "Seats pitch is a bit tight, but absolutely tolerable. I'm 6' 190lbs and was comfortable. Seat 3F on an A321."
Punti positivi: "The service in overall was good. Since this is consider to be a low cost fare, my expectation were not high."
Punti negativi: "My Luggage did not arrive. Since I have been in a motorcycle tour, I had expensive and valuable accessories and I also bought new things. For almost 48 hours, I have been very worried that I will need to go through an expensive law suite. The whole issue was cause because of overbooking. I was asked to be on a waiting list with my luggage. When I was boarding I specifically asked the local crew whether my luggage is on board as well and I was answered definitely "YES"."
Punti positivi: "Gets you from point A to point B. Wasn't expecting the food service was pleasantly surprised by it for a 2 hour flight, you don't get that in the states. Crew was cheerful and generally nice. Captain and pilots communicated well. Smooth flight and gentle landing. Overall better experience than flying domestically in the states in my humble opinion."
Punti negativi: "Boarding wasn't organized, except for business class. They don't use zone system like is done by US airlines to board in an organized manner."
Punti positivi: "Flight attendants were really nice and friendly"
Punti positivi: "It was on time, the food was excellent, comfortable"
Punti negativi: "It was cleaned, good food, duty free shop and the service"
Punti positivi: "The pleasant manner of the cabin crew and the offering of small candies before the flight departed. A small but nice gesture."
Punti positivi: "excellent service, prompt take off and disembarkation, also i had three seats to myself three seats to myself. i am changing my life for the better idk what i did to deserve this idk what karma i gave out or will recieve to balance out but i was given this experience for a reason you don't appreciate how amazing it is until you have it, stretched out in front of you."
Punti negativi: "nothing it was perfect"
Punti positivi: "the food"
Punti positivi: "Everyone was so friendly & the food was delish!"
Punti negativi: "The horrible food"
Punti positivi: "The meal was very good and service"
Punti negativi: "They made us pay 90€ even though I presented an email that said our bags were included"
Punti negativi: "Waiting more than 3 hours in Athens"
Punti positivi: "Because of Aegean's transfer director mistake, I missed my two connecting flights back to the US and representatives did nothing to help me. I ended up buying new flight tickets plus money for a night in athens hotel."
Punti negativi: "Aegean's representatives at Athens airport, especially the manager at the check in counter. Terrible customer service."
Punti negativi: "We were delayed almost 3 hours and we're not provided with the reason for the delay except for "technical difficulties" at airport"
Punti positivi: "Very kind people- I'm traveling with a broken leg and they blocked off a row of seats so I could keep my leg up for the flight!"
Punti negativi: "The whole plane stunk of body odor and urine. It was overwhelming. The bathrooms were filthy and the water didn't work."
Punti positivi: "Flight, crew, service were great, only a slight delay before boarding, without any explanations given"
Punti negativi: "Luggage charge was a big surprise, 40 euros each bag"
Punti positivi: "clean aircraft, wonderful crew.. comfortable seating.. quick, professional... everything..."
Punti positivi: "cabin attendants were remarkably pleasant and helpful; created a great atmosphere for fine flight in all details."
Punti negativi: "So we missed our connecting flight and had to wait 6 hours at Athens airport. On the second Flight with Lufthansa they didn't have a vegan food and she told me just to move the beef aside and eat the potatos?!"

Tutto ok. Volo brevissimo

The layover in Frankfurt is not enough time to make it to the connection. Frankfurt security is understaffed and despite Lufthansa being aware of this, they offer the connecting flight, which is impossible to make. Lufthansa did not pay for hotel or food despite booking me with an unreasonable amount of time between a flight that wasn’t even delayed.

In genere Lufthansa ultimamente pecca di non puntualità. In tre mesi poi, hanno perso il bagaglio. Poi ritrovato, una volta conseganto in hotel, la seconda ritirato in areoporto in maniera approssimativa. ad Hannover.

Flight was fine. No entertainment or reading material

Food was not good and it was not enough for a 9:45 mins flight

The food is horrible. Even in business class

The flight was cancelled. I asked Kayak for a refund by email. No answer.

Ottimo aereomobile e personale cordiale.

I wasn't even on the plane, I tried to cancel the trip but kayak didn't help me at all. Never using this app again

Punti negativi: "Unable to travel due to Corona restrictions, company would not refund ticket."
Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."
Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."
Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"
Punti negativi: "One cookie with tea is not enough at this time of day! Especially if there had no chance to eat dinner before the flight."
Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"
Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"
Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"
Punti negativi: "The flight was cancelled and rescheduled for tomorrow same time due to bad weather. I had a child with me and it took 2.5 hours for us in the airport to get a hotel and taxi for night stay and I reached at 0030 at night. The lufthansa staff was not helpful at the start. I will missed a meeting for"
Punti negativi: "Cibo"
Punti negativi: "Cibo"
Punti positivi: "Terrible flight. Super tight seats. Major airport delay to take off and land. Overall not a good experience."
Punti positivi: "We upgraded our flight from Frankfurt to business class--so worth it."
Punti positivi: "Yes, seat good."
Punti negativi: "There were delays and not good food. No veggie option."
Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"
Punti positivi: "The flight was on time."
Punti negativi: "One of the flight attendance made hand gestures indicating eating when I asked him to repeat the dinner choices. That was very rude."
Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"
Punti positivi: "Very comfortable. All very nice."
Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"
Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"
Punti positivi: "Legroom and recline of seats of the A350"
Punti negativi: "Noise of engines at cruising speed louder than most of it's size USB outlet didn't charge"
Punti negativi: "Voli in ritardo"
Punti negativi: "a bit late"
Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."
Punti negativi: "The cabin crew ignored my repeated calls for service. I willing gave up my seat so a couple could sit together with their kid and sat behind my wife and kids to be nice. They than reclined the seat back and my seat was broken do I asked them to put the seat forward and they ignored me. I informed the cabin crew that they weren't being considerate after all I gave up my seat to them. The cabin crew told me I could leave my 4 yest old and 3 year old alone and move to a new seat."
Punti positivi: "Each time I travel with Lufthansa care, comfort, amd customer service are such a high priority"
Punti negativi: "Too high price tickey and had to buy luggage"
Punti positivi: "Crew. Courteous, engaging and supportive, of-course with a smile."
Punti negativi: "Nothing on this flight"
Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"
Punti positivi: "smooth and on time"
Punti negativi: "no charging ports on plane"
Punti negativi: "Very bad food"
Punti negativi: "Troppo freddo"
Punti positivi: "The entertainment was great with very easy to use touchpad. Great movies also. Food was good also."
Punti negativi: "Space between the seats was less than I remember."
Punti positivi: "Some of the food was hot Good movie selection Peesonal entertainment screen"
Punti negativi: "Some food was not hot No extra breat was offered No air conditioning for most of the flight, ...disaster No earphones for the first hour and the last 30 min"
Punti positivi: "in orario tutto ok"
Punti positivi: "in orario tutto ok."
Punti positivi: "Flight was on time, boarding went smoothly. Seats not too comfy, knee room seems to be shrinking with every flight (transatlantic routes mostly)."
Punti negativi: "I like wathcing European movies (German, French, etc.) when flying LH, but unfortunately they rarely have English subtitles."
Punti positivi: "Food service everything"
Punti negativi: "Everything was just perfect"
Punti positivi: "Great aircraft"
Punti negativi: "Waiting for arrival gate"
Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."
Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Primo volo cancellato e secondo in ritardo di 2 ore

Tutto ok

Siamo partiti e le valigie sono arrivate tutto ok

Tutto ok

+ Equipaggio sempre allegri e felici + Interno aereo nuovo e pulito + Buona attenzione alla disciplina anti-COVID - Partenza in ritardo inizialmente per problema staff, poi valigia da scaricare per passeggero mancante, finalmente per problema attrezzatura aeroporto. Una storia… - Postazione 26F molto ristretto con poco spazio per i ginocchi, bracce, sotto la sedia davanti. sono nella media per altezza (182cm) ma mi sentivo scomodo.

The company did not know how to handle COVID bureaucracy efficiently or even correctly. We were asked to fill in four forms when only one is needed or even checked at all. I had to come in early to the airport, take a COVID test and then wait in the airport departure lobby for almost 1h to check in while waiting for the test results. Given that I spent a substantial amount to get a business ticket, I expected my time to be respected and to have business facilities made available. Once reached, the lounge now has an ordering system instead of self-service. The food was honestly disgusting, cold boiled rice without any salt and some "Spanish chorizo chicken" that had no chorizo and tasted like boiled chicken dropped in reheated tomato sauce. The plane departed one hour late. The business class seat was small, but comfortable. The company sent a boiler plate email apologizing which is something you appreciate the first time and it becomes grating when you get more than one per week.

Punti negativi: "Cibo"
Punti negativi: "I badly needed more leg room."
Punti negativi: "The boarding process was a mess with a long delay and change of gate. The flight was one hour late and we missed our connection. Because it was on a different airway"
Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in overbooking ho dovuto imbarcare i passeggini Cibo a pagamento Personale scortese"
Punti positivi: "Tutto bene"
Punti positivi: "We got to our destination"
Punti negativi: "They don’t even give you a cup of water, a horrible low cost airline with premium pretences! Gatwick is a horrible airport to fly to."
Punti positivi: "L'hostess"
Punti negativi: "Private bus for business class would be better"
Punti positivi: "It was a short flight"
Punti negativi: "Enough room to sit. The worst cramped seat I have ever had to fly in."
Punti negativi: "Lo scalo del ritorno è stato troppo breve e a causato lo smarrimento del bagaglio . Inoltre un viaggio che dura un giorno intero deve comprendere almeno un pasto nella tariffa"
Punti negativi: "Scalo troppo breve al ritorno che ha causato lo smarrimento del bagaglio Un viaggio che dura un giorno intero deve almeno garantire un pasto incluso"
Punti positivi: "On time service, quick to board ."
Punti negativi: "I’m surprised by now that British airways don’t provide any food for children onboard. A cheese and mushroom toastier is not exactly child friendly"
Punti negativi: "Tempo di off-boarding"
Punti negativi: "I film in italiano sono limitati"
Punti positivi: "Nulla, solo discomfort"
Punti negativi: "Accoglienza e puntualità"
Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora per la partenza"
Punti negativi: "Il ritardo di più di un’ora della partenza è inaccettabile per una compagnia aerea come la BA"
Punti positivi: "Good service, boarded quick and landed early"
Punti negativi: "Nothing"
Punti negativi: "Seat spacing too close, no leg room. Charge for all snacks. Need to enforce carry on limits."
Punti negativi: "No food served on this flight."
Punti negativi: "There was a delay of more than an hour so I had to run for my connecting flight then my bags didn't make the flight."
Punti negativi: "Seat clearance not good"
Punti positivi: "Great service Yummy meals Free movies to watch Comfortable seats with use of pillow and blanket"
Punti positivi: "The aircraft got off the ground. I woke up, we landed, and I exited the aircraft. I secretly wondered where we were."
Punti negativi: "When I arrived at the security area for the hop to LAX, I told the agent that I was pre-screened. "That's nice," she said. "Now take off those shoes and your belt, put all liquids and creams in this bag, and get in line.""
Punti negativi: "The worst flight I took in years. A dated airplane, with seats uncomfortable and worn off, an inflight entertainment system that looked straight from the 90s. We had. 1:20h delay ( announced on board ) on departure as the engine had to be repaired and replacement parts installed."
Punti positivi: "Cleanliness of the plane, comfort on board"
Punti negativi: "Totally unpolite personnel at Heathrow airport. We were at the beginning of the line, but they forced us to check-in the cabin bag, asserting that the flight was packed and there was no space available. The girl that was checking our ticket didn't answer our questions regarding the reason, and told us to speak with her boss. Her boss told us pointlessly that our bag was chosen randomly. In the end, we had to put in a little plastic bag everything valuable we had in the baggage, though on the plane there was plenty of space available in the overhead lockers."
Punti negativi: "My flight from Venice was almost 2 hours late leaving. I missed my connecting flight to Baltimore and was removed from the list even though the Baltimore flight left about 15 minutes late. I had 25 minutes to make it to my connecting flight but was already removed. Airline said I had to be through security within 35 minutes of the flight. I could not get a flight out until the next day."
Punti positivi: "Fast and friendly."
Punti negativi: "My seat did not recline. There was no charger for a phone or screens to watch anything or WiFi on the flight."
Punti negativi: "Neppure un bicchiere d’acqua. Volo da 40 anni non mi era mai capitato."
Punti negativi: "Very disappoint as British Airways company. No difference with low costs companies."
Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "Il volo con 45' di ritardo (una consuetudine guardando i giorni precedenti). All'arrivo ancora attesa all'interno del aeromobile, perché il terminal non era pronto. Nel 2018 è inaccettabile, i mezzi di comunicazione esistono e funzionano. Assurdo!"
Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "All'arrivo attesa all'interno del aeromobile (20/30', perché il terminal era guasto e non si trovava un' autoscala per scendere). Assurdo!"
Punti negativi: "Didn’t realize you had to pay for coffee or a non-alcoholic drink until after we were asked what we’d like to drink."
Punti positivi: "Il posto"
Punti negativi: "Dormivo e non mi hanno avvertito della partenza ritardata"
Punti positivi: "BA overall service was good."
Punti negativi: "Boarding at venice was a disaster. they changed gate without annoncing it in english. I am sure they did it in Italian but not every travel speaks italian. getting on bus to airplane was not organized at all. staff let people ahead of me taking their carry on bags larger than my normal size bag but asked me to check in mine. i thought perhaps i am amoung the last and there is no room left. how ever while i was waiting they let many others take their carry on with them. i explained them that i have expensive Murrano glass in my carry on and prefer not to check in or at least provide a tag to mark it fragile. response was that we are out of tag! and i have no choioce. i was very upset theway they trreated me and told them i will file a complain and took their picture. almost by the time i was getting on bus one of crew approached me with at Fragile tag to add to my bag. after all when i received my carry on bag in LAX many of my gifts were smashed and broken."
Punti positivi: "Easy on and off the plane"
Punti negativi: "Having to take the shuttle to the gate."
Punti positivi: "The crew was so kind and helpful!"
Punti positivi: "I liked the fact that boarding and exiting the plane was fairly quick. There were 2 exits we used which sped up the process."
Punti negativi: "The rude British Airways representatives at check in should be retrained. One gentleman asked me if I wanted to check in my carry on because the flight was full. He said it was optional and I said no. He continued to pressure me into doing this and I clearly told him no several times. I guess he got upset that I didn’t wanna check in my bags that he asked me to place my SMALL CARRY ON (my backpack) in the luggage size checker to verify it fit. It did fit except a small part poked out because I had stuffed some souvenirs in there. It was clearly small and could clearly fit under my seat, but he said I had to check it in. This angered me but I kept my cool and walked away. Customer service doesnt start with British Airways."
Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "la difficoltà all'imabrco per l'eccesso di bagagli a mano. avrei oreferito un imbarco forzato in stiva per un certo numero di passeggeri (io ero gruppo 4 e probabile canditato ...) perchè troppe persone portano come secondo bagaglio item troppo grandi e invece di inserirli sotto i sedili li devono mettono nei comparti overhead. non ci sta più nulla! il personale èstato comunque premuroso e gentile (con con grande professionalità) riducendo il fastidio. era venerdì sera."
Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "volendo essere critici durante la notte ua tutti i costi n maggiore servizio di bevande sarebbe stato aprrezzato ma ho comunque dormito parecchie ore e forse ho perso dei passaggi"
Punti positivi: "Great service, pleasant attendants and on-time departure / arrival."
Punti negativi: "The shortest, most uncomfortable legroom of any major carrier."
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "No free snacks neither a cup of water."
Punti positivi: "Free drinks"
Punti negativi: "Tvs were dated"
Punti positivi: "Spazio in più in larghezza e per le gambe. Vale il maggior costo."

Volo cancellato

Il nostro volo è stato cancellato quando già eravamo saliti a bordo. Non c’era alcuna assistenza disponibile in aeroporto che ci dicesse cosa fare o dove recuperare i bagagli. Dopo 3 ore è arrivato il personale dell’aeroporto per dare informazioni esclusivamente per il pernottamento in attesa di altri voli. Ci hanno detto di acquistare altri voli con EASYJET, ma il primo volo disponibile era dopo 5 giorni. Non hanno riprogrammato nessun volo. Come giustificazione ci hanno detto che la compagnia ha avuto un attacco hacker che interessava tutta l’Europa, ma mentre attendavamo spiegazioni in aeroporto abbiamo visto altri voli EASYJET partire. Assistenza, spiegazioni e giustificazioni vergognose

Tutto bene

Punti positivi: "Personale gentile. Eravamo in prima fila senza protezione davanti quindi dovevamo stare attenti alle gambe che intralciavano gli assistenti"
Punti positivi: "Piloti e stuart di bordo gentili, simpatici e competenti"
Punti negativi: "Il distanziamento sociale e le misure anticovid"
Punti negativi: "Seats"
Punti positivi: "Quite frankly, I did not like nor was I amazed by the flight overall. The flight was 80 minutes late w/o any giudense by any easyjet airport staff. Passengers were left on their own to figure out things. Gate change w/o enough notice. Easyjet rented another company's airplane. Landing was horrible."
Punti negativi: "Everything should've been planned better."
Punti positivi: "there was not enough space between sitting rows"
Punti positivi: "Board on time or at least updates why we are waiting."
Punti negativi: "Communication"
Punti positivi: "Very predictable! All as expected."
Punti negativi: "Free refreshments! Really 2$ water bottle?"
Punti negativi: "Delayed by 4 hours"
Punti negativi: "Flight not being delayed as usual"
Punti positivi: "The crew was very polite and well trained. The cabin was clean and the food and drink selections were excellent. It's not a luxury flight, but for the value - I would recommend easyJet for shorter flights."
Punti negativi: "The bussing to and from the aircraft to the terminals is a bit unnerving and super crowded. It would be very difficult for older and less agile persons."
Punti positivi: "Very attentive cabin crew. Great service, great pilot and cockpit crew. All flight information was very well communicated. Smooth landing effort during thunderstorm activity."
Punti negativi: "Boarding process was not as effective at Gatwick airport as expected."
Punti positivi: "Cordiale il personale. Pessimo il comfort aereo"
Punti negativi: "The only thing I can seriously complain about is the departure board said."boarding" shortly after we landed early, and were to have a 2 hour layover. I had planned to browse a store but when we saw "boarding", we ran across the terminals only to find the information had been false. Uncool!"
Punti positivi: "Personale poco collaborativo e "saccente""
Punti negativi: "Fanno pagare 60 euro per imbarcare un bagaglio a mano appena fuori dai limiti ( una ruota non entrava nel misuratore) per poi.. imbarcarlo in stiva comunque in quanto oltre 70 bagagli a mano non sono ammessi a bordo. Mi sono sentito.. Derubato!"
Punti negativi: "The boarding process really lets Easyjey down. It’s never clear where to queue or where to stand and so many passengers get angry about it. It becomes such a stressful thing. It’s literally the reason I chose not to fly with EasyJet where possible. Shame because everything else is good."
Punti positivi: "The crew were helpful"
Punti negativi: "Left on our feet for an extra 45 minutes before boarding."
Punti negativi: "Certezza e puntualità"
Punti positivi: "Seat wasn’t that comfy"
Punti negativi: "Boarding process is suboptimal to say the least."
Punti negativi: "Enforced separation of hand luggage taken to hold at gate due to lack of space. Parked miles away from terminal on arrival. The usual budget airline issues."
Punti positivi: "Personale ok."
Punti negativi: "Pulizia aereo. Imbarco caotico, poco spazio, lunga attesa."
Punti negativi: "Easy jet, sempre una garanzia di ottimo servizio"
Punti positivi: "Si"
Punti negativi: "Era un po' in ritardo"
Punti positivi: "Imbarco veloce ed arrivo in anticipo"
Punti positivi: "Precisione, ordine, comodità."
Punti negativi: "Molto tempo in piedi nel corridoio dopo il gate ad aspettare. Potevamo restare seduti comodamente ma per il resto viaggio buono."
Punti positivi: "Flight was ok once we finally got on the plane. Very basic but ok for a short flight"
Punti negativi: "Customs clearance que was ridiculous, a massive line that was slow moving. Took well over an hour and got out of control as many people on the flight tried to fight there way to the front. I’ve traveled to many many countries over 30 years and it’s one of the worst travel experiences I’ve had. The one easyjet person that we could find had no clue and all he could do was try and hurry everyone up which added to the panic and made it worse. I won’t be rushing back to france."
Punti negativi: "Volo in ritardo"
Punti positivi: "Crew were polite and efficient. Pilots got us there effectively. We left on time and arrived early. All good."
Punti negativi: "Instant coffee!"
Punti positivi: "Con Easyget abbiamo viagiato bene"
Punti positivi: "Friendly competent staff."
Punti negativi: "Lack of space between the seats."
Punti negativi: "Ridiculously hot in the airplane before departing"
Punti positivi: "Crew were good for EasyJet"
Punti negativi: "Flight was delayed, so car hire office was closed when we arrived"
Punti negativi: "5 ore di ritardo"
Punti positivi: "Tutto organizzato bene."
Punti negativi: "Ritardo di un ora"
Punti positivi: "Fly leaves on time"
Punti negativi: "Seat too small and did not move, no entertainment and no food"
Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ho dovuto imbarcare il bagaglio e penso non ci sia cosa più sgradevole se fai scali!!! Orrendo che esistano ancora questi limiti!!!"
Punti negativi: "Late so missed a train connection so made the flight actually very expensive."
Punti positivi: "Short flight so no food although drinks are offered. No entertainment on short flight. Seats ok for a short flight only."
Punti negativi: "Mi hanno obbligato ad imbarcare anche il bagaglio a mano nonostante fossi tra i primi 70 passeggeri e con il check in fatto on line. Non mi piace!"
Punti positivi: "Come sempre niente da dire sul personale e sul volo"
Punti negativi: "Ho appreso del ritardo di quasi un’ ora solo scaricando la app....."
Punti negativi: "posti troppo strtti"
Punti negativi: "Personale maleducato ed impreparato. Pessima gestione imbarco con lunga attesa perché incapaci di gestire anteriore e posteriore."
Punti positivi: "Very fast turnaround, prompt boarding and disembarking."
Punti positivi: "Prezzo, puntualità, orari"
Punti positivi: "That I managed to get on the flight."
Punti negativi: "That they were overbooked and 1 hour and 45 min late. All this time we were already sitting on the plane."
Punti positivi: "La priorità per le famiglie con bambini piccoli meno di due anni"
Punti negativi: "Sono stati smarriti i bagagli durante il volo di ritorno."
Punti positivi: "The speed of the que was not to bad"
Punti negativi: "Very unprofessional service from the lady that checked myself and my friend in. I had 2 very small bags with me. Not even reaching 15 kilos. Has I had problems with my big luggage I had to use to smaller bags. She said very rudely. "You paid for 1 bag, you will have to pay. Surely whatever the policy is. She could use her common sense and be more understanding as I told her the zip in my bigger bag wouldn't close. The smaller bags didn't even weigh 15 kilos. We then had to pay 38 pounds for absolutely nothing. After we paid She looked at the bags as if she knew she was wrong as they were so small it really didn't justify that amount of money. We payed then she said nothing and angrily told us to speak to customer services and get out of the que as there were more other ppl in line. I will never ever use easyjet again. Will go to British Airways or raynair. Easyjet greed for money is ridiculous."

123

Punti positivi: "pragmatic ryanair crew get the job done"
Punti negativi: "seats and trays were dirty"
Punti positivi: "personale"
Punti negativi: "puntualità"
Punti positivi: "Personale grntile."
Punti negativi: "Ritardi, prezzi e fastidio in cabina"
Punti positivi: "Nothing. This was the worst experience ever"
Punti negativi: "This flight was booked with an unrealistic connection time. The second flight was missed and we had to buy another ticket to get to our destination."
Punti negativi: "attesa all'imbarco troppo lunga"
Punti positivi: "La amabilidad del personal. Página web fácil de usar"
Punti negativi: "Los asientos don demasiado duros. Deberían poder reclinar los espaldares. Me molesta que cobren adicional por todo. A la final el precio inicial es irreal"
Punti positivi: "Il personale era gentile e disponibile... Ho già volato più volte con questo tipo di velivolo e per poche ore di volo va bene oltre ho i miei dubbi.."
Punti negativi: "Great attractions and clean descending"
Punti positivi: "Velocità e precisione"
Punti negativi: "Persona oversize di fianco senza averle fatto prendere 2 posti"
Punti negativi: "Dare maggiori possibilità per portare i bagagli a mano in cabina"
Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "EVITARE RITARDI"
Punti positivi: "Sedili con poco spazio x le gambe. Non prenderò più Rayanair"
Punti negativi: "Volo in ritardo ed ho perso il treno spendendo 128€ in táxi fino a casa!"
Punti negativi: "Troppo freddo. Regolare meglio l’aria condizionata"
Punti negativi: "La compagnia fa cattiva pubblicità sul bagaglio a mano da 10kg trolley. Ti induce a pagare per portarlo sia a bordo che in stiva, pur essendo ancora in Italia gratis"
Punti positivi: "Personale gentile e profesionale, volo perfetto."
Punti negativi: "Partire in orario Chek in mlt lenti, un sl addetto"
Punti positivi: "Personale cordiale e preparato"
Punti negativi: "Un po’ lento l’imbarco"
Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"
Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Ritardo pazzesco"
Punti negativi: "Volo cancellato 07.01.2019"
Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "Volo partito in ritardo. Sedili piccoli"
Punti positivi: "Il personale di bordo era divertente"
Punti negativi: "Un po' stretto e troppo le cinture di sicurezza accese"
Punti positivi: "Ease of travel. Priority service."
Punti negativi: "Food."
Punti positivi: "il primo pilota è stato bravo e siamo atterrati a parigi circa mezz'ora prima se non di più dall'orario effettivo"
Punti negativi: "ryanair è un pacco. Un volo pagato 10 euro alla fine ci è costato 100. Un vero schifo. Tutto da pagare andata e ritorno. Mai piu."
Punti positivi: "Not luxury in any sense really however it was cheap"
Punti negativi: "Hostess a dir poco maleducate. La ragazza con i capelli rossi ha persino esclamato” Vado a fa finta de lavora’” ovviamente in dialetto romano!!! Senza parole"
Punti positivi: "Il volo, l’equipaggio, l’atterraggio"
Punti negativi: "Il ritardato di quattro ore del volo"
Punti negativi: "NIENTE OTTIMO SERVIZIO"
Punti negativi: "The flight was delayed"
Punti negativi: "Ritardo di oltre 40 minuti, peccato poi che ora devi pagare per tutto come il bagaglio a mano"
Punti negativi: "Non mi è piaciuto perchè il volo era in ritardo di 1 ora è 25 minuti. Doveva partire alle 16:50 e invece siamo partiti alle 18:29"
Punti negativi: "Ritardo ma ottimo grazie"
Punti negativi: "Mucho desorden, poco puntuales"
Punti negativi: "Mancava solo il ritardo una compagnia dove l'utente non conta nulla"
Punti negativi: "The flight was two hours delayed"
Punti positivi: "Nothing."
Punti negativi: "Crew at the door was rude. They stopped us and tried to charge us 50€ for one of our luggage because of the size, when other passengers with the same size of luggage were passing just fine. Terrible service. The aircraft had no leg room and was hot inside. We will never book a flight with this airline again."
Punti positivi: "Spacious seats with leg room"
Punti negativi: "Too much talking over intercom"
Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo cancellato meno di 24h prima. Nessuna alternativa offerta. Viaggio perso"
Punti positivi: "Aereoporto di Ciampino molto organizzato... volo arrivato a destinazione con 20 minuti di anticipo.."
Punti positivi: "gli imbecilli di Ryan Ayr mi hanno fato perdere il aero cuando io ero arribato a tempo al aeroporto."
Punti negativi: "Il supervisore imbecile"
Punti negativi: "Non mi è piaciuto pagata soldi extra x sedermi insieme a la persona con cui viaggiavo avendo acquistato i biglietti insieme"
Punti positivi: "Tutto ottimo grazie"
Punti positivi: "nulla"
Punti negativi: "rumoroso, non fate un volo più di due ore con ryanair"
Punti positivi: "Price"
Punti negativi: "Boarding was a mess"
Punti negativi: "Atterraggio di merda"
Punti positivi: "Low price"
Punti negativi: "delay of 1:30."
Punti positivi: "Tutto bene in bolo, nessuna particulate caciara, personale disponibile e professionale, volo addirittura in anticipo di dieci minuti"
Punti negativi: "Imbarco disastroso, ci hanno fatti tornare indietro quando eravamo gia quasi fuori dalla aerostazione. Ancora peggio lo sbarco a Stansted: nessuno c'era del personale di terra, sia o rimasti ad aspettare con il portellone aperto per almeno 15 minuti. Per non parlare dei controlli passaporti..."

Prenota biglietti aerei economici Pafo

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

18/2sab
direttoRyanair
2h 50mCIA-PFO
20/2lun
direttoRyanair
3h 05mPFO-CIA
49 €
20/3lun
direttoRyanair
2h 50mCIA-PFO
23/3gio
direttoRyanair
3h 05mPFO-CIA
58 €
17/3ven
direttoRyanair
3h 15mBGY-PFO
19/3dom
direttoRyanair
3h 35mPFO-BGY
59 €
24/2ven
direttoRyanair
3h 15mBGY-PFO
5/3dom
direttoRyanair
3h 35mPFO-BGY
61 €
17/2ven
direttoRyanair
3h 15mBGY-PFO
19/2dom
direttoRyanair
3h 35mPFO-BGY
63 €
10/3ven
direttoRyanair
3h 15mBGY-PFO
12/3dom
direttoRyanair
3h 35mPFO-BGY
68 €
17/2ven
direttoRyanair
3h 15mBGY-PFO
19/2dom
direttoRyanair
3h 35mPFO-BGY
71 €
22/3mer
1 scaloRyanair
20h 05mBGY-PFO
24/3ven
direttoRyanair
3h 35mPFO-BGY
72 €
4/5gio
direttoRyanair
2h 55mCIA-PFO
11/5gio
direttoRyanair
3h 05mPFO-CIA
72 €
24/3ven
direttoRyanair
3h 15mBGY-PFO
29/3mer
2 scaliRyanair
24h 10mPFO-BGY
73 €
24/2ven
direttoRyanair
3h 15mBGY-PFO
27/2lun
1 scaloRyanair
16h 20mPFO-BGY
74 €
23/3gio
1 scaloDiverse compagnie
4h 55mBGY-PFO
26/3dom
direttoDiverse compagnie
3h 30mPFO-BGY
79 €
2/3gio
1 scaloDiverse compagnie
11h 55mBGY-PFO
5/3dom
direttoDiverse compagnie
3h 35mPFO-BGY
80 €
9/3gio
2 scaliDiverse compagnie
16h 30mBGY-PFO
12/3dom
direttoDiverse compagnie
3h 35mPFO-BGY
94 €
24/2ven
1 scaloDiverse compagnie
12h 20mMXP-PFO
27/2lun
1 scaloDiverse compagnie
15h 35mPFO-MXP
102 €
17/2ven
direttoDiverse compagnie
3h 15mBGY-PFO
22/2mer
1 scaloDiverse compagnie
25h 00mPFO-BGY
108 €
17/2ven
direttoDiverse compagnie
3h 15mBGY-PFO
19/2dom
2 scaliDiverse compagnie
23h 20mPFO-BGY
109 €
18/2sab
direttoDiverse compagnie
2h 50mCIA-PFO
22/2mer
1 scaloDiverse compagnie
16h 50mPFO-CIA
109 €
24/2ven
1 scaloeasyJet
23h 50mLIN-PFO
26/2dom
1 scaloeasyJet
24h 05mPFO-LIN
251 €
7/5dom
2 scaliAegean Airlines
41h 50mFCO-PFO
13/5sab
1 scaloAegean Airlines
15h 45mPFO-FCO
339 €

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Cerca per prezzo

Offerte recenti sui voli di sola andata

28/4ven
direttoRyanair
3h 10mPSA-PFO
27 €
9/3gio
direttoRyanair
2h 50mCIA-PFO
27 €
2/4dom
direttoRyanair
3h 20mBGY-PFO
35 €
2/3gio
direttoRyanair
2h 50mCIA-PFO
37 €
12/2dom
1 scaloRyanair
12h 05mBLQ-PFO
38 €
17/2ven
direttoRyanair
3h 15mBGY-PFO
38 €
10/3ven
direttoRyanair
3h 15mBGY-PFO
41 €
9/3gio
1 scaloRyanair
12h 55mBGY-PFO
42 €
2/3gio
1 scaloRyanair
11h 10mNAP-PFO
42 €
8/3mer
1 scaloRyanair
20h 05mBGY-PFO
43 €
8/3mer
1 scaloRyanair
9h 19mCIA-PFO
43 €
8/3mer
1 scaloDiverse compagnie
16h 04mFCO-PFO
53 €
10/2ven
1 scaloDiverse compagnie
15h 55mBGY-PFO
54 €
2/3gio
1 scaloDiverse compagnie
11h 45mFCO-PFO
54 €
10/3ven
1 scaloDiverse compagnie
18h 10mMXP-PFO
55 €
9/3gio
1 scaloDiverse compagnie
25h 50mMXP-PFO
56 €
15/2mer
1 scaloDiverse compagnie
28h 55mBGY-PFO
61 €
2/3gio
2 scaliDiverse compagnie
20h 35mNAP-PFO
63 €
8/3mer
1 scaloAegean Airlines
15h 05mFCO-PFO
149 €
9/3gio
1 scaloeasyJet
22h 40mLIN-PFO
167 €

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

Cerca per prezzo

Voli per Pafo

Destinazione:

Pafo (PFO)Cipro

Offerte di volo per il ritorno:

Pafo - Italia

Classe:

24 €

Esplora luoghi di partenza:

55 €
124 €
98 €
82 €
102 €
42 €
489 €
197 €
103 €
651 €
Altri risultati

Esplora destinazioni:

42 €