Trova voli economici da Bari per Oslo

Trova voli economici da Bari per Oslo

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Oslo. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Bari (BRI)
Oslo-Gardermoen
mar 26/10
mar 2/11
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Bari - Oslo

Bassa stagione

marzoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 34%.

Alta stagione

giugnoIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 23%.

Prezzo medio andata-ritorno

175 €(media delle ultime 2 settimane)

Quando prenotare voli da Bari per Oslo

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese

I consigli per trovare un volo economico

  • I mesi di maggio, giugno e luglio sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è marzo.

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Bari per Oslo

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Bari per Oslo?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bari per Oslo?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Bari per Oslo?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Bari per Oslo?

3 principali compagnie aeree con voli da Bari-Palese a Oslo

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,7
KLM
Valutazione complessiva sulla base di 3.685 recensioni
7,9
Imbarco
7,6
Comodità
8,4
Personale
7,2
Divertimento
7,4
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Boarding was efficient and the crew were nice."
Punti negativi: "the seating is horrible. it was the tightest seating I've ever experienced."

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti positivi: "The crew from Kili to DarEsSalam was tired. A fresh crew worked from DarEsSalam to AMS and they were great."
Punti negativi: "The boarding process was chaotic. The passengers in the first boarding group had to fight through the crowd because there were no boarding lanes."

Punti positivi: "Perfect"
Punti negativi: "Nothing. Flight was amazing"

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti negativi: "Still don’t have my luggage yet"

Punti negativi: "A little bit chaotic when they loaded two planes at the same time in a very tight space in Amsterdsm but this was most likey an airport soecific design issue and not a KLM issue. The flight was as good as can be expected fir an international flight. The staff was great"

Punti positivi: "Professional crew. Good simple check in."
Punti negativi: "Nothing."

Punti positivi: "The crew tried to be helpful but were equally frustrated with the ground crew."
Punti negativi: "Follow your own policies. Allow people to board (economy plus) with their hand luggage who have followed all the rules and chosen a seat in the front of the plane. My daughter and my KLM approved baggage were taken by the boarding crew while allowing other passengers to go with more than allowed"

Punti positivi: "Flight and the crew!"
Punti negativi: "Staff at the airport pushing you to upgrade to first class but not making it clear only the first trip from Athens to Amsterdam which the first class uses same uncomfortable seats as the economy to pay extra 130 euros ridiculous airfrance stuff! I should have flown all the way to NYC first class!!!"

Punti negativi: "Half the screens were not working - crew were made aware but nothing was done. Vegetarian choices were poor to non-existent ; I witnessed crew insist to a passenger that there were no vegetarian options! They finally cobbled something together for him but not a pleasant experience"

Punti positivi: "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Punti negativi: "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Punti positivi: "The crew was pleasant"
Punti negativi: "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Punti positivi: "Friendly crew"
Punti negativi: "Can’t think of anything"

Punti positivi: "Seat was comfy and spacious for economy class"
Punti negativi: "Vegetarian meal was okay but could be more enjoyable if served with bread at start of meal."

Punti negativi: "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."

Punti positivi: "No delay and nice staff"

Punti positivi: "Nice staff and no delay"
Punti negativi: "Instead of crisps maybe a bit of cheese or crackers"

Punti positivi: "Seat was uncomfortable. There was nothing to like. In past I have traveled by KLM but this time it was worst."
Punti negativi: "No proper food service. Even to the passenger of Amsterdam no dinner was served. No inflight service. It looks like domestic flight. I will think twice to travel by KLM. The check-in staff at counter was absolutely arrogant. Staff ar boarding gate was nice."

Punti positivi: "Seat was good"
Punti negativi: "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "Crew was fantastic, seats and entertainment was great. Very good food choices."
Punti negativi: "Everything was very good."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "Crew was great and professional."
Punti negativi: "Entertainment controls were outdated and confusing to operate. There were no charging ports."

Punti positivi: "KLM staff is great"

Punti positivi: "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Punti negativi: "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."

Punti positivi: "Nothing to mention"
Punti negativi: "Crew was rude when I asked if there was a vegetarian option for the snack. I did request special meals for the trip. Even if they did not have a vegetarian option, they don't need to be rude!! Boarding was ridiculous. we were supposed to form a line and wait. Would have been a lot better if they boarded by seat numbers. Also they made me check in my fairly small and light carry on bag resulting in its contents arriving broken!"

Punti negativi: "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Punti negativi: "Flight was delayed, landing at vce took an additional 10 minutes due to no one at the jet way. Luggage service was very slow"

Punti positivi: "Face recognition was amazing"
Punti negativi: "Too hot on plane"

Punti positivi: "We were fed a nice pasta meal and offered drinks twice. They also gave a muffin for desert. The flight attendants were very nice and attentive with cheerful smiles. I wish every airline had service this good!"

Punti positivi: "Crew"
Punti negativi: "N/a"

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "Boarding was as expected, crew & food were ok. Nothing else positive to extract out of this flight."
Punti negativi: "Delayed flight, horrible baggae policy when the flight is actually operated by a partner of the company you bought the ticket from and not the actual company. Dirty seats, no in-flight entertainment whatsoever (not even a magazine)."

Punti positivi: "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Punti negativi: "Food"

Punti positivi: ".Very much on time with pleasant service."
Punti negativi: "Can nit find much fault fir a short run!"

Punti positivi: "Decent seat size. Sorta slept the whole flight."

Punti positivi: "Clean airplane, friendly crew, no rush, nice snacks for a short one hour flight. Just generally a positive experience."

Punti negativi: "Dutch sub titels would be nice."

Punti negativi: "una valija se perdió. Eso desató el descontrol que tiene KLM para seguir el equipaje. No hay como hacer tracking. No hay un teléfono a donde hablar, la web está desactualizada y con información equivocada. Direccionan a usar canales de twitter y facebook que no responden. Primer experiencia en KLM y no pienso nunca más usar esta aerolínea. Llevar el equipaje o resolver un problema sobre valijas es de lo más básico de una aerolínea y no lo hacen."

Punti positivi: "Got to Amsterdam on time and everything was great including the staff"

Punti positivi: "Short-hop flight, fit for purpose."

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti negativi: "Per usual, KLM can't seem to figure out the order of boarding the plane. Should be business - priority - everyone else. Instead they do priority first, and that's usually two-thirds of the passengers. Strange choice of in-flight movies; no accounting for taste, I guess."

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti positivi: "Airline staff good and professional"
Punti negativi: "Nothing one can do, for a 6.2" guy, the metal bar that forms the shape for the pouch for magazines and such digs into knees, ESP if person in front adjusts seat back. Fold out table barely accommodates laptop."

Punti negativi: "Not only was there free food but they tried to sell you a bunch of stuff. Not a moments piece."

"Positive: The flight was on time, which is quite a rarity, especially for low-cost carriers. The flight attendants "upgraded" me to an extra legroom seat (although it was more for practical reasons, as they needed someone by the emergency exit). Negative: In full Covid-19 pandemic wave, most of the passengers were checked for boarding, but instead of either being allowed to directly board the plane or at least to wait in front of the boarding gate at a relatively safe distance, everyone was crammed into a tiny space between the boarding desk and the actual gate. I'm not sure I wouldn't been comfortable being piled together with 150 other people in a little over 50sqm in "normal" times, let alone during a pandemic. Also, despite the plane only being at around 2/3 capacity and most of the extra legroom seats being unoccupied, the flight attendants were very reluctant to allow a fellow travel companion to sit in the same extra legroom row with me, because "these seats cost more than the regular seats", which I thought was very petty (regardless of whether it was company policy or the attendants' own rigid attitude towards the situation)."

"Ritardo ingiustificato di 1:40h"

"Sempre in ritardo di 2 ore. Scandaloso"

"Sempre in ritardo."

"Pessimi per quanto riguarda il ceckin. Non mi è stato possibile fare il ceckin online perché siamo all’ndata che al ritorno mi dava un errore dovuta al loro sito e mi hanno fatto pagare 41,50 per il ceckin in aeroporto a Malpensa.Gia all’andata avevo inviato un’email di reclamo ma non c’è stata risposta! Penosi!! Peggio della Ryan Air! In futuro eviterò Wizz Air!!!"

"Too many hours of delay ( 4)"

"quasi 2 ore di ritardo!"

Punti positivi: "la cortesia e dissponibilitta del personale ,e orario preciso"

Punti positivi: "Seats are ok but unable to recline"
Punti negativi: "Keep up the good work"

Punti positivi: "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Punti negativi: "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."

Punti positivi: "It was enough fast"
Punti negativi: "Too much money for nothing service."

Punti positivi: "The food options were amazing and the wine was very nice!"

Punti positivi: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Punti negativi: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."

Punti positivi: "Good flight, easy check-in, direct 4 hour flight"
Punti negativi: "Seat not inclining."

Punti negativi: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Not having a 3+ hours take off delay"

Punti positivi: "personale cordiale, posti piccoli e non molto comodi."

Punti positivi: "Hats off for the pilots! They did a great job to land the plane during the night on a very-very thick fog. Actually, we were the first plane to land safely in CLJ airport in three consecutive days apart all the other diverted landings to other airports."
Punti negativi: "6 hours delay due to bad weather."

Punti positivi: "I was at the gate. Before the door to enter the airplane. The Hungarian crew wasn’t telling me that they are closing the gate or going to close it. They completely ignore me and let me stand there and at the end I see the door close in front of me, 2 meter from me and they told me I mised flight."
Punti negativi: "I lost my money and I had to buy new flight with other company. Wizzair crew at budapest was very rude and didn’t take responsibility for the mistake they did. They could just say they are closing the door but nobody did. 2 meters from me and after I passed all security they ignored me completely."

Punti positivi: "The cheap fares"
Punti negativi: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Punti positivi: "We landed"
Punti negativi: "Customer service, communication between check in and boarding agents, clear rules. On time departure as opposed to 60 minute delay on the runway"

Punti positivi: "The seat not so comfortable but good"

Punti negativi: "Delay on departure and no bus at arrival"

Punti negativi: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Punti positivi: "Il volo ha avuto 3 ore di ritardo!"
Punti negativi: "La comunicazione relativa al ritardo"

Punti positivi: "Once boarding started it was very fast and flight left shortly after"
Punti negativi: "Seats are very uncomfortable"

Punti negativi: "Better organization on the boarding process, i.e. separate lines for priority and normal."

Punti positivi: "Imbarco e sbarco collegati direttamente all'aerostazione. Personale sorridente e gentile. Tempi rispettati. Posti comodi."

Punti positivi: "Le hostess"

Punti positivi: "The crew was so helpful and nice"
Punti negativi: "I was happy with everything"

Punti negativi: "LA PUNTUALITA'"

Punti negativi: "puntualità"

Punti negativi: "Seats are terrible."

Punti positivi: "Il prezzo"
Punti negativi: "Ritardo di un’ora alla partenza e di un’ora circa al nastro bagagli"

Punti positivi: "Interni dell'aereo, atterraggio e gentilezza del personale"
Punti negativi: "Il ritardo di mezz'ora della partenza"

Punti negativi: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Punti positivi: "Entrambi i voli hanno registrato un forte ritardo,quello di ritorno addirittura di 2 ore."

Punti negativi: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"

Punti positivi: "Crew nice,seats ok"
Punti negativi: "Expensive hold luggage,rip off"

Punti positivi: "i was able to use their app to download my boarding pass so didn't need to look for somewhere to print my boarding pass while abroad, boarding went well, flight was good and crew was good, seat was comfortable, so overall i was pleased with everything. Thank you for a good experience."
Punti negativi: "Everything was good"

Punti positivi: "La semplicità è velocità di imbarco"
Punti negativi: "Ritardo di oltre un'ora per il mio volo LTN-BRI"

Punti positivi: "Good legroom and comfortable seats"

Punti negativi: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Punti positivi: "The flight was overbooked so they took my wife of the flight"

Punti negativi: "Già alle 10.45 stamane si sapeva che il volo avrebbe avuto 3 ore di ritardo e nemmeno un mail/sms per informare in anticipo del ritardo"

Punti positivi: "Everything was on time, no delays. Polite crue. Easy boarding."
Punti negativi: "The seats are not comfortable at all"

Punti positivi: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Punti negativi: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."

Punti positivi: "Flight was delayed. I missed my train home to Ipswich. Long journey home ver late at night"

Punti positivi: "Maybe the food selection and the price of it."
Punti negativi: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Punti positivi: "Viaggio spesso con Wizz e devo dire che rispetto ad altre low cost il servizio è davvero ottimo."

"Puntualità e volo comodo"

"Sono molto efficienti nel dirigere i passeggeri in uno sbarco educato"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"

Punti positivi: "Niente è trovo illegale come si comportano con i bagagli"

Punti negativi: "Aumentare possibilità di tè da bere (disponibili solo tè verde o negro)"

Punti negativi: "Depart on time."

Punti positivi: "Tutto apposto non si può lamentare nessuno ne vale la pena"
Punti negativi: "Un po' lontano nella pista poi la mattina facciava freddo e così un po' scomodo"

Punti negativi: "Manca solo un passaggio in po più coperto dall aeroporto di Budapest all aereo"

Punti positivi: "I really enjoyed my window seat. The flight was on time and sightly early which was great."
Punti negativi: "I didn’t realize it was an outdoor boarding process so i wasn’t prepared for the rain. But i will be ready next time!"

Punti negativi: "Personale molto arogante non ti prendono mai in considerazione."

Punti positivi: "Come sempre da Ryanair il prezzo"
Punti negativi: "Il ritardo di 45 sembra proprio troppo"

Punti negativi: "Airport management. For half an hour we stood waiting in a corridor."

Punti negativi: "Aria condizionata rotta. Temperatura bassissima"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "L'intera compagnia della ryanair"

Punti positivi: "Nice crew and helpful check in person."
Punti negativi: "We waited outside in the heat for 35 minutes. Insane! How is that a “priority” experience?! We were all drenched in sweat before take off?! Horrible!"

Punti positivi: "Aereo molto silenzioso"
Punti negativi: "Arrivare in orario"

Punti positivi: "Il viaggio è stato effettuato con la massima Puntualità. Nn ho atteso per l'imbarco. Anzi devo dire che sono arrivata in anticipo di circa 20 minuti. Posso solo complimentarmi."

Punti positivi: "Quick and efficient boarding."
Punti negativi: "It was fairly full so no space for my hand luggage - had to go under seat. Not a problem but..."

Punti negativi: "Ultimi posti vicini ai bagni, puzza e rumore incredibile."

Punti positivi: "Ho dovuto pagare per un bagaglio in più, quando con la priority avrei dovuto avere due bagagli a mano"

Punti negativi: "Dont speak every 5 mn Dont play with light every 10 mn Dont Try to sell lotery or food Dont limit every lugage like drugs prices ...."

Punti positivi: "Food menu was great"
Punti negativi: "Boarding slow, SO slow getting to the back of the plane with the food and drink trolley. Lots of out of control children."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "EVITARE RITARDI"

Punti positivi: "Tutto liscio, volo puntuale"
Punti negativi: "Limite 10 kg"

Punti positivi: "Rapidità nell'imbarco"
Punti negativi: "Servizio clienti"

Punti negativi: "1. The flight was late, better time management 2. Seats are very flat and uncomfortable"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "La qualità del volo e dei piloti"

Punti negativi: "Trovo assurdo che per risparmiare, ad aéreo pieno, fate sbarcare solo dalla porta anteriore. Visto che ormai i biglietti costano, almeno cercate di offrire i servizi che offrono tutti. Bagni in pessime condizioni igieniche, zozzi e puzzolenti, a livelli di vecchie stazioni."

Punti positivi: "Puntualità"

Punti negativi: "Great and happy"

Punti positivi: "Ryanair is different...the crew sells perfume and lottery tickets during the flight."
Punti negativi: "The board in BUD said flight was delayed...no gate info. Then I noticed people in the area frantically getting up...witching 5 min there was no gat to a message that said boarding...last call! We frantically got to our gate which was a large metal pole building...where we stood for 30 plus minutes."

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "Al ritorno mi hanno fatto pagare 20euro extra per il bagaglio da imbarco"

Punti negativi: "Una truffa"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"

Punti negativi: "I paid nothing for my bag going to Dublin and had to pay 10€ coming back. WHY???"

Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti negativi: "Hostess a dir poco maleducate. La ragazza con i capelli rossi ha persino esclamato” Vado a fa finta de lavora’” ovviamente in dialetto romano!!! Senza parole"

Punti negativi: "Il tempo d attesa e l atterraggi"

Punti negativi: "Mi hanno imbarcato il trolley e me lo hanno rotto"

Punti positivi: "The crew was taking care of us and understood our disappointment although they don’t have any responsibility about it"
Punti negativi: "The company delays those flights every time between 2 to 5 hours and I’m getting really annoyed about it. I’m thinking to use another company for my next trip"

Punti negativi: "Il terminal 2 dell'areoporto di Lisbona da dove partono i voli economici è piccolo, disorganizzato e senza servizi ormai essenziali (prese elettriche disponibili, spazi di attesa insufficienti). Per non parlare del ritardo in partenza e dell'attesa di oltre 50 minuti per il ritiro bagagli a Ciampino"

Punti negativi: "Ritardo di oltre 40 minuti, peccato poi che ora devi pagare per tutto come il bagaglio a mano"

Punti positivi: "Tranquillità del volo"
Punti negativi: "Nulla"

Punti negativi: "pre check no matter what and don’t take a check in or else they stiff you with $120 in fees. Completely crazy"

Punti negativi: "Non sono riuscito a fare il check-in online mi è costato caro. Sul sito dichiarano 3 modi per recuperare la prenotazione. Io avevo il codice + carta. Non è stato possibile fare nulla online. Solo al check in scopro di dover andare agli acquisti biglietti e dopo ritornare al check in. Una truffa!! Architettata da truffatori. Al telefono il call center inesistente."

Punti positivi: "Il volo, tranquillo."
Punti negativi: "30 minuti tra l'atterraggio e lo sbarco"

Punti negativi: "2 ore ritardo. Il treno senza aria condizionata e molto lento"

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Freddo in cabina eccessivo."

Punti positivi: "Got home."
Punti negativi: "They managed to mangle the queuing in the terminal, getting everybody on theit feet and I need the queue 20 minutes before boarding started and then have us standing in a queue on the stairs for ten minutes. The flight was delayed an hour or so, and pass Nebraska then asked to take their seats quickly as if they had caused the delay. The crew were tired but polite. Standard Ryanair fight, really, run for the airline’s convenience rather than the passengers’ comfort."

Altre info su KLM
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bari e arrivano per Oslo

Le compagnie aeree che partono da Bari e arrivano per Oslo hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bari per Oslo

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bari per Oslo

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bari per Oslo

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bari per Oslo

Prenota voli economici da Bari a Oslo

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

8/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
15h 35m
BRI - OSL
11/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
22h 30m
OSL - BRI
18/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
28h 20m
BRI - OSL
25/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
22h 30m
OSL - BRI
8/11
lun
1 scalo
Diverse compagnie
15h 35m
BRI - OSL
11/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
15h 35m
OSL - BRI
26/11
ven
1 scalo
Ryanair
25h 05m
BRI - TRF
29/11
lun
1 scalo
Ryanair
22h 25m
TRF - BRI
19/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
27h 20m
BRI - OSL
26/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
22h 35m
OSL - BRI
18/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
22h 45m
BRI - TRF
25/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
27h 20m
TRF - BRI
19/11
ven
1 scalo
Ryanair
25h 05m
BRI - TRF
26/11
ven
2 scali
Ryanair
33h 30m
TRF - BRI
23/11
mar
1 scalo
Ryanair
19h 30m
BRI - TRF
26/11
ven
2 scali
Ryanair
33h 30m
TRF - BRI
11/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
24h 35m
BRI - OSL
18/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
22h 30m
OSL - BRI
8/11
lun
2 scali
Diverse compagnie
29h 40m
BRI - OSL
11/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
15h 35m
OSL - BRI
18/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
18h 30m
BRI - TRF
25/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
27h 20m
TRF - BRI
23/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
16h 00m
BRI - OSL
26/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
23h 45m
OSL - BRI
18/11
gio
1 scalo
Diverse compagnie
7h 55m
BRI - TRF
21/11
dom
1 scalo
Diverse compagnie
9h 45m
TRF - BRI
18/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
13h 00m
BRI - OSL
25/11
gio
2 scali
Diverse compagnie
18h 45m
OSL - BRI
16/11
mar
2 scali
Ryanair
34h 50m
BRI - TRF
19/11
ven
2 scali
Ryanair
33h 30m
TRF - BRI
16/11
mar
1 scalo
Ryanair
19h 30m
BRI - TRF
19/11
ven
2 scali
Ryanair
33h 30m
TRF - BRI
19/11
ven
2 scali
Ryanair
16h 30m
BRI - TRF
26/11
ven
2 scali
Ryanair
33h 30m
TRF - BRI
11/11
gio
1 scalo
Ryanair
22h 45m
BRI - TRF
13/11
sab
1 scalo
Ryanair
10h 20m
TRF - BRI
27/1
gio
2 scali
Wizz Air
28h 20m
BRI - TRF
31/1
lun
1 scalo
Wizz Air
18h 50m
TRF - BRI
28/12
mar
1 scalo
KLM
12h 20m
BRI - OSL
4/1
mar
1 scalo
KLM
21h 20m
OSL - BRI
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
25h 25m
BRI - TRF
30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
27h 20m
BRI - TRF
30/10
sab
1 scalo
Ryanair
15h 25m
BRI - TRF
30/10
sab
1 scalo
Ryanair
15h 25m
BRI - TRF
30/10
sab
2 scali
Diverse compagnie
26h 30m
BRI - OSL
30/10
sab
3 scali
Ryanair
26h 20m
BRI - OSL
30/10
sab
3 scali
Ryanair
26h 20m
BRI - OSL
30/10
sab
3 scali
Diverse compagnie
25h 50m
BRI - TRF
30/10
sab
3 scali
Diverse compagnie
25h 50m
BRI - TRF
30/10
sab
1 scalo
Diverse compagnie
12h 55m
BRI - OSL
30/10
sab
1 scalo
Diverse compagnie
12h 55m
BRI - OSL
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe