Trova offerte per voli da Bologna a Stoccolma-Skavsta

BLQ - NYO

Trova offerte per voli da Bologna a Stoccolma-Skavsta

Cerca su centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per trovare offerte sui voli con destinazione Stoccolma-Skavsta. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Bologna (BLQ)
Stoccolma-Skavsta
ven 22/10
ven 29/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato dei voli per questa rotta a 82 € o meno andata e ritorno.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 21% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti per prenotazioni di voli da Bologna a Stoccolma-Skavsta

Quanto dura un volo da Bologna a Stoccolma-Skavsta?

Quale compagnia offre il volo più economico da Bologna a Stoccolma-Skavsta?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Bologna a Stoccolma-Skavsta?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Bologna a Stoccolma-Skavsta?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo di KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bologna a Stoccolma-Skavsta?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Bologna a Stoccolma-Skavsta?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Bologna a Stoccolma-Skavsta?

Principali compagnie aeree con voli da Bologna Aeroporto Guglielmo Marconi a Stoccolma-Skavsta

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

6,6
Wizz Air
Valutazione complessiva sulla base di 1.586 recensioni
6,8
Imbarco
6,4
Comodità
7,6
Personale
5,4
Divertimento
5,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"The flight was delayed for almost two hours. We had to wait in the bus before boarding for 30’."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "I did not fly"

Punti positivi: "i like the service"
Punti negativi: "water free"

Punti positivi: "Crew were very professional"
Punti negativi: "The seats"

Punti positivi: "Flight duration"
Punti negativi: "Leg space, cabin bag allowance more than 5 kg. Water at least to be served onboard a long distance flight."

Punti positivi: "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Punti negativi: "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."

Punti negativi: "Girl at the bording desk got in an argument with an passenger and she could have managed it a lot better then that."

Punti negativi: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."

Punti negativi: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Punti positivi: "It's the cheapest you can get"
Punti negativi: "They split me and my wife on porpuse to force me to buy the option to choose my seating. The leg space is tiny and the chairs won't recline so it's super uncomfortable. Flight times are shitty. Te leave early in the morning so you can barely get some sleep at night. Nor on the plane. They don't any serve food or even water and let you dry up. You can buy overpriced food and beverage onboard. My purchase from the duty free was stolen and they didn't help me handle the problem. Awful experience."

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "Prices on in flight purchases"
Punti negativi: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti positivi: "The crew was so helpful and nice"
Punti negativi: "I was happy with everything"

Punti positivi: "Price of ticket"
Punti negativi: "Seats are terrible."

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti positivi: "Good airport . Punctual flight ."

Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti positivi: "All and all great value for the money"

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti positivi: "The air hosts and hostesses were very polite and courteous."
Punti negativi: "The flight was delayed by an hour which meant we missed a connecting bus journey. The space in the seat is very limited and cramped, I was very uncomfortable in the chair with my knees pushed into the back of the seat in front. I am 6ft 1in which is tall but not that tall. Anyone taller might not be able to get into the seat at all. There was a problem with the website so we couldn't check in online and we had tried to change our flight a few days earlier but the website again didn't work, we tried to call a call centre whose number was on there, didn't work."

Punti negativi: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Punti positivi: "Smooth flight"
Punti negativi: "No terminal connection"

Punti positivi: "Easy to book. Comfortable flight."
Punti negativi: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."

Punti positivi: "i was able to use their app to download my boarding pass so didn't need to look for somewhere to print my boarding pass while abroad, boarding went well, flight was good and crew was good, seat was comfortable, so overall i was pleased with everything. Thank you for a good experience."
Punti negativi: "Everything was good"

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti negativi: "Had to stand in the sun for about 30 mins waiting to board. Had to buy a bottle of water for £2.5 why can’t they just pour a glass of water or even sell at a reasonable price."

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "The Crew was excellent"
Punti negativi: "The boarding process was terrible, took a long time - few and not enough boarding and suitcases counters, which made people wait for a long time and even let others to pass them in line because their flight was earlier. due to this our flight was late by 45 minutes. the food was too expensive."

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."

Punti negativi: "I didn't check in, in advance as when logging on to the airline I needed a code. I didn't have the code as I was searching emails for the booking agent and airline when it was (as I later discovered) sent by another name. This resulted in £30 to check in going out and 40 euros back. Desk staff were unhelpful bordering on rude (the cabin staff were fine in that respect. I wasn't the only one at least 20 people queuing on the return with the same issue. Additionally on the delay out they advised food could be brought at the rear of the plane then inflight ran out so some people ate twice while by the time I got to my hotel they had stopped serving food and I had not eaten in the airport sorting out the boarding passes."

Punti positivi: "Nothing!"
Punti negativi: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Punti positivi: "Mobile app is very good, but just allow you to download boarding pass on PDF version right at the moment of the check in"
Punti negativi: "They didn't let me flight. Even that I did the online check in 24 hours before they didn't send me the boarding pass on PDF format via email. Also there were no way to download it from the mobile app or the website. I was in the airport 2 hours before and they didn't want to print it for me even that I showed all the online check in confirmation. They requested that I pay €35 Euro for the airport print. I submitted a complain and hope to get a credit or refund. Confirmation code: L3QZWB"

Punti positivi: "Cheap fare"
Punti negativi: "No entertainment"

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

Punti negativi: "long time wating in bus to get plane"

Punti positivi: "Quickest in & out procedure at both BUD and LTN in a long time and a super pretty flight attendant."

Punti positivi: "Comfortable seats. I chose premium price so no issues at check-in. Staff was fantastic! This was my first WIZZ Air flight. It will not be my last!"
Punti negativi: "Boarding did not provide order as everyone crowded to the front. Needs better lines."

Punti positivi: "Il viaggio è durato meno del previsto e ho passato un'oretta serena grazie al personale e al pilota che ha atterrato in modo eccezionale!"

Punti positivi: "Personale maleducato Durante volo chiacchierava e rideva in coda dato che aeromobile 1/2 vuoto"

Punti negativi: "Ridiculous charging 25euro for a small backpack, by threatening to let you on is truly extortion"

Punti negativi: "puntualità e avvisi quando modificano Gate e ritardi"

Punti positivi: "Arrival Gate position in Seville was perfect for a quick exit."
Punti negativi: "The wueue for priorty boarding was twice the size of normal. Rip off."

Punti negativi: "La chiamata all'imbarco non era chiara."

Punti negativi: "I did not check in online and was charged a huge fee, 55 euro to be exact. It would have been a nice reminder from the airline to have emailed with reminder to do so and what kind of fee I would be expecting to pay if I did not check in. Very ridiculous and rude customer service."

Punti positivi: "Price of flight was good."
Punti negativi: "Price of snacks is a rip-off. Seating is cramped."

Punti positivi: "New seats and new walls, didnt shake like last flight. No loose parts."
Punti negativi: "It was deleyed and made me miss my connection bus which was the second to last one. So if id miss it id have to pay 150 euro instead of 12 euro to get to my destination."

Punti negativi: "Having to walk and wait is not the way to run an airline. We even paid extra for priority and there is no difference Ryan should learn from Southwest Airlines."

Punti negativi: "Long queue to check in bags Only one guy at the desk to do it... Plane delayed hour and a half. Minimal communication."

Punti positivi: "Aereo molto silenzioso"
Punti negativi: "Arrivare in orario"

Punti negativi: "Take off and arrive on time not an hour late. No trumpet this time."

Punti positivi: "La atención de la señora en Client Service"

Punti positivi: "Il viaggio è stato effettuato con la massima Puntualità. Nn ho atteso per l'imbarco. Anzi devo dire che sono arrivata in anticipo di circa 20 minuti. Posso solo complimentarmi."

Punti positivi: "Sedili scomodi. Poco spazio. Norme bagagli assurde. Priorità praticamente obbligatoria. assegnazione posti casuali."
Punti negativi: "Anche con assegnazione dei posti casuali i sedili dovrebbero essere assegnati contigui per compagni di viaggio- e' assurdo che per portare un trolley a bordo si debba acquistare la priorità."

Punti positivi: "Personale gentile... Posto comodo"
Punti negativi: "Più sorriso stampato sul viso.... Fa sempre piacere..."

Punti positivi: "Leaving and getting back safe"
Punti negativi: "The seats could be more comfortable"

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Non saprei"

Punti positivi: "Puntualità."
Punti negativi: "Pulizia a bordo."

Punti positivi: "Not a lot very basic"
Punti negativi: "Now I know the meaning of Cattle Class"

Punti negativi: "Non si può pagare più il trolley del volo vergogna"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ritardo e senza motivo 1 ora"

Punti negativi: "La vendita di gratta e vinci"

Punti positivi: "Direct connection"
Punti negativi: "A 5 hour Ryanair flight is a terrible thing... Delayed 35 mins, kept the cabin lights on and sold fags for the whole flight, even though we took off at 8:30pm. They used the seatbelt light to keep people sat down during each trolley service - come on, it there’s turbulence, you don’t serve drinks. Oh and I don’t know why they are allowed to say “Low fares airline” as it clearly isn’t."

Punti positivi: "tutto perfetto"

Punti positivi: "il primo pilota è stato bravo e siamo atterrati a parigi circa mezz'ora prima se non di più dall'orario effettivo"
Punti negativi: "ryanair è un pacco. Un volo pagato 10 euro alla fine ci è costato 100. Un vero schifo. Tutto da pagare andata e ritorno. Mai piu."

Punti positivi: "Most."
Punti negativi: "All is all."

Punti positivi: "Solo volo .. atterraggio pessimo"
Punti negativi: "Imbarco aereo cambio porta.. Troppe storie per bagagli e poi tutti sopra.. io pagato tutto molto per non avere nulla.... Da non rifare"

Punti negativi: "Il ritardo La mancanza di essere avvisati in tempo senza correre"

Punti negativi: "Non mi hanno fatto entrare sull’aereo dicendoci che eravamo in ritardo anche se siamo arrivati 20 minuti prima della partenza al gate"

Punti positivi: "A1"

Punti positivi: "Crew members."
Punti negativi: "Aeroplane needs revamping."

Punti positivi: "The crew was working doing their service well, quick service and I got help at the airport from a very helpful gentleman in custom service."
Punti negativi: "It was my fourth flight with Ryanair in one week and in all those flights it was super cold temperature in the cabin. I asked the flight attendants for a bit higher at every flight but they did not fix it. Crew said that the captain regulates it.. At each flight all passengers in the rows around me agreed that it was very cold and they said that its always cold and the crew never changes it anyway. They cannot expect anything getting warmer, it is always uncomfortable cold. The flights were horrible and uncomfortable because of just that detail. I have problem with my throat and breathing since then. It got irritated and soar. I am a regular flyer becuase of my job and tried Ryanair but it was the coldest trips ever."

Punti positivi: "Good customer service."
Punti negativi: "The waiting to board was long and our flight delayed so I almost missed my bus if had I would have waited 4 hours"

Punti positivi: "Personale di bordo molto allegro, disponibile e sorridente."
Punti negativi: "Mi hanno cambiato il posto a me assegnato, in seguito a delle richieste ed esigenze personali di un viaggiatore in maniera poco professionale, senza ascoltare le mie riserve."

Punti positivi: "The flight itself was great.... just the 90 min delay that put a downer on things."
Punti negativi: "The 90 minute delay was a bit of a killer... also we where not told about the delay when checking in our hold luggage.... one of my party smoke and where a bit put out to find out about the delay once they had gone through customs etc and then couldn’t smoke."

Punti positivi: "Boarding was straightforward"
Punti negativi: "The flight was delayed by 1hour and 45 minutes. Luggage arrived after waiting more than 30 minutes at the carousel"

Punti positivi: ". . ."
Punti negativi: "It was our honeymoon, flight was nearly an hour late. When we asked the guy that was boarding us why the flight was not on time and very late he said ‘wheelchairs and stuff, you know the usual’ and laughed?! I have no idea why he would find incompetence or disabilities funny. The whole scenario was awful. Will not be flying with Ryanair again!"

Punti positivi: "The crew were nice"
Punti negativi: "Check in was a complete disaster. I only needed to check my suitcase as we had our boarding passes already. It was anarchy and we nearly missed our flight despite being there hours early purely because the check in procedure was so chaotic. Then to top it off, my bag was lost and I was given a stranger’s baggage tag. I don’t know how they will be able to trace my bag with this. It is currently missing in action. Great start to a long awaited holiday!"

Punti positivi: "Nientedimeno particolarmente emozionante, mi è piaciuta Lisbona!"
Punti negativi: "Tutto.. T2 orribile, imbarco rinchiusi in delle corsie come delle pecore, ritardo di 1 ora e mezza."

Punti negativi: "Check in was chaos"

Punti negativi: "Non sono riuscito a fare il check-in online mi è costato caro. Sul sito dichiarano 3 modi per recuperare la prenotazione. Io avevo il codice + carta. Non è stato possibile fare nulla online. Solo al check in scopro di dover andare agli acquisti biglietti e dopo ritornare al check in. Una truffa!! Architettata da truffatori. Al telefono il call center inesistente."

Punti positivi: "volo in anticipo di 10 minuti"
Punti negativi: "sedili troppo vicini"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "I got charged 69 euros for not checking in online!!!!! More than the ticket price!!!!!!! This is robbery! Worse airlines ever, thieves! Do not ever travel with this company"

Punti positivi: "The pilot on the plane at least attempted to explain and apologise. The only RyanAir staff member that seemed to have any slight sense of customer service at Stanstead."
Punti negativi: "Everything. RyanAir Website and app weren’t working so couldn’t download boarding pass and had to queue to sort out. The operator then refused to check our bags into the hold and said we had to take them on plane. Complained as had liquids in case that we didn’t want to throw away and had to queue again for half an hour. The same operator then checked the bags in inexplicably without question - totally pointless waste of our time and theirs. Then we arrived at the gate just in time for it opening and was forced to queue for an hour as the plane was delayed without any explanation or apologies. Hope I am never unfortunate enough to travel with this airline again."

Punti negativi: "Ho chiesto il rimborso del viaggio, a causa di infortunio invalidante, compilando il modulo apposito, ma non non ho avuto nessuna risposta! Zero assoluto."

Punti positivi: "Volo tranquillo e puntuale"
Punti negativi: "Hanno ricominciato col gratta e vinci"

Punti negativi: "Non mi è piaciuto il ritardo di un'ora e mezzo, comunicato all'orario previsto della partenza."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Con le nuove regole sul bagaglio a mano si perde mezz’ora all’arrivo per aspettare i bagagli. Così il volo si allunga, meglio prendere altre compagnie"

Altre info su Wizz Air
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bologna e arrivano a Stoccolma-Skavsta

Le compagnie aeree che partono da Bologna e arrivano a Stoccolma-Skavsta hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bologna a Stoccolma-Skavsta

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bologna a Stoccolma-Skavsta

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bologna a Stoccolma-Skavsta

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bologna a Stoccolma-Skavsta

Prenota voli economici da Bologna a Stoccolma-Skavsta

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

12/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
24h 55m
BLQ - NYO
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
3/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
23h 50m
BLQ - NYO
6/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
39h 25m
NYO - BLQ
8/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
20h 50m
BLQ - NYO
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
21h 25m
BLQ - NYO
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
26/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
12h 15m
BLQ - NYO
29/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
12/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
23h 50m
BLQ - NYO
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
21h 25m
BLQ - NYO
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
28h 05m
NYO - BLQ
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
21h 25m
BLQ - NYO
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
12/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
15h 50m
BLQ - NYO
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
3/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
21h 25m
BLQ - NYO
6/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
28h 05m
NYO - BLQ
26/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
12h 15m
BLQ - NYO
29/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
11h 15m
NYO - BLQ
19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
15h 50m
BLQ - NYO
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
12/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
15h 50m
BLQ - NYO
15/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
12h 15m
BLQ - NYO
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
16h 55m
NYO - BLQ
18/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
35h 15m
BLQ - NYO
21/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
24h 25m
NYO - BLQ
10/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
21h 55m
BLQ - NYO
17/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
27h 10m
NYO - BLQ
8/12
mer
2 scali
Diverse compagnie
25h 40m
BLQ - NYO
17/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
34h 15m
NYO - BLQ
6/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
17h 20m
BLQ - NYO
15/12
mer
1 scalo
Diverse compagnie
14h 15m
NYO - BLQ
6/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
30h 30m
BLQ - NYO
17/12
ven
2 scali
Diverse compagnie
24h 40m
NYO - BLQ
19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
15h 50m
BLQ - NYO
22/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
11h 15m
NYO - BLQ
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

11/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
35h 15m
BLQ - NYO
8/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
36h 20m
BLQ - NYO
10/11
mer
2 scali
Diverse compagnie
22h 50m
BLQ - NYO
11/12
sab
1 scalo
Wizz Air
11h 10m
BLQ - NYO
26/10
mar
2 scali
Diverse compagnie
30h 35m
BLQ - NYO
1/11
lun
3 scali
Wizz Air
23h 10m
BLQ - NYO
26/10
mar
1 scalo
Ryanair
21h 10m
BLQ - NYO
7/2
lun
2 scali
Diverse compagnie
25h 45m
BLQ - NYO
1/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
30h 25m
BLQ - NYO
7/12
mar
2 scali
Diverse compagnie
25h 20m
BLQ - NYO
7/2
lun
1 scalo
Diverse compagnie
18h 40m
BLQ - NYO
7/2
lun
3 scali
Diverse compagnie
24h 30m
BLQ - NYO
26/10
mar
3 scali
Diverse compagnie
20h 40m
BLQ - NYO
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe