Trova voli economici da Bologna per Lahore

BLQ - LHE

Trova voli economici da Bologna per Lahore

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Lahore. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Bologna (BLQ)
Lahore
mar 26/10
mar 2/11
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Bologna - Lahore

Bassa stagione

ottobreIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 9%.

Alta stagione

dicembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 20%.

Prezzo medio andata-ritorno

646 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

605 €o meno

Buona offerta solo-andata

375 €o meno

Quando prenotare voli da Bologna per Lahore

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 375 € o meno sola andata e 605 € o meno andata e ritorno.
  • I mesi di novembre, dicembre e gennaio sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è ottobre.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 32% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Bologna per Lahore

Quanto dura un volo da Bologna per Lahore?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Bologna per Lahore?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Bologna per Lahore?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Bologna per Lahore?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Bologna per Lahore?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bologna per Lahore?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Bologna per Lahore?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Bologna per Lahore?

3 principali compagnie aeree con voli da Bologna Aeroporto Guglielmo Marconi a Lahore

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

8,3
Emirates
Valutazione complessiva sulla base di 15.503 recensioni
8,3
Imbarco
8,2
Comodità
8,4
Personale
8,5
Divertimento
8,0
Cibo
Recensioni compagnia aerea

"La miglior compagnia aerea Sempre una garanzia"

"I wish the food tasted better."

Punti negativi: "Make fare more competitive with other airlines."

Punti positivi: "Il personale estremamente attento e gentile. Non è facile lavorare con le maschere e occhiali per tutta la durata del volo. Trovo che hanno fatto di tutto per rendere il nostro viaggio sicuro dal puto di vista della battaglia contro il virus."
Punti negativi: "Da viaggiatore assiduo Emirates, posso dire che in passato il cibo era meglio e più "speciale". Capisco che in questi tempi pochi euro di risparmio sono un grande aiuto. Per migliorare in Emirates devono solo fare quello che facevano qualche anno fa. Comunque sono sempre tra i migliori."

Punti positivi: "Everything is perfect."
Punti negativi: "Nothing to complain, simply perfect."

Punti positivi: "Il personale molto gentile e professionale. Sono stata fortunata perché nella mia fila gli altri due posti erano liberi e quindi ho potuto dormire sdraiata per L a maggior parte del volo"
Punti negativi: "Mi è mancata la salvietta calda dopo l'imbarco e la bustina con il set per il volo notturno. Sarebbe stato molto utile."

Punti negativi: "The crew's attitude. It was pathetic."

Punti positivi: "On time departure"
Punti negativi: "Check-in at the gate was opened only 40 mins before the flight"

Punti negativi: "Niente"

Punti negativi: "This crew was much better. Smiling, happy and helping."

Punti positivi: "Crew was kind, attentive, funny, and engaging. The best."
Punti negativi: "A warning about landing in Dubai, and being put on a bus to the terminal"

Punti positivi: "Live sport TV, on board wifi"
Punti negativi: "More livesport TVs and browsing data."

Punti positivi: "Personale come al solito gentilissimo, cibo ottimo, buona scelta di vini"
Punti negativi: "Il comfort dei sedili in business class dovrebbe essere migliorato."

Punti positivi: "Servizio a bordo"
Punti negativi: "Comfort dei sedili"

Punti positivi: "Tutto perfetto: cordialità, cena, confort"

Punti positivi: "Great food. Had my own row, very comfortable. Kind and helpful crew. Amazing entertainment options."

Punti negativi: "Istruzioni al personale di terra e della luonge"

Punti positivi: "Excellent service"

Punti positivi: "Personale"
Punti negativi: "Poltrona business stretta"

Punti negativi: "Non hanno fatto kit dentifricio calse mascherina"

Punti negativi: "Co passenger is rude or showed attitude"

Punti positivi: "I like the most........ very comfortable take off n landing .... special compliments to the captain.... I specifically told this to an airhostess"
Punti negativi: "Everything was good"

Punti positivi: "Excellent"

Punti positivi: "Good flight on A380. Food and entertainment were great."
Punti negativi: "We had to disembark into buses because all gates were being used."

Punti positivi: "Splendido viaggio soprattutto grazie all’upgrade in business, offerto ad un prezzo non eccessivo. Unico neo, con l’upgrade non era consentito l’accesso alla lounge dell’aeroporto di Bali."

Punti positivi: "very good as expected"

Punti positivi: "The boarding and immigration process was smooth and trouble free"
Punti negativi: "Leg space was inadequate for an international flight."

Punti positivi: "This is the most messed up money making strategy I have seen at airlines."

Punti positivi: "Staff was courteous, even to some (1) unruly person at check in."
Punti negativi: "Hello- The system for online checking was down (I think) it took a lot of time to check in. By the time we got to passport control, there was a huge line and an hour and half was left before take off. Anyways we joined the line. Half way through, 45 min before flight (flight was eventually delayed for an hour I think but we did not know that at the time) we realized that we were definetly going to get late and were looking for any Emirates person (whilst in line) who could guide us. Eventually someone did came and told a group (some way ahead of us) that people flying to Lahore and Karachi can go to another office for passport control (we ran to that office). I believe instead of sending 1 person to a line of say 300+ people to fetch for people for Lahore and Karachi can devise a contingent plan for these kind of situations. Maybe use a hand held digital board asking passengers with Flight no:XXX to head to a place so and so. Maybe megaphone can be used. Instead of passenger anxiously trying to get to 1 person whilst keeping in line to get some important information. In flight I used the button twice to call a crew member for some juice and water. But nobody came. But that might be understandable as there was a lot going on some 1 hour after dinner I think and is not a big problem. Don't know what kind of coordination they have with Dubai airport staff, seemed least bothered."

Punti positivi: "Nothing comfort level very low. Very poor service. Looks like how to make more money by robbing customers"
Punti negativi: "Bought the ticket from internet after paying found baggage allowance only 20kg tried to contact airline additional 10 kg luggage price was more than the price of ticket. Seating was awfully I am 6'3" did not fit in middle seat requested several times for isle seat my legs were sticking out each time I have to get up to let pass the passengers and staff safety hazard. Have to pay additional 70 pounds sterling for under 3kg."

Punti positivi: "Spaziosi sedili. Cortesia personale, procedure d'imbarco veloci"

Punti positivi: "Hard to fault Emirates business class flights, flight was comfortable and smooth and crew attentive"
Punti negativi: "Would love Emirates to fly the A380 from Glasgow but know its not possible with our small runway, maybe worth investing in though as always a busy flight both segments"

Punti positivi: "The flight was ok. We had very little lay over time which meant. We had to run across the airport to get to our flight. This also meant that some luggage got left behind. It was frustrating but atleast the airline ensured that it was delivered in one piece to our home addresses. Give them a plus for that"
Punti negativi: "Left behind luggage Short layover"

Punti positivi: "Wasn't full so there was space to street a bit. Stewardesses were polite and attentive - checking throughout whether drinks were required (on other flights they've disappeared between food services). Good selection of films."
Punti negativi: "Although the good was actually alright in this flight, I don't like the fact that Emirates no longer do a vegetarian meal - I have to have a vegan meal instead, which often means things are just left off (not replaced) that I could actually eat, like cheese and biscuits, or a croissant."

Punti positivi: "Internet in boeing 777"
Punti negativi: "Internet in airbus 380"

Punti positivi: "www.Web.HR"

Punti positivi: "Whether flying business class or economy Emirates really knows how to treat its passengers. Food was good and flight comfortable"

Punti negativi: "personale mediocre"

Punti negativi: "scortesia e ressa all imbarco a malpensa - alcuni del personale a bordo arreggiamento poco prfessionale"

Punti positivi: "Great as expected"
Punti negativi: "Crew behavior was not up to the standard, need yo work on it"

Punti negativi: "seats should be roomier for such a long flight"

Punti negativi: "Would like to put my feet up in front of me."

Punti positivi: "Everything. Staff was terrific and the fancy new screens for in-flight entertainment were really cool."
Punti negativi: "The food was fine. The chicken for dinner was really good. The pizza was mediocre."

Punti positivi: "Food and entertainment"
Punti negativi: "Tiny seats. No leg room. No storage under the seats."

Punti negativi: "Broken seat, little leg room...A380 is a much better plane than the airbus."

Punti positivi: "The staff were very courteous, especially Iliya. The onboarding staff were very friendly. I will definitely fly emirates again"

Punti positivi: "Movie options were good"
Punti negativi: "Food was mediocre, service was poor crew took 20 mins to answer the request, our food was served very late, no legroom, no good snack refreshment options"

Punti positivi: "Everything from baggage handling to food on aeroplane to deplaning"
Punti negativi: "Long wait time at Bangalore Airport for receiving luggage"

Punti positivi: "Nice crew"
Punti negativi: "Not enough space to sleep .. ppl infront put their chairs ally's the way back n I could barely move"

"Overall VERY impressed. Food was absolutely top notch, service was good. We transferred in Istanbul and this is a gorgeous airport. It's a bit far from the city but everything else was great. Turkish Airlines Airlines put us up on a hotel since we had a long layover. Very impressed and would certainly look forward to another flight with them. 10/10 and the price was right"

Punti positivi: "sedile comodo"

Punti negativi: "Yes"

Punti positivi: "La possibilità di scegliere il posto a sedere, la gentilezza e un pochino di wifi gratis"

Punti positivi: "Seats were super comfortable!"

Punti negativi: "Squawking brats the whole 10.5 hours of the trip to IAD."

Punti negativi: "Hi the flight from New York to Istanbul was deleted four 4 hours . from Istanbul to Madina it was ok but I didn't may bagages yet."

Punti negativi: "The seats are so small and place was very squeeze"

Punti positivi: "Good movies good food"

Punti positivi: "Personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap."

Punti positivi: "Il personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap."

Punti positivi: "Personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap"

Punti positivi: "The planets and stars we're aligned to provide an optimal trip. Price was a huge determinant for me...$800 RT Houston to Delhi just can't be beat. And, their arrival time into Delhi is so early (5: 20 am) that customs and immigration is a breeze."
Punti negativi: "All good."

Punti negativi: "Too warm, chaotic boarding, not enough baggage space, airline couldn’t upgrade me at the gate with miles."

Punti positivi: "EVERYTHING they served"
Punti negativi: "Strong, recycled perfume from flight attendants on business classy"

Punti positivi: "Entertainment"
Punti negativi: "Plane was hot on the flight going TK 6. Flight on the way back TK 5 was much better."

Punti positivi: "The service was nice and courteous"
Punti negativi: "The seats were extremely uncomfortable.I have traveled business class in other airlines for same price and their comfort level surpasses Turkish airlines by a huge margin."

Punti negativi: "Delay in boarding by 90 minutes; I think it was a power failure in the boarding gate...computers didn't work. No air conditioning either. Ugh"

Punti positivi: "Crew were polite and helpful"
Punti negativi: "Seats were especially cramped and tight and leg room was uncomfortable and I am a short person."

Punti positivi: "I like the service and caring help of onboard staff of THY"
Punti negativi: "I don’t like dealing with THY on ground and internet staff. They should be more helpful in all instances"

Punti positivi: "Nothing"

Punti positivi: "Entertainment"
Punti negativi: "A bit disorganized in the beginning, but much better later on"

Punti negativi: "The airline lost our luggage and still has not been able to locate it. In this time with all the technology it is quite disappointing that it’s been over a week and still no response. We have conveyed the seriousness of the matter to the Airline but still no response. Very disappointing experience."

Punti positivi: "The flight attendants are always helpful and very nice!"
Punti negativi: "I have been flying Turkish Air quite a bit since 2011. I have noticed that on some shorter flights they are using newer planes with a bit more leg room, but on their longer flights (Like the one I take quite a bit from Los Angeles-Istanbul) they are using older planes that are horrific for anyone over 6' tall. I can't even sit in the seat without my legs jamming against the seat in front of me, and when the recline, I have to sit sideways. They are also very small sideways. I am a big guy, but not overweight, and barely fit in the seats. Their seats are definitely getting worse since I started and they ended their economy plus seat option, which at least gave you an option, for a couple hundred dollars more, you could have a nice seat. This is of course to make more money and jam more people on their planes without caring at all for the passengers comfort when you are flying, and it makes those long 12-14 hour flights miserable! Also, the planes are very hot when you board, which can be very uncomfortable, and they no longer give you a hot towel (As they used to) until the plane has taken off. They also do not serve a 1st beverage right away after take off (10,000'). Your first beverage is with the first meal, and then you are not served anything again until the second meal, whereas most other airlines serve drinks throughout the flight. SO you fly for 12 hours with 2 service times and no offers of drinks, snacks, etc. during the flight."

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "Boarding status changed straight from pre boarding to last call. No AC"

Punti positivi: "Earlier the dinner was served early in the flight and light breakfast before landing in a 5 hour flight. They are miser now as just serve one late dinner after 2 hours in flight."
Punti negativi: "As above"

Punti negativi: "Reaction of crew to passengers call needed improvement."

Punti negativi: "Valigia non consegnata a causa del ritardo del volo precedente; la compagnia aerea non ha fornito spiegazioni sull'accaduto, ne tantomeno provveduto ad offrire assistenza, amenity kit o rimborsi per il ritardo sulla consegna del bagaglio, avvenuta ben oltre le 24 ore."

Punti negativi: "Ritardo di oltre 45 minuti, perdita della coincidenza, riprogrammazione del volo lenta e difficoltosa, nessuna assistenza fornita."

Punti negativi: "See volume issue from earlier."

Punti negativi: "La totale mancanza di assistenza da parte del personale di bordo e di terra per la risoluzione di disagi peraltro causati dalla stessa compagnia; il tono scocciato con cui rispondevano alle domande/richieste di chiarimenti/richieste di assistenza. Voli costantemente in ritardo che hanno causato, perciò, la eredità di coincidenze aeree con conseguente blocco a terra per un giorno. Bagaglio non arrivato contestualmente con il volo sul quale si è viaggiato. Impossibilità di ottenere un upgrade in classe business nonostante la richiesta di pagare - com'è ovvio - la differenza. La motivazione per questo diniego non solo non è stata fornita ma soprattutto c'è stato un continuo scarico di responsabilità da uno all'altro... Pessima esperienza"

Punti positivi: "In flight entertainment is great! Good selection of movies, nice screens."
Punti negativi: "No vents at seats on Airbus 300, AC was set at high temp so I was frequently way to warm to be comfortable. This is on both our main flight to Istanbul and our short transfer to Athens. Drink service did not start until 2 1/2 hours into flight. You get what you pay for I suppose. Still 10.5 on a hot plane!!! I usually need a jacket. Food was ...awful."

Punti positivi: "the entertainment options were plenty and the crew was very warm"
Punti negativi: "The leg room was not sufficient"

Punti positivi: "Customer service was great. I love the food and also free tv and movies. Excellent in all ways !"

Punti positivi: "Everything."
Punti negativi: "Too small legrom."

Punti negativi: "It's 100 degrees in the cabin. No one is communication and we have been waiting for a gate assignment for 2 hours. This flight should be refunded."

Punti negativi: "Very poor experience , no clear gate assignment prior to boarding , i missed this flight due to no gate info poping on the monitors. Bad customer experience , No manners no proper English, By Far the worst experience."

Punti positivi: "Slippers provided, many passengers used these (which is much preferable to feet out on the plane). Enternainment included a good number of recent releases, and food consistently exceeded expectations. Staff was pleasant and accommodating."
Punti negativi: "Consistent line for the bathroom, very little lights off time to sleep (I was unable to sleep on the flight), standard small child kicking the back of my seat and yelling."

Punti positivi: "the food was very good & unexpected on these short flights"
Punti negativi: "they let people take extra overhead space"

Punti positivi: "food was good."
Punti negativi: "When I got Istanbul Ataturk Airport, they left me in baggage area with my wheel chair. I had to carry my two luggage through the exit door."

Punti positivi: "best in all regards"
Punti negativi: "none"

Punti positivi: "Besides the birth of my daughter, this trip to Italy through Istanbul was the greatest THING that I've experienced, EVER! My flight with Turkish Airlines was a HUGE part of that odyssey!"
Punti negativi: "Because of my delayed flight from Atlanta, I missed my connecting flight from Turkey to Rome! So, in the future (yes I plan on flying through Turkish Airlines exclusively for international travel), I will book my flightts with a larger "gap" between flights! Otherwise....Turkish Airlines is PERFECTO!"

Punti negativi: "Everything was high level"

Punti negativi: "The people at Attaturk Airport Information Desk were not helpful. 6 hr wait with nothing to do."

Punti positivi: "Ho viaggiato con diverse compagnie aeree compresa Emirates e thai e devo dire che anche questa è una ottima compagnia... Forse un punto in meno sul cibo ma tutto sommato è un ottima compagnia.. Puntuale.. Servizio ottimo e atterraggi fantastici... Bravi i piloti!!"
Punti negativi: "Come detto un punto in meno sul cibo... Tutto il resto ottimo."

Punti negativi: "Arrived 30mins late; flight full and cramped"

Punti positivi: "great airline, warm and friendly service"

Punti negativi: "Boarding by bus Staff did not enforce priority lane for business and star alliance GOLD Waited long time in the bus"

Punti positivi: "I like the food served on Istanbul-Kabul leg of my trip. A bit different from the usual menu but really good. Boarding, departure, and arrival were on schedule."
Punti negativi: "It was raining a bit but we had to ride the shuttle bus from and to the plane. We got wet while climbing the stairs to the plane. I wish we used the tube gate instead."

Punti negativi: "Why this difference between India to Istanbul and Istanbul to New York flights?!!!!"

"The company did not know how to handle COVID bureaucracy efficiently or even correctly. We were asked to fill in four forms when only one is needed or even checked at all. I had to come in early to the airport, take a COVID test and then wait in the airport departure lobby for almost 1h to check in while waiting for the test results. Given that I spent a substantial amount to get a business ticket, I expected my time to be respected and to have business facilities made available. Once reached, the lounge now has an ordering system instead of self-service. The food was honestly disgusting, cold boiled rice without any salt and some "Spanish chorizo chicken" that had no chorizo and tasted like boiled chicken dropped in reheated tomato sauce. The plane departed one hour late. The business class seat was small, but comfortable. The company sent a boiler plate email apologizing which is something you appreciate the first time and it becomes grating when you get more than one per week."

Punti positivi: "Flight on time, seats comfortable."
Punti negativi: "For such a short flight no improvements are needed."

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "On time, friendly crew"
Punti negativi: "Seats are tight,"

Punti negativi: "Less leg room than on other airlines, Crew was noisy, credit card reader was broken so all payments processed manually, maybe they were behind schedule because of this and were rushing through the cabin as a big group"

Punti positivi: "great crew great seats great entertainment great pilots great food and the greatest airline in the world"
Punti negativi: "free wifi"

Punti negativi: "Seriously on an international flight between Linate, Milan to Heathrow, London PAY pounds for a hot coffee or tea."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in overbooking ho dovuto imbarcare i passeggini Cibo a pagamento Personale scortese"

Punti positivi: "I did not"

Punti positivi: "My flight with Qantas was late and I missed the flight, they refused to move me to a later flight even though I had a paid ticket!"

Punti positivi: "Tutto bene"

Punti negativi: "More open counters for the plethora of people trying to check in. Started the trip off with frustration"

Punti positivi: "L'hostess"
Punti negativi: "Private bus for business class would be better"

Punti negativi: "It was good"

Punti negativi: "Lo scalo del ritorno è stato troppo breve e a causato lo smarrimento del bagaglio . Inoltre un viaggio che dura un giorno intero deve comprendere almeno un pasto nella tariffa"

Punti negativi: "Scalo troppo breve al ritorno che ha causato lo smarrimento del bagaglio Un viaggio che dura un giorno intero deve almeno garantire un pasto incluso"

Punti negativi: "Tempo di off-boarding"

Punti negativi: "I film in italiano sono limitati"

Punti positivi: "Nulla, solo discomfort"
Punti negativi: "Accoglienza e puntualità"

Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora per la partenza"

Punti negativi: "Il ritardo di più di un’ora della partenza è inaccettabile per una compagnia aerea come la BA"

Punti positivi: "Crew were friendly and helpful."
Punti negativi: "Departed about 2 hours late."

Punti negativi: "40 minutes before landing I wanted to use the toilet but was refused because the seat belt lights were on. So I had to wait till landing. Wasn't really much turbulence at all."

Punti negativi: "The worst flight I took in years. A dated airplane, with seats uncomfortable and worn off, an inflight entertainment system that looked straight from the 90s. We had. 1:20h delay ( announced on board ) on departure as the engine had to be repaired and replacement parts installed."

Punti positivi: "Friendly cabin crew"
Punti negativi: "Long delays, little communication, stuffed into a hot bus before the plane was cleaned - not allowed off the bus, no air conditioning and kids crying whilst we were trapped for a while in the bus."

Punti positivi: "Cleanliness of the plane, comfort on board"
Punti negativi: "Totally unpolite personnel at Heathrow airport. We were at the beginning of the line, but they forced us to check-in the cabin bag, asserting that the flight was packed and there was no space available. The girl that was checking our ticket didn't answer our questions regarding the reason, and told us to speak with her boss. Her boss told us pointlessly that our bag was chosen randomly. In the end, we had to put in a little plastic bag everything valuable we had in the baggage, though on the plane there was plenty of space available in the overhead lockers."

Punti positivi: "Crew was nice!"

Punti negativi: "Check in with British at LHR very bad and slow"

Punti negativi: "Neppure un bicchiere d’acqua. Volo da 40 anni non mi era mai capitato."

Punti negativi: "Very disappoint as British Airways company. No difference with low costs companies."

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "Il volo con 45' di ritardo (una consuetudine guardando i giorni precedenti). All'arrivo ancora attesa all'interno del aeromobile, perché il terminal non era pronto. Nel 2018 è inaccettabile, i mezzi di comunicazione esistono e funzionano. Assurdo!"

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "All'arrivo attesa all'interno del aeromobile (20/30', perché il terminal era guasto e non si trovava un' autoscala per scendere). Assurdo!"

Punti positivi: "Il posto"
Punti negativi: "Dormivo e non mi hanno avvertito della partenza ritardata"

Punti positivi: "Couldn’t check my bag through to another BA flight"

Punti positivi: "The crew was friendly."
Punti negativi: "The flight was over two hours late. No USB ports for electronics. Leg room and seats were dismal."

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "la difficoltà all'imabrco per l'eccesso di bagagli a mano. avrei oreferito un imbarco forzato in stiva per un certo numero di passeggeri (io ero gruppo 4 e probabile canditato ...) perchè troppe persone portano come secondo bagaglio item troppo grandi e invece di inserirli sotto i sedili li devono mettono nei comparti overhead. non ci sta più nulla! il personale èstato comunque premuroso e gentile (con con grande professionalità) riducendo il fastidio. era venerdì sera."

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "volendo essere critici durante la notte ua tutti i costi n maggiore servizio di bevande sarebbe stato aprrezzato ma ho comunque dormito parecchie ore e forse ho perso dei passaggi"

Punti positivi: "It was efficient and on time"
Punti negativi: "British air is not what ir used to be. It is no longer high caliber flying. The attendant were not impeccable a it once were. The plane was not grand as o expected. Just average like any other airline"

Punti positivi: "Spazio in più in larghezza e per le gambe. Vale il maggior costo."

Punti positivi: "Partenza in orario, arrivo in anticipo. Personale cortese"
Punti negativi: "British è ormai come ryan, non danno gratis neanche un bicchiere d'acqua. Su un volo di due ore intorno a mezzogiorno se vuoi uno snack lo paghi"

Punti negativi: "Received a text telling me the flight was cancelled. Had no"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono riusciti a farci stare seduti insieme, sedili rotti, tray rotto. Peggio di così?"

Punti positivi: "The steward was nice."
Punti negativi: "I had to run to the gate during my connection in London. The plane had landed late. British airlines left my suitcase and didnt tell me until i arrived in NY"

Punti positivi: "volo di per se tranquillo e staff eccellente"
Punti negativi: "in London city non c'è una Lounge di BA il volo è partito con 30 minuti e più di ritardo l'aeroporto è piccolo e trafficatissimo"

Punti negativi: "Old aircraft with limited space and entertainment (Business class). One hour delay on arrival."

Punti positivi: "Great crew with Laura, Luke and the team in Club World."
Punti negativi: "BA lounge in Heathrow Terminal 3 had it's days and needs upgrade."

Punti positivi: "My original flight to Bologna was cancelled and was rebooked on a flight after 12 hours! The only good was that the rebooked flight took off on time"
Punti negativi: "Flight was chaotic! No room for hand luggage. When they sell hand luggage only tickets then why not provide the space!! Banged up old aircrafts. The food selection from their “M&S” menu was limited, had nothing veg on board"

Punti positivi: "I was a good trip, except for one thing."
Punti negativi: "I was very upset when travelling from Mumbai to London, Heathrow, because the crew in Mumbai did not send my baggage directly to Toronto and I had to go through the whole process of checking in Montreal to travel to Toronto, which was my last destination."

Punti negativi: "Missed flight due to incompetence"

Punti positivi: "Very comfortable aircraft (I got a seat in the middle of two other people in economy class, but the seat was so comftorable I could sleep easily througout the whole flight) and very good service. Good wine selection. Not many movies, but good ones."
Punti negativi: "Food quality can be improved, although I had worse. I had to pay 70€ for 5 kg excess weight of my lagguage, usually other companies do not make me pay anything. Some delay in the boarding process."

Altre info su Emirates
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bologna e arrivano per Lahore

Le compagnie aeree che partono da Bologna e arrivano per Lahore hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bologna per Lahore

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bologna per Lahore

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bologna per Lahore

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bologna per Lahore

Prenota voli economici da Bologna a Lahore

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

14/1
ven
1 scalo
Diverse compagnie
11h 55m
BLQ - LHE
29/1
sab
1 scalo
Diverse compagnie
26h 45m
LHE - BLQ
14/1
ven
3 scali
Diverse compagnie
40h 15m
BLQ - LHE
29/1
sab
3 scali
Diverse compagnie
38h 55m
LHE - BLQ
5/12
dom
3 scali
Diverse compagnie
19h 55m
BLQ - LHE
5/6
dom
2 scali
Diverse compagnie
19h 10m
LHE - BLQ
5/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
28h 25m
BLQ - LHE
18/1
mar
2 scali
Diverse compagnie
34h 15m
LHE - BLQ
15/1
sab
3 scali
Diverse compagnie
42h 45m
BLQ - LHE
19/3
sab
3 scali
Diverse compagnie
40h 15m
LHE - BLQ
27/11
sab
3 scali
Diverse compagnie
28h 25m
BLQ - LHE
7/1
ven
2 scali
Diverse compagnie
22h 15m
LHE - BLQ
6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
30h 55m
BLQ - LHE
5/2
sab
3 scali
Diverse compagnie
42h 45m
LHE - BLQ
5/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
28h 25m
BLQ - LHE
18/1
mar
3 scali
Diverse compagnie
42h 25m
LHE - BLQ
11/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
30h 55m
BLQ - LHE
26/4
mar
3 scali
Diverse compagnie
34h 25m
LHE - BLQ
6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
30h 55m
BLQ - LHE
5/2
sab
2 scali
Diverse compagnie
32h 40m
LHE - BLQ
19/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
23h 00m
BLQ - LHE
29/1
sab
3 scali
Diverse compagnie
38h 55m
LHE - BLQ
14/1
ven
2 scali
Diverse compagnie
15h 15m
BLQ - LHE
29/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
21h 40m
LHE - BLQ
5/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
28h 25m
BLQ - LHE
27/3
dom
3 scali
Diverse compagnie
38h 45m
LHE - BLQ
5/12
dom
3 scali
Diverse compagnie
37h 15m
BLQ - LHE
5/2
sab
3 scali
Diverse compagnie
42h 45m
LHE - BLQ
14/1
ven
1 scalo
Diverse compagnie
16h 15m
BLQ - LHE
29/1
sab
2 scali
Diverse compagnie
21h 40m
LHE - BLQ
15/1
sab
1 scalo
Turkish Airlines
15h 00m
BLQ - LHE
19/3
sab
1 scalo
Turkish Airlines
54h 05m
LHE - BLQ
5/12
dom
3 scali
Diverse compagnie
37h 15m
BLQ - LHE
5/2
sab
2 scali
Diverse compagnie
32h 40m
LHE - BLQ
11/12
sab
3 scali
Diverse compagnie
43h 15m
BLQ - LHE
26/4
mar
3 scali
Diverse compagnie
34h 25m
LHE - BLQ
13/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
30h 55m
BLQ - LHE
20/1
gio
3 scali
Diverse compagnie
35h 50m
LHE - BLQ
5/12
dom
3 scali
Diverse compagnie
31h 30m
BLQ - LHE
5/6
dom
3 scali
Diverse compagnie
38h 45m
LHE - BLQ
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

29/11
lun
3 scali
Diverse compagnie
39h 55m
BLQ - LHE
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
40h 05m
BLQ - LHE
21/11
dom
3 scali
Diverse compagnie
40h 45m
BLQ - LHE
6/11
sab
3 scali
Diverse compagnie
50h 30m
BLQ - LHE
19/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
39h 50m
BLQ - LHE
26/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
40h 05m
BLQ - LHE
21/11
dom
2 scali
Diverse compagnie
22h 35m
BLQ - LHE
26/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
23h 00m
BLQ - LHE
2/11
mar
3 scali
Diverse compagnie
46h 35m
BLQ - LHE
6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
51h 30m
BLQ - LHE
29/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
35h 35m
BLQ - LHE
20/12
lun
3 scali
Diverse compagnie
44h 55m
BLQ - LHE
2/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
43h 25m
BLQ - LHE
20/12
lun
2 scali
Diverse compagnie
44h 55m
BLQ - LHE
26/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
16h 15m
BLQ - LHE
21/11
dom
1 scalo
Turkish Airlines
29h 25m
BLQ - LHE
29/11
lun
1 scalo
Turkish Airlines
12h 55m
BLQ - LHE
20/12
lun
1 scalo
Emirates
24h 00m
BLQ - LHE
2/11
mar
1 scalo
Turkish Airlines
53h 25m
BLQ - LHE
6/11
sab
1 scalo
British Airways
17h 10m
BLQ - LHE
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe