Trova voli economici da Bologna per Jerez de la Frontera

BLQ - XRY

Trova voli economici da Bologna per Jerez de la Frontera

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Jerez de la Frontera. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Bologna (BLQ)
Jerez de la Frontera La Parra
ven 15/10
ven 22/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Bologna - Jerez de la Frontera

Bassa stagione

dicembreIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 39%.

Alta stagione

luglioIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 54%.

Prezzo medio andata-ritorno

203 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

165 €o meno

Buona offerta solo-andata

99 €o meno

Quando prenotare voli da Bologna per Jerez de la Frontera

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 99 € o meno sola andata e 165 € o meno andata e ritorno.
  • I mesi di giugno, luglio e agosto sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è dicembre.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 27% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Bologna per Jerez de la Frontera

Quanto dura un volo da Bologna per Jerez de la Frontera?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Bologna per Jerez de la Frontera?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Bologna per Jerez de la Frontera?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Bologna per Jerez de la Frontera?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Bologna per Jerez de la Frontera?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bologna per Jerez de la Frontera?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Bologna per Jerez de la Frontera?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Bologna per Jerez de la Frontera?

3 principali compagnie aeree con voli da Bologna Aeroporto Guglielmo Marconi a Jerez de la Frontera La Parra

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,2
Iberia
Valutazione complessiva sulla base di 5.925 recensioni
7,4
Imbarco
7,0
Comodità
7,7
Personale
7,0
Divertimento
6,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

"Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente"

Punti positivi: "Almost nothing."
Punti negativi: "Allow field research of all terminals to best decide for the next flight to book. If I were 3 seconds off and not running on my last leg to Naga, I would have been stuck in Manila for the entire duration of my trip."

Punti positivi: "Seats were comfortable and the crew was great."
Punti negativi: "While the entertainment system had good options, the screen was very unresponsive when pushing the buttons. On average, it would take me over 10 tries to get any on screen button to work. Gave up several times."

Punti negativi: "The suitcase did not zrrive"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Food and personnel attitude."

Punti negativi: "Boarding was terrible, like they never done that before. They do not offer even just a glass of water- nothing."

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti positivi: "Cabin crews are kindley attended."
Punti negativi: "It's O.K. with good price."

Punti positivi: "Nothing. Iberia wouldn’t let me on the plane."
Punti negativi: "Iberia could have checked us in and if we had been unable to get on that particular flight could have put us on a different flight instead of just telling us we were out of $360 and we would have to pay full price for a new ticket."

Punti positivi: "Flying these days is as bad as it gets. We made it, that is what I liked."
Punti negativi: "Had bought a ticket that allowed me to check in a suitcase and to chose my seat. The choosing part does not happen as Iberia chooses for you the day before the flight and tells you you can change what they chose but for a price. Seems deceiving. Flight attendant on flight was rude to me and others."

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "Entertainment was ok, had holl rodarte options and good variety"
Punti negativi: "Seats are hard, no leg space, no elbow space, the upright is 90degrees. The crew is not helpful, to the point and act like they are doing you a favor by being there. In one instance the attendant told a passenger "you can move your bag, or I will move it for you." To another passenger, without prev"

Punti positivi: "Nothing special."
Punti negativi: "The seats are awful."

Punti positivi: "Food was pretty good."

Punti negativi: "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"

Punti positivi: "seat empty next to me"
Punti negativi: "food, flight attendants"

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti negativi: "they do not offer even water with no pay"

Punti positivi: "Low cost and they were on time."
Punti negativi: "I am under the impression that any international flight exceeding 6+ hours are supposed to serve food. This was not the case. Food was only served to people who had ordered it. Not even a glass of water was served."

Punti negativi: "At the checking counter they couldnt find my tickets reservation. Took forever to check in."

Punti positivi: "Saving grace: movie selection much better than expected. Food a bit better than expected (in the world of airline food). Crew capable & nice enough. We got to our destination on time, so at least there’s that."
Punti negativi: "Boarding @ JFK was a joke. That part of airport is currently under construction, so massive # of ppl & not enough room for everyone. Once on plane, all reasonably good until we reached altitude & settled in for the evening. At that point, for some reason the heat came on between rows 39 & 46 (we were in row 45) & was on all. night. long. on an overnight flight. Crew was baffled & didn’t know how to fix. I was melting & miserable — impossible to sleep. Cramped, basic economy seats. Awful experience."

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti positivi: "excellent"

Punti positivi: "Flight was short."
Punti negativi: "Did not have any leg room. Could not get my knees and legs into the seat area."

Punti positivi: "I never got on this flight."
Punti negativi: "I was at the airport more than 2 hours ahead of my flight time. By the time I made it through check in, security, and immigration, I was already cutting it close. A random security check right at the gate made me miss my flight. There were no timely options to re-route my flight unless it was at a fee of over >$2,000. Horrible, stressful, experience."

Punti negativi: "Layovers are what makes the flight bad."

Punti positivi: "The entertainment system is pretty good. Touch screens work great, and you can charge your phone. The plane itself is fairly up-to-date, and the headrest is adjustable and very comfortable."
Punti negativi: "I am 6' / 183cm and 210lbs / 95 kg. The seats are quite narrow, and little legroom. I don't think I'll fly them again."

Punti positivi: "Nice staff"
Punti negativi: "Tiny seats. Dirty and old plane. Vueling"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti positivi: "Great deals and nice crew! Patient and helpful."

Punti positivi: "fast boarding"
Punti negativi: "food is expensive"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti positivi: "Nice newer plane Both USB and power ports"
Punti negativi: "There was a horrible stench of sewage much of the flight Meal choices were very limited Entertainment was pretty limited The wifi has a 200 MB limit -- I blew threw it despite spending 30 Euros -- that's never happened to me before One of the flight attendants was really out of it"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti positivi: "crew members were nice."
Punti negativi: "They switched someone into my seat and didn't give me a new seat. It was very hot in the airplane making it very uncomfortable. They also forgot to take my tray before landing and I had to hold it in my lap."

Punti negativi: "Baggage lost is constantly a problem with Jerez Airport!"

Punti positivi: "The AA Tampa crew need to train the IB crew on customer service"

Punti positivi: "Crew are helpful"
Punti negativi: "The tight space especially in seated with a big lady and inconsiderate person in front of me"

Punti positivi: "The crew is excellent"
Punti negativi: "My luggage didn’t make it to Madrid"

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "Aircraft is comfortable (A340-600)"
Punti negativi: "One of the flight attendants was rude."

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti positivi: "We flew like we were on a business class service, excellent crew, nice offer of meals, comfortable seats and flawless journey. If you are given the chance to upgrade to Premium, do it."
Punti negativi: "Short selection of subtitles for videos. Catalogue not bad but could be improved"

Punti positivi: "The amability of the crees"
Punti negativi: "All was excellent"

Punti positivi: "Crew entertainment food."
Punti negativi: "2 hours late. Missed connection in Madrid. Waiting 4 hours for next flight."

"By far one of the worst airlines I’ve ever had to deal with. Customer service is very poor. Stay clear of any airline you cannot get a hold of a real person to help with your problem."

Punti positivi: "Pulizia e personale"
Punti negativi: "I prezzi Dell caffè ☕"

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "La divisione prima del imbarco in base ai nr dove ci si siede e poi ci hanno messo su lo stesso autobus"

Punti positivi: "The plane was spacious and air conditioned."
Punti negativi: "We were not informed about how our luggage needed to be transferred to an entire building 15 min away."

Punti negativi: "Baggage Claim in Barcelona. Waited 45 minutes before baggage arrived, that combined with flight being 30 minutes late made running to catch a connecting flight which was in a different terminal requiring a shuttle bus ride to get there."

Punti positivi: "Boarding was smooth and everything was on time"

Punti negativi: "A mechanical malfuntion caused our takeoff to be over 2 3/4 hours late. I had a scheduled 4 hour layover which wasn't enough and missed my USA connection. Had to pay another $2500 x 2 for return flight to make a wedding Same happened on arrival. 2hr delay Going back in 2 weeks. Trying Europa Air"

Punti negativi: "Check in was not available and had to fly standby despite having reservation."

Punti negativi: "This is a budget airline. It was a decent plane, the crew was very friendly. Being a budget airline, food on board has to be purchased separately. There is no entertainment on board. The seats didn’t recline. Overall it was good value for your money."

Punti positivi: "The crew, welcoming, timing"

Punti negativi: "There was nothing about the trip to like. I still have not made it to Agadir. The flight in Denver was delayed two hours, causing my family to miss all connections. This I turn required me to fork out $1000 additional to make it to my final destination."

Punti positivi: "Crew was very professional and styled with poise."
Punti negativi: "Seat recline"

Punti positivi: "As expected for a budget flight."
Punti negativi: "Even though it's a budget flight, I feel water should still be available to passengers free of charge."

Punti positivi: "Good timing, efficiency"

Punti positivi: "Sedile molto comodo x un low-cost."
Punti negativi: "Check-in online non disponibile per la tratta SPU - FCO."

Punti negativi: "Huge delay and very disorganized boarding"

Punti negativi: "Didn’t take the flight"

Punti negativi: "Lo spazio tra i sedili!!!!"

Punti positivi: "Nulla, mai viaggiato cosi male! Non si tiusciva a stare seduti!!!! Sedile scomodo e non c’era spazio per le gambe!!!!!"
Punti negativi: "Allargare lo spazio per le gambe anche solo di pochi centimetri!"

Punti positivi: "Trying to be the worlds worst airline. They get my vote. With totally mixed up gates many missed flight. Airline didn’t care"
Punti negativi: "Everything"

Punti negativi: "Pagata la priority mi trovo nella fila 3 gruppo imbarcato per ultimo! Inaccettabile"

Punti negativi: "Far pulire bene bagni e posti a sedere pieni di carta nel pavimento, briciole ed acqua sui sedili nonché cibo anche nelle cappelliere"

Punti positivi: "Il check in rapido Il personale super educato e simpaticissimo"
Punti negativi: "La pulizia dell’aereo Non per me, ma io non avevo acquistato il prioritario però sono stato imbarcato davanti a quelli che erano prioritari quindi hanno mischiato tutti e chi ha pagato per il servizio Priority era proprio arrabbiato"

Punti positivi: "il sedile decisamemte scomodo e di dimensioni ridotte"
Punti negativi: "praticamente tutto"

Punti positivi: "Estuvieron ok"

Punti positivi: "DA Barcellona è andato molto bene e atterrato in anticipo"
Punti negativi: "Da milano è partito con 40 minuti di ritardo e arrivato con 30 minuti di ritardo. Inoltre il personale all'ingresso del volo era scontroso e poco professionale"

Punti negativi: "chairs can't go backwards and are very thin. unpleasant experience for a 4 hours flight..."

Punti negativi: "Scadente"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono state date le disposizioni di sicurezza a bordo. Non ho ricevuto nulla di ciò che ho chiesto agli assistenti di volo durante il loro passaggio. Il volo ha tardato di un'ora. L'atterraggio è stato il più spaventoso in oltre 20 viaggi compiuti ad oggi. Da dimenticare."

Punti negativi: "Da anni lo sciopero ha un'importanza sociale; si sciopera per creare disagio e quello che hanno indetto i piloti Vueling ha creato il massimo del disagio. Bene notare che non è con loro che bisogna prendersela, ma con la compagnia che si è rifiutata di avvertire il ritardo di 4 ore e che ha fatto stare centinaia di passeggeri ad aspettare di capire se e quando saremo rientrati. Lo sciopero deve creare disagio soprattutto a una società, non a dei cittadini. Considerando che alla parola "rimborso" nessuno del personale Vueling ha saputo rispondere, mi chiedo: la prossima volta scioperiamo noi per creare disagio ai piloti? Ovviamente scherzo, ma ogni volta che viaggio con vueling succede qualcosa."

Punti positivi: "La impiegata del frontdesk era cortese e aveva molto interese per aiutarmi nel mio caso, perché portavo molto bagaglio"
Punti negativi: "Portavo una chitarra"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Pay for all, it's ridiculous for the price of the ticket"

Punti negativi: "Most Vueling flight that I take are delayed"

Punti negativi: "Ritardo aereo e ritiro bagagli assurdo"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Attesa valigia imbarcata"

Punti positivi: "Glad I paid for the emergency aisle. A long flight with plenty of leg room."
Punti negativi: "N/a"

Punti negativi: "We had to wait for someone... Couldn't leave with out them. Departed an hour late."

Punti negativi: "Come sempre Vueling ha fatto ritardo e questa volta abbiamo pagato un supplemento alla compagnia di affitto auto"

Punti positivi: "It was easy. Very cheap. On time."
Punti negativi: "Seats are not great. But you get what you pay for."

Punti negativi: "Worst experience I've ever had. I've been traveling for years but never experienced an airlines this unprofessional. I have received 4 emails which all said my flight had a 3 hour delay but did not notify me it will be on time until 20 minutes before departure from Barcelona. Of course, I Went to the information desk to see if they can still board me on the flight but they said no although it still didn't leave. They charged me 115 Euros a ticket but ONLY accepted cash. I was not flying alone and it didn't carry hundreds of euros with me. I had to wait hours just for the exchange to open. The crew at the information thought this was hilarious by the way, particularly the supervisor who had an extremely cheap red hair dye who refused to give me her name then put a scarf over her name tag to hide it. After I thanked the man who was helping me, she naturally yelled from across the information desk "HE SHOULDNT DO THIS!!!!" ... I said thank you? NEVER FLY THIS AIRLINES! I hope they get their act together before this airlines goes out of business!"

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "vueling is the worst airlines ever"

Punti negativi: "Flights notoriously late Staff useless Service inexistant No information provided Avoid Vueling"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Delayed by almost 4 hours with no communication. By the time we found out we could get a meal voucher it was too late"

Punti positivi: "rapporto prezzo/qualità"
Punti negativi: "L'orario del volo"

Punti positivi: "Booked though kayak selected hold in bag was forwarded to Expedia .. did the same thing Selected a price that included check in bag when was given a choice and I get to vueling the charge me 40€ Was on the phone woth. Expedia 3 hours first to make sure the ticket was right cause I didn’t get email coformation and that the bag is included Then another 2 hours after I was charged the 40€ I hate kayak I hate expwrdia never again never ever again"
Punti negativi: "Kayak"

Punti positivi: "Aircraft cabin comfornand cleanliness"
Punti negativi: "The whole booking experience and costs incurred in our 4PAX booking. Should cost €350 and went to almost €800 when we changed start of trip by one day even though we booked weeks in advance."

Punti negativi: "Malissssssssssssimisssssimo"

Punti positivi: "crew excellent and after much discussion they performed miracles"
Punti negativi: "wife is disabled,told she had aisle seat,staff on board had to shift her 3 times,we were booked in together but sat apart on both trips,full marks to the cabin crew who really did a great job of moving people around but we had no help from last minute.com and less from the airline when we phoned in regard to my wifes mobility scooter.sorry its back to Easy jet."

Punti positivi: "Staff were fine, lovely to check in online and not have to worry"
Punti negativi: "Once onboard we sat for nearly an hour going nowhere"

Punti negativi: "Non ho gradito la totale non disponibilità del personale nei confronti di chi viaggia sola con bambini di circa 2 anni. Non e’ purtroppo la prima volta. Tutto è legato al singolo individuo facente parte del team a bordo. Ieri ben 2 sono stati pessimi."

Punti negativi: "Food and drinks for free"

Punti positivi: "Il viaggio è durato meno del previsto e ho passato un'oretta serena grazie al personale e al pilota che ha atterrato in modo eccezionale!"

Punti positivi: "Personale maleducato Durante volo chiacchierava e rideva in coda dato che aeromobile 1/2 vuoto"

Punti positivi: "personale"
Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "Il volo e stato un disastro io avevo tutti i documenti non mi hanno fatto partire"

Punti positivi: "Arrival Gate position in Seville was perfect for a quick exit."
Punti negativi: "The wueue for priorty boarding was twice the size of normal. Rip off."

Punti negativi: "Bags were soaken wet at arrival"

Punti positivi: "atterraggio"

Punti negativi: "Cambio per 3 volte del gate d"imbarco e raggiungere l'aereo a piedi con i 40 gradi di Siviglia"

Punti negativi: "Having to walk and wait is not the way to run an airline. We even paid extra for priority and there is no difference Ryan should learn from Southwest Airlines."

Punti positivi: "Crew was very nice!"
Punti negativi: "Amount of carry on bags were unclear and we got charged 50£ for having a second bag. This was very confusing and frustrating as we boarded. We were told it was for space but there was plenty of room for luggage."

Punti positivi: "Norwegian air caused us to miss the flight."
Punti negativi: "Making the damn flight."

Punti positivi: "Il personale gentile e disponibile"
Punti negativi: "Purtroppo era un continuo disturbo per l'eccellente lavoro di vendita del personale di bordo i sedili un po' stretti"

Punti negativi: "On arrival at Dublin Airport we had to wait outside for a period while they arranged to open a door to enter the building"

Punti positivi: "Personale accogliente"
Punti negativi: "La comodità di portare i bagagli in aereo senza pagare .....Come prima"

Punti negativi: "Plane was late as most Ryanair flights in the afternoon are expected to be."

Punti positivi: "Personale gentile"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Sedili, spazio fra i sedili, regole bagaglio, scelta dei posti, tariffe extra e supplementi."

Punti positivi: "Rapidità nell'imbarco"
Punti negativi: "Servizio clienti"

Punti positivi: "Nothing they charged me an extra 55 euros since i couldn't checkin online."
Punti negativi: "Ryanair has hidden fees and customer service is very poor"

Punti positivi: "Puntualità."
Punti negativi: "Pulizia a bordo."

Punti positivi: "Not a lot very basic"
Punti negativi: "Now I know the meaning of Cattle Class"

Punti positivi: "Rapido"
Punti negativi: "Rumorisità eccessiva"

Punti negativi: "Atterraggio sono pessima. Mi sembra emergenza per atterraggio o usato automatico anche atterraggio."

Punti positivi: "Tutto bene a parte 45 minuti di ritardo"

Punti negativi: "ho pagato per un bagaglio, ma arrivato al banco imbarchi me lo hanno fatto ripagare nuovamente!"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"

Punti positivi: "Il prezzo del biglietto"
Punti negativi: "L'insistenza nel vendere i prodotti ryanair"

Punti negativi: "Volo partito in ritardo. Sedili piccoli"

Punti negativi: "La vendita di gratta e vinci"

Punti positivi: "Direct connection"
Punti negativi: "A 5 hour Ryanair flight is a terrible thing... Delayed 35 mins, kept the cabin lights on and sold fags for the whole flight, even though we took off at 8:30pm. They used the seatbelt light to keep people sat down during each trolley service - come on, it there’s turbulence, you don’t serve drinks. Oh and I don’t know why they are allowed to say “Low fares airline” as it clearly isn’t."

Punti positivi: "tutto perfetto"

Punti positivi: "Il personale di bordo era divertente"
Punti negativi: "Un po' stretto e troppo le cinture di sicurezza accese"

Punti negativi: "Lo staff"

Punti negativi: "Non mi hanno fatto entrare sull’aereo dicendoci che eravamo in ritardo anche se siamo arrivati 20 minuti prima della partenza al gate"

Punti negativi: "Being told off for bringing my duty free bottle of wine an drinking it mid flight. They ran out of wine on way over. I didn’t see anywhere where you can’t drink your own beverage??? Was quite embarrassing I have to say. I drank it anyway. What was I supposed to do with it??"

Punti negativi: "Un'ora e mezza per ritirare i bagagli Indecente"

Punti positivi: "Getting to my destination safely and getting the heck off their plane!"
Punti negativi: "Trip was Athens - Rome. We had an issue trying to check in online in Greece; it told us to bring our passports to the agent at the airport. We arrived at the airport 2 1/2 hrs before boarding time. After waiting in line the agent told us the check in was closed and we had to pay 55 Euros each JUST TO GET OUR BOARDING PASS. It’s paper with a bar code on it! And we had an issue checking in online. You’re supposed to check in with RyanAir 2 hrs before the plane leaves and we were 4 mins late by the time we waited in line and got to the agent. Nope, still had to pay for paper. Not to mention we had paid extra for priority check in at book. Sure felt like just a cash machine for them. Charge for water too. Awful awful company. I will never fly with them again."

Punti negativi: "Come al solito ritardo, attese lunghe prima dell imbarco e stipati come animali"

Punti positivi: "Boarding was straightforward"
Punti negativi: "The flight was delayed by 1hour and 45 minutes. Luggage arrived after waiting more than 30 minutes at the carousel"

Punti negativi: "Non mi è piaciuto perchè il volo era in ritardo di 1 ora è 25 minuti. Doveva partire alle 16:50 e invece siamo partiti alle 18:29"

Punti negativi: "I had to book my own flight"

Punti positivi: "Original price"
Punti negativi: "We were on vacation with our 3 year old and spent almost 5 extra hours in the Budapest airport which ate up most of our day. We were notified of the delay 5 minutes before we checked in and could have caught a cab later in the day and enjoyed our last day in Budapest."

Punti negativi: "Check in was chaos"

Punti positivi: "The crew was friendly and helpful."
Punti negativi: "The flight was delayed and even the crew seemed to be getting no information about it. Ryanair did nothing to compensate their passengers for a 2 hour delay."

Punti positivi: "No much good about this flight. Just the price."
Punti negativi: "Cramped seats, lousy service, no drinks, couldn’t understand flight attendant. Illiterate English. In short. Be prepared for a lousy trip but you get what you pay for."

Punti positivi: "Cheap cheap cheap!"
Punti negativi: "I find it incredibly ridiculous that a flight is half full and I’m deliberately seated away from my husband just so Ryan Air can make an extra £4 per seat. I get that they want to make money but that’s pushing it too far. I sat next to someone who was also traveling with someone else. That lady’s companion came back and told her the seat next to her was empty. By then everyone was already settled in. Is it really worth the £8 for two people? I’m sorry but that’s just petty."

Punti positivi: "Crew was great."
Punti negativi: "Carry on policy. They should just make everyone check bags at ticketing ans save us the drama of doing it at the gate."

Punti positivi: "Staff were good - even the cabin crew member who was still training was friendly and professional. Landing was incredibly smooth. The pilot also dealt very well with the turbulence and was able to predict it so the seatbelt sign already came on before any trouble."
Punti negativi: "Even by budget airline standards, Ryanair is mediocre at best. The chairs are uncomfortable for a 4 1/2 hour flight - manageable, maybe, for a shorter journey but not anywhere good enough for that length of time. Boarding took an unusually long time and even priority passengers were stood around waiting to get onboard a good 15 minutes or so after already having gotten into the jetway. Not to mention after landing, we were stood over an hour waiting for baggage because, for some reason, four different flights used the same carousel (and presumably only had one team getting baggage off all four planes) despite there being a second one free which I'm sure they could have easily used. Don't have four planes landing near concurrently if you don't have the facilities to deal with it. Ryanair is cheap, yes, but by the time you have to pay ridiculous amounts for things most other airlines consider normal (for starters, you can't even take a full size hand luggage bag on board without priority boarding), it adds up to being less "budget" than it would have been to fly with a higher end airline like British Airways and you'd have to be an idiot to choose Ryanair over a cheaper, higher quality, airline. Honestly, I have no idea how people choose Ryanair more than once in their lifetime."

Punti positivi: "Volo tranquillo e puntuale"
Punti negativi: "Hanno ricominciato col gratta e vinci"

Altre info su Iberia
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bologna e arrivano per Jerez de la Frontera

Le compagnie aeree che partono da Bologna e arrivano per Jerez de la Frontera hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bologna per Jerez de la Frontera

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bologna per Jerez de la Frontera

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bologna per Jerez de la Frontera

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bologna per Jerez de la Frontera

Prenota voli economici da Bologna a Jerez de la Frontera

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

25/2
ven
1 scalo
Ryanair
11h 55m
BLQ - XRY
27/2
dom
1 scalo
Ryanair
21h 05m
XRY - BLQ
25/2
ven
1 scalo
Ryanair
11h 55m
BLQ - XRY
27/2
dom
2 scali
Ryanair
28h 55m
XRY - BLQ
6/11
sab
1 scalo
Iberia
13h 15m
BLQ - XRY
8/11
lun
1 scalo
Iberia
14h 20m
XRY - BLQ
29/10
ven
2 scali
Ryanair
32h 55m
BLQ - XRY
1/11
lun
2 scali
Ryanair
27h 10m
XRY - BLQ
5/11
ven
1 scalo
Iberia
8h 30m
BLQ - XRY
8/11
lun
1 scalo
Iberia
14h 20m
XRY - BLQ
5/11
ven
1 scalo
Iberia
8h 30m
BLQ - XRY
7/11
dom
1 scalo
Iberia
14h 20m
XRY - BLQ
12/12
dom
1 scalo
Iberia
5h 30m
BLQ - XRY
15/12
mer
1 scalo
Iberia
9h 35m
XRY - BLQ
25/2
ven
2 scali
Diverse compagnie
9h 25m
BLQ - XRY
27/2
dom
2 scali
Diverse compagnie
28h 55m
XRY - BLQ
30/10
sab
1 scalo
Iberia
14h 15m
BLQ - XRY
31/10
dom
1 scalo
Iberia
14h 20m
XRY - BLQ
29/10
ven
2 scali
Diverse compagnie
24h 50m
BLQ - XRY
1/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
9h 35m
XRY - BLQ
26/10
mar
1 scalo
Iberia
13h 20m
BLQ - XRY
30/10
sab
1 scalo
Iberia
9h 40m
XRY - BLQ
25/2
ven
3 scali
Diverse compagnie
12h 35m
BLQ - XRY
27/2
dom
2 scali
Diverse compagnie
28h 55m
XRY - BLQ
30/10
sab
1 scalo
Iberia
14h 15m
BLQ - XRY
1/11
lun
1 scalo
Iberia
9h 35m
XRY - BLQ
29/10
ven
1 scalo
Iberia
6h 00m
BLQ - XRY
31/10
dom
1 scalo
Iberia
14h 20m
XRY - BLQ
29/10
ven
1 scalo
Diverse compagnie
21h 55m
BLQ - XRY
1/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
7h 10m
XRY - BLQ
29/10
ven
1 scalo
Iberia
6h 00m
BLQ - XRY
1/11
lun
1 scalo
Iberia
9h 35m
XRY - BLQ
6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
11h 05m
BLQ - XRY
7/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
8h 55m
XRY - BLQ
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

22/10
ven
2 scali
Ryanair
38h 10m
BLQ - XRY
22/10
ven
3 scali
Diverse compagnie
32h 45m
BLQ - XRY
29/10
ven
2 scali
Ryanair
32h 55m
BLQ - XRY
25/2
ven
1 scalo
Ryanair
11h 55m
BLQ - XRY
19/11
ven
1 scalo
Ryanair
11h 55m
BLQ - XRY
25/2
ven
2 scali
Diverse compagnie
9h 25m
BLQ - XRY
19/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
45h 35m
BLQ - XRY
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
12h 15m
BLQ - XRY
22/10
ven
1 scalo
Iberia
13h 20m
BLQ - XRY
25/2
ven
3 scali
Diverse compagnie
12h 35m
BLQ - XRY
29/10
ven
1 scalo
Vueling
21h 55m
BLQ - XRY
31/12
ven
1 scalo
Iberia
13h 15m
BLQ - XRY
3/12
ven
1 scalo
Iberia
13h 15m
BLQ - XRY
25/12
sab
1 scalo
Iberia
4h 35m
BLQ - XRY
26/12
dom
1 scalo
Iberia
16h 05m
BLQ - XRY
27/12
lun
1 scalo
Iberia
8h 30m
BLQ - XRY
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe