Trova voli economici da Isole Baleari per Venezia

Trova voli economici da Isole Baleari per Venezia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Venezia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Washington (WAS)
Venezia Aeroporto Marco Polo
mar 19/10
mar 26/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Isole Baleari - Venezia

Bassa stagione

luglioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 6%.

Alta stagione

febbraioIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 28%.

Prezzo medio andata-ritorno

89 €(prezzo per questo mese)

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Isole Baleari per Venezia

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Isole Baleari per Venezia a causa del COVID-19?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Isole Baleari per Venezia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Isole Baleari per Venezia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Isole Baleari per Venezia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Isole Baleari per Venezia?

Le 3 principali compagnie aeree che volano da Isole Baleari per Venezia

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,2
Iberia
Valutazione complessiva sulla base di 5.930 recensioni
7,4
Imbarco
7,0
Comodità
7,7
Personale
7,0
Divertimento
6,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

"Many people had masks off for very long periods of time. I noted one woman sleeping for the last 3 hours of the flight with no mask on. Cabin crew walked past several times, served drinks and food and didn’t bother to say anything until land procedures. Also during the meal they flight attendant told us there was one chicken meal left and left it amount is to argue who gets it. Frustrating and unsafe flight."

Punti positivi: "A quick, quiet and relaxing flight - no stress at all. The flight was uneventful. My carry on bag had to be stored in the bottom of the aircraft as the overhead lockers in the aircraft are small. As such - just before you board the aircraft, you place your carryon bag at the bottom of the steps and then when you get off at your destination, you collect your carry on bag at the bottom of the steps - no time wasted and worked easily."
Punti negativi: "The English announcements were a little hard to hear/understand as the flight attendant read it so fast - but then again - it was a short flight - so every second counts :-)"

Punti positivi: "Flight arrived safely and on time."
Punti negativi: "Luggage was terrible. Forced me to check my 1 small laptop bag despite letting others board with duffel bags, then lost 1 of our actual checked bags in the airport for an hour after our other bag was delivered."

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti positivi: "Crew was friendly"
Punti negativi: "Service was slow and sparse"

Punti positivi: "One crew guy was really nice. I had bruised my leg and he gave me ice and checked in on me."
Punti negativi: "Vueling/Iberia lost my luggage."

Punti positivi: "Check in process was fast and easy!"
Punti negativi: "More comfortable seats"

Punti negativi: "Nothing !! Thanks for everything"

Punti positivi: "Smooth flight"
Punti negativi: "It was delayed"

Punti positivi: "Boarded on time, flight crew was friendly, nice amenities like pillows, headphones and blankets."
Punti negativi: "The food was ok could be better and WiFi didn’t work."

Punti negativi: "Need more than 2 beverage services in 8 hour flight. Need air flow control at seat."

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "Efficient"
Punti negativi: "Offer drinks, water"

Punti positivi: "El avión estaba ok"
Punti negativi: "A raíz de una huelga en Argentina que se declaró el 14/5 tardaron más de 10 días en comenzar a re programar los vuelos. El call center te da información falsa ya que no tienen idea de lo que ocurre. Re programado el vuelo para salir después de la hora 24 del día de paro, habilitaron 4 counters"

Punti negativi: "The crew"

Punti negativi: "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti positivi: "The crew was amazing.The seats weren't bad but not super comfortable."
Punti negativi: "The kosher food was excellent and delicious but cold.Our only complaint was that the boss of the crew laughing and making lots of noise when people were trying to sleep.It was great to see people so happy but not during sleep time.I loved the crew.They were very warm and friendly.Boarding was excell"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Delayed flight from Milan to Barcelona caused us to miss the connecting flight and we were stuck in Spain for the night. Will not get back to US for another 2 days."

Punti positivi: "Not a goddamn thing."
Punti negativi: "The boarding was a cattle care, atrociously organized, took forever. They were asking the better part of ten dollars for headphones. No way to get a drink, as with the trip over, the chairback screens didn't work, and they never notified me by e-mail that you had to order food in advance. Not even a glass of water available on a 7 hour flight, that's actually a health hazard, should be illegal. No coffee or tea. The window seat I paid up for was about 8 inches from the window, so I couldn't even lean my head there. No in-flight magazines, or handing out newspapers , no entertainment available, just sitting there uncomfortably for 7 hours while the attendants huddled behind drawn and velcro'ed curtains doing nothing. A true disgrace. Avoid Iberia and their LEVEL subsidiary like the plague. Unacceptable in every way....and at least Ryan Air and WOW are cheap, this flight was full price. Total rip-off, never again."

Punti positivi: "helpful crew, fast boarding"
Punti negativi: "nothing"

Punti negativi: "I bought my tkts a moth ago. And when arrived to VLC airport i have no seat ans they put me on STB. NOT GOOD /("

Punti positivi: "Iberia Premium Tourista is an absolute gem, don't overlook an upgrade from Tourista."
Punti negativi: "The food is just marginal, but I wasn't expecting anything different"

Punti negativi: "JFK-Madrid flight got delayed by 3 hours which would cause me to miss my connection for Madrid-Split (~2 hour layover), I asked the Iberia representatives at JFK about changing the flight and they reassured me that “the connecting flight would hold for us” and “no need to change our flight”. To our surprise the connecting flight already left when we arrived to Madrid. It’s clear that this was a case of “not our problem” from the JFK Iberia ticket agent. Rather than helping us find a viable alternative for our flight (namely a flight that doesn’t arrive more than a full day later) before leaving for Madrid they shipped us to Madrid where there were poor/no options for getting to Split at the original planned time. I’m very upset that I’m going arrive more than a day late to my destination and that I was blatantly lied to by the Iberia agent at JFK, never ever going to book a flight with Iberia again."

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti positivi: "no stress, the crew was professional"
Punti negativi: "all good"

Punti positivi: "The cool thing about this airline is that it’s dirt cheap to get from Oakland to Barcelona!! I will say tho, you do get what you pay. We purchased the most basic flight and that’s really what it was. Tight leg room and lots of people. If you’re over 5’5 I HIGHLY RECOMMEND getting extra leg room if it’s available. Aside from that. The flight was cool and the staff was nice!"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti positivi: "Flight to our destination: sat in exit row for extra cost. I was freezing cold and was told no extra blankets. Also staff were rude and unhelpful telling us to remove all things from the floor for take off and landing ( which i accept is the policy) but since we had nowhere to put them except on our laps (she’s, books, sweaters pocket book) as there is no seat in front for an exit row to put under. The staff member kept saying “up, up” motioning with her hand, but made no offer to assist us in finding overhead space. Upon our return flight, our pre booked exit row seats were switched on us right before boarding in a rude and matter of fact wayand my husband and I were separated one on either side of the aircraft. When we queried this, we were told it would be up to us to switch with the person sitting next to us. Overall very disappointing. I would not fly Iberia again."
Punti negativi: "See above"

Punti positivi: "The color that crew members wear"
Punti negativi: "I arrived 2 hr.30 min and regardless of having bought my ticket long time ago, October, I was placed standby because an overbooking of the plane. The agent in the counter claimed that they could do that because was "legal to overbook". One of the agents at the gate when I went to get my seat indicated that I paid for a "cheap ticket" and that I should take whatever seat they have left. I was given 46E. I was thrown my food on my table. I asked for the pasta option because I do not eat beef. She said: "That's what we have, we do not have more food. You are flying economy class". I was mistreated badly."

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti negativi: "Bumpy ride in parts."

Punti positivi: "Our flight was subcontracted through another airline, Level, so my comments are related to Level."
Punti negativi: "I called the airline a week before our departure regarding the baggage fee. I was assured the fee was included in the price. However, at the time of check in, I was charged a $55 checked bag fee."

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti positivi: "short flight, on time"
Punti negativi: "indifferent crew"

Punti negativi: "The cramped space"

Punti positivi: "Good crew in providing good service with a smile. Smoth take off, flight and landing Good choices in dinner with wine"
Punti negativi: "Below avera ge breakfast with no hot items besides cofee/ tea Poorly organized boarding. Staff person with the microfone and staff controlling the lne were not in sink, gave confusing instructions. Too much noise in the abin with the lights out due to the presence of lots of high schoolers talking Distance between seats kind of small"

Punti positivi: "The flight was quick."
Punti negativi: "It was incredibly close."

Punti positivi: "I flew business class: the crew and comfort was great; the food was pretty good."
Punti negativi: "Boarding was horrendous: they have the whole flight stand and wait to board! In Madrid, they called to initiate boarding and we stood for 15-20 min before anyone moved at all; business class was then called, and we ended up standing another 15-20 min in the jetway before being ushered into the plane! Even in business class, the entertainment system was poor it's difficult to use and my system froze entirely on the way to Madrid. It worked on the way back, but the selection was relatively limited and poor."

Punti positivi: "Quick flight - the staff was great and prompt for boarding. They were really accommodating and friendly. The seats were comfy although small. I feel asleep numerous times with no problem, lol."
Punti negativi: "There were no negatives with this flight. I felt it matched the pricing and what I expected."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Plane had to turn around due to a malfunction. We were waiting with no updates for hours. No information, food or water were provided for kids or adults. Second plane took off 6 hours later, missed connection."

Punti negativi: "The only bad thing is that the checking at JFK was very long!!!!"

Punti positivi: "Pleasant crew"
Punti negativi: "I think they should offer complementary water"

Punti positivi: "Pulizia e personale"
Punti negativi: "I prezzi Dell caffè ☕"

Punti positivi: "Fast and esay"

Punti negativi: "Smelled badly of fuel"

Punti positivi: "The crew seemed very nice."
Punti negativi: "The flight could have been on time."

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "La divisione prima del imbarco in base ai nr dove ci si siede e poi ci hanno messo su lo stesso autobus"

Punti negativi: "Baggage Claim in Barcelona. Waited 45 minutes before baggage arrived, that combined with flight being 30 minutes late made running to catch a connecting flight which was in a different terminal requiring a shuttle bus ride to get there."

Punti positivi: "We made it to Barcelona."
Punti negativi: "Vueling seems to be late very often. This 40 minute flight flight was over an hour late."

Punti positivi: "The crew tried well enough"
Punti negativi: "The main course"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "Nothing"

Punti positivi: "The crew, welcoming, timing"

Punti negativi: "There was nothing about the trip to like. I still have not made it to Agadir. The flight in Denver was delayed two hours, causing my family to miss all connections. This I turn required me to fork out $1000 additional to make it to my final destination."

Punti positivi: "Professional smiley crew"

Punti positivi: "Empty plane so I could switch to exit row. The other rows do not have enough room for someone 186cm tall"

Punti positivi: "ontime"
Punti negativi: "my luggage tags didn't print and wasn't offer in the online kiosk."

Punti positivi: "Sedile molto comodo x un low-cost."
Punti negativi: "Check-in online non disponibile per la tratta SPU - FCO."

Punti positivi: "Great value. Spacious overhead compartment for bags - no issue being near last to board with larger carry on bags. On time departure and even early arrival."

Punti negativi: "Lo spazio tra i sedili!!!!"

Punti positivi: "Nulla, mai viaggiato cosi male! Non si tiusciva a stare seduti!!!! Sedile scomodo e non c’era spazio per le gambe!!!!!"
Punti negativi: "Allargare lo spazio per le gambe anche solo di pochi centimetri!"

Punti negativi: "Pagata la priority mi trovo nella fila 3 gruppo imbarcato per ultimo! Inaccettabile"

Punti negativi: "Far pulire bene bagni e posti a sedere pieni di carta nel pavimento, briciole ed acqua sui sedili nonché cibo anche nelle cappelliere"

Punti positivi: "Il check in rapido Il personale super educato e simpaticissimo"
Punti negativi: "La pulizia dell’aereo Non per me, ma io non avevo acquistato il prioritario però sono stato imbarcato davanti a quelli che erano prioritari quindi hanno mischiato tutti e chi ha pagato per il servizio Priority era proprio arrabbiato"

Punti positivi: "il sedile decisamemte scomodo e di dimensioni ridotte"
Punti negativi: "praticamente tutto"

Punti positivi: "DA Barcellona è andato molto bene e atterrato in anticipo"
Punti negativi: "Da milano è partito con 40 minuti di ritardo e arrivato con 30 minuti di ritardo. Inoltre il personale all'ingresso del volo era scontroso e poco professionale"

Punti negativi: "Scadente"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono state date le disposizioni di sicurezza a bordo. Non ho ricevuto nulla di ciò che ho chiesto agli assistenti di volo durante il loro passaggio. Il volo ha tardato di un'ora. L'atterraggio è stato il più spaventoso in oltre 20 viaggi compiuti ad oggi. Da dimenticare."

Punti negativi: "Da anni lo sciopero ha un'importanza sociale; si sciopera per creare disagio e quello che hanno indetto i piloti Vueling ha creato il massimo del disagio. Bene notare che non è con loro che bisogna prendersela, ma con la compagnia che si è rifiutata di avvertire il ritardo di 4 ore e che ha fatto stare centinaia di passeggeri ad aspettare di capire se e quando saremo rientrati. Lo sciopero deve creare disagio soprattutto a una società, non a dei cittadini. Considerando che alla parola "rimborso" nessuno del personale Vueling ha saputo rispondere, mi chiedo: la prossima volta scioperiamo noi per creare disagio ai piloti? Ovviamente scherzo, ma ogni volta che viaggio con vueling succede qualcosa."

Punti positivi: "La impiegata del frontdesk era cortese e aveva molto interese per aiutarmi nel mio caso, perché portavo molto bagaglio"
Punti negativi: "Portavo una chitarra"

Punti negativi: "Ritardo aereo e ritiro bagagli assurdo"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Attesa valigia imbarcata"

Punti negativi: "Come sempre Vueling ha fatto ritardo e questa volta abbiamo pagato un supplemento alla compagnia di affitto auto"

Punti positivi: "The airline was terrific, despite being delayed we really did board and arrive at our destination in quite good time. The Italian stewardesses were absolutely charming and offered their services extensively."
Punti negativi: "Loved that me and my travel conpanion go to sit beside one another, and somehow we’re at the very front of the plane together in seats 1B & 1C Prime location. Overall had a very pleasant experience with Vueling 10/10 would fly with again."

Punti positivi: "New plane"
Punti negativi: "Could not check luggage online so had to pay exhorbitant fee at airport. Boarding at gate was totally disorganized and the attendents didn’t seem to care"

Punti positivi: "Getting on a plane. Not the one I booked but got to wear I needed to go."
Punti negativi: "Bought the flight 6 months prior. They give you the option to have a random seat, which i did. Apparently that means if people buy a seat, you might not get on the plane. Because they will sell your seat to someone willing to pay more."

Punti negativi: "Website for vueling down which prevented me from requesting refund. Now what?"

Punti positivi: "When check-in online I was given 1st row seats, as a result I was treated as an excellence customer. Great service."
Punti negativi: "Delayed flight that was a connection and nearly missed my next flight"

Punti negativi: "Worst experience I've ever had. I've been traveling for years but never experienced an airlines this unprofessional. I have received 4 emails which all said my flight had a 3 hour delay but did not notify me it will be on time until 20 minutes before departure from Barcelona. Of course, I Went to the information desk to see if they can still board me on the flight but they said no although it still didn't leave. They charged me 115 Euros a ticket but ONLY accepted cash. I was not flying alone and it didn't carry hundreds of euros with me. I had to wait hours just for the exchange to open. The crew at the information thought this was hilarious by the way, particularly the supervisor who had an extremely cheap red hair dye who refused to give me her name then put a scarf over her name tag to hide it. After I thanked the man who was helping me, she naturally yelled from across the information desk "HE SHOULDNT DO THIS!!!!" ... I said thank you? NEVER FLY THIS AIRLINES! I hope they get their act together before this airlines goes out of business!"

Punti positivi: "Plane was on-time and I got to where I needed to be. Price was also very nice."
Punti negativi: "Boarding was a painful long queue. Plane was crammed and hot. Food / Beverage cart didn't come around until the flight was almost over."

Punti negativi: "A bus ride is more comfortable than a vueling flight"

Punti positivi: "rapporto prezzo/qualità"
Punti negativi: "L'orario del volo"

Punti negativi: "Malissssssssssssimisssssimo"

Punti positivi: "Well organized boarding."

Punti positivi: "cabin crew was friendly"
Punti negativi: "ground staff was so trained to brush problems to the customers that never again Vueling, so bad experience compared to Ryanair..."

Punti positivi: "Check in was easy."
Punti negativi: "Aircraft was old and run down. The BCN terminal did not have enough seating and not knowing the gate until an hour before the flight kind of sucks."

Punti negativi: "No space between rows, tiny seats. Even on a short flight the very limited space was exceedingly uncomfortable"

Punti positivi: "nice enough plane. clean, full. pleasant crew."
Punti negativi: "two hours late, because of earlier weather, there was never an acknowledgement or apology until a recorded announcement at the end of the fkight. after changing departure gates (again no sorry) the boarding was chaos, led by silly giggling wonen who had no decorum and no sense of safety. then a 45 minute wait onboard, no explanation. food for sale looks terrible. bumpy (not their fault) it all might have been far more humanely done."

Punti negativi: "Non ho gradito la totale non disponibilità del personale nei confronti di chi viaggia sola con bambini di circa 2 anni. Non e’ purtroppo la prima volta. Tutto è legato al singolo individuo facente parte del team a bordo. Ieri ben 2 sono stati pessimi."

Punti positivi: "Excellent check in . Before time arrival."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "No food, no entertainment,no place for legs,late boarding"

Punti positivi: "On time, easy check-in and smooth boarding"
Punti negativi: "Seating has limited leg room if you are tall. Seats also quite hard, but bearable over short distances."

"Worse airline. Charged me for a check bag and didn't check it"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"

Punti negativi: "un atterraggio più soft"

Punti negativi: "Il trasporto animali"

Punti positivi: "personale"
Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "Really rude staff member getting people through to plane. Food I ordered came to me as something totally different because they had run out of what I ordered they didn’t ask me if I wanted it instead so had to refuse it as I can’t eat cheese so I ended up going without."

Punti negativi: "Personale molto arogante non ti prendono mai in considerazione."

Punti positivi: "Nothing really stood out"
Punti negativi: "Rude air hostess who was ignoring us in particularli where I was nearly fainting"

Punti positivi: "Fast process when we landed and staff were really good - patient and friendly (on the flight)"
Punti negativi: "Priority queue was the longest! Had to help mother with baby and pram down stairs to bus for flight. Feel they should have been given help and real priority"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L'intera compagnia della ryanair"

Punti negativi: "Meno comprensibili, e non sono disponibile in caso in incomprensione"

Punti negativi: "We paid for our bags on booking and then paid for them on both flights again."

Punti positivi: "Flight was on time"
Punti negativi: "Boarding should have been smoother."

Punti negativi: "Delayed flight should have been 9.30pm 2hr delay!!!"

Punti positivi: "Thank you"

Punti positivi: "Lack of info on cabin baggage until the gate. Embarrassing situation of having to pay for the excess baggage."
Punti negativi: "Better information about baggage pre fight and more polite staff."

Punti positivi: "The flight was all good and even though the flight was delayed, they did a quick turnaround and took off as quickly as possible."
Punti negativi: "Why do Ryanair only release their return tickets two days before flying? If they released them at the same time as flying out then it would be easy to get printing facilities."

Punti negativi: "Leg room & seat comfort"

Punti positivi: "Tutto: Accoglienza e professionalità in modo particolare."
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Crew/ fast flight"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Personale molto gentile"
Punti negativi: "Confort sedute"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L’ora del disimbarcoooooooo"

Punti positivi: "Sedili scomodi. Poco spazio. Norme bagagli assurde. Priorità praticamente obbligatoria. assegnazione posti casuali."
Punti negativi: "Anche con assegnazione dei posti casuali i sedili dovrebbero essere assegnati contigui per compagni di viaggio- e' assurdo che per portare un trolley a bordo si debba acquistare la priorità."

Punti positivi: "Per il ritorno da Siviglia a Venezia il posto era buono"
Punti negativi: "Basta passare alla mattina presto con promozioni o altro per tutto il viaggio; paghiamo l'operatore per un trasporto non per venderci o farsi pubblicità come per i viaggio low cost per le pentole!"

Punti positivi: "Ho dovuto pagare per un bagaglio in più, quando con la priority avrei dovuto avere due bagagli a mano"

Punti positivi: "Nella norma, solo potrebbero far rispettare di più il silenzio ed inoltre in 3 ore di viaggio notturno spegnere anche le luci e non vendere prodotti in continuo"

Punti positivi: "Tutto liscio, volo puntuale"
Punti negativi: "Limite 10 kg"

Punti positivi: "Some of the staff were nice"
Punti negativi: "Flight was delayed four hours, and while that happens sometimes, what really upset me was the compete lack of help and competence from the staff. It seemed to me nobody knew what to do or what was going on. I tried to talk to three different desks and the cabin crew and nobody could help at all."

Punti positivi: "fast service"

Punti positivi: "Sedili con poco spazio x le gambe. Non prenderò più Rayanair"

Punti positivi: "Sedile comodo, personale poco gentile"

Punti positivi: "Puntualità."
Punti negativi: "Pulizia a bordo."

Punti negativi: "ho pagato per un bagaglio, ma arrivato al banco imbarchi me lo hanno fatto ripagare nuovamente!"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"

Punti positivi: "La puntualità"

Punti positivi: "Il prezzo del biglietto"
Punti negativi: "L'insistenza nel vendere i prodotti ryanair"

Punti negativi: "Falso low cost"

Punti negativi: "1 hours delay is not acceptable"

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "?"

Punti negativi: "quasi 3 ore di ritardo, dalla partenza, e io sono andato via prima .......arrivo a napoli 1ll'0'1 di mattina del 2/10....da quello che ho letto"

Punti negativi: "One hour late departure insufficient information Had to be bussed to plane negating any value for paying for priority Parked off stand at Birmingham had to use steps from plane and into terminal wife has arthritis and can’t carry bags I had to carry two bags down steps unable to use handrail really quite dangerous no apology re delay"

Punti negativi: "Ritardo di un’ora"

Punti positivi: "Quick and efficient staff."
Punti negativi: "Whole. Families split up , inc young children, one group of ten spread all round the plan. Just two of us me row 27 better half row 8 ! Only Jet 2 do this too to punish you for not paying to sit together."

Punti negativi: "Ritardo di oltre 40 minuti, peccato poi che ora devi pagare per tutto come il bagaglio a mano"

Punti positivi: "Ho apprezzato la puntualità all'imbarco e dell'intero viaggio."
Punti negativi: "Non ho apprezzato la scomodità totale dei sedili nei quali non è possibile nè reclinare nè avere un appoccio laterale."

Punti positivi: "Il prezzo iniziale"
Punti negativi: "Il servizio Priority di Ryanair è fasullo, paghi solo x imbarcarti per primo sul autobus poi tutto è azzerato. Sedili scomodi"

Punti positivi: "Liverpool airport, flight"
Punti negativi: "Service from ground staff in Palma Being charged twice for our bags. Paid £200 for 2 bags instead of £100. Will never fly Ryan air again."

Punti negativi: "20 minutes notice of an 8 hour delay. Zero communication, treated like cattle by ground staff, given a €5 food voucher after literally chasing staff around other boarding gates. €5 is not “reasonable” food expense for this length of delay under EU261. Then sent a reminder to claim from insurance company. No Ryanair - we will be claiming full amount from you, and encouraged other travellers to do the same. Utter amateurs and fraudsters."

Punti positivi: "La puntualita"
Punti negativi: "Tt ok"

Punti positivi: "Efficient - low cost - no frills - worth paying the few euro extra for seat, priority boarding and cabin bag . Bus to station is right outside airport In Treviso and it is only $3.50 for train to Venice sl ! Bargain travel can’t get much better than this :)"
Punti negativi: "Perfect for the price"

Altre info su Iberia
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Isole Baleari e arrivano per Venezia

Le compagnie aeree che partono da Isole Baleari e arrivano per Venezia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Isole Baleari per Venezia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Isole Baleari per Venezia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Isole Baleari per Venezia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Isole Baleari per Venezia

Prenota voli economici da Isole Baleari a Venezia

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

5/11
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
8/11
lun
diretto
Ryanair
1h 55m
TSF - PMI
26/11
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
29/11
lun
diretto
Ryanair
1h 55m
TSF - PMI
19/11
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
22/11
lun
diretto
Ryanair
1h 55m
TSF - PMI
29/11
lun
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
6/12
lun
diretto
Ryanair
1h 55m
TSF - PMI
22/11
lun
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
26/11
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
TSF - PMI
5/11
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
8/11
lun
diretto
Ryanair
1h 55m
TSF - PMI
17/12
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
20/12
lun
diretto
Ryanair
1h 55m
TSF - PMI
5/11
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
9/11
mar
1 scalo
Ryanair
28h 00m
TSF - PMI
19/11
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
21/11
dom
1 scalo
Ryanair
7h 15m
TSF - PMI
8/11
lun
diretto
Diverse compagnie
1h 55m
PMI - TSF
11/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
16h 30m
TSF - PMI
5/11
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
8/11
lun
2 scali
Ryanair
19h 15m
TSF - PMI
8/11
lun
diretto
Diverse compagnie
1h 55m
PMI - TSF
11/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
16h 30m
TSF - PMI
5/11
ven
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
8/11
lun
1 scalo
Ryanair
10h 05m
TSF - PMI
5/11
ven
diretto
Diverse compagnie
1h 55m
PMI - TSF
9/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
36h 15m
TSF - PMI
8/11
lun
diretto
Diverse compagnie
1h 55m
PMI - TSF
11/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
19h 40m
TSF - PMI
8/11
lun
diretto
Diverse compagnie
1h 55m
PMI - TSF
11/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
19h 40m
TSF - PMI
8/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
16h 15m
PMI - VCE
11/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
22h 50m
VCE - PMI
27/12
lun
diretto
Diverse compagnie
1h 55m
PMI - TSF
6/1
gio
1 scalo
Diverse compagnie
16h 30m
TSF - PMI
5/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
24h 25m
PMI - VCE
9/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
22h 05m
VCE - PMI
27/11
sab
1 scalo
Vueling
4h 55m
IBZ - VCE
30/11
mar
1 scalo
Vueling
4h 10m
VCE - IBZ
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

23/10
sab
diretto
Ryanair
1h 55m
IBZ - TSF
26/10
mar
1 scalo
Ryanair
9h 45m
IBZ - VCE
26/10
mar
diretto
Ryanair
1h 55m
IBZ - TSF
25/10
lun
2 scali
Ryanair
21h 30m
PMI - VCE
21/3
lun
diretto
Ryanair
1h 55m
PMI - TSF
25/10
lun
2 scali
Ryanair
25h 55m
PMI - TSF
26/10
mar
2 scali
Ryanair
28h 10m
IBZ - TSF
23/10
sab
1 scalo
Diverse compagnie
10h 25m
IBZ - TSF
21/3
lun
1 scalo
Ryanair
13h 15m
PMI - VCE
23/10
sab
2 scali
Ryanair
24h 35m
IBZ - TSF
28/10
gio
2 scali
Ryanair
38h 30m
PMI - VCE
28/10
gio
1 scalo
Diverse compagnie
24h 25m
PMI - TSF
28/10
gio
2 scali
Diverse compagnie
31h 25m
PMI - TSF
25/10
lun
3 scali
Diverse compagnie
22h 25m
PMI - TSF
23/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
13h 05m
IBZ - VCE
8/11
lun
1 scalo
Vueling
13h 00m
PMI - VCE
8/11
lun
1 scalo
Vueling
10h 05m
IBZ - VCE
30/12
gio
1 scalo
Vueling
11h 50m
IBZ - VCE
2/11
mar
1 scalo
Iberia
14h 25m
IBZ - VCE
28/10
gio
1 scalo
SWISS
12h 20m
PMI - VCE
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe