Trova voli economici da Bologna per Dublino

BLQ - DUB

Trova voli economici da Bologna per Dublino

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Dublino. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Bologna (BLQ)
Dublino
ven 3/12
ven 10/12
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Bologna - Dublino

Bassa stagione

gennaio

Alta stagione

dicembre

Prezzo medio andata-ritorno

117 €

Buona offerta andata-ritorno

96 €

Buona offerta solo-andata

97 €
Il periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 56%.
Il periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 29%.
(media delle ultime 2 settimane)
o meno
o meno

Quando prenotare voli da Bologna per Dublino

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 97 € o meno sola andata e 96 € o meno andata e ritorno.
  • Il volo più economico da Bologna a Dublino è stato trovato in media 64 giorni prima della partenza.
  • Prenota almeno 4 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di novembre, dicembre e gennaio sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è gennaio.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 86% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Bologna per Dublino

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Bologna per Dublino a causa del COVID-19?

Quanto dura un volo da Bologna per Dublino?

Quanti voli vi sono tra Bologna e Dublino?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Bologna per Dublino?

Quali compagnie aeree volano più spesso tra Bologna e Dublino?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Bologna per Dublino?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Bologna per Dublino?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Bologna per Dublino?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bologna per Dublino?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Bologna per Dublino?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Bologna per Dublino?

5 principali compagnie aeree con voli da Bologna Aeroporto Guglielmo Marconi a Dublino

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Valutazione complessiva sulla base di 23.404 recensioni
7,8
Imbarco
7,8
Comodità
8,2
Personale
8,0
Divertimento
7,9
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti negativi: "AWFUL CREW. NEVER FLY. NOT CLEAN. NOT NICE."

Punti positivi: "it good but the food should be better"
Punti negativi: "don’t know"

Punti positivi: "La possibilità di scegliere il posto a sedere, la gentilezza e un pochino di wifi gratis"

Punti positivi: "Seat not comfortable at all... no TV.... sounds bizarre from the plane.... I was scared all the time"

Punti positivi: "They were helpful"
Punti negativi: "The entertainment services on the plane"

Punti negativi: "More space and room seating"

Punti positivi: "One on the plane, the flight was fantastic! Great service and food. Comfortable for a long-haul flight. Very modern aircraft with nice entertainment system. Overall great experience."
Punti negativi: "Scheduling! We were 4 hours delayed after I had already had a flight cancelled that day. And this 4-hr delay caused me to miss my connection. Turkish did take good care of me in Istanbul, though it was a very slow process to get a hotel with them. Also, my bags missed the connection somehow."

Punti positivi: "I cancelled flight and you charged full amount as cancellation amount."
Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "Personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap."

Punti positivi: "Il personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap."

Punti positivi: "Personale eccellente."
Punti negativi: "La lingua Italiana non si trova da nessuna parte, grosso handicap"

Punti positivi: "Good food great service friendly staff also flight was 30 minutes delay we landed our destination on time they make time on the air. I always flight with Turkish airlines I recommend to any one I"

Punti negativi: "This flight seems to be overbooked a lot! Why does Turkish Airlines let this happen so often? Had the same situation on my way to Istanbul. It just takes sooo much time and everything will be delayed and people get angry all along...."

Punti positivi: "Check in process, helpful ground crew and airplane"
Punti negativi: "Comfort of seats are horrible for a trip so far, they need more cushion."

Punti positivi: "I liked everything, from the inflight catering, check in, etc! I had to cut short my trip to Istanbul due to a family issue- they couldn’t do enough to facilitate a flight home at short notice at a minimum cost and most importantly expedited my return with the minimum of hassle- thank you Turkish!"
Punti negativi: "No negative points to make."

Punti negativi: "My taxi crashed on the way to Izmir, I missed my flight to Istanbul and my connection to Dublin in still stuck in Istanbul"

Punti positivi: "As always from Turkish Airlines, you get good service even for a relatively short flight. Puts other national carriers to shame."

Punti positivi: "Good movie selection and food, crew were very friendly."
Punti negativi: "I felt very cramped in my seat and it was hard to not slide out or to the side."

Punti positivi: "everything"
Punti negativi: "nothing"

Punti positivi: "Turkish is always consistently excellent"
Punti negativi: "I liked everything. They are very accomodating towards passengers with special needs."

Punti positivi: "Crew was great. Good selection of movies too."
Punti negativi: "The flight itself was fine, but what has been a horrible pain has been trying to get refunded for an accidental double booking."

Punti positivi: "Polite crew, comfortable enough"
Punti negativi: "Pack a meal and don’t rely on the airport at Istanbul for a grab and go meal beyond prepacked sandwiches. No options for lactose-free meals beyond the potato chips at the bar. In-flight food was awful- we had the no lactose meals."

Punti positivi: "crew was excellent."
Punti negativi: "internet should be free, not wine. cabin temperature erratic and cannot adjust individual air flow. seat space is small. Pity the window seat occupant who cannot go to WC, blocked by two other sleeping passengers on a 12 hour flight."

Punti negativi: "Not enough movie varities."

Punti negativi: "Valigia non consegnata a causa del ritardo del volo precedente; la compagnia aerea non ha fornito spiegazioni sull'accaduto, ne tantomeno provveduto ad offrire assistenza, amenity kit o rimborsi per il ritardo sulla consegna del bagaglio, avvenuta ben oltre le 24 ore."

Punti negativi: "Ritardo di oltre 45 minuti, perdita della coincidenza, riprogrammazione del volo lenta e difficoltosa, nessuna assistenza fornita."

Punti negativi: "La totale mancanza di assistenza da parte del personale di bordo e di terra per la risoluzione di disagi peraltro causati dalla stessa compagnia; il tono scocciato con cui rispondevano alle domande/richieste di chiarimenti/richieste di assistenza. Voli costantemente in ritardo che hanno causato, perciò, la eredità di coincidenze aeree con conseguente blocco a terra per un giorno. Bagaglio non arrivato contestualmente con il volo sul quale si è viaggiato. Impossibilità di ottenere un upgrade in classe business nonostante la richiesta di pagare - com'è ovvio - la differenza. La motivazione per questo diniego non solo non è stata fornita ma soprattutto c'è stato un continuo scarico di responsabilità da uno all'altro... Pessima esperienza"

Punti positivi: "food"
Punti negativi: "my seat was uncomfortable"

Punti negativi: "they lost my lagge and I been in JFK airport waiting over 2 hours I am soo upset it is a very bad experience I hope they found my stuff"

Punti negativi: "It's 100 degrees in the cabin. No one is communication and we have been waiting for a gate assignment for 2 hours. This flight should be refunded."

Punti positivi: "Crew friendly and accommodating."
Punti negativi: "Much of food, esp mac and cheese, cold."

Punti positivi: "Super friendly - and fantastic entertaiment!"
Punti negativi: "Security and bags checks returning were awful about 4 between airport doors and airplane. Must be a way to clean the process up some."

Punti positivi: "The food was good and the entertainment selection was good."
Punti negativi: "I landed in Istanbul for a 19 hour layover. I previously made arrangements to stay at an Airbnb nearby. I was made aware that a Visa is required while attempting to go through passport control. I had to leave the line I spent 30 minutes waiting in to go get a Visa for 25 Euros. I was never informed of this requirement by Kayak or Turkish Air. It was a very frustrating experience and an added expense for which I expect to be reimbursed."

Punti positivi: "Ho viaggiato con diverse compagnie aeree compresa Emirates e thai e devo dire che anche questa è una ottima compagnia... Forse un punto in meno sul cibo ma tutto sommato è un ottima compagnia.. Puntuale.. Servizio ottimo e atterraggi fantastici... Bravi i piloti!!"
Punti negativi: "Come detto un punto in meno sul cibo... Tutto il resto ottimo."

Punti positivi: "Over all Turkish airlines is a class airlines"
Punti negativi: "can't think of anything I didn't like about my flight"

Punti positivi: "Comfortable and nice people"

Punti positivi: "Turkish airlines had great food, were very accommodating, the seats had plenty of space, and it was an overall great experience. I will definitely fly with them again!"

Punti positivi: "Overall services include catering. Flight attendants were very kind"
Punti negativi: "Limited leg space. Boarding process at Mumbai airport was very bad, not at all systematic and arranged."

Punti negativi: "The flight was cancelled so that's it!"

Punti positivi: "Everything was great , food, crew , fly, time..... thank you for a great experience ...."

Punti negativi: "Boarding by bus Staff did not enforce priority lane for business and star alliance GOLD Waited long time in the bus"

Punti negativi: "Very friendly staff if istanbul airport was organized this airline is better than emirates"

Punti negativi: "Forced me to take beed as Chicken wasnt available. Very reluctant to arrange for an alternative option, and this is after they were already running behind on serving dinner."

Punti positivi: "Beautiful jet. Fine pilots. Wonderful flight. The flight crew were great. Thank you team Trurkish airlines for a safe and memorable flight. God bless everyone! Christos"

Punti positivi: "The food was very good. The movie selection was outstanding"

Punti negativi: "I asked for sugar 3x before finally getting it (1 hour), but by then the coffee was cold and I had to request a new one and wait another 10 mins :)"

Punti negativi: "Outstanding customer service"

Punti positivi: "Check in was.quick and efficient in Venice ..for a short flight they served a nice meal complimentary"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Flight was cancel due to problems in Turkish government. The rescheduling of the new flights were "all lies" From Naples to Munich was ok, but the flight from Munich to Dubai was not confirmed (even though I had a printed ticket). Emirate airlines refused to take us and I was stuck in Munich all night, waiting for new reschedule. Horrible experience. I will avoid Turkish airlines in any of my future flights."

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti negativi: "Even though it is a short flight, it would be nice to receive at least drinks offered"

Punti positivi: "Boarding was crazy and confusing. Ground crew poor communication and rude"

Punti positivi: "Same as other answe"
Punti negativi: "Same"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "the flight was well organized, the service appropriate, and the travel smooth and on time."
Punti negativi: "the seat did not recline. the touch screen for movies and albums was not working reliably."

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti positivi: "Free wine!"

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "Seats were spacious and they fed us on the flight."
Punti negativi: "In flight entertainment."

Punti positivi: "Crew good, food good, plane clean"
Punti negativi: "Temperature on plane was warm."

Punti positivi: "Everything was good."
Punti negativi: "No major complaints."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti positivi: "Lufthansa will always be my choice airline. Their staff are nicely dressed, accommodating and well mannered."
Punti negativi: "On this trip back to Dublin, our flight from Munich to Dublin was delayed for over two hours. It would be nice for Lufthansa to at least offer the passengers something to eat or drink while on board waiting for such a long time."

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti negativi: "Flight was delayed"

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "The crew again was great. The cheese sandwich was also excellent. I wasn't expecting a sandwich on a 2 hour flight and this was a welcome surprise."
Punti negativi: "Boarding took a long time, but that was a product of having to bus everyone out to the plane for boarding. They also crammed way too many people onto the bus. Would have been more efficient to load quickly and go as another bus was already waiting."

Punti positivi: "airplane comfortable"
Punti negativi: "luggages were split and still lost can not find at the mean time"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti negativi: "1. The flight's gate is in an area of the terminal without amenities, and there is no indication one is entering a dead zone. 2. We boarded on time, and then sat for two hours (due to weather), which made an eight and a half hour flight feel like ten and a half hours."

Punti positivi: "It was a short flight."
Punti negativi: "I was allergic to ingredients in the in-flight meal. There were no additional options left by the time food got to me. The crew was indifferent about my allergy and seemed offended when I returned the food uneaten."

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti negativi: "Boarding at Bologna was a nightmare. The Check-In lines opened late; the number of desks open was limited; took over an hour to check in for flight"

Punti negativi: "Plane came in late and I miss my connecting flight to New York. I had to stay over night in Frankfurt, and fight to get room and meals services, due to their mistake!"

Punti positivi: "friendly service"
Punti negativi: "no head support"

Punti positivi: "It was NOT Lufthansa. It turns out it was a United flight. Fortunately they now have individual screens with individual options of what to watch like on other airlines. They did have my special meals as I ordered them. I sat next to a wonderful young couple from Finland. That made the journey interesting and pleasant."
Punti negativi: "I really thought I booked a flight with Lufthansa,which I far prefer than United. They do better with beverages, (Perrier, Pelegrino instead of club soda, better special meals, better model airplanes). I am going to have to figure out how to get a Vegan eal that is not spicy. When I order Hindu Vegetarian it is always too spicy. United also doesn't get it and still gives people cheese or something like potato salad obviously made with mayonaise, and some spread that is either butter or margarine on a sandwich."

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "everything"

Punti negativi: "50 minutes late"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Nice to be on a full service airline for once"

Punti positivi: "Great flight and a super smoth landing in strong southerly winds."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

Punti positivi: "I like the crew and their service, the food was amazing speacially the vanilla cheese cake desert was on point, loved it. I loved the “my flight “interaction on the screen and the different view of the plane, cockpit view, left, right etc.. amazing feature."
Punti negativi: "The seat could have been much better as far as reclining and space. Overall I loved the flight."

Punti negativi: "This airline charges for everything, and after you pay once, they try to charge you again, and again, and again (four different people tried to charge me 4 different times for my two checked bags). And they lost the record of my payment, so I had to show 4 times the Amex receipt showing that I had paid before. It took 45 minutes and 4 non receptive agents for me to get my luggage checked. British Airways is significantly better."

Punti positivi: "More leg room"
Punti negativi: "Space"

Punti negativi: "Seat recline was broken- wouldn’t hold position."

Punti positivi: "Na"
Punti negativi: "They have a terrible communication problem, they never communicated why the flight was late, they never communicated what they were doing or what was happening. Bad customer service. Bad communication with the client. They told us when I asked several times that we would not lose our connection and that everything was fine and that was not the case. We lost the connection. No one told us anything. Another problem was that the girl in the boarding process removed the suitcases tickets from the boarding pass and did not want to return them, and held it without any cause. The flight staff went looking for us. Pretty sad and disappointed by their service. I understand that they were causes outside the airline but must communicate to the client. They cannot remain silent and say nothing."

Punti positivi: "Crew attentive. The delay was due to airport conditions in FCO, cannot be blamed on Air France."
Punti negativi: "Food. For a 2-hour plus flight, from 11am to 1:30pm, we got 20gr pretzel sticks. This is ridiculous. Don't pretend you are not low-cost! Formerly, before the Joon failed (thank God) venture, Air France had real sandwiches around that time of the day on that line."

Punti negativi: "Boarding (by bus) was a total chaos. I had to stand for about 50 minutes, either on the crowded bus or, after climbing with great difficulty three flights of stairs to a high jet-bridge (I am 76), standing there forever with 200 persons waiting to get access to the plane. Totally unacceptable. They started the boarding process early (50 minutes before departure), but passengers were allowed to actually board the plane at the time it was supposed to take off."

Punti positivi: "More space in business class (777-300) than many other airlines."
Punti negativi: "Entertainment very limited. No adjustable air vents in this aircraft"

Punti positivi: "Check in agent extremely helpful and friendly."
Punti negativi: "Not boarding on tarmac via bus. Sandwich - tartar sauce and “chicken” - with two quarter sized pieces of meat was terrible."

Punti positivi: "Well trained, professional, highly efficient flight attendant, and what is more important, in good mood during the whole the flight"
Punti negativi: "The mobile application Air France didn't know the city or airport Dubai. Often same thing happens on the android application work Sheremetievo airport in Moscow"

Punti positivi: "The whole crew is so kind"
Punti negativi: "Delta made my whole first flying experience the best."

Punti positivi: "Crew very professional"
Punti negativi: "Boarding was a little confusing"

Punti negativi: "Sedile scomodissimo, bagaglio smarrito, é rimasto a Parigi dopo la corrispondenza !!! Pessimo servizio"

Punti positivi: "ok"
Punti negativi: "spazi cibo"

Punti positivi: "Aereo partito abbastanza in orario, arrivato cmq in anticipo. Sedili adeguati con discreto spazio per le gambe. Snack e bevanda anche su volo breve (1:40)"

Punti positivi: "Perfetto."

Punti negativi: "Surprised one flight that from what it looked to be, once flight took off a older couple came out of the cockpit are and took a seat in business class. I thought I had seen someone in civilian clothes setting in a area right behind the pilots chair. They did return to cockpit area near end of flight"

Punti positivi: "Friendly attendants, entertainment variety"
Punti negativi: "Comfort, food could have been better."

Punti positivi: "Upgrade in business class da premier economy"
Punti negativi: "La puntualità, il volo è partito e arrivato in ritardo di 45 minuti"

Punti positivi: "crew was wonderful, great food, quick boarding"
Punti negativi: "cant think of anything"

Punti positivi: "Good food and crew"
Punti negativi: "Plane was old and seats were super tiny. Even an average guy would be uncomfortable in it. Can’t sit in one spot for longer than 15 min without getting sore."

Punti positivi: "Nice staff. Flight on time."
Punti negativi: "Bus to plane. Long walk to terminal upon arrival. Long Liong customs line?!!??"

Punti positivi: "Volo breve, ma aereo puntuale sia alla partenza che in arrivo."
Punti negativi: "Ho trovato un po' squallido il terminal 2G da cui e' partito il volo. Negozi distanti dal terminal e mediocri. Al terminal vero e proprio non so nemmeno se c'erano le toilettes."

Punti positivi: "Ottimo sia il tempo di imbarco che la puntualita' in partenza ed in arrivo. I sedili della economy sono sempre piuttosto piccoli e con poco spazio per le gambe, specie se sei piu' alto di 1.80 m."
Punti negativi: "La selezione di film e' abbastanza ridotta, soprattutto quelli in lingua italiana. Mi ha lasciato perplesso la scelta di passare un pasto alle ore 16 ( relativamente alla localita' di partenza) dopo aver fatto l'imbarco alle 13 e con un pacchetto di cracker nell'intervallo. Non c'e' stata cena."

Punti negativi: "make passengers from Nigeria to feel respected and important. Imagine no entertainment in the aircraft in addition to a very poor food."

Punti negativi: "The fligh Washington delay more than a hour"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Horrible delay. I got letd to my next flyight. The airline stuff didn’t assist me at all and didn’t wanted to help me getting to my next flight. Horrible"

Punti positivi: "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind. We are playing was OK but it could’ve been cleaned a little better before we got on board."
Punti negativi: "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind."

Punti positivi: "Liked the transfer"

Punti negativi: "Necessita inesire nel questionario la possibilita N/A"

Punti negativi: "La sufficenza della hostess nel servire il pranzo e la non conoscenza dei vini che serviva, servendone uno per l'altro, peccato, perche la carta vini era di ottimo livello."

Punti negativi: "Na"

Punti positivi: "The size of the plane was nice. They had a good move selection. The vegan meal I was given was great."
Punti negativi: "It was loud, cold, the food was just okay at least my vegan meal was the bomb but it would have been better had when we booked the flight it allowed me to also choose this option for my husband. Since he is vegan as well."

Punti negativi: "Told us to get in line for boarding and review our tickets and then made us stand there for 75 minutes before boarding."

Punti positivi: "Fast and efficient boarding and friendly and efficient staff. Landed 15min ahead of schedule."

Punti positivi: "Quiet! No noise-canceling earphones needed. Delicious food."

Punti positivi: "From the boarding, to the friendly hostesses to the food and the business class seat, I was impressed all the way. My first time to fly Air France business to the US and it was great. I recommend it!"
Punti negativi: "I just expected better toilet bag for business but what was given out was just basic."

Punti negativi: "Flight was delayed by 1h30min, so we arrived very late"

Punti negativi: "Leg space."

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Per imbarcare un passeggino un'Odissea al Charles de Gaulle 2, con personale di terra scortese ed inaffidabile e un giro dell'aeroporto per trovare dove imbarcarlo. Davvero pietoso. Personale di volo affabile e cortese, atterraggio non morbidissimo. Panini al formaggio di capra e lamponi incommentabili."

Punti negativi: "Please see comments above about this flight."

Punti positivi: "It was quick, very good space in premium economy. Good and friendly service. The food was better than expected"
Punti negativi: "The crew did not announce the score of soccer cup semi final between Belgium and France"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto. Dall’imbarco alla sbarco, Air France e’ una schifezza unica."

Punti positivi: "It was ok fligh"
Punti negativi: "Food was not so good"

Punti positivi: "The friendliness and courtesy of the staff."
Punti negativi: "One piece of my luggage was left behind in Paris."

Punti negativi: "Peccato che arrivi allo scomodissimo terminal G dell’Aeroporto Charles de Gaulle."

Punti positivi: "Standard on most parts with pleasant staff"
Punti negativi: "Flight was 1/2hr with poor pre-flight communication on the topic. Food wise, the chocolate cookie was better than nothing...but a little savory snack would have been nice."

Punti positivi: "Nothing... and we were late which made me miss my connecting flight and I wasn’t reimbursed because it was with a different airline"
Punti negativi: "See above and the food was disgusting"

Punti positivi: "Very poor sound quality on the earphones. Made it very difficult to watch a movie and almost impossible to listen to music."

Punti negativi: "no vegeterian sandwiches very disappointed"

"+ Equipaggio sempre allegri e felici + Interno aereo nuovo e pulito + Buona attenzione alla disciplina anti-COVID - Partenza in ritardo inizialmente per problema staff, poi valigia da scaricare per passeggero mancante, finalmente per problema attrezzatura aeroporto. Una storia… - Postazione 26F molto ristretto con poco spazio per i ginocchi, bracce, sotto la sedia davanti. sono nella media per altezza (182cm) ma mi sentivo scomodo."

"The company did not know how to handle COVID bureaucracy efficiently or even correctly. We were asked to fill in four forms when only one is needed or even checked at all. I had to come in early to the airport, take a COVID test and then wait in the airport departure lobby for almost 1h to check in while waiting for the test results. Given that I spent a substantial amount to get a business ticket, I expected my time to be respected and to have business facilities made available. Once reached, the lounge now has an ordering system instead of self-service. The food was honestly disgusting, cold boiled rice without any salt and some "Spanish chorizo chicken" that had no chorizo and tasted like boiled chicken dropped in reheated tomato sauce. The plane departed one hour late. The business class seat was small, but comfortable. The company sent a boiler plate email apologizing which is something you appreciate the first time and it becomes grating when you get more than one per week."

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "Quick and Friendly Staff"
Punti negativi: "Flight was wonderful, landing a little rough"

Punti negativi: "I missed my international connection because flight was three hours late."

Punti negativi: "Unbelievable waste of time and gross inefficient experience trying to get assistance service for a wheelchair abominable delays wrong numbers and general disconnection between ground services & personnel. No problem in New York with Delta no problem in Barcelona but London was a sad performance."

Punti negativi: "The flight was cancelled."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Volo in overbooking ho dovuto imbarcare i passeggini Cibo a pagamento Personale scortese"

Punti positivi: "Tutto bene"

Punti positivi: "L'hostess"
Punti negativi: "Private bus for business class would be better"

Punti negativi: "Getting through customs in UK and getting luggage tags to Dublin was a nightmare. Took over 2 hours, went through 4 lines to get luggage tags and given misinformation. Poorest travel experience in 40 years of traveling. Brits need to learn how to expedite processing."

Punti negativi: "Lo scalo del ritorno è stato troppo breve e a causato lo smarrimento del bagaglio . Inoltre un viaggio che dura un giorno intero deve comprendere almeno un pasto nella tariffa"

Punti negativi: "Scalo troppo breve al ritorno che ha causato lo smarrimento del bagaglio Un viaggio che dura un giorno intero deve almeno garantire un pasto incluso"

Punti negativi: "Tempo di off-boarding"

Punti negativi: "I film in italiano sono limitati"

Punti positivi: "Nulla, solo discomfort"
Punti negativi: "Accoglienza e puntualità"

Punti negativi: "Il ritardo di 1 ora per la partenza"

Punti negativi: "Il ritardo di più di un’ora della partenza è inaccettabile per una compagnia aerea come la BA"

Punti negativi: "The worst flight I took in years. A dated airplane, with seats uncomfortable and worn off, an inflight entertainment system that looked straight from the 90s. We had. 1:20h delay ( announced on board ) on departure as the engine had to be repaired and replacement parts installed."

Punti positivi: "Cleanliness of the plane, comfort on board"
Punti negativi: "Totally unpolite personnel at Heathrow airport. We were at the beginning of the line, but they forced us to check-in the cabin bag, asserting that the flight was packed and there was no space available. The girl that was checking our ticket didn't answer our questions regarding the reason, and told us to speak with her boss. Her boss told us pointlessly that our bag was chosen randomly. In the end, we had to put in a little plastic bag everything valuable we had in the baggage, though on the plane there was plenty of space available in the overhead lockers."

Punti negativi: "Finding out that I had to pay more for my bag."

Punti positivi: "Kind and caring staff"

Punti negativi: "Neppure un bicchiere d’acqua. Volo da 40 anni non mi era mai capitato."

Punti negativi: "Very disappoint as British Airways company. No difference with low costs companies."

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "Il volo con 45' di ritardo (una consuetudine guardando i giorni precedenti). All'arrivo ancora attesa all'interno del aeromobile, perché il terminal non era pronto. Nel 2018 è inaccettabile, i mezzi di comunicazione esistono e funzionano. Assurdo!"

Punti positivi: "Poco"
Punti negativi: "All'arrivo attesa all'interno del aeromobile (20/30', perché il terminal era guasto e non si trovava un' autoscala per scendere). Assurdo!"

Punti positivi: "Il posto"
Punti negativi: "Dormivo e non mi hanno avvertito della partenza ritardata"

Punti positivi: "I made it"
Punti negativi: "If I were a bit older or slower I wouldn’t have made plane. It is unfortunate I had two leg journey to Ireland. BWI - Heathrow- Dublin is a difficult journey with 1 hour layover. I nearly had to push old ladies out of the way to make connection. Very stressful and left headphones in haste to make flight. Not an enjoyable experience."

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "la difficoltà all'imabrco per l'eccesso di bagagli a mano. avrei oreferito un imbarco forzato in stiva per un certo numero di passeggeri (io ero gruppo 4 e probabile canditato ...) perchè troppe persone portano come secondo bagaglio item troppo grandi e invece di inserirli sotto i sedili li devono mettono nei comparti overhead. non ci sta più nulla! il personale èstato comunque premuroso e gentile (con con grande professionalità) riducendo il fastidio. era venerdì sera."

Punti positivi: "la puntualità"
Punti negativi: "volendo essere critici durante la notte ua tutti i costi n maggiore servizio di bevande sarebbe stato aprrezzato ma ho comunque dormito parecchie ore e forse ho perso dei passaggi"

Punti positivi: "Spazio in più in larghezza e per le gambe. Vale il maggior costo."

Punti positivi: "Short flight so no food"
Punti negativi: "All good"

Punti positivi: "Partenza in orario, arrivo in anticipo. Personale cortese"
Punti negativi: "British è ormai come ryan, non danno gratis neanche un bicchiere d'acqua. Su un volo di due ore intorno a mezzogiorno se vuoi uno snack lo paghi"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono riusciti a farci stare seduti insieme, sedili rotti, tray rotto. Peggio di così?"

Punti positivi: "volo di per se tranquillo e staff eccellente"
Punti negativi: "in London city non c'è una Lounge di BA il volo è partito con 30 minuti e più di ritardo l'aeroporto è piccolo e trafficatissimo"

Punti negativi: "Old aircraft with limited space and entertainment (Business class). One hour delay on arrival."

Punti positivi: "Crew was superb, very friendly and helpful as the handle of my bag broke. They did all they could to assist."

Punti positivi: "Food and entertainment are not applicable for this flight as it is too short to need this anyway"

Punti positivi: "Staff on ground and on plane was super friendly. Thanks for the pleasant flight!"
Punti negativi: "It would be great if at least cold beverages were included in the ticket price - would make the flight experience more welcoming."

Punti negativi: "It was on Air Lingus not BA. No Entertainment -"

Punti positivi: "Very comfortable aircraft (I got a seat in the middle of two other people in economy class, but the seat was so comftorable I could sleep easily througout the whole flight) and very good service. Good wine selection. Not many movies, but good ones."
Punti negativi: "Food quality can be improved, although I had worse. I had to pay 70€ for 5 kg excess weight of my lagguage, usually other companies do not make me pay anything. Some delay in the boarding process."

Punti positivi: "Quite fast boarding process."
Punti negativi: "Had to pay 70€ for 5kg excess weight of my lagguage. I understand the aircraft is small, but my final destination was New York, and usually companies such as delta or emirates don't make me pay anything. No online entertainment, no food served, not even a bottle of water."

Punti negativi: "Late, no food or drink, confusion at checkin"

Punti positivi: "cibo vegetariano"
Punti negativi: "fatti salire sull'aereo e aspettato 2 ore seduti....."

Punti negativi: "ritardo imbarco"

Punti positivi: "Very busy flight but staff very professional"

Punti negativi: "I had to pay for my standard seat selection, even within the 24 hour period. They wouldn't serve me tap water, I had to pay for a bottle. The boarding process was abyssmal. Not a great trip."

Punti positivi: "A bit late getting started but very nice after that."
Punti negativi: "Must you charge for tea?"

Punti positivi: "N/A"
Punti negativi: "That I missed the flight because of Iberia airlines"

Punti positivi: "Ottimo cibo vegetariano"
Punti negativi: "Ritardo di 25 minuti lunga attesa voli"

"Puntualità"

Punti positivi: "Il viaggio è durato meno del previsto e ho passato un'oretta serena grazie al personale e al pilota che ha atterrato in modo eccezionale!"

Punti positivi: "Il personale è stato molto gentile e disponibile. A differenza dell’accoglienza al gate. Multato ingiustamente senza nessun motivo logico nonostante il mio bagaglio rispettasse le misurazioni!"
Punti negativi: "Le regole fuffa che mettono sui bagagli per fare business sulle multe. Che serietà e credibilità può avere una compagnia che ti fa pagare 10€ di volo e 25€ di multa per un bagaglio che sfora di 2 cm o non sfora proprio come nel mio caso. Contesterò la multa nelle sedi opportune!"

Punti negativi: "La valigia trolley piccola deve essere compresa nel biglietto aereo della Ryanair come in tutte le altre compagnie aeree"

Punti positivi: "Il personale gentile e disponibile"
Punti negativi: "Purtroppo era un continuo disturbo per l'eccellente lavoro di vendita del personale di bordo i sedili un po' stretti"

Punti positivi: "Personale molto gentile"
Punti negativi: "Confort sedute"

Punti positivi: "Nella norma, solo potrebbero far rispettare di più il silenzio ed inoltre in 3 ore di viaggio notturno spegnere anche le luci e non vendere prodotti in continuo"

Punti positivi: "Tutto ok"

Punti positivi: "Tutto"
Punti negativi: "Non saprei"

Punti positivi: "Puntualità."
Punti negativi: "Pulizia a bordo."

Punti positivi: "Si si"

Punti positivi: "Personale gentile e profesionale, volo perfetto."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Ritardo e senza motivo 1 ora"

Punti negativi: "5 ore di ritardo. Capisco che ci sia stato un problema tecnico e immagino possa capitare però noi arriviamo a casa alle dieci stasera!"

Punti negativi: "La vendita di gratta e vinci"

Punti positivi: "tutto perfetto"

Punti positivi: "non delude mai"
Punti negativi: "sapere che è una tratta a rischio, nonostante siano voli sempre pieni ed in orario! la sua cancellazione sarebbe una grande delusione"

Punti negativi: "Boarding in Manchester was a disaster. Scanned boarding passes, let everyone down the stairs to the apron, only for to be told to come all the way back up the strairs again because of a change of aircraft. Had to do the whole pre boarding and boarding process all over again. More interested in selling hot Panninis rather than check if we had a belt for our baby. Even after doing safety checks, they passed us and still didn’t have a belt for our baby. Only when we called them back And asked for a belt did we get one, and all this whilst the aircraft was moving. Waited over 25 minutes for our buggy bag to come out the baggage belt in Dublin."

Punti negativi: "Daylight robbery. I got charged 55pound for not checking in online 2 hrs before. I felt disgusted by this ridiculous amount as I had no idea. Really frustrated with your search engine and Ryan air for not making this very clear"

Punti positivi: "I liked getting off it he aircraft n Dublin."
Punti negativi: "I didn't like that we were told the aircraft was ready to board at 8.30 pm and we were still stood waiting at 9.10 pm. I didn't like the staff's 'nobody cares, you're the last flight of the day' attitude, I didn't like we were late in but there was no apology for that, I didn't like that we got whiplash on landing, and I didn't like the apathetic manner that we were let off the aircraft. I realise it had been a long day, but it was for all of us. There were a lot of parents with very young children on that flight, so leaving them standing for 40 minutes to board just made them all fractious. By the time we boarded, those poor kids were beyond tired, so they were all crying. If Ruinair knew they were going to be late, there was no need to speed us towards a queue we'd be standing in for a good while after, they could have allowed the parents, kids and elderly to remain seated. All this did was serve to underline how little respect they treat their passengers with. Its unnecessary. ."

Punti negativi: "The app wouldn't let me check in for my return flight without paying before i left"

Punti negativi: "It would be an impressive feat, seeing that in regular flights is already annoying, with little sleep and no explanation for the delay whatsoever it would be nice."

Punti positivi: "Na"
Punti negativi: "Stood in a queue for ages. Got our bags checked and then told that flight in was delayed and once in passengers will deboard first and rhen we will board. No apologies offered. We left late and areived in Dublin late. The trays in front of our seats (all three in our row) were dirty with spilled teas etc and we were not able to use rhem. As for flight and crew and everything else it was ok and nothing special. We felt rushed and were told get a move on quickly."

Punti negativi: "Non mi hanno fatto entrare sull’aereo dicendoci che eravamo in ritardo anche se siamo arrivati 20 minuti prima della partenza al gate"

Punti negativi: "It was not Ryanair... It was KAYAK who fooled us."

Punti positivi: "Fast flight"
Punti negativi: "Mess at the airport, ryanair speeding at the gate but not with the flight"

Punti negativi: "Un'ora e mezza per ritirare i bagagli Indecente"

Punti negativi: "inconvenient"

Punti positivi: "Crew on board"

Punti positivi: "Just plain good old Ryanair on time no frills"
Punti negativi: "All was perfect"

Punti positivi: "Fly on time"

Punti positivi: "'ve Ry quick"
Punti negativi: "40 mins late"

Punti positivi: "Got there on time"
Punti negativi: "It's Ryanair - a thoroughly unlikeable airline."

Punti positivi: "Cost"
Punti negativi: "Cramped"

Punti negativi: "Ritardo di oltre 40 minuti, peccato poi che ora devi pagare per tutto come il bagaglio a mano"

Punti positivi: "Boarding was straightforward"
Punti negativi: "The flight was delayed by 1hour and 45 minutes. Luggage arrived after waiting more than 30 minutes at the carousel"

Punti negativi: "20 minutes notice of an 8 hour delay. Zero communication, treated like cattle by ground staff, given a €5 food voucher after literally chasing staff around other boarding gates. €5 is not “reasonable” food expense for this length of delay under EU261. Then sent a reminder to claim from insurance company. No Ryanair - we will be claiming full amount from you, and encouraged other travellers to do the same. Utter amateurs and fraudsters."

Punti positivi: "Efficiency"
Punti negativi: "They made is walk around barriers carrying our bags slowly shuffling forward to get into the seated area in front of the gate. It took 15 mins . They could set up the ticket check inside the seated area so we could relax."

Punti positivi: "The price is generally good"
Punti negativi: "Ryanair broke my bag and damaged my other bag"

Punti negativi: "Flight bit cramped in seats"

Punti negativi: "Ho avuto dei bambini seduti dietro di me che non hanno fatto altro che infastidirmi per tutto il viaggio colpendo il mio sedile"

Punti positivi: "Just a pleasant flight with pleasant crew. Couldn't ask for more!!"

Punti negativi: "Plane arrived late, took off 1.5hrs after plan and arrived late in Dublin There was no tea, beer or wine. Most of the food was not available"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "2 ore e mezza di ritardo sull'ora di arrivo prevista causata da scioperi sullo spazio aereo che avremmo attraversato. Ciò che è stato mal gestito sono state queste due ore e mezza, che le abbiamo dovute passare chiuse nell'aereo senza un minimo di assistenza per il disagio (non tanto per me quanto per le povere famiglie con bimbi piccoli che si sono ritrovati a dover pagare 3€ per una bottiglietta d'acqua). A pensar male viene da credere che ci abbiano spinto all'imbarco consapevoli del ritardo ma ignorato per evitare Togni quali rimborsi e cancellazione Delle prenotazioni. Ryanair, non si smentisce mai."

Punti negativi: "Volo in ritardo"

Punti negativi: "Il ritardo annunciato per poi arrivare in aereo porto senza annunciare il ritardo"

Punti positivi: "The staff were professional"
Punti negativi: "Bad language and rude conversations by some passages."

Punti positivi: "Volo tranquillo e puntuale"
Punti negativi: "Hanno ricominciato col gratta e vinci"

Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "sedili non reclinabili"

Punti positivi: "Assistenti di voli cordiali e premurosi , organizzazione eccellente ! Da solo tre mesi volo con Ryanair , e mi trovo benissimo!"
Punti negativi: "Nulla !"

Altre info su Turkish Airlines
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bologna e arrivano per Dublino

Le compagnie aeree che partono da Bologna e arrivano per Dublino hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bologna per Dublino

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bologna per Dublino

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bologna per Dublino

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bologna per Dublino

Prenota voli economici da Bologna a Dublino

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

21/1
ven
1 scalo
Ryanair
10h 50m
BLQ - DUB
23/1
dom
diretto
Ryanair
2h 35m
DUB - BLQ
13/12
lun
1 scalo
Ryanair
6h 10m
BLQ - DUB
13/12
lun
1 scalo
Ryanair
19h 15m
DUB - BLQ
27/12
lun
1 scalo
Ryanair
9h 40m
BLQ - DUB
2/1
dom
2 scali
Ryanair
26h 50m
DUB - BLQ
26/12
dom
diretto
Ryanair
2h 50m
BLQ - DUB
26/1
mer
diretto
Ryanair
2h 35m
DUB - BLQ
26/12
dom
1 scalo
Ryanair
8h 10m
BLQ - DUB
26/1
mer
diretto
Ryanair
2h 35m
DUB - BLQ
21/1
ven
1 scalo
Diverse compagnie
10h 05m
BLQ - DUB
24/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
30h 35m
DUB - BLQ
26/12
dom
1 scalo
Ryanair
8h 10m
BLQ - DUB
26/1
mer
1 scalo
Ryanair
23h 15m
DUB - BLQ
31/12
ven
1 scalo
Ryanair
15h 55m
BLQ - DUB
4/1
mar
2 scali
Ryanair
22h 35m
DUB - BLQ
26/12
dom
1 scalo
Ryanair
8h 10m
BLQ - DUB
26/1
mer
2 scali
Ryanair
33h 15m
DUB - BLQ
31/12
ven
1 scalo
Ryanair
15h 55m
BLQ - DUB
4/1
mar
2 scali
Ryanair
29h 50m
DUB - BLQ
18/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
21h 40m
BLQ - DUB
19/12
dom
2 scali
Diverse compagnie
27h 20m
DUB - BLQ
21/1
ven
1 scalo
Ryanair
18h 35m
BLQ - DUB
23/1
dom
2 scali
Ryanair
20h 25m
DUB - BLQ
11/2
ven
2 scali
Ryanair
32h 45m
BLQ - DUB
13/2
dom
diretto
Ryanair
2h 35m
DUB - BLQ
18/12
sab
2 scali
Diverse compagnie
21h 40m
BLQ - DUB
19/12
dom
1 scalo
Diverse compagnie
17h 05m
DUB - BLQ
12/2
sab
1 scalo
Ryanair
12h 45m
BLQ - DUB
13/2
dom
diretto
Ryanair
2h 35m
DUB - BLQ
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
7h 05m
BLQ - DUB
19/12
dom
1 scalo
Diverse compagnie
17h 05m
DUB - BLQ
27/12
lun
1 scalo
Diverse compagnie
9h 40m
BLQ - DUB
30/12
gio
1 scalo
Diverse compagnie
14h 15m
DUB - BLQ
13/3
dom
1 scalo
Diverse compagnie
28h 15m
BLQ - DUB
15/3
mar
1 scalo
Diverse compagnie
13h 05m
DUB - BLQ
13/3
dom
1 scalo
Diverse compagnie
28h 15m
BLQ - DUB
17/3
gio
1 scalo
Diverse compagnie
20h 40m
DUB - BLQ
9/4
sab
diretto
Diverse compagnie
2h 45m
BLQ - DUB
16/4
sab
1 scalo
Diverse compagnie
28h 30m
DUB - BLQ
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

11/12
sab
1 scalo
Ryanair
6h 10m
BLQ - DUB
12/12
dom
diretto
Ryanair
2h 50m
BLQ - DUB
15/12
mer
diretto
Ryanair
2h 50m
BLQ - DUB
12/12
dom
2 scali
Ryanair
33h 45m
BLQ - DUB
11/12
sab
2 scali
Ryanair
37h 35m
BLQ - DUB
15/12
mer
1 scalo
Ryanair
9h 00m
BLQ - DUB
14/12
mar
1 scalo
Ryanair
26h 35m
BLQ - DUB
9/2
mer
diretto
Ryanair
2h 50m
BLQ - DUB
12/12
dom
1 scalo
Ryanair
9h 40m
BLQ - DUB
11/12
sab
1 scalo
Ryanair
13h 05m
BLQ - DUB
12/12
dom
2 scali
Ryanair
28h 45m
BLQ - DUB
15/12
mer
2 scali
Ryanair
9h 30m
BLQ - DUB
11/12
sab
2 scali
Ryanair
11h 40m
BLQ - DUB
8/1
sab
2 scali
Ryanair
34h 45m
BLQ - DUB
9/2
mer
2 scali
Diverse compagnie
23h 00m
BLQ - DUB
8/1
sab
3 scali
Diverse compagnie
26h 20m
BLQ - DUB
9/2
mer
1 scalo
British Airways
10h 15m
BLQ - DUB
15/12
mer
3 scali
Diverse compagnie
18h 35m
BLQ - DUB
9/2
mer
2 scali
Lufthansa
7h 20m
BLQ - DUB
11/12
sab
1 scalo
Air France
7h 45m
BLQ - DUB
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe